De oppergoeroe van Fok betekent: Mijn rechter is God (Dana, Dane, Dani, Danice, Danis, Daniël, Daniëlle, Danila, Danine, Danique, Danita, Danny)
Ik heb geen idee wat voor waarde je er aan moet hechten, maar ik kwam deze site tegen die verklaringen voor jongensnamen bevat (althans dat beweren ze) http://www.jongens-namen.nl en meisjenamen staan op http://www.meisjes-namen.nl/
Toch wel makkelijk, moest je vroeger een onzinnig boekje voor kopen wat je verder toch nooit meer las.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 17-01-2001 04:34]
quote:Maar daar krijg ik géén verklaringen van de namen te zien
Op 17 januari 2001 04:33 schreef beelzebub het volgende:
Mocht je naam er niet tussen staan, dan kun je hier in de herkansing gaan:
quote:Voor mij niet nodig. Ik stond er al tussen.
Op 17 januari 2001 04:33 schreef beelzebub het volgende:
Mocht je naam er niet tussen staan, dan kun je hier in de herkansing gaan:
quote:Wel hoor, via een omweg als je zoekt op Rob krijg je: 'from Robert'.
Op 17 januari 2001 04:37 schreef R@b het volgende:
Maar daar krijg ik géén verklaringen van de namen te zien
quote:In Amerika verbasteren ze het weer tot Bob. Bobby etc
Op 17 januari 2001 05:14 schreef DIGGER het volgende:
Ach Robert is dan natuurlijk ook een geliefde naam, is het niet verbal?
quote:Zo is het maar net, Robert
Op 17 januari 2001 05:14 schreef DIGGER het volgende:
Ach Robert is dan natuurlijk ook een geliefde naam, is het niet verbal?
V
Gezalfde, drager van Christus.
Pfff...Heavy hoor
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 17-01-2001 08:37]
Betekent overigens: Zij die groot en rechtvaardig zijn.
bij www.meisjes-namen.nl:
Lotje, Lotte: Kerel, man, vrije man.
bij www.babynames.com:
Little and Womanly
beter...
Wie is als God?
Tjonge, krijg ik weer zo'n lastige vraag.
Gelukkig hebben we ook nog de zeer uitgebreide database van
waar ik m'n naam een paar jaar geleden heb ingevoerd in de database, en ze er dit van gemaakt hebben:
The name of Marjol gives you a responsible, reserved, and dignified nature, able to find a certain amount of success in anything you undertake. You have an appreciation for the finer and deeper aspects of life. Your scholarly, studious interests incline you to art, literature, philosophy, music, and drama. You wonder about the deeper aspects of life contained in religious theories and occult beliefs. Others may consider you to be aloof and unemotional since you often find it difficult to express spontaneously. They could interpret your quietness as disinterest and aloofness, for they do not realize the depth of your feelings and thoughts. You require time alone, especially in the outdoors, to cope with the pressures of life. This name causes tension to affect your heart and respiratory organs, resulting in colds or bronchial conditions.
*Pff..*
As Christiaan, you are spontaneous, happy-go-lucky, and you enjoy the company of others--the more the merrier. You make friends easily as people are attracted to your warm and generous nature. However, you have to watch that others do not take advantage of your generosity, for you are apt to be influenced by hard-luck stories and give when it might be more prudent not to. You are ever on the watch for ways and means of making some "easy money" because this name destroys initiative and ambition, producing an easy-going, come-what-may nature which attaches value to money only for the self-enjoyment it can offer. Misunderstandings could exist in your personal life because of this emotional power which you have difficulty controlling and also because of a difficulty in accepting a responsibility and seeing it through. You are apt to leave a project unfinished and go on to something else. Routine and system are foreign to your life, and, of course, these assets are an integral part of any successful undertaking. You are fond of sweets and rich foods and your tendency to eat heavily, causes overweight. You could be subject to skin disorders, swelling of the legs and ankles, fluid function disorders or weakness affecting the back.
The name of Marjol gives you a responsible, reserved, and dignified nature, able to find a certain amount of success in anything you undertake. klopt wel aardig You have an appreciation for the finer and deeper aspects of life.Jazekers Your scholarly, studious interests incline you to art, niet echt literature, tellen kinderboeken ook? philosophy,helemaal niet music,dat wel and drama.dat klopt ook You wonder about the deeper aspects of lifesoms contained in religious theoriesik ben overtuigend atheist and occult beliefs.mja, dat is soms wel interessant Others may consider you to be aloof and unemotional since you often find it difficult to express spontaneously. Ik ben juist heel erg emotioneel aangelegd en laat dat al snel zien They could interpret your quietness as disinterest and aloofness, for they do not realize the depth of your feelings and thoughts.Dit klopt dus niet helemaal You require time aloneklopt helemaal!, especially in the outdoors liever binnen eigenlijk, to cope with the pressures of life das wel erg zwaar zeg... This name causes tension to affect your heart and respiratory organs, resulting in colds or bronchial conditions Zelden tot nooit last van
Klopt dus niet echt Maar goed, toch leuk om te lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 17-01-2001 11:24]
quote:Ben wel graag onder de mensen ja
As Christiaan, you are spontaneous, happy-go-lucky, and you enjoy the company of others--the more the merrier.
quote:Inderdaad niet gauw problemen met mensen. Die warme aard van me neem ik maar voor kennisgeving aan
You make friends easily as people are attracted to your warm and generous nature.
quote:Niet waar. Ben daar redelijk ongevoelig voor.
However, you have to watch that others do not take advantage of your generosity, for you are apt to be influenced by hard-luck stories and give when it might be more prudent not to.
quote:Nope, ook niet. Helaas zie ik me zelf als het protitype van een trouwe medewerker, die liever leuk werk doet, dan vlug bakken met geld verdient.
You are ever on the watch for ways and means of making some "easy money" because this name destroys initiative and ambition, producing an easy-going, come-what-may nature which attaches value to money only for the self-enjoyment it can offer.
quote:Och...Ik heb mijn momenten
Misunderstandings could exist in your personal life because of this emotional power which you have difficulty controlling and also because of a difficulty in accepting a responsibility and seeing it through.
quote:Ik bijt me juist vast in dingen die ik interessant vind en nog moet afronden.
You are apt to leave a project unfinished and go on to something else.
quote:Kamer is inderdaad een bende en mijn rekening moet ook nog maar eens op orde gebracht worden.
Routine and system are foreign to your life, and, of course, these assets are an integral part of any successful undertaking.
quote:Geen last van. Bovendien heb ik een hekel aan snoep.
You are fond of sweets and rich foods and your tendency to eat heavily, causes overweight.
quote:Ook geen last van. Deze jongen kan eten wat ie wilt en toch een slanke jongeman blijven
You could be subject to skin disorders, swelling of the legs and ankles, fluid function disorders or weakness affecting the back.
(k ben wel in het buitenland verwekt, telt dat ook?)
Eva: de leven gevende.
Dus dan wordt Barbara-Eva: de vreemde, in het buitenland geboren, leven gevende???
quote:heet je Rambo?
Op 17 januari 2001 12:58 schreef otaku-san het volgende:
Ik heb 3 voornamen en die betekenen achtereenvolgens:
beschermer van het leger
beschermer, mannenverdediger, mensenredder
en God is genadig
quote:Ja, Rambo I, II en III
Op 17 januari 2001 13:05 schreef Catootje het volgende:
heet je Rambo?
quote:Hahahaha, *LOL*
Op 17 januari 2001 13:16 schreef Barb het volgende:
Ja, Rambo I, II en III
Liefelijk? is dat gewoon lief?*Anja is lief
quote:Jij ook al?
Op 17 januari 2001 11:02 schreef Zanderrr het volgende:
ALEXANDER --- Protector of Mankind*Pff..*
quote:Wessel Alex Johan
Op 17 januari 2001 13:05 schreef Catootje het volgende:
heet je Rambo?
quote:Wessel....da's wel en mooie naam....
Op 17 januari 2001 13:48 schreef otaku-san het volgende:
Wessel Alex Johan
quote:Hoezo? het was een enorm mager scharminkel, die is toch makkelijk tilbaar?
Op 17 januari 2001 08:37 schreef MrBig het volgende:
drager van Christus.Pfff...Heavy hoor
quote:Ik heb 'm zojuist voor je aangevraagd bij Kabalarians, dan heb je w.s. binnen een maand een uitgebreide omschrijving
Op 17 januari 2001 14:54 schreef Armageddon het volgende:
Ok hier is mijn naam ---> Monnowedden dat je die nergens vind
Graag gedaan hoor
quote:Monno is een afgeleide van Ramon--->Raymond:Wise Protection
quote:Ach ja, what can I say?
Op 17 januari 2001 16:46 schreef DIGGER het volgende:
Dat 81% lief is volgens mij nog wat aan de lage kant Fannetje....
Right...
Voor m'n vriendin:
Lian, Lianna, Lianne: De jongeling, gewijd aan jupiter.
Aha!
Wel grappig
quote:Oftewel een positief overheersende dwerg?
Op 17 januari 2001 17:58 schreef JungleMan het volgende:
de kleine heldhaftige
Protection met een mes als Saksische vrouw
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 17-01-2001 18:43]
quote:Dankjewel. Hoe ga jij je nu noemen dan?
Ok hier is mijn naam ---> Monno
Dat je het maar ff weet...
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe n&n op 18-01-2001 08:41]
quote:van Ramon? echt niet! hoe kom je daar bij?
Op 17 januari 2001 16:49 schreef beelzebub het volgende:
Monno is een afgeleide van Ramon--->Raymond:Wise Protection
quote:hahahaha!! Moet jou weer overkomen...
Op 18 januari 2001 13:44 schreef VictorVictor het volgende:
Jaap, Jacco, Jai, Jaime, Jaimy, Jakobus, Jamie, Jamy: Bedrieger.![]()
quote:Weer een kloon ontmaskerd
Op 18 januari 2001 13:44 schreef VictorVictor het volgende:
Jaap, Jacco, Jai, Jaime, Jaimy, Jakobus, Jamie, Jamy: Bedrieger.![]()
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 18-01-2001 20:15]
quote:volgens Theo Maassen zou 't zijn 'de Vreemdelinge - En Vele Anderen'
Op 17 januari 2001 12:16 schreef Barb het volgende:
Barbara: in het buitenland geborene, vreemdelinge.(k ben wel in het buitenland verwekt, telt dat ook?)
Eva: de leven gevende.
Dus dan wordt Barbara-Eva: de vreemde, in het buitenland geboren, leven gevende???
quote:Ja die naam had ik ook al eens opgezocht...
Op 19 januari 2001 01:54 schreef Sanne het volgende:
Sanderijn, Sandra, Sandrine, Sandy: Beschermer.
Sanne/Sanneke: Beschermer of lelie.
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 19-01-2001 02:27]
Sterk Volk
hahaha Manu Forti
hmkay, niet al teveel waarde aan die site hechten dus
quote:
quote:En ja hoor, hij is binnen!
Op 17 januari 2001 16:06 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 'm zojuist voor je aangevraagd bij Kabalarians, dan heb je w.s. binnen een maand een uitgebreide omschrijvingGraag gedaan hoor
Monno
Your first name of Monno has given you the vision and foresight to be able to organize others and to hold positions of responsibilities with poise and self-confidence. This name creates an optimistic outlook on life and favourable conditions in your personal affairs. You have the ability to express your thoughts and ideas, and you are friendly, likeable, and generous. You enjoy fun, laughter and congenial association. This name also gives you an appreciation of art, music, drama, or any of the many forms of expression in the arts. Since you are quick and fluent in your expression, you have to guard against boastfulness or dominating a situation. You are likely a big eater, requiring heavy foods to satisfy your appetite. Overeating can affect the bloodstream, causing it to become overheated. In turn, skin problems could result. There could also be weaknesses in the generative organs.
Zo, nu horen jullie het van een expert: Aernout rules!
quote:roeleert
Op 04 maart 2001 19:50 schreef Aernout het volgende:
Zo, nu horen jullie het van een expert: Aernout rules!
Hmm, enkele dingetjes kloppen wel aardig, anderen komen niet eens in de buurt!
[Dit bericht is gewijzigd door the shining op 04-03-2001 20:38]
wat een teleurstelling...
quote:Hee, kappen nou!
Op 04 maart 2001 20:47 schreef hoe-die-nie het volgende:
Steef, Stef, Stefan, Stefanie, Steffanie, Steffie, Steph, Stephan, Stephanie, Stephanus, Steve, Steven, Steventje: (Zege)krans...
wat een teleurstelling...
quote:
Op 17 januari 2001 10:59 schreef Fannetje het volgende:Gelukkig hebben we ook nog de zeer uitgebreide database van
quote:Even het topic doorlezen is erg moeilijk hè Larissa?
Op 05 maart 2001 09:53 schreef Larissa het volgende:
En mocht je naam er niet tussen staan, kijk dan eens op deze site:www.kabalarians.com/gkh/your.htm
*Zo... dat maakt het allemaal een stuk duidelijker toch
quote:Tja, jij kan het weten, want ik heb jou nog nooit op lezen kunnen betrappen.
Op 05 maart 2001 09:56 schreef Fannetje het volgende:
Even het topic doorlezen is erg moeilijk hè Larissa?
quote:Dat is idd ook een manier om te proberen je ergens onderuit te lullen, een lekker ongenuanceerd antwoord geven.
Op 05 maart 2001 10:24 schreef Larissa het volgende:
Tja, jij kan het weten, want ik heb jou nog nooit op lezen kunnen betrappen.
quote:Zit toch niet zo stom te zeiken, muts.
Op 05 maart 2001 10:26 schreef Fannetje het volgende:
Dat is idd ook een manier om te proberen je ergens onderuit te lullen, een lekker ongenuanceerd antwoord geven.
Ik zag dat je gisteren ook weer lekker tegen iemand bezig was.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 05-03-2001 10:31]
quote:Ik zoek helemaal geen ruzie. Kon het gewoon even niet laten om op die post van je te reageren, omdat jij mij een paar dagen geleden daarvan zat te beschuldigen, en het nu zelf ook deed.
Op 05 maart 2001 10:27 schreef Larissa het volgende:
Zit toch niet zo stom te zeiken, muts.
Als je maar ruzie kan zoeken ben je gelukkig he?Ik zag dat je gisteren ook weer lekker tegen iemand bezig was.
Wat heb ik gisteren nou weer gedaan?
En dit schreef ik inderdaad van de week naar jou:
quote:En kort van memorie ben je ook al he?
Ooit gehoord van actie en reactie?
En je zult nergens posts van mij vinden dat ik begin met ruzie zoeken, maar ja dan moet je lezen he, en dat kun je niet.
quote:Ik bemoei me zélden met zaken waarmee ik niets mee te maken heb. En bovendien vind ik dat wanneer je iets op het forum post, iedereen die het leest er iets mee te maken heeft.
Op 05 maart 2001 10:42 schreef Larissa het volgende:
Ja, dus erg origineel was je niet he? Kon je zelf weer niets verzinnen?
Jij bemoeit je altijdmet zaken waar je geen f* mee te maken hebt zonder te lezen.
quote:Dat is wel zo, maar dat betekent dus wel dat jij níet het hele topic had gelezen.
Dat valt niet te vergelijken met een dubbele verwijzing naar een site: dat doen er zoveel hier.
quote:Kom op zeg! Met mijn reactie was ik er hélemaal niet op uit om ruzie te zoeken. Iemand vroeg zich iets af, ik reageerde (naar mijn mening) heel normaal. Het is niet eens in me op te komen om bot te reageren. Volgens mij heeft Puckzzz dat ook helemaal niet zo opgevat. Jij zoekt dingen die er helemaal niet zijn.
En kort van memorie ben je ook al he?
Je voelde je aangesproken toen iemand zei dat het bijna zielig was om lijstjes te publiceren van de mensen die je hier ontmoet, terwijl jij er niet eens mee bedoeld werd. Tis dat die ander normaal erop reageerde anders had je daar ook weer een ruzie kunnen scoren.
Ik ben idd zelf zo stom geweest om deze discussie te starten, en reageer hierna dus ook niet meer, om te voorkomen dat het uit de hand loopt, wat absoluut niet mijn bedoeling is geweest.
quote:Als jij middenin een topic reageert dat "ik een achterlijk wijf ben en of ik soms solliciteer naar een ban" dan krijg ik die indruk niet bepaald van je, als je dan (weer) niet zag dat ik de ruzie niet begonnen ben.
Op 05 maart 2001 10:52 schreef Fannetje het volgende:Ik bemoei me zélden met zaken waarmee ik niets mee te maken heb. En bovendien vind ik dat wanneer je iets op het forum post, iedereen die het leest er iets mee te maken heeft.
Ik lees overigens altijd het hele topic voordat ik reageer, dus dat slaat ook al nergens op.
quote:Als jij een botte reactie geeft op een goedbedoelde post van mij kun je, zeker na wat laatst voorviel, niet verwachten dat ik er normaal op reageer. Ik kan dan wel met je gaan slijmen maar dat ligt nu eenmaal niet in mijn aard.
Ik ben idd zelf zo stom geweest om deze discussie te starten, en reageer hierna dus ook niet meer, om te voorkomen dat het uit de hand loopt, wat absoluut niet mijn bedoeling is geweest.
Klopt echt helemaal niks van. De naam betekent trouwens Dappere vriend, klopt ook niks van
Klopt ook niet veel van. Ik jaag geen financieel succes na.
Ik verdien genoeg, maar dat komt omdat ik hier al 10 jaar werk. Toen ik hier kwam werken verdiende ik bijna 2000 netto minder dan nu.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 06-03-2001 13:16]
Na, gedeeltelijk klopt het wel, maar ik vind het wat te negatief. Zo'n groot gebrek aan zelfvertrouwen heb ik nou ook weer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |