abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9931369
Nieuw deeltje.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9931379
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9931495
Van Gaal is in gesprek met Fulham volgens de Telegraaf.
pi_9931597
FC Twente heeft interesse in Geert den Ouden.
pi_9932351
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 11:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Verder lezen! Bij in stond de naam Tim Howard, daar is je antwoord.

Zat er al enigzins aan te denken dat hij dat dan misschien was, maar om nu een betrekkelijk onbekende keeper aan te trekken en maar te hopen dat ie goed genoeg is lijkt me voor een club als Man U wat te riskant.

Daarnaast vind ik alleen maar berichten over dat ze hem aan monitoren zijn op hoe hij zich ontwikkelt en hadden ze hem op proef willen hebben, nog niet definitief of zo.

trouwens leuk wetenswaardigheidje:
Born with a condition called Tourette's Syndrome, a neurological disorder characterized by rapid and involuntary tics and vocalizations, Howard is now active in creating awareness for TS...
Voted New York Life Humanitarian of the Year for the 2001 season (ik neem aan vanwege het bovenstaande)

[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 22-04-2003 13:11]

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_9933831
Arjan Robben naar Liverpool:
quote:
Liverpool wil Robben

EINDHOVEN, 22 april 2003 12:57 - Arjan Robben staat in de belangstelling van het Engelse Liverpool. De creatieve aanvaller van PSV heeft zo veel indruk gemaakt in zijn eerste seizoen bij PSV dat Liverpool-trainer Gerard Houllier hem graag bij zijn selectie wil halen.

Eén dezer dagen zal Liverpool zich bij PSV melden voor de jongeling. Robben kwam vorig seizoen over van FC Groningen.
Bron: www.voetbalonline.nl

Tja, ik weet niet wat ik van dit bericht moet denken. Robben kan naar mijn mening beter bij PSV blijven, bij Liverpool zal hij zeer waarschijnlijk bankzitter zijn, net zoals Milan Baros vaak bankzitter is.
  dinsdag 22 april 2003 @ 13:53:56 #7
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9933879
Robben gaat ook (nog) niet weg.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9933932
Het is ook een gerucht, maar als hij weg zou gaan denk ik niet dat dat goed is voor zijn ontwikkeling. Beter eerst een paar jaartjes bij PSV goed presteren, en dan naar een leuke club in het buitenland.
pi_9933950
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Het is ook een gerucht, maar als hij weg zou gaan denk ik niet dat dat goed is voor zijn ontwikkeling. Beter eerst een paar jaartjes bij PSV goed presteren, en dan naar een leuke club in het buitenland.
Dan moet ie inderdaad niet naar LFC gaan.
  dinsdag 22 april 2003 @ 13:57:38 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9933979
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan moet ie inderdaad niet naar LFC gaan.

kan ie nog beter naar SCUM gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9934053
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dinsdag 22 april 2003 @ 14:00:56 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9934064
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9934078
Misschien al langs geweest:

Witschge en Knopper misschien naar ADO

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:08:22 #14
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_9935937
hmm nog even voor de MVV-er in het vorige deel van transfer geruchten:

Die bron is Maria Captein de technisch directeur van Helmond Sport zelf

OJAAJOH?
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:09:23 #15
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_9935962
Mario bedoel ik whehe maria..oops
OJAAJOH?
pi_9936982
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:01 schreef Atrimar het volgende:
Misschien al langs geweest:

Witschge en Knopper misschien naar ADO

De kans dat Richard Witschge volgend seizoen in het geelgroen speelt van ADO Den Haag lijkt erg groot. Beide partijen zouden 'zo goed als rond' zijn met elkaar.
Witschge moet na afloop van het huidige seizoen vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club weigert zijn aflopende contract te verlengen. De 33-jarige middenvelder zit dit seizoen meer op de bank, dan dat hij op het veld staat. In de competitie kwam hij negentien keer in actie, in de Champions League zeven keer. Meestal beperkte coach Ronald Koeman zijn optredens zich tot invalbeurten.

Dat ADO en Witschge nagenoeg rond zijn, zal mede te danken zijn aan de zaakwaarnemer van de Amsterdamse ex-international, Rob Jansen. Jansen is namelijk adviseur van de Raad van Commissarissen van de aanstaande promovendus.

ADO, dat ook geïnteresseerd is in Richard Knopper, Rik Platvoet en Igor Gluscevic, zou ook naar Kurt Van De Paar hebben geïnformeerd. De Belgische middenvelder staat nog onder contract bij FC Twente, maar die verbintenis loopt komende zomer af. De Enschedese club zou verder willen met Van De Paar. De 25-jarige speler is bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Tukkers.

bron: vi.nl

pi_9937298
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:49 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

De kans dat Richard Witschge volgend seizoen in het geelgroen speelt van ADO Den Haag lijkt erg groot. Beide partijen zouden 'zo goed als rond' zijn met elkaar.
Witschge moet na afloop van het huidige seizoen vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club weigert zijn aflopende contract te verlengen. De 33-jarige middenvelder zit dit seizoen meer op de bank, dan dat hij op het veld staat. In de competitie kwam hij negentien keer in actie, in de Champions League zeven keer. Meestal beperkte coach Ronald Koeman zijn optredens zich tot invalbeurten.

Dat ADO en Witschge nagenoeg rond zijn, zal mede te danken zijn aan de zaakwaarnemer van de Amsterdamse ex-international, Rob Jansen. Jansen is namelijk adviseur van de Raad van Commissarissen van de aanstaande promovendus.

ADO, dat ook geïnteresseerd is in Richard Knopper, Rik Platvoet en Igor Gluscevic, zou ook naar Kurt Van De Paar hebben geïnformeerd. De Belgische middenvelder staat nog onder contract bij FC Twente, maar die verbintenis loopt komende zomer af. De Enschedese club zou verder willen met Van De Paar. De 25-jarige speler is bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Tukkers.

bron: vi.nl

Moet dat niet ADO'20 zijn? Van een zeer betrouwbare bron (z'n broer) heb ik vernomen dat hij alleen nog naar een Engelse club wil, anders komt 'ie naar Heemskerk.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2003 @ 16:37:09 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9938370
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je maakt het moeilijk om je nu serieus te nemen ...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:51:46 #19
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9938708
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 12:23 schreef zjroentje het volgende:
FC Twente heeft interesse in Geert den Ouden.
dat mannetje die niet akkoord ging met een verlaagde aanbieding bij rbc en voor nog minder bij twente gaat voetballen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_9939030
Tim Howard 1e man bij Man Utd zou wel cool zijn!!! Vergeet niet dat Schmeichel destijds ook niet erg bekend was!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 april 2003 @ 17:08:01 #21
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_9939128
Ik heb van een Engelse vriend gehoord dat Mark Viduka binnekort een contract gaat tekenen bij Man Utd.

Hij vertelde ook dat Veron/Recoba een mogelijke ruil wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 22-04-2003 17:11]

The Most Incredible, Baby
pi_9939129
Hamming naar Veendam.

Van Gaal mogelijk naar Fulham??

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:19:41 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9942098
Reds hand trial to Argentinian youngster

Liverpool will give Argentinian youngster Jonas Manuel Gutierrez the chance to earn himself a permanent Anfield move during a one week trial at Melwood.

The 20 year old midfielder has been linked with a £2 million summer move from Velez Sarsfield to Liverpool as Gerard Houllier goes about strengthening his squad before the start of next season.

Gutierrez attended yesterday's 2-1 victory over Charlton at Anfield and will now train with the first team squad for the rest of this week in an attempt to persuade the Liverpool staff to press ahead with a long term deal.

pi_9942105
Liverpool lijkt de grootste kandidaat om Yildiray Basturk aan het einde van het seizoen in te lijven. De middenvelder van Bayer Leverkusen, dat strijdt tegen degradatie, wordt bijna zeker aan het einde van het seizoen verkocht.

Leverkusen zou vanwege de schulden wel een topverkoop kunnen gebruiken. Er zijn echter meer clubs geïnteresseerd in de Turk, zoals Inter Milan en Tottenham Hotspur. Inter lijkt echter uitgesloten omdat Basturk liever naar het Premiership vertrekt.

Liverpool, dat de middenvelder al verschillende malen bekeek in nationaal en internationaal verband, lijkt dus vooralsnog de grootste kanshebber te zijn op de Turk.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_9952836
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 17:03 schreef methodmich het volgende:
Tim Howard 1e man bij Man Utd zou wel cool zijn!!! Vergeet niet dat Schmeichel destijds ook niet erg bekend was!
Maar al wel een EK-medaille op zak!
Nu ook Zuid Afrika
pi_9955212
Andy van der Meyde wellicht naar Inter Milan:
quote:
Van der Meyde bevestigt belangstelling Inter

MILAAN, 23 april 2003 10:28 - Inter, de komende CL-tegenstander van Ajax als het Milan uitschakelt, heeft belangstelling voor Andy van der Meyde. De vleugelaanvaller heeft dit zelf bevestigd tegenover het Amsterdamse tv-station AT5. Van der Meyde maakte indruk in Italië met zijn schitterende treffer bij AS Roma in de tweede ronde van de Champions League. De Arnhemmer toonde zich ingenomen met de interesse van de Italiaanse gigant en zei er zeker voor open te staan.

bron: www.voetbalonline.nl

Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
pi_9955322
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:52 schreef Qi het volgende:
[..]

Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.

24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
pi_9955363
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Laat me niet lachen man, Andy van der Meyde mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt, ik vind het echt een overschatte speler. Mocht hij naar Inter Milan gaan betwijfel ik het of hij het niveau aankan, en zelfs als hij dat kan zal hij vaak op de bank plaats moeten nemen.
pi_9955747
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:00 schreef Qi het volgende:

[..]

Laat me niet lachen man, Andy van der Meyde mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt, ik vind het echt een overschatte speler. Mocht hij naar Inter Milan gaan betwijfel ik het of hij het niveau aankan, en zelfs als hij dat kan zal hij vaak op de bank plaats moeten nemen.

Inderdaad, Andy zit bij Ajax echt aan zijn top. Hij is nog niet eens een onbetwiste basisspeler dit seizoen...
www.thuisuiteten.nl
pi_9955778
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:52 schreef Qi het volgende:
[..]

Zo zie je maar wat een goal kan doen...
Als ik Andy was zou ik het meteen doen, zo'n kans krijgt ie nooit meer.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_9955782
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:00 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik snap idd ook niet echt wat Inter met een speler als Mandy moet. En als ie nou nog eens door z'n contract heen was, maar hij moet nog geld kosten ook. Nou, ik, en met mij vele Ajacieden, zullen er niet rouwig om zijn als hij voor een miljoentje of wat naar Giuseppe Meazza verhuisd.
Nu ook Zuid Afrika
pi_9963025
Valencia is aan het proberen om Robert Pires los te weken bij Arsenal. Valencia's voormalig president Francisco Roig heeft de club Pires beloofd in ruil voor steun bij de volgende verkiezingen. Roig verklaarde ook dat hij al bemoedigende gesprekken heeft gehad met Pires afgelopen week in Londen.

De 29-jarige Pires heeft net een nieuw contract getekend bij Arsenal, maar Valencia ziet dat niet als een belemmering. De Fransman kwam drie jaar geleden over voor £7.5 miljoen van Olympique Marseille en is in die jaren uitgegroeid tot één van de steunpilaren van het team van Arsène Wenger, terwijl Valencia destijds ook al interesse hadden in Pires.

Directeur Spelerszaken Javier Subirats zal de onderhandelingen doen namens Valencia. "Pires zal onze prioriteit krijgen om binnen te halen deze zomer. Hij zelf wil erg graag in Spanje voetballen en wij zijn bereid om met Arsenal te onderhandelen over een afkoopsom. Hij is zeker wel veel geld waar", aldus Subirats.

pi_9963856
Richard Roelofsen (FC Zwolle) naar Excelsior, Vreven naar Duitse club, van Gaal naar Fulham, Wooter naar Duitse club (is allemaal al oud nieuws, kijk maar op www.dipo-online.com).

Daarbij is Witsche -onvoorstelbaar- naast ADO Den Haag ook nog in de race bij een grote Nederlandse club !

pi_9963995
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 12:17 schreef Elevation het volgende:
Van Gaal is in gesprek met Fulham volgens de Telegraaf.
Is oud-nieuws. Stond vorige week al op www.dipo-online.com.
pi_9964037
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is nog niet eens een onbetwiste basisspeler dit seizoen...

Hij zit in Oranje man....
pi_9964385
quote:
In een interview met voetbalweekblad Voetbal International liet FC Utrecht doelman Harold Wapenaar weten ongeduldig te worden. De doelman was door Ajax toegezegd dat hij vorige week al een aanbieding zou krijgen. Beenhakker bevestigde dat ook een week geleden. Sindsdien heeft hij niets meer van de club vernomen. 'Ik begrijp het niet, maar ik blijf natuurlijk niet constant wachten' aldus de doelman in VI die op het wensenlijstje staat van Ronald Koeman.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 23 april 2003 @ 17:40:00 #37
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_9965026
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Bij de grootste anti voetbal club op deze wereld wordt je ook niet beter hoor

Inter

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_9965525
van Marwijk over Paauwe op www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:58 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:44 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:54 schreef omni het volgende:

http://www.dipo-online.com/item.html?id=240

quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:54 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com).
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:00 schreef omni het volgende:

[..]

www.dipo-online.com.

Lekker aan 't spammen?
  woensdag 23 april 2003 @ 18:06:34 #39
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9965542
ik hoorde laatst dat Beckham misschien naar Milaan gaat
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_9966024
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:06 schreef eMAeRCe het volgende:
ik hoorde laatst dat Beckham misschien naar Milaan gaat
zal wel een roddel zijn want ik horde laatst ook dat ie naar Real Madrid zou gaan
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_9984325
Osasuna heeft een bod gedaan op Kevin Bobson (NAC)
Ook Middlesbrough en AZ schijnen interesse te hebben.
pi_9986458
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:01 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Hij zit in Oranje man....

Toch was en is Andy vaak de eerste die geslachtofferd werd door Koeman als er geen vleugelspitsen werden opgesteld....
www.thuisuiteten.nl
pi_9986479
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toch was en is Andy vaak de eerste die geslachtofferd werd door Koeman als er geen vleugelspitsen werden opgesteld....

Nu geef je toch direct de reden.
pi_9986486
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:54 schreef omni het volgende:
Richard Roelofsen (FC Zwolle) naar Excelsior, Vreven naar Duitse club, van Gaal naar Fulham, Wooter naar Duitse club (is allemaal al oud nieuws, kijk maar op www.dipo-online.com).

Daarbij is Witsche -onvoorstelbaar- naast ADO Den Haag ook nog in de race bij een grote Nederlandse club !

Roelofsen gaat niet naar Excelsior... Vreven kan naar Kaiserslautern, maar Portsmouth is na de promotie waarschijnlijker. Wooter was volgens mij al praktisch rond met Heerenveen en Witschge gaat gewoon naar ADO. Dus dipo-online.com vertelt een hoop onzin....

Overigens heeft Utrecht Takafumi Ogura op proef.

www.thuisuiteten.nl
pi_9986498
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nu geef je toch direct de reden.

Klopt en dus is ie geen onbetwiste basisspeler, zoals anderen bij Ajax dat wel zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_9986529
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt en dus is ie geen onbetwiste basisspeler, zoals anderen bij Ajax dat wel zijn.

Als iedereen fit is, is Andy wel degelijk een basisspeler.
En in het twee-spitsensysteem is Andy vaak de tweede.
pi_9986691
Dat heeft dit seizoen nog niet uitgewezen qua gespeelde wedstrijden, maar goed...

Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.

www.thuisuiteten.nl
pi_9986711
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:45 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft dit seizoen nog niet uitgewezen qua gespeelde wedstrijden, maar goed...

Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.

Dat vind ik een goeie.
  donderdag 24 april 2003 @ 17:56:35 #49
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_9988273
quote:

En terecht! de klootzak!
.
pi_9996271
OMG! Geweldig nieuws .
quote:
Heel veel fans vroegen zich al lange tijd af onder welke condities voormalig Ajax spits Rafael naar Hertha BSC is vertrokken. In het voetbaltijdschrift Johan wordt een tipje van de sluier opgelicht. In een interview laat Rafael wederom duidelijk blijken enorme heimwee te hebben naar Ajax. De jonge spits sprak over een clausule in zijn contract. Beenhakker bevestigde tegen het blad dat Ajax een gentlemen's agreement heeft met de Duitse club. Hoewel er niets over op papier staat is er volgens de technisch directeur de afspraak dat Ajax als eerste met de jonge aanvaller mag gaan praten als hij voldoet aan de eisen voor een werkvergunning in Nederland (hij moet dan o.a. regelmatig actief zijn op het hoogste niveau). In dat geval zal wel het meerjarig contract van de aanvaller moeten worden afgekocht.
pi_9996800
quote:
omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
Hoezo dat dan?
pi_9996908
quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:54 schreef Elevation het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Omdat hij die bal van inzaghi (een zekere goal) nog ff een klein tikkie gaf (onnodig). Nu is dat sowieso al not-done, om op een dergelijke manier een goal te stelen, maar als inzaghi deze goal op zijn naam had gekregen had hij samen met Del Piero Champions League Topscorer allertijden geweest.
pi_9999319
Man Utd wil nogal wat:
quote:
Sir Alex Ferguson has lined up PSV Eindhoven's Danish winger Dennis Rommendahl in a £5m deal as Real Madrid close in on capturing David Beckham. (Daily Mirror)

Ferguson wants Harry Kewell and Patrick Kluivert at Old Trafford next season. Chelsea striker Eidur Gudjohnson is a back-up plan. (The Sun)

United will hold talks next week with Sporting Lisbon with a view to taking highly-rated Portuguese winger Ricardo Quaresma to Old Trafford in a £10m deal. (The Independent)

Juventus midfielder Pavel Nedved, Leeds keeper Paul Robinson and Blackburn winger Damien Duff are Man Utd's top transfer targets. (The Guardian)

But Arsenal will fight United for the signature of keeper Robinson. (Daily Express)

Gunners boss Arsene Wenger is also tracking £3m rated Auxerre centre-back Philippe Mexes. (Daily Mirror)

Chelsea will make a £7m move for West Ham midfielder Joe Cole in the summer. (Daily Express)

Nu ook Zuid Afrika
pi_9999349
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:14 schreef ChAoZ het volgende:
Man Utd wil nogal wat:
[..]
gaat Man U niet teveel spelers hebben als dit allemaal waar is
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:58:55 #55
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_10000750
Kezman verkocht aan liverpool.
bod gedaan door schalke '04 op Van hooijdonk.
pi_10004666
Ik hoop dat ManUtd. Kluivert koopt, dat kan de samenwerking met Van Nistelrooy in het Nederlands elftal alleen maar ten goede komen. Verder zou ik Kluivert weleens in de Engelse competitie willen zien voetballen, ik ben benieuwd hoe hij het daar zou doen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2003 @ 12:49:49 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10004694
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef snowwie2 het volgende:
waar haal je die geruchten vandaan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10004734
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:49 schreef Doc het volgende:

[..]

waar haal je die geruchten vandaan?

Zijn duim waarschijnlijk...
Wat een vrouw!
spits!
pi_10005411
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef snowwie2 het volgende:
Als ik zoek op geruchten vind ik "alleen" Man Utd, Newcastle en Valencia in de markt voor Kezman. Nergens iets over Liverpool
Nu ook Zuid Afrika
pi_10005716
Cristian Chivu --> Inter Milan, AC Milan of Real Madrid.
Andy van der Meyde --> Inter Milan of Juventus.
Patrick Kluivert --> Juventus.
David Trezeguet --> Arsenal.
Zlatan Ibrahimovic --> AS Roma.
Juan-Sebastian Veron --> Juventus.

Dit alles heb ik uit onderstaand bericht:

quote:
Italianen storten zich op supermarkt Ajax

MILAAN, 25 april 2003 12:49 - In de Italiaanse media is de jacht geopend op een nieuw blik talenten uit de Ajax-school. Een dag na de uitschakeling in de Champions League en de lovende kritieken in de Italiaanse media, lijken Chivu, Van der Meyde en Ibrahimovic lucratieve contracten te kunnen tekenen.
Volgens een grafiekje van La Gazzetta dello Sport zou de Roemeen zelfs al voor 60 % zeker naar Milaan verhuizen. Het percentage is eerlijk verdeeld onder AC Milan en Inter. Voor de goede orde Chivu kan ook in Amsterdam blijven (20 %) en ook Real maakt een kans om hem in dienst te nemen. AS Roma is de belangrijkste kandidaat om Zlatan Ibrahimovic in dienst te nemen. De Zweed wordt al een tijdje in de verband gebracht met de Romeinse club, maar nu lijkt er een transfer in de maak volgens de Corriere dello Sport. Andy van der Meyde kan kiezen uit Inter en Juventus.
De Italiaanse kampioen zou volgens Tuttosport al rond zijn met Patrick Kluivert, die de naar Arsenal vertrekkende Trezeguet moet vervangen. Overigens wil trainer Lippi ook de Argentijn Juan-Sebastian Veron (United) aan de selectie toevoegen om samen met Nedved, Camoranesi en Davids (die moet blijven) het middenveld te vormen. Het via de Champions League verdiende geld wordt dus meteen uitgegeven.

pi_10006070
Ook Bayern Munchen wil Patrick Kluivert
Uitgegeven: 25-4-2003 12:46:55

President van Bayern Munchen, Karl Heinz Rummenige, heeft contact gezocht met vertegenwoordigers van Patrick Kluivert voor een eventuele overgang. Het begint er steeds meer op te lijken dat Kluivert aan het eind van het seizoen zal vertrekken bij FC Barcelona. De Catalanen zullen het transferbedrag o.a. gebruiken om een deel van de schulden af te lossen die de club heeft.

Het transferbedrag dat Barcelona vraagt is 14 miljoen Pond. Bayern heeft bekend gemaakt te willen voldoen aan de vraagprijs. Naast Bayern Munchen zijn ook al de clubs AS Roma, Newcastle United en Manchester United in verband gebracht met de Nederlands international.

pi_10006252
Van Nistelrooy wil dat Kluivert naar Man. Utd. komt
Uitgegeven: 25-4-2003 13:48:5

Ruud van Nistelrooy heeft er bij Alex Ferguson op aangedrongen dat hij Patrick Kluivert aan moet trekken. De spits zou bij Barcelona voor minder dan vijf miljoen pond kunnen vertrekken en is zo dus erg aantrekkelijk om te kopen.

'Van the Man' sprak lovende woorden over Kluivert: "Van alle Nederlandse aanvallers is Kluivert de meest complete. Als wij twee samen bij een club kunnen spelen dan is het te begrijpen dat mensen denken dat wij een fantastisch duo zijn. Ik geloof dat Manchester United zijn laatste superduo had met Cole en Yorke in het team. Sinds deze twee zijn vertrokken is er nooit meer een team in de wereld geweest die het duo Cole en Yorke zou kunnen evenaren, zelfs Raul en Ronaldo bij Real Madrid niet. Patrick en ik kunnen perfect bij elkaar passen. Hij kan net achter mij spelen en dan de assists geven omdat ik bij Manchester veel verder naar voren speel dan met het Nederlands elftal."

Van Nistelrooy eindigde met: "Hij is een typische Nederlandse nummer 10, een complete en creatieve speler die assists kan geven en ook zelf kan scoren."

Alleen de vraagprijs is een beetje tegenstrijdig.

pi_10006418
Kluivert en van Nistelrooy bij ManU zou wel mooi zijn.. En Patrick heeft al aangegeven dat ' ie in Enegeland wil spelen.
pi_10006439
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef superjoden het volgende:
Uitgegeven: 25-4-2003 13:48:5

Ruud van Nistelrooy heeft er bij Alex Ferguson op aangedrongen dat hij Patrick Kluivert aan moet trekken. De spits zou bij Barcelona voor minder dan vijf miljoen pond kunnen vertrekken en is zo dus erg aantrekkelijk om te kopen.

Hoezo dat dan?
pi_10008224
Hiddink: 'PSV is bezig met Stam en Cocu'

25/4/2003 14:43

PSV is druk bezig om Jaap Stam en Phillip Cocu aan te trekken. De Eindhovense club is op zoek naar versterking en kan daar de geroutineerde internationals zeer goed bij gebruiken. Coach Guus Hiddink zegt veelvuldig contact te hebben met het tweetal.
Zowel Jaap Stam als Phillip Cocu beleeft rumoerige tijden bij zijn club. Stam moet elke maand hopen dat hij zijn salaris krijgt overgemaakt door Lazio Roma. En vorige week gaf hij nog te kennen dat hij komend seizoen weigert te gaan spelen voor een lager salaris, zoals de Italianen hebben voorgesteld. PSV zou via juridische weg onderzoeken of het Stam hierdoor makkelijker kan losweken bij Lazio.

'Ik heb frequent contact met Jaap Stam en Phillip Cocu', vertelde Hiddink vrijdagmiddag tegenover Voetbal International. 'En als ik bij Jaap diep in zijn hart kijk, dan weet ik wat hij wil. Hij wil wat wij willen, en dat is terugkomen naar PSV.'

Het contract van Cocu bij Barcelona loopt aan het einde van het seizoen af. De kans lijkt groot dat de Catalaanse club verder wil met de vice-aanvoerder, maar getekend is er nog niets. Er is een bestuurscrisis en het is ook nog niet duidelijk wie komend seizoen als trainer voor de groep staat. Het lijkt nog lang te gaan duren vooraleer er belangrijke beslissingen over het technische beleid zullen worden genomen.

'Wij willen Phillip graag terug zien bij PSV', verzekert Hiddink. 'Maar Barcelona en hij broeden zelf nog op wat zij willen. Cocu weegt alle voors en tegens af. En als het nog lang onrustig blijft, dan zal hij toch een keer de knoop moeten doorhakken.

Bron: VI.nl

Wat een vrouw!
spits!
pi_10008256
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Zal waarschijnlijk met zijn contract te maken hebben. Misschien loopt zijn contract binnenkort af, en willen ze hem snel verkopen. In dat geval kun je natuurlijk geen hoge prijs vragen, omdat je het risico loopt je speler transfervrij kwijt te raken.
pi_10009652
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef superjoden het volgende:
Voor het Nederlands XI-tal wel een fijne ontwikkeling .
pi_10010573
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hiddink: 'PSV is bezig met Stam en Cocu'

25/4/2003 14:43

PSV is druk bezig om Jaap Stam en Phillip Cocu aan te trekken. De Eindhovense club is op zoek naar versterking en kan daar de geroutineerde internationals zeer goed bij gebruiken. Coach Guus Hiddink zegt veelvuldig contact te hebben met het tweetal.
Zowel Jaap Stam als Phillip Cocu beleeft rumoerige tijden bij zijn club. Stam moet elke maand hopen dat hij zijn salaris krijgt overgemaakt door Lazio Roma. En vorige week gaf hij nog te kennen dat hij komend seizoen weigert te gaan spelen voor een lager salaris, zoals de Italianen hebben voorgesteld. PSV zou via juridische weg onderzoeken of het Stam hierdoor makkelijker kan losweken bij Lazio.

'Ik heb frequent contact met Jaap Stam en Phillip Cocu', vertelde Hiddink vrijdagmiddag tegenover Voetbal International. 'En als ik bij Jaap diep in zijn hart kijk, dan weet ik wat hij wil. Hij wil wat wij willen, en dat is terugkomen naar PSV.'

Het contract van Cocu bij Barcelona loopt aan het einde van het seizoen af. De kans lijkt groot dat de Catalaanse club verder wil met de vice-aanvoerder, maar getekend is er nog niets. Er is een bestuurscrisis en het is ook nog niet duidelijk wie komend seizoen als trainer voor de groep staat. Het lijkt nog lang te gaan duren vooraleer er belangrijke beslissingen over het technische beleid zullen worden genomen.

'Wij willen Phillip graag terug zien bij PSV', verzekert Hiddink. 'Maar Barcelona en hij broeden zelf nog op wat zij willen. Cocu weegt alle voors en tegens af. En als het nog lang onrustig blijft, dan zal hij toch een keer de knoop moeten doorhakken.

Bron: VI.nl

Leuk voor de psvers die jongens zijn nog lang niet over hun top heen
pi_10010594
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:20 schreef Qi het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk met zijn contract te maken hebben. Misschien loopt zijn contract binnenkort af, en willen ze hem snel verkopen. In dat geval kun je natuurlijk geen hoge prijs vragen, omdat je het risico loopt je speler transfervrij kwijt te raken.

Kluif heeft altijd al de ambitie uitgesproken om eens een keer in Engeland te spelen. Het zou wel mooi zijn.
pi_10010816
Cocu kan bijtekenen bij Barcelona.

Ik denk overigens niet dat Chivu naar Italië gaat, als ie al gaat. De interesse van Arsenal voor Mexes was al een tijdje bekend, zou een goede opvolger voor Keown zijn.

www.thuisuiteten.nl
pi_10028339
Feyenoord meldt zich voor Babos
Feyenoord heeft zich bij NAC Breda gemeld voor Gábor Babos. De Rotterdammers hebben vorige week een eerste gesprek gevoerd omtrent een eventuele overgang van de Hongaarse doelman. "Het is heel prematuur, maar er lopen gesprekken", aldus interim-directeur Willem van der Hoeven in BN/De Stem.

Feyenoord heeft naar verluidt ongeveer 2,5 miljoen euro over voor Babos. Van der Hoeven sluit ook niet uit dat er een spelersruil in de deal wordt betrokken. Vorig jaar meldde Feyenoord zich ook al voor Babos bij NAC, maar destijds ketste de transfer af op de vraagprijs van de Brabanders. De Rotterdammers hadden toen 3,6 miljoen euro over voor de 28-jarige sluitpost.

wik nie
pi_10028569
Feyenoord wil 1 of 2 Excelsior-ventjes in de A-selectie opnemen voor volgend seizoen en de keuze zal gaan vallen op 1 of 2 van de volgende heren:

Steve Olfers, Michel Fernandes Bastos, Said Boutahar en Gill Swerts.

Boutahar heeft al verklaard te willen vertrekken naar een ander HCE-team, als hij niet in de Feyenoord-selectie komt. De nood lijkt voor Feyenoord het hoogst om Bastos te kiezen.

www.thuisuiteten.nl
pi_10038643
De Britse tabloids kwamen zaterdag met het nieuws dat Southampton Jon Dahl Tomasson graag van AC Milan wil aantrekken. De Deen maakt bij Milan geen indruk en mag vertrekken.

Southampton zou bijna tien miljoen euro voor de spits over hebben. Ook Tottenham Hutspor en West Ham United toonden interesse in de ex-Feyenoorder.

zal vast wel verkocht worden....Milan haalt toch graag transfervrije spelers om ze zo snel mogelijk weer door te verkopen....

zondag 27 april 2003 @ 09:55:08 #74
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10041152
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:33 schreef superjoden het volgende:
zal vast wel verkocht worden....Milan haalt toch graag transfervrije spelers om ze zo snel mogelijk weer door te verkopen....
De ideale manier om de transfermarkt te verzieken
pi_10045575
Vieira naar Manchester United als Beckham verkocht wordt:
quote:
United target £40m Vieira

Manchester United will make a £40million bid for Patrick Vieira if they decide to sell England captain David Beckham. The news will stun title rivals Arsenal as they prepare to enter crucial contractual negotiations with their club captain in the summer. Vieira's pledge to remain at Highbury for life has fallen on deaf ears at Old Trafford. United believe that Arsenal will have no alternative other than to accept the British record transfer offer for a player they believe will provide the extra class they need to get back on top in Europe. With a massive cash crisis engulfing Arsenal's attempts to finance a new stadium at Ashburton Grove, the club's board will find it hard to snub United. Vieira has only a year remaining on his current deal.

Paul Smith, Sunday Mirror

pi_10045641
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:33 schreef superjoden het volgende:
De Britse tabloids kwamen zaterdag met het nieuws dat Southampton Jon Dahl Tomasson graag van AC Milan wil aantrekken. De Deen maakt bij Milan geen indruk en mag vertrekken.

Southampton zou bijna tien miljoen euro voor de spits over hebben. Ook Tottenham Hutspor en West Ham United toonden interesse in de ex-Feyenoorder.

Tomasson heeft een enorme ruktijd gehad in Engeland, volgens mij zit hij niet te wachten op een terugkeer.
pi_10045802
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Tomasson heeft een enorme ruktijd gehad in Engeland, volgens mij zit hij niet te wachten op een terugkeer.

Tomasson moet per direct terug naar Nederland, dat is buiten Denemarken het enige land waar hij kan slagen... Misschien wat voor Heerenveen weer?
www.thuisuiteten.nl
pi_10045838
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tomasson moet per direct terug naar Nederland, dat is buiten Denemarken het enige land waar hij kan slagen... Misschien wat voor Heerenveen weer?

Hij zou een heel grote in Nederland kunnen worden. Hij speelde veel van die suffe Italiaanse spitsen ook zoek, maar dat land past niet bij hem. Ik denk dat hij wel bij Engeland past maar hij heeft geen gelukkige start gehad. Hij komt zijn carriere ooit wel bij Heerenveen afmaken maar zo ver is het nog lang niet.
pi_10045884
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zou een heel grote in Nederland kunnen worden. Hij speelde veel van die suffe Italiaanse spitsen ook zoek, maar dat land past niet bij hem. Ik denk dat hij wel bij Engeland past maar hij heeft geen gelukkige start gehad. Hij komt zijn carriere ooit wel bij Heerenveen afmaken maar zo ver is het nog lang niet.

Okee. In Milaan doet ie het niet zo best. Hij mag af en toe eens invallen (17 keer meegedaan in de competitie slechts). Daarin kent hij vooral dieptepunten, met als meest tragische een wedstrijd waarin JD een strafschop wilde gaan nemen, waarop Ancelotti resoluut ingreep. Hij liet Pirlo invallen en die had nog geen bal geraakt, maar JD moest inleveren en Pirlo scoorde....

Die jongen is niet geschikt voor de Serie A. Hij had eigenlijk beter bij Feyenoord kunnen blijven, al heeft die club met Buffel nu een beter alternatief.

www.thuisuiteten.nl
pi_10045938
In Italie ligt dat niet aan hem maar aan de mentaliteit van die spaghetti-vreters die een te kleine pik en een te groot ego hebben. Grappig dat jij dat gedoe bij die strafschop aan JD toeschrijft, terwijl het veel meer zegt over de rest. Ik hoop dat hij een mooie subtopper in Engeland vindt of misschien wordt het alsnog Barcelona, dat was destijds ook al bijna rond.
pi_10045972
Nou, het zegt meer over de rest, maar het was voor JD een persoonlijk dieptepunt. Net als dat gedoe met Pippo woensdag...

Maar Barcelona en JD lijkt me ook geen gelukkige combinatie hoor.

www.thuisuiteten.nl
pi_10070865
Volgens The Mail on Sunday heeft manager Souness van Blackburn Rovers na Frank nu ook Ronald de Boer op het oog. De interesse in Frank de Boer is kort geleden al bevestigd, maar nu wordt dus ook zijn broer Ronald aan de club gelinkt. Ronald zou bij de Engelse club de vervanger moeten worden van David Dunn
pi_10071984
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:43 schreef superjoden het volgende:
Volgens The Mail on Sunday heeft manager Souness van Blackburn Rovers na Frank nu ook Ronald de Boer op het oog. De interesse in Frank de Boer is kort geleden al bevestigd, maar nu wordt dus ook zijn broer Ronald aan de club gelinkt. Ronald zou bij de Engelse club de vervanger moeten worden van David Dunn
Ronald de Boer was al eerder enigzins bevestigd als Frank, als ik bijv. de 606 van BBC bekijk
Nu ook Zuid Afrika
pi_10072185
Hoor net van een Engelse kennis dat Man Utd interesse zou hebben in Rommedahl. Lijkt me een vreemde transfer...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 april 2003 @ 16:34:04 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10072274
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoor net van een Engelse kennis dat Man Utd interesse zou hebben in Rommedahl. Lijkt me een vreemde transfer...
stond van de week op RTL text.
Als vervanger van Beckham mits hij vertrekt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10072334
quote:
Schijnt toch wel serieus te zijn, die interesse. Zou de weg het geld voor Stam weleens kunnen betekenen.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 28 april 2003 @ 16:38:48 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10072421
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Schijnt toch wel serieus te zijn, die interesse. Zou de weg het geld voor Stam weleens kunnen betekenen.

Stam moet naar Arsenal
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 28 april 2003 @ 16:43:12 #88
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_10072544
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ze kunnen voor die vijftig miljoen euro toch wel iets veel beters halen dan die Rommedahl
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
pi_10072618
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ja, daar heb je een waardige vervanger aan...
  maandag 28 april 2003 @ 16:53:50 #90
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10072822
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:45 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

ja, daar heb je een waardige vervanger aan...

net zo'n scherpe pass
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10072924
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:43 schreef ddZ het volgende:

[..]

Ze kunnen voor die vijftig miljoen euro toch wel iets veel beters halen dan die Rommedahl

Vieira bijvoorbeeld
  maandag 28 april 2003 @ 17:06:02 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10073139
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:57 schreef Qi het volgende:

[..]

Vieira bijvoorbeeld

zet dat toch eens uit je kop jongen,Vieira;once a Gunner,always a Gunner
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 28 april 2003 @ 18:09:11 #93
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10074607
quote:

[..]

idd.
pi_10077930
Figo, Beckham of Ronaldo naar AC Milan:
quote:
Milan-voorzitter belooft zijn fans een ster

MILAAN, 28 april 2003 16:40 - Adriano Galliani heeft vandaag beweerd dat zijn club zich aankomende zomer zal versterken met een echte ster. De voorzitter van AC Milan vind ook dat Rivaldo mag vertrekken. De ster die de Milanezen zouden willen aantrekken zou er één zijn uit het rijtje: Beckham, Figo en Ronaldo (foto).

"Beckham, Figo of Ronaldo zal na deze zomer schitteren in het shirt van Milan" aldus Galliano.

Beckham en Figo stonden al eerder in de belangstelling van Milan. Maar Ronaldo werd tot dusverre nog niet genoemd. Een overgang van de Braziliaan naar Milan zou opmerkelijk zijn omdat de wereldkampioen ook al uitkwam voor rivaal en stadgenoot Inter.

Beckham lijkt me erg sterk, ik denk zelf Figo.
  maandag 28 april 2003 @ 20:35:34 #95
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10078032
quote:
Op maandag 28 april 2003 20:31 schreef Qi het volgende:
[..]

Ik denk ook Figo..heb niet heel erg het gevoel dat ie goed uit de verf komt in Madrid...Ronaldo en Zidane zijn toch veel grotere stereren dan dat hij is.
pi_10078560
quote:

[..]

Als ze 10% van dat bedrag geven voor Rommedahl zou ik als ik PSV was d'r al een grote strik omheen doen.

Rommedahl, een aardig renpaard maar geen overdreven goede voetballer. Meer iets voor teams als Charlton en West Ham.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 28 april 2003 @ 21:05:28 #97
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10078749
quote:
Interesse Bayern in Makaay
Trainer Ottmar Hitzfeld van Bayern München heeft in het Duitse sportweekblad Kicker bevestigd dat de Duitse landskampioen belangstelling heeft voor Roy Makaay van Deportivo La Coruña. "Zeker, Makaay is een interessante speler. Als er een mogelijkheid is, zijn we geïnteresseerd", aldus Hitzfeld.

De Nederlandse aanvaller heeft in Galicië nog een verbintenis tot medio 2005, maar verklaarde eerder open te staan te staan voor een vertrek. Makaay bezorgde Bayern dit seizoen twee nederlagen in eerste ronde van de Champions League. In München (2-3) maakte de Wijchenaar een hattrick en in La Coruña (2-1) nam de spits één minuut voor tijd de winnende goal voor zijn rekening. Hij is momenteel topscorer in de Primera División met 24 goals en voert met Christian Vieri (Internazionale) ook de lijst om de Gouden Schoen als topscorer van Europa aan.

bron: www.voetbal.nl

pi_10079004
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:05 schreef amnesiac het volgende:

[..]

bron: www.voetbal.nl

Oe! Dan ga ik een shirtje van Bayern kopen, met Makaay 9 achterop .
  maandag 28 april 2003 @ 21:19:57 #99
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10079017
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:19 schreef keeper het volgende:

[..]

Oe! Dan ga ik een shirtje van Bayern kopen, met Makaay 9 achterop .

zou erg teleurgesteld zijn in Makaay als ie naar Bayern zou gaan.
pi_10079225
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:19 schreef mitt het volgende:

[..]

zou erg teleurgesteld zijn in Makaay als ie naar Bayern zou gaan.

Afwachten hoeveel andere realistische opties er zijn voor Makaay op het einde van het seizoen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 28 april 2003 @ 21:30:03 #101
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10079255
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Afwachten hoeveel andere realistische opties er zijn voor Makaay op het einde van het seizoen.

Ajax
  maandag 28 april 2003 @ 21:33:51 #102
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10079335
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

dan nog...voor mij zou Munchen niet eens een optie zijn.
pi_10079515
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:33 schreef mitt het volgende:

[..]

dan nog...voor mij zou Munchen niet eens een optie zijn.

Je moet ergens ballen en als ze een leuk salaris bieden en d'r komt verder weinig interessants voorbij dan zou ik daar gewoon m'n krabbel zetten.
  dinsdag 29 april 2003 @ 09:28:42 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_10086602
quote:
Op maandag 28 april 2003 20:31 schreef Qi het volgende:
[..]

Ik denk dat ze alle3 niet echt realistisch zijn.
De voorzitter van Madrid wil Figo zeker niet kwijt. Omdat het een geweldige voetballer en een modelprof zou zijn.

Madrid is helemaal gek als ze Ronaldo verkopen. Die zal ook niet weg gaan.

Beckham lijkt me ook geen realistische optie maar goed. Die wordt de hele tijd bij Real Madrid in het verband gebracht.

Trouwens een leuk stukje van www.vi.nl:

quote:
'Natuurlijk gaat Becks naar Real Madrid'

27/4/2003 22:47

'Mijn gevoel zegt me dat hij blijft. Hij heeft het nog nooit over Real Madrid gehad.' Ted Beckham heeft het over zijn zoon David, die middenvelder van Manchester United, die getrouwd is met zo'n Spice Girl en, och, ook nog de meest populaire voetballer ter wereld is.
In Engeland en Spanje staan de bladen weer eens vol over Beckham. Logisch, want de beste club ter wereld zit achter Becks aan. Elke dag verschijnen er nieuwe berichten en geruchten over dé transfer van komende zomer. En ook al roepen technisch directeur Jorge Valdano, voorzitter Florentino Pérez en hun ManU-collegae Alex Ferguson en Peter Kenyon om het hardst dat Beckham blijft zitten waar 'ie zit, toch geloof ik ze niet. Neem maar aan dat Beckham zich komende zomer in het Santiago Bernabéu meldt.

Je moet het voorzitter Pérez meegeven, stijl heeft hij. Eerst Luis Figo, dan nog beter scoren met Zinedine Zidane, dan zichzelf weer overtreffen met Ronaldo en ten slotte de stunt die hélemáál niemand voor mogelijk had gehouden: David Beckham.

Ik hoor jullie denken: waarom zou hij Beckham halen? Nou, ten eerste missen ze nog een type als Beckham, iemand die vanuit het niets een geweldige voorzet kan geven. Dikke Roni, die steeds beter in vorm komt, zal er alleen maar meer door gaan scoren en lachen. Coach Vicente Del Bosque verzint wel weer een manier om ook deze ster in te passen. Ten tweede (en belangrijker): Pérez denkt in geld en het binnenhalen van Beckham is dé ultieme marketingstunt.

Real zou al een Aziatische tournee in de pen hebben, dáár valt immers nog veel geld te verdienen, en zeker met Beckham zal die trip een gigantisch succes worden. Vraag maar aan Ruud van Nistelrooy over de Aziatische tournee die ManUnited twee jaar geleden maakte: massahysterie overal waar Becks zijn gezicht liet zien. Ook in Spanje zullen ze gaan gillen, zijn het niet de voetbalsupporters, dan wel de vrouwen en meisjes. Uit een recent onderzoek naar dé sexuele fantasie van Spaanse vrouwen, bleek dat Beckham op twee staat, vlak achter Brad Pitt.

Manchester zal niet écht in de weg gaat liggen. De relatie tussen manager Ferguson en Beckham is de laatste maanden flink bekoeld, al had dat weinig te maken met de rondvliegende schoen die op het oog van de middenvelder terechtkwam. Als de Schotse manager écht wil dat Beckham blijft, dan had hij hem afgelopen woensdag niet op de bank gezet tegen Real Madrid en pas het laatste half uurtje in laten vallen, toen de wedstrijd gespeeld leek. Zo goed speelden Ole Gunnar Solskjær en Juan Veron de laatse weken niet.

De geschatte transfersom van vijftig miljoen euro kunnen Ferguson en Kenyon goed besteden aan vers bloed in de jacht op nieuwe Europese glorie. Ronaldinho, Damien Duff, Ricardo Quaresma, Harry Kewell, Patrick Kluivert, Jermain Defoe, zelfs de naam van Dennis Rommedahl is genoemd.

Tot het seizoen ten einde is, zullen de Britse en Spaanse media nog uitgebreid berichten over David Beckham. Zullen spelers als Roberto Carlos en Luis Figo blijven zeggen dat de Engelsman een goede speler is, maar dat ze écht geen plaats op het veld bij Real voor hem zien en zal Ferguson ontkennen dat hij Beckham laat gaan. De speler zelf houdt wijselijk zijn mond. En zijn vader? 'Ik ben ervan overtuigd dat mijn zoon Manchester United niet wil verlaten. Het zou zijn hart breken als hij gaat.' Ja, ja ...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 april 2003 @ 09:58:50 #105
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10087104
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je moet ergens ballen en als ze een leuk salaris bieden en d'r komt verder weinig interessants voorbij dan zou ik daar gewoon m'n krabbel zetten.
Voor een spits als Makaay is Bayern een aardige optie. Ik denk dat hij daar wel goed uit de verf zal komen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10093955
Gentenaar komt naar FC Brugge !!!
FCB olé olé
pi_10095861
BRT Tekst meldt dat Ronald Koeman en Leo Beenhakker met veel interesse hebben gekeken naar een duel van GBA. Ze zouden Aaron Mokoena terug willen halen naar Amsterdam.
www.thuisuiteten.nl
pi_10100480
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:19 schreef The_Stifmeister het volgende:
Gentenaar komt naar FC Brugge !!!
Denk dat Brugge beter een spits kan halen in plaats van een keeper. Stijnen doet het best aardig en met Nemec hebben ze dan een aardige reserve als Verlinden gaat stoppen.
  woensdag 30 april 2003 @ 09:39:30 #109
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10108184
Vreven naar Kaiserlautern (tekent voor 3 jaar)
Wintjens (MVV) naar Roda. Roda wil hem wel verhuren aan MVV
  woensdag 30 april 2003 @ 17:27:54 #111
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10115114
quote:
Op woensdag 30 april 2003 17:26 schreef fruitmandje het volgende:
Galasek naar Hertha BSC
Galasek heeft ooit gezegt dat hij z'n carriere wil Ajax wil afmaken, of anders bij een Engelse club.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_10115758
AS Roma verdediger Walter Samuel heeft zijn club laten weten dat de kans dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen zeker aanwezig is. De Argentijn staat op het verlanglijstje van verschillende Europese topclubs als Real Madrid en AC Milan en hij deelde gisteren mee:"het is allesbehalve zeker dat ik volgend seizoen nog bij AS Roma speel. Het is inderdaad zo dat mijn contract pas over drie jaar afloopt, maar tegenwoordig zegt dat niet veel meer in het voetbal. Ik heb met AS Roma afspraken gemaakt die zij niet zijn nagekomen, het gaat hier vooral om persoonlijke dingen".

Samuel vertelde tevens dat hij de voorkeur geeft aan AC Milan boven Real Madrid:"ik denk dat het onverstandig van me zou zijn om eventueel naar Real Madrid te gaan, dat is een team dat niet geschikt is voor verdedigers. AC Milan zou beter bij me passen. Maar voordat ik al ga praten over transfers, wil ik eerst nog een gesprek aangaan met AS Roma om er achter te komen wat zij voor gedachten hebben over de hele situatie".

Met het huidige contract van Samuel verdient hij 1 miljoen Pond per jaar, bekend is dat Samuel dit bedrag wil opschroeven tot 1,7 mijoen Pond per jaar.

pi_10115795
Verdediger van Chelsea, Marcel Desailly, verlaat waarschijnlijk aan het einde van dit seizoen zijn huidige club Chelsea. De Franse verdediger heeft nog een contract voor een jaar en hij zou dit ook graag uitdienen. Daarentegen heeft baas van Chelsea Claudio Ranieri, geen interesse in het uitdienen van zijn contract. Hij heeft de 34-jarige Desailly al verteld dat hij aan het einde van het seizoen mag vertrekken. Om hem te helpen een nieuwe club te vinden, mag de Fransman voor niets vertrekken.

Desailly bereidt zich op dit moment voor op zijn 104e interland voor het Franse nationale elftal, zijn toekomst is echter onzekerder. Nu staat Desailly voor de keuze wat hij in de toekomst gaat doen, blijft hij bij Chelsea of gaat hij op zoek naar een andere club. Er is nog niet bekend of er geinteresseerde clubs zijn voor de diensten van Desailly.

donderdag 1 mei 2003 @ 14:13:25 #114
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10131350
Jorge Valdano van Real Madrid heeft gezegd dat een Transfer van Beckam naar Real nog nooit besproken is en dat er geen sprake van is.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_10132099
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef El_Catalan het volgende:
Jorge Valdano van Real Madrid heeft gezegd dat een Transfer van Beckam naar Real nog nooit besproken is en dat er geen sprake van is.
Bij oa Ronaldo zeiden ze vlak (een week of zo) voor het verstrijken van de transferperiode daar ook niets van te weten, of in ieder geval niet op korte termijn, en een paar dagen later zat Ronaldo toch bij Real

Dat wil dus niet zo veel zeggen

Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 1 mei 2003 @ 14:42:29 #116
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10132137
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:41 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Bij oa Ronaldo zeiden ze vlak (een week of zo) voor het verstrijken van de transferperiode daar ook niets van te weten, of in ieder geval niet op korte termijn, en een paar dagen later zat Ronaldo toch bij Real

Dat wil dus niet zo veel zeggen

Ja,klopt
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_10143938
Djibril Cisse benadrukt dat wanneer hij mocht kiezen hij zonder twijfel volgend seizoen in Liverpool speelt. De aanvaller van Auxerre zei: Zonder twijfel zou ik Engeland zeggen, wanneer je me vroeg waar ik wilde spelen..

Ïk weet dat Liverpool me heel lang heeft gevolgd en het is een club waar ik grootse bewondering voor heb. Dit jaar speelden we tegen ze in Europees verband en wat me opviel waren hun supporters. Ik vond het geweldig hoe zij hun team ondersteunde. Ook Marseille heeft interesse getoond, maar Liverpool is de enige die me benaderd heeft.

pi_10143977
Manchester United, momenteel in onderhandeling over een transfer van Ronaldinho, krijgt meer tegenslag dan ze verwacht hadden. Een overgang van de Braziliaanse ster deze zomer is dan ook allesbehalve zeker. De huidige club van Ronaldinho, Paris St. Germain vraagt €15 miljoen, maar de onderhandelingen worden opgehouden door complicaties van de portretrechten van Ronaldinho. De commerciele rechten worden momenteel beheer door SportFive, een spelermakelaarsbedrijf dat claimt dat het nog €7.5 miljoen tegoed heeft van PSG, het bedrag heeft te maken met de overgang van Ronaldinho van Gremio naar PSG.

Onderhandelingen met de vertegenwoordiger en tevens broer van Ronaldinho, Roberto Assiss, waren voor Manchester United aardig op weg. Zo ver zelfs dat de Engelse club van plan was om aan het eind van deze maand bekend te maken dat de overgang van Ronaldinho naar Manchester een feit was. Dit werd uitgesteld nadat bekend werd dat Paris Saint Germain nog zaken te vereffenen had met het eerder genoemde SportFive. Voordat verder wordt gepraat over Ronaldinho, wil PSG eerst zijn zaken op orde hebben met SportFive.

Betrouwbare bronnen van Old Trafford beschreven de Ronaldinho-situatie als ontzettend gecompliceerd en gevoelig. Toch blijft Manchester United vol vertrouwen dat een uiteindelijke overgang van Ronaldinho naar The Mancunians op korte termijn een feit zal zijn.

pi_10144149
Bayern Munchen keeper Oliver Kahn wil volgens de geruchten dolgraag vertrekken bij zijn huidige club. Vertegenwoordigers van de Duitse International zijn gisteren gezien in Barcelona, waar ze in gesprek waren met een aantal voorzitterkandidaten.

Het gehele seizoen wordt Kahn al in verband gebracht met diverse clubs. Kahn zou heel graag willen vertrekken bij zijn huidige club, omdat hij dit afgelopen seizoen meerdere malen negatief in de Duitse media naar voren kwam.
Barcelona heeft al enige tijd keepers problemen. Het is reeds bekend dat men derde keeper Robert Enke aan de kant gaat zetten. Ook de toekomst van Roberto Bonano is erg onzeker in Camp Nou.

pi_10144220
Arsenal wil af van Bergkamp en Kanu
Uitgegeven: 30-4-2003 18:50:33 Bron: Tribal Football

Arsenal zou aan het einde van het seizoen Dennis Bergkamp en Nwanko Kanu willen laten vertrekken. Dit zou noodzakelijk zijn om nieuwe contracten af te kunnen sluiten met Patrick Vieira en Robert Pires.

Bergkamp gaf onlangs nog aan dat hij graag een nieuw contract bij Arsenal wil tekenen, maar het salaris van vijftig duizend pond per week zou teveel van het goede zijn voor Arsenal. Wanneer Bergkamp geen nieuw contract krijgt aangeboden, kan hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.

Ook Kanu zou dus slachtoffer worden van de financieel mindere tijden in het voetbal. De Nigeriaanse aanvaller is al gelinkt aan Ajax en Fenerbahce.

donderdag 1 mei 2003 @ 22:36:46 #121
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_10144343
Kom maar op met Bergkamp naar A'dam
Kanu mogen ze houden
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
pi_10148181
Bergkamp zal nooit meer naar een andere club gaan, dat is uitgesloten. Al helemaal niet naar een Nederlandse club, want hij heeft aangegeven in Engeland te willen blijven wonen, en hij wil ook geen stap terug doen qua competitie niveau. Zou overigens erg jammer zijn als Arsenal Bergkamp's contract niet zou verlengen, maar het is wel enigzins begrijpelijk. Pires en Vieira zijn nog jong en Bergkamp is aan het einde van z'n carriere; een club moet aan de toekomst denken en Arsenal kan Bergkamp's vertrek best opvangen.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:25:05 #123
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10157369
quote:

Asjeblieft niet zeg.

vrijdag 2 mei 2003 @ 15:53:24 #124
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10159741
Vers van de pers:

- Sonck van Genk naar Ajax

- Jestrovic van Anderlecht naar Chelsea

- Serginho en Ambrosini naar Inter, Sérgio Conceiçao naar AC Milan

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 mei 2003 @ 15:55:09 #125
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10159774
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 15:53 schreef methodmich het volgende:
Vers van de pers:

- Sonck van Genk naar Ajax

Wesley, blijf maar lekker in het Fenix stadion.
quote:
- Jestrovic van Anderlecht naar Chelsea
Buitenlander voor Chelsea.....zeer goed mogelijk.
quote:
- Serginho en Ambrosini naar Inter, Sérgio Conceiçao naar AC Milan
En de ruilbeurs in Milaan is weer begonnen.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:00:44 #126
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10159902
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 15:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wesley, blijf maar lekker in het Fenix stadion.
[..]

Buitenlander voor Chelsea.....zeer goed mogelijk.
[..]

En de ruilbeurs in Milaan is weer begonnen.

Ajax moet die gok met Sonck nemen vind ik.
Jestrovic is te slecht voor Chelsea
en AC is debiel als ze Serginho en Ambrosini ruilen voor de debiele Portugees.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:02:01 #127
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10159927
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 16:00 schreef mitt het volgende:
Grote kans dus dat ie volgend seizoen op de tribune zit op Stamford Bridge.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:05:17 #128
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10160001
quote:

[..]

De Portugees heeft ruzie met zijn trainer en dit is goedkoop en slim dumpen van Inter. AC kan wel een creatieve man op de flank gebruiken ook.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 mei 2003 @ 17:15:56 #129
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10161878
Speculaties:

02/05/2003 Wesley Sneijder, MF, Ajax Amsterdam to AC Milan £?
It's said that the Italians have asked for a first option on the youngster.

You must be out of your brilliant mind.
pi_10162022
Roy Makaay, die in de belangstelling staat van o.a. Bayern München en Chelsea, heeft via zijn zakenwaarnemer laten weten dat FC Barcelona zijn voorkeur heeft voor een eventuele transfer. Ook zou één van de presidentskandidaten van Barça graag Makaay willen aantrekken als hij gekozen wordt tot president.

Deportivo La Coruña ziet nog altijd niets zitten in een vertrek van hun topscorer, die zelf een week geleden aangaf genoeg te hebben van de Galiciërs en in de zomer de club te willen verlaten. Depor is niet van plan om de Nederlandse international voor medio 2004 of 2005 te laten gaan, tenzij de minimumclausule van € 60 miljoen voor de 28-jarige spits wordt gelicht.

vrijdag 2 mei 2003 @ 17:24:14 #131
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10162147
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:20 schreef superjoden het volgende:
Roy Makaay, die in de belangstelling staat van o.a. Bayern München en Chelsea, heeft via zijn zakenwaarnemer laten weten dat FC Barcelona zijn voorkeur heeft voor een eventuele transfer. Ook zou één van de presidentskandidaten van Barça graag Makaay willen aantrekken als hij gekozen wordt tot president.

Deportivo La Coruña ziet nog altijd niets zitten in een vertrek van hun topscorer, die zelf een week geleden aangaf genoeg te hebben van de Galiciërs en in de zomer de club te willen verlaten. Depor is niet van plan om de Nederlandse international voor medio 2004 of 2005 te laten gaan, tenzij de minimumclausule van € 60 miljoen voor de 28-jarige spits wordt gelicht.

En die centen heeft Barca niet.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 23:24:06 #132
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_10170113
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En die centen heeft Barca niet.

En dat is jammer. Makaay bij Barca lijkt me wel wat
.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 23:37:54 #133
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10170444
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:24 schreef Yankee het volgende:

[..]

En dat is jammer. Makaay bij Barca lijkt me wel wat

Mij niet: niet weer een Nederlander bij die club. Laat ze maar weer eens 'gewoon' óf Spanjaarden, óf Catalanen of echte toppers (zoals Mardid) halen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_10171573
[quote]
Frank de Boer is wachten zat, maar wil niet naar Ajax

FC Barcelona-verdediger Frank de Boer heeft tegenover Spaanse media verklaard dat Barcelona op moet schieten met het aanbieden van een contractverlenging. Het huidige contract van de verdediger loopt aankomende zomer af en de aanvoerder van het Nederlands elftal is het wachten beu.

"Als ze niet snel op de proppen komen met een nieuw contract, dan ga ik op zoek naar een andere club", aldus de Nederlander.

Omdat Barcelona het op dit moment moet doen met een interim-bestuur is de kans dat de speler en de club op korte termijn tot overeenstemming komen klein. De Boer staat daarom open voor aanbiedingen van andere clubs.

Er waren al geruchten dat Ajax interesse zou hebben in de diensten van de verdediger, maar De Boer heeft zelf aangegeven liever naar Engeland te zullen gaan. Ook Blackburn Rovers werd veel in verband gebracht met de Nederlander.[quote]
AJAX zit gelukkig niet op hem te wachten.

pi_10184712
BARCELONA, 3 mei 2003 19:25 - Josep María Minguella, een voormalige FIFA-spelersmakelaar en momenteel voor-kandidaat voor het presidentschap van Barcelona, heeft zijn eerste verkiezingsbelofte gedaan. Hij zegt namelijk dat hij pogingen in het werk gaat stellen Cristian Chivu naar Nou Camp te halen. Hij wil dit doen via zijn Roemeense collega Jon Becali.
Cristian Chivu wordt begeerd door verschillende Europese topclubs, waaronder ook Real Madrid. Vooral AC Milan echter schijnt veel werk van de Ajax-verdediger te maken.
wik nie
  zaterdag 3 mei 2003 @ 20:36:13 #136
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10185020
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Mij niet: niet weer een Nederlander bij die club. Laat ze maar weer eens 'gewoon' óf Spanjaarden, óf[ Catalanen of echte toppers (zoals Mardid) halen.

zaterdag 3 mei 2003 @ 20:40:10 #137
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10185086
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 20:15 schreef fruitmandje het volgende:
BARCELONA, 3 mei 2003 19:25 - Josep María Minguella, een voormalige FIFA-spelersmakelaar en momenteel voor-kandidaat voor het presidentschap van Barcelona, heeft zijn eerste verkiezingsbelofte gedaan. Hij zegt namelijk dat hij pogingen in het werk gaat stellen Cristian Chivu naar Nou Camp te halen. Hij wil dit doen via zijn Roemeense collega Jon Becali.
Cristian Chivu wordt begeerd door verschillende Europese topclubs, waaronder ook Real Madrid. Vooral AC Milan echter schijnt veel werk van de Ajax-verdediger te maken.
Catalanen zien Minguella niet echt zitten in een onderzoek wat werd gedaan onder de trouwe Barça fans kreeg hij maar 10% van de stemmen.

Bassat kreeg maar liefst 40% van de stemmen

pi_10188958
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Er waren al geruchten dat Ajax interesse zou hebben in de diensten van de verdediger, maar De Boer heeft zelf aangegeven liever naar Engeland te zullen gaan.
Die zullen wel meer centjes betalen. Echte clubman die De Boer, bewijst hij maar weer eens .
quote:
AJAX zit gelukkig niet op hem te wachten.
Ik dacht het niet nee.
  zondag 4 mei 2003 @ 03:35:33 #139
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_10191790
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 20:15 schreef fruitmandje het volgende:
Makaay EN Chivu.
En wij maar denken dat ze geld tekort hebben.
Nouja Chivu gaat weg voor 18 Miljoen dus...
Show us the money if you have it!
Niet? Nou oprotten dan!
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  zondag 4 mei 2003 @ 03:37:42 #140
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10191811
quote:
Op zondag 4 mei 2003 03:35 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Makaay EN Chivu.
En wij maar denken dat ze geld tekort hebben.
Nouja Chivu gaat weg voor 18 Miljoen dus...
Show us the money if you have it!
Niet? Nou oprotten dan!

Dat komt wel in orde
  Trouwste user 2022 zondag 4 mei 2003 @ 18:17:17 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_10200326

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10203802
quote:

[..]

Sonck was toch in onderhandeling met Anderlecht:?
En wat betreft dat ruilen van AC en Inter ja AC zou idd debiel zijn als ze die debiel zouden ruilen voor Serginho en Ambrosini.
pi_10206259
Ajax geruchten:
quote:
Volgens Teletekst van Utrecht TV heeft Ajax mondeling een aanbod gedaan bij de zaakwaarnemer van Wapenaar. Ajax zou de doelman een 2-jarig contract hebben aangeboden. Wapenaar was al enkele weken in afwachting van een aanbod en sprak vorige week nog zijn grote verwondering uit dat de Amsterdammers niet meer van zich lieten horen.
Tja. Ik weet het nog niet zo.
quote:
Volgens de sportbijlage van de Zweedse krant Aftonbladet zou Franco Baldini, algemeen directeur van AS Roma, deze week afreizen naar London om te gaan onderhandelen met Anders Carlsson, de spelersmakelaar die Zlatan Ibrahimovic tot zijn stal mag rekenen en in London kantoor houdt.

Volgens de krant zal het om de constructie gaan dat Roma 50% van Zlatan zou willen kopen om hem gedurende een seizoen te testen, wat Ajax zeven miljoen euro op zou moeten leveren. De rest van de transfersom zou dan betaald moeten worden indien AS Roma besluit hem te kopen.

Hmm, 50%. Dan mogen zij z'n ellebogen en z'n hoofd hebben, dan houden wij de benen wel .
pi_10214646
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:59 schreef keeper het volgende:
Ajax geruchten:
[..]

Tja. Ik weet het nog niet zo.

Idd, goeie keeper hoor, maar Wapenaar lijkt me niet het type dat gezellig als 3e keeper op de bank gaat zitten. Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Lobont gewoon eerste keeper is, en Stekelenburg 2e. Of ze moeten Stekelenburg verhuren en Wapenaar 2e en Zwinkels 3e doelman maken.
quote:
Hmm, 50%. Dan mogen zij z'n ellebogen en z'n hoofd hebben, dan houden wij de benen wel .
Rare constructie, alhoewel 7 miljoen euro voor een jaartje verhuur best leuk is, kan je Allback, Nando Rafael en/of Sonck evt. wel voor aantrekken. Alhoewel ik het erg jammer zou vinden als Zlaten nu al weg zou gaan.
  maandag 5 mei 2003 @ 12:01:15 #145
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_10214995
quote:
Op zondag 4 mei 2003 18:17 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]

maandag 5 mei 2003 @ 12:03:07 #146
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10215053
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:01 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Stond vanochtend ook in de krant hier.

Hij is van harte welkom.

maandag 5 mei 2003 @ 12:07:28 #147
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_10215175
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Stond vanochtend ook in de krant hier.

Hij is van harte welkom.

Tja wie wil Kluivert nu niet....
Maar met van Nistelrooy samen zien we wel botert het nog niet echt in het NL-elftal
pi_10217089
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:07 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Tja wie wil Kluivert nu niet....
Maar met van Nistelrooy samen zien we wel botert het nog niet echt in het NL-elftal

Maar misschien komt er een beetje "chemie"( ) tussen die 2 als ze bij dezelfde club spelen en dagelijks samen trainen.
pi_10217118
Ajax heeft zijn oog laten vallen op Karadeniz Gökdeniz van Trabzonspor. De Turkse aanvaller scoort makkelijk en de Amsterdammers zijn nog steeds op zoek naar een centrumspits. De 23-jarige speler, die afgelopen woensdag zijn debuut maakte in het Turkse nationale team, werd in het weekend in Turkije bekeken door assistent-trainer Ruud Krol.
wik nie
pi_10217143
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:14 schreef fruitmandje het volgende:
Ajax heeft zijn oog laten vallen op Karadeniz Gökdeniz van Trabzonspor. De Turkse aanvaller scoort makkelijk en de Amsterdammers zijn nog steeds op zoek naar een centrumspits. De 23-jarige speler, die afgelopen woensdag zijn debuut maakte in het Turkse nationale team, werd in het weekend in Turkije bekeken door assistent-trainer Ruud Krol.
te oud
wik nie
  maandag 5 mei 2003 @ 13:23:17 #151
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_10217433
Tja wie moet ajax als spits kopen, 23 is iig niet te oud
pi_10217476
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:14 schreef fruitmandje het volgende:
Je gaat toch geen turk kopen?
pi_10217856
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als ie veel doelpunten maakt geen probleem
pi_10217926
quote:

[..]

omdat....
pi_10217936
quote:

[..]

die zijn er al genoeg in amsterdam
wik nie
  maandag 5 mei 2003 @ 13:46:51 #156
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10218439
Franco Baldini, technisch directeur van AS Roma, zal deze week Zlatan Ibrahimovic een vijfjarig contract aanbieden. Per jaar kan de Zweedse spits van Ajax dan één miljoen pond gaan verdienen. Voorzitter van AS Roma, Franco Sensi, bevestigde onlangs nog zijn interesse voor Ibrahimovic: "Het klopt dat deze jongen ons interesseert, we hebben inderdaad bij Ajax naar heel veel van zijn gegevens gevraagd. Over bedragen kan ik niets zeggen. We wachten nog op een antwoord van Ajax."

AS Roma volgt ook nog een andere Ajacied. Hatem Trabelsi zou namelijk in de belangstelling staan van de Italiaanse club. Eerder meldden we al dat de Tunesische international wordt begeerd door Tottenham Hotspur en Chelsea.

CM Guru, Get Rich or Die Tryin'
pi_10220743
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:15 schreef fruitmandje het volgende:
te oud
WTF? 23 te oud? Wil jij dan met alleen maar spelers van 18 gaan spelen ofzo .
pi_10220790
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Idd, goeie keeper hoor, maar Wapenaar lijkt me niet het type dat gezellig als 3e keeper op de bank gaat zitten. Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Lobont gewoon eerste keeper is, en Stekelenburg 2e. Of ze moeten Stekelenburg verhuren en Wapenaar 2e en Zwinkels 3e doelman maken.
Ik denk dat ze dat idd gaan doen. Stekelenburg verhuren en Lobont en Wapenaar als 1e en 2e doelman. Zwinkels keept dan bij Jong Ajax en kan altijd invallen als Lobont of Wapenaar geblesseerd is.
pi_10220877
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:47 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat idd gaan doen. Stekelenburg verhuren en Lobont en Wapenaar als 1e en 2e doelman. Zwinkels keept dan bij Jong Ajax en kan altijd invallen als Lobont of Wapenaar geblesseerd is.

Dan maar hopen dat Lobont nooooooooooooooooooit geblesseerd raakt, sta je ineens met dat gevalletje waterperoxide in het doel........
pi_10221249
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:50 schreef SCH het volgende:
Dan maar hopen dat Lobont nooooooooooooooooooit geblesseerd raakt, sta je ineens met dat gevalletje waterperoxide in het doel........
[statement]

Ik vind Wapenaar een goede doelman.

[/statement]

pi_10221474
Wapenaar is ook een goeie keeper. Voor Utrecht.
Ben benieuwd of hij in de rol van tweede keeper kan groeien.

Als 23 al te oud is voor een nieuwe speler, dan wordt je natuurlijk nooit Europese top. Moet wel een beetje evenwicht in de selectie zitten, het moet geen kleuterklas blijven.

Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)

maandag 5 mei 2003 @ 15:22:17 #162
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_10221856
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:
Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
Hose

[Dit bericht is gewijzigd door Doezelhaar op 05-05-2003 15:22]

pi_10221864
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:01 schreef keeper het volgende:

[..]

[statement]

Ik vind Wapenaar een goede doelman.

[/statement]

[lachmodus} [/lachmodus}
  maandag 5 mei 2003 @ 15:28:45 #164
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_10222079
quote:

[..]

pfff
pi_10222370
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:22 schreef SCH het volgende:

[..]

[lachmodus} [/lachmodus}

Maar waarom is het geen goede doelman dan in jouw ogen?
  maandag 5 mei 2003 @ 17:02:12 #166
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10224861
quote:

Nando Rafael
www.thuisuiteten.nl
pi_10224899
Wapenaar gaat naar Italie waarschijnlijk. Die gaat echt niet bij Ajax op de bank zitten.
pi_10225040
quote:
Rafael van der Vaart kan ook goed in de spits spelen hoor -zie Ajax-RKC
pi_10225100
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nando Rafael

Sinds wanneer is dat illegale joch doorgebroken?
pi_10225122
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nando Rafael

Ajax heeft een 'gentlemen's agreement' met hem dat als hij bij Hertha BSC weggaat Ajax de eerste gegadigde is.
  maandag 5 mei 2003 @ 17:13:34 #171
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10225161
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:12 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Ajax heeft een 'gentlemen's agreement' met hem dat als hij bij Hertha BSC weggaat Ajax de eerste gegadigde is.

Zegt Beenhakker. Hoeness en Stevens bestempelen het als klinkklare onzin. Ik weet wel wie IK geloof... (wijffie)
Wat een vrouw!
spits!
pi_10227970
Jaap Stam blijft in Italië of hij gaat naar Ajax
Uitgegeven: 5-5-2003 17:6:20 Bron: RTL

Volgens RTL Teletekst is het zo goed als zeker dat Jaap Stam ook volgend jaar in Italië speelt. De verdediger van Lazio Roma, die de Romeinse club aan het einde van het seizoen zal verlaten, kan kiezen tussen AC Milan, Inter en Juventus.

Als Stam terug zou keren naar Nederland dan zou hij naar Ajax gaan. Dit zou volgens RTL gebaseerd zijn op betrouwbare bronnen. Eerder zei Guus Hiddink nog dat ze graag Stam naar Eindhoven wilde halen en dat het hart van de Nederlandse international ook bij PSV zou liggen.

pi_10227998
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat illegale joch doorgebroken?

Sinds de Nederlandse sicherheitsdienst hem uitkotste.
  maandag 5 mei 2003 @ 19:29:07 #174
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10228034
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:26 schreef superjoden het volgende:
Jaap Stam blijft in Italië of hij gaat naar Ajax
Uitgegeven: 5-5-2003 17:6:20 Bron: RTL

Dat zou wat zijn, of niet misschien

You must be out of your brilliant mind.
  maandag 5 mei 2003 @ 19:37:46 #175
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10228259
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:29 schreef olavski het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn, of niet misschien

Ik hoef die PiSVee-er niet
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  maandag 5 mei 2003 @ 20:01:50 #176
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10228953
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:37 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ik hoef die PiSVee-er niet

Ik zou hem graag willen zien spelen in een AJAX-shirt. Ik denk dat AJAx zo`n verdediger goed kan gebruiken.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10229127
Als ik het goed heb zijn PSV en Jaap Stam bij zijn vertrek naar Manchester United in '98 niet als vrienden uit elkaar gegaan. Stam wilde koste wat kost naar Noord-Engeland maar Harry van Raaij had nu eenmaal een prijs in zijn hoofd die hij niet los wilde laten. Stam moest financieel daardoor een deel van zijn 'signing fee' inleveren ten gunste van PSV.
Trouwens, ik verwacht niet dat Stam naar Amsterdam zou komen, zelfs bij een vertrek van Chivu. Inter, Juve en Milan zouden bij de gegadigden horen, clubs waar een Nederlands team gewoon niet tegen op kan.
Juve zou een mooie club zijn voor Stam. Een nieuwe kale bij de Oude dame.
  maandag 5 mei 2003 @ 20:11:51 #178
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10229232
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:46 schreef Goalmachine het volgende:
Franco Baldini, technisch directeur van AS Roma, zal deze week Zlatan Ibrahimovic een vijfjarig contract aanbieden. Per jaar kan de Zweedse spits van Ajax dan één miljoen pond gaan verdienen. Voorzitter van AS Roma, Franco Sensi, bevestigde onlangs nog zijn interesse voor Ibrahimovic: "Het klopt dat deze jongen ons interesseert, we hebben inderdaad bij Ajax naar heel veel van zijn gegevens gevraagd. Over bedragen kan ik niets zeggen. We wachten nog op een antwoord van Ajax."
Opk#%^&*$!

En nooit meer terugkomen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_10229305
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:46 schreef Goalmachine het volgende:
Echt triest om te zien dat een club met hele slechte financiën loopt te bedelen bij Ajax om Zlatan.
Die deal gaat dus echt niet door als Ajax slim is aangezien ze voor hem over 2 jaar nog veel meer voor kunnen krijgen.
pi_10229644
quote:
Wenger: 'Wij zijn zeker geïnteresseerd in Hofland'

LONDEN, 5 mei 2003 10:15 - Kevin Hofland, de PSV-verdediger die al lange tijd geblesseerd is, staat ondanks deze blessure nog steeds in de belangstelling van Arsenal. Dit heeft Arsène Wenger, de coach van de Londense club laten weten. "Wij zijn zeker geïnteresseerd in Hofland. Dat we nog geen officieel contact hebben opgenomen met PSV komt omdat op dit moment andere zaken onze aandacht hebben", aldus Wenger, die zeker na de resultaten van de laatste weken tot de conclusie gekomen zal zijn, dat zijn verdediging nodig aan renovatie toe is.

quote:
Ronaldinho en Kluivert in belangstelling van Manchester United

PARIJS/BARCELONA, 5 mei 2003 14:30 - De competitie in Engeland is nauwelijks beslist of de transfergeruchten komen weer op gang. Zo zou de kampioen van de Premier League, Manchester United, zowel Ronaldinho als Patrick Kluivert willen inlijven. Dat zou wel eens zeer duur kunnen worden en het is daarom niet aannemelijk. Ronaldinho moet ¤ 18 miljoen kosten en voor hoeveel Kluivert weg mag bij Barcelona is niet bekend. Omdat Barcelona zonder president zit zal het voorlopig ook wel niet bekend worden. Van Nistelrooy heeft echter zijn voorkeur duidelijk laten weten. Hij wil gekoppeld worden aan Kluivert. Maar ook Juventus heeft laten weten hevig geïnteresseerd te zijn in Kluivert. Het moge duidelijk zijn: een hectische transferperiode ligt in het verschiet.

pi_10232090
Wat moet Arsenal in hemelsnaam met Hofland? Dat was een groot talent maar hij is inmiddels ver, heel ver teruggevallen.
  maandag 5 mei 2003 @ 21:51:42 #182
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10232139
Bavaria bier van FC De Koelkast ----> Mijn rechterhand SC
  maandag 5 mei 2003 @ 21:53:20 #183
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10232201
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Arsenal in hemelsnaam met Hofland? Dat was een groot talent maar hij is inmiddels ver, heel ver teruggevallen.
Sowieso een veel te groot risico om een speler die zo lang geblesseerd is te kopen. Maar misschien denkt Arsene aan de gouden greep van Sir Alex 2 jaar terug, die was ook lang niet fit
pi_10233353
quote:
Tsja, als je geblesseerd aan de zijkant staat ligt het voor de hand dat hij terugvalt.
Beoordeel die jongen nu maar als ie weer topfit is. Een betere linksbenige verdediger heeft Nederland namelijk niet.
  maandag 5 mei 2003 @ 22:47:45 #185
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10233778
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:34 schreef Gator het volgende:

[..]

Tsja, als je geblesseerd aan de zijkant staat ligt het voor de hand dat hij terugvalt.
Beoordeel die jongen nu maar als ie weer topfit is. Een betere linksbenige verdediger heeft Nederland namelijk niet.

In het land der blinden.......
pi_10233917
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:53 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Sowieso een veel te groot risico om een speler die zo lang geblesseerd is te kopen. Maar misschien denkt Arsene aan de gouden greep van Sir Alex 2 jaar terug, die was ook lang niet fit

Deze greep zal dan toch een stuk minder goed uitpakken. Daar durf ik wel een kratje op in te zetten.

maandag 5 mei 2003 @ 22:54:09 #187
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10233954
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Deze greep zal dan toch een stuk minder goed uitpakken. Daar durf ik wel een kratje op in te zetten.

Ja is goed ik doe wel mee. Het lijkt me wel eens leuk om samen een kratje weg te tikken
pi_10233993
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:54 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ja is goed ik doe wel mee. Het lijkt me wel eens leuk om samen een kratje weg te tikken

Perfect! Misschien nog een PSV-er met oogkleppen op die zo'n weddenschap ook aan durft te gaan?
  maandag 5 mei 2003 @ 22:58:40 #189
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10234082
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Perfect! Misschien nog een PSV-er met oogkleppen op die zo'n weddenschap ook aan durft te gaan?

ik psv'er no-way, alcoholist ok.
pi_10234104
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:58 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

ik psv'er no-way, alcoholist ok.

Vooruit dan maar.
  maandag 5 mei 2003 @ 23:02:03 #191
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10234178
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.

kom je weer goed weg
pi_10234512
Insiders binnen Arsenal weten te vertellen, na het verlies van de titel in de Premiership, dat de Londense club hard op zoek is na versterkingen voor volgend seizoen. Dit terwijl Arsenal financieel erg krap bij kas zit vanwege de aanbouw van een nieuw stadion.

De ploeg van Arsène Wenger zoekt een speler die de centrale middenvelder Patrick Vieira kan ondersteunen. Hierbij worden in de wandelgangen van het stadion van Arsenal al de namen van AS Roma's Antonio Cassano en Ajax's Steven Pienaar genoemd, die beide dit seizoen in de Champions League indruk maakten op Highbury. De Italiaan moet rond de € 30 miljoen gaat kosten en heeft nog een contract tot medio 2006 bij de Romeinse club. AS Roma voorzitter Franco Sensi zou dit contract graag openbreken en verlengen tot medio 2009, maar de onderhandelingen zijn nog altijd aan de gang. De prijs die voor Pienaar zou moeten worden betaald is nog onduidelijk.

Arsenal weet ook al hoe het geld bij elkaar moet verzamelen. De Londense club is bereid om eventueel Robert Pires, Dennis Bergkamp, Nwanko Kanu en/of Freddy Ljungberg te laten gaan. Voor Pires is er al veel belangstelling, onder meer van AC Milan en Valencia.

pi_10234561
OMFG Cassano....

Weet je wat Roma destijds overgemaakt heeft op de bankrekening van Bari? Ik vermoed dat ze geen verlies willen maken op 't "wonderkind". Streep maar door Arsène!

Euhh zie de bedragen al staan. Dat dacht ik dus al...

pi_10241591
De voorzitter van Newcastle United zou volgens de Telegraaf bevestigd hebben serieus geïnteresseerd te zijn in Mido. De club zou de zaakwaarnemer van de Egyptische spits inmiddels benaderd hebben.

Mido, die op dit moment op huurbasis uitkomt voor het Spaanse Celta de Vigo, werd eerder dit seizoen uit de selectie van Ajax gezet. Leo Beenhakker zal binnenkort nog een gesprek hebben met de zaakwaarnemer van Mido om zijn toekomst te bespreken. Newcastle is bij een eventuele koop wel afhankelijk van Celta de Vigo, zij hebben namelijk de eerste optie op Mido om hem definitief voor 5 miljoen euro over te nemen.

Sheppard, de voorzitter van Newcastle, zou ook bevestigd hebben weer serieuze interesse te hebben in de diensten van Brett Emerton. De Australische speler van Feyenoord wordt al twee jaar lang gelinkt aan de Engelse club, maar tot een overgang is het nog altijd niet gekomen. Vorige zomer waren er wel gesprekken tussen Newcastle en Feyenoord, maar de hoge transfersom en de manier van betalen zorgden ervoor dat de onderhandelingen op niets uitliepen.

dinsdag 6 mei 2003 @ 11:59:36 #195
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10242143
quote:
PSV acht de kans klein dat Jaap Stam en Phillip Cocu volgend jaar in Eindhoven spelen. Guus Hiddink liet eerder weten positief te staan tegenover een terugkeer van de twee internationals, maar manager Frank Arnesen meldt dinsdag in het weekblad Sportweek dat zowel Cocu als Stam waarschijnlijk niet naar Nederland komt.
pi_10242706
Het valt me in dit topic op dat RTL text allemaal nieuwtjes heeft... Ik geloof er geen hol van!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:33:52 #197
53461 CrAzY-BoY
Be crazy, but stay yourself!!!
pi_10242969
Geruchten en feiten uit België

* Ariël Jacobs, nu nog trainer van La Louviëre, zou in beeld zijn bij R. Antwerp FC
* Marc Brijs, trainer van Berchem Sport (kampioen 3de), wordt trainer van Germinal Beerschot (dat afgedankt deel van ajax omda ze failliet zijn)
* Sonck wil Racing Genk verlaten
* Gunther Schepens heeft verkennend gesprek gehad met Antwerp maar Gent wil hem toch nog jaar langer als Schepens geen nieuwe club vind.
* Bij Anderlecht moeten tien spelers vertrekken waaronder De Bilde

Ik drink niet als ik (v)rij en ik (v)rij niet als ik drink!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 mei 2003 @ 12:51:52 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10243400
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef CrAzY-BoY het volgende:
Geruchten en feiten uit België

...
* Sonck wil Racing Genk verlaten
...

dan komt ie toch lekker naar PSV toe kan ie mooi de plaats van Bruggink innemen en een jaartje wennen want Kezman zal volgend seizoen toch echt wel vertrekken denk k
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_10244698
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan komt ie toch lekker naar PSV toe kan ie mooi de plaats van Bruggink innemen en een jaartje wennen want Kezman zal volgend seizoen toch echt wel vertrekken denk k

Kezman weg na volgend seizoen??
maar een spits als Sonck is altijd welkom maar Guus zal wel weer voor een Koreaan kiezen dan denk ik
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:48:21 #200
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10250487
Bruggink staat in serieuze belangstelling van Recreativo Huelva, mochten ze niet degraderen.

Ook Engelse clubs hebben interesse getoond, waarbij het zou gaan om Birmingham City en Fulham.

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:10:16 #201
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_10251219
Bruggink is transfervrij he? Jammer dat Feyenoord al zoveel aanvallers heeft, ik vind hem wel meer kwaliteit bezitten dan Leonardo of Smolarek.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:25:50 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10251645
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Kezman weg na volgend seizoen??
maar een spits als Sonck is altijd welkom maar Guus zal wel weer voor een Koreaan kiezen dan denk ik

Tsja, hoe meer doelpunten Kezman er in / voor Eindhoven inschiet, hoe meer kans er is dat íe weg is. Als 'ie in de laatste paar wedstrijden elk nog weet te scoren en op 35 doelpunten staat, zou ik het al helemaal niet gek vinden als 'ie dit jaar nog richting het buitenland vertrekt.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:26:46 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10251666
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:10 schreef RedGuy het volgende:
Bruggink is transfervrij he? Jammer dat Feyenoord al zoveel aanvallers heeft, ik vind hem wel meer kwaliteit bezitten dan Leonardo of Smolarek.
Bruggink bij Feyenoord? Oef, dat wordt Lurling in het kwadraat voor het Feyenoord-publiek.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 mei 2003 @ 19:19:04 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10254399
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:25 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, hoe meer doelpunten Kezman er in / voor Eindhoven inschiet, hoe meer kans er is dat íe weg is. Als 'ie in de laatste paar wedstrijden elk nog weet te scoren en op 35 doelpunten staat, zou ik het al helemaal niet gek vinden als 'ie dit jaar nog richting het buitenland vertrekt.

Kez man heeft laatst in een interview nog gezegd dat ie eigenlijk helemaal nie wel wil, hij had ook beetje spijt van dat gezeur vorig jaar over italie.
Hij vertelde t eigenlijk heel erg goed naar zn zin te hebben bij PSV en wilde zeker nog een seizoen blijven en Italie zag ie helemaal niet meer zitten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:24:48 #205
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10254556
Er is ook niet zo gek veel interesse voor Kezman. Pas als hij in de EC wat presteert zijn de buitenlandse teams overtuigd...
www.thuisuiteten.nl
pi_10255933
Barcelona zet ook Cocu in wachtkamer

6/5/2003 10:24

Phillip Cocu zit met hetzelfde probleem als Frank de Boer. Zijn contract bij Barcelona loopt op 30 juni af, hij wil graag blijven, maar heeft van de Catalaanse club te horen gekregen dat Barça nog geen contract zal ondertekenen totdat de verkiezingen zijn geweest.
De clubleiding van Barcelona heeft de zaakwaarnemer van Cocu onlangs verteld, dat de Nederlandse international vooralsnog geduld moet hebben. Pas als de club een nieuwe presidente heeft, zal ze met spelers om tafel gaan zitten om eventueel een contract te verlengen.

Cocu zou in de belangstelling staan van enkele clubs, waarvan PSV tot nu toe als enige in het openbaar heeft duidelijk gemaakt de vice-aanvoerder van Barcelona te willen inlijven. De 32-jarige Eindhovenaar zou net als ploeggenoot De Boer openstaan voor aanbiedingen, maar nog niet van plan zijn om zich ergens vast te leggen. Hij wil eerst de verkiezingen bij Barcelona afwachten, meldt Marca.

De verkiezingen voor een nieuwe voorzitter staan gepland op zondag 15 juni, de voorlaatste speeldag in de Primera División. Dat maakte interim-voorzitter Enric Reyna dinsdag bekend, tijdens het officiële aftreden van hem en het Barça-bestuur.

Vorige week maakte Cocu nog bekend graag te willen blijven bij de blaugranas. 'Maar dan moeten sommige dingen wel zijn geregeld. Zolang dat niet is gebeurd, sluit ik helemaal niets uit. Ook geen terugkeer naar PSV', vertelde Cocu tijdens de voorbereiding op Nederland-Portugal. Bron: vi.nl

pi_10262032
quote:
PlanetFootball komt vandaag met geruchten over de Ajacieden Mido en Chivu. De zaakwaarnemer van Mido bevestigt het bericht uit De Telegraaf dat hij heeft gesproken met Newcastle United, maar laat gelijk weten dat hij geen aanbieding verwacht van de Britse club. Een spits zou niet bovenaan het lijstje prioriteiten van Bobby Robson staan. Naast het bericht over Mido meldt de site verder dat Real Madrid zaakwaarnemer Becali van Chivu zou hebben laten weten dat ze geen belangstelling meer voor hem hebben voor het komende seizoen.
pi_10262056
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:31 schreef keeper het volgende:

[..]

Alles wijst er gewoon ook op dat Beckham voor een gigantisch bedrag naar Real verhuisd en dat er gewoon geen 20 miljoen meer over is voor Kiwoe...

En Kiwoe nog een jaar!!!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 7 mei 2003 @ 01:04:36 #209
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_10262436
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:
Er is ook niet zo gek veel interesse voor Kezman. Pas als hij in de EC wat presteert zijn de buitenlandse teams overtuigd...
en dat kan nog wel een paar jaartjes duren
.
  woensdag 7 mei 2003 @ 05:31:19 #210
14477 kaio
348 best club in town
pi_10263990
als ik de geruchten mag geloven wordt zowat de hele ajax basisselectie dus leeggekocht

dus mag Jari volgend seizoen weer met 9 jonkies gaan beginnen (aangezien lobont blijft )

Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_10264029
Kersverse kampioen van Engeland, Manchester United, wil af van zijn wisselvallige spits Diego Forlan. De Engelse club is van plan om Real Mallorca te benaderen voor een spelersruil van Forlan tegen de Kameroenees Sammy Eto'o. De aanvaller van Mallorca speelde afgelopen weekend een belangrijke rol in de verrassende 5-1 overwinning tegen Real Madrid. Eto'o scoorde een belangrijke treffer voor Mallorca.

The Daily Star deelde vandaag mee dat Manchester United bereid is om nog geld bij te leggen om de aanvaller van Mallorca naar Engeland te halen. Ook het inleveren van Forlan was geen probleem. Wanneer Eto'o alleen verkocht zou worden, dan moet hij volgens Real Mallorca een bedrag van 8 miljoen Pond opbrengen.

Dat Manchester op zoek was naar nog een spits was geen geheim meer getuige de vele verhalen die de ronde deden over een eventuele overgang van Patrick Kluivert naar de club van Sir Alex Ferguson. Aangezien die transfer moeizaam verloopt, zou Sammy Eto'o een goede vervanger zijn met veel potentie

pi_10264148
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Alles wijst er gewoon ook op dat Beckham voor een gigantisch bedrag naar Real verhuisd en dat er gewoon geen 20 miljoen meer over is voor Kiwoe...

Uhmm, de geruchten worden steeds sterker dat niet Beckham, maar Vieira het target is voor Real deze zomer
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:22:24 #213
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_10264911
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 07:54 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Uhmm, de geruchten worden steeds sterker dat niet Beckham, maar Vieira het target is voor Real deze zomer

Alweer???? Dat was de afgelopen 2 jaar ook al zo!

En k dacht dat Vieira ook wel bij Arsenal wilde blijven..

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_10267778
Hele selectie FC Utrecht in de verkoop

Schuld Utrecht 40 miljoen; gemeente verstrekt lening 25 miljoen

UTRECHT, 7 mei 2003 11:03 - De gemeenteraad moet nog wel akkoord gaan, maar als het reddingsplan van de gemeente kan worden uitgevoerd, is de FC Utrecht gered. Vandaag werd het reddingsplan gepresenteerd en Opvallend daarbij was allereerst dat de schuld van de club twee keer zo groot is dan toe nu toe werd aangenomen: geen 20 miljoen euro, maar bijna 40 miljoen.
Om club en stadion voor de stad te behouden, wil de gemeente nu 25 miljoen euro lenen aan projectontwikkelaar Memid, die eigenaar wordt van het stadion. Memid is een dochteronderneming van bouwbedrijf Midreth, dat momenteel bezig is met een verbouwing en uitbreiding van stadion Galgenwaard.
Verder wil de gemeente garant staan voor de jaarlijkse huur van 900.000 euro die FC Utrecht met ingang van komend seizoen moet gaan betalen voor het gebruik van het stadion.

woensdag 7 mei 2003 @ 12:04:35 #215
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10268156
ik zie de titel niet in de tekst terugkomen......bob
pi_10269149
quote:
Geen nieuw contract voor Phillip Cocu
Uitgegeven: 7-5-2003 8:32:18

FC Barcelona heeft zijn 33-jarige middenvelder, Philip Cocu, meegedeeld dat zijn contract niet vernieuwd zal worden voor volgend seizoen. De voormalig PSV-speler zal aan het eind van het seizoen vertrekken in Nou Camp, zijn voormalige ploeg is daarmee ook de waarschijnlijke nieuwe werkgever van Cocu.

Naast PSV zijn er nog meerdere clubs geinteresseerd in de diensten van Cocu. Ook Newcastle United en Manchester City zullen komende week contact zoeken met Cocu en zijn vertegenwoordigers voor een eventuele transfer.

bron: www.voetbalzone.nl
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:42:58 #217
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10272076
quote:
David Beckham has revealed that he wants to stay with champions Manchester United and will not join Real Madrid in the summer.

The England captain insists he has had no contact with Spanish giants Real Madrid.

van de BBC.

Volledige artikel http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/3004905.stm

woensdag 7 mei 2003 @ 14:44:44 #218
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10272120
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:50 schreef CoteDo het volgende:

[..]

bron: www.voetbalzone.nl

woensdag 7 mei 2003 @ 14:46:42 #219
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10272166
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
David Beckham has revealed that he will play with champions Real Madrid and will not join ManU in the summer.
The England captain insists he has contact with Spanish giants Real Madrid.

--------------------------------------------------------------------------------
Hij gaat toch wel weg

pi_10273096
quote:
IRNA (Islamic Republic News Agency) meldt vandaag op basis van een bericht in de krant Al Ittihad dat Ajax de Iraanse spits Farhad Majidi zou volgen. Het contract van de Iraniër bij Al Wasl loopt aan het einde van het seizoen af. Al Ittihad komt uit in de competitie van de Verenigde Arabische Emiraten. Het persbureau noemt de hoofdcoach van de Amsterdammers overigens consequent 'Hooker'.
Hooker . Hoe komen die mafkezen daar nou weer bij .
pi_10273115
Hersi vast naar NEC?
quote:
NEC heeft de onderhandelingen met Ajax inmiddels geopend over een verlengd verblijf van Youssouf Hersi bij de club uit Nijmegen. Volgende week volgt een nieuws gesprek met Ajax. Dat meldt De Gelderlander. Zoals bekend wil Ajax de middenvelder eigenlijk alleen verkopen en niet meer verhuren. Technisch directeur Leen Looyen was heel positief over de onderhandelingen en sprak de verwachting uit dat beide partijen er wel uit zullen komen.
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:26:02 #222
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10273152
quote:
IRNA (Islamic Republic News Agency) meldt vandaag op basis van een bericht in de krant Al Ittihad dat Ajax de Iraanse spits Farhad Majidi zou volgen. Het contract van de Iraniër bij Al Wasl loopt aan het einde van het seizoen af. Al Ittihad komt uit in de competitie van de Verenigde Arabische Emiraten. Het persbureau noemt de hoofdcoach van de Amsterdammers overigens consequent 'Hooker'.
Dat is een zeer gevaarlijke speler.
pi_10273219
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:26 schreef El_Catalan het volgende:
quote:
Dat is een zeer gevaarlijke speler.
Ja maar terroristen vinden ze leuk bij ajax, de neef van trabelsi zit volgens mij ook nog steeds vast.

Of bedoel je gewoon dat het een zeer doelgerichte spits is?

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:29:09 #224
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10273246
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja maar terroristen vinden ze leuk bij ajax, de neef van trabelsi zit volgens mij ook nog steeds vast.

Of bedoel je gewoon dat het een zeer doelgerichte spits is?

Geen van beide. Ik ken hem geeneens daarom zei ik het
pi_10273256
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:44 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

I know... maar het topic heet ook Transfer Geruchten....
Oh nee, het heet Tranfer geruchten
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:30:45 #226
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10273291
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:29 schreef CoteDo het volgende:

[..]

I know... maar het topic heet ook Transfer Geruchten....
Oh nee, het heet Tranfer geruchten

Jammer genoeg stond je bericht niet in bevestigde berichten ik zou heel blij zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 07-05-2003 15:31]

pi_10273297
Oud Nieuws El_Catalan .
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:31:52 #228
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10273320
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:31 schreef keeper het volgende:
Oud Nieuws El_Catalan .
Waar heb je het over?
pi_10273663
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:31 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

Over die Iranier, dat poste je net onder mijn bericht erover. Maar toen ik die reactie van mij plaatste stonden er opeens al weer 4 reacties tussen.
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:45:30 #230
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10273711
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:44 schreef keeper het volgende:

[..]

Over die Iranier, dat poste je net onder mijn bericht erover. Maar toen ik die reactie van mij plaatste stonden er opeens al weer 4 reacties tussen.

Ok
  woensdag 7 mei 2003 @ 17:17:28 #231
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10276296
Esnaider wants to return to Zaragoza

ZARAGOZA, May 7 (SW) - The Argentine striker Juan Eduardo Esnaider will return to the Spanish team Zaragoza next year, announced the player after having a conversation with the president of the club, Miguel Pardeza.

"I only had a short conversation about returning because everything has already been talked over. Every time a season reached to an end, Zaragoza always came to my mind. It's a city where my family feels very well and where I enjoyed my career."

Esnaider is currently playing at Ajaccio but has spent two seasons in Zaragoza, from 1993 to 1995, where he won the Copa del Rey and the Cupwinners Cup. During those two seasons he scored 29 goals.

After a short time at River Plate a season ago, Esnaider bought the small team Cadetes de San Martin from Mar del Plata with the dream of reaching the Argentinian First Division but in January he decided to keep on playing in Europe and signed a contract with Ajaccio.

woensdag 7 mei 2003 @ 17:18:59 #232
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10276325
Beckenbauer keen on Morientes for Bayern

BERLIN, May 7 (AFP) - Bayern Munich´s eminence grise Franz Beckenbauer said Wednesday he hoped the Bavarian giants might sign Fernando Morientes, the Spanish international currently out in the cold at Real Madrid.

"I don´t know what our officials think about bringing in a new player. But I´d like to see Morientes come on board for a reasonable price," Beckenbauer told TV station Premiere.

Morientes has a contract through to 2006 with Real but has hardly played all season since the arrival of Ronaldo.

He did, however, score a hattrick for Spain in a friendly rout of Ecuador last week and has won the Champions League three times since joining the club in 1997, forming an impressive partnership with Raul Gonzalez.

Last summer, he turned down moves to Inter Milan, Tottenham and Barcelona.

Beckenbauer suggested that "it´s clear he wants to leave - last year he was king of the goalgetters and now he´s sitting on the bench. Morientes won´t be able to get in ahead of Raul or Ronaldo."

´Der Kaiser´ is also keen on Dutch striker Roy Makaay of Deportivo La Coruna.

pi_10278185
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 06:52 schreef superjoden het volgende:
The Daily Star deelde vandaag mee dat Manchester United bereid is om nog geld bij te leggen om de aanvaller van Mallorca naar Engeland te halen. Ook het inleveren van Forlan was geen probleem. Wanneer Eto'o alleen verkocht zou worden, dan moet hij volgens Real Mallorca een bedrag van 8 miljoen Pond opbrengen.
Alleen heeft Mallorca er bar weinig over te zeggen, aangezien Eto'o eigendom is van Real Madrid. Misschien een ruil met Beckham + geld?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 mei 2003 @ 19:27:22 #234
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_10278967
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat kan jou t schelen, als ie maar optieft.
Er gaat niks boven Urk
  donderdag 8 mei 2003 @ 13:28:22 #235
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10295342
Luzhny van Arsenal naar Charlton.
  donderdag 8 mei 2003 @ 13:44:31 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10295787
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Luzhny van Arsenal naar Charlton.
van mij mag ie
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 mei 2003 @ 13:45:51 #237
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10295821
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

van mij mag ie

Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
  donderdag 8 mei 2003 @ 13:47:03 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10295855
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

dat is idd wel een ramp
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10296527
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:13:25 #240
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10296536
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef aldostuta het volgende:

[..]

NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:14:02 #241
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10296552
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Oleg schijnt ontzettend populair in de selectie te zijn omdat hij een onwijs lekkere vriendin heeft.
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:14:46 #242
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10296579
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Doe es wat pics DG.
pi_10296606
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Oleg schijnt ontzettend populair in de selectie te zijnomdat hij een onwijs lekkere vriendin heeft.

Sjonge jonge, weer zo'n gold digging slut BAH
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:17:00 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10296641
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Doe es wat pics DG.

voor pics moet je bij Cazzo zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:17:37 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10296654
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:15 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Sjonge jonge, weer zo'n gold digging slut BAH

Misschien is Oleg wel heel erg lief
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:17:52 #246
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10296660
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

voor pics moet je bij Cazzo zijn

Ik kan ook niet vinden hoe ze heet, zou wat makkelijker zijn.
pi_10300138
Gerucht: alle clubs willen Hans van de Haar, zelfs als ze haast geen geld hebben. Hansje kan straks kiezen uit AZ, Twente, Utrecht en Willem II. Het is toch ongelooflijk....
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:35:19 #248
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10300520
Liverpool is bijna rond met de transfer van Fulhams rechter verdediger Steve Finnan. De Ierse international zou ongeveer 6 miljoen euro kosten en is de eerste aankoop voor volgends seizoen. Volgens de geruchten wordt de transfer afgerond na de laatste wedstrijd van Fulham tegen Charlton.

Liverpool beschikt op dit moment over Jamie Carragher op die positie, en Finnan wordt gezien als zijn opvolger. Een aantal dagen geleden beloofde Liverpool dat men vele nieuwe en vooral goede voetballers naar Anfield road zal halen. Volgens onbevestigde geruchten is het heel goed mogelijk dat na Finnan Damian Duff de volgende aankoop van Houllier wordt.

donderdag 8 mei 2003 @ 16:36:17 #249
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10300552
Deco, de Braziliaan met een Portugees paspoort, wordt begeerd door verschillende Europese topclubs. Nadat hij eerder al werd gevolgd door Juventus, zijn nu ook Manchester United, Arsenal en Liverpool geïnteresseerd in de middenvelder van FC Porto. Deco, die al heeft gezegd dat hij graag ooit voor Juventus wil spelen, zal tijdens de UEFA-cup finale tegen Celtic bekeken worden door scouts van de drie Engelse clubs.
pi_10300583
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Misschien is Oleg wel heel erg lief

Haha, dan zijn er een hoop voetballers heel lief
pi_10300651
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Haha, dan zijn er een hoop voetballers heel lief

Niemand is liever dan Edgar Davids!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:19:45 #252
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10301672
Barça zegt dat ze Lucio en Ronaldinho willen aantrekken .

Maar vraag me niet hoe.........

pi_10301765
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:19 schreef El_Catalan het volgende:
Barça zegt dat ze Lucio en Ronaldinho willen aantrekken .

Maar vraag me niet hoe.........

Man Utd wou Ronaldinho toch ook al hebben?
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:24:38 #254
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10301796
Ja klopt
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:24:58 #255
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10301810
Real ook
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:25:39 #256
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10301828
En Slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')