abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10204776
Ik wil een reisje boeken naar turkije, maar zit te twijfelen over de plaats. Nou heb ik al vele dingen mee kunnen pikken uit de topics met een soortgelijk onderwerp. Maar nog steeds is mij niet geheel duidelijk: waar heb je relaxte zandstranden en waar absoluut niet???

(plaatsen waar ik aan zat te denken: kusadasi/bodrum/gumbet/bitez)

pi_10204904
ben vorig jaar in kusadasi geweest en jaar daarvoor bodrum
maar dan zit ik gewoon in zon all inclusive resort met eigen strandje, dus weet niet echt hoe t zit...

iig, beide plaatsen zijn echt .. !

bodrum heb een beter nachtleven imo dan kusadasi
ga deze zomer weer naar bodrum, zelfde hotel als 2 jaar geleden, club belizia oid

gwoon wat kiezen, trek lootjes ofzo ^^ maakt niet zo veel uit

pi_10205021
haai! fijn om dit te lezen, ik ben nu namelijk hard aan het afkicken.
vanochtend teruggekomen van een weekje turkije, alleen maar zon, zee, en strand. de info die ik je kan geven, na mijn ervaringen:

- dit jaar, vorig jaar, allebei de keren in Belek geweest.
uitstekend bevallen, zandstranden in alle soorten, sommige met stukken stenenmassa ertussen, andere weer niet... aanrader!
ik ben dit jaar geweest in Grida Village, voor als je het wil weten. perfect!!!!!

- bij antalya, Kemer, Kadriye in de buurt, zijn nauwelijks zandstranden, vooral steen. deze worden in de zomer nog net even warmer dan zand, en lopen niet fijn zonder slippers.

meer weet ik zo gauw niet, maar raad je aan naar het reisbureau te gaan. veel succes, en plezier met je vakantie

pi_10205256
Alanya !!

The place to be

Geweldig strand, Cleopatra Beach.

Cheers

zondag 4 mei 2003 @ 22:37:32 #5
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10205608
Kijk hier maar eens:
Turkije maar waarin Turkije
Turkije : Naar Alanya, Marmaris of Bodrum ?
en post daar dan verder.

En voor nog wat meer info een oud topicje: Turkije, jullie ervaringen.

Hier kan dus wel een slotje op.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')