ontopic ik voel me goed...alleen een beetje in de war enzow...
quote:met dat ik dit lees is hans teeuwen op de radio...hihi
Op dinsdag 15 april 2003 13:36 schreef Minion het volgende:
k voel me kei goed zoals hans teeuwen dat zou zeggen.
*ben duf, maar wel lekker duf, zo van, in de zon lig met een biertje duf*
kut afstuderen. Ik ben echt blij als alles af ik eindelijk gewoon een baan kan gaan zoeken. Eindelijk eens (hopelijk) wat nuttigs doen dan domme vragen van docenten beantwoorden
Het enige pluspuntje is dat ik net me nieuwe lease wagen heb kunnen bestellen.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:41 schreef Sandyman het volgende:
Prima! Heerlijk zonnetje toch?? En ook nog vrij
Kvoel me kei ende kei lekker
Drivers maken in C++ is niet goed voor je hoofd.
Zeker niet als je het nog nooit gedaan hebt!
Ik ga maar even
Kijken of het helpt.
[Dit bericht is gewijzigd door DustPuppy op 15-04-2003 14:02]
ik voel me goed
lekker muziekje en nog even wat lezen zo in het zonnetje buiten
woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*bounce*
* het warm heeft
quote:Leuk om dat weer eens te horen
Op dinsdag 15 april 2003 14:02 schreef Faithy het volgende:
ik voel me goed![]()
quote:dat vond ik nou ook
Op dinsdag 15 april 2003 14:02 schreef MrTorture het volgende:[..]
Leuk om dat weer eens te horen
heb echt ontzettend veel zin overal in vandaag...
ben zelfs aardig geweest tegen mn aardsvijand
Maar ja.. voor de rest gevoelens,,gevoelens en gevoelens... *zucht*
*bounce* Ik ben blij en nerveus!!
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:34 schreef DarkElf het volgende:
enorm goed gesprek gehad met mijn psychiater.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:37 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
![]()
werd wel tijd he?
quote:Functioneringsgesprek goed gegaan?
Op dinsdag 15 april 2003 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
quote:Hmjaa, dat ging niet door, m'n chef had vrij
Op dinsdag 15 april 2003 14:59 schreef DarkElf het volgende:[..]
Functioneringsgesprek goed gegaan?
quote:Vreemd zeg, nah zal allemaal wel goed komen
Op dinsdag 15 april 2003 15:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Hmjaa, dat ging niet door, m'n chef had vrij
raar hoor...
Zei ik niet dat het tijd was voor koffie?
hopen dat de ukkies van de balletschool me een beetje opvrolijken
Eer dat ik terug ben, is de zon weg op mun balkon
m'n wiskunde herkansing is niet echt heel best gegaan, 0.2 punten omhoog naar een 4.3, najah tis iets. haal dit jaar toch wel. hmm zit
nu beetje af te tellen totdat ik ADSL heb, ergens deze week. daarnet ook al eventjes geprobeerd alleen krijg nog geen ip enzo toegewezen, dus moet nog eventjes wachten.
verder is het lekker weer en ik heb niets te klagen
quote:Ze gaat ze ritueel verbranden??
Op dinsdag 15 april 2003 16:54 schreef c0rneel het volgende:
heb net (sinds 4 maanden) contact gehad met m'n ex via msn. en opeens wil ze dringend haar brieven en kaarten en wat kleine kadotjes die ze ooit gestuurd heeft terug.
snap niet waarom ze die nou nog terug wilt. maar ik zal kijken wanneer ik ze op de bus doe.verder is het lekker weer en ik heb niets te klagen
Ik lijd wel nog steeds aan hevig liefdesverdriet, dus op dat gebied voel ik me minder gewild. Maar ach, op den duur heb ik meer aan een leuke baan dan aan deze wispelturige meneer, moet ik maar denken
quote:Mag je d'r ook aanraken ??
Op dinsdag 15 april 2003 17:15 schreef Gijsje het volgende:
Nog maar 2 dagen werken gelukkig dan lekker 4 dagen weekend waarvan 3 dagen mijn vriendinnetje zienen het is mooi weer kan het beter ??
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 17:17 schreef Aardwetenschapper het volgende:[..]
Mag je d'r ook aanraken ??
quote:He
Op dinsdag 15 april 2003 17:17 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Ik voel me nu alleen wat moe van 1,5 week ziek zijn... gaat wel weer over en ik hoop voor het weekend nog
quote:he
Op dinsdag 15 april 2003 17:25 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
He
baai
Ik voel me nu alleen wat moe van 1,5 week ziek zijn... gaat wel weer over en ik hoop voor het weekend nog
Gaat het beest weer wreed stappen het weekend?
Lekker in de zon gezeten en mezelf de hele dag lekker bezig gehouden
Wat zal ik vanavond is gaan doen... kamer opruimen? nahhh, misschien ff fokken op #fok? Wie weet zijn al mijn vriendjes en vriendinnetjes erwel LOL
M'n balkon *zomerklaar* aan het maken, alles schoongebezemd en schoongemaakt.
Stoeltjes en tafel kunnen weer gebruikt worden.
En je kunt met je blote voeten iig weer zitten. Ben er klaar voor, laat het weer nu maar zo blijven.
Ik voel me kut, maar doe m'n best.
quote:Welke therapie heb je ?
Op dinsdag 15 april 2003 16:57 schreef DuchessX het volgende:
Warm, pfffffff!! Net in de tuin gezeten om even bij te komen van mijn dag. En hoe was mijn dag tot zover? Zwaarrrrrrrr! Zwaar vanwege de therapie maar ook omdat ik griep heb. Misschien dan morgen toch maar eens goed uitzieken en thuisblijven...
zo maar eens kijken of ik EINDELIJK mn praktische opdracht geschiedenis af ga krijgen
en anders ff wachten tot me vriendje terug is van stage
vriendje komt strax.. dus dat gaat wel gezellig worden
Maar maak me wel een beetje zorgen over mijn favo Fokkert, zijn laatste post in Hoe Voel Je Je was nou niet bepaald positief
quote:Niet doen, das verspilling en bovendien zijn probleem niet het jouwe. Keej? Keej.
Op dinsdag 15 april 2003 18:42 schreef Loesje29 het volgende:
Maar maak me wel een beetje zorgen over mijn favo Fokkert......
Ik voel me nog steeds goed, geen depri buien of zo. geweldig!!
mn hyper fase is weer voorbij...
was vanmiddag echt unstoppable.. heerlijk.. maar ik weet dat het altijd maar tot in de avond duurt...
blergh...
voel me nu ook niet echt slecht ofzo, dat niet...
zit heel veel na te denken, dat wel, over echt van alles en nog wat...
voel me en
en
en
blergh...
quote:hoe ging je rijles?
Op dinsdag 15 april 2003 22:51 schreef Faithy het volgende:
hmjah...mn hyper fase is weer voorbij...
was vanmiddag echt unstoppable.. heerlijk.. maar ik weet dat het altijd maar tot in de avond duurt...
blergh...
voel me nu ook niet echt slecht ofzo, dat niet...
zit heel veel na te denken, dat wel, over echt van alles en nog wat...
voel me
en
en
en
blergh...
quote:hmjah, wel goed
Op dinsdag 15 april 2003 22:52 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
hoe ging je rijles?
geen doden gevallen en ook geen schade gereden...
...... zal m'n verdere gedachten maar niet hier neerzetten
quote:Waarom verwacht je toch nog steeds dat de pijn snel voorbij gaat? Accepteer dat je verdriet hebt!
Op dinsdag 15 april 2003 22:43 schreef devv05 het volgende:
Kan bijna niet slechter.. Weer niks gehoord.. Ik weet het niet meer, waarom wil ze wel maar doet ze niks... Dit doet zo'n pijn, en het gaat maar niet wegWat kan liefde toch verrot zijn
Ze laat voorlopig niets meer van zich horen, maar dat betekent niet dat ze niet aan je denkt! Maar haar keuze is wel gemaakt...
Je weet zelf onderhand ook wel dat je niets meer kunt doen omdat ze je steeds wegdrukt. Probeer dat nu eens te accepteren. Je kunt niets doen. Je hebt, voor zover ik hier heb kunnen lezen, alles al gedaan.
Je kunt niet alles goed doen. En als zij dat niet wil accepteren... wat moet jij dan nog?
[edit] ontopic: Ik voel me wel ok
[Dit bericht is gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 16-04-2003 00:02]
Maar nu wel moe, morgen weer een dag...
en moet nog een aantal uur doorstuderen
quote:Verwacht niet dat pijn gauw voorbij gaat, maar hoop het wel
Op dinsdag 15 april 2003 23:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Waarom verwacht je toch nog steeds dat de pijn snel voorbij gaat? Accepteer dat je verdriet hebt!
Ze laat voorlopig niets meer van zich horen, maar dat betekent niet dat ze niet aan je denkt! Maar haar keuze is wel gemaakt...
Je weet zelf onderhand ook wel dat je niets meer kunt doen omdat ze je steeds wegdrukt. Probeer dat nu eens te accepteren. Je kunt niets doen. Je hebt, voor zover ik hier heb kunnen lezen, alles al gedaan.Je kunt niet alles goed doen. En als zij dat niet wil accepteren... wat moet jij dan nog?
[edit] ontopic: Ik voel me wel ok
Heb juist gehoord dat ze het nog moeilijk heeft en vriendschap wil maar denkt dat het niet gaat.. Als we het allebei willen, wrom dan niet Heb liever een goede vriendin die er altijd voor me is dan dat ik haar helemaal kwijt raak! Zo denkt zij vast ook...
Ik probeer zo goed mogelijk te doen...
net ook zwak geweest...toch proberen te bellen..maar foon stond uit geloof ik..
kan dit gewoon niet..had der even van ignore af, alleen dat wilt ook niet, helemaal niet omdat ik ook op ignore sta. en kreeg meteen paar dingen te lezen die ik helemaal niet wilde lezen eigenlijk :|
FFS ik wil slapen...en wakker worden als alles weer goed is. denk niet dat ik morgen naar school ga, en dan donder ook maar 2 bz uren dus ook niet en dan paar dagen vrij...hoop dat ik me dan wel beter voel want dan heb ik lan party enzo..
en hoor opzich van iedereen met rust laten/vergeten enzo alleen dat gaat (nu nog) zo moeilijk..najah straks nog een poging tot slapen, hopen dat het morgen beter gaat
offtopic: samen met iemand anders maar eens een r&p gestart op IRC, (weet eigenlijk niet of het mag maar ok, denk het wel).
server: irc.tweakers.net
channel: #r&p (nee het is (nog) niet echt druk )
edit/update @ 2:21 :| : zometeen nog maar eens proberen te slapen, al ben ik niet echt moe...m'n hele hoofd zit nog steeds vol met van alles...allerlei vragen enzo, dingen waar ik over na zit te denken.
nu zo ongeveer zeker weten niet naar school morgen...
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 16-04-2003 02:14]
Nu begint het weer een beetje op te komen.. Wanneer gaat ze nou weer eens normaal doen, sjeez.. Can't handle it...
quote:De kans dat je een goede vriendschap overhoudt na een relatie is maar heel klein.. Verwacht er niets van, en kijk eens hoe het loopt..
Op woensdag 16 april 2003 00:35 schreef devv05 het volgende:[..]
Verwacht niet dat pijn gauw voorbij gaat, maar hoop het wel
Heb juist gehoord dat ze het nog moeilijk heeft en vriendschap wil maar denkt dat het niet gaat.. Als we het allebei willen, wrom dan niet
Heb liever een goede vriendin die er altijd voor me is dan dat ik haar helemaal kwijt raak! Zo denkt zij vast ook...
Ontopic:
Ik voel me wel lekker, alleen een beetje moe en heb trek.
Tis weer heerlijk weer
quote:Ten eerste moet je niet voor haar denken. Als je dat deed dan had je haar al wel met rust gelaten. Als ze niet reageert op je mail/msn/brieven dan is dat een teken !!! Als ze vriendschap wil dan neemt ze wel contact met je wil.
Op woensdag 16 april 2003 00:35 schreef devv05 het volgende:[..]
Verwacht niet dat pijn gauw voorbij gaat, maar hoop het wel
Heb juist gehoord dat ze het nog moeilijk heeft en vriendschap wil maar denkt dat het niet gaat.. Als we het allebei willen, wrom dan niet
Heb liever een goede vriendin die er altijd voor me is dan dat ik haar helemaal kwijt raak! Zo denkt zij vast ook...
Ten tweede, met dat ik dit typ besef ik dat je er toch niet naar luistert, maar: Get a life!! Je zit hier op het forum alleen maar te zwelgen in zelfmedelijden. Zo'n beetje elk topic wat je post probeer je alles op jou te betrekken.
Ik hoop dat je eindelijk eens inziet dat ze geen contact met je wil en als je dat niet inziet dan open je maar een eigen topic waar je kunt zwelgen.
On-topic: Ik voel me bevrijd van een lichte frustratie, die steeds groter werd . Verder vrolijk, want het is echt mooi weer. Baal alleen nog van het feit dat ik nu een maand langer over mijn afstuderen ga doen. Nou ja, dan ga ik nu zeker voor de 8.
quote:Nee nog niet
Op dinsdag 15 april 2003 17:17 schreef Aardwetenschapper het volgende:[..]
Mag je d'r ook aanraken ??
Maare voel me nog steeds goed bijna weekend nog 2 dagen werken en de zon schijnt weer heeel mooi.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 09:39 schreef Gijsje het volgende:[..]
Nee nog niet
Maare voel me nog steeds goed
bijna weekend nog 2 dagen werken en de zon schijnt weer heeel mooi.
Ik word af en toe gek van mezelf
quote:
Op woensdag 16 april 2003 09:43 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik word af en toe gek van mezelf
hoezo trouwens ??
quote:De ene keer heb ik schijt aan alles en praat met iedereen over de lompste dingen, de andere keer durf ik niet eens een woord te zeggen tegen iemand... echt irritant.
Op woensdag 16 april 2003 09:44 schreef Gijsje het volgende:[..]
goedemorge
hoezo trouwens ??
quote:Hmm
Op woensdag 16 april 2003 09:47 schreef EggsTC het volgende:[..]
De ene keer heb ik schijt aan alles en praat met iedereen over de lompste dingen, de andere keer durf ik niet eens een woord te zeggen tegen iemand... echt irritant.
Heel af en toe zou ik toch wel graag iemand willen zijn die gewoon weet dat ze goed is.
Verder alles goed hier, want vrij Straks bevind ik mij op mijn racefiets en op terrasjes, het laatste vermoedelijk meer dan het eerste
quote:Hmmm....ik vraag me af of de mensen op de terrasjes dat wel leuk vinden als jij met je racefiets er tussen door zit te racen en te slalommen
Op woensdag 16 april 2003 09:50 schreef Fogerty het volgende:
Fuck die onzekerheid!
Nou ben ik weer in zo'n toestand dat ik denk "ja tuurlijk, mijn cv ziet er goed uit maar wat zullen ze teleurgesteld zijn als ze me in het echt spreken"Heel af en toe zou ik toch wel graag iemand willen zijn die gewoon weet dat ze goed is.
Verder alles goed hier, want vrij
Straks bevind ik mij op mijn racefiets en op terrasjes, het laatste vermoedelijk meer dan het eerste
On-topic: Flex, ik smacht alleen ook naar die terrasjes. Moet alleen de hele dag nog aan het werk. Vanmiddag maar eens buiten op het gras gaan liggen en materiaal doorlezen (lees: dutje in de zon doen ).
werd om 8 uur wakker gesmst, meteen weer ff wakker gelegen.., najah
ik ga douchen en dan kamer opruimen en m'n moeder bellen
quote:Ik zou gewoon bang van je worden als ik je ex was.. Zou ik ook niets laten horen hoor.
Op dinsdag 15 april 2003 22:43 schreef devv05 het volgende:
Kan bijna niet slechter.. Weer niks gehoord.. Ik weet het niet meer, waarom wil ze wel maar doet ze niks... Dit doet zo'n pijn, en het gaat maar niet wegWat kan liefde toch verrot zijn
Ik voel me te gek.. Heb een vent die van me houdt.. Het is heerlijk weer.. Gister lekker kunnen toeren in mn cabrio.. T leven kan soms zo heerlijk zijn...
Dus lekker ontbeten op mijn balkon ( alleen 's ochtends zon) en ben nu aan het werk binnen ( zucht...)
quote:Doet de airco het wel weer?
Op woensdag 16 april 2003 10:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Heb ik late dienst... Word ik wakker om 08.00 uur....Dus lekker ontbeten op mijn balkon ( alleen 's ochtends zon) en ben nu aan het werk binnen ( zucht...)
Ontopic: wonderbaarlijk wat mooi weer met je humeur kan doen. Ik voel me goed goed goed goed goehoedddddddd!
En ik word ook helemaal blij van al die positieve berichten hier van mensen die zich super (Christine.. you go girl!!!!) voelen enzo. Woeiiii.
voor de mensen die nog niet op het super-punt zijn aanbeland (maar er echt wel gaan komen!)
quote:Het is inderdaad fijn om ook een boel positieve berichtjes te lezen (én te posten
Op woensdag 16 april 2003 11:00 schreef Loesje29 het volgende:
En ik word ook helemaal blij van al die positieve berichten hier van mensen die zich super (Christine.. you go girl!!!!) voelen enzo. Woeiiii.
Ik heb een oude hobby van me her-ontdekt (musical) en wil hier eigenlijk wel mee verder... daarom zit ik nu de hele dag te zingen en dansen, en ben ik aan het nadenken over een musical academie (duur!!!!) etc. Erg leuk om weer een passie te hebben
quote:ik wou nog ff vragen hoe het ging via msn, maar je ging weg.......
Op woensdag 16 april 2003 11:15 schreef Christine het volgende:[..]
Het is inderdaad fijn om ook een boel positieve berichtjes te lezen (én te posten
)
Ik heb een oude hobby van me her-ontdekt (musical) en wil hier eigenlijk wel mee verder... daarom zit ik nu de hele dag te zingen en dansen, en ben ik aan het nadenken over een musical academie (duur!!!!) etc. Erg leuk om weer een passie te hebben
ontopic: Nope Loesje29, die doet het nog steeds niet, ik plak inmiddels aan alle kanten
lekker geen tijd en zin om over de minder leuke dingen na te denken.
Knuf
En nu? Ik voel me smachtend en vol verlangen en allemaal dingen die ik vandaag dus eigenlijk effe niet wilde voelen. Ik ga NU de stad in, misschien krijg ik hem nog uit mijn hoofd
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Ziek
(echinaeforce al gekocht?)
Soms blijft er maar één mogelijkheid over en dat is de handdoek in de ring gooien en de boel de boel laten.
quote:Je mag best even de handdoek in de ring gooien; de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Op woensdag 16 april 2003 14:29 schreef thoth het volgende:
Opgegeven.Soms blijft er maar één mogelijkheid over en dat is de handdoek in de ring gooien en de boel de boel laten.
On topic: ik voel me de laatste weken steeds meer "in control of my own life". Precies wat ik nodig heb.
En verdrietige buien weet ik over het algemeen redelijk te bezweren door veel afleiding te zoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 16-04-2003 14:38]
quote:In de kliko ermee!!!
Op woensdag 16 april 2003 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Moeeee van 't werken en m'n rotsandalen van Marc O'Polo met een bandje dat constant maar omlaag flubbert en m'n voeten de hele ochtend heeft gemarteld. En wat een verademing dan om thuis te zijn en je voetjes te bevrijden
En weg ben ik weer Op zoek naar nog meer leuke dingen om te gaan doen
quote:Kan je vanmiddag niet beter een handdoek in het Kralingse Bos gooien i.p.v. in de ring? En er dan op gaan liggen met een boekje, wat drinken en wat lekkers?
Op woensdag 16 april 2003 14:29 schreef thoth het volgende:
Opgegeven.Soms blijft er maar één mogelijkheid over en dat is de handdoek in de ring gooien en de boel de boel laten.
quote:Een handdoek in t kralingse bos gooien?? en dan zeker bukken om m op te rapen? nouwww...dacht t niet LOL
Op woensdag 16 april 2003 14:40 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Kan je vanmiddag niet beter een handdoek in het Kralingse Bos gooien i.p.v. in de ring? En er dan op gaan liggen met een boekje, wat drinken en wat lekkers?
quote:Ik was eigenlijk van plan even als toeschouwer plaats te nemen buiten de ring en een paar rondes uit te zitten. Even kijken of er misschien onverwacht een nieuw idee de kop opsteekt.
Op woensdag 16 april 2003 14:37 schreef Noayla_ het volgende:
Je mag best even de handdoek in de ring gooien; de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Als je maar wel weer opstaat als de bel voor de volgende ronde klinkt.
quote:Klinkt als een plan ware het niet dat ze op het werk daar wel weer een ander idee over hebben. Die slavendrijvers denken dat het normaal is dat iemand 40 uur per week werkt.
Op woensdag 16 april 2003 14:40 schreef Loesje29 het volgende:
Kan je vanmiddag niet beter een handdoek in het Kralingse Bos gooien i.p.v. in de ring? En er dan op gaan liggen met een boekje, wat drinken en wat lekkers?
quote:De slavendrijvers denken ook dat het normaal is om onder werktijd niet te Fokken, maar daar laten we ons toch ook niet door tegenhouden
Op woensdag 16 april 2003 15:01 schreef thoth het volgende:
Klinkt als een plan ware het niet dat ze op het werk daar wel weer een ander idee over hebben. Die slavendrijvers denken dat het normaal is dat iemand 40 uur per week werkt.
R.I.P. Omar Djengis
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:04 schreef jdmorpheus het volgende:
Goed kut... ik kan over een uurtje mijn hond naar de dierenarts brengen, spuitje... snik.
quote:
Goed kut...
ik kan over een uurtje mijn hond naar de dierenarts brengen, spuitje...
snik.
Ik voel me in een bepaalde positie gedrukt.
En krijg het heen en weer van m'n familie. Wanneer laten ze me nou met rust.
mn dag is helemaal verpest door een aantal mensen om verschillende redenen..
zit nu lekker even thuis, en ga zo maar even naar strand voor een BBQ met de hele zesde klas en de leraren..
Eerst even douchen maar... 'k stink en mn haar is vet..
ben al om half 5 opgestaan vanochtend voor de zesdeklassenstunt... waarom laat ik me altijd strikken voor dat soort dingen als ik toch uberhaupt geen inspraak heb, en ik als redelijk gewend lichtpaneelbediener (spots ed.) word weggeduwd door een stelletje n00bs die dus de helft hebben zitten verpesten... blergh... 't had allemaal veel beter kunnen gaan...
ik voel me echt blergh...
quote:kanker... nierkanker, teelbalkanker, huidkanker. het zaait zich overal uit. Gelukkig heeft hij nog geen pijn gehad en sukkelt nu al 3 jaar zo voort, maar de laatste tijd krijgt hij het steeds vaker extreem benauwd en het is zo goed als zeker dat hij daardoor de zomer niet zal overleven, bovendien gaat die kanker zich extreem uitzaaien mocht hij in de zon komen, wat nog amper voorkomt omdat ie eigenlijk zijn mandje niet meer uit kan komen...
Op woensdag 16 april 2003 15:08 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
Wat heeftie dan?
Sterkte dan in ieder geval, tis niet makkelijk je beestje te moeten verliezen wat je al die jaren bij je had
Alleen een beetje pijn, omdat ik alweer wat verbrand ben
quote:Met dit weer? Tjee!
Op woensdag 16 april 2003 16:50 schreef DarkElf het volgende:
heb me dood verveeld vandaag
Ik voel me keigoed Bijna 5 uur! Je moet er van houden deze korte werkdagen!
Net lekker in de zon in een mega opblaasbad gespeeld met kinderen en honden. Alleen baal ik ervan dat die klote kat me hard in m'n hand beet toen ik zat te eten
quote:Sterkte ermee!!!!!!!
Goed kut...
ik kan over een uurtje mijn hond naar de dierenarts brengen, spuitje...
snik.R.I.P. Omar Djengis
[afbeelding]
Lijkt me behoorlijk klote om je hond weg te moeten brengen voor het laatste spuitje
Ze heeft alles een beetje op een rijtje kunnen zetten nu zegt ze, en ze wil wel normaal contact.. Heb haar nu weer gewoon in mn lijst, ze wil voorlopig alleen nog niet (af)spreken enzo, maar ik ben hier al blij mee... Heb niet meteen verdere verwachtingen ofzo, maar iedergeval ben ik blij dat we weer normaal kunnen doen.. Nu maar oppassen dat ik het niet weer (definitief) verkloot en forceer, net als toen het net uit was... Maar ik denk dat ik wel van mn fouten geleerd heb....
Verder lekker dagje wel gehad, buiten in t zonnetje gezeten op school, en zo hopen dat AJAX gaat winnen Misschien spreek ik r straks zelfs nog wel even... Eindelijk iets positiefs voor mij....
I'am easy, easy like a sunday morning
Ben een zomer/lente-mens zo te zien. Lekker barbecuen en buiten een biertje drinken. Lekker zonder winterjas rondlopen
quote:He bah.. met dit lekkere weer..
Op woensdag 16 april 2003 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik word echt weer ziek...
Ikzelf: tevreden, heb een brief af..
Ben alleen een beetje moe, maar voor de rest wel goed..
Mn ouders zijn 3 dagen opgerot dus de muziek kan lekker hard en het bier kan nu es rijkelijk vloeien!
quote:Heej, dat wilde ik ook gaan doen
Op woensdag 16 april 2003 17:51 schreef Christine het volgende:
Gaat geweldig hierik ben lekker pizza aan 't maken... lekker creatief in de keuken, en nog gezond ook!
quote:Great minds think alike
Op woensdag 16 april 2003 17:51 schreef Wolkje het volgende:
Heej, dat wilde ik ook gaan doen
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:21 schreef Loesje29 het volgende:
jdmorpheus: Moet je hem dan zometeen wegbrengen?Sterkte dan in ieder geval, tis niet makkelijk je beestje te moeten verliezen wat je al die jaren bij je had
quote:dank jullie wel. heb hem net weggebracht. hij sliep heel rustig in, heeft het spuitje niet eens gevoeld. Zakte gewoon rustig door zijn pootjes. Goddomme dit is erg...
Op woensdag 16 april 2003 17:04 schreef yingyang het volgende:[..]
Sterkte ermee!!!!!!!
Lijkt me behoorlijk klote om je hond weg te moeten brengen voor het laatste spuitje
quote:Oh, wat erg...
Op woensdag 16 april 2003 18:39 schreef jdmorpheus het volgende:
heb hem net weggebracht. hij sliep heel rustig in, heeft het spuitje niet eens gevoeld. Zakte gewoon rustig door zijn pootjes. Goddomme dit is erg...
en steeds blijf je jezelf maar zeggen dat het toch het beste is voor het arme dier...
Met mij gaat het wel oke. Nogal emotionele dag achter de rug... Voelt nu een beetje 'zwaar'.
quote:Ik weet hoe je je voelt.
Op woensdag 16 april 2003 18:39 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]dank jullie wel. heb hem net weggebracht. hij sliep heel rustig in, heeft het spuitje niet eens gevoeld. Zakte gewoon rustig door zijn pootjes. Goddomme dit is erg...
en steeds blijf je jezelf maar zeggen dat het toch het beste is voor het arme dier...
iig dank voor medeleven.
quote:Sterkte iig
Op woensdag 16 april 2003 18:39 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
[..]dank jullie wel. heb hem net weggebracht. hij sliep heel rustig in, heeft het spuitje niet eens gevoeld. Zakte gewoon rustig door zijn pootjes. Goddomme dit is erg...
iig dank voor medeleven.
heb een 9,6 voor engels, een 7,3 voor maatschappijleer en een 8,9 voor wiskunde gehaald... ondanks alles
en morgen naar me vriendje
quote:Goedzo meis
Op woensdag 16 april 2003 19:01 schreef Yuki het volgende:
goed, op de al 2 weken durende neerslachtigheid naheb een 9,6 voor engels, een 7,3 voor maatschappijleer en een 8,9 voor wiskunde gehaald... ondanks alles
en morgen naar me
vriendje
Stom eik... ik heb totáál geen reden om me te voelen...
Nou ja... een zomers muziekje draaien maar...
ik heb, met dank aan een eerdere post in dit topic Easy van Lionel Ritchie (geloof ik) in mn hoofd
hmmmmmmmm lekker... Zucchero draaien...
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 16-04-2003 19:49]
quote:Gewoon gáán!!!! Daar krijg je ook weer energie van (zelf al is het warm en plakkerig).
Op woensdag 16 april 2003 19:46 schreef Pascalle27 het volgende:
Moet zo eigenlijk naar dansen, maar ik heb geen zin...
Voel je je straks dubbelop een stukkie beter omdat je
1. energie gekregen hebt van het dansen
2. je niet schuldig voelt omdat je hebt geskipt.
Summer of 69 heb ik opstaan. En ik ga zo maar ff naar de wc
Those were the best days of my life
Voel me dus goed. Hoewel ik niet te hard moet juichen. Want ook dit kan weer voorbij gaan.
MAAR NU KAN HET NIET STUK. NEEEEEJ IK VOEL ME GOED NU.
Damn......
en devv05, gewoon alles eruit gooien als je het kwijt wilt
quote:Ja, nadenken sucks...
Op woensdag 16 april 2003 21:14 schreef devv05 het volgende:
Gaat even niet zo goed, down moment zoals iedere dag bijna s'avondsWil r zo graag spreken maar ik moet me inhouden om niet meteen weer te forceren maar tis zo moeilijk... Ik denk weer veel te veel over dingen na, net als vanmiddag op school
Damn......
Oh ja, en bereid je alvast voor om weer een nieuwe klap te incasseren. (niet lullig bedoeld)
misselijk, leeg gevoel (lichamelijk) , en heeel moe
Ik had een nieuwe broek gekocht die zat echt perfect bij me kont en die zit nu alweer te los. Ik heb geen idee wat er met me aan de hand is. En ik wil niet verder afvallen want zoveel weeg ik al nie
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-04-2003 21:36]
quote:Nee ik kan me maar beter inhouden... suc6 morgen!
Op woensdag 16 april 2003 21:18 schreef NemesisDivina het volgende:
ik heb hoofdpijn, en ik ga maar eens naar bed... morgen gesprek met de vertrouwenspersoon.. ach, zal wel goed gaan...en devv05, gewoon alles eruit gooien als je het kwijt wilt
quote:Ja ik probeer niet teveel contact te zoeken.. Heb slechts 1 berichtje gestuurd vandaag (ze is wel online maar niet aanwezig), vind ik toch wel heel netjes van mezelf gezien ik haar ruim 2 weken niet gesproken heb... Hoop dat ze straks nog even komt..
Op woensdag 16 april 2003 21:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Ja, nadenken sucks...
Maar hou vol, juist nu je weer een soort van contact hebt moet je laten zien dat je dat helemaal niet zo hard nodig hebt ook al heb je dat juist wel![]()
Oh ja, en bereid je alvast voor om weer een nieuwe klap te incasseren. (niet lullig bedoeld)
En ja ik ben ook bang voor weer een klap Misschien valt het dit keer mee.... Echt erop voorbereiden kan niet echt he..
quote:Alles gaat voorbij, en als je nu niet juicht heb je ook niks meer aan dit moment als je morgen weer in een dip zit!
Op woensdag 16 april 2003 20:30 schreef yingyang het volgende:
GoedSummer of 69 heb ik opstaan. En ik ga zo maar ff naar de wc
Those were the best days of my life
Voel me dus goed. Hoewel ik niet te hard moet juichen. Want ook dit kan weer voorbij gaan.
MAAR NU KAN HET NIET STUK. NEEEEEJ IK VOEL ME GOED NU.
TOemaaaarrrrrrrr
*Juicht zelf ook mee*
Trusten!
nog steeds wel met m'n gedachten bij faithy ook, maar film enzo zijn redelijk goede afleiding..misschien is ff rust ook wel goed enzo, maar ben bang dat ik voorlopig nog wel verliefd blijf enzo...'k heb zo het vermoeden dat ik nu lilo and stitch maar in me uppie moet kijken, en dat bezoekje aan het strand nog maar weer een paar jaar uitstel ofzo :|
maar iig, het gaat wel ok dus
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:10 schreef Whistler112 het volgende:
'k heb zo het vermoeden dat ik nu lilo and stitch maar in me uppie moet kijken, en dat bezoekje aan het strand nog maar weer een paar jaar uitstel ofzo :|maar iig, het gaat wel ok dus
heb wel gezellige avond gehad.. lekker ge-bbq-ed met leraren enzo lekker gezopen ook met de leraren
woei!
Had alleen al niet zo'n zin meer...
zat op strand, 't was koud en er waren prachtige sterren.... blergh....
volhouden...
Ik voel me zoals gewoonlijk riieeelekst, fijn, beetje stoned
quote:ja beetje rare bui vandaag
Op woensdag 16 april 2003 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
Wisselvallig, miss_bleu?Ik voel me zoals gewoonlijk riieeelekst, fijn, beetje stoned
Volgende week is ook behoorlijk nutteloos, dit weekend ook, ik haat feestdagen.
ben beetje aangeschoten en heb hoofdpijn maar geen moed om te gaan slapen....
ik wil dit niet... ik wil je niet kwijt... niet helemaal.... maar het is even beter zo... zegt men... zegt het ene gedeelte van mij....
kan niet meer....
ga zo toch maar slapen dan denk ik....
quote:Sterkte
Op woensdag 16 april 2003 23:45 schreef Faithy het volgende:
kan wel huilen..ben beetje aangeschoten en heb hoofdpijn maar geen moed om te gaan slapen....
ik wil dit niet...
ik wil je niet kwijt... niet helemaal.... maar het is even beter zo... zegt men... zegt het ene gedeelte van mij....
kan niet meer....
ga zo toch maar slapen dan denk ik....
Het gaat... maar daar is dan ook alles mee gezegd.. Mn stemming slaat de hele dag willekeurig om.. Gelukkig wel iets om positief over te zijn (heb haar gesproken), alleen weet niet wat ik moet denken of hopen, en ben bang weer een klap te krijgen.. Toch voel ik me er iets beter bij
Verveel me nu dus dan ga ik sowieso meer denken, slapen wil ik nog niet... Damn heb nog nooit zoveel van iemand gehouden
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:15 schreef Aernout het volgende:
Ik heb een enorme erectie
quote:12 centimeter hard kloppend vlees???
Op donderdag 17 april 2003 00:15 schreef Aernout het volgende:
Ik heb een enorme erectie
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:57 schreef QyRoZ het volgende:
Redelijk kut. Ik mis haar.![]()
![]()
quote:edit: Djeez, wat een zeikopmerking
Op donderdag 17 april 2003 00:57 schreef QyRoZ het volgende:
Redelijk kut. Ik mis haar.![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 17-04-2003 10:20]
quote:Komop blijf hier dan ff weg, dit is een serieus forum, please....
Op donderdag 17 april 2003 01:02 schreef Aernout het volgende:[..]
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 17-04-2003 10:21]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 17-04-2003 10:21]
quote:Reageer er maar niet op... sterkte
Op donderdag 17 april 2003 01:06 schreef QyRoZ het volgende:[..]
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 17-04-2003 10:22]
quote:Je hebt gelijk, niet reageren op mensen met maar 1 hersencel.
Op donderdag 17 april 2003 01:08 schreef devv05 het volgende:[..]
Reageer er maar niet op... sterkte
![]()
quote:Ik had wel goede zin, maar ik deze reactie zie ben ik
Op donderdag 17 april 2003 01:02 schreef Aernout het volgende:[..]
Wat is er mis met een geschoren kutje?
Gaat me in ieder geval veel geld kosten en dat moet ik nog even erbij hebben bovenop al de andere persoonlijke shit.
Ik hou van haar, zou het wel van de daken willen schreeuwen!
Voel me in de winter meestal klote en daar ga ik volgende winter iets aan doen. Licht therapy dan maar.
Soms denk ik wel eens dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan Kan beter met mijn kop omgaan. Kan beter mijn gedachtes structureren, kan beter afstand nemen van alle drukte die ik eerst in mijn hoofd had zitten.
Maar zoals alles is dat ook onzeker. Niets is zeker in het leven.
Maar nu geniet ik van dit goed gevoel
Voor de rest gaat alles me voor de wind .
quote:Zwanger
Op donderdag 17 april 2003 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ben aan het proberen wat thee naar binnen te drinken, na die ongelooflijke misselijke bui van gisteren.
quote:Glimlachend op je werk aankomen waar geen airco is?
Op donderdag 17 april 2003 10:42 schreef zwaaibaai het volgende:
ik voel me wederom goed!! Ik kom gewoon glimlachend op mijn werk aan. ( het zal het weer wel zijn).
Sorry ben irritant vandaag, zal nu weer lief doen. Goedemorgen Zwaai!
Ontopic: beetje nerveus. Beetje boel eigenlijk.
quote:* het icoontje met die middelvinger zoekt
Op donderdag 17 april 2003 10:44 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Glimlachend op je werk aankomen waar geen airco is?
En verder gaat het wel goed met je?![]()
Sorry ben irritant vandaag, zal nu weer lief doen. Goedemorgen Zwaai!
Ontopic: beetje nerveus. Beetje boel eigenlijk.
Ik heb er mee leren leven. We hebben collectief nu twee ramen open gebroken voor de frisse lucht. Het facilitair bedrijf zal het wel niet leuk vinden, maar het waait weer tenminsten binnen.
Onwijs veel sterkte vanavond, je zal het nodig hebben Denk aan mijn tips
ben wel beetje uitgeslapen..
mn eerste vrije dag woei
moet nog wel veel aan school doen, maar ok geen les meer iig
Vandaag lekker een toneelworkshop
quote:Faithy is actrice in spe?
Op donderdag 17 april 2003 10:53 schreef Faithy het volgende:
moggeh.....ben wel beetje uitgeslapen..
mn eerste vrije dag
woei
![]()
moet nog wel veel aan school doen, maar ok
geen les meer iig
Vandaag lekker een toneelworkshop
Voel me op en top. Lekker muziekje erbij ( papa roach - last resort) en straks barbecuen met een paar budweisers erbij.
Op dagen als vandaag ben ik dus blij dat ik me onder de levenden bevind en niet dood ben.
quote:als het even meezit wel ja
Op donderdag 17 april 2003 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Faithy is actrice in spe?
quote:Je was toch nog in opleiding? of zoek je gewoon een bijbaan (of fulltime?)
Op donderdag 17 april 2003 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ben aan het proberen wat thee naar binnen te drinken, na die ongelooflijke misselijke bui van gisteren. ( verdere details zal ik je besparen) Zal wel buikgriep zijn ofzo. Vandaag toch maar weer wat CV's de deur uit sturen. Wordt gek van thuis zitten
Verder heb ik vandaag echt onwijs megaveel studiedingetjes in de planning staan (maar het is zulk mooi weer...........)
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 17-04-2003 14:40]
quote:DIEF!!!!!!!
Op donderdag 17 april 2003 14:20 schreef Ilsjuhh het volgende:
kheb zin om de fiets diek heb meegejat op school ff mooi te gaan maken,
quote:
jammer dat der eerst een nieuw voorwiel inzit...
quote:
en nee die heb ik niet zomaar gejat hoor...die heeft een klasgenoot van me ergens vandaan gehaalt en op school laten staan omdat die nu zo verrot fietst....en ik had geen vervoer naar huis vandaag...dusja...dan die fiets maar mee
Halloow ilsjuhhhhh
quote:hallow mikeje
Op donderdag 17 april 2003 14:33 schreef EggsTC het volgende:[..]
DIEF!!!!!!!
hij was al gejat hoar
[..]
in moet bedoelde ik....zit een ongelovelijk slag in
[..]
Halloow ilsjuhhhhh
![]()
Met mij gaat het goed KEp alleen hiero niks te doen
Straks lekker in het zonnetje naar huis lopen!
En nu zit ik thuis en gaat het weer erg slecht, zit weer over alles na te denken en moet straks ook nog werken.. Wil liever leuke dingen doen maarja dat kan niet de hele dag
Heel wisselvallig dus, kan echt in een paar seconden totaal omslaan.. heel onberekenbaar Wel blij dat ze me niet meer negeert enzo, maar zijn toch dingen die met niet lekker zitten en ik mis r gewoon zo..
Heb met mn beste vriendin van vroeger afgesproken volgende week zaterdag, die heb ik al 2 jaar ruim niet meer gezien.. Daar heb ik wel erg zin in.. En nog wel paar dingen om naar uit te kijken.. Maar de pijn blijft voorlopig nog altijd erg aanwezig bij alles wat ik doe..
Mis gewoon zo erg iemand die me even vasthoudt en lief tegen me is als ik het moeilijk heb of niet meer ziet zitten..
Hopelijk worden het gauw betere tijden voor mij.. en het liefst natuurlijk met haar nog in mn leven..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 17-04-2003 15:48]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |