*zucht* dat waren nog eens tijden...
iig zin in morgen/donderdag
quote:Ik ga hem zometeen zien
Op donderdag 20 november 2003 11:48 schreef Menyo het volgende:
Wie heeft de nieuwe al gezien?
quote:Inderdaad, het enige momentje waarop ik heb moeten glimlachen was toen Stans vader nog even checkte of die vent die ie een pak rammel zou geven wel blank was
Op donderdag 20 november 2003 12:17 schreef Reignman het volgende:
Vond er echt nix aan... mega saaie aflevering![]()
![]()
![]()
quote:Ken je Rowan Atkinsons 'This is hell'? Dat stukje South Park is volgens mij overgenomen van die sketch.
Op donderdag 20 november 2003 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Tja, beetje matig. Er zaten geen echt sterke grappen in, jammer. Het verhaal zelf stelde ook niet veel voor.
Wel leuk geinig is dat de Mormonen ook daadwerkelijk gelijk bleken te hebben, alleen gezien zij in de hemel komen (was in een andere episode te zien)
Daar waren het niet de Mormonen maar de Joden. (I am sorry, I am afraid the Jews were right
).
quote:Ik niet.
Op donderdag 20 november 2003 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Hebben jullie ook last van een paar grote beeldstoringen ergens halverwege de episode?
quote:Geinig, dat wist ik niet
Ken je Rowan Atkinsons 'This is hell'? Dat stukje South Park is volgens mij overgenomen van die sketch.Daar waren het niet de Mormonen maar de Joden. (I am sorry, I am afraid the Jews were right
).
quote:Bij mij wel dus. Heb je de RealMedia of Avi versie?
Op donderdag 20 november 2003 12:55 schreef prinsrob het volgende:[..]
Ik niet.
quote:Avi, 147mb.
Op donderdag 20 november 2003 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Bij mij wel dus. Heb je de RealMedia of Avi versie?
Bij mij komt er aan het begin v/d episode een waarschuwing in beeld over de slechte kwaliteit vanwege satelietproblemen.
En over dat stukje van Rowan Atkinson: ik kan er niets over vinden op internet, maar er is zeker een gelijkenis, ze beginnen ook in beide stukjes met zo'n 'orientation process'
.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 20-11-2003 13:32]
Als ze nog maar genoeg inspiratie hebben voor de rest van het seizoen.
dumb dumb dumb dumb dumb dumb
"dumb dumb dumb dumb dumb, smart smart smart smart smart"
en het einde, waar ie verteld dat ie in onzin gelooft, en stan om zijn religie heen moet kijken, balallaa, suck my balls ![]()
misschien heb ik wel slechte humor, maar dit vind ik nou leuk
Het idee was grappig, alleen niet echt harde grappen erin, de scenes met Cartman waren nog het leukst. Het Joseph Smith verhaal was FF leuk maar verveelde snel.
Kortom, een 6sje ![]()
Had gister ook nog wat oude afleveringen gekeken, rainforest schmainforest is toch wel heel cool
opzich was het wel leuk dat ze die mormonen zo te kakken zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |