"The motherfucking saga continues"
welk housenummer is dit?
quote:Zal wel weer fout zijn maar:
Op zondag 20 april 2003 13:46 schreef Trance4Ever het volgende:
Nog een x dan maar, ik zoek een plaat met de volgende sample"The motherfucking saga continues"
welk housenummer is dit?
Syphax - The Saga ??
quote:Ik ken een cover van dat liedje, het heet gewoon Americano en is van The Brian Setzer Orchestra. Supernummer
Op zondag 20 april 2003 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben op zoek naar een oud nummer met de text:
"You wanna be Americano, americano, americano..But you were born in Italy*
Weet iemand de artiest + titel?
[Dit bericht is gewijzigd door Doff op 20-04-2003 14:17]
quote:
Op zondag 20 april 2003 14:17 schreef Doff het volgende:[..]
Ik ken een cover van dat liedje, het heet gewoon Americano en is van The Brian Setzer Orchestra. Supernummer _0_ !
het origineel heet volgens mij Tu Vuo' Fa L'Americano en is van Adriano Celentano
Wordt vrij vaak gedraait in disco's etc.
Jonge man die zingt iets met mam mam mameo (niet gipsy king achtig ). Lijkt kwa melodie beetje op een nr van sunclub vind ik.
quote:summerlove -remember
Op zondag 20 april 2003 15:56 schreef BladePHQ het volgende:
Ik zoek een bubbling remix.Wordt vrij vaak gedraait in disco's etc.
Jonge man die zingt iets met mam mam mameo (niet gipsy king achtig
). Lijkt kwa melodie beetje op een nr van sunclub vind ik.
bvd
quote:"I'm Too Sexy" - Right Said Fred
Op zondag 20 april 2003 16:18 schreef E- het volgende:
Zoek een beetje gay-achtig nummer! Het gaat als volgt: "I'm to sexy for my car...to sexy for my shirt."
Het is echt heel bekend, maar kan er alleen niet opkomen van wie het is!
quote:Die plaat hoor je toch ook in 'the talented Mr. Ripley', de scène waarin Matt Damon en Jude Law op het podium hun zangkunsten vertonen? Een leuk liedje inderdaad.
Op zondag 20 april 2003 14:17 schreef Doff het volgende:[..]
Ik ken een cover van dat liedje, het heet gewoon Americano en is van The Brian Setzer Orchestra. Supernummer
!
het origineel heet volgens mij Tu Vuo' Fa L'Americano en is van Adriano Celentano
quote:Mijn dank is ZEER groot !
Op zondag 20 april 2003 16:01 schreef Plexor het volgende:[..]
summerlove -remember
quote:Vast een cover van I won't let you down van PhD. ie dat gecovered heeft, geen idee.
Op zondag 20 april 2003 22:07 schreef eXistence het volgende:
Ik zoek een dance nummer met de volgende tekst:I wouldn't let you down, let you down again.
quote:2 Boys heeft / hebben dat nummer een jaar of 8 geleden gecovered.
Op zondag 20 april 2003 22:09 schreef ranja het volgende:[..]
Vast een cover van I won't let you down van PhD. ie dat gecovered heeft, geen idee.
tweede: nog vagere beschrijving, enige dat ik weet is dat het refrein iets is van: I love you always forever, het wordt door een vrouw gezongen, en tis niet echt heel recent ofzo...
iemand die 1 van de nummers weet? zou het echt superr vinden!!
quote:Die is denk ik van Donna Lewis.
Op zondag 20 april 2003 23:47 schreef EvilFaith het volgende:
tweede: nog vagere beschrijving, enige dat ik weet is dat het refrein iets is van: I love you always forever, het wordt door een vrouw gezongen, en tis niet echt heel recent ofzo...
quote:2e Donna Lewis - I Love You Always Forever
Op zondag 20 april 2003 23:47 schreef EvilFaith het volgende:
ik zoek 2 nummers..
eerste: Het was het beginlied bij Emma kinderziekenhuis (net5) en ik hoorde het vanmiddag op rtl4 tijdens trendies bij een of ander interview. Oke tis beetje vage beschrijving.. Er wordt trouwens niet in gezongen..Dus kan iemand mij helpen?!tweede: nog vagere beschrijving, enige dat ik weet is dat het refrein iets is van: I love you always forever, het wordt door een vrouw gezongen, en tis niet echt heel recent ofzo...
iemand die 1 van de nummers weet? zou het echt superr vinden!!
quote:De metal-versie: Green Jelly
Op maandag 21 april 2003 00:16 schreef DimeBag het volgende:
Three little Pigs gemaakt ? Zat ook een clip bij.Little pig, Little pig, let me in etc...
quote:rap versie is dat toch?
Op maandag 21 april 2003 00:20 schreef Grimpooper het volgende:[..]
De metal-versie: Green Jelly
quote:Ook....Daarbij, Faith No More was toch ook rap & metal?
Op maandag 21 april 2003 00:22 schreef ranja het volgende:[..]
rap versie is dat toch?
quote:Een poosje geleden zag ik dat en toen was het Garbage - Stupid girl. Bedoel je die?
Op maandag 21 april 2003 01:12 schreef super_grover het volgende:
Op net5 maken ze reclame voor het nieuwe programma van de woensdagavond, Buff the vampire slayer, en die 3 heksen en nog zo ene, onder die reclame draaien ze een liedje en dat vind ik toch gaaf!!!
Wie weet daar iets meer van...
quote:Garbage is goed
Op maandag 21 april 2003 02:25 schreef ranja het volgende:[..]
Een poosje geleden zag ik dat en toen was het Garbage - Stupid girl. Bedoel je die?
quote:correctie: garbage was goed
Op maandag 21 april 2003 05:06 schreef Rica het volgende:[..]
Garbage is goed
quote:Ja dat is zo. En wordt weer goed!
Op maandag 21 april 2003 05:28 schreef Kwark het volgende:[..]
correctie: garbage was goed
hoop ik
quote:ik wil nogsteeds graag weten welk nummer dit nou eigenlijk is..
Op woensdag 4 december 2002 16:55 schreef FHR het volgende:
Ik zoek t nummer dat ze gebruiken in de Amstel 1870 reclame die nog wel s in de bioscoop werd gedraaid waarin ze Afsluitdijk oid aan t bouwen waren. Heb al gekeken op www.ster.nl maar kon em niet vinden....
Dit komt uit 'I love '95' dat gisterenavond op tv was. Het gaat om het deuntje op de achtergrond.
Ik snap wel dat het waarschijnlijk 'Make my love' zal heten, maar wat is de uitvoerend artiest? Het is een vrij algemene titel en zoeken op Kazaa werkt niet echt.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 21-04-2003 07:51]
quote:Shawn Christopher - Make My Love ('94)
Op maandag 21 april 2003 07:19 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/houseplaatje6.mp3Dit komt uit 'I love '95' dat gisterenavond op tv was. Het gaat om het deuntje op de achtergrond.
Ik snap wel dat het waarschijnlijk 'Make my love' zal heten, maar wat is de uitvoerend artiest? Het is een vrij algemene titel en zoeken op Kazaa werkt niet echt.
quote:Thanks!
Op maandag 21 april 2003 08:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Shawn Christopher - Make My Love ('94)
quote:Graag gedaan. Hij staat anders op winmnx.
Op maandag 21 april 2003 08:32 schreef postinggirl het volgende:[..]
Thanks!
quote:Eerst draaiden ze daar altijd "The time is now" van Moloko onder.. maar die ze nu hebben, moet ik eerst weer ff horen. Ik ken 'm iig wel.. maar er zal vast wel iemand zijn die het nog in z'n geheugen heeft hier..
Op maandag 21 april 2003 01:12 schreef super_grover het volgende:
Op net5 maken ze reclame voor het nieuwe programma van de woensdagavond, Buff the vampire slayer, en die 3 heksen en nog zo ene, onder die reclame draaien ze een liedje en dat vind ik toch gaaf!!!
Wie weet daar iets meer van...
quote:Waarschijnlijk bedoel je Blue boy - Remember me
Op maandag 21 april 2003 10:18 schreef abbastijn het volgende:
Oké dames & heren, ik zoek een nummertje van een paar jaar terug. Het is een beetje een club-achtig nummertje, en het heet volgens mij 'Remember Me'. Maar door wie wordt dit uitgevoerd? Bedankt...
quote:yeps, dat is m! Bedankt
Op maandag 21 april 2003 11:15 schreef ranja het volgende:[..]
Waarschijnlijk bedoel je Blue boy - Remember me
quote:Johan Sebastian Bach - Air
Op maandag 21 april 2003 00:06 schreef AC het volgende:
Wie kent de klassieke achtergrondmuziek in ditrapnummer?
Mijn dank is groot!
quote:ja dat klopt ja, het is daar niet de engelstalige versie, die vind ik persoonlijk wat mooier
Op zondag 20 april 2003 16:38 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Die plaat hoor je toch ook in 'the talented Mr. Ripley', de scène waarin Matt Damon en Jude Law op het podium hun zangkunsten vertonen? Een leuk liedje inderdaad.
maar weer ff ontopic:
ik zoek het nummer uit de Grolsch reclame, het is een denk jaren '70 liedje en er wordt steeds iets van Mrs. Jones gezongen... wie weet titel en artiest?
quote:Ongetwijfeld één van de vele uitvoeringen van Me and Mr's Jones. op de site van de Sterreclame kun je opzoeken welke muziek, en dus ook welke uitvoering, voor deze reclame is gebruikt.
Op maandag 21 april 2003 11:58 schreef Doff het volgende:[..]
ja dat klopt ja, het is daar niet de engelstalige versie, die vind ik persoonlijk wat mooier
maar ik ben dus niet de enige die vrijdagavond Yorin heeft gekekenmaar weer ff ontopic:
ik zoek het nummer uit de Grolsch reclame, het is een denk jaren '70 liedje en er wordt steeds iets van Mrs. Jones gezongen... wie weet titel en artiest?
quote:Zoals Airwin het al meldde, muziek uit reclames vind je www.ster.nl Toch maar ff opgezocht voor je:
Op maandag 21 april 2003 11:58 schreef Doff het volgende:[..]
ja dat klopt ja, het is daar niet de engelstalige versie, die vind ik persoonlijk wat mooier
maar ik ben dus niet de enige die vrijdagavond Yorin heeft gekekenmaar weer ff ontopic:
quote:Niemand?
Op donderdag 17 april 2003 17:13 schreef Dante_A het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat DJ Krush heeft gedraaid tijdens een liveset in Spanje afgelopen zomer. Hij draaide veel eigen werk maar niet alleen maar, onder andere ook DJ Shadow bijv.Ik kan me bijna niet voorstellen dat het van Krush zelf is want daar ken ik volgens mij alles wel van.
DJ Shadow zou eventueel kunnen, daar ben ik minder in ingevoerd.Ik heb de kwaliteit verneukt en er stukjes uitgeknipt om geen problemen met copyright etc. te krijgen
DJ Shadow is ondertussen al afgewezen
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:34 schreef Luka het volgende:[..]
Zoals Airwin het al meldde, muziek uit reclames vind je www.ster.nl Toch maar ff opgezocht voor je:
Adverteerder: Grolsch
Product: Bier
Titel commercial: Mrs. Jones
Reclamebureau: Onbekend
Eerste uitzending: 7 april 2003
Band/Artiest: Billy Paul
Titel: Me and Mrs. Jones
Album/CD: Gold
Nu ben ik dus op zoek naar meer van dit soort nummers. Massive Attack vind ik vaak iets te zweverig en EbtG weer iets te dansbaar... Kan iemand mij helpen?
....with the possible power, ......with the possible power, let the bass be louder...
wie weet het?
quote:Waarom weet iedereen alle nummers met de meest vage beschrijvingen maar niemand deze vraag
Op zondag 20 april 2003 16:06 schreef Inspiration het volgende:
In het eerste kwartaal van dit jaar is er toch een nieuw album uitgekomen van Iron MaidenIemand die weet hoe dat album heet?
bvd
En nee op google is het niet te vinden
quote:Komt denk ik doordat het album nog niet uit is
Op maandag 21 april 2003 17:29 schreef Inspiration het volgende:[..]
Waarom weet iedereen alle nummers met de meest vage beschrijvingen maar niemand deze vraag
En nee op google is het niet te vinden
quote:zoek bij Kazaa gewoon es onder El Mariachi en/of Desperado, dan vind je vast wel ergens onder Theme wat je zoekt
Op maandag 21 april 2003 19:15 schreef julekes het volgende:
De theme-song (Spaans, Mexicaans) van de film Desperado (wat natuurlijk weer de Engelstalige remake van El Mariachi is, maar daar gaat het nu niet om.), iemand die me aan de titel en artiest kan helpen?
Het nummer gaat zo: When Cameron was in Egypts land, Let my Cameron gooooo....... enz, enz.
Tis best een rustig nummer, veel synth enzo.
jajaja, ik weet het, een heel verhaaltje...
iemand een ideetje wie dit is of hoe het nummer heet???
quote:http://us.imdb.com/Soundtracks?0112851
Op maandag 21 april 2003 19:15 schreef julekes het volgende:
De theme-song (Spaans, Mexicaans) van de film Desperado (wat natuurlijk weer de Engelstalige remake van El Mariachi is, maar daar gaat het nu niet om.), iemand die me aan de titel en artiest kan helpen?
De volgende regel komt erin
The purpose of a man is to love a woman and the purpose of the woman is to love a man.
So play to game of love
quote:even googlen en dan vind je'm:
Op maandag 21 april 2003 22:22 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een redelijk oud nummer en de artiest die het gezongen heeft.De volgende regel komt erin
The purpose of a man is to love a woman and the purpose of the woman is to love a man.
So play to game of love
quote:Check Kza met "ferris bueller cameron". Ik kon 'm spotten.
Op maandag 21 april 2003 21:37 schreef De-Boswachter het volgende:
Euhm, ik zoek het nummer uit de film, Ferris Bueller's day off, wanneer Cameron (die vriend van Ferris) ziek in bed ligt en een smeektelefoontje krijgt van Ferris om uit bed te komen.Het nummer gaat zo: When Cameron was in Egypts land, Let my Cameron gooooo....... enz, enz.
Tis best een rustig nummer, veel synth enzo.jajaja, ik weet het, een heel verhaaltje...
iemand een ideetje wie dit is of hoe het nummer heet???
Deze film is toch zo goed als zeker mijn nummer 1 aller tijden!
Toevallig aantal weekjes geleden weer gezien en hij blijft gewoon leuk...
Ik vind persoonlijk die instrumentale cover van "Please Please Please Let Me Get What I Want" van The Smiths echt briljant. Dat is als ze in dat museum zitten. Krijg ik nog steeds kippevel van..
welk hardcore nummer
quote:niet direct hardhouse maar het is mogelijk
Op maandag 21 april 2003 16:52 schreef Poogie het volgende:
ik zoek een liedje, hardhouse je hoort er op het gegeven moment:....with the possible power, ......with the possible power, let the bass be louder...
wie weet het?
bassboy - let the bass be louder
quote:Whaa, ja, die is inderdaad errug cool
Op maandag 21 april 2003 23:45 schreef Bombie het volgende:[..]
Check Kza met "ferris bueller cameron". Ik kon 'm spotten.
Maar het is gewoon een zelf verzonnen iets volgens mij. Niks officieels.Deze film is toch zo goed als zeker mijn nummer 1 aller tijden!
![]()
Toevallig aantal weekjes geleden weer gezien en hij blijft gewoon leuk...
Ik vind persoonlijk die instrumentale cover van "Please Please Please Let Me Get What I Want" van The Smiths echt briljant. Dat is als ze in dat museum zitten. Krijg ik nog steeds kippevel van..
Thx
quote:heb je niet een beetje een beschrijving van het nummer? rock, ballad, disco? man/vrouw zang? misschien een stukje tekst?
Op dinsdag 22 april 2003 11:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
Vanmorgen zo rondstreeks 9:45 hoorde ik bij Evers staat op een lekker jaren 80 nummer. Heb je deze misschien toevallig gehoord? Het enige wat ik bij de afkondiging opving was Darlene, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan?Thx
quote:Nee, da's juist het probleem ik hoorde het laatste stukje van de plaat en dat kwam mij erg bekend voor maar aan tekst/zang kan ik je helaas niet helpen. En op 538 kan ik ook al niet vinden wat ze gedraaid hebben
Op dinsdag 22 april 2003 11:47 schreef ranja het volgende:[..]
heb je niet een beetje een beschrijving van het nummer? rock, ballad, disco? man/vrouw zang? misschien een stukje tekst?
quote:Schopje
Vanmorgen zo rondstreeks 9:45 hoorde ik bij Evers staat op een lekker jaren 80 nummer. Heb je deze misschien toevallig gehoord? Het enige wat ik bij de afkondiging opving was Darlene, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan?Thx
quote:Het eerste dat in me opkomt is Charlene - I've never been to me.
Of anders Joline van Dolly Parton? (jaren 70 volgens mij)
Denk eigenlijk niet dat je één van deze 2 bedoelt, maar goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-04-2003 12:18]
quote:Ok bedankt, dat is tenminste iets
Op dinsdag 22 april 2003 12:15 schreef Jane het volgende:[..]
Het eerste dat in me opkomt is Charlene - I've never been to me.
Maar ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat je dat zou omschrijven als een 'lekker jaren 80 nummer'.Of anders Joline van Dolly Parton? (jaren 70 volgens mij)
quote:Dat nummer van Dolly heet trouwens 'Jolene', maar ik heb weer eens last van die bug waardoor mijn bericht al gewijzigd zou zijn door een moderator, dus ik kan het niet aanpassen.
Op dinsdag 22 april 2003 12:17 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Ok bedankt, dat is tenminste iets
Vanavond maar checken, kan helaas niet op m'n werk
Of Sebbo, Vork, hebben jullie soms met je tengels aan mijn bericht gezeten?
zie hier:
http://events.q-dance.nl/2003-04_29-april_qontact/intro.html
dat vind ik echt zo'n lekker deuntje.....
please wie helpt me !!
Het is een r&b nummer, beetje dance.
De enigste zin die erin gezongen wordt wat ik me nog kan herinneren is:
You got me going crazy (vrouwenstem).
Kan iemand me helpen........
Hier een fragment:
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Bassie_Adriaan_schatkaart.mp3
(sorry voor de slechte kwaliteit)
quote:Kaci - You Got Me misschien?
Op dinsdag 22 april 2003 14:55 schreef pookiebear het volgende:
Ik zoek een liedje het werd laast 2 keer in de disco gedraaid (in het vorige topic zei ik dat het van moloko was maar dat was niet zo).Het is een r&b nummer, beetje dance.
eerste minuut alleen een beat met een beetje een monotome vrouwenstem die zingt, en echt een couplet of refrein ontbrak ook, eigenlijk constant zingen met een beat, rustig, maar geen slow nr. Weet ook niet of het een oud of een nieuw nr is..
quote:U96 toch? Of was er nog iemand voor?
Op dinsdag 22 april 2003 17:00 schreef Dionysus1975 het volgende:
Wie heb als eerste "das boot" gemaakt. Was dat soms kraftwerk, of was er nog iemand daarvoor.
quote:paar die ik zo verzin, zijn een beetje een gok
Op dinsdag 22 april 2003 17:46 schreef Kingofsorrow het volgende:
Ik zoek een nr, hele vage omschrijving maar goed:eerste minuut alleen een beat met een beetje een monotome vrouwenstem die zingt, en echt een couplet of refrein ontbrak ook, eigenlijk constant zingen met een beat, rustig, maar geen slow nr. Weet ook niet of het een oud of een nieuw nr is..
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Nope het is m niet
Op dinsdag 22 april 2003 16:06 schreef naar het volgende:[..]
Kaci - You Got Me misschien?
[Dit bericht is gewijzigd door pookiebear op 22-04-2003 18:40]
quote:Ze zingt dus wel...
Op dinsdag 22 april 2003 17:46 schreef Kingofsorrow het volgende:
Ik zoek een nr, hele vage omschrijving maar goed:eerste minuut alleen een beat met een beetje een monotome vrouwenstem die zingt, en echt een couplet of refrein ontbrak ook, eigenlijk constant zingen met een beat, rustig, maar geen slow nr. Weet ook niet of het een oud of een nieuw nr is..
quote:Hieronder een overzichtje
Op dinsdag 22 april 2003 17:00 schreef Dionysus1975 het volgende:
Wie heb als eerste "das boot" gemaakt. Was dat soms kraftwerk, of was er nog iemand daarvoor.
Zelf denk ik dat het van Tangerine Dream is ofzo, maar ik weet het niet zeker en de titel weet ik al helemaal niet...
Maar ik heb wel het deuntje kunnen spelen op mijn eigen synthesizer... en het gaat zo... http://www.xs4all.nl/~armani/sound.mp3
quote:Ik weet niet of je dit bedoelde te spelen, maatr ik vind het wel op
Op dinsdag 22 april 2003 20:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik zoek een nummer at gedraaid werd als achtergrond muziek bij de Natte neuzen Show Van Martin Gaus. Het gaat om het nummer dat gespeeld werd tijdens dat de honden in het water moesten apporteren.Zelf denk ik dat het van Tangerine Dream is ofzo, maar ik weet het niet zeker en de titel weet ik al helemaal niet...
Maar ik heb wel het deuntje kunnen spelen op mijn eigen synthesizer... en het gaat zo... http://www.xs4all.nl/~armani/sound.mp3
wie/wat zijn dit?
quote:Nee helaas, het is echt een instrumentaal nummer, maar bedankt voor het luisteren....
Op dinsdag 22 april 2003 20:55 schreef D.Rose het volgende:[..]
Ik weet niet of je dit bedoelde te spelen, maatr ik vind het wel op
Donna Summer - State of independence lijken.
Wie weet hoe onderstaande nummers heten?
1 v/d MP3'tjes bestaat uit allemaal korte fragmenten.
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer1.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer3.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer4.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer6.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer7.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendenummers5.mp3
Alvast bedankt voor enige tips!
quote:1. Darren Emerson & Sasha - Scorchio
Op dinsdag 22 april 2003 22:12 schreef trancemaniak het volgende:
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendenummers5.mp3Alvast bedankt voor enige tips!
quote:Sjonge sjonge, dat staat zelfs in beeld!
Op dinsdag 22 april 2003 22:02 schreef FLR het volgende:
Het nummer van de Opel Meriva reclame... De stem deed me een beetje denken aan de stem van degene die Gollum's Song voor de soundtrack van LoTR:The Two Towers zong.
Lamb! En voor de rest www.ster.nl
alll come with meee Donttttt be afraiddddd i'll show the wayyyyyyy
quote:weet alleen dat t origineel "Davids Song" heet en van de Kellyfamily is...
Op dinsdag 22 april 2003 23:44 schreef Fatal het volgende:
wie kent dit nummer 't is een beetje happy hardcore/trance/techno achtig en wordt gezongen door een meisje het gaat ongeveer zo:alll come with meee Donttttt be afraiddddd i'll show the wayyyyyyy
quote:owjaa thnx ik heb um gevonden het is DJ Sakin - Nomansland(Davids Song)
Op woensdag 23 april 2003 00:03 schreef KillerRabbit het volgende:[..]
weet alleen dat t origineel "Davids Song" heet en van de Kellyfamily is...
owja... en t is een jongetje
quote:Het eerste en enige waar het me aan doet denken is "Blood makes noise" van Suzanne Vega.
Ik zoek een nummer at gedraaid werd als achtergrond muziek bij de Natte neuzen Show Van Martin Gaus. Het gaat om het nummer dat gespeeld werd tijdens dat de honden in het water moesten apporteren.Zelf denk ik dat het van Tangerine Dream is ofzo, maar ik weet het niet zeker en de titel weet ik al helemaal niet...
quote:koekie
Op dinsdag 22 april 2003 21:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
http://www.tipperw.nl/overige/01.mp3
http://www.tipperw.nl/overige/02.mp3
http://www.tipperw.nl/overige/03.mp3wie/wat zijn dit?
nr 1 is Plastikman - Spastik.. vette technoklassieker.. als je die niet kent....
nr 2 is Frank Biazzi - Turbulence.. lekkere beukert van afgelopen najaar
nr 3 is Tomaz & Filterheadz - Sunshine.. DE techno zomerhit van vorig jaar
quote:I Robot van The Alan Parsons Project? (Vanaf 1min40sec ongeveer)
Vind ik ook echt iets voor Martin Gaus om nog te gebruiken
[Dit bericht is gewijzigd door Dante_A op 23-04-2003 01:11]
Rond deze tijd is er op net 5 regelmatig een reclame te zien van "The Story of Us" met Bruce Willis en Michelle Pheifffer, een dramafilm over hun gezin....nu denk je " who gives a fuck? "
Dat zal ik je vertellen. Tijdens die reclame wordt een nummer gedraaid, wat van begin tot eind met een gitaar wordt gespeeld. De vraag is nu:
WELK NUMMER IS DIT?????? ik vind dit zo een mooi nummer, en wil hem heel heel heel graag leren spelen. Wie o Wie kan mij helpen.
alvast bedankt
Het komt van een of ander rare groove - bandje af, zonder titels helaas. Zal wel iets obscuurs zijn, vrees ik..
quote:ik ken het nummer verder niet hoor en misschien dat ik nu iets heel doms zeg
Op woensdag 23 april 2003 13:53 schreef Zander het volgende:
Nog maar eens een poging doen: Wat is dit?Het komt van een of ander rare groove - bandje af, zonder titels helaas. Zal wel iets obscuurs zijn, vrees ik..
Edit: nee, ik heb er nog 'es naar geluisterd, maar het is iets anders
quote:Hmmm...dat zie ik The Herbaliser ook nog wel produceren. Enig idee hoe oud het ongeveer is?
Op woensdag 23 april 2003 13:53 schreef Zander het volgende:
Nog maar eens een poging doen: Wat is dit?Het komt van een of ander rare groove - bandje af, zonder titels helaas. Zal wel iets obscuurs zijn, vrees ik..
quote:Jeuj! Ik was er ook naar op zoek, mijn pa speelde dat vroeger altijd: Classical Gas van Mason Williams. Alstu.
Op woensdag 23 april 2003 13:15 schreef __Soap__ het volgende:
<dan post ik hem nog maar een keer in dit topic>Rond deze tijd is er op net 5 regelmatig een reclame te zien van "The Story of Us" met Bruce Willis en Michelle Pheifffer, een dramafilm over hun gezin....nu denk je " who gives a fuck? "
Dat zal ik je vertellen. Tijdens die reclame wordt een nummer gedraaid, wat van begin tot eind met een gitaar wordt gespeeld. De vraag is nu:
WELK NUMMER IS DIT?????? ik vind dit zo een mooi nummer, en wil hem heel heel heel graag leren spelen. Wie o Wie kan mij helpen.alvast bedankt
Oja, je moet wel de akoestische versie downloaden natuurlijk, hoewel die andere ook erg leuk is. De akoestische versie is wat ingetogener. *mooi*
[Dit bericht is gewijzigd door esjuh op 23-04-2003 18:43]
quote:Niemand?
Op zondag 20 april 2003 14:02 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik zoek een nummer uit een skatevideo: klik hier voor het stukje video + muziek
Het komt schijnbaar van een verzamel (mix?) cd met de naam "Hammerhouse" of zoiets Wie helpt?
je hoort op achtergrond steeds beetje eentonige toon, verder wordt er wel gewoon ook normaal muziek bijgespeeld, wordt door een man gezongen en een regel is volgens mij iets van euhm...only so much you can *iets datk nie weet* and I wait for you..
[Dit bericht is gewijzigd door EvilFaith op 23-04-2003 19:20]
Net 5 zend dezer dagen een 'trailer' uit van de film The Story Of Us (a.s. donderdag te zien op deze zender), met op de achtergrond een stuk gitaarmuziek...
Het klinkt me erg bekend in de oren, maar ik kan niet op de titel komen...
Iemand die er meer van weet?
quote:http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendenummers5.mp3
Op dinsdag 22 april 2003 22:12 schreef trancemaniak het volgende:
Hallo mensen.
Ik zoek de volgende nummers.
Bijna allemaal opgenomen van ID-T Radio en ze zijn ook niet allemaal in goede kwaliteit, maar er is nog wel duidelijk te horen om welk nummer het gaat.Wie weet hoe onderstaande nummers heten?
1 v/d MP3'tjes bestaat uit allemaal korte fragmenten.
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendenummers5.mp3Alvast bedankt voor enige tips!
Ik had in radio en tv ook al in het topic van John Doe gevraagd of iemand wist wat de themesong was. Helaas daar nog geen reacties. Maar zoiets kun je beter hier vragen bij de échte experts :p
Dus, wie weet wat de themesong is van de (fox) TV-serie John Doe die nu op Yorin draait. Het is iig een nummer met violen ondersteund met een ritmische beat.
Ik meende dat iemand in dat topic zijn Trouble van Coldplay, maar na het beluisteren ervan weet ik dat dat het dus niet is. In iedergeval niet de intromuziek.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
P.S. googlen heeft me niks opgeleverd iig.
quote:Dat is het liedje "Help!"
Op woensdag 23 april 2003 22:04 schreef rolfvp het volgende:
Een liedje van The Beatles dat begint metHelp
I need somebody
Help
Etc, zo'n jaren 80 nummertje...
Iemand?
quote:Tracey Ullman - Breakaway
Op woensdag 23 april 2003 22:32 schreef YvonnePonne het volgende:
"I can't break away, no no no no no"Etc, zo'n jaren 80 nummertje...
Iemand?
quote:Thanks!
Op woensdag 23 april 2003 22:34 schreef ranja het volgende:[..]
Tracey Ullman - Breakaway
quote:Je bent SUPER !!! dat is um !
Op woensdag 23 april 2003 01:03 schreef Dante_A het volgende:[..]
I Robot van The Alan Parsons Project? (Vanaf 1min40sec ongeveer)
Vind ik ook echt iets voor Martin Gaus om nog te gebruiken
quote:Yep, het origineel is van Klaus Doldinger en het is een Klassiek stuk. En eigenlijk heet het niet Das boot, maar een of andere Overture, ben de precieze naam kwijt..
Op dinsdag 22 april 2003 18:24 schreef _Flea_ het volgende:[..]
U96 toch? Of was er nog iemand voor?
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 23-04-2003 23:52]
quote:Public Announcement - John Doe
Op woensdag 23 april 2003 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
Jo!Ik had in radio en tv ook al in het topic van John Doe gevraagd of iemand wist wat de themesong was. Helaas daar nog geen reacties. Maar zoiets kun je beter hier vragen bij de échte experts :p
Dus, wie weet wat de themesong is van de (fox) TV-serie John Doe die nu op Yorin draait. Het is iig een nummer met violen ondersteund met een ritmische beat.
Ik meende dat iemand in dat topic zijn Trouble van Coldplay, maar na het beluisteren ervan weet ik dat dat het dus niet is. In iedergeval niet de intromuziek.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
P.S. googlen heeft me niks opgeleverd iig.
Anders check dit maar http://djdoe.dynu.com/music_files/01.%20johndoe_theme.mp3 Dat is um zeker weten...
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 23-04-2003 23:58]
quote:Cool!
Op woensdag 23 april 2003 23:22 schreef ArmaniMania het volgende:Je bent SUPER !!! dat is um !
Weet jij misschien het antwoord op mijn eerdere vraag?
quote:Ik begin een beetje wanhopig te worden.
Op donderdag 17 april 2003 17:13 schreef Dante_A het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat DJ Krush heeft gedraaid tijdens een liveset in Spanje afgelopen zomer. Hij draaide veel eigen werk maar niet alleen maar, onder andere ook DJ Shadow bijv.Ik kan me bijna niet voorstellen dat het van Krush zelf is want daar ken ik volgens mij alles wel van.
DJ Shadow zou eventueel kunnen, daar ben ik minder in ingevoerd.
quote:thx
Op woensdag 23 april 2003 00:18 schreef Ener-G het volgende:[..]
koekie
nr 1 is Plastikman - Spastik.. vette technoklassieker.. als je die niet kent....
nr 2 is Frank Biazzi - Turbulence.. lekkere beukert van afgelopen najaar
nr 3 is Tomaz & Filterheadz - Sunshine.. DE techno zomerhit van vorig jaar
quote:
Op woensdag 23 april 2003 23:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Public Announcement - John Doe ---> dit is hem helaas niet. Maar toch bedankt voor onderstaande!!!
Anders check dit maar http://djdoe.dynu.com/music_files/01.%20johndoe_theme.mp3 Dat is um zeker weten...
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek een nummer (en daar schijnt dit het goede topic voor te zijn)!
Net 5 zend dezer dagen een 'trailer' uit van de film The Story Of Us (a.s. donderdag te zien op deze zender), met op de achtergrond een stuk gitaarmuziek...
Het klinkt me erg bekend in de oren, maar ik kan niet op de titel komen...
Iemand die er meer van weet?
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:18 schreef esjuh het volgende:[..]
Jeuj! Ik was er ook naar op zoek, mijn pa speelde dat vroeger altijd: Classical Gas van Mason Williams. Alstu.
Oja, je moet wel de akoestische versie downloaden natuurlijk, hoewel die andere ook erg leuk is. De akoestische versie is wat ingetogener. *mooi*
So am I good or bad? And we cried and we cried Oh you were majesty So am I good or bad? Oh was that how you showed me Oh you were majesty Oh oh oh majesty But in my mind Oh you were majesty Oh you were majesty Oh oh oh majesty Return to origin
Oh the way that things did turn out
I did only make you mad
On the phone
Oh but in my mind
You were never that all alone
Your [ropes/roads] were heavy
And your longing was cutting through bone
Oh I could only awake your anger
I could only make you mad
That you were still so young and bold
Anyway, those fights did drive me
And I was dying of thirst and I wasn't growing old
Your [ropes/roads] were heavy
And your [ropes/roads] were very cold
I could still climb inside your bed
Oh and I could be victorious
Still the only man
To pass through the glorious arch of your head
And charged a gentle field
And the cheeks were very red
And it's like I said
That spirit can't be dead
Oh oh majesty
quote:Wat in dit soort gevallen wel wil helpen is een regel van de tekst (bijv. And we cried and we cried tussen aanhalingstekens in Google te zetten en daarbij het woord lyrics, zoals hier.
Op donderdag 24 april 2003 16:15 schreef Myster_E het volgende:
Ik zoek een nummer gezongen door en man, alleen weet ik niet wie hij is en hoe het nummer heet, dit is de songtekst:[-lyrics-]
quote:Op Fok zetten helpt ook.
Op donderdag 24 april 2003 16:24 schreef naar het volgende:[..]
Wat in dit soort gevallen wel wil helpen is een regel van de tekst (bijv. And we cried and we cried tussen aanhalingstekens in Google te zetten en daarbij het woord lyrics, zoals hier.
De 2e hit is raak: Madrugada - Song Of Majesty
Nee, hartstikke bedankt.
En nummer 2: Dat is een onwijs bekent liedje maar ik kan echt niet op de naam komen. Van de zanger werd ooit gezegt dat hij ondekt werd toen hij als schoonmaker aan het zingen was. Een stukje van de tekst is: I never want to let you down. Het liedje is zo bekent en ik weet de naam gewoon niet.
quote:Was dat geen thee-bezorger? Volgens mij bedoel je Rick Astley - Never gonna give you up
Op donderdag 24 april 2003 16:41 schreef Klop_Klop het volgende:En nummer 2: Dat is een onwijs bekent liedje maar ik kan echt niet op de naam komen. Van de zanger werd ooit gezegt dat hij ondekt werd toen hij als schoonmaker aan het zingen was. Een stukje van de tekst is: I never want to let you down. Het liedje is zo bekent en ik weet de naam gewoon niet.
quote:Oja, is dat niet gewoon die hit van Evanescence of hoe je dat maar schrijft?
Op donderdag 24 april 2003 16:45 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik weet het ook niet precies eigenlijk, maar bedankt. Nu die andere nog.
My name is hooker, i live upstairs from you
etc..
beetje bangles achtig
anyone?
quote:My name is Luka
Op donderdag 24 april 2003 16:52 schreef Kingofsorrow het volgende:
Jaren 80 nr ofzo met de tekst:My name is hooker, i live upstairs from you
etc..
beetje bangles achtig
anyone?
in elk geval: Suzanne Vega - Luka
quote:nog steeds niemand?
Op dinsdag 22 april 2003 14:55 schreef pookiebear het volgende:
Ik zoek een liedje het werd laast 2 keer in de disco gedraaid (in het vorige topic zei ik dat het van moloko was maar dat was niet zo).Het is een r&b nummer, beetje dance.
quote:aha
Op donderdag 24 april 2003 16:55 schreef ranja het volgende:[..]
My name is Luka
Geen Hooker![]()
![]()
quote:LOL
Op donderdag 24 april 2003 16:55 schreef ranja het volgende:[..]
My name is Luka
Geen Hooker![]()
![]()
Is met die fantastiche clip met Christopher Walken.
quote:Fatboy Slim?
Op donderdag 24 april 2003 18:13 schreef Feetje het volgende:
Hmm er is dan hier vast ook wel iemand die de artiest kan noemen van het nummer : Weapon of Choice.Is met die fantastiche clip met Christopher Walken.
http://members1.chello.nl/~h.schoonenberg/simpz.wav
kweet nie hoe hij heet. Volgens mij is er ook een soort trance versie van
alvast bedankt
quote:Village People (of later gecovered door de Pet Shop Boys) met Go West.
Op donderdag 24 april 2003 19:09 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek een nummer, waar de versie "het is stil aan de overkant" van gemaakt is, dus hetzelfte deuntje. Het is een engels nummer maar zou niet weten hoe die heet of van wie die is.
quote:Dus dat was toch hetzelfde deuntje! Vroeg het me ook al af.
Op donderdag 24 april 2003 19:22 schreef AirwiN het volgende:Village People (of later gecovered door de Pet Shop Boys) met Go West.
quote:Maria McKee - Show me heaven
Op donderdag 24 april 2003 19:31 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zoek eik een beetje andersom, misschien kan ik beter naar TV, maar goed.
's Ochtends is er op Eurosport van die cd-reclame. In de 'power of love'-reclame was een liedje van een Maria (dacht ik) Mc nogwat. En de titel van het liedje was iets met (show me?) heaven.
Ben dus sowieso de precieze titel kwijt, maar in het clipje dat ze lieten zien zag je 2 keer Tom Cruise. Dus ik was benieuwd naar de film
ik zou graag willen weten welk nummer dit is.
als het mag dan heb ik wel een fragmentje van 9 sec. met dit nummer.
thnx
quote:Warrior - The Warrior (Clubmix)
Op donderdag 24 april 2003 19:39 schreef juanp het volgende:
in de film the 51th state staan ze op een gegevene moment in een discotheek, dan gooit die een partij pillen rond en daarna draaien ze een vet lekker trance nummer.ik zou graag willen weten welk nummer dit is.
thnx
hmmzz deze is ervoor
quote:Is toch het intro van Madonna's Frozen ?
Op donderdag 24 april 2003 18:57 schreef Bartjeuhz het volgende:
Hey mensen...kwaz net de simpsons aan het kijken.
en kwam dit stukkie muziek erin voor:http://members1.chello.nl/~h.schoonenberg/simpz.wav
alvast bedankt
quote:Dat is William Orbit - Adagio for Strings
en kwam dit stukkie muziek erin voor:http://members1.chello.nl/~h.schoonenberg/simpz.wav
alvast bedankt
PS. Bij de redactie van Gewest weten ze ut zelf ook nie ???!!!???
quote:Marvin Hamlisch - The Entertainer
Op donderdag 24 april 2003 21:21 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Het overbekende pianomuziekje uit de Felix portiezakjes reclame.
Scott Joplin - The Entertainer
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 24-04-2003 23:33]
quote:ff vanuit de Internet Movie DataBase gepikt:
Op donderdag 24 april 2003 23:24 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Marvin Hamlisch - The Entertainer
ook deze artiest heeft um dunnetjes over gedaan:Scott Joplin - The Entertainer
Armanimania, you were right
one way on another, i wanna see ya, i wanna get ya get ya get ya
beetje countryachtig, en superlekker
quote:orgineel is van Blondie - One way or another.
Op vrijdag 25 april 2003 00:06 schreef Jerruh het volgende:
ik zoek een nummer uit " coyote ugly" met de volgende tekst:one way on another, i wanna see ya, i wanna get ya get ya get ya
beetje countryachtig, en superlekker
quote:Dat is Adagio for Strings... En beluister nou maar gewoon een mooie uitvoering van London Symphony Orchestra of zo... En dus geen bagger-trance-versie
alvast bedankt
quote:Phew.. lastig, maar ik herken het wel. Het is volgens mij van een film. Kan het niet Meet Joe Black zijn? Of eventueel K-pax? Nee.. ik heb heel sterk het idee dat het van Meet Joe Black is. Wat een schitterende titelsong is dat trouwens op die soundtrack.
Op donderdag 24 april 2003 23:15 schreef Koekiemonster71 het volgende:
gehoord als achtergrondmuziek in het programma Gewest op de NPS op 17 april..... De stream is nog te vinden op :
http://www.omroep.nl/nps/gewest/
als je dan kiest voor streams (video) en dan voor de uitzending van Gewest van 17-04-2003 in RealPlayer of Windows Media Player formaat verschijnt eerst de leader van het programma.... dan houdt Aldit Hunkar (de presentatrice) een korte inleiding van het item waarna de eerste beelden van het item verschijnen.... op de achtergrond is vanaf dat moment een "piano" achtig muziekje te horen..... Iedereen die ik het vraag kent het muziekje, niemand weet wat het precies is.... Iemand hier een idee ???????????????????????????????????
Grtz & Thnx for any help !!!PS. Bij de redactie van Gewest weten ze ut zelf ook nie ???!!!???
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 25-04-2003 00:40]
Met google-en kom ik niet verder...
Alvast bedankt.
(Bedankt voor je tip. Onbekendnummer1.mp3 was inderdaad
Murcielago - Los Americanos)
Alvast bedankt voor enige tips!
quote:Nee, bagger-trance-versie's zijn inderdaad nooit mooi. Een mooie trance-versie is bijvoorbeeld de remix gedaan door Ferry Corsten.
Op vrijdag 25 april 2003 00:17 schreef F-Snake het volgende:[..]
Dat is Adagio for Strings... En beluister nou maar gewoon een mooie uitvoering van London Symphony Orchestra of zo... En dus geen bagger-trance-versie
el
quote:Völlig losgelöst von der Erde, schwebt das Raumschiff völlig schwerelos.
Op vrijdag 25 april 2003 02:06 schreef Chiwappo het volgende:
Ik hoop dat iemand dit nr kan identificeren. Het komt uit de jaren tachtig en het is een duits nummer. Ik ken nog een klein stukje tekst en dat gaat als volgt(of het klopt ; al sla je me dood)
" vollig losgewohnt von der erde flieh das traumschiff" en daarnaa whohohohohoooooooo
of zoiets.
Lekker duidelijk maar toch belangrijkel
Peter Schilling - Major Tom (Völlig losgelöst)
quote:het origineel is van Samuel Barber - Adagio for Strings
Op donderdag 24 april 2003 20:52 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat is William Orbit - Adagio for Strings
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 25-04-2003 10:49]
quote:Er zijn mixen van:
Op vrijdag 25 april 2003 11:10 schreef _Promise_ het volgende:
Ik hoorde laatst op radio 538 een remix van "Rock your body van Justin Timberlake." Nu wil ik graag weten wie deze remix heeft gemaakt... Does anybody knows it?
quote:In 2001 had 'Jakatta' een clubhit met 'American Dream'.
Op donderdag 24 april 2003 23:15 schreef Koekiemonster71 het volgende:
gehoord als achtergrondmuziek in het programma Gewest op de NPS op 17 april..... De stream is nog te vinden op :
http://www.omroep.nl/nps/gewest/
als je dan kiest voor streams (video) en dan voor de uitzending van Gewest van 17-04-2003 in RealPlayer of Windows Media Player formaat verschijnt eerst de leader van het programma.... dan houdt Aldit Hunkar (de presentatrice) een korte inleiding van het item waarna de eerste beelden van het item verschijnen.... op de achtergrond is vanaf dat moment een "piano" achtig muziekje te horen..... Iedereen die ik het vraag kent het muziekje, niemand weet wat het precies is.... Iemand hier een idee ???????????????????????????????????
Grtz & Thnx for any help !!!PS. Bij de redactie van Gewest weten ze ut zelf ook nie ???!!!???
Colonne Sonore - American Beauty Piano Theme
Dat moet hem zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door DJMarcel.nl op 25-04-2003 13:01]
Ik ben op zoek naar titel en uitvoerende van dit nummer (fragment: 28 seconden, 667 kB)
Het komt schijnbaar van een verzamel (mix?) cd met de naam "Hammerhouse" of zoiets Wie helpt?
quote:Taiko - Blechtrommel
Op vrijdag 25 april 2003 12:56 schreef Allan24 het volgende:
Herhaling van eerder gestelde vraag... please, wie weet dit??
Ik ben op zoek naar titel en uitvoerende van dit nummer (fragment: 28 seconden, 667 kB)Het komt schijnbaar van een verzamel (mix?) cd met de naam "Hammerhouse" of zoiets
Wie helpt?
quote:[offtopic
Op vrijdag 25 april 2003 00:17 schreef F-Snake het volgende:[..]
Dat is Adagio for Strings... En beluister nou maar gewoon een mooie uitvoering van London Symphony Orchestra of zo... En dus geen bagger-trance-versie
Hartelijk bedankt alvast.
quote:dankje!
Op vrijdag 25 april 2003 00:09 schreef ranja het volgende:[..]
orgineel is van Blondie - One way or another.
geen idee of die versie ook in de film zit, of een cover...
quote:Jah? Owh
Op dinsdag 22 april 2003 23:33 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
Sjonge sjonge, dat staat zelfs in beeld!
Lamb! En voor de rest www.ster.nl
quote:Is inderdaad Air on the G-String van Johann Sebastiaan Bach
Op maandag 21 april 2003 00:06 schreef AC het volgende:
Wie kent de klassieke achtergrondmuziek in ditrapnummer?
Mijn dank is groot!
Welnu, de zangeres is Petula Clark en meer info vind je hier:
http://us.imdb.com/Soundtracks?0172493
Ik vind dit erg leuk en op het hoesje staat na jaren nog altijd ?-? als titel-aanduiding. Wie weet wat het is?
http://members.lycos.nl/linking_girl/houseplaatje9.mp3
Als je het laatste stukje van de url verandert in 10/11/12 vind je nog 3 andere nummers waar ik in iets mindere mate ook nieuwsgierig naar ben. Die zijn nog wat jaren ouder.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:52 schreef EdSchouten het volgende:
Ik zoek die plaat van Tiesto die hij op de TMF awards draaide.Weet iemand hoe deze heet?
quote:Niemand
Op woensdag 23 april 2003 21:13 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik weet nog steeds niet welk nummer dit is (mp3)
Negeer het geskateboard op de achtergrond
[..]
In 2001 had 'Jakatta' een clubhit met 'American Dream'.
In dat nummer zat in de break dat pianorifje dat jij zoekt.
Bepaalde passages uit dit nummer komen uit de film American Beauty:
Colonne Sonore - American Beauty Piano Theme
Volgens ons Italiaans woordenboek betekent Colonne Sonore zoiets als het geluidsspoor bij een film, oftwel de soundtrack!!!
Evengoed heel erg bedankt, GEVONDEN !!!!
quote:Rank 1 - Awakening
Op vrijdag 25 april 2003 18:09 schreef anima het volgende:
ik ben op zoek naar een aantal van die trendy nummertjes zoals die clip dat van die gasten bij een illegale auto race zijn met van die vriendinnen en met zon reporter der bij. En dan een aantal van die nummertjes(20 in een dozijn nummer
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:05 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Taiko - Blechtrommel
quote:Zoek anders even de Cd-cover van Hammerhouse, en ga je die nummers eens na...
Op vrijdag 25 april 2003 20:01 schreef Allan24 het volgende:[..]
.. lijkt er helemaal niet op
quote:Als jij hem ergens kunt vinden (cover, of tracklist), dan ben je een goeie..!
Op vrijdag 25 april 2003 20:02 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Zoek anders even de Cd-cover van Hammerhouse, en ga je die nummers eens na...
btw- het fragment is track 8 van de cd.
quote:Barthjeuz dacht: Warrior - The Warrior (Clubmix)
Op donderdag 24 april 2003 19:39 schreef juanp het volgende:
in de film the 51th state staan ze op een gegevene moment in een discotheek, dan gooit die een partij pillen rond en daarna draaien ze een vet lekker trance nummer.ik zou graag willen weten welk nummer dit is.
thnx
maar die is het niet, hij lijkt er wel veel op.
maar ik heb hier een stukje uit het nummer:
fragmentje
quote:hilfe!
Op vrijdag 28 maart 2003 21:25 schreef -ReDRuM- het volgende:
ik vraag me af
het liedje always the sun van the stranglers, hebben hun 2 video clipjes?
ik heb er 1 gedownload daar zitten ze tja in een studio te zingen (simpel decor met wat vlametjes) ?ik kan me herinneren dat ik dat liedje hoorde met een clipje dat een ventje rond rent met een vliegers helmpje (oude jaren 40) bij reuines
kapot geschoten gebouwen
of is dat een ander liedje dat bij die klip hoort?clipje 8 - 10 jaar geleden gezien
i need to know!
quote:Bjork - All is full of love
Op vrijdag 25 april 2003 20:40 schreef Random_hero het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik alleen de clip me nog herinner.
Je ziet 2 robots naar elkaar toe lopen en uiteindelijk gaan de robots zoenen, dat is ongeveer de inhoud van de clip. Volgens mij is het nummer van Massive Attack, maar ik weet het niet zeker
quote:vast een cover van Duran duran's Save a prayer.
Op vrijdag 25 april 2003 21:51 schreef LoekB het volgende:
Ik zoek een recent trancenummer, met in de clip een mooi blond meisje. Ze zingt zoiets als : 'don't save it for the morning after', kan ik me herinneren... Weet iemand welk nummer dit is, en hoe die heet?
Alvast bedankt..
quote:Mja volgens mij is dat hem
Op vrijdag 25 april 2003 21:49 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Bjork - All is full of love
misschien??
quote:Save a prayer, zo heette die ja.
Op vrijdag 25 april 2003 21:56 schreef ranja het volgende:[..]
vast een cover van Duran duran's Save a prayer.
Maar wie het dan nu doet, geen idee.
quote:waarschijnlijk bedoel je
Op vrijdag 25 april 2003 13:52 schreef EdSchouten het volgende:
Ik zoek die plaat van Tiesto die hij op de TMF awards draaide.Weet iemand hoe deze heet?
quote:Zoeken op cddb sites werkt ook hoor
Op vrijdag 25 april 2003 20:34 schreef Allan24 het volgende:[..]
Als jij hem ergens kunt vinden (cover, of tracklist), dan ben je een goeie..!
Ik heb dit van een cd'tje waar alleen 'Hammerhouse' op staat geschreven (ja, een kopietje dus), het is een mix-cd. Derhalve neem ik aan dat die compilatie zo heet, en dat het geen aanduiding voor het genre hammerhouse is.
Maar zogezegd... tracklist en/of cover onvindbaarbtw- het fragment is track 8 van de cd.
quote:Beastie Boys - Intergalactica
Op vrijdag 25 april 2003 20:40 schreef Random_hero het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik alleen de clip me nog herinner.
Je ziet 2 robots naar elkaar toe lopen en uiteindelijk gaan de robots zoenen, dat is ongeveer de inhoud van de clip. Volgens mij is het nummer van Massive Attack, maar ik weet het niet zeker
quote:Evanesence - Bring me to live maybe ???
Op zaterdag 26 april 2003 00:03 schreef RemCow het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik rond 19:45 op Radio 538 hoorde...
't had iets weg van Linkin Park, alleen nu ook met een vrouwenstem
Echt heel cool
Iemand??
quote:Niet waar!!!
Op zaterdag 26 april 2003 00:03 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Beastie Boys - Intergalactica
quote:Tja was ook met robots
Op zaterdag 26 april 2003 00:14 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Niet waar!!!
quote:* Allan24 =
Op vrijdag 25 april 2003 23:54 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Zoeken op cddb sites werkt ook hoor
quote:VET!!!!!
Op zaterdag 26 april 2003 00:11 schreef Koekiemonster71 het volgende:[..]
Evanesence - Bring me to live maybe ???
quote:Welke was het nou ? Ik wil um ook luisteren
Op zaterdag 26 april 2003 00:19 schreef Allan24 het volgende:[..]
* Allan24 =
* Dirrrrk =![]()
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 00:24 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Welke was het nou ? Ik wil um ook luisteren
Ik heb net weer even de trailer van de nieuwe Matrix film (59,6 mb) gekeken en ik had een vraagje over de muziek die hierin voorkwam.
Komt iemand deze nummer/nummers bekend voor?
Alvast bedankt!
Haanibal
quote:Maar die zoenen niet, die vechten.
Op zaterdag 26 april 2003 00:18 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Tja was ook met robots
Het refrein van sing for the moment zit er in. Het is een hardstyle nummer maar ik heb dus geen flauw idee van wie t is en hoe t weet. Heb t gehoord in een club.... HELP!!
quote:Ik weet denk ik wel welke je bedoelt, heb hem hier op een cd staan die ik van iemand heb gekregen, dus weet de titel zo nie, zal ik vragen als ik diegene weer spreek..
Op zaterdag 26 april 2003 12:14 schreef RazzleDazzle het volgende:
Goed ik zoek dus een hardstyle nummer, waarin een sample van een nummer van eminem zit. Ja ik weet t lekker origineel maar goed. Eigenlijk is het ook een aerosmith sample.Het refrein van sing for the moment zit er in. Het is een hardstyle nummer maar ik heb dus geen flauw idee van wie t is en hoe t weet. Heb t gehoord in een club.... HELP!!
quote:10 CC - Wallstreet Shuffle Kan ik me alleen voorstellen....
Op zaterdag 26 april 2003 13:08 schreef Da_Bird het volgende:
Weet iemand toevallig de artiest die hoord bij de titel: Wallstreet of Wall street. Iets in die geest???? _0_
quote:uhmm weet je de titel van de cd wel? misschien dat ik via dat kan zoeken... of wie de cd uitgebracht heeft, ID&T ofzo?
Op zaterdag 26 april 2003 13:11 schreef Poogie het volgende:[..]
Ik weet denk ik wel welke je bedoelt, heb hem hier op een cd staan die ik van iemand heb gekregen, dus weet de titel zo nie, zal ik vragen als ik diegene weer spreek..
De clip speelt zich af in discotheek en je ziet eerst normale mensen en daarna alleen maar skeletten. Op de wc wordt een duer open gedaan en zie je twee skeletten zitttend hobbieën.
Alvast bedankt...
quote:Damn, dat ik daar niet was opgekomen, dat is um inderdaad, terwijl ik al zoveel nummers van hun heb
Op zaterdag 26 april 2003 14:05 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Chemical Brothers - Hey boy, hey girl
Thanks man
quote:Look into your Orb - Monster Mag
Op zaterdag 26 april 2003 10:39 schreef Haanibal het volgende:
Goedemorgen iedereen,Ik heb net weer even de trailer van de nieuwe Matrix film (59,6 mb) gekeken en ik had een vraagje over de muziek die hierin voorkwam.
Komt iemand deze nummer/nummers bekend voor?
Alvast bedankt!Haanibal
quote:neej was zelfgebrande cd
Op zaterdag 26 april 2003 13:28 schreef RazzleDazzle het volgende:[..]
uhmm weet je de titel van de cd wel? misschien dat ik via dat kan zoeken... of wie de cd uitgebracht heeft, ID&T ofzo?
kent er iemand dit liedje... tis echt heeel lang geleden (ergus jaren '90), maar ik ben echt altijd blijven denken aan dit nummer. Tis geloof ik iets met 'runaway' in de titel en de groep is iets met een 'S'.. volgus mij..
ik vind het echt een gewedlig nummer, alleen weet ik dus bijna echt niks ervan. Alleen het bovenste stukje is het enige wat ik me ervan kan herinneren.
Anybody.. Someone..!?
quote:Soundlovers - Run-a-way ('97)
Op zaterdag 26 april 2003 14:40 schreef PeterRabbit het volgende:
'it's getting very hard, since that day
you broke my heart, you said
you don't wanna stay
i closed my eyes..
{
so i sing this song for you..
tadada tiedada dadai'
kent er iemand dit liedje... tis echt heeel lang geleden (ergus jaren '90), maar ik ben echt altijd blijven denken aan dit nummer. Tis geloof ik iets met 'runaway' in de titel en de groep is iets met een 'S'.. volgus mij..
ik vind het echt een gewedlig nummer, alleen weet ik dus bijna echt niks ervan. Alleen het bovenste stukje is het enige wat ik me ervan kan herinneren.
Anybody.. Someone..!?
quote:THANKS!!!
Op zaterdag 26 april 2003 14:38 schreef Mollieman het volgende:
Soundlovers - Run-a-way
www.geocities.com/ags74r/S/SOUNDLOVERS_Run-A-Way.htmVolgende keer andere topic gebruiken
sorry... ik geef het maar de schuld aan dat ik een newbie ben...
kwist het niet.. *bloooos*
slap excuus.. ik weet het, maar toch
quote:Volgens mij was het een nummer van ene DJ Fred nog iets met Wallstreet
Op zaterdag 26 april 2003 13:14 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
10 CC - Wallstreet Shuffle Kan ik me alleen voorstellen....
quote:Heb het gevraagd.
Op zaterdag 26 april 2003 13:11 schreef Poogie het volgende:[..]
Ik weet denk ik wel welke je bedoelt, heb hem hier op een cd staan die ik van iemand heb gekregen, dus weet de titel zo nie, zal ik vragen als ik diegene weer spreek..
Volgens mij is het deze: Neophyte & DJ Panic - Mass Confusion.mp3
Heb ik gelijk of nie?
-edit-
Nu ik heb hem gedownload, weet ik ineens niet meer zeker of het wel eminem is, lijkt er in ieder geval wel erg op....
en het liedje is ook nie echt hardstyle geloof ik.. maar gewoon hardcore
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 26-04-2003 17:49]
Stukje uit een muziekie die ik zoek...
iemand die het misschien weet?
quote:Whitney Houston - Saving all my love for you
Op zaterdag 26 april 2003 17:51 schreef Freaky_pauwie het volgende:
rather sitting home, feeling blueee
so i'm saving all my love for you..Stukje uit een muziekie die ik zoek...
iemand die het misschien weet?
Wie kan mij helpen?
Groetjes Arjan..
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 18:34 schreef elegancez het volgende:
ik ben op zoek naar een beetje een rock-nummer a la Within temptation met linkin park. Er zingt een vrouw met rock op de achtergrond, wel vrij rustig.Wie kan mij helpen?
Groetjes Arjan..
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 00:11 schreef Koekiemonster71 het volgende:
Evanescene - Bring me to live maybe ???
quote:Niemand
Op zondag 20 april 2003 14:09 schreef Sandman2k3 het volgende:
Ik zou een nummer van eind jaren 90. Het is een vrij rustig nummer. Het was een klein hitje in NL en een samenwerking tussen twee mannen.
Ik weet niet veel meer van de text, alleen dit in het begin iets gezongen wordt van: "Love will make it allright".Van de clip kan ik me alleen herineren dat; het gezicht van de donkere zanger (langzaam) veranderde in het gezicht van de andere zanger als hij weer begon te zingen en de clip was vrij donker.
Meer weet ik het niet meer, hopelijk heeft iemand een idee.
quote:geen idee kan m nog niet vinden
Op zaterdag 26 april 2003 17:44 schreef Poogie het volgende:[..]
Heb het gevraagd.
Volgens mij is het deze: Neophyte & DJ Panic - Mass Confusion.mp3
Heb ik gelijk of nie?
-edit-
Nu ik heb hem gedownload, weet ik ineens niet meer zeker of het wel eminem is, lijkt er in ieder geval wel erg op....
en het liedje is ook nie echt hardstyle geloof ik.. maar gewoon hardcore
[Dit bericht is gewijzigd door RazzleDazzle op 26-04-2003 20:09]
quote:ik wel met kazaa, heb gezocht op mass confusion
Op zaterdag 26 april 2003 19:57 schreef RazzleDazzle het volgende:[..]
geen idee kan m nog niet vinden
Frans Bauer - ???? van die Roti reclame!!!
Die is zoooo fout!
quote:Opzouten !!! dit is een serieus Topic
Op zaterdag 26 april 2003 20:09 schreef Djek_D het volgende:
"heb je even voor mij?"
quote:Nee dat is hem niet, het is wel eminem, maar wat ik bedoel heeft het sing for the moment stukje erin..eigenlijk dat stukje wat aerosmith zingt in dat nummer..dus eminem komt er niet in voor...
Op zaterdag 26 april 2003 20:02 schreef Poogie het volgende:[..]
ik wel met kazaa, heb gezocht op mass confusion
quote:Hee!!! das melige commercial ja!! @#%$&@$%&
Op zaterdag 26 april 2003 20:10 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Opzouten !!! dit is een serieus Topic
kan iemand me meer erover vertellen? hoe het liedje precies heet en welke Dj hij van is?
Edit: Dj japie - oei dat is lekker is 'm
leuk liedje
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 27-04-2003 12:17]
Het refrein begint ongeveer zo:
" Come into my world/life I've got so much to show you,
come into my world/life.... "
Alvast bedankt!
http://members.home.nl/p.steffann/sample.mp3
Wie weet door wie dit nummer gemaakt is en hoe het heet?
quote:Joyce Sims - Come Into My Life
Op zondag 27 april 2003 14:26 schreef Castor het volgende:
Ik zoek de titel en de artiest van een nummer uit de jaren 80.
Het wordt gezongen door een donkere vrouw en in de clip zit ze volgens mij achter een piano.Het refrein begint ongeveer zo:
come into my world/life.... "Alvast bedankt!
quote:Joyce Sims
Op zondag 27 april 2003 14:26 schreef Castor het volgende:
Ik zoek de titel en de artiest van een nummer uit de jaren 80.
Het wordt gezongen door een donkere vrouw en in de clip zit ze volgens mij achter een piano.Het refrein begint ongeveer zo:
come into my world/life.... "Alvast bedankt!
I am so of myself
........ Damn..... net te laat (t was maar 9 minuten....)
quote:Het is dus Ronnie & Debra Laws - Very special (met dank aan Cas)
Op donderdag 6 maart 2003 13:25 schreef SmashBro het volgende:
Weet iemand uit welk nummer dat leuke sampletje helemaal aan het begin van het nummer All I Have van Jennifer Lopez komt? Dat meisje dat Love is life and life is livin, it's very speciaaaaal, oho zingt, het klinkt alsof het uit een musical als Annie ofzo komt (net als Hard Knock Life enzo).
J.Lo heeft er trouwens nog wel meer uit gebruikt voor All I Have dan alleen het intro.
quote:Back to Life van inderdaad Soul II Soul.......
Op zondag 27 april 2003 15:17 schreef mrcool het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat wordt gedraaid in de film Belly, helemaal aan het begin in die club. Is een hele tijd alleen maar zang en daarna komt de beat erin. Ik geloof dat het van Soul2Soul is alleen weet ik dat niet zeker. Het gaat iets van: However do u want me, However do u need me.
Bij voorbaat dank, mrcool.
quote:Dacht al dat het dit nummer was, was alleen zwaar aan het twijfelen.
Op zondag 27 april 2003 17:05 schreef Koekiemonster71 het volgende:[..]
Back to Life van inderdaad Soul II Soul.......
quote:Ik ken het programma niet. Is het een snel of langzaam nummer? Man of vrouw?
Op zondag 27 april 2003 16:50 schreef thefreezeman het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze gebruiken bij het programma Campinglife.
Heb er al een mailtje of wat heen gestuurd maar geen antwoord ontvangen.
Het gaat iets als "when you were on holiday......"
Google heeft genoeg holiday's alleen nog niet de juiste.
Artiesten die een nummer hebben met 'Holiday' in de titel...? Madonna, Boney M , Mc Miker G en DJ Sven
, The Bee Gees...
reclame is van canal+
op een dag zijn alle mensen blij
op een dag delen ze diezelfde passie
vandaag is die dag
en dat dat liedje wat daar onder zit
quote:*kick*schop*trap*
Op zaterdag 26 april 2003 23:28 schreef Trektouwtje het volgende:
Ik zoek een nummer en wel datgene waaruit de sample komt die gebruikt is voor het nummer "Natural" van S Club 7. Het nummer dat ik zoek klinkt een beetje als Coolio. Het ligt dus in de rap/ R&B richting.
Weet iemand welke ik bedoel?
quote:Ik kan er niet opkomen.. weet welke je bedoeld
Op zondag 27 april 2003 19:34 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zoek een nummer, hij is nog vrij recent.
Tis een snel nummet met zo'n aziatische deun erbij.
En de zang is van een turkse/marokkaanse man ofzo geloof ik.Weet iemand welke ik bedoel?
quote:wie o wie helpt mij??????
Op zondag 27 april 2003 19:21 schreef GsUs-styly het volgende:
Dankzij een heel erg aardige MOD ( NOTTTTTTT ) zoek ik in dit topic het nummer van de soundtrack van BULLET (an eye 4 an eye) het nummer 'supastar' . Wie kan mij hierbij helpen, en bestaat er uberhaupt een soundtrack van deze film?????
De paar regels tekst die ik me nog kan herinneren:
"When you need miracles,
when you need magic,
when you've tried everything,
hold and ____
____,
what love can do"
Gezongen door een vrouw, klonk een beetje als Celine Dion denk ik. Ondersteund door een Piano, met later wat violen of een ander snaarinstrument.
Heb me echt rot gezocht op google en lyrics sites maar ik kan het maar niet vinden (waarschijnlijk was het dan niet doorgebroken buiten Europa). Alvast bedankt!
quote:Weezer - Island In The Sun...
Op zondag 27 april 2003 16:50 schreef thefreezeman het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze gebruiken bij het programma Campinglife.
Heb er al een mailtje of wat heen gestuurd maar geen antwoord ontvangen.
Het gaat iets als "when you were on holiday......"
Google heeft genoeg holiday's alleen nog niet de juiste.
quote:Panjabi MC - Mundian To Bach Ke...
Op zondag 27 april 2003 19:34 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zoek een nummer, hij is nog vrij recent.
Tis een snel nummet met zo'n aziatische deun erbij.
En de zang is van een turkse/marokkaanse man ofzo geloof ik.Weet iemand welke ik bedoel?
quote:Ik weet het nog steeds niet
Op woensdag 23 april 2003 21:13 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik weet nog steeds niet welk nummer dit is (mp3)
D'r zit lawaai op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |