quote:Doe eens niet zo populair joh
Op zaterdag 8 maart 2003 13:32 schreef robh het volgende:[..]
Vol is vol, genoeg is genoeg, dubbel is dubbel, zoek maar een term uit die je begrijpt.
Je bent maar moderator. Heus niet de grote leider waar iedereen vol respect naar opkijkt.
quote:'Man arrested for trespassing' past wel.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"Man gearresteerd na aanvaring met beveiligingsbeambten van een winkelcentrum vanwege een aldaar gekocht T-shirt." pas niet helemaal in de titel.
quote:en
Op vrijdag 7 maart 2003 20:03 schreef Kozzmic het volgende:
De bronvermelding is niet het punt, wel dat er al tig Irak-topics zijn waarin je de genoemde punten (of een gedeelte ervan) prima kunt gebruiken. Sluit je gewoon aan bij één van de bestaande discussies, svp.
quote:Kunnen jullie nu eindelijk eens normaal antwoord geven. Gisteren kon Nyrem ook weer om het kleinste bericht een Irak topic openen.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:31 schreef robh het volgende:
Nieuwe topics met de strekking van *tig andere topics worden al een tijdje gesloten hoor. Je ben niet de eerste en ook niet de laatse ben ik bang.Het is nu al ontzettend onoverzichtelijk, dat zie je zelf toch ook wel?
Graag De tien meest gestelde vragen over de Kwestie Irak weer open als je consequent bent.
quote:ik was ook op zoek naar het centrale irak topic wat er zo lang was, maar vond nu eigenlijk niets waar dit bij kon. Ook omdat er blijkbaar een hoop verschillende irak topics open (mogen)
Op woensdag 12 maart 2003 10:37 schreef Tikorev het volgende:
Waarom kan 'Irak traint zelfmoordenaars' wel weer normaal worden geopend en moest De tien meest gestelde vragen over de Kwestie Irak dicht om deze reden:
[..]en
[..]Kunnen jullie nu eindelijk eens normaal antwoord geven. Gisteren kon Nyrem ook weer om het kleinste bericht een Irak topic openen.
Graag De tien meest gestelde vragen over de Kwestie Irak weer open als je consequent bent.
quote:Het gaat mij er ook niet om dat jouw topic dicht moet. Ik vind het alleen zo inconsequent van de mods dat alle Irak topics die negatief zijn t.o.v. Amerika gewoon open kunnen blijven en andere meteen worden gesloten.
Op woensdag 12 maart 2003 10:42 schreef err het volgende:[..]
ik was ook op zoek naar het centrale irak topic wat er zo lang was, maar vond nu eigenlijk niets waar dit bij kon. Ook omdat er blijkbaar een hoop verschillende irak topics open (mogen)
quote:Lees ook even wat ik in het topic zelf als sluitpost vermeldde...
Op woensdag 12 maart 2003 10:37 schreef Tikorev het volgende:
Waarom kan 'Irak traint zelfmoordenaars' wel weer normaal worden geopend en moest De tien meest gestelde vragen over de Kwestie Irak dicht om deze reden:
[..]en
[..]Kunnen jullie nu eindelijk eens normaal antwoord geven. Gisteren kon Nyrem ook weer om het kleinste bericht een Irak topic openen.
quote:Dat is wat mij betreft de essentie waarom dat topic op slot is gegaan. Het onderwerp van Nyrem was een op zichzelf staand bericht wat niet in een ander topic aan de orde is gekomen. Jouw observatie dat pro-Amerika topics dicht moeten en anti-Amerika topics dicht is pure bullshit. Uiteindelijk zul je in elke discussie beide geluiden horen, en volgens mij kan je het niet hard maken dat we sluiten naar de toon van de openingspost.
Op vrijdag 7 maart 2003 19:39 schreef Kozzmic het volgende:
Ohja, ik gooi dit topic inderdaad op slot, omdat het een lange opsomming van zaken is die allen al in andere topics aan de orde komen. Ook nog zonder bronvermelding ook.
quote:Bron is Teletekst; http://teletekst.nos.nl/tekst/123-01.html. Maar ik heb de OOG-mods gevraagd er even naar te kijken, vraag me af of dit bericht niet makkelijk in een bestaand topic had kunnen worden geplaatst.
Op woensdag 12 maart 2003 16:13 schreef Quintony het volgende:
zou iemand hier even naar kunnen kijken? Geen bron en een dubieus uitziend bericht.
-edit- Aaah, robh is er al!
Dank
quote:Misschien maar een usual subforumpje gaan modden ... lekker herinneringen aan vroegah oplepelen.
Op zaterdag 15 maart 2003 15:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En je kunt nu on-topic gaan, of opbokken.Ik ben dit gezeik behoorlijk beu aan het worden.
of misschien de raad van yvonne ter harte nemen
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:41 schreef yvonne het volgende:
als jeje er zo aan ergert, negeer je ze, sim-pel.
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 15-03-2003 20:05]
quote:Is dat een "Ja, ik heb het begrepen" ?
Op zaterdag 15 maart 2003 17:55 schreef battlesickloner het volgende:Misschien maar een usual subforumpje gaan modden ... lekker herinneringen aan vroegah oplepelen.
quote:Ach, misschien was het er niet het meest geschikte topic voor, en ach als JMGtje een keer zijn melktandjes wil laten zien
Op zaterdag 15 maart 2003 18:21 schreef robh het volgende:
Is dat een "Ja, ik heb het begrepen" ?
quote:Goed.
Op zaterdag 15 maart 2003 18:25 schreef battlesickloner het volgende:Ach, misschien was het er niet het meest geschikte topic voor, en ach als JMGtje een keer zijn melktandjes wil laten zien
Ga JMG maar mailen als je even uit wilt huilen, maar doe dat niet hier svp.
Opgelost.
quote:geen behoefte
Op zaterdag 15 maart 2003 18:33 schreef robh het volgende:
Ga JMG maar mailen
quote:geen behoefte
als je even uit wilt huilen
quote:De eerste post is niet tegen de policy. Alhoewel nietszeggend kan het wel blijven staan. De tweede flame zal ik verwijderen. De 3 heb jij zo te zien al opgelost
Op zaterdag 15 maart 2003 19:19 schreef RoelerMF het volgende:
Zijn dit soort reacties wenselijk in OOG?
Zie deze 3 posts in dit topic
Meldt aub flames gewoon hier, wij modjes (iig ik) missen ook nog wel eens wat
Puinruimen of een slotje misschien.
quote:Eerst zelf de discussie verzieken en als je er niet meer uitkomt om een slotje vragen - loser
Op zaterdag 15 maart 2003 22:50 schreef BAZZA het volgende:
Palestijnse homo's vluchten, deel tweePuinruimen of een slotje misschien.
quote:Als er iemand is die het topic verpest met geflame en offtopic gelul ben jij dat wel.
Op zaterdag 15 maart 2003 22:54 schreef SCH het volgende:
Eerst zelf de discussie verzieken en als je er niet meer uitkomt om een slotje vragen - loser
En zelf hier flame je nog, triest hoor.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 22:56 schreef BAZZA het volgende:[..]
Als er iemand is die het topic verpest met geflame en offtopic gelul ben jij dat wel.
En zelf hier flame je nog, triest hoor.
quote:Moet jij nodig zeggen
Op zaterdag 15 maart 2003 22:57 schreef SCH het volgende:
![]()
- zielig type
*Wij* als deelnemers van Liquidatie in A'dam Noord zouden het zeer op prijs stellen als je die thread weer opende.
Deel 2 ( Liquidatie in A'dam Noord (2) ) loopt niet echt en slaat dood en we zijn Flipsen kwijt en maken ons ernstig zorgen over onze verslaggever ter plaatste die zijn naw gegevens aan de pers heeft gegeven.
Met vriendelijke groet,
Loedertje
quote:Een oog-liquidatie??
Op zondag 16 maart 2003 13:00 schreef robh het volgende:En jij bent weg.
quote:Geen moer met de faq te maken klojo, zeg dan gewoon dat het topic je niet kan bekoren. Zal volgende keer een topic maken dat speciaal aan jou wensen voldoet. Moet er nog wat racisme in naar voren komen? Zal ook iets met links in de topictitel neerzetten...
Op zondag 16 maart 2003 13:01 schreef robh het volgende:
Topicstarter, lees aub de faq van OOG even doorDit topic gaat dicht.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieve robh,
Met vriendelijke groet,Loedertje
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:03 schreef Cheiron het volgende:Geen moer met de faq te maken klojo, zeg dan gewoon dat het topic je niet kan bekoren. Zal volgende keer een topic maken dat speciaal aan jou wensen voldoet. Moet er nog wat racisme in naar voren komen? Zal ook iets met links in de topictitel neerzetten...
Ga nou eerst de FAQ maar lezen, dan praten we verder. Op deze manier schiet het natuurlijk niet op.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:03 schreef Cheiron het volgende:Zal volgende keer een topic maken dat speciaal aan jou wensen voldoet.
quote:Die
Op zondag 16 maart 2003 13:10 schreef robh het volgende:[..]
Ga nou eerst de FAQ maar lezen, dan praten we verder. Op deze manier schiet het natuurlijk niet op.
Waarom ban je kantoorp(ik dus) wanneer ik zeg dat jouw grappen niet leuk zijn, terwijl je zelf continu loop te brullen dat andermans grappen niet leuk zijn?
Vind je niet dat je totaal machteloos overkomt door dit soort akties?
quote:Bans worden niet besproken op het forum. Voor info over een ban kun je mailen met de FA's: forum@fok.nl
Op zondag 16 maart 2003 13:46 schreef StrixNebulosa het volgende:
Robh,Waarom ban je kantoorp(ik dus) wanneer ik zeg dat jouw grappen niet leuk zijn, terwijl je zelf continu loop te brullen dat andermans grappen niet leuk zijn?
Vind je niet dat je totaal machteloos overkomt door dit soort akties?
quote:Och jee, spuit 11 is ook weer wakker.
Op zondag 16 maart 2003 13:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Bans worden niet besproken op het forum. Voor info over een ban kun je mailen met de FA's: forum@fok.nl
quote:Het ging niet om die opmerking van je, mocht het je interesseren. Voor meer info mail aub naar forum@fok.nl
Op zondag 16 maart 2003 14:06 schreef StrixNebulosa het volgende:Och jee, spuit 11 is ook weer wakker.
quote:boeit me verder niet, maar cynix had dit te zeggen:
Op zondag 16 maart 2003 14:06 schreef StrixNebulosa het volgende:[..]
Och jee, spuit 11 is ook weer wakker.
quote:Robh kan jou niet bannen overigens.
Op zondag 16 maart 2003 13:01 schreef Cynix ® het volgende:
Kantoorpik, kloon van diverse andere gebannede klonen, tel een beetje kwijt, héééél lang weg iig.
quote:Godzijdank!
Op zondag 16 maart 2003 14:10 schreef Brad het volgende:[..]
Robh kan jou niet bannen overigens.
quote:Hij kan je echter wel voordragen voor een ban
Op zondag 16 maart 2003 14:11 schreef Cheiron het volgende:[..]
Godzijdank!
quote:Moet je helemaal zelf weten. Alhoewel ik liever gefundeerde kritiek van je lees ipv dit (imo) kinderachtige gedreig, is het jouw verantwoordelijkheid.
Op zondag 16 maart 2003 14:16 schreef StrixNebulosa het volgende:
Ik zal nog wel ontelbaar keer meer als kloon terugkomen. Niet zo raar he met een modje als Robh
Maargoed, je wilt er niet over praten blijkt wel. Jammer
quote:Valt er wel te praten ?
Op zondag 16 maart 2003 14:26 schreef robh het volgende:
Maargoed, je wilt er niet over praten blijkt wel. Jammer
quote:Nu niet meer. Anders nog iets?
Op zondag 16 maart 2003 19:18 schreef battlesickloner het volgende:Valt er wel te praten ?
Zo wordt het in no time topic nummer zoveel over gespeculeer wanneer de oorlog begint.
quote:Opgeruimd staat netjes. Hij's weer open.
Op maandag 17 maart 2003 09:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat topic over "Angst voor de oorlog", waarom moest dat zonodig dicht? Oke, het was allemaal wat offtopic, maar het was zeker wel een boeiende discussie in mijn ogen.
quote:De pit is er wel een beetje uit nu.
Op maandag 17 maart 2003 10:01 schreef robh het volgende:[..]
Opgeruimd staat netjes. Hij's weer open.
quote:Dus het gaat er niet om of je in de herhaling valt of niet, maar meer om het topic? Ik dacht dat men hier op Fok! gebruikmaakte van notes, waarin werd bijgehouden hoe vaak users de fout in gaan.
Op maandag 17 maart 2003 17:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
persoonlijk aanvallen worden even verwijderd. De eerstvolgende die nog over de schreef gaat kan gaan wieberen.
Enneh... kan iemand deze post weghalen? Volledige namen zijn niet toegestaan op Fok!, en leiden volgens Cynix tot een onmiddellijke ban, waarvan de tijdsduur per geval bepaald wordt.
quote:Bescheiden kick. JMG of robh, zouden jullie mijn vragen kunnen beantwoorden?
Op maandag 17 maart 2003 17:36 schreef Farzin het volgende:
Dus het gaat er niet om of je in de herhaling valt of niet, maar meer om het topic? Ik dacht dat men hier op Fok! gebruikmaakte van notes, waarin werd bijgehouden hoe vaak users de fout in gaan.Enneh... kan iemand deze post weghalen? Volledige namen zijn niet toegestaan op Fok!, en leiden volgens Cynix tot een onmiddellijke ban, waarvan de tijdsduur per geval bepaald wordt.
quote:De naam staat er al een tijdje niet meer hoor. Dagobert heeft het weggeknipt, die was zo lief om de post te fatsoeneren
Op maandag 17 maart 2003 20:13 schreef Farzin het volgende:Bescheiden kick. JMG of robh, zouden jullie mijn vragen kunnen beantwoorden?
-edit-
Wij bannen trouwens niet farzin
Dat is meer een FB vraag.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 17-03-2003 20:33]
Dus graag even geduld, en niet meteen in paniek raken als je topic ineens 'weg' is
CMT, kappen met dat zuigerige gedrag hier.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 18-03-2003 08:38]
quote:Alles wat met de (dreigende) oorlog Irak te maken heeft gaat daar heen idd
Op dinsdag 18 maart 2003 09:41 schreef Piertje het volgende:
dus dat forum over daar gaat alles heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |