quote:Alsof het hier de viering van 40 Jahre DDR betreft......
Op vrijdag 14 maart 2003 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:Maar als ik dan die big smile van Beatrix zie bij de opening van een tunneltje, dan begint m'n bloed weer te koken...
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 14-03-2003 22:29]
quote:Maak je niet zo druk, dat mens opent gewoon een tunneltje.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar als ik dan die big smile van Beatrix zie bij de opening van een tunneltje, dan begint m'n bloed weer te koken...
quote:Weet je wat pas erg is? Als onze geliefde magarita in het jeugdjournaal een half verhaal verteld waarbij ze een blik van grote onschuldige heeft. En dan ook nog eens verkondigen om een website te gaan beginnen om daar alle verhalen nogmaals te schrijven.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar als ik dan die big smile van Beatrix zie bij de opening van een tunneltje, dan begint m'n bloed weer te koken...
Dan gaat bij mij je geloofwaardigheid van eerherstel wel heel erg laag en wordt het meer een marketingtruc om zelf eens in de belangstelling te komen staan.
Ik zal me inhouden maar volgens mij is Margarita een prinsesje dat zich geen prinsesje mag noemen en daarom huilend naar (in dit geval) de media is gelopen om daar stevig uit te huilen en er ook nog eens financieel beter van proberen te worden.
Dus dat eerherstel en acceptatie in de familie? Dat is om de schijn op te houden anders hadden ze het wel bij de HP/De Tijd interviews gehouden
quote:Ha, weer een royalty-gezinde.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:29 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Weet je wat pas erg is? Als onze geliefde magarita in het jeugdjournaal een half verhaal verteld waarbij ze een blik van grote onschuldige heeft. En dan ook nog eens verkondigen om een website te gaan beginnen om daar alle verhalen nogmaals te schrijven.
Dan gaat bij mij je geloofwaardigheid van eerherstel wel heel erg laag en wordt het meer een marketingtruc om zelf eens in de belangstelling te komen staan.
Ik zal me inhouden maar volgens mij is Margarita een prinsesje dat zich geen prinsesje mag noemen en daarom huilend naar (in dit geval) de media is gelopen om daar stevig uit te huilen en er ook nog eens financieel beter van proberen te worden.
Dus dat eerherstel en acceptatie in de familie? Dat is om de schijn op te houden anders hadden ze het wel bij de HP/De Tijd interviews gehouden
Ach ja, gun het volk toch haar sprookjeshuwelijken en linteknipjes.
Sneeuwwitje en de 7 dwergen, Doornroosje sliep ook 50 jaar.
Ondertussen keldert de economie en de kwestie Irak gewoon verder.
quote:Gelukkig kun je Bea daar allemaal de schuld van geven. Volgens mij zit ze ook achter het broeikas effect.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:34 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ha, weer een royalty-gezinde.
Sneeuwwitje en de 7 dwergen, Doornroosje sliep ook 50 jaar.Ondertussen keldert de economie en de kwestie Irak gewoon verder.
Morgen komt van Bommel met nieuwe onthullingen over vermeend wild-plassen van W-A in de jaren 90. Misschien wat voor een website of het jeugdjournaal.
quote:Werkelijk briljant hoe je een familiecrisis bij de oranjes kan omturnen tot de dagelijkse wereldcrisis, het is een gave
Op vrijdag 14 maart 2003 22:34 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ha, weer een royalty-gezinde.
Sneeuwwitje en de 7 dwergen, Doornroosje sliep ook 50 jaar.Ondertussen keldert de economie en de kwestie Irak gewoon verder.
Daarnaast ben ik helemaal niet zo oranje gezind maar ik heb het wel op hollandse tradities en nostalgie, daar is het koningshuis een onderdeel van. En je geeft het inderdaad perfect aan, zoals Claus het ooit zo mooi verwoorde, de core business van de oranjes is nog altijd lintjes doorknippen, handjes schudden en vooral blijven lachen.
Overigens denk je er vanaf te komen door wat gebakken lucht te tikken over sprookjes die je in de efteling vind maar je inhoud ontbreekt, herkansing dan, deze keer wel op inhoud?
quote:Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ons koningshuis veel gebakken lucht bevat.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:55 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Werkelijk briljant hoe je een familiecrisis bij de oranjes kan omturnen tot de dagelijkse wereldcrisis, het is een gave
Daarnaast ben ik helemaal niet zo oranje gezind maar ik heb het wel op hollandse tradities en nostalgie, daar is het koningshuis een onderdeel van. En je geeft het inderdaad perfect aan, zoals Claus het ooit zo mooi verwoorde, de core business van de oranjes is nog altijd lintjes doorknippen, handjes schudden en vooral blijven lachen.
Overigens denk je er vanaf te komen door wat gebakken lucht te tikken over sprookjes die je in de efteling vind maar je inhoud ontbreekt, herkansing dan, deze keer wel op inhoud?
quote:Ik ga het opgeven bij je, in plaats eens fatsoenlijk inhoudelijk te reageren denk je weg te komen met goedkope one liners die je waarschijnlijk niet eens zelf hebt verzonnen
Op vrijdag 14 maart 2003 23:09 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ons koningshuis veel gebakken lucht bevat.
quote:Eindelijk, eindelijk iemand die haar mond open doet en gore waarheid naar buiten brengt...
Op vrijdag 14 maart 2003 22:29 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Weet je wat pas erg is? Als onze geliefde magarita in het jeugdjournaal een half verhaal verteld waarbij ze een blik van grote onschuldige heeft. En dan ook nog eens verkondigen om een website te gaan beginnen om daar alle verhalen nogmaals te schrijven.
quote:Heel verstandig van je, geef het maar op, kook maar gaar in je eigen sop en rot lekker op...
Op vrijdag 14 maart 2003 23:15 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Ik ga het opgeven bij je, in plaats eens fatsoenlijk inhoudelijk te reageren denk je weg te komen met goedkope one liners die je waarschijnlijk niet eens zelf hebt verzonnen
Nogmaals, ik vraag om een inhoudelijke discussie, niet om gebakken lucht.
quote:Ik lijk wel gek ook
Op vrijdag 14 maart 2003 23:48 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Eindelijk, eindelijk iemand die haar mond open doet en gore waarheid naar buiten brengt...
quote:De mening is er eerder als het bewijs
Op vrijdag 14 maart 2003 23:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je een laffe royalist bent...
quote:Ga lekker tegen iemand anders flamen en probeer het eens op inhoud. Ga maar verder spelen in Onzin
Op vrijdag 14 maart 2003 23:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heel verstandig van je, geef het maar op, kook maar gaar in je eigen sop en rot lekker op...
quote:Ik heb het gezien, tja kids he?
Op vrijdag 14 maart 2003 21:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het bekijken waard zou ik zo zeggen...
Meisje, je moeder heeft wel wat beters te doen dan jouw roddel en achterklap oplossen.
Ik snap niet hoe zij erbij komen dat bedrijven als Rabobank, Ing, Wolters-Kluwer, Shell enz.... uberhaupt met zo'n beginnend bedrijfje in zee zouden gaan. Zoals al aangegeven, ze deden geinteresseerd, uit beleefdheid, maar hadden eigenlijk bij voorbaat al geen interesse.
Schikking?
Niks ervan!
Ze krijgen geen rode cent als het aan mij zou liggen.
quote:En nu doet ook Het Parool volop mee met de demonisering van Margarita en haar man.
Op vrijdag 14 maart 2003 17:58 schreef M.ALTA het volgende:
Zo... de NRC heeft wel erg veel woorden nodig om de Roy van Zuydewijn
in een kwaad daglicht te zetten.Waarom al die moeite toch bij de NRC ?
quote:
Er zijn zaken die Pen laat lopen
AMSTERDAM - Van procedurele terughoudendheid kunnen Margarita de Bourbon de Parme en Edwin de Roy van Zuydewijn niet worden beticht. Ze houden er inmiddels drie advocaten op na - de confrères Nicolaï, Pen en Kemp - en procederen tegen alles wat los en vast zit, althans: zij kondigen aan dat te zullen doen.
De twee willen een bodemprocedure tegen het koninklijk huis beginnen, omdat zij maatschappelijk zouden zijn geruïneerd door alle mogelijke machinaties van het staatshoofd, het Kabinet der Koningin dan wel de Binnenlandse Veiligheidsdienst. Mocht ten paleize een schikking worden overwogen: vijftig miljoen euro beschouwt het paar als een fooi. Zuydewijn is namelijk een carrière van dertig jaar als captain of industry door de neus geboord, aldus Peter Nicolaï.Daarnaast heeft Jurjen Pen namens de twee deze week bij justitie een alom kansloos geachte strafklacht ingediend tegen oud-premier Kok en de oud-ministers Zalm en De Vries; zij hebben zich volgens de advocaat en het paar schuldig gemaakt aan valsheid in geschrifte, oplichting en schending van ambtsgeheim.
En er werd deze week ook aangifte gedaan tegen twee paparazzi - bovenop het nieuws namens Willibrord Frequin - die het paar tussen Den Haag en Amsterdam zo hinderlijk volgden dat levensgevaarlijke situaties zouden zijn ontstaan.
Hoogst opmerkelijk, tegen die achtergrond, is dat daarentegen geen juridische stappen zijn genomen tegen De Telegraaf. Die krant meldde vorige week dat Edwin de Roy van Zuydewijn in zijn jeugd, als tiener, betrokken is geweest bij meerdere 'inbraken', en dat hij in 1982 'tegen de lamp' liep bij een inbraak in Amsterdam-Zuid. De zaak liep met een sisser af: justitie besloot, gezien zijn leeftijd, tot een sepot.
Natuurlijk: het orangistische ochtendblad loopt al van meet af aan tegen het afvallige paar te hetzen, en het mag niet worden uitgesloten dat de koninklijke familie daar af en toe een handje bij helpt; prins Bernhard is tenslotte ook niet te beroerd de telefoon te pakken en de krant te bellen als hij zich opwindt over een zaakje bij de Amsterdamse politierechter.
Anderzijds mag ervan worden uitgegaan dat de krant niet over één nacht ijs is gegaan, gezien de aard van de beschuldigingen. En daarbij: als het inderdaad waar is, werpt dat een heel nieuw licht op de noodzaak Zuydewijn in 2000 een beetje te screenen - iets waarvan het advocatenteam steeds heeft geroepen dat daar geen grond voor was, en dat de BVD er 'niet bevoegd' toe was.
De berichtgeving over die inbraken is ook vrij funest voor een carrière als captain of industry. Kan De Telegraaf dus ook een claim van tientallen miljoenen tegemoet zien?
Jurjen Pen: ''Ehh... daar is nog geen beslissing over genomen, dus op dit moment kan ik daar niets over zeggen. Er wordt over nagedacht, laat ik het zo zeggen.''Waar wordt over nagedacht? Over de hoogte van de claim of over de vraag of überhaupt actie moet worden ondernomen?
Pen: ''Dat weet ik niet. Er is nog geen beslissing genomen.''Als het totaal verzonnen onzin is, is dat met een simpel kort geding toch zo van tafel te vegen?
Pen: ''Ja, nou, ik denk dat de kans niet zo héél groot is dat wij er iets tegen zullen doen. Als je alle onzin die in de kranten staat, moet bestrijden, ben je nog wel even bezig. Als ik lees wat Het Parool heeft geschreven over de strafklacht die wij hebben ingediend, denk ik ook: wat een onzin. Er wordt over Margarita en Edwin veel zin en onzin geschreven, en dan moet je kiezen of delen. Soms moet je de wijsheid hebben niets te doen.''Maar het gaat hier niet over een aspect waarover je van mening kunt verschillen, het gaat om een concrete beschuldiging die voor Zuydewijn uiterst belastend is.
Pen: ''Ehh... ja. Dat is juist.''Ontkent Zuydewijn dat hij inbraken heeft gepleegd? Hij zou ook betrokken zijn geweest bij een diefstal uit de kantine van AFC.
Pen: ''Hij ontkent betrokkenheid bij inbraken.''Dat van die kantine ontkent hij dus niet?
Pen: ''Hij ontkent betrokkenheid bij inbraken. Punt. Daar wil ik het bij laten.''
http://www.parool.nl/1047708156427.html
quote:Je schizofrenie is erg grappig om te zien. De deelnemers aan jouw wereldsamenzwering 'Bilderberg' in je ene post en in de andere is het gebakken lucht. Make up your mind already.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:09 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ons koningshuis veel gebakken lucht bevat.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:10 schreef HiZ het volgende:[..]
Je schizofrenie is erg grappig om te zien. De deelnemers aan jouw wereldsamenzwering 'Bilderberg' in je ene post en in de andere is het gebakken lucht. Make up your mind already.
Ja, maar toch niet met het koninklijke wapen erop? Of wel?
M.a.w. hoe willen ze bewijzen dat de RVD, AIVD of het Kabinet van de Koningin deze geplaatst hebben. Edwin heeft waarschijnlijk nog wel wat schuldeisers die hier net zo goed voor verantwoordelijk kunnen zijn. (Als je 4,5 miljoen kunt verbrassen, zul je niet gestopt zijn met verbrassen toen dat op was, dus schulden zullen ze nog wel hebben)
En dan de arrogantie om te denken dat je als beginnend bedrijfje klanten kunt trekken als ING, RABO, Shell en Wolters-Kluwers! Waarom zou je dat denken? Omdat je met een zogenaamd prinsesje bent getrouwd?
Absurd.
Ik hoop dat ze geen geld krijgen en wel aangeklaagd worden voor het belasteren van het koningshuis.
quote:Ik verwacht een schikking .. deze zaak stinkt behoorlijk.
Op maandag 17 maart 2003 12:43 schreef Gia het volgende:Ik hoop dat ze geen geld krijgen en wel aangeklaagd worden voor het belasteren van het koningshuis.
Door deze oorlog staat ze niet meer in de belangstelling!
quote:Ik stel voor dat het ultimatum van Bush kan worden uitgebreid met Trix.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:29 schreef Gia het volgende:
Margarita zal intussen wel koken van woede, denk ik.Door deze oorlog staat ze niet meer in de belangstelling!
quote:OH? Zit je nu te beweren dat Bush geen marionet van de illuminati is?
Op dinsdag 18 maart 2003 22:25 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik stel voor dat het ultimatum van Bush kan worden uitgebreid met Trix.
quote:Nee, een ulimatum zoals:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:27 schreef HiZ het volgende:[..]
OH? Zit je nu te beweren dat Bush geen marionet van de illuminati is?
Trix heeft 48 uur de tijd om het land te verlaten (inclusief haar zoons).
Dit heeft ze dus al gedaan, want ze zit nu in Chili.
quote:Ok, ik weet met weer iets meer precisie hoe serieus ik jouw posts moet nemen.
Op woensdag 19 maart 2003 14:58 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Nee, een ulimatum zoals:
Trix heeft 48 uur de tijd om het land te verlaten (inclusief haar zoons).
Dit heeft ze dus al gedaan, want ze zit nu in Chili.
Overigens is HKH prinses paranoia wel erg stil geworden, zit ze de bewijzen van het wangedrag van Beatrix te punniken en kan ze geen twee dingen tegelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |