Lees eerst ook Normen & Waarden Politieke Forum en Wegwijs in de Nederlandse politiek
quote:Dus het mag van de SP??
Op maandag 14 april 2003 12:06 schreef Maerycke het volgende:
Overigens heb ik reactie gekregen van de SP over M. Smit.. Mag ik dit hier neerzetten of moet ik dit elders neergooien?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Beste *censuur*,
Dank voor je melding.Politiek bezien zit er een wereld van verschil tussen de denkbeelden die Michiel Smit erop na houden en de visie die wij uitdragen. Dat doet weinig af aan de werkzijze die we er als SP op nahouden. Ondertussen kunnen we er weinig aan doen, dat we voor veel mensen die er andere opvattingen op na houden, tot voorbeeld worden gesteld van hoe een politieke partij zou moeten werken. Maar natuurlijk zien we wel liever dit uitgedragen worden door mensen die het inhoudelijk ook eens met ons zijn.
Met vriendelijke groet,
*censuur*
medewerker SP
--------------------------------------------------------------------------------Snelle reactie trouwens...
quote:Uiteraard. Hele vriendelijke partij hoor, die SP
Op maandag 14 april 2003 14:31 schreef Kozzmic het volgende:
Nog even uit het vorige topic....
[..]Dus het mag van de SP??
quote:Le-zen, de SP vindt het betreurenswaardig.
quote:Le-zen. Ze zien liever dat een gelijkgestemde partij zich met hen vergelijkt, maar meer niet.
Op maandag 14 april 2003 14:55 schreef SCH het volgende:[..]
Le-zen, de SP vindt het betreurenswaardig.
quote:Ze zeggen dat ze er niks tegen kunnen doen maar dat ze het vervelend vinden. Je blijft volhouden dat je een goeie zet hebt gedaan terwijl je zelf wel weet dat je fout zat.
Op maandag 14 april 2003 15:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Le-zen. Ze zien liever dat een gelijkgestemde partij zich met hen vergelijkt, maar meer niet.
quote:Als het aan mij ligt wordt-ie van Fok! afgegooid. Zijn uitspraken zijn offtopic, nauwelijks onderbouwd, haatzaaiend, en op het racistische af. Ik heb geen enkele behoefte om daar op te reageren, temeer omdat uit het postverleden van de user blijkt dat hij helemaal geen discussie wil. Hij moet alleen zo nu en dan zijn bekrompen en bevooroordeelde ideeën spuien, om vervolgens de discussie en vragen die het oproept te negeren.
Op maandag 14 april 2003 15:25 schreef SCH het volgende:[..]
Kozzmich - OK-Dan poneert iets, geef ons dan ook de ruimte daar op te reageren of spreek hem er op aan.
Echter ik ga hier niet over het banbeleid.
-edit- Van mij mag je trouwens reageren op OK_DAN. Zolang de discussie in ieder geval enigzins ontopic blijft. Anders kan je elk politiek topic latenb vervallen in een "politici zijn zakkenvullers"-discussie.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 14-04-2003 15:33]
quote:Jij bent wel een drammertje he?
Op maandag 14 april 2003 15:10 schreef SCH het volgende:[..]
Ze zeggen dat ze er niks tegen kunnen doen maar dat ze het vervelend vinden. Je blijft volhouden dat je een goeie zet hebt gedaan terwijl je zelf wel weet dat je fout zat.
quote:En zoals ik in het beroemde (beruchte) toipc keer op keer heb aangegeven, is dat het enige wat Smit met zijn term bedoelde. de manier van werken. Logistiek. De manier van mensen benaderen.
Ondertussen kunnen we er weinig aan doen, dat we voor veel mensen die er andere opvattingen op na houden, tot voorbeeld worden gesteld van hoe een politieke partij zou moeten werken.
quote:OK (niet dan
Op maandag 14 april 2003 15:30 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als het aan mij ligt wordt-ie van Fok! afgegooid. Zijn uitspraken zijn offtopic, nauwelijks onderbouwd, haatzaaiend, en op het racistische af. Ik heb geen enkele behoefte om daar op te reageren, temeer omdat uit het postverleden van de user blijkt dat hij helemaal geen discussie wil. Hij moet alleen zo nu en dan zijn bekrompen en bevooroordeelde ideeën spuien, om vervolgens de discussie en vragen die het oproept te negeren.
Echter ik ga hier niet over het banbeleid.
quote:Drammertje??? Hoezo
Op maandag 14 april 2003 15:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Jij bent wel een drammertje he?
[..]En zoals ik in het beroemde (beruchte) toipc keer op keer heb aangegeven, is dat het enige wat Smit met zijn term bedoelde. de manier van werken. Logistiek. De manier van mensen benaderen.
quote:Ik had er nog iets aan toegevoegd...
Op maandag 14 april 2003 15:32 schreef SCH het volgende:[..]
OK (niet dan
), da's klare taal. Ik reageer niet meer op hem voortaan (althans, i try)
quote:Aanvullend: Indien iemand in een discussie zegt dat alle politici c.q. PvdA-ers zakkenvullers zijn mag daar overigens best op ingegaan worden, zolang de discussie maar niet omslaat. En daarvoor is dan natuurlijk ook een moderator om de users 'vriendelijk' te verzoeken weer 'enigzins' terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp.
-edit- Van mij mag je trouwens reageren op OK_DAN. Zolang de discussie in ieder geval enigzins ontopic blijft. Anders kan je elk politiek topic latenb vervallen in een "politici zijn zakkenvullers"-discussie.
quote:Op een dag weet je het... solliciteren om mod te worden was het stomste wat je kon doen.
Op maandag 14 april 2003 15:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja, ik blijf aan de gang.
quote:Nee hoor. Dan was ik er nooit aan begonnen.
Op maandag 14 april 2003 15:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Op een dag weet je het... solliciteren om mod te worden was het stomste wat je kon doen.
quote:Hoeft niet, gewoon zeggen dat het je spijt
Op maandag 14 april 2003 15:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja, ik blijf aan de gang.
quote:Ja, als het te heet onder je voeten wordt, dan houd je je angstvallig stil. Fouten toegeven is je zwakste kant, maar voorkomt ook dat je spijt krijgt van deze 'baan'.
Op maandag 14 april 2003 15:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee hoor. Dan was ik er nooit aan begonnen.
quote:Je bent echt een doordrammer
Op maandag 14 april 2003 15:41 schreef SCH het volgende:[..]
Hoeft niet, gewoon zeggen dat het je spijt
![]()
quote:Ik heb geen islamitische vriendin
Op maandag 14 april 2003 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Je bent echt een doordrammer
Ben je een kloon van OK_DAN?
quote:Alles mag, maar ik krijg nou niet de indruk dat ze er blij mee zijn
quote:Racist
Op maandag 14 april 2003 15:46 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb geen islamitische vriendin
quote:Dan zorg je maar dat je er snel een krijgt
Op maandag 14 april 2003 15:46 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb geen islamitische vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 14-04-2003 16:11]
quote:Kom er gezellig bij.
Op maandag 14 april 2003 16:09 schreef SilverMane het volgende:
Wat een gezellig kliekje is dit. Een stel oude wijven zijn er niks bij.
Nog beter, laten we naar het cafe gaan:
[POL] Slowchat café, daar issie weer.
quote:Een stel oude wijven IS er niets bij. 'Een stel' is grammaticaal enkelvoud
Op maandag 14 april 2003 16:09 schreef SilverMane het volgende:
Wat een gezellig kliekje is dit. Een stel oude wijven zijn er niks bij.
quote:Je lokt het ook uit hè?
Op maandag 14 april 2003 16:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Een stel oude wijven IS er niets bij. 'Een stel' is grammaticaal enkelvoud
quote:Nee hoor. Ik voed op. Leerzaam, toch?
Op maandag 14 april 2003 16:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je lokt het ook uit hè?
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Mwah, past prima in Is de LPF klaar om te regeren?.
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nee. Dit ging duidelijk weer in de richting van het aloude 'boehoe de linkse media moeten altijd ons hebben', Calimero-syndroom.
En je maakt het echt niet beter door te proberen zo snel mogelijk alle topics over onderwerpen die jou persoonlijk niet aanstaan te sluiten (integratie/allochtonen topics,.pro-Amerika topics, pro VVD/LPF topics, kritische topics over links, kritische topics over de media, enz.).
quote:Nee. Het ongeloofwaardige betreft de deelname van de LPF aan de regering. Daarom past de post prima in het genoemde topic.
Op maandag 14 april 2003 22:09 schreef Tikorev het volgende:
Kan LPF weer in beeld, NRC begint met hakken misschien weer even open? Volgens mij heeft het beleid van de media wat betreft een coalitie CDA-VVD-LPF weinig te maken met de vraag of de LPF klaar is voor regeren
[..]
quote:Je hoeft niet op Fok! te blijven hoor...
Op maandag 14 april 2003 22:14 schreef Sickie het volgende:
Kunnen we niet ergens iets minder partijdige mods krijgen, of tenminste een stel die het er niet zo heel dik bovenop legt.
quote:Je hebt helemaal gelijk.
Op maandag 14 april 2003 22:16 schreef Tikorev het volgende:[..]
En je maakt het echt niet beter door te proberen zo snel mogelijk alle topics over onderwerpen die jou persoonlijk niet aanstaan te sluiten (integratie/allochtonen topics,.pro-Amerika topics, pro VVD/LPF topics, kritische topics over links, kritische topics over de media, enz.).
quote:Idd, of die tenminste nog een beetje de schijn ophouden door niet zo selectief topics op slot te doen...
Op maandag 14 april 2003 22:14 schreef Sickie het volgende:
Kunnen we niet ergens iets minder partijdige mods krijgen, of tenminste een stel die het er niet zo heel dik bovenop legt.
quote:Het gaat niet om de LPF. Het gaat om de manier hoe de NRC (media) er (weer) mee omgaat.
Op maandag 14 april 2003 22:16 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee. Het ongeloofwaardige betreft de deelname van de LPF aan de regering. Daarom past de post prima in het genoemde topic.
quote:Fouten erkennen is stap 1. Nu graag stap 2 en dat topic weer open...
Op maandag 14 april 2003 22:17 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk.
quote:En anders? Open je hem zelf opnieuw?
Op maandag 14 april 2003 22:21 schreef Tikorev het volgende:[..]
Fouten erkennen is stap 1. Nu graag stap 2 en dat topic weer open...
quote:Nee hoor, zou niet durven
Op maandag 14 april 2003 22:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En anders? Open je hem zelf opnieuw?
Je kan dus rustig even 5 minuten wat voor jezelf doen
quote:Had je kunnen weten, die gaat namelijk ook over Zalm
Op maandag 14 april 2003 22:56 schreef niego het volgende:
d8 dat polls gewoon mochten, maar blijkbaar niet...
[Poll] Zalm 4 president
quote:Zoals ook in het 'andere premier'-topic gepost...
Op maandag 14 april 2003 22:56 schreef niego het volgende:
d8 dat polls gewoon mochten, maar blijkbaar niet...
[Poll] Zalm 4 president
Polls mogen, maar met dit soort polls hebben we straks 20 verschillende topics waar de mening wordt gevraagd over 20 verschillende politici als kandidaat-premier. Daarom heb ik je naar dit topic verwezen, waar je de poll gewoon mag plaatsen.
Er staat per abuis een dubbele punt aan het eind van mijn topictitel Op naar een nieuw kabinet - deel 1:
Zou deze svp weggehaald kunnen worden? (Indien het niet gesloten wordt, that is)
Dank
quote:Moet er ook niet een [centraal] voor? of [formatie].
Op dinsdag 15 april 2003 15:29 schreef Maerycke het volgende:
Kozzmic, Wile,Er staat per abuis een dubbele punt aan het eind van mijn topictitel Op naar een nieuw kabinet - deel 1:
Zou deze svp weggehaald kunnen worden? (Indien het niet gesloten wordt, that is)
Dank
quote:Ja, dat zou helemaal perfect zijn inderdaad.
Op dinsdag 15 april 2003 15:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
Moet er ook niet een [centraal] voor? of [formatie].
quote:Maar dit is niet meer tussen twee formaties in, maar het begin van de nieuwe formatie. Toch?
Op dinsdag 15 april 2003 15:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Het topic had eigenlijk in [centraal] Tussen 2 formaties gemoeten, hoor. Maar ik wijzig het wel.
quote:Nee. Pas als de informateurs benoemd zijn. Tot die tijd zitten we in de tussenfase, de adviesfase.
Op dinsdag 15 april 2003 15:35 schreef Maerycke het volgende:[..]
Maar dit is niet meer tussen twee formaties in, maar het begin van de nieuwe formatie. Toch?
quote:Excuus, dan was ik iets te voorbarig.
Op dinsdag 15 april 2003 15:36 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee. Pas als de informateurs benoemd zijn. Tot die tijd zitten we in de tussenfase, de adviesfase.
Bloemetje dan maar?
Dat kan wel in 1 dacht ik zo.
quote:De tweede is algemener bedoeld dan de eerste. Ik ben het op het eerste oog dus niet met je eens, maar zal later het nog even wat beter inhoudelijk bekijken.
Op donderdag 17 april 2003 16:53 schreef Sidekick het volgende:
Er lopen 2 discussie over de SP:
Is de SP haar weg wat kwijt?
De SP, wat vinden we ervanDat kan wel in 1 dacht ik zo.
= edit: ach laat ook maar =
Aan OK_DAN: je bent hier welkom.
quote:Tsja, je bent niet verplicht hier te blijven...
Op zaterdag 19 april 2003 20:34 schreef rroloff het volgende:
= edit: ach laat ook maar =Aan OK_DAN: je bent hier welkom.
Eerlijk gezegd ben ik meneer OK_DAN een beetje zat. Hij is als een langspeelplaat die maar blijft hangen, telkens weer wordt hetzelfde deuntje afgespeeld. Op argumenten en discussies gaat meneer nauwelijks in, het is moslim hier, islam daar, allochtoon zus en moskee zo. Het gaat vervelen.
Ik heb geen enkele moeite met een mening die niet de mijne is, ik vind ook niet dat we het allemaal met elkaar eens moeten worden, maar dit blijft wel een discussieforum, niet een toneel dat je gebruikt om zonder interactie met anderen alleen maar je eigen ranzige stokpaardjes naar voren te brengen.
Vraagje: Is het toegestaan een mede-fokker uit te maken voor racist en buitenlanderhater?
quote:Wel als hij zich zo opstelt, lijkt me.
Op maandag 21 april 2003 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
'Partijen moeten bij verkiezingen kant kiezen'Vraagje: Is het toegestaan een mede-fokker uit te maken voor racist en buitenlanderhater?
quote:Dat jij dan mooi mag aantonen met wat quotes. En anders is het gewoon smerige laster.
Op maandag 21 april 2003 23:17 schreef SCH het volgende:Wel als hij zich zo opstelt, lijkt me.
quote:Ach gossie, 't ventje voelt zich gekwetst en vraagt de meester om hulp
'Partijen moeten bij verkiezingen kant kiezen'Vraagje: Is het toegestaan een mede-fokker uit te maken voor racist en buitenlanderhater?
quote:Er zijn bepaalde grenzen, ook volgens de policy. En SCH is natuurlijk al vaker gebanned.
Op maandag 21 april 2003 23:28 schreef Samplonius het volgende:Ach gossie, 't ventje voelt zich gekwetst en vraagt de meester om hulp
quote:Ach gossie, kan je daar niet tegen? Waar denk je dat dit topic voor bedoeld is?
Op maandag 21 april 2003 23:28 schreef Samplonius het volgende:[..]
Ach gossie, 't ventje voelt zich gekwetst en vraagt de meester om hulp
quote:Dat maakt toch niets uit? Een topic over de Irak standpunten van de VVD werd ook gesloten omdat er wel ergens wel een ander topic was waar de VVD in voorkwam.
Op donderdag 17 april 2003 16:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De tweede is algemener bedoeld dan de eerste. Ik ben het op het eerste oog dus niet met je eens, maar zal later het nog even wat beter inhoudelijk bekijken.
Wees dan ook consequent met topics over je eigen partij
quote:De SP is 'mijn eigen partij' niet. Verder lopen er wel vaker meerdere topics tegelijkertijd over één partij.
Op maandag 21 april 2003 23:41 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat maakt toch niets uit? Een topic over de Irak standpunten van de VVD werd ook gesloten omdat er wel ergens wel een ander topic was waar de VVD in voorkwam.
Wees dan ook consequent met topics over je eigen partij
Trouwens, als je nu nog steeds loopt te mekkeren over dat "Tien vragen over Irak"-topic van anderhalve maand geleden; ten eerste was de reden voor het sluiten van het topic niet het feit dat er meerdere VVD-topics waren, ten tweede had jij in je openingspost helemaal geen bronvermelding, dus was het mij in eerste instantie niet eens duidelijk dat het over het standpunt van de VVD ging. Lees hier nog maar eens na.
quote:Ik ga er dus maar vanuit dat dat is toegestaan?
Staat genoteerd. Het omgekeerde mag dan uiteraard ook.
quote:Don't even think about it..
Op dinsdag 22 april 2003 09:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik ga er dus maar vanuit dat dat is toegestaan?
Staat genoteerd. Het omgekeerde mag dan uiteraard ook.
quote:Dus 'racist in schaapskleren' en 'buitenlanderhater' en dat soort dingen mogen ook niet?
Op dinsdag 22 april 2003 09:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
"Don't even think about it" geldt voor alle kanten. Geen gescheld.
quote:Jij blijft vrolijk doorschelden in het LPF-topic. Mijn probleem niet, maar jank dan niet zo
Op dinsdag 22 april 2003 09:51 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dus 'racist in schaapskleren' en 'buitenlanderhater' en dat soort dingen mogen ook niet?
quote:Ik vraag hier even helderheid van de moderators, daar is dit topic voor. Ik wil weten welke termen en insinuaties al dan niet zijn toegestaan.
Op dinsdag 22 april 2003 09:54 schreef SCH het volgende:Jij blijft vrolijk doorschelden in het LPF-topic. Mijn probleem niet, maar jank dan niet zo
Want ik ben niet van plan mij zonder meer voor racist te laten uitmaken.
Iki spreek me even niet uit over het verleden. Wat er nu staat, laat ik staan. Vanaf vandaag zullen alle partijen echter beter op hun woorden moeten gaan letten.
quote:Graag. We zullen zien.
Op dinsdag 22 april 2003 09:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
We hebben hierover overleg gehad en zijn van plan hier strenger op te gaan modden. Er zullen ook sneller notes uitgedeeld worden en eerder bans aangevraagd.
quote:Wanneer je dat goed kunt onderbouwen met quotes, en niet zomaar gaat roepen 'uit je postgedrag blijkt'.
Op dinsdag 22 april 2003 11:15 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat je mensen mag blijven aanspreken op racistische en semi-racistische taal? Of gaan jullie dat als modjes nu zelf sterker ter hand nemen?
Mij lijkt dat moderators dit kunnen en moeten beoordelen.
quote:Aanspreken mag, maar beschaafd en onderbouwd. Begin dus met het opzoeken van het woord racisme en gooi het niet domweg in het rond. hetzelfde geldt voor de andere kant. Geblaat zonder onderbouwing van 'linkse kerk' zal ook een gefronste blik krijgen.
Op dinsdag 22 april 2003 11:15 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat je mensen mag blijven aanspreken op racistische en semi-racistische taal? Of gaan jullie dat als modjes nu zelf sterker ter hand nemen?
Overigens hebben wij als mods het laatste woord. Iemand kan vinden dat iets niet door de beugel kan, als wij het er niet mee eens zijn, blijft het staan. We hopen eigenlijkl zo min mogelijk nodig te zijn. Zeker binnen POL zou beschaafd discussieren geen vreemd verschijnsel behoren te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 22-04-2003 11:25]
quote:Ik vroeg het niet aan jou.
Op dinsdag 22 april 2003 11:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wanneer je dat goed kunt onderbouwen met quotes, en niet zomaar gaat roepen 'uit je postgedrag blijkt'.
Mij lijkt dat moderators dit kunnen en moeten beoordelen.
Bij jou staat het al lang vast. Jij brengt mij ineens in verband met Kafka, dat kun je al helemaal niet onderbouwen.
Voortdurend allochtonen stigmatiseren is zeer kwalijk en tendentieus, ik vind dat de moderators daar veel scherper op moeten zijn. Blijkbaar voel jij je er erg door aangesproken, waarvan akte.
quote:Prima Wile - je beschrijft het precies zoals ik het wil en ook al doe.
Op dinsdag 22 april 2003 11:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Aanspreken mag, maar beschaafd en onderbouwd. Begin dus met het opzoeken van het woord racisme en gooi het niet domweg in het rond. hetzelfde geldt voor de andere kant. Geblaat zonder onderbouwing van 'linkse kerk' zal ook een gefronste blik krijgen.
quote:Dit soort discussies helpt niet mee. Laat elkaar in de waarde. Steken onmder water zijn eigenlijk
Op dinsdag 22 april 2003 11:24 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vroeg het niet aan jou.
Bij jou staat het al lang vast. Jij brengt mij ineens in verband met Kafka, dat kun je al helemaal niet onderbouwen.
Voortdurend allochtonen stigmatiseren is zeer kwalijk en tendentieus, ik vind dat de moderators daar veel scherper op moeten zijn. Blijkbaar voel jij je er erg door aangesproken, waarvan akte.
quote:Gossie.
Op dinsdag 22 april 2003 11:24 schreef SCH het volgende:Ik vroeg het niet aan jou.
quote:Wie kaatst, kan/kon een bal verwachten.
quote:De moderators dus. En jij gaat je daar verre van houden?
Voortdurend allochtonen stigmatiseren is zeer kwalijk en tendentieus, ik vind dat de moderators daar veel scherper op moeten zijn.
Overigens dienen moderators dan ook toe te zien op het stigmatiseren van mensen die allochtonen zouden (!) stigmatiseren. Gelijke monniken...
quote:Jij noemt me een racist ja, dus uiteraard voel ik me hier door aangesproken.
Blijkbaar voel jij je er erg door aangesproken, waarvan akte.
quote:Dat werkt helaas niet, voelt meneer zich te groot voor. Hij zet zijn haat-campagne hier liever voort.
Op dinsdag 22 april 2003 11:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oke, genoeg. We weten hoe jullie over elkaar denken. Dit topic gaat over de moderatie. Elkaar afmaken doe je maar in e-mail of zo.
quote:Lijkt me okay, mits goed gecontroleerd. We'll see.
Op dinsdag 22 april 2003 11:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Aanspreken mag, maar beschaafd en onderbouwd. Begin dus met het opzoeken van het woord racisme en gooi het niet domweg in het rond. hetzelfde geldt voor de andere kant. Geblaat zonder onderbouwing van 'linkse kerk' zal ook een gefronste blik krijgen.
quote:Dus iemand mag wel zeggen dat Balkenende zuigt vanwege Margarita, maar mag dit niet ontkracht worden omdat je vindt dat andere personen de schuld dragen.
Op donderdag 24 april 2003 11:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Ik verwijs ernaar omdat als er in dit topic over Balkenende en Margarita gesproken gaat worden, het een kwestie van tijd is voor er iemand komt hyperen over 'Ja maar Kok...' of 'Ja maar, Zalm en Dijkstal..' Dat wil ik gewoon voorkomen.
Ik weet het, de scheidslijn is dun, maar je hebt zelf de boel op scherp gezet door te vroeg (naar mijn mening) naar een ander topic te wijzen.
quote:Misschien. Maar beter te vroeg dan te laat. Iemand mag best vinden dat Balkenende zuigt vanwege Margarita. Ik wil alleen voorkomen dat de hele discussie over Margarita in een verkeerd topic gevoerd gaat worden. Gelukkig is het bijna vol
Op donderdag 24 april 2003 11:50 schreef Sidekick het volgende:
Uit:
Jan Peter Balkenende, goed of slecht?
[..]Dus iemand mag wel zeggen dat Balkenende zuigt vanwege Margarita, maar mag dit niet ontkracht worden omdat je vindt dat andere personen de schuld dragen.
Ik weet het, de scheidslijn is dun, maar je hebt zelf de boel op scherp gezet door te vroeg (naar mijn mening) naar een ander topic te wijzen.
quote:En jij denkt dat er geen deel 2 komt...??
Op donderdag 24 april 2003 11:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Gelukkig is het bijna vol
quote:Nu begeef je je helemaal op een hellend vlak.
Op donderdag 24 april 2003 11:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Misschien. Maar beter te vroeg dan te laat.
quote:Maar wanneer je zegt dat Zalm alle schuld draagt en Balkenende dus goed is, dan is dat al een overshreiding van het topic, dat leg je in dat topic net uit.
Iemand mag best vinden dat Balkenende zuigt vanwege Margarita.
quote:JPB verdient gewoon een deel 2
Ik wil alleen voorkomen dat de hele discussie over Margarita in een verkeerd topic gevoerd gaat worden. Gelukkig is het bijna vol
Eigenlijk is het een fout topic. Misschien moet je eerder slotjes zetten bij dit soort topics (partijtopics, politicitopics), en dat de positie van een partij/persoon alleen bij een actueel onderwerp besproken mag worden. Want anders houd je dit soort overlapping.
quote:Heet hij een zoon die Jan W Balkenende heet? Ik krijg van die Bush-gedachten...
Op donderdag 24 april 2003 11:57 schreef LouLou het volgende:[..]
En jij denkt dat er geen deel 2 komt...??
"De missers van Balkenende, the saga goes on..."
quote:Trust me.. Er komt misschien wel een deel 2, maar dat zal niet lang leven
Op donderdag 24 april 2003 11:57 schreef LouLou het volgende:[..]
En jij denkt dat er geen deel 2 komt...??
"De missers van Balkenende, the saga goes on..."
Is het vreemd als een socialist héél veel verdient
Kan ie aub dicht? Dom topic....
quote:Waarom? Laat de kindjes maar even lekker de frustraties uiten hoor. Als ik dit dichtgooi krijg ik toch alleen maar verwijten dat ik links-bash topics dichtgooi en rechtsbash topics openlaat.
Op donderdag 24 april 2003 13:35 schreef Sidekick het volgende:
Hoewel ik geen reactie krijg op mijn posts hier, blijf ik het proberen.Is het vreemd als een socialist héél veel verdient
Overigens, dat je niet a la minute antwoord krijgt, heeft te maken met het feit dat ik ook nog een leven heb naast dit gedoe.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Waarom? Laat de kindjes maar even lekker de frustraties uiten hoor. Als ik dit dichtgooi krijg ik toch alleen maar verwijten dat ik links-bash topics dichtgooi en rechtsbash topics openlaat.
quote:Dat weet ik, maar je bent speciaal voor overdag 'ingehuurd'. Ik heb er geen problemen mee, dat ik niet à la minute op mijn wenken wordt bediend. Take your time.
Overigens, dat je niet a la minute antwoord krijgt, heeft te maken met het feit dat ik ook nog een leven heb naast dit gedoe.
quote:Mama mag ik......
Op donderdag 24 april 2003 13:35 schreef Sidekick het volgende:
Hoewel ik geen reactie krijg op mijn posts hier, blijf ik het proberen.Is het vreemd als een socialist héél veel verdient
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:59 schreef 001 het volgende:[..]
Mama mag ik......
Aangezien de sarcastische opmerkingen (onder andere door mij) in het desbetreffende topic totaal worden genegeerd, meld ik het hier ff.
Het topic is gedoemd om te mislukken na een domme openingspost.
Het preventief modden wat Wiley heeft geopperd, is nergens te bekennen.
quote:Je weet toch wel dat hier een apart topic voor is, zodat er hoogwaardige topics met hoogwaardig inhoud overblijft bij de rest van de topics?
Laat de kindjes maar even lekker de frustraties uiten hoor.
quote:He, da's een goeie
Op donderdag 24 april 2003 14:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je weet toch wel dat hier een apart topic voor is, zodat er hoogwaardige topics met hoogwaardig inhoud overblijft bij de rest van de topics?
[centraal] Het grote politieke afreageertopic (2)
quote:"Here to help."
Op donderdag 24 april 2003 14:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
He, da's een goeie
Thnx.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:21 schreef Sidekick het volgende:
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)OPEN! NU!
Sorry. [afbeelding]
quote:En ga je ook nog wat editten in dat topic?
Op dinsdag 29 april 2003 13:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja, ho maar weer. Ippon, iets minder insinuerend, want waar haal je je laatste bewering dat het niet mocht van de gevestigde partijen vandaan? Gaan we weer 'de kogel kwam van links' gedoe krijgen?Aan de andere kant blijft deze moord geheel fout. Dus het als 'Bevrijdingsdag' zien vind ik persoonlijk ook een beetje smakeloos. je kan denken van Fortuyn wat je wilt, de man bleef binnen de grenzen die de wet aan politici en would-be politici stelt. Als hij was blijven leven en gekozen was tot wat dan ook, was dat een gevolg van het democratisch bestel geweest.
Ik koop niet bij Albert Heijn maar ik heb de moord op gerrit Jan Heijn ook nooit gevierd als bevrijding. Laten we wel proberen beschaafd met elkaar om te gaan.
quote:Dat is al gebeurd.
Op dinsdag 29 april 2003 13:17 schreef Sidekick het volgende:[..]
En ga je ook nog wat editten in dat topic?
quote:Ik wil niet over komen als betweterig, of als een rechtse zeiker; maar ik dacht dat flames in zijn geheel werden ge-edit ipv een normale post ervan te maken.
Op dinsdag 29 april 2003 13:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat is al gebeurd.
Natuurlijk is het een topic met een knipoog naar andere situaties in de wereld, die er nu zijn en die er aan dreigen te komen... , maar daarom niet minder relevant en actueel. Ik denk overigens dat er voor dit standpunt, wat niet een erg voor de hand liggend scenario is, dat geef ik toe, nog best veel steun is in Nederland, zeker onder oud Indië gangers.
quote:Heb maar een korte opmerking. Amusant om te zien hoe sommigen een reductio ad absurdum oppakken in de AEL thread als ware het een gemeend argument.
Op dinsdag 29 april 2003 13:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Daar laat ik het bij.
quote:Kan je een dergelijk topic dan niet beter in C&H plaatsen? Daar valt met een onderwerp als herkolonisatie misschien nog wel wat te doen. Het past in ieder geval niet in POL imo.
Op donderdag 1 mei 2003 13:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kan mijn topic weer open? Het gaat hier om de discussie die hier gevoerd kan worden of het ethisch is, of niet om zoiets te doen, net zoals de Amerikanen dus in Irak hebben gedaan. Op nieuw Guinea zijn ze ook niet blij met de Indonesische bezetting. Dat je het met de stelling niet eens bent hoeft nog niet te betekenen dat je het moet sluiten...Natuurlijk is het een topic met een knipoog naar andere situaties in de wereld, die er nu zijn en die er aan dreigen te komen... , maar daarom niet minder relevant en actueel. Ik denk overigens dat er voor dit standpunt, wat niet een erg voor de hand liggend scenario is, dat geef ik toe, nog best veel steun is in Nederland, zeker onder oud Indië gangers.
Nederland zou NU Nieuw Guinea moeten bezetten..
quote:Ik zie meer in ONZ.
Op donderdag 1 mei 2003 13:24 schreef du_ke het volgende:[..]
Kan je een dergelijk topic dan niet beter in C&H plaatsen? Daar valt met een onderwerp als herkolonisatie misschien nog wel wat te doen. Het past in ieder geval niet in POL imo.
quote:In C&H reageert bijna niemand, zit je je verhaal voor niks te typen, en dit past ook best in POL vind ik, het gaat niet over herkolonisatie, maar het herverdelen van de macht in de wereld. En over de vraag of, wat kan en wat niet kan dus.... maar ook of Nederland zoiets zou moeten overwegen en of dat ooit nog een optie is... Ik denk dat veel landen dus dergelike stappen tegen andere landen overwegen, nu de VS een precedent heeft gezet.
Op donderdag 1 mei 2003 13:24 schreef du_ke het volgende:[..]
Kan je een dergelijk topic dan niet beter in C&H plaatsen? Daar valt met een onderwerp als herkolonisatie misschien nog wel wat te doen. Het past in ieder geval niet in POL imo.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 01-05-2003 13:32]
quote:Het is geen POL topic. C&H eerder, maar zelfs dat zie ik niet zo zitten. het is een ONZin stelling, wat mij betreft, maar als je hem in C&H wilt zetten, ga je gang.
Op donderdag 1 mei 2003 13:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
In C&H reageert bijna niemand, zit je je verhaal voor niks te typen, en dit past ook best in POL vind ik, het gaat niet over herkolonisatie, maar het herverdelen van de macht in de wereld.
quote:Ik vond het wel een zinvol topic tussen alle formatie topics. Denk dat er een manisch moddagje is ofzo
Op donderdag 1 mei 2003 13:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
In C&H reageert bijna niemand, zit je je verhaal voor niks te typen, en dit past ook best in POL vind ik, het gaat niet over herkolonisatie, maar het herverdelen van de macht in de wereld.
quote:Dat vind jij, ik ben het daar dus niet mee eens. Jij zegt dat alleen maar omdat je het niet eens bent met de stelling, dat vind ik een foute reden een topic op slot te doen.
Op donderdag 1 mei 2003 13:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het is geen POL topic. C&H eerder, maar zelfs dat zie ik niet zo zitten. het is een ONZin stelling, wat mij betreft, maar als je hem in C&H wilt zetten, ga je gang.
quote:Als dat het geval zou zijn, zou je in C&H ook geen kans hebben, daar ik bij afwezigheid van Inkie dat ook mod. In C&H kun je je gang gaan.
Op donderdag 1 mei 2003 13:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat vind jij, ik ben het daar dus niet mee eens. Jij zegt dat alleen maar omdat je het niet eens bent met de stelling, dat vind ik een foute reden een topic op slot te doen.
quote:Wile geeft geen enkele argumentatie, tenminste niet wat hij erbij schrijft, dat is echt van een heel bedenkelijk niveau. Kolonisatie is een interessant thema, zeker in deze tijd. Bloodhound heeft het wat scherp geformuleerd, zoals dat in POL juist welkom is. Dus geen enkele reden om het topic op slot te houden.
Op donderdag 1 mei 2003 13:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat vind jij, ik ben het daar dus niet mee eens. Jij zegt dat alleen maar omdat je het niet eens bent met de stelling, dat vind ik een foute reden een topic op slot te doen.
quote:Dit is het niveau van modereren en argumenteren waar jij je bij thuis voelt
Op donderdag 1 mei 2003 13:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja doei
quote:*zucht*
Op donderdag 1 mei 2003 13:35 schreef SCH het volgende:[..]
Wile geeft geen enkele argumentatie, tenminste niet wat hij erbij schrijft, dat is echt van een heel bedenkelijk niveau. Kolonisatie is een interessant thema, zeker in deze tijd. Bloodhound heeft het wat scherp geformuleerd, zoals dat in POL juist welkom is. Dus geen enkele reden om het topic op slot te houden.
quote:We barsten echt van de argumenten vandaag...
Op donderdag 1 mei 2003 13:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
*zucht*
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:50 schreef SCH het volgende:[..]
We barsten echt van de argumenten vandaag...
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het is geen POL topic. C&H eerder, maar zelfs dat zie ik niet zo zitten. het is een ONZin stelling, wat mij betreft, maar als je hem in C&H wilt zetten, ga je gang.
quote:Vervolgens zegt Wile dat hij het ook daar zal sluiten, dus
Op donderdag 1 mei 2003 13:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
quote:Mijn mening is dat dit topic ,buiten de reden dat het POL forum drukker wordt bezocht, veel meer een POL topic is dan een C&H topic. Het is immers een politieke kwestie. Mag je soms alleen maar discussieren over onderwerpen die nu spelen, of die welgevallig liggen? Het zou me niet verbazen als een volgende "nieuw Guinea kwestie" er aan zit te komen.... Over Nieuw Guinea mag in POL blijkbaar niet gepraak worden, omdat het onderwerp je niet bevalt... Ik kan geen andere reden vinden, een politiek vraagstuk is het en blijft het...
Op donderdag 1 mei 2003 13:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als dat het geval zou zijn, zou je in C&H ook geen kans hebben, daar ik bij afwezigheid van Inkie dat ook mod. In C&H kun je je gang gaan.
quote:Fijn he, een slachtofferrol? Want als je gelezen had, had je gezien:
Op donderdag 1 mei 2003 13:57 schreef SCH het volgende:[..]
Vervolgens zegt Wile dat hij het ook daar zal sluiten, dus
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als dat het geval zou zijn, zou je in C&H ook geen kans hebben, daar ik bij afwezigheid van Inkie dat ook mod. In C&H kun je je gang gaan.
quote:Je moet niet zo dom flamen, Wile. Je hebt hem te vroeg gesloten. Het topic hoort gewoon in POL aangezien Bloodhound een politieke discussie op gang wil brengen. Je argumenten blijven beneden ieder niveau.
Op donderdag 1 mei 2003 13:58 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Fijn he, een slachtofferrol? Want als je gelezen had, had je gezien:
Een fout toegeven misstaat je niet hoor.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:01 schreef SCH het volgende:[..]
Je moet niet zo dom flamen, Wile. Je hebt hem te vroeg gesloten. Het topic hoort gewoon in POL aangezien Bloodhound een politieke discussie op gang wil brengen. Je argumenten blijven beneden ieder niveau.
Een fout toegeven misstaat je niet hoor.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Na de Irak crisis en nu Nederland een ook goede en moderne krijgsmacht heeft ,is het NU de tijd een historische fout recht te zetten.
quote:En voor de rest nog wat militaire tips en de tip dat we buiten de VN om kunnen werken. Ik zie echt niet in waarom dit een politiek topic zou moeten zijn.
Ik denk dat dat best zou kunnen, we hebben immers de Historische plicht hiertoe. Het idee is dan van Nieuw Guinea eerst een Nederlands protectoraat te maken en het daarna over te dragen aan de papoua's.
Misschien had Wile_E hem gelijk naar C&H moeten schoppen.
quote:Zal ik liev zijn en dat dan gewoon doen?
Op donderdag 1 mei 2003 14:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]
[..]En voor de rest nog wat militaire tips en de tip dat we buiten de VN om kunnen werken. Ik zie echt niet in waarom dit een politiek topic zou moeten zijn.
Misschien had Wile_E hem gelijk naar C&H moeten schoppen.
quote:Is niks liefs aan, had hem nou maar gewoon opengelaten. Maar doe verder wat je niet laten kunt en noem vooral geen argumenten
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Zal ik liev zijn en dat dan gewoon doen?
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:08 schreef RZero het volgende:
Serieus. Zit deze forum op een geheime PvdA server ofzo?
Het is net al ergens teveel en opvallend M.E. neerzetten - dan krijg je vanzelf rellen. Laat het nou maar betijen.
quote:Heb je een 14k4 modem ofzo?
Op donderdag 1 mei 2003 21:09 schreef RZero het volgende:
Mooi kruisje
quote:Ach flikker toch op eikel!
Op donderdag 1 mei 2003 21:10 schreef Kaalhei het volgende:
Is het niet gevaarlijk dat onder het kopje "offtopic-reactie verwijderen" de mod's een vrijbrief hebben tot het censureren van topics ?
Als je echt denkt dat bepaalde meningen hier gecensureerd worden dan ga je toch lekker naar een ander forum?
quote:Ja, en Wouter Bos is hier als moderator, met een schuilnaam. En alles dat ook maar een beetje neigt naar anti-PvdA haalt hij weg.
Op donderdag 1 mei 2003 21:08 schreef RZero het volgende:
Serieus. Zit deze forum op een geheime PvdA server ofzo?
quote:Heb je hier voorbeelden van?
Op donderdag 1 mei 2003 21:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het gevaarlijker dat Wile voortdurend probeert discussies in de war te schoppen, gelijkgezinden aanmoedigt om offtopic te gaan lopen trollen en vervolgens offtopic-reacties die hem niet aanstaan te verwijderen.
quote:Heel gevaarlijk.
Ik vind het gevaarlijker dat Wile voortdurend probeert discussies in de war te schoppen, gelijkgezinden aanmoedigt om offtopic te gaan lopen trollen en vervolgens offtopic-reacties die hem niet aanstaan te verwijderen.
quote:Ook voor jou geldt, als je echt denkt dat bepaalde meningen hier gecensureerd worden dan ga je toch lekker naar een ander forum. Doei!
Op donderdag 1 mei 2003 21:12 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja, en Wouter Bos is hier als moderator, met een schuilnaam. En alles dat ook maar een beetje neigt naar anti-PvdA haalt hij weg.
En deze server houden ze draaiende met honderden illegale knuffelallochtonen, die, als Pim er nog was geweest, nooit hadden hoeven lijden in ons verlinkst poldercommunisme.
quote:waarom niet in Italië?
Op donderdag 1 mei 2003 21:13 schreef RZero het volgende:
Ik ben blij dat ik dinsdag in Rotterdam ben. Dit word RSI-hel
Beetje fan doet toch wel wat moeite?
quote:Sarcasme is iets uit vervlogen tijden, ik weet het.
Op donderdag 1 mei 2003 21:13 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ook voor jou geldt, als je echt denkt dat bepaalde meningen hier gecensureerd worden dan ga je toch lekker naar een ander forum. Doei!
quote:Het 6 mei topic.
Op donderdag 1 mei 2003 21:12 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Heb je hier voorbeelden van?
In OOG een topic wat door Robh later is gesloten. Het topic in Oog over Khalid L waar een hele rezem offtopic berichten werd ingeleid door een verkapte troll van Wile.
Verder in POL weleens berichten van Wile zien voorbijkomen als reactie op provocerende berichten van gelijkgezinden. Bijv een keertje "I Like your style " als reactie op een troll van een of ander links figuur.
quote:Ik denk dat tv-dinges sarcastisch was, hoor..
Op donderdag 1 mei 2003 21:13 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ook voor jou geldt, als je echt denkt dat bepaalde meningen hier gecensureerd worden dan ga je toch lekker naar een ander forum. Doei!
quote:Dan hoepel jij vast wel even op naar China.
Op donderdag 1 mei 2003 21:13 schreef Nyrem het volgende:[..]
waarom niet in Italië?
Beetje fan doet toch wel wat moeite?
quote:En trouwens, op welk ander forum wordt er nou zo lekker gereld als hier? Nergens, toch? Het zou dus wel zonde zijn weg te gaan.
Op donderdag 1 mei 2003 21:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik denk dat tv-dinges sarcastisch was, hoor..
quote:Alle mod's konden er wat van in het betreffende topic. Een kleine bloemlezing: (BTW Kozzmic vond de onderstaande posts NIET off-topic).
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Volgens de vlagetiquete mag dat niet...
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:42 schreef robh het volgende:
Wat is er 6 mei?
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:42 schreef Kozzmic het volgende:
Gerrit Zalm 6 mei.
quote:Voor wie is 6 mei serieus een speciale dag?
Op donderdag 1 mei 2003 16:44 schreef golfer het volgende:
Voor mij is het de dag dat ik een jaar geleden ongeveer RSI kreeg vanwege het aantal slotjes die ik op topics moest zetten na de moord op Fortuyn.
quote:Ach, boo-fucking-hoo. Ik wil graag de woorden van mijn collega tot de mijne maken: Zout lekker op als het je niet bevalt. We staan niet met een pistool achter je om je te dwingen hier te posten.
Op donderdag 1 mei 2003 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het 6 mei topic.
In OOG een topic wat door Robh later is gesloten. Het topic in Oog over Khalid L waar een hele rezem offtopic berichten werd ingeleid door een verkapte troll van Wile.
Verder in POL weleens berichten van Wile zien voorbijkomen als reactie op provocerende berichten van gelijkgezinden. Bijv een keertje "I Like your style" als reactie op een troll van een of ander links figuur.
quote:Och popke toch
Op donderdag 1 mei 2003 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:In OOG een topic wat door Robh later is gesloten. Het topic in Oog over Khalid L waar een hele rezem offtopic berichten werd ingeleid door een verkapte troll van Wile.
Verder in POL weleens berichten van Wile zien voorbijkomen als reactie op provocerende berichten van gelijkgezinden. Bijv een keertje "I Like your style" als reactie op een troll van een of ander links figuur.
quote:Wederom een inhoudelijke reactie van Wile. Nog even en ik moet SCH nog gelijk gaan geven ook.
Op donderdag 1 mei 2003 21:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ach, boo-fucking-hoo. Ik wil graag de woorden van mijn collega tot de mijne maken: Zout lekker op als het je niet bevalt. We staan niet met een pistool achter je om je te dwingen hier te posten.
quote:NIet op de man spelen....anders lees dit eens: http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
Op donderdag 1 mei 2003 21:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ach flikker toch op eikel!
(Laat die ban maar komen. Fora genoeg op het web)
quote:Ook vanuit China kan ik internetten hoor.
Op donderdag 1 mei 2003 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dan hoepel jij vast wel even op naar China.
quote:Alleen Chinese sites toch? Censuurpolizei doet haar werk daar vrij goed volgens mij.
Op donderdag 1 mei 2003 21:18 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ook vanuit China kan ik internetten hoor.
quote:'jullie soort'
Op donderdag 1 mei 2003 21:17 schreef RZero het volgende:
Nee, maar jullie soort schroomt niet iemand met die gun neer te schieten als hij een andere mening heeft.(Laat die ban maar komen. Fora genoeg op het web)
mooi gesproken hoor, veel over nagedacht zeker?
quote:Deze reactie was in ieder geval wel on-topic. Iemand had het er over de vlag van 4 tot 7 mei half stok te laten hangen. Het probleem is echter dat de ettiquette meldt dat de vlag op 4 mei van 6 tot 9 halfstok mag hangen. 5 mei mag gewoon en de vlag 's nachts laten hangen is al helemaal uit den boze.
Op donderdag 1 mei 2003 16:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Volgens de vlagetiquete mag dat niet...
Verder was het topic alleen al door de beginpost voorbestemd om binnen de kortste keren gesloten te worden. Ik verbaasde mij er al over dat Wile nog de moeite had genomen het naar OOG te schoppen.
quote:Waarom zou ik een ban riskeren. De mod speelt op de man, noemt me een eikel. Als ik hem een eikel zou noemen dan zou een ban er dik inzetten idd.
Op donderdag 1 mei 2003 21:19 schreef tvlxd het volgende:
Spannend, heel spannend allemaal. Mensen die zelfs een ban riskeren. Opgefokte moderators. Heel spannend allemaal.
quote:Is misschien wel zo prettig dan heb je alleen meningen die je aanstaan.
Op donderdag 1 mei 2003 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alleen Chinese sites toch? Censuurpolizei doet haar werk daar vrij goed volgens mij.
quote:Nee valt zwaar mee, schijnt zelfs dat China de perfecte mix van democratie en vrijemarkteconomie heeft gevonden.
Op donderdag 1 mei 2003 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Alleen Chinese sites toch? Censuurpolizei doet haar werk daar vrij goed volgens mij.
quote:Ik doelde eigenlijk op:
Op donderdag 1 mei 2003 21:20 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Waarom zou ik een ban riskeren. De mod speelt op de man, noemt me een eikel. Als ik hem een eikel zou noemen dan zou een ban er dik inzetten idd.
quote:Maar jij mag ook wel in m'n review, hoor.
Op donderdag 1 mei 2003 21:17 schreef RZero het volgende:
Nee, maar jullie soort schroomt niet iemand met die gun neer te schieten als hij een andere mening heeft.(Laat die ban maar komen. Fora genoeg op het web)
quote:Grapjurk. Zeker teveel SP-studiemateriaal gelezen?
Op donderdag 1 mei 2003 21:21 schreef Nyrem het volgende:[..]
Nee valt zwaar mee, schijnt zelfs dat China de perfecte mix van democratie en vrijemarkteconomie heeft gevonden.
Maar goed; wil je daar achterkomen moet je weer veel lezen.... en ja... uh...
quote:Dus er mag niet over PF gepraat worden? Want ik elk topic zijn er mensen die weer lollig moeten gaan doen, op dit forum vaak zelfs de mods, en stoten daarmee veel mensen voor het hoofd. Misschien is het een idee om de mensen die in dit soort topics constant provoceren harder aan te pakken dan diegene die reageren, want een reactie is waar het op uitloopt.
Op donderdag 1 mei 2003 21:20 schreef du_ke het volgende:
Verder was het topic alleen al door de beginpost voorbestemd om binnen de kortste keren gesloten te worden. Ik verbaasde mij er al over dat Wile nog de moeite had genomen het naar OOG te schoppen.
quote:thx
Op donderdag 1 mei 2003 21:21 schreef tvlxd het volgende:
Maar jij mag ook wel in m'n review, hoor.
quote:Dat [betreffende topic] uberhaupt gelezen?
Op donderdag 1 mei 2003 21:25 schreef Kaalhei het volgende:Dus er mag niet over PF gepraat worden? Want ik elk topic zijn er mensen die weer lollig moeten gaan doen, op dit forum vaak zelfs de mods, en stoten daarmee veel mensen voor het hoofd. Misschien is het een idee om de mensen die in dit soort topics constant provoceren harder aan te pakken dan diegene die reageren, want een reactie is waar het op uitloopt.
quote:Och gewoon interesse politicologie en geschiedenis.
Op donderdag 1 mei 2003 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Grapjurk. Zeker teveel SP-studiemateriaal gelezen?
quote:Grapjurk. Je moet eens vragen of ze bij V8 nog iemand nodig hebben die Ab Normaal af en toe kan assisteren.
Op donderdag 1 mei 2003 21:26 schreef Nyrem het volgende:[..]
Och gewoon interesse politicologie en geschiedenis.
Niet zo heel moeilijk hoor, het beste is dat je alleen wel wat 'open' staat voor andere invalshoeken. In plaats van dat je met oogkleppen op een dichtgeknepen billen gaat lezen.
quote:Ik wil niet hier provoceren, maar lees jij je eigen reacties wel. Jij wil helemaal niet over Fortuyn in discussie. Voor jou is hij een held en iedereen die daar anders over denkt, kan een dikke krijgen. Tja, dan is dit geen geschikte plek voor je, vrees ik.
Op donderdag 1 mei 2003 21:25 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Dus er mag niet over PF gepraat worden? Want ik elk topic zijn er mensen die weer lollig moeten gaan doen, op dit forum vaak zelfs de mods, en stoten daarmee veel mensen voor het hoofd. Misschien is het een idee om de mensen die in dit soort topics constant provoceren harder aan te pakken dan diegene die reageren, want een reactie is waar het op uitloopt.
quote:Sorry ik was in de war met dit topic 1 mei: links-extreem maakt alles kapot
Op donderdag 1 mei 2003 21:25 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Dus er mag niet over PF gepraat worden? Want ik elk topic zijn er mensen die weer lollig moeten gaan doen, op dit forum vaak zelfs de mods, en stoten daarmee veel mensen voor het hoofd. Misschien is het een idee om de mensen die in dit soort topics constant provoceren harder aan te pakken dan diegene die reageren, want een reactie is waar het op uitloopt.
Ach en misschien is dit wel niet de juiste plaats voor topics waarin je PF wilt ophemelen. Net zoals topics waarin Hitler, Stalin, Mao of marijnissen worden opgehemeld.
quote:Duh. Hoe kon hij anders die reacties die hij quote hebben gezien?
Op donderdag 1 mei 2003 21:26 schreef robh het volgende:[..]
Dat [betreffende topic] uberhaupt gelezen?
quote:ja en jij komt net zo dom over als de users daar
quote:Ja, en dubbelgelegen van je inhoudelijke, uitgebreide doch humorvolle reactie.
quote:We vermaken elkaar dus prima.
Op donderdag 1 mei 2003 21:29 schreef Kaalhei het volgende:
Ja, en dubbelgelegen van je inhoudelijke, uitgebreide doch humorvolle reactie.
En nou opzouten
quote:Geef eens een paar reactie waar ik PF als mijn held beschrijf? Ik stem helemaal geen lpf en ik was het slechts deels met de ideeen van hem eens. Ik erger me alleen kapot aan figuren die hem Nazi blijven noemen, steeds lollig moeten doen over het feit dat hij dood is, of sterker nog de moord op PF wel kunnen begrijpen.
Op donderdag 1 mei 2003 21:28 schreef SCH het volgende:
Ik wil niet hier provoceren, maar lees jij je eigen reacties wel. Jij wil helemaal niet over Fortuyn in discussie. Voor jou is hij een held en iedereen die daar anders over denkt, kan een dikke krijgen. Tja, dan is dit geen geschikte plek voor je, vrees ik.
quote:je valt wel erg veel in herhaling.....
Op donderdag 1 mei 2003 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Grapjurk. Je moet eens vragen of ze bij V8 nog iemand nodig hebben die Ab Normaal af en toe kan assisteren.
quote:Man je bent alweer mod nummer 3 die zegt dat ik op moet rotten. Het valt me nog mee dat je me niet uitscheld voor eikel ofzo. De mods en hun aanhangsels sluiten de rijen en proberen de dissidenten te weren?
Op donderdag 1 mei 2003 21:30 schreef robh het volgende:
En nou opzouten
quote:Jij ook, dus misschien toch maar RTL 4?
Op donderdag 1 mei 2003 21:33 schreef Nyrem het volgende:[..]
je valt wel erg veel in herhaling.....
quote:Mag ik een serieuze vraag stellen?
Op donderdag 1 mei 2003 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jij ook, dus misschien toch maar RTL 4?
quote:Toch moet je daar mee dealen. Dat is toch ook een mening. Ik erger me rot aan mensen die Rosenmoller verachten of heel meewarig over Kok doen. Daar moet ik mee leven. Zo gaat dit nou eenmaal. Waarom zou je de moord niet mogen begrijpen? Als mensen dat kunnen onderbouwen is dat toch een prima discussiepunt. Ik zie verder niet veel mensen die hem een nazi noemen. Wel zie ik dat als de Tweede WO genoemd wordt, mensen dat niet lezen maar meteen uit hun plaatje gaan (dan bedoel ik niet jou in het bijzonder).
Op donderdag 1 mei 2003 21:31 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Geef eens een paar reactie waar ik PF als mijn held beschrijf? Ik stem helemaal geen lpf en ik was het slechts deels met de ideeen van hem eens. Ik erger me alleen kapot aan figuren die hem Nazi blijven noemen, steeds lollig moeten doen over het feit dat hij dood is, of sterker nog de moord op PF wel kunnen begrijpen.
quote:Niet zo oud als jou in elk geval. Als het om kalenderleeftijd gaat dan. Anders wordt het weer een heel ander verhaal.
Op donderdag 1 mei 2003 21:34 schreef Nyrem het volgende:[..]
Mag ik een serieuze vraag stellen?
Hoe oud ben je?
quote:Nee dat vermoeden had ik al.
Op donderdag 1 mei 2003 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Niet zo oud als jou in elk geval. Als het om kalenderleeftijd gaat dan. Anders wordt het weer een heel ander verhaal.
quote:Ik ook.
Op donderdag 1 mei 2003 21:37 schreef Nyrem het volgende:[..]
Nee dat vermoeden had ik al.
quote:Is dit serieus of is dit weer een van je hilarische grappen?
Op donderdag 1 mei 2003 21:41 schreef robh het volgende:
Nog maar 6 dagen en is het 7 mei. Hoop dat het gejammer van "censuur blabla" door de mensen die normen en waarden aanhangen en uitdragen door te schelden dan wat minder zal worden.
Voor wie is 6 mei serieus een speciale dag?
wat de moderators in hun eigen tijd doen moeten ze zelf weten...
quote:En bij de volgende 6 mei zijn ze Fortuyn helemaal vergeten, wat een rust
Op donderdag 1 mei 2003 21:41 schreef robh het volgende:
Nog maar 6 dagen en is het 7 mei. Hoop dat het gejammer van "censuur blabla" door de mensen die normen en waarden aanhangen en uitdragen door te schelden dan wat minder zal worden.
quote:Nou, La Revolution! Tijd om kasteel Zwijnenstein (oh hoe heet dat?) te bestormen.
Op donderdag 1 mei 2003 23:13 schreef Nyrem het volgende:
Waar niemand het over heeft is 7 mei!
Want dan is echt JP jarig.
Potters Birthday; is toch ook een happening?
quote:Het is toch zo
Op donderdag 1 mei 2003 23:14 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nou, La Revolution! Tijd om kasteel Zwijnenstein (oh hoe heet dat?) te bestormen.
Waarom kan dit topic niet openblijven? Een discussie over pensioenleeftijden ed. heeft op zich niets met de formatie te maken; natuurlijk, het is nu afgesproken in de formatie, maar als alleenstaand onderwerp heeft het ook een kans.
quote:Worden we dan geacht met van die tovenaarsmutsen rond te lopen?
Op donderdag 1 mei 2003 23:13 schreef Nyrem het volgende:
Waar niemand het over heeft is 7 mei!
Want dan is echt JP jarig.
Potters Birthday; is toch ook een happening?
quote:Precies; daadkracht én duidelijkheid!
Op vrijdag 2 mei 2003 10:23 schreef Maerycke het volgende:[..]
Worden we dan geacht met van die tovenaarsmutsen rond te lopen?
quote:Kunnen we dit niet beter vervolgen in het cafe?
Op vrijdag 2 mei 2003 10:24 schreef Nyrem het volgende:[..]
Precies; daadkracht én duidelijkheid!
quote:du_ke als undercovermod.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:30 schreef du_ke het volgende:[..]
Kunnen we dit niet beter vervolgen in het cafe?
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
Maar het leidt wel af van mijn bezwaar.
quote:Ik ben het wel met je eens dat een topic over een hogere pensionsgerechtigde leeftijd zeker moet kunnen.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
du_ke als undercovermod.
Maar het leidt wel af van mijn bezwaar.
Dit zal de komende jaren namelijk een terugkerende discussie blijven.
(ik moet wel zeggen dat ik jouw topic nog net gelezen heb.)
quote:Ik zal hem nog even nalezen. Maar als alleenstaand topic hoort ie dan eerder thuis in W&G. Ik kijk wel even.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:35 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik ben het wel met je eens dat een topic over een hogere pensionsgerechtigde leeftijd zeker moet kunnen.
quote:Mijn topic? Wat bedoel je?
Op vrijdag 2 mei 2003 10:35 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik ben het wel met je eens dat een topic over een hogere pensionsgerechtigde leeftijd zeker moet kunnen.
quote:Ok bij voorbaat dank, maar W&G?
Op vrijdag 2 mei 2003 10:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik zal hem nog even nalezen. Maar als alleenstaand topic hoort ie dan eerder thuis in W&G. Ik kijk wel even.
quote:Ik dacht dat jij pensioengerechtigde leeftijd naar 67 jaar geopend had maar dat bleek niet het geval.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Mijn topic? Wat bedoel je?
quote:Als je er een politieke discussie van maakt hoort het in de onderwerpen rond de formatie. Meer is het immers nog niet, het is een formatie-gerucht. Als je echt over de consequenties van een dergelijk hypothetisch plan wilt praten hoort dat in W&G, ook omdat daar meer mensen zitten die er meer vanaf weten.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ok bij voorbaat dank, maar W&G?
Het gaat om de politieke keuzes ten opzichte van de pensioenleeftijd en regelingen. Misschien een centraal topic over pensioenen qua hoogte ed.
quote:Dus een politieke discussie om het bordeelverbod op te heffen hoort in SEX?
Op vrijdag 2 mei 2003 10:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als je er een politieke discussie van maakt hoort het in de onderwerpen rond de formatie. Meer is het immers nog niet, het is een formatie-gerucht. Als je echt over de consequenties van een dergelijk hypothetisch plan wilt praten hoort dat in W&G, ook omdat daar meer mensen zitten die er meer vanaf weten.
quote:Een of andere niet nader te noemen prutser
Daar issie alweer?!?
Kan de titel worden gewijzigd in: "[Slowchat] Politiek café, hij is er nog steeds (deel III)". als dat past
quote:Een of ander niet nader te noemen geniaal persoon heeft het al gewijzigd
Op woensdag 7 mei 2003 16:33 schreef freako het volgende:
Uit het slowchat topic:
[..]Een of andere niet nader te noemen prutser
heeft het nieuwe slowchattopic precies dezelfde naam gegeven als het oude.
quote:Maar Kozzmic heeft het toch niet veranderd?
Op woensdag 7 mei 2003 16:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Een of ander niet nader te noemen geniaal persoon heeft het al gewijzigd
quote:En de inspiratie voor de nieuwe titel komt ook van een niet nader te noemen briljant persoon.
Op woensdag 7 mei 2003 16:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Een of ander niet nader te noemen geniaal persoon heeft het al gewijzigd
De uiteindelijke titel is ruk, maar een niet nader te noemen persoon is misschien dronken.
quote:Ik dacht robh.
Op woensdag 7 mei 2003 16:40 schreef freako het volgende:[..]
Maar Kozzmic heeft het toch niet veranderd?
quote:Tot over 48 uur
Op woensdag 7 mei 2003 16:40 schreef freako het volgende:[..]
Maar Kozzmic heeft het toch niet veranderd?
quote:Omdat-ie mij geniaal noemt??
Op woensdag 7 mei 2003 16:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Tot over 48 uur
![]()
Hoelang duurde die proeftijd ook al weer? 2 maanden?
quote:Nee, omdat ie mijn genialiteit ontkende
Op woensdag 7 mei 2003 16:48 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Omdat-ie mij geniaal noemt??
Hoelang duurde die proeftijd ook al weer? 2 maanden?
quote:Moeten we dan liegen?
Op woensdag 7 mei 2003 16:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, omdat ie mijn genialiteit ontkende
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:53 schreef Sidekick het volgende:[..]
Moeten we dan liegen?
quote:[R&P-style]
Op woensdag 7 mei 2003 16:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Doe 's liev tegen mij
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:33 schreef freako het volgende:
Uit het slowchat topic:
[..]Een of andere niet nader te noemen prutser
heeft het nieuwe slowchattopic precies dezelfde naam gegeven als het oude.
Maar toch vond ik de eerste wijziging mooier.
Niet dat dat Wile geniaal maakt ofzo .
quote:Awwwwwwwwwwww...
Op woensdag 7 mei 2003 16:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik ga naar huis. Jullie zijn allemaal gemeen
dan maar?
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, omdat ie mijn genialiteit ontkende
quote:Meer niet?
Op woensdag 7 mei 2003 16:57 schreef Maerycke het volgende:[..]
Awwwwwwwwwwww... [afbeelding]
dan maar?
quote:In een openbaar topic gedraag ik me natuurlijk
Op woensdag 7 mei 2003 18:51 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Meer niet?
quote:WEC@fok.nl
Op woensdag 7 mei 2003 19:55 schreef Maerycke het volgende:[..]
In een openbaar topic gedraag ik me natuurlijk
quote:Via email wordt het zo'n trage bedoening.. dus dat schiet ook niet op
Op woensdag 7 mei 2003 19:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
WEC@fok.nl
quote:kheb ook ICQ hoor
Op woensdag 7 mei 2003 19:59 schreef Maerycke het volgende:[..]
Via email wordt het zo'n trage bedoening.. dus dat schiet ook niet op
quote:*aanzet*... Nou kom maar op dan!
Op woensdag 7 mei 2003 20:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
kheb ook ICQ hoor
quote:Link? Topic? Waar gaat dit over?
Op woensdag 7 mei 2003 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wile_E_Coyote, geef eens antwoord op de vraag waarom jij als moderator zomaar lukraak censureert en jezelf politiek correct vindt?
quote:Ik heb een selectief geheugen. Sue me
Op woensdag 7 mei 2003 21:18 schreef Dandelion het volgende:[..]
Das toch duidleijk man, jij politiek incorrecte
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kort van geheugen ook nog, heel jammer knul. ik vind het leuk om op een gelijkwaardige manier discussie te voeren, maar jij kapt alles af terwijl er nog niks aan de hand is. leuk he moderator zijn? voel je je nu machtig. Zeker geen vriendin en geen vrienden?
doei loser, fuck het fokforum.
quote:Het gaat uiteraard over dit non-topic: Leden Gezocht Nieuwe Partij
Op woensdag 7 mei 2003 21:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als ik niet weet waar je het over hebt, kun je me niet verwijten geen discussie aan te gaan.
.
quote:Oh, dank u
Op donderdag 8 mei 2003 19:54 schreef Vuur het volgende:
Bij deze een compliment voor Wile_e_Coyote voor de kritiek op Pater_Hoopman in de topic
De politieke waarheid van een rekensom.
Ik had zelf al een keer gevraagd of hij niet liever in [WFT] wilde gaan posten? maar dat deed hij dus niet.
Ik stond wel zelf op het punt om een collage te maken van al zijn "eindconclusies/uitspraken" maar dit was ook wel netjes
quote:Nooit dus.... Maar: Good call!!
Op vrijdag 9 mei 2003 18:06 schreef Kozzmic het volgende:
Wat een kuttopic. Vraag me af wanneer er eens een keer op een normale manier over allochtonen kan worden gediscussieerd. Deze gaat op slot.
Als eeuwige optimist wil ik het toch nog maar een keer proberen
quote:Opzouten, SCH. Ik heb duidelijk in het topic gevraagd of jullie weer on topic wilden gaan. Jullie vinden het nodig je persoonlijke discussie over jouw leefwijze voort te zetten, dan leef je ook maar met de consequenties. Hou nou eens op met elke keer te zeikstralen over een slotje.
Op zondag 11 mei 2003 11:50 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Wile. Je wilde hem meteen al sluiten - er bleek toch een discussie in te zitten - nu is het je toch gelukt - daar ga je dan met al je zogenaamde inlevingsvermogenErg laf gemodereerd
quote:Het is terecht door Wile gesloten. De discussie ging niet echt meer over homoseksuele politici, en persoonlijk gehakketak los je maar op via mail of ICQ.
Op zondag 11 mei 2003 11:50 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Wile. Je wilde hem meteen al sluiten - er bleek toch een discussie in te zitten - nu is het je toch gelukt - daar ga je dan met al je zogenaamde inlevingsvermogenErg laf gemodereerd
quote:Scheld me maar uit. Het is een belangrijk topic. Je hebt het gewoon slecht gemodereerd omdat je in de eerste post al aangaf het onzin te vinden. Je moet doen wat je niet laten. Sommge dingen in de politiek hebben met persoonlijke zaken te maken. Jij vindt dit niet belangrijk, dus jij werpt er een slotje op. Het blijft een laffe daad van iemand die alleen zijn eigen onderwerpen belangrijk vind, blijkbaar. Je weet niet half waar dit over gaat, dat wil je ook niet weten en dus steek je de kop maar in het zand.
Op zondag 11 mei 2003 11:52 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Opzouten, SCH. Ik heb duidelijk in het topic gevraagd of jullie weer on topic wilden gaan. Jullie vinden het nodig je persoonlijke discussie over jouw leefwijze voort te zetten, dan leef je ook maar met de consequenties. Hou nou eens op met elke keer te zeikstralen over een slotje.
Je vond het een onzin-topic, dat is toch zo?
quote:Ja, doe er nog een schepje bovenop. Modereer voor andere topics ook eens zo, jullie zien het probleem niet dus is er geen probleem. Nou, dat bewijst de stelling dan maar weer eens.
Op zondag 11 mei 2003 11:53 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is terecht door Wile gesloten. De discussie ging niet echt meer over homoseksuele politici, en persoonlijk gehakketak los je maar op via mail of ICQ.
Het was niet persoonlijker dan nodig is voor een discussie over dit onderwerp. Dat heeft er nou eenmaal mee te maken dat jij niet zo bent en ik wel. Jullie lieten het uit de hand lopen. Bedankt
quote:Uhm, ik pas.
Op zondag 11 mei 2003 11:53 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is terecht door Wile gesloten. De discussie ging niet echt meer over homoseksuele politici, en persoonlijk gehakketak los je maar op via mail of ICQ.
quote:Hoezo, daar had je het toch ook over. Over hoe verschillend homo's en hetero's wel niet zijn en dat ze daarom in het parlement moeten zitten.
Op zondag 11 mei 2003 11:58 schreef SCH het volgende:[..]
Dit zegt alles.
quote:Dat wil jij er graag van maken maar we mogen het er niet over hebben van de modjes. Dus niet doen.
Op zondag 11 mei 2003 12:00 schreef Sickie het volgende:[..]
Hoezo, daar had je het toch ook over. Over hoe verschillend homo's en hetero's wel niet zijn en dat ze daarom in het parlement moeten zitten.
quote:Ach, waar maak je je druk om. Topic liep toch op zijn einde.
Op zondag 11 mei 2003 12:01 schreef SCH het volgende:[..]
Dat wil jij er graag van maken maar we mogen het er niet over hebben van de modjes. Dus niet doen.
quote:Het gaat mij om het principe. Wile vond het niks, straalde dat uit en zag zijn kans schoon. Zo gaan die dingen en dat is de reden dat het een goed topic was.
Op zondag 11 mei 2003 12:09 schreef Sickie het volgende:[..]
Ach, waar maak je je druk om. Topic liep toch op zijn einde.
quote:Volgens mij zie je spoken.
Op zondag 11 mei 2003 12:10 schreef SCH het volgende:[..]
Het gaat mij om het principe. Wile vond het niks, straalde dat uit en zag zijn kans schoon. Zo gaan die dingen en dat is de reden dat het een goed topic was.
quote:Was het maar waar.
Op zondag 11 mei 2003 12:11 schreef Sickie het volgende:Volgens mij zie je spoken.
Je hebt in eerste instantie de draad: 'Wat is er liberaal aan Kapitaalslavernij?' op slot gegooid omdat je vindt dat dit wel in een bestaande draad van mij behandeld kan worden.
Ik heb gekeken waar in welke draad ik mijn bijdrage het beste kon plaatsen. De meest voor de hand liggende vond ik deze draad:
VVD verkracht het woord "Liberaal"...
Deze heb je gesloten wegens nutteloze topickick, mijn inziens zijn ze in grote mate uitwisselbaar en op elkaar aansluitend. Zou je kunnen uitleggen waarom de bijdrage: Wat is er liberaal aan kapitaalslavernij? niet geplaatst kan worden in een eigen draad of in de bovengenoemde draad.
Ik belicht een fragment van de politiek en in dit geval liberalisme dat voldoende materiaal biedt voor een individuele discussie.
Ik hoop dat je je persoonlijke weerzien jegens mijn onderwerpen opzij kunt zetten en probeert objectief naar je eigen moderating te kijken, zoals ik uiteraard bereid ben om naar mijn eigen plaatsingspolitiek wens te kijken.
Groet Peter
De basis van al mijn topics is inderdaad allemaal hetzelfde, de invalshoek is echter volledig verschillend, waardoor er een ander andere invalshoek belicht kan worden.
Voor mij is het evolutie, esoterie, sociologie, filosofie, etc. maar ik probeer het politiek onder de aandacht te brengen aangezien de politiek weigert verantwoordelijkheid terug te geven aan de samenleving en de samenleving weigert om de verantwoordelijkheid gezamenlijk te dragen. Deze impasse probeer ik vanuit verschillende politiek invalshoeken onder de aandacht te brengen.
Met je laaste punt heb je deels gelijk, maar wij mensen fragmenteren in ons brein (00001, 00100, 11001 enz.) waardoor cohesie lastig is. Door dit ene onderwerp te 'fragmenteren' (differentieren is misschien een beter woord), wordt uiteindelijk cohesie mogelijk en dus kan dan de discussie weer naar elkaar toegebracht worden.
Dit kan niet vanuit één invalshoek in een discussie. Zie hiervoor FOK!forum als geheel, het leven is één maar geven daar door oneindige diversiteit uiting aan, dus door diversiteit wordt eenheid mogelijk.
Ik besef dat dit geen gemakkelijke benadering is voor menigeen, maar je moet ergens beginnen. Uiteraard ben jij en Kozzmic verantwoordelijk voor de moderating in Politiek en dat zal ik ook respecteren, ik kan slecht mijn visie toelichten op het moment dat mij het deelnemen ingeperkt wordt.
Peter
Kappen a.u.b!
quote:Dat jij er vooral economie en met jou de meeste er in zien geeft de problematiek van de huidige politiek juist zo mooi weer en dat is waarom ik het juist plaats in politiek. Het laat zich samenvatten in de boodschap:
Op zondag 11 mei 2003 13:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Voor elke invalshoek een topic openen is volstrekt overbodig. Zet dan je invalshoeken op een rij en open er é©® topic over. En nogmaals: Kijk goed in welk forum. Ik heb, als ik heel eerlijk ben, weinig echt politieks in je posts gezien, maar wel een heleboel economie.
ATTENTIE
Op wie u ook
stemt, ik neem
uiteindelijk
toch de
beslissingen.
- the economy-
De politiek wil overal invloed op hebben, maar ze heeft in feite geen enkele invloed.
Als dit geen politiek is mag jij mij politiek toelichten.
Is dit zo moeilijk te begrijpen?????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |