abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2692233
Ik en een paar vrienden zitten met een probleem we weten niet waar we heen moeten op vakantie. Naar Gumbet, Marmaris of Bodrum. Wie heeft ervaring. In een gids stond dat het centrum van Marmaris op 2.5 km lag van het appartement is dit ver?
pi_2692290
ja...2.5km vind ik ver...
pi_2692297
reken op een half uur lopen dus
Return of the massive legend.
pi_2692337
Als je ladderzat bent is 2.5 km wel ver ja

Ach er rijden genoeg van die taxibusjes (Dolmus) in Turkije rond dus dat hoeft geen belemmering te zijn.

Ik ben zelf in Kusadasi geweest. Ligt lekker dicht bij Izmir (waar je landt) dus dat scheelt. Kusadasi zelf is niet zoveel aan (veel te toeristisch) maar het is wel een mooie uitvalsbasis naar diverse bezienswaardigheden. Ligt lekker centraal zeg maar.

Wat ik gehoord heb van Marmaris en Bodrum is dat dat wel mooie badplaatsen zijn.

May the road rise to meet your feet
pi_2692358
ik zou kiezen voor een plek die dicht bij strand en centrum is,
pi_2692419
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 16:13 schreef Mekker het volgende:
Ik en een paar vrienden zitten met een probleem we weten niet waar we heen moeten op vakantie. Naar Gumbet, Marmaris of Bodrum. Wie heeft ervaring. In een gids stond dat het centrum van Marmaris op 2.5 km lag van het appartement is dit ver?
Ik ben zelf vorige jaar naar Bitez geweest. Echt super was het! Bitez is iets rustiger dan Gumbet. In Gumbet zijn ook alle disco's en noem maar op.
Maar vanaf Bitez is het naar Gumbet en Bodrum een paar minuten met een busje of taxi.
Ga dit jaar zeker weer !!
Have fun!
  donderdag 3 januari 2002 @ 16:33:23 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2692516
Vorige keer al een heel verhaal ingetypt, kijk hier maar eens:Turkije, jullie ervaringen.

Bodrum/Gumbet is imho één grote vleeskeuring voor dronken LloretdeMar-publiek dat naar Turkije gaat omdat het goedkoop is. Ze wijken dan ook in 90% van de gevallen niet af van het pad tussen disco en tent.

Je moet ervan houden, denk ik...

Zonde hoor, Turkije heeft heel wat meer te bieden dan de discos...

Hoe dan ook, have fun!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2692576
2001 in Gumbet op vakantie geweest top vakantie gehad, ja kan er goed uitgaan e.d.

Het enigste waar ik me groen en geel aan ergerde waren die kooplui die je constant dingen wilde aansmeren.

Je kan qua strand beter in Gubet zitten, je hebt bijna geen strand in Bodrum.
Je kan Gumbet zien als het Scheveningen van Den-Haag, mooie stranden etc.
Ook een voordeel is dan je vanaf Bodrum met 1 uur in Kos (Griekenland) zit, alleen met al die visums en wachte bij de douane is erg vervelend.
Je kan het aanlopen van Gumbet naar Bodrum.
En anders rijden er genoeg van die Dolmuz busjes waar je zo in kan stappen, en voor 1 gulden mee kan.
Owh jah, de taxi is een zelfmoord poging

Suc6 met je keuze.

pi_2692713
BODRUM!! Gumbet heeft meer strand maar ook net zoveel dronken Engelsen als zandkorrels.

Gumbet is goedkoper maar dat zie je ook aan het volk wat er rond loopt. (tenzij je van Tattoo's houdt)

Als je wilt stappen in Bodrum is het lastig terug te komen in Gumbet en een bezoek aan Harlikanas mag je niet missen! De grootste openlucht discotheek van Europa met een heerlijke sfeer en supermuziek. Dansen met uitzicht op de haven........

Ik had Hotel met volpension. Op zich enorm relaxted omdat je niet elke dag eten hoeft te zoeken. Alleen kookten ze in ons hotel niet echt super (wel afgestemt op de westerse mens)

TIP: regel bij je Hostess wat uitstapjes zodra je je eerste dag begint. Ik was na drie dagen stappen redelijk blut aan het worden en was blij dat ik de trips betaald had. Wisky-cola kost 5 euro ofzo....

Na 4 dagen, samen met een maat van mij, een rekening aan de hotelbar van 800.000.000 turkse lires.... AUW

Wel contant betaald met briefjes van 40.000 liras... mooi rijtje

idd de broer van.......
pi_2692796
Wat ook nog leuk is om te doen:
Vanaf Bodrum haven naar Kos gaan. Ticket kost iets van 20,- en je bent er binnen 20 min.
pi_2692900
Voor die boot moet je wel vroeg uit bed

Efesus/Ephesus or whatever is erg indrukwekkend. Zeker de moeite waard, allen de heen-/terugreis is al erg indrukwekkend. Ik ben werkelijk waar in die blauwe oogjes gaan geloven! (toen de buschauffeur voor de zoveelste keer inhaalde in een blinde bocht)

Na afloop van het bezoek aan de ruines wordt je getracteerd op een leershow. Kopen hoeft niet, alleen worden de show-vrouwtjes dan ineens minder gezellig

Een ritje over de "snelweg" zonder gids in een zelfgehuurde auto is een aanrader. Ga je de Vaderlandse wegen ineens enorm waarderen. Er zit wel een middenstreep maar dat is puur indicatief. Idereen haalt elkaar in, ookal is die persoon zelf ook aan het inhalen. Zo kunnen je ineens 4 auto's tegemoet komen die gezamelijk een vrachtwagen en elkaar inhalen...............

idd de broer van.......
  donderdag 3 januari 2002 @ 17:01:24 #12
11436 Silence
There is silence...
pi_2692999
Ik was afgelopen jaar in Marmaris, echt een top vakantie gehad. Je hebt daar een barstreet met allerlei bars en voornamelijk openlucht discotheken, helemaal geweldig. Tis ook niet al te duur en afgelopen jaar waren de nederlanders die er kwamen erg gezellig (wij waren de aso's dus ).
No pain, no hurts, we'll go dreaming....
pi_7682839
ik ga 1 maart naar de zuidkust, Belek. 30 km van de luchthaven Antalya af.
ben benieuwd.
dan is t er ongeveer, 20 graden,

http://www.kayatourism.com.tr/eng/index2.html

De Puta Madre
pi_7683450
Wees dan ook wat specifieker?

Waar kom je voor? Druk strand, rustig strand, rustige barretjes, discotheken........

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')