k ga zo weer slapen.
voor Faithy..
quote:Beterschap.
Op zondag 13 april 2003 12:19 schreef DuchessX het volgende:
Brak + griep = waardeloos
Weltruste.. ik ga weer slapen..
quote:slapen??????
Op zondag 13 april 2003 12:27 schreef Wolkje het volgende:[..]
Beterschap.
Weltruste.. ik ga weer slapen..
quote:Ja, ik ben doodmoe.. en heb deze week te weinig geslapen.
Op zondag 13 april 2003 12:28 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
slapen??????
quote:denk je dat ik op jouw post reageerde?
Op zondag 13 april 2003 12:32 schreef SuperUli het volgende:[..]
"Sommige" hoorde er nog bij.
vreemd
quote:daar stond net iets anders en zo voel ik me dus
Op zondag 13 april 2003 12:35 schreef DarkElf het volgende:
ach laat ook maar, wat heeft het voor zin om hier te melden hoe je je voelt, er verandert toch niets aan.
quote:najah het kan wel opluchten opzich. *knuffel*
Op zondag 13 april 2003 12:35 schreef DarkElf het volgende:
ach laat ook maar, wat heeft het voor zin om hier te melden hoe je je voelt, er verandert toch niets aan.
quote:lol dan add je mij toch
Op zondag 13 april 2003 12:49 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik ben super sjago en ik voel me alles behalve vrolijk
en der is niemand op msn
erm met mij gaat het verder nog steeds beetje hetzelfde, net gegeten, begonnen met het opruimen van m'n kamer. m'n moeder is nu m'n opa ophalen, die komt even hierheen. zoals eerder gemeld zometeen even faithy bellen en der de groetjes doen van wolkje ben opzich ook een beetje moe, dus misschien straks even slapen enzo
quote:Nee... dit gaat ook ver boven m'n pet. Daarom is dit ook de laatste reactie van mij kant erover. Ik was nog wel even benieuwd of het al beter was gegaan. Je hebt de keuze om vol voor haar te gaan al gemaakt en ik wens je daar veel sterkte en succes bij. En alleen de toekomst zal je leren of je er goed aan hebt gedaan... De enige die dat kán (en gaat) uitvinden ben jij.
Op zondag 13 april 2003 03:24 schreef devv05 het volgende:[..]
Ik snap jou gedachte dat ik teveel moeite doe.. Ik hoor vaak dat ze het niet waard is, bla bla.. Maar ik weet dat ze het wél waard is.. Voor jou is het EEN meisje, maar voor mij niet... Voor EEN meisje had ik echt niet zoveel moeite gedaan, was ik niet zo verdrietig geweest...
[..]
En wie weet... misschien krijg je datgene wat je wilt en hecht je gewoon meer belang aan haar liefde dan aan je eigenwaarde. Dan zie ik het probleem niet eens zo.
Dus succes...
Ontopic: Goed eik.. voldoende geslapen. Het zonnetje schijnt.. het is niet stervenskoud (zoals afgelopen paar dagen). Alleen nog wel een ietsiepietsie verkouden. Zo eerst maar een even een beetje hardlopen en dan lekker ontbijten en koffie... hm...
En daarna ff bellen... mag een zeker iemand me even vertellen over haar, zojuist meegemaakte, avonturen in Italia. Ben benieuwd...
quote:Probeer het toch positief te blijven denken. Je bent in ieder geval uit bed gekomen. Da's positief. Zonder jezelf anders eventjes af met een goed boek/film. Eentje waar je misschien een beetje happy van wordt. Leef je in het verhaal, zodat je even de andere negatieve dingen vergeet. Probeer even je hoofd leeg te maken. Het is moeilijk, maar daarna kun je het misschien weer beter aan. Het werkt voor mij.
Op zondag 13 april 2003 14:33 schreef devv05 het volgende:
Ben net wakker en heb weer hetzelfde gevoel als elke dag s' ochtends s'middags, netwerk ligt plat dus ik kan ook niet normaal internetten.. gvd ik trek dit niet meer en ik wil dit gevoel ook niet meer... Ik vecht er wel tegen maar het is zo moeilijk, dan gaat het eventjes iets beter en hoor of zie ik weer wat en is het weer mis.. Laat nou eens iets horen
quote:Normaal heb ik internet als afleiding, met anderen praten enzo.. Uit bed komen is al moeilijk genoeg... Misschien dat ik wel een film ofzo ga kijken, maarja wat heb ik eraan, daarna voel ik me toch weer net zo.. Denk dat ik vanavond probeer te bellen, misschien dat ze na mn brief wel wil, maar ben ook bang weer af gewezen te worden... Hoofd leegmaken kan niet, eventjes afleiding wel.. Maarja daarna komt het weer net zo hard terug.. Damn wat kan liefde toch kut zijn....
Op zondag 13 april 2003 14:49 schreef dogo het volgende:[..]
Probeer het toch positief te blijven denken. Je bent in ieder geval uit bed gekomen. Da's positief. Zonder jezelf anders eventjes af met een goed boek/film. Eentje waar je misschien een beetje happy van wordt. Leef je in het verhaal, zodat je even de andere negatieve dingen vergeet. Probeer even je hoofd leeg te maken. Het is moeilijk, maar daarna kun je het misschien weer beter aan. Het werkt voor mij.
Sterkte.
quote:Gefeliciteerd
Op zondag 13 april 2003 14:58 schreef Hanneke1983 het volgende:
hoe ik me voel??jarig
![]()
Het zonnetje schijnt en ik heb enorm veel zin om even met wat mensen de stad in te gaan en op een terras te gaan zitten, het enige 'kleine' probleempje is dat ik gewoon niemand in de wijde omtrek ken . En een meeting is er ook al niet, nouja. Ik zoek zometeen de bank wel weer op met een film.
Ik ben offline, succes voor degene die het kut hebben..
.
Voel me vet genaaaid
quote:nou ja beter dat je er nu achter komt dan....
Op zondag 13 april 2003 15:50 schreef dikkiedik87 het volgende:
Het moet toch niet veel gekker worden!!!
Der is een jongen die ik wel leuk vind...nou zei die datie mij ook wel leuk vond en we hadden afgesproken volgende week zaterdag samen wat te gaan doen omdat we mekaar nog niet zo heel erg goed kennen!!
Komt hij net online op msn, denk ik tegen hem te praten...zit ZIJN VRIENDIN achter de computer!!!![]()
En dat terwijl hij geen vriendin had, dat dacht ik en zei hij zelf ook....en hij vond mij zo leuk![]()
Voel me vet genaaaid
quote:Tsja...dat wel..
Op zondag 13 april 2003 15:59 schreef devv05 het volgende:
nou ja beter dat je er nu achter komt dan....
quote:Ach dat soort jongens wil je toch niet... Doen je alleen maar pijn, heb je niks aan.. Je verdient beter.
Op zondag 13 april 2003 16:01 schreef dikkiedik87 het volgende:[..]
Tsja...dat wel..
Stel we hadden die zaterdag afgesproken en....gvdomme
Jongens ==><==
ga straks lekker naar mn knuffelbeer toe lekker filmpje kijken, misschien nog even naar strand...
ff relaxen na een enerverende avond... die een beetje niet zo goed afgelopen is...
quote:Goed zo, meisje!!
Op zondag 13 april 2003 16:21 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ikzelf: moe..
quote:nog steeds fucking eenzaam
Op zondag 13 april 2003 14:21 schreef NemesisDivina het volgende:
nope, nog steeds niemand op msn..*eenzaam*
waarom leef ik alleen voor hem
Ook verwacht ik m'n zus deze week te spreken en ik weet nu al dat dat een groot drama gaat worden.
quote:Ik ken het gevoel en het is vreselijk
Op zondag 13 april 2003 16:35 schreef NemesisDivina het volgende:
nog steeds fucking eenzaam
en me vriendje belde net, om te zeggen dat hij nog niet weet of hij vavond langskomt..waarom leef ik alleen voor hem
Flink gesport, gerelaxed en het is heerlijk weer
quote:Goed gedaan meid. You go girl !!!!
Heel trots op mezelf ben voor het eerst gisteren alleen uitgegaan en dat ging prima , weer wat oude kennissen van vroeger gezien en dat doet goed. Van een jongen die ik kende ook telefoonnummer , en heb wel gezegd gewoon als vrienden omdat ik voor mezelf eerst zoiets heb van ik ben nu weer lekker aan het opbouwen, zo veel mogelijk contacten buiten therapiemensen ( paar behoud ik wel maar ik moet toch uit dat wereldje omdat je er anders te lang in blijft hangen)en dan meteen al weer op zoek zijn naar een relatie lijkt me dan niet zo'n slim plan .
Ik was eerst wel bang, omdat ik juist heel erg in de isolatie heb geleefd en dan is uitgaan met vrienden makkelijker omdat de drempel dan lager is maar vroeger ging ik juist vaak alleen op pad dus ik had ook zoiets van wat ik vroeger kon kan ik nu ook en dat bleek ook .
Ik ben hier heel blij mee , weer een barriere doorbroken.
Ontopic: voel me goed! lekker weertje, en een heel goed gesprek met mijn ex gehad ( nee gaat niet wat worden, maar heb nu wel een vriendin voor het leven er bij)
quote:Thanks
Op zondag 13 april 2003 17:13 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Goed gedaan meid. You go girl !!!!
Alleen uitgaan doe ik ook soms, in het begin is ut moeilijk, je voelt je ongemakkelijk en zo, maar wanneer het goed bevalt ( zoals bij mij) is het eigenlijk errug leuk.
Ontopic: voel me goed! lekker weertje, en een heel goed gesprek met mijn ex gehad ( nee gaat niet wat worden, maar heb nu wel een vriendin voor het leven er bij)
Afijn ik zit nog steeds in een lekkere roes daarover en ga zo ff mezelf verwennen met ouderwets kermissnoep wat ik gekocht heb
quote:Ik sprak hem net op msn, en hij gaat vanavond waarschijnlijk wel naar me toe komen, omdat hij de auto van z'n ouders kan lenen. Daar ben ik wel blij om. Maar ik begin het een beetje zat te worden om alleen maar blij te zijn om dat soort positieve dingen, terwijl ik me daarvoor altijd ontzettend kut voel
Op zondag 13 april 2003 16:58 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik ken het gevoel en het is vreselijk
Niet alleen omdat je je afgrijselijk kut voelt maar ook omdat je jezelf zo onnodig omlaag haalt en niet meer ziet dat je wel wat waard bent en het prima kunt redden zonder hem of zonder die mensen op MSN.
Ik hoop echt voor je dat je dit gevoel snel kwijt kunt raken, probeer iets (sport? iets kunstzinnigs?) te vinden waar je je zelfvertrouwen van terugkrijgt, iets wat je duidelijk maakt dat jij tof bent en lol kunt hebben ook als hij niet in de buurt is.
Hobbies heb ik niet echt. Zangles ben ik mee gestopt, omdat ik die lerares niet mocht, en ik zing nog in een bandje waar ik 1x per week mee oefen, maar dat is de laatste tijd ook niet echt boeiend meer. Verder ga ik naar school en zit ik op internet. En af en toe stop ik om te eten/slapen/douchen of whatever, maar dat was het dan ook wel....
quote:Probeer dan blij te zijn met de positieve dingen in je leven, zoals je vriend.. Wat is er nou mooier om iemand te hebben die het allermeeste van jou houdt en jij van hem/haar... Damn, wat zou ik gelukkig zijn als ik weer in die situatie zat
Op zondag 13 april 2003 17:22 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
Ik sprak hem net op msn, en hij gaat vanavond waarschijnlijk wel naar me toe komen, omdat hij de auto van z'n ouders kan lenen. Daar ben ik wel blij om. Maar ik begin het een beetje zat te worden om alleen maar blij te zijn om dat soort positieve dingen, terwijl ik me daarvoor altijd ontzettend kut voel
.
Hobbies heb ik niet echt. Zangles ben ik mee gestopt, omdat ik die lerares niet mocht, en ik zing nog in een bandje waar ik 1x per week mee oefen, maar dat is de laatste tijd ook niet echt boeiend meer. Verder ga ik naar school en zit ik op internet. En af en toe stop ik om te eten/slapen/douchen of whatever, maar dat was het dan ook wel....
Probeer ook leuke nieuwe hobbies te zoeken, ga uit, ontmoet mensen...
't Gaat niks worden.. maar hoe vertel je dat?
quote:Ja... tuurlijk.. maar ook in haar geval geldt: Ze trekt zich misschien wel teveel op aan haar vriend. Of dat een goede basis is betwijfel ik.Zorg eerst eens goed voor jezelf.
Op zondag 13 april 2003 17:25 schreef devv05 het volgende:[..]
Wat is er nou mooier om iemand te hebben die het allermeeste van jou houdt en jij van hem/haar... Damn, wat zou ik gelukkig zijn als ik weer in die situatie zat
[..]
En wat hobbies betreft... zoek iets waardoor je je kan ontwikkelen. Niks is zo stimulerend als nieuwe dingen leren. Ter ontspanning kun je natuurlijk lezen, uitgaan, sporten, reizen, recreatief zwemmen... dat soort dingen.
quote:Mjah zou kunnen.. Opzich niks mis met iemand waar je veel van houdt en veel steun bij zoekt, alleen als die steun dan opeens wegvalt lijk je niks meer te hebben en stort je 3x zo hard in.. merk het helaas maar al te goed... denk dat deze situatie nog wel eens heel lang kan gaan duren.. Niet mn keuze maar gevoel is helaas niet altijd iets leuks en fijns
Op zondag 13 april 2003 17:35 schreef Bombie het volgende:[..]
Ja... tuurlijk.. maar ook in haar geval geldt: Ze trekt zich misschien wel teveel op aan haar vriend. Of dat een goede basis is betwijfel ik.Zorg eerst eens goed voor jezelf.
quote:Psies!! My words exactly. Alleen is steun bij iemand zoeken wel wat anders dan alleen te leven voor een ander.
Op zondag 13 april 2003 17:40 schreef devv05 het volgende:[..]
[..]
alleen als die steun dan opeens wegvalt lijk je niks meer te hebben en stort je 3x zo hard in..
[..]
quote:Bij mij werkte het juist andersonm. Juist toen werd ik geconfronteerd dat ik het toch zelf moest doen en ging het veel beter
Op zondag 13 april 2003 17:40 schreef devv05 het volgende:[..]
Mjah zou kunnen.. Opzich niks mis met iemand waar je veel van houdt en veel steun bij zoekt, alleen als die steun dan opeens wegvalt lijk je niks meer te hebben en stort je 3x zo hard in..
quote:Bij mij dus helaas niet
Op zondag 13 april 2003 17:49 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Bij mij werkte het juist andersonm. Juist toen werd ik geconfronteerd dat ik het toch zelf moest doen en ging het veel beter
. Soms heb je tegenslag nodig om juist weer tot orde te komen.
(Dit gaat over een sollicitatiebrief, ik heb nogal last van bindingsangst op werkgebied en de situatie in mijn vakgebied is dusdanig dat ik hoogstwaarschijnlijk wel op gesprek mag komen. Doodeng! Maar goed, ik kan ook niet mijn hele leven in de domme uitzendbaantjes blijven hangen en zal toch ooit de stap terug naar mijn eigenlijke vakgebied moeten nemen. Nu dan maar, misschien? Aaaaaaaaah!)
Verder alles goed hoor, zometeen naar een concert van Das Pop, plezier gegarandeerd
quote:Kind, wat een leed.
Op zondag 13 april 2003 19:32 schreef sabientje het volgende:
me neus zit dicht
Ontopic: mijn hoofdpijn zakt iets, en de koorts is hetzelfde gebleven.
Even wat hulptroepen regelen voor de shmoopies morgen.
En dan gaan m'n ouders ook nog lopen zeuren!
Heerlijk de hele dag bij vrienden door gebracht, genoten van Parijs - Roubaix en heerlijk over allerlei onzin geluld
quote:Stalken ?? Gatsie wat eng . Veel sterkte met deze situatie .
Op zondag 13 april 2003 19:41 schreef Ilsjuhh het volgende:
t stalken begint weer erger te worden...ze weten zelfs waar ik woon...gvd...mja voel me dus niet echt super....
quote:Jeetje wat knap vind ik dat... ik weet hoe vervelend het is om in een isolement te leven, en hoe moeilijk het is om dan toch weer wat op te bouwen. En dan alleen uit gaan... heel dapper
Heel trots op mezelf ben voor het eerst gisteren alleen uitgegaan en dat ging prima , weer wat oude kennissen van vroeger gezien en dat doet goed. Van een jongen die ik kende ook telefoonnummer , en heb wel gezegd gewoon als vrienden omdat ik voor mezelf eerst zoiets heb van ik ben nu weer lekker aan het opbouwen, zo veel mogelijk contacten buiten therapiemensen ( paar behoud ik wel maar ik moet toch uit dat wereldje omdat je er anders te lang in blijft hangen)en dan meteen al weer op zoek zijn naar een relatie lijkt me dan niet zo'n slim plan .
Ik was eerst wel bang, omdat ik juist heel erg in de isolatie heb geleefd en dan is uitgaan met vrienden makkelijker omdat de drempel dan lager is maar vroeger ging ik juist vaak alleen op pad dus ik had ook zoiets van wat ik vroeger kon kan ik nu ook en dat bleek ook .
Ik ben hier heel blij mee , weer een barriere doorbroken.
*respect*
quote:Heel herkenbaar meisje... hang in there en probeer ondanks je eenzaamheid een aantal leuke dingen te bedenken om wat afleiding te krijgen. Wellicht ontdek je een leuke hobbie.
Op zondag 13 april 2003 16:35 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
nog steeds fucking eenzaam
en me vriendje belde net, om te zeggen dat hij nog niet weet of hij vavond langskomt..waarom leef ik alleen voor hem
Zo heb ik vanmiddag fijn lavendelzakjes zitten naaien. Ik vind dat leuk werk, en nu heb ik weer een zooi zakjes voor in de kasten in ons nieuwe huis zo schiet het lekker op!
edit: wou dat ik gewoon op commando in slaap kon vallen ofzo
quote:je zal der wel niet veel aan hebben maar *knuffel* en misschien is het ook wel goed haar ff op ignore te zetten...en dan dit x wel volhouden...heb ik bij me ex ook gedaan...en dat heeft echt geholpen, het was maar een week...maar het hielp!!
Op zondag 13 april 2003 20:08 schreef Whistler112 het volgende:
volgens mij sta ik echt op het punt om het te begeven ofzo, ben echt helemaal naar de klote, geestelijk. weet niet wat ik allemaal fout heb gedaan, maar 't zal wel allemaal m'n eigen schuld zijn. wil dolgraag bij iemand zijn op het moment, maar aan de andere kant ben ik boos ofzo, heb zin om haar op ignore te zetten en te vergeten, aangezien ik gewoon NIET weet wat ik met der aanmoet...ze kust me, maar weet niet of ze verliefd op me is enzo...:| en om de een of andere reden zegt ze ook geen ene fuck tegen me, en laat me rustig op ignore staan en en :| jezus wat gaat het kut
ontopic: ik voel me wel ietsje beter...ik moet me gewoon niet druk maken om die zielige dozen die t nodig vinden me te stalken enzow...ze stoppen er vanzelf wel een x mee
quote:Ilsjuhh, ik weet niet of je een idee hebt uit welke richting het gestalk komt,
Op zondag 13 april 2003 20:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
ontopic: ik voel me wel ietsje beter...ik moet me gewoon niet druk maken om die zielige dozen die t nodig vinden me te stalken enzow...ze stoppen er vanzelf wel een x mee
Tot zover het offtopic gedoe.
quote::| jah maar liever doe ik dat niet...tenzij het niet echt anders meer kan ofzo, als ik dat doe denk is er voglens mij helemaal geen kans meer dat ze wat met me wilt :| als die er al is..., als ik zeker zou weten dat die kans er niet zou zijn..dan zou ze nu op block en ignore staan, hoe kut ik dat ook vind, maar ik kan niet omgaan met wel praten en doen met iemand die ik leuk vind, maar geen relatie...beetje alles of niets, zoals iemand het wel goed samenvatte. grr :|
Op zondag 13 april 2003 20:10 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
je zal der wel niet veel aan hebben maar *knuffel* en misschien is het ook wel goed haar ff op ignore te zetten...en dan dit x wel volhouden...heb ik bij me ex ook gedaan...en dat heeft echt geholpen, het was maar een week...maar het hielp!!
*how i wish that i could be like any other man* (ayreon - nature's dance)
quote:nog ff reageren, me persoonlijke gegevens zijn weg...en ik heb wel een idee wie het zijn...en hoe ze aan mijn nr komen..en me adres enzow...dus dat meisje er binnenkort es ff op aanspreken
Op zondag 13 april 2003 20:14 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ilsjuhh, ik weet niet of je een idee hebt uit welke richting het gestalk komt,
maar ik zou je willen adviseren je persoonlijke gegevens uit je profiel te halen.
Je bent op deze manier wel erg makkelijk te vinden, snap je?Tot zover het offtopic gedoe.
quote:Wat moet het zwaar zijn voor jullie allebei
Op zondag 13 april 2003 20:16 schreef Whistler112 het volgende:[..]
:| jah maar liever doe ik dat niet...tenzij het niet echt anders meer kan ofzo, als ik dat doe denk is er voglens mij helemaal geen kans meer dat ze wat met me wilt :| als die er al is..., als ik zeker zou weten dat die kans er niet zou zijn..dan zou ze nu op block en ignore staan, hoe kut ik dat ook vind, maar ik kan niet omgaan met wel praten en doen met iemand die ik leuk vind, maar geen relatie...beetje alles of niets, zoals iemand het wel goed samenvatte. grr :|
*how i wish that i could be like any other man* (ayreon - nature's dance)
Ikzelf: beter dan vanochtend..
quote:Vechten?
Op zondag 13 april 2003 20:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klote.
Ik ben echt superchagerijnig, ga daarom zometeen toch echt film kijken (was het net al van plan maar het kwam er niet van) en sterf van de honger
.
De eerste persoon die me aanspreekt krijgt een klap voor z'n bek mond
.
quote::| misschien zou het opzich ook wel beter zijn om geen relatie te hebben met haar, weet niet hoe lang dat stand zou houden. alleen wil het zo graag proberen
Op zondag 13 april 2003 20:17 schreef Wolkje het volgende:[..]
Wat moet het zwaar zijn voor jullie allebei
![]()
Ikzelf: beter dan vanochtend..
quote:Je hebt toch wel eerst undercover wat collegae bespioneerd?
Op zondag 13 april 2003 19:35 schreef Fogerty het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb op 'verzenden' gedrukt. Nu kan ik niet meer terug(Dit gaat over een sollicitatiebrief, ik heb nogal last van bindingsangst op werkgebied
en de situatie in mijn vakgebied is dusdanig dat ik hoogstwaarschijnlijk wel op gesprek mag komen. Doodeng! Maar goed, ik kan ook niet mijn hele leven in de domme uitzendbaantjes blijven hangen en zal toch ooit de stap terug naar mijn eigenlijke vakgebied moeten nemen. Nu dan maar, misschien? Aaaaaaaaah!)
quote:achja, zo gaat dat gozer. Ik heb de laatste tijd ook nog wel eens met mn ex dr liefdesbrieven gestaan met "ik hou voor eeuwig voor je". en dan zit je je af te vragen waaro het 2 weken later uti is....
Op zondag 13 april 2003 21:46 schreef devv05 het volgende:
Gaat echt weer helemaal fout.. Geprobeert te bellen en steeds weggedrukt.. Raakte weer helemaal in paniek, echt niet goed.. Hoe kan ze zo gemeen zijn, zo harteloos.. Na alles wat we hebben meegemaakt, wat ik voor haar gedaan heb.. Zo gelukkig als we waren en zoveel als we van elkaar hielden.. Hoe kan ze me dit gvd aan doen.. Ze weet niet wat ze bij me aanricht... En het erge is dat ze er nog andere mensen mee raakt ook.. Hoe kan ze
quote:Succes meiske
Op zondag 13 april 2003 19:35 schreef Fogerty het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb op 'verzenden' gedrukt. Nu kan ik niet meer terug
Ik ben moehoeoeoeoeoe
quote:pls vergeet haar...ze wil je niet meer...
Gaat echt weer helemaal fout.. Geprobeert te bellen en steeds weggedrukt.. Raakte weer helemaal in paniek, echt niet goed.. Hoe kan ze zo gemeen zijn, zo harteloos.. Na alles wat we hebben meegemaakt, wat ik voor haar gedaan heb.. Zo gelukkig als we waren en zoveel als we van elkaar hielden.. Hoe kan ze me dit gvd aan doen.. Ze weet niet wat ze bij me aanricht... En het erge is dat ze er nog andere mensen mee raakt ook.. Hoe kan ze
ontopic....mja...ik ben duidelijk toch wel beetje scheiterd....ik heb de neiging de deur op slot te doen..morgen thuis te blijven met de deur op slot en dat soort dingen....alleen omdat die 2 meiden t leuk vinden me te gaan stalken en bedrijgen...nu gelukkig nog alleen via me foon...
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 13-04-2003 21:52]
quote:Ik lees af en toe wat posts van je in dit topic, ik weet natuurlijk niet precies hoe het allemaal zit..
Ontopic:
Ik voel me wel goed, gelukkig.. Zometeen lekker dromen
quote:Dit klinkt wel een beetje eng. Wie zijn 'ze' eigenlijk?
Op zondag 13 april 2003 21:13 schreef Ilsjuhh het volgende:
*tril* oke nou vind ik dat gestalk echt niet leuk meer...ze bluffen niet, ze weten zelfs de straat waar ik woon...
edit: Oh .. twee meiden.. ach... lopen je te stangen zeker?
quote:vriendinnen van iemand die een tijd een goede vriendin van me was...ik deed alles voor der...ze was hier elke dag...ik ging met haar mee naar school omdat ze niet durfde...en ja toen kwam ik erachter dat ze een heel deel van haar leven bij elkaar liegt, en een tijd trug heb ik haar gezegt wat ik van der vond....en nu stuurt ze dus 2 sloerie's achter me aan...
Op zondag 13 april 2003 21:52 schreef Bombie het volgende:[..]
Dit klinkt wel een beetje eng. Wie zijn 'ze' eigenlijk?
quote:Minder! In ieder geval wél van je afbijten!! Wees niet bang voor ze... zijn ook maar een stelletje dozen. Nothing you can't handle, I'd say...
Op zondag 13 april 2003 21:54 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
vriendinnen van iemand die een tijd een goede vriendin van me was...ik deed alles voor der...ze was hier elke dag...ik ging met haar mee naar school omdat ze niet durfde...en ja toen kwam ik erachter dat ze een heel deel van haar leven bij elkaar liegt, en een tijd trug heb ik haar gezegt wat ik van der vond....en nu stuurt ze dus 2 sloerie's achter me aan...
quote:Ja maar voor hoelang.. Ze kan me toch wel een keertje fatsoenlijk te woord staan.... Het gaat echt slecht, en de thuissituatie is ook niet echt fijn.. Ik ben niet te genieten en mn ouders hebben het er ook erg moeilijk mee...
Op zondag 13 april 2003 21:51 schreef sundae het volgende:[..]
Ik lees af en toe wat posts van je in dit topic, ik weet natuurlijk niet precies hoe het allemaal zit..
Maar waarschijnlijk heeft ze gewoon even rust nodig, tijd voor zichzelf om wat dingen te verwerken. Het klinkt hard, maar ze kan jou daar denk ik niet zo goed bij gebruiken op dit moment.
Probeer gewoon voor jezelf alles op een rijtje te krijgen, zoveel mogelijk bezig te zijn met andere dingen en niet aan haar te hangen, dan zal het vanzelf beter gaan.. Ook al denk je haar nu nodig te hebben, je redt het echt wel zonder haar
Kan moeilijk alleen maar leuke dingen doen.. Sowieso stort ik dan na een tijdje toch weer in... Momenteel heb ik het gevoel dat ik echt niet zonder haar kan.. Momenten dat ik denk dat het wel kan zijn maar voor heel even... Ik wil dit gewoon niet meer, wordt me allemaal teveel
quote:Ik weet niet hoe lang het uit is.. Ik snap dat het voor jou heel moeilijk is, maar ik snap ook dat zij het allemaal wil verwerken, en daar haar tijd voor nodig heeft. Het is dan niet echt leuk als je een paar keer per dag door iemand benaderd wordt.
Op zondag 13 april 2003 22:00 schreef devv05 het volgende:[..]
Ja maar voor hoelang.. Ze kan me toch wel een keertje fatsoenlijk te woord staan.... Het gaat echt slecht, en de thuissituatie is ook niet echt fijn.. Ik ben niet te genieten en mn ouders hebben het er ook erg moeilijk mee...
Kan moeilijk alleen maar leuke dingen doen.. Sowieso stort ik dan na een tijdje toch weer in... Momenteel heb ik het gevoel dat ik echt niet zonder haar kan.. Momenten dat ik denk dat het wel kan zijn maar voor heel even... Ik wil dit gewoon niet meer, wordt me allemaal teveel
Ook nog even ontopic:
Dit wordt een kloteweek..
[Dit bericht is gewijzigd door sundae op 13-04-2003 22:17]
Slaap lekker alvast.
quote:Je zoekt de schuld continue onterecht bij haar maar doet het jezelf aan!
Hoe kan ze zo gemeen zijn, zo harteloos.. Na alles wat we hebben meegemaakt, wat ik voor haar gedaan heb..
Iemand die een relatie beeindigd is géén misdadiger; het zou pas gemeen zijn als ze je aan het lijntje hield terwijl ze niet meer van je houdt...
Ze is erg duidelijk naar jou toe maar je blijft in de ontkenningsfase hangen. Je zou het ook zo kunnen zien; door toch telkens contact met haar op te nemen terwijl zij dat overduidelijk niet wil toon je én geen respect voor haar noch voor jezelf.
Open je ogen dev05!
Nog een toevoeging: ik zeg dit niet om je af te zeiken of omdat ik niet weet hoe hoe die pijn voelt.
Ik heb zeer recentelijk in hetzelfde schuitje gezeten en gedroeg me een tijdje hetzelfde als jij.
Op een gegeven moment echter zag ik het licht en besefte dat ik de controle over m'n leven in eigen handen kon nemen i.p.v me door een ander te laten leven.
Sterkte
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 13-04-2003 23:17]
quote:Het is nu ruim 3 weken uit.. Ze geeft mij op deze manier niet de kans om het te verwerken.. We zouden contact houden en vrienden blijven, en van het ene op het andere moment blokkeert ze me zonder iets te zeggen, drukt ze me weg, en laat ze helemaal NIKS meer horen... En dan nog gaan zeuren als ik dat niet zomaar laat gebeuren ook...
Op zondag 13 april 2003 22:15 schreef sundae het volgende:[..]
Ik weet niet hoe lang het uit is.. Ik snap dat het voor jou heel moeilijk is, maar ik snap ook dat zij het allemaal wil verwerken, en daar haar tijd voor nodig heeft. Het is dan niet echt leuk als je een paar keer per dag door iemand benaderd wordt.
quote:Nou lekker is dat hoor.. Dat is echt zo'n instelling van het is uit dus rot nu maar op.. Sorry hoor maar zo werkt dat niet.. Ik heb wel 3 jaar van mn leven met haar gedeelt, dan kan ze toch wel een BEETJE rekening houden.. en niet net doen alsof ik dood ben ofzo. Zeker aangezien ze weet hoe moeilijk ik het heb.
Bovendien, het klink heel hard, maar jullie zijn uit elkaar.. Dus eigenlijk heb je niet meer veel met elkaar te maken, en kun je beter naar vrienden gaan als er iets is.
quote:Ik zie het niet snel beter worden zonder haar.. Hoelang gaat het wel niet duren.. Het lijkt alleen maar erger te worden.
En eventjes instorten na wat leuke dingen gedaan te hebben is helemaal niet erg, heel normaal zelfs.. Het wordt vanzelf beter, echt waar, je moet het alleen wat tijd geven.
quote:Doe ik ook.. Ook in de vorm van gedichten.. En mailtjes naar vriendinnen en ik praat zoveel mogelijk, maakt niet uit eens met wie.. (zelfs hier)
Schrijf desnoods alles op wat je aan haar zou willen vertellen, zodat je het even kwijt bent. Dat kan ook al wat opluchten.
quote:Misschien lost het niks op, maar ik zit ook met mn gevoel.. Heel fijn dat zij het zo wil verwerken, maar ik dan? Ik voel me in de steek gelaten, mn vertrouwen beschaamd.. Als het uit is kun je toch nog wel normaal blijven doen? Ze zal vast nog wel iets om me geven, of ze moet die 3 jaar ook geacteert hebben ofzo... Waarom doet ze me dit dan aan.. Doe gewoon normaal ofzo...
Maar ik blijf erbij, nu teveel contact zoeken lost echt niets op, vooral niet als zij bezig is met verwerken van dingen...
Al snap ik heel goed hoe je je voelt, en ook dat je graag contact met haar zou willen![]()
quote:morgen is een nieuwe dag, misschien voel je je morgen wel hardstikke goed...
Op zondag 13 april 2003 22:42 schreef devv05 het volgende:
Ik ga maar slapen.. morgen vroeg op, hoop dat ik het trek.. Weet hoe ik me dan weer ga voelen.. Heb vandaag ook tot 15.00 geslapen.... Ga maar dromen van betere tijden.... T doet zo'n pijn...
quote:ja maar probleem is dat alles zo uitzichtloos is, niks meer om naar uit te kijken of om voor door te gaan.. weet dat iedereen het goed bedoelt.. truste
Op zondag 13 april 2003 22:43 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
morgen is een nieuwe dag, misschien voel je je morgen wel hardstikke goed...
maar als je zo gaat denken...ja dan word morgen wel weer hetzelfde als alle andere dagen ja!!
dus denk positief!!
nee niet lullig bedoelt...gewoon soort van schop onder je kont
quote:Ik ben het helemaal met Noayla_ eens..
Op zondag 13 april 2003 22:26 schreef devv05 het volgende:Heel veel
Uiteindelijk ben je er 99 van de 100 keer sneller overheen als je geen contact hebt. Achteraf zul je het inzien.. (al heb je daar nu niets aan natuurlijk )
Het klinkt allemaal hard, maar het is wel zo.
Probeer niet steeds naar al het slechte te kijken, het is uit nu, en je kunt er niets aan veranderen. Je zult er mee moeten leven, hoe dan ook, en hoe sneller je dat lukt, hoe beter voor jezelf. (Ook al is het af en toe wel fijn om wat zelfmedelijden te hebben)
Waarschijnlijk wil zij juist weinig contact omdat ze nog wat om je geeft, en het daar moeilijk mee heeft. Als je contact blijft houden blijft het alleen maar langer doorsudderen..
Ga voor jezelf, niet voor haar
Ik zou het er nog uren met je over kunnen hebben ws, maar denk dat we het beter hierbij kunnen laten Beetje slowchat enzo...
quote:In ieder geval kun je wat meer achtergrondinfo opdoen door hier Waarom... ? te kijken... een heleboel is er natuurlijk al wel over gezegd...
Op zondag 13 april 2003 22:51 schreef sundae het volgende:[..]
Ik zou het er nog uren met je over kunnen hebben ws, maar denk dat we het beter hierbij kunnen laten
Beetje slowchat enzo...
![]()
quote:Als je je hele levensgeluk laat afhangen van 1 persoon ben je niet goed bezig.
Op zondag 13 april 2003 22:45 schreef devv05 het volgende:[..]
ja maar probleem is dat alles zo uitzichtloos is, niks meer om naar uit te kijken of om voor door te gaan.. weet dat iedereen het goed bedoelt.. truste
Met alle respect voor je verdriet, dat gevoel is vreselijk en kennen we denk ik allemaal wel,
je zult door moeten.
einde offtopic
Sorry Moonah
Ik heb wel 3 jaar van mn leven met haar gedeelt, dan kan ze toch wel een BEETJE rekening houden.. en niet net doen alsof ik dood ben ofzo. Zeker aangezien ze weet hoe moeilijk ik het heb.
Ik zie het niet snel beter worden zonder haar.. Hoelang gaat het wel niet duren.. Het lijkt alleen maar erger te worden.
->
Brrr...dit haalt herinneringen op, nare (de manier hoe ik me gedragen heb toen het uit ging en hoe ik me toen voelde) als goede (waar ik nog niet aan kan denken omdat het zeer doet) Zelfs na bijna 2 kutjaren dat het uit is en een tijd het gevoel te hebben dat ik er echt overheen was, voelt het weer als gister door een paar dingen terwijl hij al een jaar weer gelukkig samen is en woont met een ander. Bah
Wanneer is het voorbij. Wil zo graag gelukkig zijn met mezelf, weten dat ik nog weer eens verliefd kan worden en voelen hoe dat ook al weer is.
Sterkte, mij is t niet in de koude kleren gaan zitten toen hij het na 4 jr uitmaakte, maar maak er wat van. Er schijnt nl nog een boel moois te zijn zonder die ene persoon (wat ik trouwens af en toe ook wel zie, maar nu dus even niet).
Ik ga zo maar eens slapen en hopen dat mijn hoofdpijn morgen weg is, het wordt een drukke week: mijn zus wordt 30, moet kiezen waar ik stage ga lopen, tentamen waar ik nog veel voor moet leren, werken, verslagen inleveren, sporten en goede vrijdag overdag nummers uitzoeken die ik s avonds in de kroeg ga draaien met een vriendin en nog wat kleine dingetjes regelen. Een denkweek, maar met Pasen ga ik dan ook helemaal niks doen!
Think Positive, Think Positive!
En voor de zieken : Beterschap!
quote:Ja ik weet het, ga voor mezelf.. Ze is het niet waard, je komt wel iemand anders tegen.. Dat is zo'n beetje wat iedereen zegt.. Maarja dat is niet zo makkelijk als je van haar houdt en helemaal niemand anders wilt...
Op zondag 13 april 2003 22:51 schreef sundae het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met Noayla_ eens..
Uiteindelijk ben je er 99 van de 100 keer sneller overheen als je geen contact hebt. Achteraf zul je het inzien.. (al heb je daar nu niets aan natuurlijk
)
Het klinkt allemaal hard, maar het is wel zo.
Probeer niet steeds naar al het slechte te kijken, het is uit nu, en je kunt er niets aan veranderen. Je zult er mee moeten leven, hoe dan ook, en hoe sneller je dat lukt, hoe beter voor jezelf. (Ook al is het af en toe wel fijn om wat zelfmedelijden te hebben)Waarschijnlijk wil zij juist weinig contact omdat ze nog wat om je geeft, en het daar moeilijk mee heeft. Als je contact blijft houden blijft het alleen maar langer doorsudderen..
Ga voor jezelf, niet voor haar
Heb in mijn ogen weinig goede dingen om naar te kijken.. Heb lieve vrienden en ouders, dat is natuurlijk altijd fijn.. Maar toch is er een leeg gevoel, eenzaam.. Ik mis iets.. En er is niemand die dat op kan vullen.. Misschien ooit, maar zeker voorlopig niet.
Ze zal wellicht nog wat om me geven, 3 jaar lang samen kan zelfs haar niet niks doen.. Maar aan de andere kant begrijp ik dan ook niet waarom ze zo hard tegen me is... Ik ben er altijd voor haar geweest, hebben samen ook moeilijke tijden meegemaakt waarin ik haar gesteund heb, altijd.. Ik voel me in de steek gelaten omdat ik nu haar nodig heb.. Ook al is het uit... Aan/uit, wat is de waarde daarvan nu eigenlijk.. Is het een knop die opeens je gevoel even verandert ofzo.. Zo werkt dat toch niet..
quote:Misschien niet goed bezig, misschien eigenwijs.. Misschien wil ik het niet inzien... Maarja ik hou van haar en dat gevoel is echt sterk.. Ik wil gewoon die kleine kans niet verliezen.. Ik wil haar in mn toekomst.
Op zondag 13 april 2003 22:55 schreef shmoopy het volgende:[..]
Als je je hele levensgeluk laat afhangen van 1 persoon ben je niet goed bezig.
Als je daarbij ook niet los kunt laten als alles er op wijst dat je los moet laten ben je ook niet goed bezig.
quote:Ik weet het.. Hoe moeilijk ook.. Hopelijk zal het ooit nog met haar zijn.. En anders met iemand anders die me gelukkig kan maken... Voel me nu gewoon zo alleen.... Daar wen je niet zo snel aan.. Ik niet tenminste.
Met alle respect voor je verdriet, dat gevoel is vreselijk en kennen we denk ik allemaal wel,
je zult door moeten.
quote:auw, daar moet ik ook maar even niet aan denken voordat ik weer een depressie krijg
Op zondag 13 april 2003 22:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:Brrr...dit haalt herinneringen op, nare (de manier hoe ik me gedragen heb toen het uit ging en hoe ik me toen voelde) als goede (waar ik nog niet aan kan denken omdat het zeer doet)
Zelfs na bijna 2 kutjaren dat het uit is en een tijd het gevoel te hebben dat ik er echt overheen was, voelt het weer als gister door een paar dingen terwijl hij al een jaar weer gelukkig samen is en woont met een ander. Bah
quote:Ik ben nog steeds verliefd op haar, maar of ik er blij mee ben... Ene kant wel, het gevoel opzich is best fijn.. Doet alleen zo'n pijn als je steeds maar afgewezen wordt en je met dat oude beeld in je hoofd blijft zitten.. Zelfs geen normaal contact als vrienden..
Wanneer is het voorbij. Wil zo graag gelukkig zijn met mezelf, weten dat ik nog weer eens verliefd kan worden en voelen hoe dat ook al weer is.
quote:Ik zie de mooie dingen ook even niet in.. Hooguit de mooie dingen die geweest zijn en weer ZOUDEN kunnen zijn, onze plannen.. Jij ook veel sterkte
Sterkte, mij is t niet in de koude kleren gaan zitten toen hij het na 4 jr uitmaakte, maar maak er wat van. Er schijnt nl nog een boel moois te zijn zonder die ene persoon (wat ik trouwens af en toe ook wel zie, maar nu dus even niet).
quote:
Op maandag 14 april 2003 00:11 schreef oreano het volgende:
Gepasseerd.
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 14-04-2003 10:26]
Misschien dat ik vanmiddag even langs school ga, daarna werken
Sjeez, wat een leven, lijkt wel een eeuwige loop
Beleid moet ik gaan voeren. Mezelf harder aanpakken en actie ondernemen. Teveel heb ik woorden laten zien inplaats van daden. De schouders moeten eronder.
Toch ben ik veel opgeschoten. Ik heb geen behoefte meer om uren achter elkaar online te zijn. Misschien is dat wel het grootste voordeel dat ik heb geboekt. Andere verslavingen heb ik ook niet meer. Het enige dat ik nog doe is mijn marlboro roken. Verslaving vrij leven is stukken aangenamer, dat kan ik jullie wel vertellen
Zoals ik in mijn topic zelfontplooiing al heb gezegd, schiet het op nu. De maatschappij ben ik bijna weer in terecht gekomen. Daar waar ik moet zijn dus. Het werd ook tijd. Voel me stukken meer menswaardig daardoor.
Ik zie mezelf steeds meer als volwaardig deelnemer van de maatschappij en dat doet me dus plezier.
Zo vandaag weer genoeg gezegd heb ik. Veel meer heb ik ook niet te zeggen op dit moment. Ben uitgeluld nu.
Ik weet het niet meer.
Bovendien wordt het vandaag 22 graden, dus ik ga me wel vermaken vandaag! Heb meteen de zomderhemdjes uit de kast getrokken.
On-topic:
Ik heb de zomer in m'n bol Ook al heb ik net vernomen dat ik een 5 had voor mijn tentamen, en er nu problemen gaan ontstaan met mijn tijdstip van afstuderen, voel ik me top. Ach, deze korte termijnproblematiek valt ook wel weer op te lossen. Maar eens even kijken of ik een mondeling of aanvulling kan regelen.
Verder ga ik een topweek tegemoet Veel terrasbezoek, feestjes en etentjes met vrienden en familie.
P.S. DuchessX beterschap!
Verder nog steeds bezig met terug te kijken naar het verleden. En ik schaam me om fouten die ik gemaakt heb. Erg leerzaam is het. Vanaf nu ga ik het allemaal anders doen, dat is een voornemen.
Ahja. Ik ga ook volgende week naar de huisarts om te praten over het lichte trillen waar ik last van heb. Op het Riagg kunnen ze me er niet mee verder helpen. En ik krijg de schijt ervan.
quote:wens Devv05 errug veel sterkte... Weet hoe je je voelt. Ik ben zelf sinds 2.5 week ook weer vrijgezel en is best wennen...
Op maandag 14 april 2003 12:00 schreef devv05 het volgende:
Had op school moeten zitten maar ben maar weer gaan slapenHeb beloofd de laatste 3 uur wel te gaan maar die vallen gelukkig uit.. Nu alleen vanavond nog werken
Alles ziet er zo uitzichtloos uit.. Ga maar van me af schrijven denk ik...
En ik snap dat heel veel mensen zeggen dat je geen contact moet hebben met je ex. maar ik persoonlijk vind dit niet altijd terecht.
als een relatie gewoon niet werkt, dan is er toch geen reden om ineens iemand waar je heel veel om geeft nooit meer te zien?
In mijn geval in elk geval niet, ik heb geen ruzie met hem, het werkte gewoon niet. maar daarom geef ik nog wel als een vriend om hem en ben ik blij dat hij daar net zo over denkt, goede vrienden zijn misschien wel net zo belangrijk.
dus Devv05> sterkte> en doe waar je jezelf goed bij voelt. Dat werkt meestal het beste.
verder voel ik me vandaag wel redelijk.
Knuf
quote:Ja weekenden zijn echt erg
Op maandag 14 april 2003 12:31 schreef Beessie-Jen het volgende:[..]
wens Devv05 errug veel sterkte... Weet hoe je je voelt. Ik ben zelf sinds 2.5 week ook weer vrijgezel en is best wennen...
Weekenden voelen ondanks dat je wat te doen hebt akelig leeg.En ik snap dat heel veel mensen zeggen dat je geen contact moet hebben met je ex. maar ik persoonlijk vind dit niet altijd terecht.
als een relatie gewoon niet werkt, dan is er toch geen reden om ineens iemand waar je heel veel om geeft nooit meer te zien?In mijn geval in elk geval niet, ik heb geen ruzie met hem, het werkte gewoon niet. maar daarom geef ik nog wel als een vriend om hem en ben ik blij dat hij daar net zo over denkt, goede vrienden zijn misschien wel net zo belangrijk.
dus Devv05> sterkte> en doe waar je jezelf goed bij voelt. Dat werkt meestal het beste.
verder voel ik me vandaag wel redelijk.
Knuf
Ik wil ook gewoon contact hebben en zij eerst ook, maar nu dus (voorlopig?) niet meer, en ik heb geen idee waarom....
Ik voel me nergens goed bij, maar voor haar (vriendschap) blijven vechten is nog het minst slechtste..
Heb voor mn tentamen wiskunde, ongeveer het belangrijkste voor het examen een voldoende gehaald, en dat is mn eerste voldoende voor wiskunde dit jaar
*bounce* had een 6.2 *bounce*
Verder, jah...
Telefoontje gehad van de intake-psychiater, die had zijn aantekeningen van mij doorgestuurd, en het leek hen, objectief gezien, het beste dat ik zsm hulp krijg..
Nu word ik deze week door hun gebeld, en gaat er misschien eindelijk wat vaart achter zitten..
En weer verder.. ik weet het niet... blergh.. moet nog heel veel doen voor school, en ga dat ook maar even doen...
morgen mn Letterkunde dossier inleveren en moet nog het een en ander in orde maken... al denk ik niet dat ik me lekker kan concentreren vandaag...
quote:Gewoon gaan, en niet mauwenSorry voor de botheid Jezelf een flinke trap onder je kont geven als je denkt thuis te blijven, en gewoon gaan
Op maandag 14 april 2003 08:18 schreef devv05 het volgende:
Hetzelfde als de rest van de dagen.. Had om half 9 op school moeten zijn, maar ik trek het niet..
quote:Volgens mij snap jij heel goed waarom ze dat niet wil..
Op maandag 14 april 2003 13:37 schreef devv05 het volgende:
Ik wil ook gewoon contact hebben en zij eerst ook, maar nu dus (voorlopig?) niet meer, en ik heb geen idee waarom....
Genoeg weer.
Ontopic:
Ik voel me redelijk, het is super weer
En ik ga zo lekker relaxen..
Bijna vakantie gelukkig
quote:Ik zou redenen kunnen bedenken, maar nee ik weet het niet..
Volgens mij snap jij heel goed waarom ze dat niet wil..
Alleen zou je het zelf liever anders zien.
Dat ik het anders zou willen zien heb je gelijk in...
Tegelijkertijd heb ik er veel zin in... een beetje dubbel, ik heb een knoop in m'n maag
Ik merk eindelijk vooruitgang en dat geeft veel moed voor de toekomst
quote:?
Op maandag 14 april 2003 15:31 schreef verplicht het volgende:
Ik ben ff heeeeeeeeel boos..
quote:yeehaa je hebt de stap gezet!! You go girl, goed bezig hoor.
Op maandag 14 april 2003 15:01 schreef Christine het volgende:
Zenuwachtig voor mijn musicalcursus die vanavond begint... ik heb al zo lang niet meer in het openbaar gezongen, en mijn stem heb ik lang niet meer geoefend. Zullen ze me uitlachen of raar vinden??Tegelijkertijd heb ik er veel zin in... een beetje dubbel, ik heb een knoop in m'n maag
[ontoppic] lekker, de zon schijnt, de wereld is mooi
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:09 schreef Ilsjuhh het volgende:
vandaag ff mijn woede laten blijken naar t meisje namens wie ik word gestalkt....enne de rest van mijn klas schreeuwde er nog harder overheen...dus dat geeft dan wel ff een goed gevoel ook al ben ik dan net zo kinderachtig als zij zelf
quote:ik denk t niet, ik werd 5min geleden namelijk alweer gebelt...maar ik was wel een deel van me woede kwijt door ff keihard te schreeuwen naar der en vond het een fijn gevoel dat de hele klas achter me stond
Op maandag 14 april 2003 16:13 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
goed gedaan, ik hoop voor je dat het nu over is
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:14 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ik denk t niet, ik werd 5min geleden namelijk alweer gebelt...maar ik was wel een deel van me woede kwijt door ff keihard te schreeuwen naar der en vond het een fijn gevoel dat de hele klas achter me stond
Had net weer zo'n kutgevoel waardoor ik heel erg depri werd Had haar een (digitaal) kaartje gestuurd en zag aan de ontvangstbevestiging dat ze 'm wel gelezen heeft.. Is ze blijkbaar toch wel nieuwschierig ofzo...
In dat kaartje geschreven dat ik gewoon wilde weten waarom, en dat ik gewoon contact wil en verder niks zal verwachten, wat ook zo is... Net geprobeert te bellen maar wordt niet opgenomen, ook niet weggedrukt...
Uit zichzelf zal ze toch niet gauw contact opnemen denk ik, daar is ze te koppig voor.. Misschien dat ik ze ooit eens terugmailt of opeens opneemt, dat kan ik me eerder voorstellen... Ik wil niet dat ze doodziek van me wordt, maar ook weer wel.. Ze houdt geen rekening met mijn gevoelens dus waarom moet ik dat wel met haar doen.. Doe ik al genoeg. Voelde ik maar niks meer voor haar gewoon, damn wat was het dan makkelijker geweest...
Ik zou al zó blij zijn met gewoon een teken van leven.. Een mailtje, kaartje, smsje, of dat ze een keertje opnam.. Dat zou me al vrolijk kunnen maken... Ik weet nog steeds niet wat ik fout gedaan heb, shit was dat gevoel maar gewoon weg....
quote:als je graag vrienden met haar wilt blijven, doe dan niet te hard je best... dit kan erg verstikkend werken.
Op maandag 14 april 2003 16:40 schreef devv05 het volgende:
Weer eventjes van me af schrijven..Had net weer zo'n kutgevoel waardoor ik heel erg depri werd
Had haar een (digitaal) kaartje gestuurd en zag aan de ontvangstbevestiging dat ze 'm wel gelezen heeft.. Is ze blijkbaar toch wel nieuwschierig ofzo...
In dat kaartje geschreven dat ik gewoon wilde weten waarom, en dat ik gewoon contact wil en verder niks zal verwachten, wat ook zo is... Net geprobeert te bellen maar wordt niet opgenomen, ook niet weggedrukt...
Uit zichzelf zal ze toch niet gauw contact opnemen denk ik, daar is ze te koppig voor.. Misschien dat ik ze ooit eens terugmailt of opeens opneemt, dat kan ik me eerder voorstellen... Ik wil niet dat ze doodziek van me wordt, maar ook weer wel.. Ze houdt geen rekening met mijn gevoelens dus waarom moet ik dat wel met haar doen.. Doe ik al genoeg. Voelde ik maar niks meer voor haar gewoon, damn wat was het dan makkelijker geweest...
Ik zou al zó blij zijn met gewoon een teken van leven.. Een mailtje, kaartje, smsje, of dat ze een keertje opnam.. Dat zou me al vrolijk kunnen maken... Ik weet nog steeds niet wat ik fout gedaan heb, shit was dat gevoel maar gewoon weg....
Geef haar een poosje de tijd en de ruimte om na te denken en probeer het daarna nog eens. gewoon een leuk smsje of een kaartje. maar ga er vooral niet steeds bij zeggen dat je haar zo mist of iets dergelijks.
Ik denk dat ze sneller contact met je opneemt als je je minder afhankelijk opstelt. Ze wil geen valse hoop geven gok ik.
KLOTEZOOI
5 uur voor niets bezig geweest, lekker.
quote:Dat mag in R&P
Op maandag 14 april 2003 16:40 schreef devv05 het volgende:
Weer eventjes van me af schrijven..
quote:defineer dat hier eens Wat betekent leegte voor jou ? Misschien voel je je daarna wat beter...
Op maandag 14 april 2003 16:38 schreef Yuki het volgende:
leeg
quote:hebbik al gedaan... daarna dit gepost... zal zometeen ff een betere definitie geven van "leeg" (wat dat voor mij betekent)
Op maandag 14 april 2003 18:04 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
defineer dat hier eens Wat betekent leegte voor jou ? Misschien voel je je daarna wat beter...
ik voel me alleen... en nog een combinatie van heel veel andere nera dingen... en toch leeg, echt raar
En ik ga nog even wat posten in het topic waar hierboven al een linkje naartoe gegeven is... want ik denk dat ik nu een positieve vorm van leegte voel
quote:Wat je ook kunt doen... is z'n eerdere topic Waarom... ? heropenen *hint hint*
Op maandag 14 april 2003 18:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Dat mag in R&P
.
Maar ik wil je vragen over je liefdesverdriet een eigen topic te openen.
Er mag hier best gereageerd worden op elkaars posts hoor,
maar jouw probleem overheerst nu een beetje.
Snaptu?
Verder wil ik ff tegen darkelf en duchessx zeggen dat ik tijdens het buiten zitten aan ze gedacht hebt Ik was aan het denken enzo en toen kwamen jullie 2 ook in mijn hoofd op. Zometeen zal ik ff een kijkje nemen op het mds forum. Net ff op darkelf haar signature geklikt omdat ik de link niet zo 1 2 3 kon vinden.
Mijn rust is gelukkig weer wedergekeerd. Heb vandaag toch wel last gehad van erge drukke gedachtes.
quote:Lief
Op maandag 14 april 2003 19:39 schreef yingyang het volgende:Verder wil ik ff tegen darkelf en duchessx zeggen dat ik tijdens het buiten zitten aan ze gedacht hebt
Ik was aan het denken enzo en toen kwamen jullie 2 ook in mijn hoofd op.
* knallende koppijn heeft
quote:Koppijn heb ik ook last van
Op maandag 14 april 2003 19:42 schreef DuchessX het volgende:[..]
Lief
* knallende koppijn heeft
Vandaag lig ik lekker op tijd in bed. Heb heel wat slaap in te halen namelijk.
Sterkte met je hoofdpijn
quote:Lief
Op maandag 14 april 2003 19:39 schreef yingyang het volgende:Verder wil ik ff tegen darkelf en duchessx zeggen dat ik tijdens het buiten zitten aan ze gedacht hebt
Ik was aan het denken enzo en toen kwamen jullie 2 ook in mijn hoofd op.
Ik ben moe, in mijn lichaam en mijn hoofd. Therapie valt niet mee
quote:Ga dan maar lekker op tijd naar bed toe. Rusten zal je denk ik goed doen nu.
Op maandag 14 april 2003 20:30 schreef DarkElf het volgende:[..]
Lief
Ik ben moe, in mijn lichaam en mijn hoofd. Therapie valt niet mee
Is het niet mogelijk dat de therapie wat lichter wordt gedaan dan??? Lijkt me niet gezond dat je zo moe ervan wordt. Ikzelf heb dus geen ervaring met therapy maar ik zou als het voor mij zo zwaar was daar aangeven dat het te zwaar is. Of is dat nu juist de bedoeling van therapy??? Dat je helemaal kapot thuis komt??
Sterkte!!!!
quote:er is verleden week een hele boel losgemaakt, iets wat al jaren muurvast zat en dat is gewoon erg vermoeiend om ineens al die weggestopte emoties wel te gaan voelen, maar dat hoort er gewoon bij en dat wist ik van te voren
Op maandag 14 april 2003 20:38 schreef yingyang het volgende:[..]
Ga dan maar lekker op tijd naar bed toe. Rusten zal je denk ik goed doen nu.
Is het niet mogelijk dat de therapie wat lichter wordt gedaan dan??? Lijkt me niet gezond dat je zo moe ervan wordt. Ikzelf heb dus geen ervaring met therapy maar ik zou als het voor mij zo zwaar was daar aangeven dat het te zwaar is. Of is dat nu juist de bedoeling van therapy??? Dat je helemaal kapot thuis komt??
Sterkte!!!!
plus dat mijn lichaam nog steeds vermoeid is van de afgelopen hypomanie.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 14-04-2003 20:41]
afwijzen is moeilijk... vooral als je heel veel om die persoon geeft..
Dit gedicht vond ik net tussen mn letterkunde aantekeningen.. ongeveer 3 maanden geleden geschreven...
Radeloos
Radeloos alleen
Paniek en chaos
Regeren mijn gedachte
Meedogenloos en koud
Doodsangst
Ik voel me zo
Alleen
Moederziel alleen
Omringd door vrienden
Die alles wel
weten
Zoals de touwen
Van een marionet
Knappen
Stort mijn leven
Elke keer weer
In elkaar
Weer terug bij af
Onderaan de ladder
En dan
Breekt de eerste trede
af
quote:*knuffel* gewoon omdat ik denk dat je die wel ff kan gebruiken!
Op maandag 14 april 2003 21:23 schreef Whistler112 het volgende:
sinds lange tijd weer een keer...huilend
ontopic...bluh stomme stalkers...en diegene dankzij wie ik word gebeld is wel zo schijnheilig, als me moeder belt doet ze alsof ze van niets weet....mja scheld ik der 1x uit print ze t uit en laat ze t lezen aan der ouders...ja oke misschien ging ik ook wel tever...maar ik bedoelde t niet zoals t overkwam
quote:Dat heb ik net gedaan lieverd...
Op maandag 14 april 2003 21:26 schreef DarkElf het volgende:
Faithy, denk je niet dat je je eerst eens goed met je eigen problemen moet bezighouden voor je uberhaupt goed genoeg in je schoenen staat voor dit soort contacten?
en het doet pijn, en het is moeilijk.. maar het is beter zo..
schrijf straks op MDS even verhaaltje... ok? DE, je bent lief
Wat een leven denk ik weleens, maar toch nog net te fijn om te laten lopen...
quote:*wow*
Op maandag 14 april 2003 21:24 schreef Faithy het volgende:[..]
Radeloos
Radeloos alleen
Paniek en chaos
Regeren mijn gedachte
Meedogenloos en koud
Doodsangst
Ik voel me zo
Alleen
Moederziel alleen
Omringd door vrienden
Die alles wel
weten
Zoals de touwen
Van een marionet
Knappen
Stort mijn leven
Elke keer weer
In elkaar
Weer terug bij af
Onderaan de ladder
En dan
Breekt de eerste trede
af
*nog net op tijd om schouders even onder eerste trede te zetten*
quote:*secondelijm erbij pakt*
Op maandag 14 april 2003 21:39 schreef Bombie het volgende:[..]
*wow*
*stil van word**nog net op tijd om schouders even onder eerste trede te zetten*
quote:waarom dat dan?
Op maandag 14 april 2003 21:42 schreef VixenFromHell het volgende:
ik voel me... gemeen
ontopic: ondertussen maar eens opgehouden met huilen, en ga zo maar
wat bier verzamelen. zit gelukkig even met iemand te praten op irc, is wel gezellig. en de mensen met wie ik altijd counterstrike zijn ook goed in je aan het lachen maken, loze gelul
najah morgen maar weer eens even uitgebreid skateboarden, dit keer even polsbescherming om doen om de klappen op te vangen
quote:ik was niet zo erg aardig tegen iemand...
Op maandag 14 april 2003 21:53 schreef Whistler112 het volgende:[..]
waarom dat dan?
*knufjuh* btw
Wat lopen er toch een hoop stomme elementen rond op deze wereld.
quote:hmm dat heb ik dus ook vandaag...
Op maandag 14 april 2003 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind iedereen vandaag zo ontzettend irritant,
kan er niks aan doen.Wat lopen er toch een hoop stomme elementen rond op deze wereld.
ontopic...me ex is liev
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:55 schreef miss_bleu het volgende:
Voel me klote. heb het ijskoud en kan wel janken
'k wil slapen, maar geen zin in, maarjah, heb nergens zin in op het moment. hoop dat ik me snel beter voel, nu ik met faithy hetzelfde doe als met luna...met luna werkte het vrij goed, daar denk ik zelden meer aan en spreek haar ook heel erg weinig meer. niet dat ik dit nou zo graag wil...maar wat ik wel het liefste wil kan niet, al zou ik het zelf wel willen riskeren om het te proberen, maar dat moet van 2 kanten komen...en dat wilt niet. (voor de mensen die het niet volgen > samengevat: faithy wilt niets me me)
dus de aankomende weken...maanden even aan mezelf denken, en faithy op block/ignore en alles. en maar even erg veel socializen. ga ik dit weekend al mee beginnen, lan party bij een vriend van me. en er komen ook een stel mensen die we alleen van internet kennen, dus word gezellig
krijg deze week ook ADSL, ben ik ook wel blij mee, zit nu nog met 56k...zit nu btw aan het bier, maar meteen 4 biertjes mee naar boven genomen, want me moeder vind da tik teveel bier drink en nu merkt ze het tenminste niet
najah wel weer genoeg geblaat
bye
quote:lieverd toch..
*opwarmknuffel*
En daardoor een beetje gelukkig.
Ik heb weer een oude passie van mij her-ontdekt: musicals. En ik ga er dit keer zéker iets mee doen
quote:Wattisser?
Ik voel me redelijk, mjah, denk t wel redelijk. Kweet eigenlijk niet. 2strijdig van binnen. Aan de ene kant, mooi weer, lekker in je vel, aan de andere kant dat ongemakkelijke gevoel van binnen, ik wil wel, maar durf nie....
quote:En schrijf je gevolens maar van je af, leef je uit meid, laat de rem los. Komt allemaal goed...
Op maandag 14 april 2003 23:09 schreef Faithy het volgende:[..]
lieverd toch..
*opwarmknuffel*
quote:aangezien jullie beide werkelijk allerlei privedetails in dit topic neerzetten, is dat iedereen inmiddels volkomen duidelijk
Op maandag 14 april 2003 22:58 schreef Whistler112 het volgende:
(voor de mensen die het niet volgen > samengevat: faithy wilt niets me me)
quote:Goh, je meent het.
Op maandag 14 april 2003 23:58 schreef Fogerty het volgende:
Dit is misschien een opsteker voor anderen die hier posten: liefdesverdriet zuigt![]()
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 00:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
aangezien jullie beide werkelijk allerlei privedetails in dit topic neerzetten, is dat iedereen inmiddels volkomen duidelijk
(verder vind ik het niet om te lachen hoor )
ontopic: ben te wakker heb een kutritme
te weinig school om in het ritme te komen en aangezien ik nog maar 10 lesdagen heb ga ik het ook niet meer proberen
verder heb ik t wel gezellig
Nou ja, ik ga
... Iig weer een paar uurtjes dat ik even niet denk aan hoelang het nog duurt tot vrijdag...
ben verliefd
ik heb een geweldige stageplaats
ik ga mijn diploma halen ( weet ik bijna zeker)
ben verliefd
ben verliefd
ehm...
Anyway, ook al heb ik het teringdruk deze week, voel ik me uitzonderlijk goed dus.. Veel dingen te doen, Ga misschien zometeen een huis kopen, of iig een poging tot doen, Donderdag eindelijk iets doen wat ik al maanden, zoniet jaren had moeten doen, en verder ben ik gewoon enorm nerveus voor de dingen die gaan komen.
Ow, en ik ben ook moe, omdat ik niet kan slapen van alle dingen die gaan komen
En ben blijjjjjjjj!!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 08:41 schreef dikkiedik87 het volgende:
Gaat lekker..al weer 2 kilo afgevallen deze week
En vandaag krijg eindelijk me nieuwe fietsEn ben blijjjjjjjj!!!!!!!!
Ik heb me gisteren trouwens voorgenomen om binnenkort contact op te nemen om weer vrijwilligerswerk te gaan doen. Wandelen en dergelijke met verstandelijk gehandicapten bij de instelling waar mijn zus ook heeft gezeten. Het is nu zo'n goede zes jaar geleden dat ze is
overleden en ik kan het nu wel weer aan zonder emotioneel te worden. Ik heb alle ellende van de afgelopen 6 jaar wel verwerkt.
Verder druk aan het afstuderen en zo meteen regelen dat ik een mondeling kan doen. Al met al gaat het dus top.
quote:ik al 1 uur en 6 minuten
Op dinsdag 15 april 2003 09:20 schreef Maanvis het volgende:
brak! En ik zit nu al bijna een half uur te niksen! Zo maar eens iets zinnigs gaan doen
quote:ahh gut toch :| dat mogen we toch wel even helemaal ZELF weten..., maar ik denk ik zet het er ff bij voor als er mensen zoiets hebben van wtf
Op dinsdag 15 april 2003 00:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
aangezien jullie beide werkelijk allerlei privedetails in dit topic neerzetten, is dat iedereen inmiddels volkomen duidelijk
iig ontopic:
redelijk uitgeslapen, 1e 2 uur had ik vrij, 3e gespijbeld. vandaag na het 6e uit en dan skateboarden, heb ik wel zin in. en het duurt steeds minder lang totdat ik adsl krijg
nu even aankleden en dan maar eens naar school, wil er in de pauze zijn, dan ist meestal wel gezellig en had het rianne beloofd want die wilde me een knuffel geven
najah ik moet dringend weg
quote:Zoek jij ff een eigen pinguin!!
Op dinsdag 15 april 2003 09:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Uitgeslapen! En ik wil graag neuken!
Ontopic: Moe maar oké (cafeïne here we come). Beter dan tijdens m'n wisselvallige dipjes van de afgelopen paar dagen.
En een beetje geschrokken door onderstaand bericht van mijn topFokkerT, dat ik vanmorgen pas las:
quote:
Op maandag 14 april 2003 21:20 schreef thoth het volgende:
En terwijl iedereen het leven weer oppakt, realiseer ik me dat ik de moed er niet voor op kan brengen. Ik vraag me af wanneer ik die eigenlijk kwijtgeraakt ben. Kan onmogelijk lang geleden zijn. Of misschien ook wel maar had ik het gewoon niet in de gaten. Zo'n constatering gaat je niet in koude kleren zitten.
quote:Zo voel ik me iedere dag. Alsof ik beland ben in een wedstrijd 'Wie is de grootste idioot op deze aardkloot' en ik mag de scheidsrechter zijn.
Op maandag 14 april 2003 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind iedereen vandaag zo ontzettend irritant,
kan er niks aan doen.Wat lopen er toch een hoop stomme elementen rond op deze wereld.
Nouja, ook deze dag overleef ik wel.
quote:Hartstikke vol! Net lekker gegeten
Op dinsdag 15 april 2003 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
redelijk leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |