Mijn eerste reactie zou zijn; het is gewoon toeval en dat getal valt nu gewoon vaker op maar ze ziet het niet vaker dan andere willekeurige getallen. Maar zovaak als het bij haar voorkomt is gewoon echt niet leuk meer elke avond is het gewoon raak. Ze heeft mij er zelfs ook mee aangestoken (in een iets mindere mate).
Zijn er meer mensen die dit soort verhalen kennen of het zelf meegemaakt hebben?
22 juli gaan we allebei voor het eerst met het vliegtuig op vakantie... ze is zelf net 22 geworden. Je kan overal wel wat achter zoeken natuurlijk, maartoch...
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 05-05-2003 22:26]
quote:Jij hebt je blijkbaar maar 21 keer bedacht? Anders stond er niet zo bagger reactie namelijk
Op maandag 5 mei 2003 22:26 schreef dagizmo het volgende:
Bedenk altijd 22 keer voordat je iets postscheelt 22 keer een hoop bagger
Iedere nacht (echt iedere nacht) word ik om 03:00 wakker en krijg ik dorst
Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga, het is altijd 03:00 als ik even wakker word.
Ik denk dat het toch iets met je ritme te maken heeft.
mjah, in nederland niet zo, maar in amerika wel, "symbolische" tijd
Die deed altijd een wens als ze een vliegtuig zag vliegen, neem je toch automatisch over denk ik, want opeens stond ik dat ook te doen
en over die tijden, daar ga je op letten... had ik ook tijdens nachtdiensten... dan zie je ineens elke keer 1:11, 2:22...5:55 langskomen...
En het idiote is dat je er inderdaad niet bewust op let, ik kijk relatief weinig op de klok maar zie die 11.11 wel heel vaak voorbij komen. Ik ben ook op de 11e jarig, misschien dat dat er mee te maken heeft?
quote:Shit hé, zie mijn vorige post. Ik ben ook nog eens jarig op 21-7, een minuutje na 21.06 (in cijfers dan he)
Op maandag 5 mei 2003 22:36 schreef Gijsch het volgende:
Erg grappig, ik heb het met de helft, namelijk 11:11
Soms zie ik 11.10 of 11.12, dat klopt dus niet helemaalEn het idiote is dat je er inderdaad niet bewust op let, ik kijk relatief weinig op de klok maar zie die 11.11 wel heel vaak voorbij komen. Ik ben ook op de 11e jarig, misschien dat dat er mee te maken heeft?
quote:Mijn vriendin is 22, is net klaar met haar studie. Geilt niet op jongens met scooters en schrijft NiET Op DeZe MaNiEr.
Op maandag 5 mei 2003 22:42 schreef Doctor_Bara het volgende:
ziet ze soms ook breezers voorbij komen
Jammer he, daar sta je dan met je frustraties
quote:hehe dat zou het geheim kunnen zijn
Op maandag 5 mei 2003 22:41 schreef Smorlez het volgende:[..]
Shit hé, zie mijn vorige post. Ik ben ook nog eens jarig op 21-7, een minuutje na 21.06 (in cijfers dan he)
quote:Ik vermoed dat je dan 22 minuten vertraging zal hebben
Op maandag 5 mei 2003 22:22 schreef GEsTOoRD het volgende:22 juli gaan we allebei voor het eerst met het vliegtuig op vakantie... ze is zelf net 22 geworden. Je kan overal wel wat achter zoeken natuurlijk, maartoch...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 07:51 schreef Vuur het volgende:[..]
Ik vermoed dat je dan 22 minuten vertraging zal hebben
Ik merk dat ik onbewust de hele dag naar mijn sleutels in mijn linker zak voel. Zolang ze er zitten merk ik dat niet eens. Zijn ze weg dan is er ineens een gebeurtenis, iets opmerkelijks. Dat merk ik op.
Deze persoon kan makkelijk onbewust de hele avond op de klok zitten kijken in de ooghoeken en het pas registreren als een event op het moment dat het 22:22 is.
Test eens: alle klokken weg en laat je vriendin dan wanneer zij denkt dat het 22:22 is dat melden, dan pas op de klok kijken en voila....
Heb het zelf ook een tijdje gehad, ook met 22:22 een jaar of wat geleden en nu valt 13:37 mij altijd op, maar dat heeft een andere reden
quote:da's een goed experiment, ik geloof wel dat dat vanuit de ooghoeken onbewust wordt opgemerkt. Rest alleen de vraag waarom het getal 22:22 dan wordt geregistreerd, en niet bijv 23:23 00:00 20:05 enz. Alleen omdat het 4 dezelfde getallen zijn? Waarom dat uberhaupt wordt geregistreerd en dat men het daarna vreemd vindt.
Op dinsdag 6 mei 2003 11:54 schreef averty het volgende:
Volgens mij heeft dit toch te maken met het wel of niet registreren van gebeurtenissen t.o.v. niet-gebeurtenissen.Ik merk dat ik onbewust de hele dag naar mijn sleutels in mijn linker zak voel. Zolang ze er zitten merk ik dat niet eens. Zijn ze weg dan is er ineens een gebeurtenis, iets opmerkelijks. Dat merk ik op.
Deze persoon kan makkelijk onbewust de hele avond op de klok zitten kijken in de ooghoeken en het pas registreren als een event op het moment dat het 22:22 is.
Test eens: alle klokken weg en laat je vriendin dan wanneer zij denkt dat het 22:22 is dat melden, dan pas op de klok kijken en voila....
Maarja misschien ben ik wel van te voren beinvloedt, er bestaat zoiets (bij o.a. Reiki) als energiegraden, deze worden ook wel ingedeeld in nivo 1: 1-22, nivo 2 23-44 en nivo 3 45-66. 22, 33, en 44 worden ook wel 'meestergetallen' genoemd in numerologie, dit wil alleen zeggen dat deze getallen een krachtiger uitstraling/trilling/vibratie hebben. Voor geinteresseerden is er genoeg op het web te vinden hierover.
quote:Waarom 22:22? Precies om de dezelfde rede dat mensen graag trouwen op 2-2-2002. Omdat mensen denken dat er iets magisch vanuit gaat.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:17 schreef The_Shining het volgende:[..]
da's een goed experiment, ik geloof wel dat dat vanuit de ooghoeken onbewust wordt opgemerkt. Rest alleen de vraag waarom het getal 22:22 dan wordt geregistreerd, en niet bijv 23:23 00:00 20:05 enz. Alleen omdat het 4 dezelfde getallen zijn? Waarom dat uberhaupt wordt geregistreerd en dat men het daarna vreemd vindt.
Maarja misschien ben ik wel van te voren beinvloedt, er bestaat zoiets (bij o.a. Reiki) als energiegraden, deze worden ook wel ingedeeld in nivo 1: 1-22, nivo 2 23-44 en nivo 3 45-66. 22, 33, en 44 worden ook wel 'meestergetallen' genoemd in numerologie, dit wil alleen zeggen dat deze getallen een krachtiger uitstraling/trilling/vibratie hebben. Voor geinteresseerden is er genoeg op het web te vinden hierover.
Als bepaalde momenten al iets magisch zouden hebben, waarom dan omdat mensen vroeger gewoon zijn begonnen met tellen? 12:00 's nachts is niet het precieze midden van de nacht maar einde/start van onze tijdstelling van een dag.
Numerologie is gebaseerd op verbanden die er niet zijn. Omdat mensen ze sneller zien dan ze er werkelijk zijn.
quote:Heb jij het tijdstip van mijn post gezien? Die ene boven die van jou
Op dinsdag 6 mei 2003 13:54 schreef new_moon het volgende:
ik heb het altijd met XX.38
en dubbele getallen,.
maar ALTIJD OOK met die 38
38 minuten??
en zelfs als ik in een blaadje een afbeelding zie van een digitale klok, jepp.. 12:38 bv.
waanzinnig!
of 19:19 = bijelkaar opgeteld 38
quote:ja, zie je nou wel
Op dinsdag 6 mei 2003 14:00 schreef DemonRage het volgende:[..]
Heb jij het tijdstip van mijn post gezien? Die ene boven die van jou
(misschien ook onbewust de reden dat je na mij postte)
quote:Jep 11:11
Op maandag 5 mei 2003 22:36 schreef Gijsch het volgende:
Erg grappig, ik heb het met de helft, namelijk 11:11
Soms zie ik 11.10 of 11.12, dat klopt dus niet helemaalEn het idiote is dat je er inderdaad niet bewust op let, ik kijk relatief weinig op de klok maar zie die 11.11 wel heel vaak voorbij komen. Ik ben ook op de 11e jarig, misschien dat dat er mee te maken heeft?
Ik vind het heeeerlijk om 22.22u te zien op de wekker; dan slaap ik echt lekker Bijgeloof
Ook in de auto, als de kmstand (van de dagteller) op 222,2 km staat Hahaha, iedereen lacht me uit maar nu weet ik het; ik ben niet de enige!
Maar verder heb ik niet zoveel met het getal 22, hoor...
quote:Heb ik ook!
Op maandag 5 mei 2003 22:31 schreef vaagsel het volgende:
4:20mjah, in nederland niet zo, maar in amerika wel, "symbolische" tijd
quote:is idd raar bijgeloof, maarja elke seconde gaan er 2 mensen dood..
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef Aarti het volgende:
raar bijgeloof, maar in Suriname zeggen ze dat als je 22:22 op de klok ziet staan, dat er dan iemand dood gaat...
mn moeder en zusjes verklaren me voor gek, maar ik vind het erg vreemd
"Hoi ibrahimovic, je laatste bezoek was op woensdag 16 oktober 2002 @ 22.22"
dat ga je toch niet geloven????
quote:Dat er iets mis is met de displaysturing.
Op zondag 18 mei 2003 20:38 schreef _Abu_ het volgende:
Elke ochtend staat er bij mij 666 op mijn wekkerradio... Wat betekent dat toch?
Stel jij denkt dat je vaak te meken hebt met 22. Wat valt dan op als je naar de klok kijk? 15? Nee niet 15, maar wel 22. Dan denk jij "Goh alweer 22! Maar tegen die tijd weet je al lang niet meer dat je net 15 zag.
Ander voorbeeld: Je koopt een staatslot, met nummer 3 als eindcijfer. Je wint. Je koopt weer een staatlot, je denkt dat 3 je geluksnummer is dus je koopt er weer een met eindcijfer 3. Je wint weer. De volgende 18 keer dat je meespeelt is het geen 3. Welk eindcijfer kies je volgende keer, toch drie; je onthoudt de winnende loten. Terwijl elke getal gemiddeld even vaak voorkomt. Je houdt gewoon jezelf voor de gek. Voor dat is eigenlijk erg grappig, blijf het vooral doen.
quote:Dit argument staat er nu al zo'n tig keer tussen, wordt niet weerlegt, maar de discussie leeft voort. Strange....
Op dinsdag 20 mei 2003 13:14 schreef _Abu_ het volgende:
Nou zal ik dan even uitleggen hoe het precies zit?Stel jij denkt dat je vaak te meken hebt met 22. Wat valt dan op als je naar de klok kijk? 15? Nee niet 15, maar wel 22. Dan denk jij "Goh alweer 22! Maar tegen die tijd weet je al lang niet meer dat je net 15 zag.
Ander voorbeeld: Je koopt een staatslot, met nummer 3 als eindcijfer. Je wint. Je koopt weer een staatlot, je denkt dat 3 je geluksnummer is dus je koopt er weer een met eindcijfer 3. Je wint weer. De volgende 18 keer dat je meespeelt is het geen 3. Welk eindcijfer kies je volgende keer, toch drie; je onthoudt de winnende loten. Terwijl elke getal gemiddeld even vaak voorkomt. Je houdt gewoon jezelf voor de gek. Voor dat is eigenlijk erg grappig, blijf het vooral doen.
we zijn dus niet de enigen met deze "Gave"
lol
En mijn post-moment... ik las deze post om 22:20 en besloot snel te reageren
Freaky! Mijn geluksgetal is al heel lang 22, en ik (+ WebForce & SweetFlower) hebben ook zeker iets met die tijd! Wat een toeval
Vind t echt freaky worden dit (tenzij je een kloon van webforce bent
)
[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 07-10-2003 19:35]
quote:hehe ik ook
Op maandag 5 mei 2003 22:29 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb dat altijd met 13:37.
zo'n 4 of 5 keer per week kijk ik precies om 13:37 uur naar de klok... heel apart.. ook laatst met een screenshot die ik genomen had... ik zag later pas dat het om 13:37 uur was ...
Heb ook een tijdje gehad dat ik elke dag, met maar minuten verschil, rond 06:00 wakker werd. Is eigenlijk best handig, omdat ik echt een verknipt bio-ritme heb en echt moeite heb om 's ochtends uit bed te komen. En als ik dan om 06:00 wakker wordt, heb ik het ergste gehad, ga nog even een uurtje verderdoezelen en dan eruit, werkte perfect!
Alleen nu heb ik het niet meer... best jammer... nou ja!
En dit was niet met voorbedachte rade.
Op de termeometer, wanneer kijk ik daar nou naar? Als ik in mijn slaap wakker wordt en naar mijn wekker kijk, is het ALTIJD 1:22, 2:22, 3:22 ofzow Als ik toevallig iop de snelweg naar het afritnummer kijk, is dit 22, kijk ik ook nergens naar.
Ik zie het nu echt overal
!
Hoi hp22!
quote:Grappig, ik heb dat weer heel vaak met xx:37
Op woensdag 8 oktober 2003 11:52 schreef new_moon het volgende:
ik met xx:38
als ik een digitale klok een een folder zie: jepp bijv. 12:38
klokken blijven stilstaan op 10:38
altijd iets met 38..
raar hoor
oh ja ik ben ook altijd jarig in week 38
En dan het vaakst bij 23:37, bijna elke avond. (Ja, ik slaap nooit zo vroeg)
Het is nu bijvoorbeeld 14:32
Dat kan ook gezien worden als 1+4=3+2
Het lastige is alleen dat ik nu elke keer als ik de tijd zie automatisch een rekensommetje ga maken.
edit: en ik had een tijdje geleden ook vaak 22:22 te pakken. Laatste tijd geen last meer van.
quote:same here..
Op donderdag 9 oktober 2003 14:34 schreef Num het volgende: en ik had een tijdje geleden ook vaak 22:22 te pakken. Laatste tijd geen last meer van.
Bizar dat zoveel mensen het schijnbaar tegelijk begon op te vallen en dan ook nog specifiek het zelfde getal, en dat het dan nu weer over lijkt te zijn.
hier zit imho duidelijk toch iets meer achter hoor.. maar wat precies ?
quote:Nog wel lekker kunnen slapen?
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:25 schreef Demol het volgende:
Ik loop gister in het donker naar boven, ik kijk op mijn digitale wekkerradio, en welke tijd zie ik staan? Jahoor, 22:22 uur, dan lopen toch even de koude rillingen over je rug.
quote:Ja dat wel
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:29 schreef cdgrit het volgende:[..]
Nog wel lekker kunnen slapen?
quote:= normale lichamelijke reactie.. heeft hier nix mee te maken
Op maandag 5 mei 2003 22:30 schreef ramses het volgende:
Ik heb dat met het 03:00.Iedere nacht (echt iedere nacht) word ik om 03:00 wakker en krijg ik dorst
Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga, het is altijd 03:00 als ik even wakker word.Ik denk dat het toch iets met je ritme te maken heeft.
quote:Dan ben je een nerd die niet verder komt dan een tweetallig stelsel.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:52 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik lag deze week te lezen, kijk ik na een hele tijd of het niet te laat wordt, is het precies 1:11
Of gisterochtend, keek ik op de wekker, is het 10:01, tijd om wakker te worden.
quote:*neuriet tune van de Twilight Zone*
Op maandag 5 mei 2003 22:22 schreef GEsTOoRD het volgende:
Mijn vriedin heeft al sinds dat ik haar ken (3 jaar) eigenlijk iets met het getal 22.
ELKE avond ziet ze 22:22 voorbij komen als ze toevallig effe naar de klok kijkt. Is het niet op de wekkerradio dan is het wel op haar telefoon.Mijn eerste reactie zou zijn; het is gewoon toeval en dat getal valt nu gewoon vaker op maar ze ziet het niet vaker dan andere willekeurige getallen. Maar zovaak als het bij haar voorkomt is gewoon echt niet leuk meer elke avond is het gewoon raak. Ze heeft mij er zelfs ook mee aangestoken (in een iets mindere mate).
Zijn er meer mensen die dit soort verhalen kennen of het zelf meegemaakt hebben?
22 juli gaan we allebei voor het eerst met het vliegtuig op vakantie... ze is zelf net 22 geworden. Je kan overal wel wat achter zoeken natuurlijk, maartoch...
Spannend joh
quote:Ik ben op 30-12 jarig
Op maandag 5 mei 2003 22:45 schreef Gijsch het volgende:[..]
hehe dat zou het geheim kunnen zijn
Hoewel... als je bijvoorbeeld op 30-12 jarig bent heb je wel een probleem...
(die dude ernaast ben ik dus)
quote:Robnix
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:24 schreef Askie het volgende:
Ik heb dit met 13:37, er gaat bijna geen dag voorbij dat ik deze tijd mis, dit komt omdat 1337 voor "leet" staat en ik et mezelf beetje aangeleerd heb denk ik. Ook in de stad en overal zie ik et, op station treinen die om 13:37 vertrekken en zelfs bij de albert heijn:(die dude ernaast ben ik dus)
quote:Leg uit :
Op zondag 12 oktober 2003 19:07 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Dan ben je een nerd die niet verder komt dan een tweetallig stelsel.
Want ik snap geen hol van wat je bedoel
quote:Zo spannend inderdaad dat jij de moeite neemt om te reageren.
Op zondag 12 oktober 2003 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
*neuriet tune van de Twilight Zone*
Spannend joh
Grote jongen
quote:Jij noemde allemaal tijden met alleen 0/1 erin, het had dus wel wat weg van een binair/tweetallig talstelsel.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Leg uit :Want ik snap geen hol van wat je bedoel
En aangezien computers dat doen: -=> Nerd. En nee, het was niet serieus of beledigend bedoeld. Ben zelf (ook) nerd.
quote:En dat ze 22 dagen te laat aankomen op hun bestemming dat de vakantie dan nog 22 dagen duurt en dat op dag 22 brand uit breekt en eht hele hotel af brand!
Op dinsdag 6 mei 2003 07:51 schreef Vuur het volgende:[..]
Ik vermoed dat je dan 22 minuten vertraging zal hebben
Dat is mijn avontuur met de klok
quote:Ooooh oké
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:09 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Jij noemde allemaal tijden met alleen 0/1 erin, het had dus wel wat weg van een binair/tweetallig talstelsel.
En aangezien computers dat doen: -=> Nerd. En nee, het was niet serieus of beledigend bedoeld. Ben zelf (ook) nerd.
Maar ik heb dat nogal vaak omdat ik pas na middernacht in bed lig, dus dan geeft mijn wekkerradio 01, 02, 03 of 04 aan (als ik nog later in bed lig, ben ik waarschijnlijk zo ver heen dat ik gelijk slaap )
Ha, ik kijk nu toevallig even op mijn Pc-klokkie, en het is gewoon 22:22 he!
What are the odds?
Edit: Hmmmz, mijn klokkie loopt dus twee minuten voor Weet ik dat ook weer
[Dit bericht is gewijzigd door I_are_Rudeboy op 14-10-2003 22:22]
quote:Ik heb ook wat met het getal 22.
Op maandag 5 mei 2003 22:22 schreef GEsTOoRD het volgende:
Mijn vriedin heeft al sinds dat ik haar ken (3 jaar) eigenlijk iets met het getal 22.
ELKE avond ziet ze 22:22 voorbij komen als ze toevallig effe naar de klok kijkt. Is het niet op de wekkerradio dan is het wel op haar telefoon.Mijn eerste reactie zou zijn; het is gewoon toeval en dat getal valt nu gewoon vaker op maar ze ziet het niet vaker dan andere willekeurige getallen. Maar zovaak als het bij haar voorkomt is gewoon echt niet leuk meer elke avond is het gewoon raak. Ze heeft mij er zelfs ook mee aangestoken (in een iets mindere mate).
17 is er nog zo een voor veel mensen.
ik heb gehoord dat dat er zeg maar mee te maken heeft van als een kind ongewild was zeg maar, dat men over abortus nadacht en zo.
weet niet in hoeverre dat gelul is en zo
quote:Als je om 04:00 uur je nest in gaat, word je dan ook om 03:00 wakker ??
Op maandag 5 mei 2003 22:30 schreef ramses het volgende:
Ik heb dat met het 03:00.Iedere nacht (echt iedere nacht) word ik om 03:00 wakker en krijg ik dorst
Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga, het is altijd 03:00 als ik even wakker word.Ik denk dat het toch iets met je ritme te maken heeft.
nee sorry flauw
Johannes 4:4
"En Hij moest door Samaria gaan"
22:22 = 2+2 : 2+2
voor wie hem snapt
quote:Kan je voor de atheisten onder ons even uitleggen wat dit betekend?
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:44 schreef The_Shining het volgende:
Nou dit is dan een zeldzame post dat ik uit de Bijbel quote;Johannes 4:4
"En Hij moest door Samaria gaan"
22:22 = 2+2 : 2+2
voor wie hem snapt
quote:Dat als je lang genoeg blijft puzzelen, je overal wel een toevalligheid vind.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:42 schreef Num het volgende:[..]
Kan je voor de atheisten onder ons even uitleggen wat dit betekend?
quote:Case Solved. Je wilt 22:22 zien, leeft er naar, onthoudt dat dan en niet de andere tijden.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:46 schreef MisszJ het volgende:
creepy...heb ik dus ook met 22:22 !!
En als ik 22:23 zie ben ik teleurgesteld dat ik de 22:22 gemist heb...echt wazig
Simpel.
quote:Same here
Op maandag 5 mei 2003 22:29 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb dat altijd met 13:37.
quote:zo kun je het ook zien, maar ik kijk echt niet zo vaak naar mn wekker...
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:48 schreef tvlxd het volgende:[..]
Case Solved. Je wilt 22:22 zien, leeft er naar, onthoudt dat dan en niet de andere tijden.
Simpel.
Zeer vaag, maar na mn kindertijd nooit meer "last" van gehad...
quote:Nee.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:42 schreef Num het volgende:
Kan je voor de atheisten onder ons even uitleggen wat dit betekend?
Ik ben trouwens niet christelijk, ofzo. Zie het maar als "toeval" zoals tvlxd zei.
Oja, de mensheid heeft nu alle betekenissen doorgelopen van de 22 tarot kaarten, met kaart 0 of 22 als "de Dwaas".
quote:Sign of the Times zegmaar. Net als in het jaar 0.
De Dwaas toont het kind in ons en staat voor ontvankelijkheid en een levenslustige zorgeloosheid. Wanneer De Dwaas zich voordoet betreden we vaak zonder kennis vooraf een nieuw levensterrein. Deze kaart wijst op verfrissende ervaringen die meestal chaotische trekjes hebben, maar die - zelfs als we onderuit gaan - geen wezenlijk gevaar inhouden. Ten aanzien van ons werk betreden we nieuwe terreinen met de bereidheid om ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met nieuwe opgaven.Met betrekking tot gebeurtenissen kan De Dwaas wijzen op idiote gebeurtenissen of onverantwoordelijk gedrag. Op het niveau van bewustzijn staat deze kaart voor het wonderlijke en het verbazingwekkende. Op het terrein van persoonlijke relaties zien we vooral zijn levenslustige, vrolijke kant. Ook hier kan hij op onverantwoordelijkheid wijzen, maar meestal is het toch een verwijzing naar een vreugdevol, ongecompliceerd samenzijn.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 24-10-2003 23:20]
Dan gaat er wel even een rilling door je heen
vandaar
quote:En dat ook nog eens op 22 december!
Op maandag 22 december 2003 22:22 schreef Riedel1 het volgende:
En het is zover
quote:haha je hebt gelijk
Op dinsdag 23 december 2003 01:55 schreef LintuxCx het volgende:[..]
En dat ook nog eens op 22 december!
quote:juist en daarom zie ik soms 3-4 maal per dag van die tijden terwijl ik echt niet vaak op de klok kijk! En dan heb ik het over variaties van 10:10 tot 10:01
Op dinsdag 23 december 2003 00:31 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Mensen hebben bepaalde neuronen die beter werken dan andere. Dat heeft als gevolg dat je bepaalde dingen sneller herkent in dingen, bijv. wat je net noemde: 22:22.vandaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |