quote:Is levenservaring een garantie voor een goede politiek? De praktijk wijst het tegendeel uit, kijk maar naar de huidige politiek. Daarnaast zegt het vrij weinig: Iemand met 20 jaar politieke ervaring die geblindeerd is door een gesloten visie, zal deze een betere politiek voeren dan (jonge) RP-ers die openstaan voor opinies van álle visies?
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:06 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Ik vind het erg goed van jullie dat jullie het aandurven om een eigen partij te beginnen maar denk niet dat jullie het redden. Jullie hebben te weinig levenservaring om je met alles te bemoeien. Maar in ieder geval succes.
Ik kan niet ontkennen dat de gemiddelde ledenleeftijd van de partij vrij laag ligt. Desondanks mag dat geen reden zijn om de partij als non-levensvatbaar te beschouwen. Onze kernvisie biedt veel houvast voor een betere samenleving in de toekomst voor ons allemaal! Ons afwijzen op een gebrek aan levenservaring vind ik dus erg flauw!
quote:Dus Isreal bouwt geen nederzettingen in Palestina?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:06 schreef Likud_NL het volgende:[..]
Israel is geen bezetter. Nu weer wieberen naar Stormfront om daar lekker te eikelen over Israel.
Dus er is geen 's avonds geen straatverbod?
Er wordt geen veiligheidsmuur op Palestijns grondgebied gebouwt?
quote:Wat gaat er nu fout dankzij veel levenservaring?
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:18 schreef JerryStraten het volgende:[..]
Is levenservaring een garantie voor een goede politiek? De praktijk wijst het tegendeel uit, kijk maar naar de huidige politiek.
quote:Mede dankzij veel levenservaring: Verblinde visies, ontransparante politiek en achterhaalde standpunten!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:34 schreef Sidekick het volgende:Wat gaat er nu fout dankzij veel levenservaring?
quote:De website kost rond de 60 euro per jaar, en verder hebbik wat kosten aan eten en drinken voor bij de vergaderingen en drukkosten (van visitekaartjes en notulene enzo). Al met al zitten we nu iets boven de 100 euro.
Op zondag 5 oktober 2003 15:38 schreef Pingguest het volgende:
Jerry, heb je nu al veel kosten moeten maken voor je partij? Bijvoorbeeld kosten voor je site?
quote:De site doet het niet
Op zondag 5 oktober 2003 15:45 schreef JerryStraten het volgende:[..]
De website kost rond de 60 euro per jaar, en verder hebbik wat kosten aan eten en drinken voor bij de vergaderingen en drukkosten (van visitekaartjes en notulene enzo). Al met al zitten we nu iets boven de 100 euro.
quote:Really? Bij mij werkt hij prima
Op zondag 5 oktober 2003 15:59 schreef pberends het volgende:De site doet het niet
quote:Zal dan wel aan m'n provider liggen
Op zondag 5 oktober 2003 16:00 schreef JerryStraten het volgende:[..]
Really? Bij mij werkt hij prima
quote:Die site heeft wat tegen mij
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:10 schreef JerryStraten het volgende:
Kordotium, tnx voor de tip, tis verbeterd!
Die link doet nog steeds niks: ik krijg gewoon weer het beginscherm te zien
quote:Ik snap er niets van en de webmaster ook niet. Zijn er meer mensen met dit soort problemen?
Op maandag 6 oktober 2003 02:15 schreef Kordotium het volgende:Die site heeft wat tegen mij
Die link doet nog steeds niks: ik krijg gewoon weer het beginscherm te zien
quote:Ja, ik kreeg ook het scooterverhaal eerst, en nu gebeurd er *niets* (de pagina wordt gerefreshed)
Op maandag 6 oktober 2003 18:19 schreef JerryStraten het volgende:[..]
Zijn er meer mensen met dit soort problemen?
quote:Hij doet het nu iig weer prima.
Op zondag 5 oktober 2003 16:02 schreef pberends het volgende:[..]
Zal dan wel aan m'n provider liggen
quote:Pingguest, het ontwerpen van de site heeft geen geld gekost. Het php-systeem is gemaakt door Oscar Reiche (nu webmaster), de inhoud door mij.Verdere ontwikkeling werd en wordt gedaan door mensen die ons tips sturen, en door onszelf uiteraard. Alles is dus vrijwilligerswerk!
Op maandag 6 oktober 2003 20:20 schreef Pingguest het volgende:
Ik heb nog één vraag aan Jerry:Heeft het laten ontwerpen van je site geld gekost. Zo ja, hoeveel?
PS Sidekick, ik hoop dat hij nu weer werkt?
PS2 Pberends
tnx voor het melden
quote:*snik* Na 3 keer proberen geef ik het op...
Op maandag 6 oktober 2003 22:14 schreef JerryStraten het volgende:
PS Sidekick, ik hoop dat hij nu weer werkt?
De link naar het commentaar op de troonrede doet het nog steeds niet.
quote:En tegen de gekozen MP, voor behouden van monarchie en tegen het districtenstelsel. Ik zou ons ook als populistisch definieren
Op maandag 6 oktober 2003 23:14 schreef thetruth het volgende:Hahahahaha, te grappig. Gekozen burgemeester, hoezo populistisch.
quote:Er gaan natuurlijk ook alleen maar mensen de politiek in omdat ze geilen op de aandacht. Niet omdat ze de maatschappij willen verbeteren, natuurlijk.
Passief stemrecht verlagen naar 16 jaar, ja natuurlijk laten we populisten nog meer kansen geven op zetels.
quote:Dat is dus niet waar. Daar zitten nu politieagenten, en die moeten daar weg!
Bureaucratie bij politie wegwerken met administratieve krachten; WIE doen het nu dan volgens jou? Precies, administratief medewerkers, doh.
quote:Het maken van beleid zal vaak een stuk makkelijker zijn als degenen die dit beleid moeten beleven hun kritiek en ideeen van tevoren geven.
Meer publieke debatten starten; Ja man, want het land moet geregeerd worden en laten we onze tijd aan publieke debatten besteden ipv beleid te maken.
quote:Natuurlijk, moorden, overvallen, diefstal en door-rood-rijden zullen allemaal minder voorkomen als we een algemen legitimatieplicht hebben.
Afschaffing algemene legitimatieplicht; Juist ja, vergemakkelijk criminaliteit en terreur zou ik zeggen.
quote:Niet als er gewoon gevangenissen bijgebouwd worden. En dan volgens het bouwplan van de RP, te vinden in het programma.
Niet meer dan 1 gevangene op 1 cel: Chapót, we laten ze lopen![]()
quote:Dit heeft Paars op de standaard compromismanier gedaan: Softe en korte taakstraffen daar waar doelgerichtere, hardere en langdurige taakstraffen gegeven moeten worden.
Criminele jongeren zoveel mogelijk met taakstraffen aanpakken, hahaha te grappig, dat deed paars ook al en kijk waar het toe geleid heeft.
quote:Het voorstel is nog niet eens door de Eerste Kamer heen.
En 4 your information: JSF project annuleren? Dat kan dus niet meer........
quote:Overal valt een concensus te creeeren, zolang je maar in je gelijk staat en dus met de beste argumenten je 'tegenstanders' met de vloer gelijk kan maken. Uiteraard moet je dan wel uitstekende Nederlandse diplomaten hebben.
En denk je nou echt dat het vreemdelingenbeleid concensus krijgt op EU-niveau en dan ook nog effectief is?
quote:In diezelfde wereld waar een paar maanden geleden de VS dit precies deed in Irak?
Niet dus. Internationale arrogantie nemen om overal democratieën te stichten? In wat voor een droomwereld lééf jij.....
quote:Met het directer maken van belastingen bedoel ik dat er meer met accijnzen, ecotaksen en BTW's gewerkt moet worden ipv met subsidies.
Vervolgens begin je over het directer maken van belastingen, betalen naar gebruik. Dat zal ook best lukken met de wegenbelasting etc.
quote:Waarom krijgt een student die jonger is dan 18 minder geld om te studeren dan een 20jarige-student? Waarom krijgen jongeren die per 1 augustus van elk schooljaar geen 18 zijn pas hun OV-kaart in oktober?Waarom wordt de relatief jonge student gestraft omdat hij snel zijn middelbare school afgemaakt heeft?
Ik zal niet overal verder op in gaan maar ik vind het toch wel zijn minst frapant dat je in een tijd van economische recessie het over je lippen durft te krijgen om te roepen dat studiefinanciering voor alle leeftijden geschikt moet worden. Ja man, daarom krijgen -18jarigen ook geen kinderbijslag..........
Ik hoop dat ik zo kort antwoord heb gegeven op je opmerkingen, zoniet, dan hoor ik dat graag.
PS Kordotium, het spijt me maar wij kunnen er echt niet achterkomen waarom de website het bij jou niet doet:'( Mijn excuses hiervoor in ieder geval!
quote:Je vergelijkt NL dus met de Amerika? Denk je nou echt dat we net als Amerika een land binnen kunnen vallen met de twee marineschepen en 4 tanks die we hebben? Niet dus. Dat is al het verschil. Dus ja, je leeft wat dat betreft in een droomwereld. En studenten onder de 18 vallen onder de zorg van hun ouders. Dáárom krijgen ze geen stufi. Vind ik heel erg logisch eigenlijk. OV idem dito. En denk je nou echt dat je 'allemaal gevangenissen' bij kunt bouwen? In dit volle land zeker waar woningnood heerst. Haha, je moet je eens in rapporten van ruimtelijke ordening en grote steden beleid verdiepen dan kun je 3/4 van je 'partijprogramma' in de prullenbak gooien.
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:43 schreef JerryStraten het volgende:[..]
En tegen de gekozen MP, voor behouden van monarchie en tegen het districtenstelsel. Ik zou ons ook als populistisch definieren
[..]Er gaan natuurlijk ook alleen maar mensen de politiek in omdat ze geilen op de aandacht. Niet omdat ze de maatschappij willen verbeteren, natuurlijk.
Overigens heb ik een voorstel ingediend bij onze commissie Inhoudelijke Zaken om dit standpunt te schrappen, dus ik ben het wel met je eens.
[..]Dat is dus niet waar. Daar zitten nu politieagenten, en die moeten daar weg!
[..]Het maken van beleid zal vaak een stuk makkelijker zijn als degenen die dit beleid moeten beleven hun kritiek en ideeen van tevoren geven.
[..]Natuurlijk, moorden, overvallen, diefstal en door-rood-rijden zullen allemaal minder voorkomen als we een algemen legitimatieplicht hebben.
[..]Niet als er gewoon gevangenissen bijgebouwd worden. En dan volgens het bouwplan van de RP, te vinden in het programma.
[..]Dit heeft Paars op de standaard compromismanier gedaan: Softe en korte taakstraffen daar waar doelgerichtere, hardere en langdurige taakstraffen gegeven moeten worden.
[..]Het voorstel is nog niet eens door de Eerste Kamer heen.
[..]Overal valt een concensus te creeeren, zolang je maar in je gelijk staat en dus met de beste argumenten je 'tegenstanders' met de vloer gelijk kan maken. Uiteraard moet je dan wel uitstekende Nederlandse diplomaten hebben.
[..]In diezelfde wereld waar een paar maanden geleden de VS dit precies deed in Irak?
[..]Met het directer maken van belastingen bedoel ik dat er meer met accijnzen, ecotaksen en BTW's gewerkt moet worden ipv met subsidies.
[..]Waarom krijgt een student die jonger is dan 18 minder geld om te studeren dan een 20jarige-student? Waarom krijgen jongeren die per 1 augustus van elk schooljaar geen 18 zijn pas hun OV-kaart in oktober?Waarom wordt de relatief jonge student gestraft omdat hij snel zijn middelbare school afgemaakt heeft?
Ik hoop dat ik zo kort antwoord heb gegeven op je opmerkingen, zoniet, dan hoor ik dat graag.
PS Kordotium, het spijt me maar wij kunnen er echt niet achterkomen waarom de website het bij jou niet doet:'( Mijn excuses hiervoor in ieder geval!
quote:Neen, ik vergelijk Nederland zeker niet met Amerika, die link leg je zelf. Zoals je verder in ons programma kan lezen is de RP namelijk voor een Euroleger. Bovendien hoeft zoiets niet altijd gepaard te gaan met geweld.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:01 schreef thetruth het volgende:
Je vergelijkt NL dus met de Amerika? Denk je nou echt dat we net als Amerika een land binnen kunnen vallen met de twee marineschepen en 4 tanks die we hebben? Niet dus. Dat is al het verschil.
quote:
En studenten onder de 18 vallen onder de zorg van hun ouders. Dáárom krijgen ze geen stufi. Vind ik heel erg logisch eigenlijk. OV idem dito.
quote:En de criminelen die je nu laat gaan omdat er geen plek voor ze is gaan zeker nergens wonen
En denk je nou echt dat je 'allemaal gevangenissen' bij kunt bouwen? In dit volle land zeker waar woningnood heerst.
quote:Natuurlijk, driekwart van het programma van de RP heeft te maken met de ruimtelijke ordening. Excuses, maar dan heb je het echt over een ander programma dan waar ik achter sta. Ik sta altijd open voor kritiek, maar doe het dan alstublieft wel gefundeerd. Aan ongegrond afzeiken heeft niemand wat.
Haha, je moet je eens in rapporten van ruimtelijke ordening en grote steden beleid verdiepen dan kun je 3/4 van je 'partijprogramma' in de prullenbak gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |