quote:Zat er al enigzins aan te denken dat hij dat dan misschien was, maar om nu een betrekkelijk onbekende keeper aan te trekken en maar te hopen dat ie goed genoeg is lijkt me voor een club als Man U wat te riskant.
Op dinsdag 22 april 2003 11:38 schreef methodmich het volgende:[..]
Verder lezen! Bij in stond de naam Tim Howard, daar is je antwoord.
Daarnaast vind ik alleen maar berichten over dat ze hem aan monitoren zijn op hoe hij zich ontwikkelt en hadden ze hem op proef willen hebben, nog niet definitief of zo.
trouwens leuk wetenswaardigheidje:
Born with a condition called Tourette's Syndrome, a neurological disorder characterized by rapid and involuntary tics and vocalizations, Howard is now active in creating awareness for TS...
Voted New York Life Humanitarian of the Year for the 2001 season (ik neem aan vanwege het bovenstaande)
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 22-04-2003 13:11]
quote:Tja, ik weet niet wat ik van dit bericht moet denken. Robben kan naar mijn mening beter bij PSV blijven, bij Liverpool zal hij zeer waarschijnlijk bankzitter zijn, net zoals Milan Baros vaak bankzitter is.
Liverpool wil RobbenEINDHOVEN, 22 april 2003 12:57 - Arjan Robben staat in de belangstelling van het Engelse Liverpool. De creatieve aanvaller van PSV heeft zo veel indruk gemaakt in zijn eerste seizoen bij PSV dat Liverpool-trainer Gerard Houllier hem graag bij zijn selectie wil halen.
Eén dezer dagen zal Liverpool zich bij PSV melden voor de jongeling. Robben kwam vorig seizoen over van FC Groningen.
Bron: www.voetbalonline.nl
quote:Dan moet ie inderdaad niet naar LFC gaan.
Op dinsdag 22 april 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Het is ook een gerucht, maar als hij weg zou gaan denk ik niet dat dat goed is voor zijn ontwikkeling. Beter eerst een paar jaartjes bij PSV goed presteren, en dan naar een leuke club in het buitenland.
quote:kan ie nog beter naar SCUM gaan
Op dinsdag 22 april 2003 13:56 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan moet ie inderdaad niet naar LFC gaan.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kan ie nog beter naar SCUM gaan
Witschge en Knopper misschien naar ADO
Die bron is Maria Captein de technisch directeur van Helmond Sport zelf
quote:De kans dat Richard Witschge volgend seizoen in het geelgroen speelt van ADO Den Haag lijkt erg groot. Beide partijen zouden 'zo goed als rond' zijn met elkaar.
Op dinsdag 22 april 2003 14:01 schreef Atrimar het volgende:
Misschien al langs geweest:Witschge en Knopper misschien naar ADO
Dat ADO en Witschge nagenoeg rond zijn, zal mede te danken zijn aan de zaakwaarnemer van de Amsterdamse ex-international, Rob Jansen. Jansen is namelijk adviseur van de Raad van Commissarissen van de aanstaande promovendus.
ADO, dat ook geïnteresseerd is in Richard Knopper, Rik Platvoet en Igor Gluscevic, zou ook naar Kurt Van De Paar hebben geïnformeerd. De Belgische middenvelder staat nog onder contract bij FC Twente, maar die verbintenis loopt komende zomer af. De Enschedese club zou verder willen met Van De Paar. De 25-jarige speler is bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Tukkers.
bron: vi.nl
quote:Moet dat niet ADO'20 zijn? Van een zeer betrouwbare bron (z'n broer) heb ik vernomen dat hij alleen nog naar een Engelse club wil, anders komt 'ie naar Heemskerk.
Op dinsdag 22 april 2003 15:49 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
De kans dat Richard Witschge volgend seizoen in het geelgroen speelt van ADO Den Haag lijkt erg groot. Beide partijen zouden 'zo goed als rond' zijn met elkaar.
Witschge moet na afloop van het huidige seizoen vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club weigert zijn aflopende contract te verlengen. De 33-jarige middenvelder zit dit seizoen meer op de bank, dan dat hij op het veld staat. In de competitie kwam hij negentien keer in actie, in de Champions League zeven keer. Meestal beperkte coach Ronald Koeman zijn optredens zich tot invalbeurten.Dat ADO en Witschge nagenoeg rond zijn, zal mede te danken zijn aan de zaakwaarnemer van de Amsterdamse ex-international, Rob Jansen. Jansen is namelijk adviseur van de Raad van Commissarissen van de aanstaande promovendus.
ADO, dat ook geïnteresseerd is in Richard Knopper, Rik Platvoet en Igor Gluscevic, zou ook naar Kurt Van De Paar hebben geïnformeerd. De Belgische middenvelder staat nog onder contract bij FC Twente, maar die verbintenis loopt komende zomer af. De Enschedese club zou verder willen met Van De Paar. De 25-jarige speler is bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Tukkers.
bron: vi.nl
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kan ie nog beter naar SCUM gaan
Je maakt het moeilijk om je nu serieus te nemen ...
quote:dat mannetje die niet akkoord ging met een verlaagde aanbieding bij rbc en voor nog minder bij twente gaat voetballen
Op dinsdag 22 april 2003 12:23 schreef zjroentje het volgende:
FC Twente heeft interesse in Geert den Ouden.
Hij vertelde ook dat Veron/Recoba een mogelijke ruil wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 22-04-2003 17:11]
Liverpool will give Argentinian youngster Jonas Manuel Gutierrez the chance to earn himself a permanent Anfield move during a one week trial at Melwood.
The 20 year old midfielder has been linked with a £2 million summer move from Velez Sarsfield to Liverpool as Gerard Houllier goes about strengthening his squad before the start of next season.
Gutierrez attended yesterday's 2-1 victory over Charlton at Anfield and will now train with the first team squad for the rest of this week in an attempt to persuade the Liverpool staff to press ahead with a long term deal.
Leverkusen zou vanwege de schulden wel een topverkoop kunnen gebruiken. Er zijn echter meer clubs geïnteresseerd in de Turk, zoals Inter Milan en Tottenham Hotspur. Inter lijkt echter uitgesloten omdat Basturk liever naar het Premiership vertrekt.
Liverpool, dat de middenvelder al verschillende malen bekeek in nationaal en internationaal verband, lijkt dus vooralsnog de grootste kanshebber te zijn op de Turk.
quote:Maar al wel een EK-medaille op zak!
Op dinsdag 22 april 2003 17:03 schreef methodmich het volgende:
Tim Howard 1e man bij Man Utd zou wel cool zijn!!! Vergeet niet dat Schmeichel destijds ook niet erg bekend was!
quote:Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
Van der Meyde bevestigt belangstelling InterMILAAN, 23 april 2003 10:28 - Inter, de komende CL-tegenstander van Ajax als het Milan uitschakelt, heeft belangstelling voor Andy van der Meyde. De vleugelaanvaller heeft dit zelf bevestigd tegenover het Amsterdamse tv-station AT5. Van der Meyde maakte indruk in Italië met zijn schitterende treffer bij AS Roma in de tweede ronde van de Champions League. De Arnhemmer toonde zich ingenomen met de interesse van de Italiaanse gigant en zei er zeker voor open te staan.
bron: www.voetbalonline.nl
quote:24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
Op woensdag 23 april 2003 10:52 schreef Qi het volgende:
Andy van der Meyde wellicht naar Inter Milan:
[..]Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef BobRooney het volgende:[..]
24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
quote:Inderdaad, Andy zit bij Ajax echt aan zijn top. Hij is nog niet eens een onbetwiste basisspeler dit seizoen...
Op woensdag 23 april 2003 11:00 schreef Qi het volgende:[..]
Laat me niet lachen man, Andy van der Meyde mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt, ik vind het echt een overschatte speler. Mocht hij naar Inter Milan gaan betwijfel ik het of hij het niveau aankan, en zelfs als hij dat kan zal hij vaak op de bank plaats moeten nemen.
quote:Zo zie je maar wat een goal kan doen...
Op woensdag 23 april 2003 10:52 schreef Qi het volgende:
Andy van der Meyde wellicht naar Inter Milan:
[..]Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
quote:Ik snap idd ook niet echt wat Inter met een speler als Mandy moet. En als ie nou nog eens door z'n contract heen was, maar hij moet nog geld kosten ook. Nou, ik, en met mij vele Ajacieden, zullen er niet rouwig om zijn als hij voor een miljoentje of wat naar Giuseppe Meazza verhuisd.
Op woensdag 23 april 2003 11:00 schreef Qi het volgende:[..]
Laat me niet lachen man, Andy van der Meyde mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt, ik vind het echt een overschatte speler. Mocht hij naar Inter Milan gaan betwijfel ik het of hij het niveau aankan, en zelfs als hij dat kan zal hij vaak op de bank plaats moeten nemen.
De 29-jarige Pires heeft net een nieuw contract getekend bij Arsenal, maar Valencia ziet dat niet als een belemmering. De Fransman kwam drie jaar geleden over voor £7.5 miljoen van Olympique Marseille en is in die jaren uitgegroeid tot één van de steunpilaren van het team van Arsène Wenger, terwijl Valencia destijds ook al interesse hadden in Pires.
Directeur Spelerszaken Javier Subirats zal de onderhandelingen doen namens Valencia. "Pires zal onze prioriteit krijgen om binnen te halen deze zomer. Hij zelf wil erg graag in Spanje voetballen en wij zijn bereid om met Arsenal te onderhandelen over een afkoopsom. Hij is zeker wel veel geld waar", aldus Subirats.
Daarbij is Witsche -onvoorstelbaar- naast ADO Den Haag ook nog in de race bij een grote Nederlandse club !
quote:Is oud-nieuws. Stond vorige week al op www.dipo-online.com.
Op dinsdag 22 april 2003 12:17 schreef Elevation het volgende:
Van Gaal is in gesprek met Fulham volgens de Telegraaf.
quote:Hij zit in Oranje man....
Op woensdag 23 april 2003 11:19 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij is nog niet eens een onbetwiste basisspeler dit seizoen...
quote:
In een interview met voetbalweekblad Voetbal International liet FC Utrecht doelman Harold Wapenaar weten ongeduldig te worden. De doelman was door Ajax toegezegd dat hij vorige week al een aanbieding zou krijgen. Beenhakker bevestigde dat ook een week geleden. Sindsdien heeft hij niets meer van de club vernomen. 'Ik begrijp het niet, maar ik blijf natuurlijk niet constant wachten' aldus de doelman in VI die op het wensenlijstje staat van Ronald Koeman.
quote:Bij de grootste anti voetbal club op deze wereld wordt je ook niet beter hoor
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef BobRooney het volgende:[..]
24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
Inter
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:58 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:44 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:54 schreef omni het volgende:
http://www.dipo-online.com/item.html?id=240
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:54 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com).
quote:Lekker aan 't spammen?
Op woensdag 23 april 2003 17:00 schreef omni het volgende:[..]
quote:zal wel een roddel zijn want ik horde laatst ook dat ie naar Real Madrid zou gaan
Op woensdag 23 april 2003 18:06 schreef eMAeRCe het volgende:
ik hoorde laatst dat Beckham misschien naar Milaan gaat![]()
quote:Toch was en is Andy vaak de eerste die geslachtofferd werd door Koeman als er geen vleugelspitsen werden opgesteld....
Op woensdag 23 april 2003 17:01 schreef BobRooney het volgende:[..]
Hij zit in Oranje man....
quote:Nu geef je toch direct de reden.
Op donderdag 24 april 2003 16:35 schreef methodmich het volgende:[..]
Toch was en is Andy vaak de eerste die geslachtofferd werd door Koeman als er geen vleugelspitsen werden opgesteld....
quote:Roelofsen gaat niet naar Excelsior... Vreven kan naar Kaiserslautern, maar Portsmouth is na de promotie waarschijnlijker. Wooter was volgens mij al praktisch rond met Heerenveen en Witschge gaat gewoon naar ADO. Dus dipo-online.com vertelt een hoop onzin....
Op woensdag 23 april 2003 16:54 schreef omni het volgende:
Richard Roelofsen (FC Zwolle) naar Excelsior, Vreven naar Duitse club, van Gaal naar Fulham, Wooter naar Duitse club (is allemaal al oud nieuws, kijk maar op www.dipo-online.com).Daarbij is Witsche -onvoorstelbaar- naast ADO Den Haag ook nog in de race bij een grote Nederlandse club !
Overigens heeft Utrecht Takafumi Ogura op proef.
quote:Klopt en dus is ie geen onbetwiste basisspeler, zoals anderen bij Ajax dat wel zijn.
Op donderdag 24 april 2003 16:36 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nu geef je toch direct de reden.
quote:Als iedereen fit is, is Andy wel degelijk een basisspeler.
Op donderdag 24 april 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Klopt en dus is ie geen onbetwiste basisspeler, zoals anderen bij Ajax dat wel zijn.
Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:Dat vind ik een goeie.
Op donderdag 24 april 2003 16:45 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft dit seizoen nog niet uitgewezen qua gespeelde wedstrijden, maar goed...Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:En terecht! de klootzak!
Dat heeft dit seizoen nog niet uitgewezen qua gespeelde wedstrijden, maar goed...Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:
Heel veel fans vroegen zich al lange tijd af onder welke condities voormalig Ajax spits Rafael naar Hertha BSC is vertrokken. In het voetbaltijdschrift Johan wordt een tipje van de sluier opgelicht. In een interview laat Rafael wederom duidelijk blijken enorme heimwee te hebben naar Ajax. De jonge spits sprak over een clausule in zijn contract. Beenhakker bevestigde tegen het blad dat Ajax een gentlemen's agreement heeft met de Duitse club. Hoewel er niets over op papier staat is er volgens de technisch directeur de afspraak dat Ajax als eerste met de jonge aanvaller mag gaan praten als hij voldoet aan de eisen voor een werkvergunning in Nederland (hij moet dan o.a. regelmatig actief zijn op het hoogste niveau). In dat geval zal wel het meerjarig contract van de aanvaller moeten worden afgekocht.
quote:Hoezo dat dan?
omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:Omdat hij die bal van inzaghi (een zekere goal) nog ff een klein tikkie gaf (onnodig). Nu is dat sowieso al not-done, om op een dergelijke manier een goal te stelen, maar als inzaghi deze goal op zijn naam had gekregen had hij samen met Del Piero Champions League Topscorer allertijden geweest.
Op donderdag 24 april 2003 23:54 schreef Elevation het volgende:[..]
Hoezo dat dan?
quote:
Sir Alex Ferguson has lined up PSV Eindhoven's Danish winger Dennis Rommendahl in a £5m deal as Real Madrid close in on capturing David Beckham. (Daily Mirror)Ferguson wants Harry Kewell and Patrick Kluivert at Old Trafford next season. Chelsea striker Eidur Gudjohnson is a back-up plan. (The Sun)
United will hold talks next week with Sporting Lisbon with a view to taking highly-rated Portuguese winger Ricardo Quaresma to Old Trafford in a £10m deal. (The Independent)
Juventus midfielder Pavel Nedved, Leeds keeper Paul Robinson and Blackburn winger Damien Duff are Man Utd's top transfer targets. (The Guardian)
But Arsenal will fight United for the signature of keeper Robinson. (Daily Express)
Gunners boss Arsene Wenger is also tracking £3m rated Auxerre centre-back Philippe Mexes. (Daily Mirror)
Chelsea will make a £7m move for West Ham midfielder Joe Cole in the summer. (Daily Express)
quote:gaat Man U niet teveel spelers hebben als dit allemaal waar is
Op vrijdag 25 april 2003 08:14 schreef ChAoZ het volgende:
Man Utd wil nogal wat:
[..]
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef snowwie2 het volgende:
Kezman verkocht aan liverpool.
bod gedaan door schalke '04 op Van hooijdonk.
quote:Zijn duim waarschijnlijk...
Op vrijdag 25 april 2003 12:49 schreef Doc het volgende:[..]
waar haal je die geruchten vandaan?
quote:Als ik zoek op geruchten vind ik "alleen" Man Utd, Newcastle en Valencia in de markt voor Kezman. Nergens iets over Liverpool
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef snowwie2 het volgende:
Kezman verkocht aan liverpool.
bod gedaan door schalke '04 op Van hooijdonk.
Dit alles heb ik uit onderstaand bericht:
quote:
Italianen storten zich op supermarkt AjaxMILAAN, 25 april 2003 12:49 - In de Italiaanse media is de jacht geopend op een nieuw blik talenten uit de Ajax-school. Een dag na de uitschakeling in de Champions League en de lovende kritieken in de Italiaanse media, lijken Chivu, Van der Meyde en Ibrahimovic lucratieve contracten te kunnen tekenen.
Volgens een grafiekje van La Gazzetta dello Sport zou de Roemeen zelfs al voor 60 % zeker naar Milaan verhuizen. Het percentage is eerlijk verdeeld onder AC Milan en Inter. Voor de goede orde Chivu kan ook in Amsterdam blijven (20 %) en ook Real maakt een kans om hem in dienst te nemen. AS Roma is de belangrijkste kandidaat om Zlatan Ibrahimovic in dienst te nemen. De Zweed wordt al een tijdje in de verband gebracht met de Romeinse club, maar nu lijkt er een transfer in de maak volgens de Corriere dello Sport. Andy van der Meyde kan kiezen uit Inter en Juventus.
De Italiaanse kampioen zou volgens Tuttosport al rond zijn met Patrick Kluivert, die de naar Arsenal vertrekkende Trezeguet moet vervangen. Overigens wil trainer Lippi ook de Argentijn Juan-Sebastian Veron (United) aan de selectie toevoegen om samen met Nedved, Camoranesi en Davids (die moet blijven) het middenveld te vormen. Het via de Champions League verdiende geld wordt dus meteen uitgegeven.Bron: www.voetbalonline.nl
President van Bayern Munchen, Karl Heinz Rummenige, heeft contact gezocht met vertegenwoordigers van Patrick Kluivert voor een eventuele overgang. Het begint er steeds meer op te lijken dat Kluivert aan het eind van het seizoen zal vertrekken bij FC Barcelona. De Catalanen zullen het transferbedrag o.a. gebruiken om een deel van de schulden af te lossen die de club heeft.
Het transferbedrag dat Barcelona vraagt is 14 miljoen Pond. Bayern heeft bekend gemaakt te willen voldoen aan de vraagprijs. Naast Bayern Munchen zijn ook al de clubs AS Roma, Newcastle United en Manchester United in verband gebracht met de Nederlands international.
Ruud van Nistelrooy heeft er bij Alex Ferguson op aangedrongen dat hij Patrick Kluivert aan moet trekken. De spits zou bij Barcelona voor minder dan vijf miljoen pond kunnen vertrekken en is zo dus erg aantrekkelijk om te kopen.
'Van the Man' sprak lovende woorden over Kluivert: "Van alle Nederlandse aanvallers is Kluivert de meest complete. Als wij twee samen bij een club kunnen spelen dan is het te begrijpen dat mensen denken dat wij een fantastisch duo zijn. Ik geloof dat Manchester United zijn laatste superduo had met Cole en Yorke in het team. Sinds deze twee zijn vertrokken is er nooit meer een team in de wereld geweest die het duo Cole en Yorke zou kunnen evenaren, zelfs Raul en Ronaldo bij Real Madrid niet. Patrick en ik kunnen perfect bij elkaar passen. Hij kan net achter mij spelen en dan de assists geven omdat ik bij Manchester veel verder naar voren speel dan met het Nederlands elftal."
Van Nistelrooy eindigde met: "Hij is een typische Nederlandse nummer 10, een complete en creatieve speler die assists kan geven en ook zelf kan scoren."
Alleen de vraagprijs is een beetje tegenstrijdig.
quote:Hoezo dat dan?
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef superjoden het volgende:
Van Nistelrooy wil dat Kluivert naar Man. Utd. komt
Uitgegeven: 25-4-2003 13:48:5Ruud van Nistelrooy heeft er bij Alex Ferguson op aangedrongen dat hij Patrick Kluivert aan moet trekken. De spits zou bij Barcelona voor minder dan vijf miljoen pond kunnen vertrekken en is zo dus erg aantrekkelijk om te kopen.
25/4/2003 14:43
PSV is druk bezig om Jaap Stam en Phillip Cocu aan te trekken. De Eindhovense club is op zoek naar versterking en kan daar de geroutineerde internationals zeer goed bij gebruiken. Coach Guus Hiddink zegt veelvuldig contact te hebben met het tweetal.
Zowel Jaap Stam als Phillip Cocu beleeft rumoerige tijden bij zijn club. Stam moet elke maand hopen dat hij zijn salaris krijgt overgemaakt door Lazio Roma. En vorige week gaf hij nog te kennen dat hij komend seizoen weigert te gaan spelen voor een lager salaris, zoals de Italianen hebben voorgesteld. PSV zou via juridische weg onderzoeken of het Stam hierdoor makkelijker kan losweken bij Lazio.
'Ik heb frequent contact met Jaap Stam en Phillip Cocu', vertelde Hiddink vrijdagmiddag tegenover Voetbal International. 'En als ik bij Jaap diep in zijn hart kijk, dan weet ik wat hij wil. Hij wil wat wij willen, en dat is terugkomen naar PSV.'
Het contract van Cocu bij Barcelona loopt aan het einde van het seizoen af. De kans lijkt groot dat de Catalaanse club verder wil met de vice-aanvoerder, maar getekend is er nog niets. Er is een bestuurscrisis en het is ook nog niet duidelijk wie komend seizoen als trainer voor de groep staat. Het lijkt nog lang te gaan duren vooraleer er belangrijke beslissingen over het technische beleid zullen worden genomen.
'Wij willen Phillip graag terug zien bij PSV', verzekert Hiddink. 'Maar Barcelona en hij broeden zelf nog op wat zij willen. Cocu weegt alle voors en tegens af. En als het nog lang onrustig blijft, dan zal hij toch een keer de knoop moeten doorhakken.
Bron: VI.nl
quote:Zal waarschijnlijk met zijn contract te maken hebben. Misschien loopt zijn contract binnenkort af, en willen ze hem snel verkopen. In dat geval kun je natuurlijk geen hoge prijs vragen, omdat je het risico loopt je speler transfervrij kwijt te raken.
Op vrijdag 25 april 2003 14:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Hoezo dat dan?
quote:Voor het Nederlands XI-tal wel een fijne ontwikkeling
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef superjoden het volgende:
Van Nistelrooy wil dat Kluivert naar Man. Utd. komt
quote:Leuk voor de psvers die jongens zijn nog lang niet over hun top heen
Op vrijdag 25 april 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hiddink: 'PSV is bezig met Stam en Cocu'25/4/2003 14:43
PSV is druk bezig om Jaap Stam en Phillip Cocu aan te trekken. De Eindhovense club is op zoek naar versterking en kan daar de geroutineerde internationals zeer goed bij gebruiken. Coach Guus Hiddink zegt veelvuldig contact te hebben met het tweetal.
Zowel Jaap Stam als Phillip Cocu beleeft rumoerige tijden bij zijn club. Stam moet elke maand hopen dat hij zijn salaris krijgt overgemaakt door Lazio Roma. En vorige week gaf hij nog te kennen dat hij komend seizoen weigert te gaan spelen voor een lager salaris, zoals de Italianen hebben voorgesteld. PSV zou via juridische weg onderzoeken of het Stam hierdoor makkelijker kan losweken bij Lazio.'Ik heb frequent contact met Jaap Stam en Phillip Cocu', vertelde Hiddink vrijdagmiddag tegenover Voetbal International. 'En als ik bij Jaap diep in zijn hart kijk, dan weet ik wat hij wil. Hij wil wat wij willen, en dat is terugkomen naar PSV.'
Het contract van Cocu bij Barcelona loopt aan het einde van het seizoen af. De kans lijkt groot dat de Catalaanse club verder wil met de vice-aanvoerder, maar getekend is er nog niets. Er is een bestuurscrisis en het is ook nog niet duidelijk wie komend seizoen als trainer voor de groep staat. Het lijkt nog lang te gaan duren vooraleer er belangrijke beslissingen over het technische beleid zullen worden genomen.
'Wij willen Phillip graag terug zien bij PSV', verzekert Hiddink. 'Maar Barcelona en hij broeden zelf nog op wat zij willen. Cocu weegt alle voors en tegens af. En als het nog lang onrustig blijft, dan zal hij toch een keer de knoop moeten doorhakken.
Bron: VI.nl
quote:Kluif heeft altijd al de ambitie uitgesproken om eens een keer in Engeland te spelen. Het zou wel mooi zijn.
Op vrijdag 25 april 2003 15:20 schreef Qi het volgende:[..]
Zal waarschijnlijk met zijn contract te maken hebben. Misschien loopt zijn contract binnenkort af, en willen ze hem snel verkopen. In dat geval kun je natuurlijk geen hoge prijs vragen, omdat je het risico loopt je speler transfervrij kwijt te raken.
Ik denk overigens niet dat Chivu naar Italië gaat, als ie al gaat. De interesse van Arsenal voor Mexes was al een tijdje bekend, zou een goede opvolger voor Keown zijn.
Feyenoord heeft naar verluidt ongeveer 2,5 miljoen euro over voor Babos. Van der Hoeven sluit ook niet uit dat er een spelersruil in de deal wordt betrokken. Vorig jaar meldde Feyenoord zich ook al voor Babos bij NAC, maar destijds ketste de transfer af op de vraagprijs van de Brabanders. De Rotterdammers hadden toen 3,6 miljoen euro over voor de 28-jarige sluitpost.
Steve Olfers, Michel Fernandes Bastos, Said Boutahar en Gill Swerts.
Boutahar heeft al verklaard te willen vertrekken naar een ander HCE-team, als hij niet in de Feyenoord-selectie komt. De nood lijkt voor Feyenoord het hoogst om Bastos te kiezen.
Southampton zou bijna tien miljoen euro voor de spits over hebben. Ook Tottenham Hutspor en West Ham United toonden interesse in de ex-Feyenoorder.
zal vast wel verkocht worden....Milan haalt toch graag transfervrije spelers om ze zo snel mogelijk weer door te verkopen....
quote:De ideale manier om de transfermarkt te verzieken
Op zondag 27 april 2003 01:33 schreef superjoden het volgende:
zal vast wel verkocht worden....Milan haalt toch graag transfervrije spelers om ze zo snel mogelijk weer door te verkopen....
quote:
United target £40m VieiraManchester United will make a £40million bid for Patrick Vieira if they decide to sell England captain David Beckham. The news will stun title rivals Arsenal as they prepare to enter crucial contractual negotiations with their club captain in the summer. Vieira's pledge to remain at Highbury for life has fallen on deaf ears at Old Trafford. United believe that Arsenal will have no alternative other than to accept the British record transfer offer for a player they believe will provide the extra class they need to get back on top in Europe. With a massive cash crisis engulfing Arsenal's attempts to finance a new stadium at Ashburton Grove, the club's board will find it hard to snub United. Vieira has only a year remaining on his current deal.
Paul Smith, Sunday Mirror
quote:Tomasson heeft een enorme ruktijd gehad in Engeland, volgens mij zit hij niet te wachten op een terugkeer.
Op zondag 27 april 2003 01:33 schreef superjoden het volgende:
De Britse tabloids kwamen zaterdag met het nieuws dat Southampton Jon Dahl Tomasson graag van AC Milan wil aantrekken. De Deen maakt bij Milan geen indruk en mag vertrekken.Southampton zou bijna tien miljoen euro voor de spits over hebben. Ook Tottenham Hutspor en West Ham United toonden interesse in de ex-Feyenoorder.
quote:Tomasson moet per direct terug naar Nederland, dat is buiten Denemarken het enige land waar hij kan slagen... Misschien wat voor Heerenveen weer?
Op zondag 27 april 2003 15:24 schreef SCH het volgende:[..]
Tomasson heeft een enorme ruktijd gehad in Engeland, volgens mij zit hij niet te wachten op een terugkeer.
quote:Hij zou een heel grote in Nederland kunnen worden. Hij speelde veel van die suffe Italiaanse spitsen ook zoek, maar dat land past niet bij hem. Ik denk dat hij wel bij Engeland past maar hij heeft geen gelukkige start gehad. Hij komt zijn carriere ooit wel bij Heerenveen afmaken maar zo ver is het nog lang niet.
Op zondag 27 april 2003 15:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Tomasson moet per direct terug naar Nederland, dat is buiten Denemarken het enige land waar hij kan slagen... Misschien wat voor Heerenveen weer?
quote:Okee. In Milaan doet ie het niet zo best. Hij mag af en toe eens invallen (17 keer meegedaan in de competitie slechts). Daarin kent hij vooral dieptepunten, met als meest tragische een wedstrijd waarin JD een strafschop wilde gaan nemen, waarop Ancelotti resoluut ingreep. Hij liet Pirlo invallen en die had nog geen bal geraakt, maar JD moest inleveren en Pirlo scoorde....
Op zondag 27 april 2003 15:34 schreef SCH het volgende:[..]
Hij zou een heel grote in Nederland kunnen worden. Hij speelde veel van die suffe Italiaanse spitsen ook zoek, maar dat land past niet bij hem. Ik denk dat hij wel bij Engeland past maar hij heeft geen gelukkige start gehad. Hij komt zijn carriere ooit wel bij Heerenveen afmaken maar zo ver is het nog lang niet.
Die jongen is niet geschikt voor de Serie A. Hij had eigenlijk beter bij Feyenoord kunnen blijven, al heeft die club met Buffel nu een beter alternatief.
Maar Barcelona en JD lijkt me ook geen gelukkige combinatie hoor.
quote:Ronald de Boer was al eerder enigzins bevestigd als Frank, als ik bijv. de 606 van BBC bekijk
Op maandag 28 april 2003 15:43 schreef superjoden het volgende:
Volgens The Mail on Sunday heeft manager Souness van Blackburn Rovers na Frank nu ook Ronald de Boer op het oog. De interesse in Frank de Boer is kort geleden al bevestigd, maar nu wordt dus ook zijn broer Ronald aan de club gelinkt. Ronald zou bij de Engelse club de vervanger moeten worden van David Dunn
quote:stond van de week op RTL text.
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoor net van een Engelse kennis dat Man Utd interesse zou hebben in Rommedahl. Lijkt me een vreemde transfer...
quote:Schijnt toch wel serieus te zijn, die interesse. Zou de weg het geld voor Stam weleens kunnen betekenen.
Hoor net van een Engelse kennis dat Man Utd interesse zou hebben in Rommedahl. Lijkt me een vreemde transfer...
quote:Stam moet naar Arsenal
Op maandag 28 april 2003 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Schijnt toch wel serieus te zijn, die interesse. Zou de weg het geld voor Stam weleens kunnen betekenen.
quote:Ze kunnen voor die vijftig miljoen euro toch wel iets veel beters halen dan die Rommedahl
Op maandag 28 april 2003 16:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
stond van de week op RTL text.
Als vervanger van Beckham mits hij vertrekt
quote:ja, daar heb je een waardige vervanger aan...
Op maandag 28 april 2003 16:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
stond van de week op RTL text.
Als vervanger van Beckham mits hij vertrekt
quote:net zo'n scherpe pass
Op maandag 28 april 2003 16:45 schreef HeyFreak het volgende:[..]
ja, daar heb je een waardige vervanger aan...
quote:Vieira bijvoorbeeld
Op maandag 28 april 2003 16:43 schreef ddZ het volgende:[..]
Ze kunnen voor die vijftig miljoen euro toch wel iets veel beters halen dan die Rommedahl
![]()
quote:zet dat toch eens uit je kop jongen,Vieira;once a Gunner,always a Gunner
Op maandag 28 april 2003 16:57 schreef Qi het volgende:[..]
Vieira bijvoorbeeld
![]()
![]()
quote:idd.
Ze kunnen voor die vijftig miljoen euro toch wel iets veel beters halen dan die Rommedahl
![]()
quote:Beckham lijkt me erg sterk, ik denk zelf Figo.
Milan-voorzitter belooft zijn fans een sterMILAAN, 28 april 2003 16:40 - Adriano Galliani heeft vandaag beweerd dat zijn club zich aankomende zomer zal versterken met een echte ster. De voorzitter van AC Milan vind ook dat Rivaldo mag vertrekken. De ster die de Milanezen zouden willen aantrekken zou er één zijn uit het rijtje: Beckham, Figo en Ronaldo (foto).
"Beckham, Figo of Ronaldo zal na deze zomer schitteren in het shirt van Milan" aldus Galliano.
Beckham en Figo stonden al eerder in de belangstelling van Milan. Maar Ronaldo werd tot dusverre nog niet genoemd. Een overgang van de Braziliaan naar Milan zou opmerkelijk zijn omdat de wereldkampioen ook al uitkwam voor rivaal en stadgenoot Inter.
Bron: www.voetbalonline.nl
quote:Ik denk ook Figo..heb niet heel erg het gevoel dat ie goed uit de verf komt in Madrid...Ronaldo en Zidane zijn toch veel grotere stereren dan dat hij is.
Op maandag 28 april 2003 20:31 schreef Qi het volgende:
Figo, Beckham of Ronaldo naar AC Milan:
[..]Beckham lijkt me erg sterk, ik denk zelf Figo.
quote:Als ze 10% van dat bedrag geven voor Rommedahl zou ik als ik PSV was d'r al een grote strik omheen doen.
![]()
Rommedahl, een aardig renpaard maar geen overdreven goede voetballer. Meer iets voor teams als Charlton en West Ham.
quote:bron: www.voetbal.nl
Interesse Bayern in Makaay
Trainer Ottmar Hitzfeld van Bayern München heeft in het Duitse sportweekblad Kicker bevestigd dat de Duitse landskampioen belangstelling heeft voor Roy Makaay van Deportivo La Coruña. "Zeker, Makaay is een interessante speler. Als er een mogelijkheid is, zijn we geïnteresseerd", aldus Hitzfeld.De Nederlandse aanvaller heeft in Galicië nog een verbintenis tot medio 2005, maar verklaarde eerder open te staan te staan voor een vertrek. Makaay bezorgde Bayern dit seizoen twee nederlagen in eerste ronde van de Champions League. In München (2-3) maakte de Wijchenaar een hattrick en in La Coruña (2-1) nam de spits één minuut voor tijd de winnende goal voor zijn rekening. Hij is momenteel topscorer in de Primera División met 24 goals en voert met Christian Vieri (Internazionale) ook de lijst om de Gouden Schoen als topscorer van Europa aan.
quote:Oe! Dan ga ik een shirtje van Bayern kopen, met Makaay 9 achterop
Op maandag 28 april 2003 21:05 schreef amnesiac het volgende:[..]
bron: www.voetbal.nl
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:19 schreef keeper het volgende:[..]
Oe! Dan ga ik een shirtje van Bayern kopen, met Makaay 9 achterop
.
quote:Afwachten hoeveel andere realistische opties er zijn voor Makaay op het einde van het seizoen.
Op maandag 28 april 2003 21:19 schreef mitt het volgende:[..]
zou erg teleurgesteld zijn in Makaay als ie naar Bayern zou gaan.
quote:Ajax
Op maandag 28 april 2003 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Afwachten hoeveel andere realistische opties er zijn voor Makaay op het einde van het seizoen.
quote:dan nog...voor mij zou Munchen niet eens een optie zijn.
Op maandag 28 april 2003 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Afwachten hoeveel andere realistische opties er zijn voor Makaay op het einde van het seizoen.
quote:Je moet ergens ballen en als ze een leuk salaris bieden en d'r komt verder weinig interessants voorbij dan zou ik daar gewoon m'n krabbel zetten.
Op maandag 28 april 2003 21:33 schreef mitt het volgende:[..]
dan nog...voor mij zou Munchen niet eens een optie zijn.
quote:Ik denk dat ze alle3 niet echt realistisch zijn.
Op maandag 28 april 2003 20:31 schreef Qi het volgende:
Figo, Beckham of Ronaldo naar AC Milan:
[..]Beckham lijkt me erg sterk, ik denk zelf Figo.
Madrid is helemaal gek als ze Ronaldo verkopen. Die zal ook niet weg gaan.
Beckham lijkt me ook geen realistische optie maar goed. Die wordt de hele tijd bij Real Madrid in het verband gebracht.
Trouwens een leuk stukje van www.vi.nl:
quote:
'Natuurlijk gaat Becks naar Real Madrid'27/4/2003 22:47
'Mijn gevoel zegt me dat hij blijft. Hij heeft het nog nooit over Real Madrid gehad.' Ted Beckham heeft het over zijn zoon David, die middenvelder van Manchester United, die getrouwd is met zo'n Spice Girl en, och, ook nog de meest populaire voetballer ter wereld is.
In Engeland en Spanje staan de bladen weer eens vol over Beckham. Logisch, want de beste club ter wereld zit achter Becks aan. Elke dag verschijnen er nieuwe berichten en geruchten over dé transfer van komende zomer. En ook al roepen technisch directeur Jorge Valdano, voorzitter Florentino Pérez en hun ManU-collegae Alex Ferguson en Peter Kenyon om het hardst dat Beckham blijft zitten waar 'ie zit, toch geloof ik ze niet. Neem maar aan dat Beckham zich komende zomer in het Santiago Bernabéu meldt.Je moet het voorzitter Pérez meegeven, stijl heeft hij. Eerst Luis Figo, dan nog beter scoren met Zinedine Zidane, dan zichzelf weer overtreffen met Ronaldo en ten slotte de stunt die hélemáál niemand voor mogelijk had gehouden: David Beckham.
Ik hoor jullie denken: waarom zou hij Beckham halen? Nou, ten eerste missen ze nog een type als Beckham, iemand die vanuit het niets een geweldige voorzet kan geven. Dikke Roni, die steeds beter in vorm komt, zal er alleen maar meer door gaan scoren en lachen. Coach Vicente Del Bosque verzint wel weer een manier om ook deze ster in te passen. Ten tweede (en belangrijker): Pérez denkt in geld en het binnenhalen van Beckham is dé ultieme marketingstunt.
Real zou al een Aziatische tournee in de pen hebben, dáár valt immers nog veel geld te verdienen, en zeker met Beckham zal die trip een gigantisch succes worden. Vraag maar aan Ruud van Nistelrooy over de Aziatische tournee die ManUnited twee jaar geleden maakte: massahysterie overal waar Becks zijn gezicht liet zien. Ook in Spanje zullen ze gaan gillen, zijn het niet de voetbalsupporters, dan wel de vrouwen en meisjes. Uit een recent onderzoek naar dé sexuele fantasie van Spaanse vrouwen, bleek dat Beckham op twee staat, vlak achter Brad Pitt.
Manchester zal niet écht in de weg gaat liggen. De relatie tussen manager Ferguson en Beckham is de laatste maanden flink bekoeld, al had dat weinig te maken met de rondvliegende schoen die op het oog van de middenvelder terechtkwam. Als de Schotse manager écht wil dat Beckham blijft, dan had hij hem afgelopen woensdag niet op de bank gezet tegen Real Madrid en pas het laatste half uurtje in laten vallen, toen de wedstrijd gespeeld leek. Zo goed speelden Ole Gunnar Solskjær en Juan Veron de laatse weken niet.
De geschatte transfersom van vijftig miljoen euro kunnen Ferguson en Kenyon goed besteden aan vers bloed in de jacht op nieuwe Europese glorie. Ronaldinho, Damien Duff, Ricardo Quaresma, Harry Kewell, Patrick Kluivert, Jermain Defoe, zelfs de naam van Dennis Rommedahl is genoemd.
Tot het seizoen ten einde is, zullen de Britse en Spaanse media nog uitgebreid berichten over David Beckham. Zullen spelers als Roberto Carlos en Luis Figo blijven zeggen dat de Engelsman een goede speler is, maar dat ze écht geen plaats op het veld bij Real voor hem zien en zal Ferguson ontkennen dat hij Beckham laat gaan. De speler zelf houdt wijselijk zijn mond. En zijn vader? 'Ik ben ervan overtuigd dat mijn zoon Manchester United niet wil verlaten. Het zou zijn hart breken als hij gaat.' Ja, ja ...
quote:Voor een spits als Makaay is Bayern een aardige optie. Ik denk dat hij daar wel goed uit de verf zal komen.
Op maandag 28 april 2003 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je moet ergens ballen en als ze een leuk salaris bieden en d'r komt verder weinig interessants voorbij dan zou ik daar gewoon m'n krabbel zetten.
quote:Denk dat Brugge beter een spits kan halen in plaats van een keeper. Stijnen doet het best aardig en met Nemec hebben ze dan een aardige reserve als Verlinden gaat stoppen.
Op dinsdag 29 april 2003 15:19 schreef The_Stifmeister het volgende:
Gentenaar komt naar FC Brugge !!!
quote:Galasek heeft ooit gezegt dat hij z'n carriere wil Ajax wil afmaken, of anders bij een Engelse club.
Op woensdag 30 april 2003 17:26 schreef fruitmandje het volgende:
Galasek naar Hertha BSC
Samuel vertelde tevens dat hij de voorkeur geeft aan AC Milan boven Real Madrid:"ik denk dat het onverstandig van me zou zijn om eventueel naar Real Madrid te gaan, dat is een team dat niet geschikt is voor verdedigers. AC Milan zou beter bij me passen. Maar voordat ik al ga praten over transfers, wil ik eerst nog een gesprek aangaan met AS Roma om er achter te komen wat zij voor gedachten hebben over de hele situatie".
Met het huidige contract van Samuel verdient hij 1 miljoen Pond per jaar, bekend is dat Samuel dit bedrag wil opschroeven tot 1,7 mijoen Pond per jaar.
Desailly bereidt zich op dit moment voor op zijn 104e interland voor het Franse nationale elftal, zijn toekomst is echter onzekerder. Nu staat Desailly voor de keuze wat hij in de toekomst gaat doen, blijft hij bij Chelsea of gaat hij op zoek naar een andere club. Er is nog niet bekend of er geinteresseerde clubs zijn voor de diensten van Desailly.
quote:Bij oa Ronaldo zeiden ze vlak (een week of zo) voor het verstrijken van de transferperiode daar ook niets van te weten, of in ieder geval niet op korte termijn, en een paar dagen later zat Ronaldo toch bij Real
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef El_Catalan het volgende:
Jorge Valdano van Real Madrid heeft gezegd dat een Transfer van Beckam naar Real nog nooit besproken is en dat er geen sprake van is.
Dat wil dus niet zo veel zeggen
quote:Ja,klopt
Op donderdag 1 mei 2003 14:41 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Bij oa Ronaldo zeiden ze vlak (een week of zo) voor het verstrijken van de transferperiode daar ook niets van te weten, of in ieder geval niet op korte termijn, en een paar dagen later zat Ronaldo toch bij Real
Dat wil dus niet zo veel zeggen
Ïk weet dat Liverpool me heel lang heeft gevolgd en het is een club waar ik grootse bewondering voor heb. Dit jaar speelden we tegen ze in Europees verband en wat me opviel waren hun supporters. Ik vond het geweldig hoe zij hun team ondersteunde. Ook Marseille heeft interesse getoond, maar Liverpool is de enige die me benaderd heeft.
Onderhandelingen met de vertegenwoordiger en tevens broer van Ronaldinho, Roberto Assiss, waren voor Manchester United aardig op weg. Zo ver zelfs dat de Engelse club van plan was om aan het eind van deze maand bekend te maken dat de overgang van Ronaldinho naar Manchester een feit was. Dit werd uitgesteld nadat bekend werd dat Paris Saint Germain nog zaken te vereffenen had met het eerder genoemde SportFive. Voordat verder wordt gepraat over Ronaldinho, wil PSG eerst zijn zaken op orde hebben met SportFive.
Betrouwbare bronnen van Old Trafford beschreven de Ronaldinho-situatie als ontzettend gecompliceerd en gevoelig. Toch blijft Manchester United vol vertrouwen dat een uiteindelijke overgang van Ronaldinho naar The Mancunians op korte termijn een feit zal zijn.
Het gehele seizoen wordt Kahn al in verband gebracht met diverse clubs. Kahn zou heel graag willen vertrekken bij zijn huidige club, omdat hij dit afgelopen seizoen meerdere malen negatief in de Duitse media naar voren kwam.
Barcelona heeft al enige tijd keepers problemen. Het is reeds bekend dat men derde keeper Robert Enke aan de kant gaat zetten. Ook de toekomst van Roberto Bonano is erg onzeker in Camp Nou.
Arsenal zou aan het einde van het seizoen Dennis Bergkamp en Nwanko Kanu willen laten vertrekken. Dit zou noodzakelijk zijn om nieuwe contracten af te kunnen sluiten met Patrick Vieira en Robert Pires.
Bergkamp gaf onlangs nog aan dat hij graag een nieuw contract bij Arsenal wil tekenen, maar het salaris van vijftig duizend pond per week zou teveel van het goede zijn voor Arsenal. Wanneer Bergkamp geen nieuw contract krijgt aangeboden, kan hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.
Ook Kanu zou dus slachtoffer worden van de financieel mindere tijden in het voetbal. De Nigeriaanse aanvaller is al gelinkt aan Ajax en Fenerbahce.
quote:
Asjeblieft niet zeg.
- Sonck van Genk naar Ajax
- Jestrovic van Anderlecht naar Chelsea
- Serginho en Ambrosini naar Inter, Sérgio Conceiçao naar AC Milan
quote:Wesley, blijf maar lekker in het Fenix stadion.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:53 schreef methodmich het volgende:
Vers van de pers:- Sonck van Genk naar Ajax
quote:Buitenlander voor Chelsea.....zeer goed mogelijk.
- Jestrovic van Anderlecht naar Chelsea
quote:En de ruilbeurs in Milaan is weer begonnen.
- Serginho en Ambrosini naar Inter, Sérgio Conceiçao naar AC Milan
quote:Ajax moet die gok met Sonck nemen vind ik.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:55 schreef zjroentje het volgende:[..]
Wesley, blijf maar lekker in het Fenix stadion.
[..]Buitenlander voor Chelsea.....zeer goed mogelijk.
[..]En de ruilbeurs in Milaan is weer begonnen.
quote:Grote kans dus dat ie volgend seizoen op de tribune zit op Stamford Bridge.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:00 schreef mitt het volgende:
Jestrovic is te slecht voor Chelsea
quote:De Portugees heeft ruzie met zijn trainer en dit is goedkoop en slim dumpen van Inter. AC kan wel een creatieve man op de flank gebruiken ook.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:00 schreef mitt het volgende:[..]
Ajax moet die gok met Sonck nemen vind ik.
en AC is debiel als ze Serginho en Ambrosini ruilen voor de debiele Portugees.
02/05/2003 Wesley Sneijder, MF, Ajax Amsterdam to AC Milan £?
It's said that the Italians have asked for a first option on the youngster.
Deportivo La Coruña ziet nog altijd niets zitten in een vertrek van hun topscorer, die zelf een week geleden aangaf genoeg te hebben van de Galiciërs en in de zomer de club te willen verlaten. Depor is niet van plan om de Nederlandse international voor medio 2004 of 2005 te laten gaan, tenzij de minimumclausule van € 60 miljoen voor de 28-jarige spits wordt gelicht.
quote:En die centen heeft Barca niet.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:20 schreef superjoden het volgende:
Roy Makaay, die in de belangstelling staat van o.a. Bayern München en Chelsea, heeft via zijn zakenwaarnemer laten weten dat FC Barcelona zijn voorkeur heeft voor een eventuele transfer. Ook zou één van de presidentskandidaten van Barça graag Makaay willen aantrekken als hij gekozen wordt tot president.Deportivo La Coruña ziet nog altijd niets zitten in een vertrek van hun topscorer, die zelf een week geleden aangaf genoeg te hebben van de Galiciërs en in de zomer de club te willen verlaten. Depor is niet van plan om de Nederlandse international voor medio 2004 of 2005 te laten gaan, tenzij de minimumclausule van € 60 miljoen voor de 28-jarige spits wordt gelicht.
quote:En dat is jammer. Makaay bij Barca lijkt me wel wat
Op vrijdag 2 mei 2003 17:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
En die centen heeft Barca niet.
quote:Mij niet: niet weer een Nederlander bij die club. Laat ze maar weer eens 'gewoon' óf Spanjaarden, óf Catalanen of echte toppers (zoals Mardid) halen.
Op vrijdag 2 mei 2003 23:24 schreef Yankee het volgende:[..]
En dat is jammer. Makaay bij Barca lijkt me wel wat
FC Barcelona-verdediger Frank de Boer heeft tegenover Spaanse media verklaard dat Barcelona op moet schieten met het aanbieden van een contractverlenging. Het huidige contract van de verdediger loopt aankomende zomer af en de aanvoerder van het Nederlands elftal is het wachten beu.
"Als ze niet snel op de proppen komen met een nieuw contract, dan ga ik op zoek naar een andere club", aldus de Nederlander.
Omdat Barcelona het op dit moment moet doen met een interim-bestuur is de kans dat de speler en de club op korte termijn tot overeenstemming komen klein. De Boer staat daarom open voor aanbiedingen van andere clubs.
Er waren al geruchten dat Ajax interesse zou hebben in de diensten van de verdediger, maar De Boer heeft zelf aangegeven liever naar Engeland te zullen gaan. Ook Blackburn Rovers werd veel in verband gebracht met de Nederlander.[quote]
AJAX zit gelukkig niet op hem te wachten.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Mij niet: niet weer een Nederlander bij die club. Laat ze maar weer eens 'gewoon' óf Spanjaarden, óf[ Catalanen of echte toppers (zoals Mardid) halen.
quote:Catalanen zien Minguella niet echt zitten in een onderzoek wat werd gedaan onder de trouwe Barça fans kreeg hij maar 10% van de stemmen.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:15 schreef fruitmandje het volgende:
BARCELONA, 3 mei 2003 19:25 - Josep María Minguella, een voormalige FIFA-spelersmakelaar en momenteel voor-kandidaat voor het presidentschap van Barcelona, heeft zijn eerste verkiezingsbelofte gedaan. Hij zegt namelijk dat hij pogingen in het werk gaat stellen Cristian Chivu naar Nou Camp te halen. Hij wil dit doen via zijn Roemeense collega Jon Becali.
Cristian Chivu wordt begeerd door verschillende Europese topclubs, waaronder ook Real Madrid. Vooral AC Milan echter schijnt veel werk van de Ajax-verdediger te maken.
Bassat kreeg maar liefst 40% van de stemmen
quote:Die zullen wel meer centjes betalen. Echte clubman die De Boer, bewijst hij maar weer eens
Op zaterdag 3 mei 2003 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Er waren al geruchten dat Ajax interesse zou hebben in de diensten van de verdediger, maar De Boer heeft zelf aangegeven liever naar Engeland te zullen gaan.
quote:Ik dacht het niet nee.
AJAX zit gelukkig niet op hem te wachten.
quote:Makaay EN Chivu.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:15 schreef fruitmandje het volgende:
BARCELONA, 3 mei 2003 19:25 - Josep María Minguella, een voormalige FIFA-spelersmakelaar en momenteel voor-kandidaat voor het presidentschap van Barcelona, heeft zijn eerste verkiezingsbelofte gedaan. Hij zegt namelijk dat hij pogingen in het werk gaat stellen Cristian Chivu naar Nou Camp te halen. Hij wil dit doen via zijn Roemeense collega Jon Becali.
Cristian Chivu wordt begeerd door verschillende Europese topclubs, waaronder ook Real Madrid. Vooral AC Milan echter schijnt veel werk van de Ajax-verdediger te maken.
quote:Dat komt wel in orde
Op zondag 4 mei 2003 03:35 schreef DaMayan het volgende:[..]
Makaay EN Chivu.
En wij maar denken dat ze geld tekort hebben.
Nouja Chivu gaat weg voor 18 Miljoen dus...
Show us the money if you have it!
Niet? Nou oprotten dan!
quote:Sonck was toch in onderhandeling met Anderlecht:?
Op vrijdag 2 mei 2003 16:00 schreef mitt het volgende:[..]
Ajax moet die gok met Sonck nemen vind ik.
en AC is debiel als ze Serginho en Ambrosini ruilen voor de debiele Portugees.
quote:Tja. Ik weet het nog niet zo.
Volgens Teletekst van Utrecht TV heeft Ajax mondeling een aanbod gedaan bij de zaakwaarnemer van Wapenaar. Ajax zou de doelman een 2-jarig contract hebben aangeboden. Wapenaar was al enkele weken in afwachting van een aanbod en sprak vorige week nog zijn grote verwondering uit dat de Amsterdammers niet meer van zich lieten horen.
quote:Hmm, 50%. Dan mogen zij z'n ellebogen en z'n hoofd hebben, dan houden wij de benen wel
Volgens de sportbijlage van de Zweedse krant Aftonbladet zou Franco Baldini, algemeen directeur van AS Roma, deze week afreizen naar London om te gaan onderhandelen met Anders Carlsson, de spelersmakelaar die Zlatan Ibrahimovic tot zijn stal mag rekenen en in London kantoor houdt.Volgens de krant zal het om de constructie gaan dat Roma 50% van Zlatan zou willen kopen om hem gedurende een seizoen te testen, wat Ajax zeven miljoen euro op zou moeten leveren. De rest van de transfersom zou dan betaald moeten worden indien AS Roma besluit hem te kopen.
quote:Idd, goeie keeper hoor, maar Wapenaar lijkt me niet het type dat gezellig als 3e keeper op de bank gaat zitten. Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Lobont gewoon eerste keeper is, en Stekelenburg 2e. Of ze moeten Stekelenburg verhuren en Wapenaar 2e en Zwinkels 3e doelman maken.
Op zondag 4 mei 2003 22:59 schreef keeper het volgende:
Ajax geruchten:
[..]Tja. Ik weet het nog niet zo.
quote:Rare constructie, alhoewel 7 miljoen euro voor een jaartje verhuur best leuk is, kan je Allback, Nando Rafael en/of Sonck evt. wel voor aantrekken. Alhoewel ik het erg jammer zou vinden als Zlaten nu al weg zou gaan.
Hmm, 50%. Dan mogen zij z'n ellebogen en z'n hoofd hebben, dan houden wij de benen wel.
quote:Stond vanochtend ook in de krant hier.
Op maandag 5 mei 2003 12:01 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Hij is van harte welkom.
quote:Tja wie wil Kluivert nu niet....
Op maandag 5 mei 2003 12:03 schreef zjroentje het volgende:[..]
Stond vanochtend ook in de krant hier.
Hij is van harte welkom.
quote:Maar misschien komt er een beetje "chemie"(
Op maandag 5 mei 2003 12:07 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Tja wie wil Kluivert nu niet....
Maar met van Nistelrooy samen zien we wel botert het nog niet echt in het NL-elftal
quote:te oud
Op maandag 5 mei 2003 13:14 schreef fruitmandje het volgende:
Ajax heeft zijn oog laten vallen op Karadeniz Gökdeniz van Trabzonspor. De Turkse aanvaller scoort makkelijk en de Amsterdammers zijn nog steeds op zoek naar een centrumspits. De 23-jarige speler, die afgelopen woensdag zijn debuut maakte in het Turkse nationale team, werd in het weekend in Turkije bekeken door assistent-trainer Ruud Krol.
quote:Je gaat toch geen turk kopen?
Op maandag 5 mei 2003 13:14 schreef fruitmandje het volgende:
Ajax heeft zijn oog laten vallen op Karadeniz Gökdeniz van Trabzonspor. De Turkse aanvaller scoort makkelijk en de Amsterdammers zijn nog steeds op zoek naar een centrumspits. De 23-jarige speler, die afgelopen woensdag zijn debuut maakte in het Turkse nationale team, werd in het weekend in Turkije bekeken door assistent-trainer Ruud Krol.
quote:als ie veel doelpunten maakt geen probleem
Op maandag 5 mei 2003 13:24 schreef MrMoon het volgende:[..]
Je gaat toch geen turk kopen?
quote:omdat....
quote:die zijn er al genoeg in amsterdam
AS Roma volgt ook nog een andere Ajacied. Hatem Trabelsi zou namelijk in de belangstelling staan van de Italiaanse club. Eerder meldden we al dat de Tunesische international wordt begeerd door Tottenham Hotspur en Chelsea.
quote:WTF? 23 te oud? Wil jij dan met alleen maar spelers van 18 gaan spelen ofzo
Op maandag 5 mei 2003 13:15 schreef fruitmandje het volgende:
te oud
quote:Ik denk dat ze dat idd gaan doen. Stekelenburg verhuren en Lobont en Wapenaar als 1e en 2e doelman. Zwinkels keept dan bij Jong Ajax en kan altijd invallen als Lobont of Wapenaar geblesseerd is.
Op maandag 5 mei 2003 11:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Idd, goeie keeper hoor, maar Wapenaar lijkt me niet het type dat gezellig als 3e keeper op de bank gaat zitten. Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Lobont gewoon eerste keeper is, en Stekelenburg 2e. Of ze moeten Stekelenburg verhuren en Wapenaar 2e en Zwinkels 3e doelman maken.
quote:Dan maar hopen dat Lobont nooooooooooooooooooit geblesseerd raakt, sta je ineens met dat gevalletje waterperoxide in het doel........
Op maandag 5 mei 2003 14:47 schreef keeper het volgende:[..]
Ik denk dat ze dat idd gaan doen. Stekelenburg verhuren en Lobont en Wapenaar als 1e en 2e doelman. Zwinkels keept dan bij Jong Ajax en kan altijd invallen als Lobont of Wapenaar geblesseerd is.
quote:[statement]
Op maandag 5 mei 2003 14:50 schreef SCH het volgende:
Dan maar hopen dat Lobont nooooooooooooooooooit geblesseerd raakt, sta je ineens met dat gevalletje waterperoxide in het doel........
Ik vind Wapenaar een goede doelman.
[/statement]
Als 23 al te oud is voor een nieuwe speler, dan wordt je natuurlijk nooit Europese top. Moet wel een beetje evenwicht in de selectie zitten, het moet geen kleuterklas blijven.
Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
quote:Hose
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:
Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Doezelhaar op 05-05-2003 15:22]
quote:[lachmodus}
Op maandag 5 mei 2003 15:01 schreef keeper het volgende:[..]
[statement]
Ik vind Wapenaar een goede doelman.
[/statement]
quote:
quote:Maar waarom is het geen goede doelman dan in jouw ogen?
Op maandag 5 mei 2003 15:22 schreef SCH het volgende:[..]
[lachmodus}
![]()
![]()
[/lachmodus}
quote:Nando Rafael
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
quote:Rafael van der Vaart kan ook goed in de spits spelen hoor -zie Ajax-RKC
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:
quote:Sinds wanneer is dat illegale joch doorgebroken?
Op maandag 5 mei 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Nando Rafael
quote:Ajax heeft een 'gentlemen's agreement' met hem dat als hij bij Hertha BSC weggaat Ajax de eerste gegadigde is.
Op maandag 5 mei 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Nando Rafael
quote:Zegt Beenhakker. Hoeness en Stevens bestempelen het als klinkklare onzin. Ik weet wel wie IK geloof... (wijffie)
Op maandag 5 mei 2003 17:12 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Ajax heeft een 'gentlemen's agreement' met hem dat als hij bij Hertha BSC weggaat Ajax de eerste gegadigde is.
Volgens RTL Teletekst is het zo goed als zeker dat Jaap Stam ook volgend jaar in Italië speelt. De verdediger van Lazio Roma, die de Romeinse club aan het einde van het seizoen zal verlaten, kan kiezen tussen AC Milan, Inter en Juventus.
Als Stam terug zou keren naar Nederland dan zou hij naar Ajax gaan. Dit zou volgens RTL gebaseerd zijn op betrouwbare bronnen. Eerder zei Guus Hiddink nog dat ze graag Stam naar Eindhoven wilde halen en dat het hart van de Nederlandse international ook bij PSV zou liggen.
quote:Sinds de Nederlandse sicherheitsdienst hem uitkotste.
Op maandag 5 mei 2003 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Sinds wanneer is dat illegale joch doorgebroken?
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:26 schreef superjoden het volgende:
Jaap Stam blijft in Italië of hij gaat naar Ajax
Uitgegeven: 5-5-2003 17:6:20 Bron: RTL
Dat zou wat zijn, of niet misschien
quote:Ik hoef die PiSVee-er niet
Op maandag 5 mei 2003 19:29 schreef olavski het volgende:[..]
Dat zou wat zijn, of niet misschien
quote:Ik zou hem graag willen zien spelen in een AJAX-shirt. Ik denk dat AJAx zo`n verdediger goed kan gebruiken.
Op maandag 5 mei 2003 19:37 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ik hoef die PiSVee-er niet
quote:Opk#%^&*$!
Op maandag 5 mei 2003 13:46 schreef Goalmachine het volgende:
Franco Baldini, technisch directeur van AS Roma, zal deze week Zlatan Ibrahimovic een vijfjarig contract aanbieden. Per jaar kan de Zweedse spits van Ajax dan één miljoen pond gaan verdienen. Voorzitter van AS Roma, Franco Sensi, bevestigde onlangs nog zijn interesse voor Ibrahimovic: "Het klopt dat deze jongen ons interesseert, we hebben inderdaad bij Ajax naar heel veel van zijn gegevens gevraagd. Over bedragen kan ik niets zeggen. We wachten nog op een antwoord van Ajax."
En nooit meer terugkomen!
quote:Echt triest om te zien dat een club met hele slechte financiën loopt te bedelen bij Ajax om Zlatan.
Op maandag 5 mei 2003 13:46 schreef Goalmachine het volgende:
Franco Baldini, technisch directeur van AS Roma, zal deze week Zlatan Ibrahimovic een vijfjarig contract aanbieden. Per jaar kan de Zweedse spits van Ajax dan één miljoen pond gaan verdienen. Voorzitter van AS Roma, Franco Sensi, bevestigde onlangs nog zijn interesse voor Ibrahimovic: "Het klopt dat deze jongen ons interesseert, we hebben inderdaad bij Ajax naar heel veel van zijn gegevens gevraagd. Over bedragen kan ik niets zeggen. We wachten nog op een antwoord van Ajax."
quote:
Wenger: 'Wij zijn zeker geïnteresseerd in Hofland'LONDEN, 5 mei 2003 10:15 - Kevin Hofland, de PSV-verdediger die al lange tijd geblesseerd is, staat ondanks deze blessure nog steeds in de belangstelling van Arsenal. Dit heeft Arsène Wenger, de coach van de Londense club laten weten. "Wij zijn zeker geïnteresseerd in Hofland. Dat we nog geen officieel contact hebben opgenomen met PSV komt omdat op dit moment andere zaken onze aandacht hebben", aldus Wenger, die zeker na de resultaten van de laatste weken tot de conclusie gekomen zal zijn, dat zijn verdediging nodig aan renovatie toe is.
quote:
Ronaldinho en Kluivert in belangstelling van Manchester UnitedPARIJS/BARCELONA, 5 mei 2003 14:30 - De competitie in Engeland is nauwelijks beslist of de transfergeruchten komen weer op gang. Zo zou de kampioen van de Premier League, Manchester United, zowel Ronaldinho als Patrick Kluivert willen inlijven. Dat zou wel eens zeer duur kunnen worden en het is daarom niet aannemelijk. Ronaldinho moet ¤ 18 miljoen kosten en voor hoeveel Kluivert weg mag bij Barcelona is niet bekend. Omdat Barcelona zonder president zit zal het voorlopig ook wel niet bekend worden. Van Nistelrooy heeft echter zijn voorkeur duidelijk laten weten. Hij wil gekoppeld worden aan Kluivert. Maar ook Juventus heeft laten weten hevig geïnteresseerd te zijn in Kluivert. Het moge duidelijk zijn: een hectische transferperiode ligt in het verschiet.
quote:Sowieso een veel te groot risico om een speler die zo lang geblesseerd is te kopen. Maar misschien denkt Arsene aan de gouden greep van Sir Alex 2 jaar terug, die was ook lang niet fit
Op maandag 5 mei 2003 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Arsenal in hemelsnaam met Hofland? Dat was een groot talent maar hij is inmiddels ver, heel ver teruggevallen.
quote:Tsja, als je geblesseerd aan de zijkant staat ligt het voor de hand dat hij terugvalt.
Wat moet Arsenal in hemelsnaam met Hofland? Dat was een groot talent maar hij is inmiddels ver, heel ver teruggevallen.
quote:In het land der blinden.......
Op maandag 5 mei 2003 22:34 schreef Gator het volgende:[..]
Tsja, als je geblesseerd aan de zijkant staat ligt het voor de hand dat hij terugvalt.
Beoordeel die jongen nu maar als ie weer topfit is. Een betere linksbenige verdediger heeft Nederland namelijk niet.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:53 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Sowieso een veel te groot risico om een speler die zo lang geblesseerd is te kopen. Maar misschien denkt Arsene aan de gouden greep van Sir Alex 2 jaar terug, die was ook lang niet fit
Deze greep zal dan toch een stuk minder goed uitpakken. Daar durf ik wel een kratje op in te zetten.
quote:Ja is goed ik doe wel mee. Het lijkt me wel eens leuk om samen een kratje weg te tikken
Op maandag 5 mei 2003 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Deze greep zal dan toch een stuk minder goed uitpakken. Daar durf ik wel een kratje op in te zetten.
quote:Perfect! Misschien nog een PSV-er met oogkleppen op die zo'n weddenschap ook aan durft te gaan?
Op maandag 5 mei 2003 22:54 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ja is goed ik doe wel mee. Het lijkt me wel eens leuk om samen een kratje weg te tikken
quote:ik psv'er no-way, alcoholist ok.
Op maandag 5 mei 2003 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Perfect! Misschien nog een PSV-er met oogkleppen op die zo'n weddenschap ook aan durft te gaan?
quote:Vooruit dan maar.
Op maandag 5 mei 2003 22:58 schreef Kaalhei het volgende:[..]
ik psv'er no-way, alcoholist ok.
quote:kom je weer goed weg
Op maandag 5 mei 2003 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Vooruit dan maar.
De ploeg van Arsène Wenger zoekt een speler die de centrale middenvelder Patrick Vieira kan ondersteunen. Hierbij worden in de wandelgangen van het stadion van Arsenal al de namen van AS Roma's Antonio Cassano en Ajax's Steven Pienaar genoemd, die beide dit seizoen in de Champions League indruk maakten op Highbury. De Italiaan moet rond de € 30 miljoen gaat kosten en heeft nog een contract tot medio 2006 bij de Romeinse club. AS Roma voorzitter Franco Sensi zou dit contract graag openbreken en verlengen tot medio 2009, maar de onderhandelingen zijn nog altijd aan de gang. De prijs die voor Pienaar zou moeten worden betaald is nog onduidelijk.
Arsenal weet ook al hoe het geld bij elkaar moet verzamelen. De Londense club is bereid om eventueel Robert Pires, Dennis Bergkamp, Nwanko Kanu en/of Freddy Ljungberg te laten gaan. Voor Pires is er al veel belangstelling, onder meer van AC Milan en Valencia.
Weet je wat Roma destijds overgemaakt heeft op de bankrekening van Bari? Ik vermoed dat ze geen verlies willen maken op 't "wonderkind". Streep maar door Arsène!
Euhh zie de bedragen al staan. Dat dacht ik dus al...
Mido, die op dit moment op huurbasis uitkomt voor het Spaanse Celta de Vigo, werd eerder dit seizoen uit de selectie van Ajax gezet. Leo Beenhakker zal binnenkort nog een gesprek hebben met de zaakwaarnemer van Mido om zijn toekomst te bespreken. Newcastle is bij een eventuele koop wel afhankelijk van Celta de Vigo, zij hebben namelijk de eerste optie op Mido om hem definitief voor 5 miljoen euro over te nemen.
Sheppard, de voorzitter van Newcastle, zou ook bevestigd hebben weer serieuze interesse te hebben in de diensten van Brett Emerton. De Australische speler van Feyenoord wordt al twee jaar lang gelinkt aan de Engelse club, maar tot een overgang is het nog altijd niet gekomen. Vorige zomer waren er wel gesprekken tussen Newcastle en Feyenoord, maar de hoge transfersom en de manier van betalen zorgden ervoor dat de onderhandelingen op niets uitliepen.
quote:
PSV acht de kans klein dat Jaap Stam en Phillip Cocu volgend jaar in Eindhoven spelen. Guus Hiddink liet eerder weten positief te staan tegenover een terugkeer van de twee internationals, maar manager Frank Arnesen meldt dinsdag in het weekblad Sportweek dat zowel Cocu als Stam waarschijnlijk niet naar Nederland komt.
* Ariël Jacobs, nu nog trainer van La Louviëre, zou in beeld zijn bij R. Antwerp FC
* Marc Brijs, trainer van Berchem Sport (kampioen 3de), wordt trainer van Germinal Beerschot (dat afgedankt deel van ajax omda ze failliet zijn)
* Sonck wil Racing Genk verlaten
* Gunther Schepens heeft verkennend gesprek gehad met Antwerp maar Gent wil hem toch nog jaar langer als Schepens geen nieuwe club vind.
* Bij Anderlecht moeten tien spelers vertrekken waaronder De Bilde
quote:dan komt ie toch lekker naar PSV toe
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef CrAzY-BoY het volgende:
Geruchten en feiten uit België...
* Sonck wil Racing Genk verlaten
...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:51 schreef rubbereend het volgende:[..]
dan komt ie toch lekker naar PSV toe
kan ie mooi de plaats van Bruggink innemen en een jaartje wennen want Kezman zal volgend seizoen toch echt wel vertrekken denk k
Ook Engelse clubs hebben interesse getoond, waarbij het zou gaan om Birmingham City en Fulham.
quote:Tsja, hoe meer doelpunten Kezman er in / voor Eindhoven inschiet, hoe meer kans er is dat íe weg is. Als 'ie in de laatste paar wedstrijden elk nog weet te scoren en op 35 doelpunten staat, zou ik het al helemaal niet gek vinden als 'ie dit jaar nog richting het buitenland vertrekt.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:43 schreef MrMoon het volgende:[..]
Kezman weg na volgend seizoen??
maar een spits als Sonck is altijd welkommaar Guus zal wel weer voor een Koreaan kiezen dan denk ik
quote:Bruggink bij Feyenoord? Oef, dat wordt Lurling in het kwadraat voor het Feyenoord-publiek.
Op dinsdag 6 mei 2003 17:10 schreef RedGuy het volgende:
Bruggink is transfervrij he? Jammer dat Feyenoord al zoveel aanvallers heeft, ik vind hem wel meer kwaliteit bezitten dan Leonardo of Smolarek.
quote:Kez man heeft laatst in een interview nog gezegd dat ie eigenlijk helemaal nie wel wil, hij had ook beetje spijt van dat gezeur vorig jaar over italie.
Op dinsdag 6 mei 2003 17:25 schreef twi het volgende:[..]
Tsja, hoe meer doelpunten Kezman er in / voor Eindhoven inschiet, hoe meer kans er is dat íe weg is. Als 'ie in de laatste paar wedstrijden elk nog weet te scoren en op 35 doelpunten staat, zou ik het al helemaal niet gek vinden als 'ie dit jaar nog richting het buitenland vertrekt.
6/5/2003 10:24
Phillip Cocu zit met hetzelfde probleem als Frank de Boer. Zijn contract bij Barcelona loopt op 30 juni af, hij wil graag blijven, maar heeft van de Catalaanse club te horen gekregen dat Barça nog geen contract zal ondertekenen totdat de verkiezingen zijn geweest.
De clubleiding van Barcelona heeft de zaakwaarnemer van Cocu onlangs verteld, dat de Nederlandse international vooralsnog geduld moet hebben. Pas als de club een nieuwe presidente heeft, zal ze met spelers om tafel gaan zitten om eventueel een contract te verlengen.
Cocu zou in de belangstelling staan van enkele clubs, waarvan PSV tot nu toe als enige in het openbaar heeft duidelijk gemaakt de vice-aanvoerder van Barcelona te willen inlijven. De 32-jarige Eindhovenaar zou net als ploeggenoot De Boer openstaan voor aanbiedingen, maar nog niet van plan zijn om zich ergens vast te leggen. Hij wil eerst de verkiezingen bij Barcelona afwachten, meldt Marca.
De verkiezingen voor een nieuwe voorzitter staan gepland op zondag 15 juni, de voorlaatste speeldag in de Primera División. Dat maakte interim-voorzitter Enric Reyna dinsdag bekend, tijdens het officiële aftreden van hem en het Barça-bestuur.
Vorige week maakte Cocu nog bekend graag te willen blijven bij de blaugranas. 'Maar dan moeten sommige dingen wel zijn geregeld. Zolang dat niet is gebeurd, sluit ik helemaal niets uit. Ook geen terugkeer naar PSV', vertelde Cocu tijdens de voorbereiding op Nederland-Portugal. Bron: vi.nl
quote:
PlanetFootball komt vandaag met geruchten over de Ajacieden Mido en Chivu. De zaakwaarnemer van Mido bevestigt het bericht uit De Telegraaf dat hij heeft gesproken met Newcastle United, maar laat gelijk weten dat hij geen aanbieding verwacht van de Britse club. Een spits zou niet bovenaan het lijstje prioriteiten van Bobby Robson staan. Naast het bericht over Mido meldt de site verder dat Real Madrid zaakwaarnemer Becali van Chivu zou hebben laten weten dat ze geen belangstelling meer voor hem hebben voor het komende seizoen.
quote:Alles wijst er gewoon ook op dat Beckham voor een gigantisch bedrag naar Real verhuisd en dat er gewoon geen 20 miljoen meer over is voor Kiwoe...
Op woensdag 7 mei 2003 00:31 schreef keeper het volgende:[..]
En Kiwoe nog een jaar!!!
quote:en dat kan nog wel een paar jaartjes duren
Op dinsdag 6 mei 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:
Er is ook niet zo gek veel interesse voor Kezman. Pas als hij in de EC wat presteert zijn de buitenlandse teams overtuigd...
dus mag Jari volgend seizoen weer met 9 jonkies gaan beginnen (aangezien lobont blijft )
The Daily Star deelde vandaag mee dat Manchester United bereid is om nog geld bij te leggen om de aanvaller van Mallorca naar Engeland te halen. Ook het inleveren van Forlan was geen probleem. Wanneer Eto'o alleen verkocht zou worden, dan moet hij volgens Real Mallorca een bedrag van 8 miljoen Pond opbrengen.
Dat Manchester op zoek was naar nog een spits was geen geheim meer getuige de vele verhalen die de ronde deden over een eventuele overgang van Patrick Kluivert naar de club van Sir Alex Ferguson. Aangezien die transfer moeizaam verloopt, zou Sammy Eto'o een goede vervanger zijn met veel potentie
quote:Uhmm, de geruchten worden steeds sterker dat niet Beckham, maar Vieira het target is voor Real deze zomer
Op woensdag 7 mei 2003 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Alles wijst er gewoon ook op dat Beckham voor een gigantisch bedrag naar Real verhuisd en dat er gewoon geen 20 miljoen meer over is voor Kiwoe...
quote:Alweer???? Dat was de afgelopen 2 jaar ook al zo!
Op woensdag 7 mei 2003 07:54 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Uhmm, de geruchten worden steeds sterker dat niet Beckham, maar Vieira het target is voor Real deze zomer
En k dacht dat Vieira ook wel bij Arsenal wilde blijven..
Schuld Utrecht 40 miljoen; gemeente verstrekt lening 25 miljoen
UTRECHT, 7 mei 2003 11:03 - De gemeenteraad moet nog wel akkoord gaan, maar als het reddingsplan van de gemeente kan worden uitgevoerd, is de FC Utrecht gered. Vandaag werd het reddingsplan gepresenteerd en Opvallend daarbij was allereerst dat de schuld van de club twee keer zo groot is dan toe nu toe werd aangenomen: geen 20 miljoen euro, maar bijna 40 miljoen.
Om club en stadion voor de stad te behouden, wil de gemeente nu 25 miljoen euro lenen aan projectontwikkelaar Memid, die eigenaar wordt van het stadion. Memid is een dochteronderneming van bouwbedrijf Midreth, dat momenteel bezig is met een verbouwing en uitbreiding van stadion Galgenwaard.
Verder wil de gemeente garant staan voor de jaarlijkse huur van 900.000 euro die FC Utrecht met ingang van komend seizoen moet gaan betalen voor het gebruik van het stadion.
quote:bron: www.voetbalzone.nl
Geen nieuw contract voor Phillip Cocu
Uitgegeven: 7-5-2003 8:32:18FC Barcelona heeft zijn 33-jarige middenvelder, Philip Cocu, meegedeeld dat zijn contract niet vernieuwd zal worden voor volgend seizoen. De voormalig PSV-speler zal aan het eind van het seizoen vertrekken in Nou Camp, zijn voormalige ploeg is daarmee ook de waarschijnlijke nieuwe werkgever van Cocu.
Naast PSV zijn er nog meerdere clubs geinteresseerd in de diensten van Cocu. Ook Newcastle United en Manchester City zullen komende week contact zoeken met Cocu en zijn vertegenwoordigers voor een eventuele transfer.
quote:van de BBC.
David Beckham has revealed that he wants to stay with champions Manchester United and will not join Real Madrid in the summer.The England captain insists he has had no contact with Spanish giants Real Madrid.
Volledige artikel http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/3004905.stm
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:50 schreef CoteDo het volgende:[..]
bron: www.voetbalzone.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Hij gaat toch wel weg
quote:Hooker
IRNA (Islamic Republic News Agency) meldt vandaag op basis van een bericht in de krant Al Ittihad dat Ajax de Iraanse spits Farhad Majidi zou volgen. Het contract van de Iraniër bij Al Wasl loopt aan het einde van het seizoen af. Al Ittihad komt uit in de competitie van de Verenigde Arabische Emiraten. Het persbureau noemt de hoofdcoach van de Amsterdammers overigens consequent 'Hooker'.
quote:
NEC heeft de onderhandelingen met Ajax inmiddels geopend over een verlengd verblijf van Youssouf Hersi bij de club uit Nijmegen. Volgende week volgt een nieuws gesprek met Ajax. Dat meldt De Gelderlander. Zoals bekend wil Ajax de middenvelder eigenlijk alleen verkopen en niet meer verhuren. Technisch directeur Leen Looyen was heel positief over de onderhandelingen en sprak de verwachting uit dat beide partijen er wel uit zullen komen.
quote:Ja maar terroristen vinden ze leuk bij ajax, de neef van trabelsi zit volgens mij ook nog steeds vast.
Op woensdag 7 mei 2003 15:26 schreef El_Catalan het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
IRNA (Islamic Republic News Agency) meldt vandaag op basis van een bericht in de krant Al Ittihad dat Ajax de Iraanse spits Farhad Majidi zou volgen. Het contract van de Iraniër bij Al Wasl loopt aan het einde van het seizoen af. Al Ittihad komt uit in de competitie van de Verenigde Arabische Emiraten. Het persbureau noemt de hoofdcoach van de Amsterdammers overigens consequent 'Hooker'.
Dat is een zeer gevaarlijke speler.
Of bedoel je gewoon dat het een zeer doelgerichte spits is?
quote:Geen van beide. Ik ken hem geeneens daarom zei ik het
Op woensdag 7 mei 2003 15:28 schreef du_ke het volgende:[..]
Ja maar terroristen vinden ze leuk bij ajax, de neef van trabelsi zit volgens mij ook nog steeds vast.
Of bedoel je gewoon dat het een zeer doelgerichte spits is?
quote:I know... maar het topic heet ook Transfer Geruchten....
Op woensdag 7 mei 2003 14:44 schreef El_Catalan het volgende:[..]
quote:Jammer genoeg stond je bericht niet in bevestigde berichten ik zou heel blij zijn.
Op woensdag 7 mei 2003 15:29 schreef CoteDo het volgende:[..]
I know... maar het topic heet ook Transfer Geruchten....
Oh nee, het heet Tranfer geruchten
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 07-05-2003 15:31]
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:31 schreef keeper het volgende:
Oud Nieuws El_Catalan.
quote:Over die Iranier, dat poste je net onder mijn bericht erover. Maar toen ik die reactie van mij plaatste stonden er opeens al weer 4 reacties tussen.
Op woensdag 7 mei 2003 15:31 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Waar heb je het over?
quote:Ok
Op woensdag 7 mei 2003 15:44 schreef keeper het volgende:[..]
Over die Iranier, dat poste je net onder mijn bericht erover. Maar toen ik die reactie van mij plaatste stonden er opeens al weer 4 reacties tussen.
ZARAGOZA, May 7 (SW) - The Argentine striker Juan Eduardo Esnaider will return to the Spanish team Zaragoza next year, announced the player after having a conversation with the president of the club, Miguel Pardeza.
"I only had a short conversation about returning because everything has already been talked over. Every time a season reached to an end, Zaragoza always came to my mind. It's a city where my family feels very well and where I enjoyed my career."
Esnaider is currently playing at Ajaccio but has spent two seasons in Zaragoza, from 1993 to 1995, where he won the Copa del Rey and the Cupwinners Cup. During those two seasons he scored 29 goals.
After a short time at River Plate a season ago, Esnaider bought the small team Cadetes de San Martin from Mar del Plata with the dream of reaching the Argentinian First Division but in January he decided to keep on playing in Europe and signed a contract with Ajaccio.
BERLIN, May 7 (AFP) - Bayern Munich´s eminence grise Franz Beckenbauer said Wednesday he hoped the Bavarian giants might sign Fernando Morientes, the Spanish international currently out in the cold at Real Madrid.
"I don´t know what our officials think about bringing in a new player. But I´d like to see Morientes come on board for a reasonable price," Beckenbauer told TV station Premiere.
Morientes has a contract through to 2006 with Real but has hardly played all season since the arrival of Ronaldo.
He did, however, score a hattrick for Spain in a friendly rout of Ecuador last week and has won the Champions League three times since joining the club in 1997, forming an impressive partnership with Raul Gonzalez.
Last summer, he turned down moves to Inter Milan, Tottenham and Barcelona.
Beckenbauer suggested that "it´s clear he wants to leave - last year he was king of the goalgetters and now he´s sitting on the bench. Morientes won´t be able to get in ahead of Raul or Ronaldo."
´Der Kaiser´ is also keen on Dutch striker Roy Makaay of Deportivo La Coruna.
quote:Alleen heeft Mallorca er bar weinig over te zeggen, aangezien Eto'o eigendom is van Real Madrid. Misschien een ruil met Beckham + geld?
Op woensdag 7 mei 2003 06:52 schreef superjoden het volgende:
The Daily Star deelde vandaag mee dat Manchester United bereid is om nog geld bij te leggen om de aanvaller van Mallorca naar Engeland te halen. Ook het inleveren van Forlan was geen probleem. Wanneer Eto'o alleen verkocht zou worden, dan moet hij volgens Real Mallorca een bedrag van 8 miljoen Pond opbrengen.
quote:Wat kan jou t schelen, als ie maar optieft.
Op maandag 5 mei 2003 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:van mij mag ie
Op donderdag 8 mei 2003 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Luzhny van Arsenal naar Charlton.
quote:Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
Op donderdag 8 mei 2003 13:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
van mij mag ie
quote:dat is idd wel een ramp
Op donderdag 8 mei 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
Op donderdag 8 mei 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef aldostuta het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
quote:Oleg schijnt ontzettend populair in de selectie te zijn omdat hij een onwijs lekkere vriendin heeft.
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef aldostuta het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
quote:Doe es wat pics DG.
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:Sjonge jonge, weer zo'n gold digging slut BAH
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Oleg schijnt ontzettend populair in de selectie te zijnomdat hij een onwijs lekkere vriendin heeft.
quote:voor pics moet je bij Cazzo zijn
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Doe es wat pics DG.
quote:Misschien is Oleg wel heel erg lief
Op donderdag 8 mei 2003 14:15 schreef aldostuta het volgende:[..]
Sjonge jonge, weer zo'n gold digging slut BAH
quote:Ik kan ook niet vinden hoe ze heet, zou wat makkelijker zijn.
Op donderdag 8 mei 2003 14:17 schreef DutchGooner het volgende:[..]
voor pics moet je bij Cazzo zijn
Liverpool beschikt op dit moment over Jamie Carragher op die positie, en Finnan wordt gezien als zijn opvolger. Een aantal dagen geleden beloofde Liverpool dat men vele nieuwe en vooral goede voetballers naar Anfield road zal halen. Volgens onbevestigde geruchten is het heel goed mogelijk dat na Finnan Damian Duff de volgende aankoop van Houllier wordt.
quote:Haha, dan zijn er een hoop voetballers heel lief
Op donderdag 8 mei 2003 14:17 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Misschien is Oleg wel heel erg lief
quote:Niemand is liever dan Edgar Davids!
Op donderdag 8 mei 2003 16:37 schreef aldostuta het volgende:[..]
Haha, dan zijn er een hoop voetballers heel lief
Maar vraag me niet hoe.........
quote:Man Utd wou Ronaldinho toch ook al hebben?
Op donderdag 8 mei 2003 17:19 schreef El_Catalan het volgende:
Barça zegt dat ze Lucio en Ronaldinho willen aantrekken .Maar vraag me niet hoe.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |