het lijkt me best vet, om een dvd te zien van Pinkpop ofzo met de concerten, back stage materiaal ofzo....
Hooguit dat 1 artiest wat van zijn festival optreden gebruikt. Maar kan me geen DVD voor de geest halen van een festival. Toevallig deze week in de OOR de 103 beste muziek DVD's en daar staan ook geen festivals tussen...
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:06 schreef Klingon het volgende:
"We zijn druk bezig met de eerste uitgave van een Pinkpop DVD. De verwachting is dat deze in december zal verschijnen. Hou onze website in de gaten voor meer informatie: www.pinkpop.nl"
quote:inderdaad, van Wacken is er een, Wacken Metal Overdrive, maar echt een sfeerbeeld krijg je niet.
Op dinsdag 6 mei 2003 23:34 schreef Seborik het volgende:
Van Wacken, dacht ik.
quote:tja, dan krijg je 1 of 2 nummers per band, met een hoop die je helemaal niet hoeft te zien... je kunt dan toch beter een dvd van een band kopen waar een volledig concert opstaat, festival of niet.
Op maandag 6 oktober 2003 13:33 schreef Frenkel het volgende:[..]
quote:Ja dat wel, ik ben al een tijdje op zoek naar een dvd van Counting Crows (hij komt nog officieel uit, maar nog geen datum..)
Op maandag 6 oktober 2003 13:36 schreef ranja het volgende:[..]
tja, dan krijg je 1 of 2 nummers per band, met een hoop die je helemaal niet hoeft te zien... je kunt dan toch beter een dvd van een band kopen waar een volledig concert opstaat, festival of niet.
maar toch leuk om het nog eens terug te zien, alleen vond ik het wel raar dat bij Pinkpop op zaterdag helemaal geen camera's aanwezig waren
quote:Ga eens een kijkje nemen op het DCCN-forum, de Nederlandse fansite van CC. (Daar vind je namelijk meer informatie.)
Op maandag 6 oktober 2003 13:48 schreef Frenkel het volgende:[..]
Ja dat wel, ik ben al een tijdje op zoek naar een dvd van Counting Crows (hij komt nog officieel uit, maar nog geen datum..)
maar toch leuk om het nog eens terug te zien, alleen vond ik het wel raar dat bij Pinkpop op zaterdag helemaal geen camera's aanwezig waren
quote:weet ik, daar ben ik ook lid van ja
Op maandag 6 oktober 2003 16:31 schreef Gillingham het volgende:[..]
Ga eens een kijkje nemen op het DCCN-forum, de Nederlandse fansite van CC. (Daar vind je namelijk meer informatie.)
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:13 schreef Frenkel het volgende:[..]
weet ik, daar ben ik ook lid van ja
quote:we zijn flink offtopic aan het gaan, maar daar is nog geen datum voor de Officiele dvd
Op maandag 6 oktober 2003 17:17 schreef Gillingham het volgende:[..]
Sinds kort volgens mij ja.
Maar daar heb je toch antwoord op je vraag?
en ik ben toch al een tijdje lid hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |