.. ik heb iemand nodig..
En ik vind iets moeilijk te accepteren..
Faithy, je bent lief.. wilde ik even zeggen
wil hier een gedicht neerzetten... al weet ik nu al dat het fout is om dat hier neer te zetten..
ik slaap er nog een nachtje over..
quote:Doe maar nu niet, voor je dr spijt van krijgt
Op maandag 28 april 2003 23:53 schreef Faithy het volgende:Wolkje..
wil hier een gedicht neerzetten... al weet ik nu al dat het fout is om dat hier neer te zetten..
ik slaap er nog een nachtje over..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 28-04-2003 23:54]
quote:I.R. Baboon is blij!!!
Op maandag 28 april 2003 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben ik een keer blij, is dat op bladzijde 11.
Tenminste nog iemand..
quote:Ik voel me bijzonder okay.
Op maandag 28 april 2003 23:54 schreef Evelientjuhh het volgende:
uh....tis hier erg gezellig ofzo...
quote:#r&p ?
Op maandag 28 april 2003 23:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Damn bijna iedereen voelt zich klote... Konden we ons maar ergens bij elkaar pakken op een chat ofzo en samen ons verdriet delen.
quote:ja, daar is het al erg gezellig
Op maandag 28 april 2003 23:55 schreef QyRoZ het volgende:[..]
#r&p ?
quote:Och het gaat.. tis ook geen feest kanaal natuurlijk...
Op maandag 28 april 2003 23:55 schreef Wolkje het volgende:[..]
ja, daar is het al erg gezellig
..
quote:Ik ook wel weer. Ik heb bedacht dat ik de komende dagen maar eens even alleen die dingen ga doen waar ik zin in heb, onder het mom van 'ik ben ingestort'. Dat ben ik helemaal niet, maar door effe een boel verplichtingen te laten schieten kan ik voorkomen dat het wel zover komt
Op maandag 28 april 2003 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voel me bijzonder okay.
quote:Je bent briljant.
Op maandag 28 april 2003 23:59 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik ook wel weer. Ik heb bedacht dat ik de komende dagen maar eens even alleen die dingen ga doen waar ik zin in heb, onder het mom van 'ik ben ingestort'. Dat ben ik helemaal niet, maar door effe een boel verplichtingen te laten schieten kan ik voorkomen dat het wel zover komt
Ik vermoed dat ik nogal veel in de kroeg ga zitten de komende dagen
Zin om weer te gaan fitnessen, afgelopen 3 dagen al 5 keer gedaan.. moet echt energie kwijt...
quote:Jij bent mij.
Op maandag 28 april 2003 23:59 schreef Fogerty het volgende:
Ik ook wel weer. Ik heb bedacht dat ik de komende dagen maar eens even alleen die dingen ga doen waar ik zin in heb, onder het mom van 'ik ben ingestort'. Dat ben ik helemaal niet, maar door effe een boel verplichtingen te laten schieten kan ik voorkomen dat het wel zover komt
Ik vermoed dat ik nogal veel in de kroeg ga zitten de komende dagen
Maar de snotval is nu bijna over
(jammer dat nu m'n keel zeer begint te doen.. *kuch!* *rochel* )
was een vermoeiende dag, heb tot 12 uur geslapen, ff gegeten en de krant gelezen en vanaf 13 uur tot nu achter de pc zitten chatten/forummen
quote:en een
Op dinsdag 29 april 2003 00:17 schreef QyRoZ het volgende:
Even een driedubbelevoor iedereen die het heel hard nodig heeft.
![]()
![]()
En weltruste straks..
heb nog nooit iemand zo vreselijk gemist
Ra-z, ik mis je
quote:Hahaha... aangezien ik net uit een ander topic kom gehold kan ik me het voldane en verliefde best voorstellen
Op dinsdag 29 april 2003 00:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me voldaanen verliefd
Ontopic: *gaapje*. Bedtijd voor deze ouwe muts.
edit: Devv05 potverdriedubbeltjes niet rijden met drank op lullo....
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 29-04-2003 01:06]
Ik vind het zo lullig voor d'r, ik kan wel janken... (En dat doe ik ook... )
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 01:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt helemaal onderaan de ladder.
De enige weg ligt nu naar boven, meisje. Hang in there.
quote:Metsel die dicht
Op dinsdag 29 april 2003 01:08 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Er is ook nog een ondergrondse verdieping
.
quote:Daar staat verboden toegang voor BS op,
Op dinsdag 29 april 2003 01:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Er is ook nog een ondergrondse verdieping.
quote:meis, er is altijd een andere optie, alleen is die optie niet altijd zo makkelijk....
Op dinsdag 29 april 2003 01:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Misschien wil ik over een tijd wel naar die ondergrondse verdieping, als er geen andere optie is
.
Wees niet bang, het gaat niet over zelfmoord oid.
quote:Pff, als je dat wilt kun je net zo goed wél zelfmoord plegen want dan ben je verloren, dan heb je het blijkbaar opgegeven... Er is altijd een andere optie, en dat is waar je voor moet kiezen...
Misschien wil ik over een tijd wel naar die ondergrondse verdieping, als er geen andere optie is
.
quote:Niet iedere optie is even makkelijk. Meestal zijn de zwaardere opties de goede opties. Maar bedenk wel, als je eenmaal gekozen hebt,neem je dat mee en die optie creëert weer andere opties.
.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 01:12 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
meis, er is altijd een andere optie, alleen is die optie niet altijd zo makkelijk....
quote:Jullie bedoelen het beide goed maar hebben beide totaal geen idee waar het over gaat.
Op dinsdag 29 april 2003 01:14 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Pff, als je dat wilt kun je net zo goed wél zelfmoord plegen want dan ben je verloren, dan heb je het blijkbaar opgegeven... Er is altijd een andere optie, en dat is waar je voor moet kiezen...
Sorry als het hard klinkt maar ik ben niet in een subtiele bui.
Er zijn op de korte termijn 2 opties waarvan ik er net 1 gekozen heb, misschien komt de 2e later nog.
En het is dus niet zelfmoord of iets wat daarmee te maken heeft.
En nu heb ik wel genoeg gezegd .
quote:Dat doe ik al gelukkig.. En het helpt enorm..
Op dinsdag 29 april 2003 01:15 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Niet iedere optie is even makkelijk. Meestal zijn de zwaardere opties de goede opties. Maar bedenk wel, als je eenmaal gekozen hebt,neem je dat mee en die optie creëert weer andere opties.
Heel veel sterkte, en praat er alsjeblieft met iemand over die je lief hebt.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 01:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het zo lullig voor d'r, ik kan wel janken... (En dat doe ik ook...)
maar ik heb redelijk goede hoop op een normale reactie... hoop niet tegen beter weten in.... ik wil het contact niet verliezen...
ik ga maar slapen... hopen dat het allemaal goedgaat en voor mij goedkomt...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 29-04-2003 02:03]
quote:Ik zie het
Op dinsdag 29 april 2003 02:22 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me helemaal JIPPIE!
Ik heb vandaag een nieuwe computergekocht. En de hele avond met mijn broertje zitten kloten om hem te installerenenzo. En nu doetie-ut!!!
Milagro gaat , want ze is moe, nee niet echt eigenlijk, maar ze moet morgen vroeg op
Dus stuur haar naar bed, want ze zou 2 uur geleden al gaan
quote:sow! 3 weken
Op dinsdag 29 april 2003 03:07 schreef Deuf het volgende:
Met mij gaat het gelukkig weer goed. Ik heb net ruim 3 weken in het ziekenhuis gelegen, en ben vandaag thuis gekomen.
Heerlijk!!
mag ik vragen waarom je daar zo lang moest blijven?
Maar ik hoop alleen niet dat het nu moddersmijterij wordt,maar eigenlijk ben ik er niet bang voor,ook omdat ik het dan uit de weg zou gaan en dus niet op zou reageren. Iedereen heeft zijn fouten, en ik maak ze elke dag,maar dat neemt niet weg dat ik er niet van leer. En gelukkig leer ik snel.
En overal waar was is, zijn beide schuld. Ook ik heb hier mijn aandeel in gehad. Ze zeggen wel eens dat God straft, maar het zijn je eigen handelingen die je soms straffen.
Nu voel ik me erg moe en kijk weer uit naar het mooie weer,lekker terrasje nemen en naar al dat vrouwelijkschoon kijken en.....
Zo zie je maar weer, het leven is een achtbaan.
Ontopic:
Gaat hier goed ik heb zin in vanavond (dan gaan we op vakantie) en moet nog heel veel doen voor die tijd.
quote:Je bent niet alleen
Op dinsdag 29 april 2003 08:43 schreef DarkElf het volgende:
alleen
* Peregrijn wou dat hij DE'tje het "Alles-verwoestende-ende-verslaande-super-zwaard" kon geven om het vechten wat makkelijker te maken.
On-topic:
Ik voel me verrot. Ik heb het gevoel dat ik een grote metalen band om mijn voorhoofd heb zitten, die om de paar seconden door kleine onzichtbare mannetjes strakker wordt aangetrokken. Ik heb vannacht van de tien uur die ik in bed lag, hooguit twee uur geslapen. Ik moet toch maar eens wat minder koffie gaan drinken. Ik heb gisteren in bed geteld (ik was toch wakker ) en ik heb gisteren veertien bakken koffie gehad. Is niet goed
Dus spelende Peregrijn wat hebben we nu geleerd?
Ga vandaag wel goed aan mezelf denken; ga voor het eerst naar de pedicure
Tikkeltje moe door de korte nachtjes van de laatste tijd...
Maar heel tevreden omdat ik klaarblijkelijk allerlei (leuke!) redenen heb om niet vroeg naar bed te gaan...
ik voel me rustig van binnen, voor het eerst in een lange tijd...voelt lekker
Het ziet er naar uit dat m'n 'verkoudheid' over 2 dagen toch nog een volwaardige griep wordt
Vooral omdat ik er sinds vandaag ook nog eens koorts bij heb.
* dikkebanaan heeft toch maar wat afspraken afgezegd (vandaag dus ook geen fitness.. *snik* *snuif* en het lijkt me ook niet echt hygiënisch om met een zakdoek onder je neus aan die apparaten te hangen..) en gaat zometeen lekker een Cup-A-Soupje nemen
[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 29-04-2003 09:41]
Voor de rest lijkt het wel goed te gaan eigenlijk, straks maar eens flink cs'en als ik terug kom, moet ff wat schade inhalen.
Edit: weer een bloedneus onder de douche. Nu ff kleren aandoen en dan weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 29-04-2003 10:27]
maar ook goed
vandaag mn krabbeltje zetten onder mn examendossier!
--> dan mag ik echt officieel helemaal serieus voor het echie examen doen!
en dan vanmiddag werken
ben te goed voor deze wereld...
Zo, is dat er ook weer uit
quote:wrom dan? tis koningedag morgen
Op dinsdag 29 april 2003 11:43 schreef Wolkje het volgende:
Zie op tegen morgen..
quote:Gaat hij morgen naar Australië?
Op dinsdag 29 april 2003 11:43 schreef Wolkje het volgende:
Zie op tegen morgen..
On-topic:
Flex, ik voel me al weer wat beter na drie aspirines Helemaal mooi is dat ik nu nog maar heel even aan het werk hoef en dan ben ik al weer klaar voor vandaag. vanmiddag naar Delft en filmpje kijken en biertjes drinken. Ik heb er zin an
quote:lief..
Op dinsdag 29 april 2003 11:46 schreef afraidtech het volgende:[..]
wrom dan? tis koningedag morgen
Hij gaat morgen weg..
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 11:48 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Gaat hij morgen naar Australië?
1 van hen post dat het slecht gaat en ineens volgen de anderen met wie het ineens ook slecht schijnt/blijkt te gaan.
Vroeg me soms af of dit een soort miniversie van een massapsychose is.
On topic: veel te weinig geslapen maar het gaat best; morgen en donderdag lekker vrij.
quote:Ik weet totaal niet of je het over mij hebt maar mijn slechtvoelerij heeft niks met Wolkje of iemand anders uit dit topic te maken hoor..
Op dinsdag 29 april 2003 11:51 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb het gevoel dat een klein groepje mensen in dit topic elkaar geregeld de spreekwoordelijke put in trekt1 van hen post dat het slecht gaat en ineens volgen de anderen met wie het ineens ook slecht schijnt/blijkt te gaan.
On topic: veel te weinig geslapen maar het gaat best; morgen en donderdag lekker vrij.
quote:Ik denk dat mensen sneller posten wanneer ze zich slecht voelen dan wanneer ze zich goed voelen, logisch.. want als je ziek thuiszit (bv) heb je ook meer tijd om te FOK!ken
Ik heb het gevoel dat een klein groepje mensen in dit topic elkaar geregeld de spreekwoordelijke put in trekt1 van hen post dat het slecht gaat en ineens volgen de anderen met wie het ineens ook slecht schijnt/blijkt te gaan.
quote:hmm minder...
Op dinsdag 29 april 2003 11:49 schreef Wolkje het volgende:[..]
Hij gaat morgen weg..
quote:Nee, ik bedoelde dat een groepje mensen eerst massaal post dat het goed gaat. Terwijl wanneer 1 van hen een paar uur later een depressief mailtje post de rest er allemaal achteraan komt en zich op exact hetzelfde moment dito kut blijkt te voelen.
Op dinsdag 29 april 2003 12:05 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Ik denk dat mensen sneller posten wanneer ze zich slecht voelen dan wanneer ze zich goed voelen, logisch.. want als je ziek thuiszit (bv) heb je ook meer tijd om te FOK!ken
![]()
* dikkebanaan wel iig.. *Nog misselijk is.. *Teiltje bijpakt.. *Braakt..
Is me al een paar keer opgevallen en het leek dan net of men elkaar
"besmette", alsof men niet voor elkaar wilde onderdoen in "het je slecht voelen".
Maar misschien zie ik dingen die er niet zijn
Beterschap trouwens !
quote:Ik wil even voorop stellen dat ik vindt dat iedereen moet posten hoe hij/zij zich voelt. Daarvoor is dit topic bedoeld.
Op dinsdag 29 april 2003 12:34 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Nee, ik bedoelde dat een groepje mensen eerst massaal post dat het goed gaat. Terwijl wanneer 1 van hen een paar uur later een depressief mailtje post de rest er allemaal achteraan komt en zich op exact hetzelfde moment dito kut blijkt te voelen.
"besmette", alsof men niet voor elkaar wilde onderdoen in "het je slecht voelen".Maar misschien zie ik dingen die er niet zijn
Beterschap trouwens !
Maar naar mijn mening heb je hier een punt. Het was mij ook opgevallen. Wat daarbij ook in het oog springt is dat veel van deze negatieve gevoelens posts later in de avond geplaatst worden. Het zal wel met vermoeidheid te maken hebben dat veel mensen zich dan sneller dingen aantrekken en bepaalde gevoelens de bovenhand krijgen. Vandaar dat ik het 'ga slapen'-advies, hoe bot het soms ook klinkt, veelal terecht vindt. Anders komt die negatieve golf echt op gang.
On-topic:
En mijn laatste post van de dag, deze jongen gaat naar huis. Ik voel me dan ook....vrij.
quote:Mee eens., Nette analyse.
Nee, ik bedoelde dat een groepje mensen eerst massaal post dat het goed gaat. Terwijl wanneer 1 van hen een paar uur later een depressief mailtje post de rest er allemaal achteraan komt en zich op exact hetzelfde moment dito kut blijkt te voelen.
"besmette", alsof men niet voor elkaar wilde onderdoen in "het je slecht voelen".
On topic. Ik voel me geweldig. Mijn buikie zit vol vlindertjes
Maargoed, kvoel me al iets beter. Morgen koninginnedag
quote:Misschien is dat net zoiets dat als je drie vrouwen in een huis zet, dat ze allemaal tegelijk gaan menstrueren
Op dinsdag 29 april 2003 13:00 schreef Maanvis het volgende:
mja mja dat heb ik op een ander forum ook wel zien gebeuren, dat iedereen elkaar naar beneden haalde en iedereen opeens dood wilde. Echt eng.
Ook ik heb slecht geslapen. Niet zozeer liggen denken maar onrustig was het. Om het uur werd ik wakker.
Maar nu gaat het weer
quote:Zit wat in... Was mij ook wel eens opgevallen.
Maar goed, ontopic: ik voel me wel goed. Ik heb zin om dadelijk iets lekkers te gaan halen en dan maar eens te beginnen met leren voor m'n examen wiskunde. Kheb nog een hoop in te halen.
M'n vriendje en ik hebben nu een sterkere band dan ooit (als eh... 'geliefden', maar ook als vrienden en alles daartussenin), en daar ben ik blij om... Zo komen we overal wel samen doorheen.
Oja, en ik geloof dat ik een beetje verliefd ben...
Ow, helemaal vergeten, ik heb natuurlijk ook zin om hem te zien, maar dat kan vanavond pas...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 29-04-2003 13:12]
quote:Ga dan op bed liggen
Op dinsdag 29 april 2003 13:12 schreef QyRoZ het volgende:
Heb het gevoel dat ik zo achter mijn pc in slaap ga vallen.
Vanavond op vakantie, en ik heb er zoooveel zin in
VERWARREND!!!!!!
quote:Prettige vakantie alvast!!!!!
Op dinsdag 29 april 2003 13:20 schreef Christine het volgende:
Voel me geweldigik ben de kamer een beetje aan het fatsoeneren, en het is bijna klaar
![]()
Vanavond op vakantie, en ik heb er zoooveel zin in
quote:Lief dat je het vraagt.
Op dinsdag 29 april 2003 03:10 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
sow! 3 weken
ik vond 1 week al langzo saai daaro
mag ik vragen waarom je daar zo lang moest blijven?
t gaat de goeie kant op Nog even wachten en wie weet misschien binnenkort nie meer vrijgezel enzoow
JIPPIE
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:25 schreef DarkElf het volgende:
verward, een erg goed gesprek gehad met mijn moeder (ik heb veel verteld en zij over mij als kind) en ik merk dat ik toch behoefte heb aan een moederfiguur alhoewel ik weet dat ik dat niet van haar kan verwachten (ja alleen als zij er zin in heeft en me niet afzeikt etc etc etc)VERWARREND!!!!!!
Ik wil wel je moeder zijn hoor.. Ik zou blij zijn met zo`n dochter.. Ookal ben je ouder..
Ik heb me in een rokje gehesen en ga nú de deur uit voor een sollicitatie,
wat eeeeeeeeeeeng.
quote:Suc6!!!
Op dinsdag 29 april 2003 15:21 schreef shmoopy het volgende:
Nerveeeeeeeuuuuuuuus!Ik heb me in een rokje gehesen en ga nú de deur uit voor een sollicitatie,
wat eeeeeeeeeeeng.
pics??
Voor de rest gaat het wel ok
quote:*knuffelt devv05*
Op dinsdag 29 april 2003 15:52 schreef devv05 het volgende:[..]
idem
quote:liev!!
Op dinsdag 29 april 2003 15:53 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
*knuffelt devv05*
maar ben nu alweer heel erg vrolijk
nu ff lekker hard muziek luisteren en dan zo douchen
t00t ik voel me goed
hmm overvloed aan smileys hiero
quote:
Ik zit nog steeds te snotteren, bah
Wolkje, sterkte meis, ik kan me zo goed indenken dat je het zwaar hebt!
DEtje ik heb je ge-icq'd
Shmoops heel veel sterkte, ben benieuwd!!! Toi toi toi!
quote:*bloos*
Op dinsdag 29 april 2003 15:00 schreef Tally het volgende:[..]
Ik wil wel je moeder zijn hoor.. Ik zou blij zijn met zo`n dochter.. Ookal ben je ouder..
nou allemaal veel plezier morgen.
Knuf
En of Onze Lieve Heer alsjeblieft zo vriendelijk wil zijn om mij vannacht eens een keer VOOR vier uur in slaap te laten vallen? Dat zou ook een boel schelen!
Ik heb de baaaaaaan!!!!!
*spring* *spring*
Woepie!
Een superdeluxe eigen kantoor, uitkijkend op de grachten,
echt zooooo stoer.
Of ik dat erg vond, zo'n mooie werkplek helemaal voor mij alleen?
Neuh.
quote:kom ook is op irc (r&p), kan je alles van je af lullen
Op dinsdag 29 april 2003 17:31 schreef Fogerty het volgende:
Het ZOU een heel prettige afleiding zijn als ik WEL naar toneel zou gaan, maar ik heb me al de hele dag op mijn werk goed gehouden en kan nu toch weer met geen mogelijkheid de tranen tegenhouden.
Nouja, als ik nu een halfuurtje jank heb ik daarna nog een half uur om de huilogen weg te make-uppen, en kan nog mooi op tijd zijn om 7 uurEn of Onze Lieve Heer alsjeblieft zo vriendelijk wil zijn om mij vannacht eens een keer VOOR vier uur in slaap te laten vallen? Dat zou ook een boel schelen!
quote:feli
Op dinsdag 29 april 2003 17:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb 'm!Ik heb de baaaaaaan!!!!!
Over moi:
Begin honger te krijgen, zo ff m'n bed opmaken en dan is m'n kamer weer helemaal netjes. Daarna CS'en
quote:Proficiat!!!!!!!!!!!
*spring* *spring*
Woepie!
echt zooooo stoer.![]()
Neuh.
quote:YES!!
*spring* *spring*
Woepie!
echt zooooo stoer.![]()
Neuh.
quote:Gefeliciteerd, shmoops!
*spring* *spring*
Woepie!
echt zooooo stoer.![]()
Neuh.
Wat ga je precies doen?
Na een lange tijd ga ik weer eens proeven van het uitgaansleventje
Heb er zin in !!!
Doet goed om uit de verveling de komen.
quote:gefeliciteerd!!!!
*spring* *spring*
Woepie!
echt zooooo stoer.![]()
Neuh.
Wat ga je doen?
Ik ga administratief werk doen bij een architectenbureau, en heel stoer toezien op 'projecten',
in een retecool eigen kantoor, én als ik wil over een tijdje de baan wat uitbouwen met meer verantwoordelijkheden.
Oja, en ik zet dus geen koffie, die wordt gebracht.
Ik ben zo blij!
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 18:01 schreef shmoopy het volgende:
Bedankt allemaal!Ik ga administratief werk doen bij een architectenbureau, en heel stoer toezien op 'projecten',
in een retecool eigen kantoor, én als ik wil over een tijdje de baan wat uitbouwen met meer verantwoordelijkheden.
Oja, en ik zet dus geen koffie, die wordt gebracht.
Ik hoop dat je het hartstikke naar je zin zult hebben daar
quote:JAAAAAAAA!!!!!!!
*spring* *spring*
Woepie!
echt zooooo stoer.![]()
Neuh.
Gefeliciteerd, shmoopsy
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 18:02 schreef shmoopy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!Ik ben zo blij!
Shmoopy Gefeliciteerd!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 29-04-2003 18:29]
Lekker gewerkt, alleen 'n beetje druk.
Strax lekker voor mezelf bezig en daarna ff stappen.
Nou tot later.
Grtz, Impulse
quote:Shmoop lieverd... fuck-ing bril-jant gewoon!!!
Gefeliciteerd met deze geweldige baan, heel veel plezier en succes.
Ow, het is je zóoo gegund, meis.
quote:shmoopsbeep!
*spring* *spring*
Woepie!
echt zooooo stoer.![]()
Neuh.
Gefeli meid! .
quote:Goed zo!
ontopic: wat een klotedag. vannacht huilend in slaap gevallen, vanochtend ontwaakt uit een coma (2,5 uur te laat )
toen werken, echt saai...
en mis mn vriendje... ben heel erg dwietug en wil nu alleen maar dat ie me vasthoudt en dat ik dan in ze armen in slaap kan vallen... zie m donderdag pas
echt goed van je!!!!!!
as for me: helemaal brak, ik baal dat ik niet naar de Nach kan door mn zielige voetje, maar daarentegen heb ik lekker chippie en wijntje voor vanaaf, en natuurlijk mn examenstof
kom de avond wel door
quote:Wolkje:
Op dinsdag 29 april 2003 18:51 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
Gefelicishoompy
![]()
![]()
![]()
![]()
echt goed van je!!!!!!
as for me: helemaal brak, ik baal dat ik niet naar de Nach kan door mn zielige voetje, maar daarentegen heb ik lekker chippie en wijntje voor vanaaf, en natuurlijk mn examenstof
kom de avond wel door
voor jou!
Ikzelf voel me raar.. en hongerig
Maar als het goed is gaan we zo eten..
*Kai Tracid uitzet*
Goed, nu dan maar vol goede moed op naar poging twee en eerst even shmoopy feliciteren. Van harte!
quote:Moeten we wel een keer gaan winkelen samen dat doen moeders toch altijd met dochters
Op dinsdag 29 april 2003 17:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
*bloos*
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 20:06 schreef Yuki het volgende:
koppijn (tis chronisch)
brak
en mis mn vriendje met de seconde meer
gelukkig heb je ons nog
quote:mja... pc is helaas niet goed voor je als je koppijn hebt... dus als vriendje straks ff gaat kijken op feestje ga ik ff liggen... en dan om 11 uur er uit om vriendje te bellen
Op dinsdag 29 april 2003 20:07 schreef devv05 het volgende:[..]
gelukkig heb je ons nog
Ik ben de hele dag al bij vlagen misselijk van spanning, terwijl ik naar mijn idee daartoe geen reden heb. Tijd voor een stapje terug, of een enorme sprong in het diepe, wat dat dan ook moge wezen. Mijn stresslevels moeten drastisch omlaag, dus kommaarop met die hap.
ik heb de flitser van mn spiegelreflex camera weer gevonden...
mn ouders hadden die kwijtgemaakt maar nu heb ik hem weer
woei! kan ik weer normale foto's maken
iedereen veel plezier vandaag voor wie weg gaat (en de rest ook natuurlijk )
Straks bij de beste pizzeria van limburg een pizza el quatro fromage bestellen , De kriek smaakt ook geweldig!!!!! En ik ben ook nog eens blij dat ik gelukkig geen koninginnedag hoef te vieren
zielig he????????? naja ff wat blij's!!
ik heb zin in donderdag/vrijdag/zaterdag/zondag!!! bij de gedachte wordt ik weer helemaal blij
shalallaaaaaaaaaaa
(hmm en net voelde ik me nog zo kut
liefde = !!!
quote:liefdesverdriet (als in: IK MIS M ZO, EN KAN M PAS DONDERDAG WEER ZIEN/VOELEN/ZOENEN) erbij en je bent mij
Op dinsdag 29 april 2003 21:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Moe, verdrietig, lusteloos en vreemd.Wat wil een mens nog meer?
.
[Dit bericht is gewijzigd door Yuki op 29-04-2003 21:56]
quote:Dood, omdat ie te gevoellig is.
.
quote:seks? hmm nee ffies denken een lekkere kop cappuchino doet altijd goed
.
quote:
.
quote:Nou mag ik toch hopen dat je niet bij de politie zit en mij gaat flitsen
Op dinsdag 29 april 2003 20:35 schreef Faithy het volgende:
goedik heb de flitser van mn spiegelreflex camera weer gevonden...
mn ouders hadden die kwijtgemaakt
maar nu heb ik hem weer
woei! kan ik weer normale foto's maken
quote:Ik heb echt zin, want hier valt toch geen zak te doen. Ik heb alleen echt geen, geen geld
Op dinsdag 29 april 2003 22:00 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Heb je geen zin om morgen hierheen te komen? Nja... leuk met treinen die weer drie uur te laat aankomen of helemaal niet... Anyway
Nouja, toch een hele prettige dag morgen .
Ik zou willen dat iedereen zo blij was als ik nu.
Zal ik Fogerty een *knuffol* geven?
check dit:
mn flitsertje en camera woei
kan weer lekker foto's gaan maken, en nu ook met wat minder goed licht want de flitser is terecht
*bounce*
[Dit bericht is gewijzigd door zonzonzon op 29-04-2003 22:08]
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:01 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb echt zin, want hier valt toch geen zak te doen. Ik heb alleen echt geen, geen geld
. Totaal blut, en zoals je al zegt kom ik ws sneller aan als ik met een driewieler ga
.
quote:Dankje, jij ook, voor zover dat lukt *wrang smaakje in mond heeft*
Nouja, toch een hele prettige dag morgen.
btw, wat heb je voor een leuk kleurtje aan?
quote:Ik heb hem op dit moment bepaald niet het hardste nodig, zo te lezen, maar het wordt zeer gewaardeerd hoor
Op dinsdag 29 april 2003 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Tnx iedereen (nogmaals)
Ik zou willen dat iedereen zo blij was als ik nu.
Zal ik Fogerty een *knuffol* geven?
quote:Oe! Gefeliciteerd!
Op dinsdag 29 april 2003 22:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Kijk jij eens snel in 'Mededelingen'
.
Mocht ik me morgen niet melden, ga dan eerst langs alle plaatselijke ziekenhuizen en waarschuw het leger
quote:Succes!!!
Op dinsdag 29 april 2003 22:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Ga nu weg voor een date met HAAR.......... nerveus een beetje wel.......Mocht ik me morgen niet melden, ga dan eerst langs alle plaatselijke ziekenhuizen en waarschuw het leger
Ikzelf.. mwah.. moe, geen zin in morgenochtend..
Wel in morgenmiddag.. ga de stad in met een vriendin,
en mijn oma is morgen jarig..
quote:Ik blijf nog enorm creabea, maar dat was in principe niet beroepsmatig,
Op dinsdag 29 april 2003 22:08 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik heb hem op dit moment bepaald niet het hardste nodig, zo te lezen, maar het wordt zeer gewaardeerd hoor
Wat ik alleen even niet snap: jij zat toch in de creatieve hoek? Stop je daar nu mee, of is dit administratieve werk bedoeld om je van een soort 'basisinkomen' te voorzien en ga je in je vrije tijd gewoon door met creatieve opdrachten aannemen?
Ow, en ontopic (voordat ik mezelf een smiley moet geven:
Ik voel me goed!
Het zal nog een hele tijd duren voor dat ik er echt over heen ben,maar het zal wel weer zo moeten. Misschien moet ik eens gaan verhuizen naar Amerika en een heel nieuw en ander leven leiden. Misschien moet ik mezelf opsluiten en andere mensen niet lastig vallen met mijn dingetjes.
Of toch maar wanhopig blijven door vechten,totdat waar je voor vecht ook weer kapot gaat. Buiten mijn studie,voel ik me echt een mislukkeling. En als ik in de spiegel kijk dan bevestigd dat alleen maar.
Kijken of ik met muziek maken, nog een beetje beter ga voelen. Zo niet, zie ik wel hoe lang ik het nog vol houd en wat ik er tegen doe.
quote:Kan allemaal wel zo zijn.
Op dinsdag 29 april 2003 22:51 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik blijf nog enorm creabea, maar dat was in principe niet beroepsmatig,
die opdracht werd me min of meer in de schoot geworpen.
Als 'kunstenaar' zou ik nog geen droog brood kunnen verdienen, vrees ik.
Maar met deze baan heb ik zo ontzettend veel vrijheid, ik kan per dag bepalen hoelang ik werk en hoelaat ik begin,
dat er genoeg tijd overblijft.
En architecten zijn ook creatief, denk ik dan maar.Ow, en ontopic (voordat ik mezelf een
smiley moet geven:
Ik voel me goed!
Maar waar blijft m'n asbak ?
Shmoopsie van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan
Enneh niet teveel naar de grachten kijken hoor
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 29-04-2003 23:20]
quote:Duchessmeisje
Op dinsdag 29 april 2003 23:18 schreef DuchessX het volgende:
Ongelukkig
quote:ja, dat vroeg ik oo al op pagina 1 van dit topic!!!
Op dinsdag 29 april 2003 23:19 schreef Wolkje het volgende:[..]
Duchessmeisje
,
Wat is dr aan de hand?
quote:Dippie denk ik
Op dinsdag 29 april 2003 23:19 schreef Wolkje het volgende:[..]
Duchessmeisje
,
Wat is dr aan de hand?
quote:nee hoor
Op dinsdag 29 april 2003 23:21 schreef Vivi het volgende:[..]
ja, dat vroeg ik oo al op pagina 1 van dit topic!!!
quote:Lieverds, ik heb de laatste tijd niet zo'n behoefte meer om alles op fok te spuien. Wel fijn dat jullie interesse hebben, maar ik kies er nu voor om bepaalde dingen voor mijzelf te houden
Op dinsdag 29 april 2003 23:21 schreef Vivi het volgende:[..]
ja, dat vroeg ik oo al op pagina 1 van dit topic!!!
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:23 schreef DuchessX het volgende:[..]
Lieverds, ik heb de laatste tijd niet zo'n behoefte meer om alles op fok te spuien. Wel fijn dat jullie interesse hebben, maar ik kies er nu voor om bepaalde dingen voor mijzelf te houden
Vind het ook niet erg, was alleen geinteresseerd
Mocht je behoefte hebben om t toch te delen,
je hebt mn mailadres..
Lievie, nogmaals, ik hou van je en ik ga je missen..
quote:Mijn lievie..
Op dinsdag 29 april 2003 23:28 schreef cloudchaser het volgende:
Ik voel me wel ok..
Beetje dubbel gevoel, op zich vet zin om morgen naar australie te gaan voor 4 (of 3) maanden, maar ik ga toch mijn 'saaie' leventje in NL wel missen.. als ergste natuurlijk mijn schatje, maar ook de gewone dingetjes..Lievie, nogmaals, ik hou van je en ik ga je missen..
Ik ga jou ook missen, maar ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt daar..
Voel me dus ook dubbel..
Weltruste allemaal .. en veel plezier morgen.
maak me zorgen, grote zorgen die ik niet van me af kan zetten,
blijft maar malen en malen en malen en malen
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 30-04-2003 00:04]
Morgenmiddag en -nacht maar ff de schade inhalen
quote:Jij ook meissie.
Op woensdag 30 april 2003 00:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me...een beetje.. oranje..Prettige koninginnedag/nacht allemaal!
.
Iedereen, ik hoop dat jullie je morgen een beetje feestelijk voelen.
hij heeft wel excuses aangeboden, maar ik ben echt nog steeds zo boos...
HOE KUN JE ZOIETS ZEGGEN?????????????
blergh... wil bellen en schelden, en bellen en gwoon even zn stem horen en vragen hoe het gaat...
allemaal gedachtes door elkaar...
Ik voel me vanalles, nu eventjes een beetje verdrietig, maar aan de andere kant heel goed...
quote:Probeer elkaar anders een tijdje met rust te laten...
Op woensdag 30 april 2003 00:07 schreef Faithy het volgende:
nog steeds boos op Whistler na een ongelovelijke kutopmerking in de chat die me echt heeeeeeeeeel veel pijn heeft gedaan... echt heel veel...![]()
hij heeft wel excuses aangeboden, maar ik ben echt nog steeds zo boos...
HOE KUN JE ZOIETS ZEGGEN?????????????
![]()
blergh... wil bellen en schelden, en bellen en gwoon even zn stem horen en vragen hoe het gaat...
allemaal gedachtes door elkaar...
quote:En dan vergeet je nog de koffie te noemen die wordt gebracht.
Op dinsdag 29 april 2003 22:51 schreef shmoopy het volgende:
Maar met deze baan heb ik zo ontzettend veel vrijheid, ik kan per dag bepalen hoelang ik werk en hoelaat ik begin,
dat er genoeg tijd overblijft.
Gvd het einde is nooit in zicht door die enorme kloterige kut ziekte
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 30-04-2003 00:31]
ben zo moe, maar wil niet slapen, wil hier zijn, dar zijn, overal zijn
i make no sense whatsoever
someone beat me down into the ground please
quote:lukt niet...
Op woensdag 30 april 2003 00:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Probeer elkaar anders een tijdje met rust te laten...
en dan flikt hij zoiets wat weer de hele tijd door mn hoofd blijft spoken en me een enorm schuldgevoel bezorgt Semtex..
ik weet dat je wel gelijk hebt ergens, echt geloof me, begrijp het niet verkeerd...
maar tis zo moeilijk... maar dat heb ik allemaal al uitgelegd...
quote:Wat heb je voor ziekte als ik vragen mag ?
Op woensdag 30 april 2003 00:22 schreef DarkElf het volgende:
godver waarom kan ik niet stoppen met nadenken? Ik ben het allemaal zo enorm beu aan het worden en het einde is niet in zicht.Gvd het einde is nooit in zicht door die enorme kloterige kut ziekte
quote:manisch depressief
Op woensdag 30 april 2003 00:34 schreef roobje het volgende:[..]
Wat heb je voor ziekte als ik vragen mag ?
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 30-04-2003 00:35]
quote:slik.. dat is wel beroerd zeg. Ik wou dat ik hier iets heel opbeurends neer kon zetten maar verder dan sterkte kom ik niet.. ik denk dat je met zoiets moet leren leven of niet ?
Op woensdag 30 april 2003 00:34 schreef DarkElf het volgende:[..]
manisch depressief
quote:Goede zaak!
Op woensdag 30 april 2003 00:46 schreef DarkElf het volgende:
gebruik medicatie en ben in dagbehandeling dus ik doe mijn best
Lekker massaal met heel Nederland door de stad zwerven en het motto "ow-wat-is-het-gezellig-zo-samen" uitstralen op een terras, in de stad of in de kroeg.
Lekker druk, tot je er gek van wordt, alle mensen komen op je af, je kunt geen stap verzetten.
Lekker met heel boeren Nederland in de drukte.
Liever Koninginnenacht op een feest doorbrengen en op Koninginnedag zelf lekker in je nest liggen.
Helaas ben ik te kapot om iets te gaan doen vanavond
nu lekker slapen, hoop dat t beter gaat dan vannacht
nooit geweten dat ik zoveel van iemand kan houden zeg
De koppijn is gezakt en ik vanmiddag lekker de stad in om te kijken of er nog wat te doen is
Er was trouwens weer een erg meisje bij, was wel leuk.. Alleen degene die ik leuk vond niet gezien
Het was gewoon te druk, ookal wist ik waar ze was.. We wilden er naar binnen maar het lukte niet.. Nouja hopelijk morgen of zaterdag dan...
Verder ff iemand mailen en dan slapen, morgen zal wel erg zwaar worden.. gelukkig heb ik nu erg rustig aan gedaan en is het niet zo laat....
sereen mocht je dit toevallig lezen, zou je mn mailtje willen lezen, er goed over na willen denken, en dan erop reageren?
Damn ik heb haar wel weer ff gemist vanavond, maar gelukkig was het maar voor eventjes, een kort moment.. Ik denk echt dat ik iemand anders nodig heb om eroverheen te komen en ik denk dat ik al weet wie.. Misschien fout maar wel een goed middel... En het zegt natuurlijk niet dat ik dat andere meisje niet écht leuk vind.. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke en lieve meisjes heb ik al gemerkt
nu... lam en kut
....
pfffffffffffffff
Why don't you try stickin' you' head up you' ass -- see if it fits
.
quote:Sterkte.
Op woensdag 30 april 2003 04:56 schreef Barb het volgende:
Gevoel: bijzonder verdrietig n.a.v. een besluit dat ik heb genomen.
Gevolg: ik doe dit niet meer, ik gooi mijn hart weer op slot. Sleutel weg, daaag,.
Actie: geen. Ik heb mijn best gedaan.
.
quote:Waarom voel jij je nog steeds kut het is feest dag of ben je een beetje ziek
Op woensdag 30 april 2003 08:14 schreef Emel het volgende:
nog steeds kut
quote:nee niet ziek...ik heb ruzie gehad met iemand
Op woensdag 30 april 2003 09:38 schreef spookie het volgende:[..]
Waarom voel jij je nog steeds kut het is feest dag of ben je een beetje ziek
je bent lief spookie
heb jij eik geen msn?
quote:Oohh dat is niet leuk nee,
Op woensdag 30 april 2003 09:43 schreef Emel het volgende:[..]
nee niet ziek...ik heb ruzie gehad met iemand
je bent lief spookie
heb jij eik geen msn?
IK heb wel msn kijk maar in me fotoboek daar staat me e-mail adres
quote:
Op woensdag 30 april 2003 04:56 schreef Barb het volgende:.
* MrWilliams maakt zich zorgen
quote:ik heb je geprobeerd toe te voegen door op msn icoon te klikken maar het lukte niet....later maar weer proberen
Op woensdag 30 april 2003 09:45 schreef spookie het volgende:[..]
Oohh dat is niet leuk nee,
IK heb wel msn kijk maar in me fotoboek daar staat me e-mail adres
quote:Oeehh hmm dat gebeurd wel vaker
Op woensdag 30 april 2003 09:52 schreef Emel het volgende:[..]
ik heb je geprobeerd toe te voegen door op msn icoon te klikken maar het lukte niet....later maar weer proberen
quote:rotding
Op woensdag 30 april 2003 09:53 schreef spookie het volgende:[..]
Oeehh hmm dat gebeurd wel vaker
quote:Zo weer weg
Op woensdag 30 april 2003 09:55 schreef Emel het volgende:[..]
rotding
quote:goedzo
Op woensdag 30 april 2003 09:57 schreef spookie het volgende:[..]
Zo weer weg
quote:ze staat al een paar dagen op ignore dus dat gebeurd al zo ongeveer.
Op woensdag 30 april 2003 00:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Probeer elkaar anders een tijdje met rust te laten...
met mij gaat het ook al een paar dagen goed eigenlijk, vandaag ga ik denk ik maar eens niets doen, lekker uitrusten want afgelopen paar dagen best wel druk geweest. Had vandaag liever wat langer uitgeslapen majah ben al wakker dus.
wil dat t morgen is... lekker naar me vriendje een dagje WEL gelukkig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |