Als je het topic even doorleest zie je dat het hier wel degelijk ook regelmatig gaat over eigen ervaringen van judo-beoefende Fok!ers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jammer dat het hier alleen gaat over judo als topsport en niet over de ervaringen die Fok!kers zelf hebben met de sport
Laatste 4 maanden weinig van gezien. Ervaringen van jaren terug vind ik minder interessantquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het topic even doorleest zie je dat het hier wel degelijk ook regelmatig gaat over eigen ervaringen van judo-beoefende Fok!ers.
Als je je verleden kent ben je beter voorbereid op de toekomst dus begin toch maar bij het beginquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laatste 4 maanden weinig van gezien. Ervaringen van jaren terug vind ik minder interessant.
Kodokan of Busen? Kata lopen blijft iig niet mijn favoriete bezigheid maar als je geen wedstrijdjudoka bent moet je wel helaasquote:Anyway, vanavond voor het eerst de nage no kata oefenen. Zal wat worden
Train nu in Kerkrade, heb maar 1 keer de kata gelopen en dat was busen. Nu ga ik waarschijnlijk naar een vereniging in Den Bosch waar ze Kodokan doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je je verleden kent ben je beter voorbereid op de toekomst dus begin toch maar bij het begin
[..]
Kodokan of Busen? Kata lopen blijft iig niet mijn favoriete bezigheid maar als je geen wedstrijdjudoka bent moet je wel helaas
Wat zijn de grote verschillen? Geen idee maar je moet het zoeken in de voetplaatsing en dergelijke. Dat verschil merk je alleen in de kata's. Een training zal er wel altijd ongeveer hetzelfde uitzien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Train nu in Kerkrade, heb maar 1 keer de kata gelopen en dat was busen. Nu ga ik waarschijnlijk naar een vereniging in Den Bosch waar ze Kodokan doen.
Wat zijn de grote verschillen? En is dat alleen bij kata's, of ook in de rest van de manier van trainen?
Mooie opsteker na de blessure, waardoor ze het WK moest missen, en verliezen van de Olympisch kampioen achquote:GP Abu Dhabi: Juul Franssen (-57 kg) verliest in de golden score van Giulia Quintavalle (ITA). Zilver voor Franssen, een mooie opsteker!
Zeker ook een mooie opsteker, want ze heeft nog flink wat punten voor de olympische ranglijst nodig om voor Nederland een startplek te bemachtigen in deze categorie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooie opsteker na de blessure en verliezen van de Olympisch kampioen ach.
Omdat interne bloedingen nogal lastig stelpen en blauwe plekken a: nogal snel op kunnen komen en b: nogal lang kunnen blijven. Contactsporten worden vaak afgeraden, maar ik wil gewoon een afweging kunnen maken, afhankelijk van, bijvoorbeeld, de bloedwaardes (INR) die veilig voor me zouden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Waarom zou je met bloedverdunners niet kunnen/mogen judoën
Niet Vuijsters, maar Verbijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
Dag 3, de zware categorieën. Halve finales voor Verkerk, Grol & Vuijsters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |