Morgenavond ga ik stappen dus ik zit aan de pillen/drankjes etc...
quote:
Op donderdag 10 april 2003 10:22 schreef Christine het volgende:
De dag begint goed, maar ik ben bang dat het minder wordt naarmate de dag verder verloopt. Ik zal mezelf maar lekker bezig houden met dingetjes regelen en uitzoeken etc.
quote:Sorry christine, mijn pc viel uit gisteren
Op donderdag 10 april 2003 10:22 schreef Christine het volgende:
De dag begint goed, maar ik ben bang dat het minder wordt naarmate de dag verder verloopt. Ik zal mezelf maar lekker bezig houden met dingetjes regelen en uitzoeken etc.
Lekker, voor het eerst sinds tijden echt goed geslapen
verliefd en kansloos
quote:Een MAAND?
Op donderdag 10 april 2003 10:31 schreef breaky het volgende:
Ik voel me zeer goed. Verheug me op volgende week want dan komt mijn vriendin die ik al een hele maand niet gezien heb.. Lekker uitgaan en veel sex dus
Ontopic: ik voel me behoorlijk oké. Opgelucht sinds in een topic heb geopend over datgene wat me heel erg bezighoudt tegenwoordig.
quote:zal je net zien dat ze ongesteld is
Op donderdag 10 april 2003 10:31 schreef breaky het volgende:
Ik voel me zeer goed. Verheug me op volgende week want dan komt mijn vriendin die ik al een hele maand niet gezien heb.. Lekker uitgaan en veel sex dus
quote:"Een echte schipper bevaart ook de rode zee"
Op donderdag 10 april 2003 11:32 schreef Frenkie het volgende:
zal je net zien dat ze ongesteld is
quote:
Op donderdag 10 april 2003 11:34 schreef Christine het volgende:[..]
"Een echte schipper bevaart ook de rode zee"
twee jaar zeuren, dreigen met ontslag, en stakingen voorbereiden helpen wel......
blij blij
spring spring spring spring spring spring spring
quote:Gefeliciteerd!!!!!!!
Op donderdag 10 april 2003 11:43 schreef zwaaibaai het volgende:
* EEN VAST CONTRACT KRIJGT!!!!twee jaar zeuren, dreigen met ontslag, en stakingen voorbereiden helpen wel......
blij blij
Eindelijk
quote:*Springt met Zwaai mee*.. (ben immers nog jong en veerkrachtig enzo
Op donderdag 10 april 2003 11:43 schreef zwaaibaai het volgende:
* EEN VAST CONTRACT KRIJGT!!!!twee jaar zeuren, dreigen met ontslag, en stakingen voorbereiden helpen wel......
blij blij
GEFELICITEERD
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:02 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me moe, ik heb het idee dat het al laat in de middag is en dat ik de hele dag op school heb gezeten...terwijl dat dus niet zo is...
Net lekker gegeten, zit nu ff peukie te roken en fokken, gaat wel lekker dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 10-04-2003 13:19]
quote:hehehe...dan ben ik dus een echte schipper.
Op donderdag 10 april 2003 11:34 schreef Christine het volgende:[..]
"Een echte schipper bevaart ook de rode zee"
quote:Ja, want nog steeds onder de 30
Op donderdag 10 april 2003 11:54 schreef Loesje29 het volgende:[..]
*Springt met Zwaai mee*.. (ben immers nog jong en veerkrachtig enzo
)
GEFELICITEERD
Maar..ook van harte hoor Zwaaibaai!
quote:* icoontje met de middelvinger zoekt
Op donderdag 10 april 2003 12:47 schreef breaky het volgende:[..]
Ja, want nog steeds onder de 30
Maar..ook van harte hoor Zwaaibaai!
Thanks allemaal!
quote:*meldt*
Op donderdag 10 april 2003 12:30 schreef Peregrijn het volgende:
OngeconcentreerdIk voel me gigantisch duf en kan geen motivatie vindn eom aan het werk te gaan.
quote:* Loesje29 doet vingers in haar oren...
Op donderdag 10 april 2003 12:45 schreef breaky het volgende:[..]
hehehe...dan ben ik dus een echte schipper.
![]()
Je krijgt hier soms mededelingen die je liever niet hoort. Ehm leest. Damn, die vingers in mijn oren helpen daar ook niet tegen natuurlijk
Edit: (Het ontopic gedeelte even vergeten... )
Ik voel me vrolijk. Het topic openen heeft me echt goed gedaan!!!
quote:ik wil het niet weten...
![]()
ontopic
ik voel me goed..niet meer zo moe
quote:
![]()
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:36 schreef Christine het volgende:
Nutteloos......
maargoei.. ut gaat nu dus wel lekkers
En niemand wil het weten, niemand kan het begrijpen, en niemand kan er wat aan doen...
En daardoor voel ik me ook nog eens zo ontzettend alleen
(het feit dat ik dit hier post bewijst dat wel..)
*zucht*
Even doorbijten, me even op m;n huiswerk storten, en dan komt wel weer goed... Hoop ik..
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:04 schreef Gaja het volgende:
Geirriteerd door mijn manager
quote:En jawel! Daar zit je dan vanaf februari al op te wachten, met de hele tijd die datum "10 april" in je hoofd. 10 april weten we meer, 10 april krijgen we duidelijkheid....mijn ouders enorm in de stress, ik ook een paar nachten bijzonder slecht geslapen en wat krijgt ze nu te horen? "Ja mevrouw, de waarden in uw bloed die hadden moeten veranderen zijn niet veranderd, maar we willen nog niet direct concluderen dat de medicijnen dus niet werken, en het liever nog een maandje aankijken".
Op woensdag 9 april 2003 17:02 schreef Fogerty het volgende:
en tegelijkertijd bij voorbaat al pissig omdat we natuurlijk weer geen concrete duidelijke dingen te horen krijgen en alleen maar vaag gelul en "we moeten eerst nog verder onderzoek doen".
Kortom: over een maand nog eens bloedprikken en meteen een scan en dan weten we meer. Misschien
Ik begrijp het allemaal wel hoor, dat ze zorgvuldig willen zijn en dat ze het echt wel zouden zeggen als ze wel iets wisten. Ik snap het allemaal best. Maar het is zo zenuwslopend
Pfffff ik ben op! Laat ik er vanavond maar weer een "ik ben voor niemand thuis en draai mooie muziek en eet lekkere dingen"-avond van maken
quote:Toch typisch dat je al zo'n soort voorgevoel had.
Op donderdag 10 april 2003 17:00 schreef Fogerty het volgende:
Kortom: over een maand nog eens bloedprikken en meteen een scan en dan weten we meer. Misschien
Verder zal ik niet veel meer posten. Ik ben meer aan het surfen geslagen en aan het downloaden geslagen. Af en toe kijk ik nog wel eens mee maar echt actief ben ik niet meer. Ben meer een lurker en een stille gebruiker.
Het muziekforum hier kan ik goed gebruiken omdat ik de tips en topics daar gebruik om muziek te downen.
Voel me rustig en binnenkort ga ik verder met afbouwen van medicatie. Voel me gezond
Iedere dag word ik weer wat wijzer en sterker. Ik zie toch wel vooruitgang erin.
Dag
Prettige avond nog.
even aan niets denken en gaan
moet even mn zwemtest zwemmen zodat ik weer bevoegd strandwachtje kan spelen deze zomer:
In deze volgorde, Achter elkaar:
100 meter borstslag (dus schoolslag of borstcrawl) binnen 1.54
15 minuten schoolslag
50 meter drenkeling vervoeren
25 meter onder water..
tot nu toe altijd gehaald, en mn tijd op de 100 meter stat op 1.28.. eens kijken of we daar vandaag weer overheen gaan komen...
doeg!
quote:postkantoor?
Op donderdag 10 april 2003 19:26 schreef NemesisDivina het volgende:
gestressed... want ik moet zow snel mogelijk 44 euro hebben om een kaartje te gaan halen voor het concert van meatloaf... maar ik weet niet hoe ik eraan moet komen
najah met mij gaat het opzich goed genoeg, nou jah, m'n hoofd zit wel vol met van alles maar geen zin om allemaal te vertellen.
quote:het ging erom hoe ik snel aan dat geld zou moeten komen... die kaartjes ga ik morgen halen bij de VVV en die van mij wordt betaald door mijn ouders.. alvast als kadootje voor mijn verjaardag. waarschijnlijk omdat ze weten hoe belangrijk dat concert voor me is, aangezien het het laatste concert in Nederland is en MeatLoaf er hierna mee gaat stoppen
Op donderdag 10 april 2003 19:52 schreef Whistler112 het volgende:[..]
postkantoor?
=knip=
=edit=
typo
quote:Ik ooK! Het ziet er naar uit dat ik mag blijven op me werk, dus dat is wel weer OK
Op donderdag 10 april 2003 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me fijn
Kon ik maar slapen tot alles weer goed was.
Soms vraag ik me af waarom ik eigenlijk familie heb.
Ik zie ze 1x per jaar en mis ze ook nooit, echt totaal niet.
Mensen zeggen wel eens 'respect moet van 2 kanten komen'.
Vraag me af of dat ooit zal komen.
Soms hoop ik, dat er zo enorme ruzie komt, dat ik er nooit meer wat mee te maken hoef te hebben.
Valt er minstens 100 kg stress van m'n schouders af en kan ik eindelijk mijn leven gaan leiden, zonder elke dag met de grond gelijk gemaakt te worden.
quote:Je ziet je familie maar 1x per jaar en toch word je iedere dag met de grond gelijk gemaakt door hun?
Op donderdag 10 april 2003 22:00 schreef The-What het volgende:
Ik weet (en voel) nu al, dat ik binnen nu en komende week een flinke laag commentaar over me heen zal krijgen.Soms vraag ik me af waarom ik eigenlijk familie heb.
Ik zie ze 1x per jaar en mis ze ook nooit, echt totaal niet.
Mensen zeggen wel eens 'respect moet van 2 kanten komen'.
Vraag me af of dat ooit zal komen.
Soms hoop ik, dat er zo enorme ruzie komt, dat ik er nooit meer wat mee te maken hoef te hebben.
Valt er minstens 100 kg stress van m'n schouders af en kan ik eindelijk mijn leven gaan leiden, zonder elke dag met de grond gelijk gemaakt te worden.
ONTOPIC : Ik mis iemand! Maar verder : JEEJ! Bijna WEEKEND!
Dat maakt me ontzettend onrustig..
En ik zie tegen therapie op (morgen) ..
en ik zie geen uiteinde waar ik kan beginnen met het uit elkaar halen van deze enorm in de knoop zittende massa...
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:49 schreef Faithy het volgende:
in de war... compleet in de war..en ik zie geen uiteinde waar ik kan beginnen met het uit elkaar halen van deze enorm in de knoop zittende massa...
![]()
quote:Ik zie ze 1x per jaar, maar ze bellen me constant.
Op donderdag 10 april 2003 22:55 schreef Maanvis het volgende:Je ziet je familie maar 1x per jaar en toch word je iedere dag met de grond gelijk gemaakt door hun?
-Ontopic-
Morgen ga ik iets leuks doen en hoop ik m'n gedachten op wat anders te kunnen zetten.
quote:Veel suc6 morgen dan!
Op donderdag 10 april 2003 23:15 schreef Wolkje het volgende:
En ik voel me rot, omdat ik het gevoel heb, te moeten kiezen tussen
twee mensen waar ik veel om geef..Dat maakt me ontzettend onrustig..
En ik zie tegen therapie op (morgen) ..
quote:Komt wel goed joh, morgenochtend voel je je vast al een stuk beter..
Op donderdag 10 april 2003 23:49 schreef Faithy het volgende:
in de war... compleet in de war..en ik zie geen uiteinde waar ik kan beginnen met het uit elkaar halen van deze enorm in de knoop zittende massa...
![]()
Met mij gaat het wel zoals de meeste avonden.. Wil alleen niet ga slapen want ik weet hoe ik me morgenochtend weer ga voelen Ook helemaal geen plannen dit weekend, ik kan (wil?) er nog maar niet aan wennen...
mijn eerste verjaardag alleen..
nah ja, ik ga maar weer eens naar mijn werk
quote:Hé Jacko,
Op vrijdag 11 april 2003 08:12 schreef jacko het volgende:
Alleen...in de steek gelaten...mijn eerste verjaardag alleen..
Ik voel me vanochtend wel ok,en het is bijna weekend en daar ben ik blij om, want ik he bnog steeds moeite met vroeg opstaan
quote:Effe lekker rustig aan doen vandaag, je pijnlijke spieren even vertroetelen met een lekkere lange hete douche of bad.
Op vrijdag 11 april 2003 09:33 schreef Muurbloempje het volgende:
Nog ziek, alle spieren doen pijn en vanavond ga ik stappen met 12 meiden...Dat wordt afzien maarja ik wil gaan dus nog ff rustig aan doen vandaag
Ik voel me wakker, scherp en opgetogen. Gisteren maar een beetje vroeg gaan slapen, dus ik ben weer helemaal fris. Vanavond Naar de pub, dus morgen weer gesloopt
Gewoon weer 's contact lijkt me al zo fijn... Het gemis wordt maar niet minder.....
want het is weer bijna weekend
want dan zie ik mn vriend weer
want dan ga ik leuke dingen doen!
Jippie!!
quote:Als ik me een topic van jou herinner, kan ik maar 1 ding zeggen: dring jezelf niet teveel op. Geef haar de tijd. Ik heb die fout wel gemaakt en de afstand is alleen maar groter geworden.
Op vrijdag 11 april 2003 11:08 schreef devv05 het volgende:
brief verstuurd gister, hoop zo dat ik wat hoor dit weekend.. anders weet ik echt niet meer wat ik moetGewoon weer 's contact lijkt me al zo fijn... Het gemis wordt maar niet minder.....
Maar wel lekker, was een goede band gisteren in Deventer.
En verder wil ik ( ja ja, ik word oud
)
quote:Probeer ik ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe alles zit, hoe het met haar is.. Heb nu helemaal geen contact meer en dat wil ik wel graag terug, als is het 'maar' vriendschappelijk..
Op vrijdag 11 april 2003 11:26 schreef MrTorture het volgende:[..]
Als ik me een topic van jou herinner, kan ik maar 1 ding zeggen: dring jezelf niet teveel op. Geef haar de tijd. Ik heb die fout wel gemaakt en de afstand is alleen maar groter geworden.
quote:Kijk uit, ik weet uit ervaring dat vriendschappelijk contact met hoop op een relatie je gewoon wurgt en superongelukkig maakt als het niet gaat zoals jij wilt..
Op vrijdag 11 april 2003 11:37 schreef devv05 het volgende:[..]
Probeer ik ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe alles zit, hoe het met haar is.. Heb nu helemaal geen contact meer en dat wil ik wel graag terug, als is het 'maar' vriendschappelijk..
quote:Ach op deze manier ben ik nog ongelukkiger dus wat dat betreft.. Weet niet eens of ik wel hoop heb op een relatie, wat gebeurd dat gebeurd... Maar ik wil gewoon normaal contact voorlopig, vind ik allang best.
Op vrijdag 11 april 2003 11:42 schreef Maanvis het volgende:[..]
Kijk uit, ik weet uit ervaring dat vriendschappelijk contact met hoop op een relatie je gewoon wurgt en superongelukkig maakt als het niet gaat zoals jij wilt..
quote:Ja maar zij wil geen contact... tenminste dat kan ik me herinneren uit je topics. Probeer dat te respecteren, je sloopt jezelf op deze manier. En ik praat uit ervaring..
Op vrijdag 11 april 2003 11:43 schreef devv05 het volgende:[..]
Ach op deze manier ben ik nog ongelukkiger dus wat dat betreft.. Weet niet eens of ik wel hoop heb op een relatie, wat gebeurd dat gebeurd... Maar ik wil gewoon normaal contact voorlopig, vind ik allang best.
On topic: wel oke, beetje moe maar bijna weekend, en maandag lekker vrij, 3 dagen uitslapen, filmpjes kijken, geen gezeur aan mijn hoofd. Prima.
quote:Als je maar lol hebt gehad.
Op vrijdag 11 april 2003 11:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Wederom beetje brakjes ( 't is een horeca week deze week).Maar wel lekker, was een goede band gisteren in Deventer.
En verder wil ik
( ja ja, ik word oud
)
Ontopic: Ik voel me fijn. Bijna weekend. Leuk vooruitzicht vanavond. Ja, ik heb me wel eens rotter gevoeld...
quote:Zelfs dat zal op haar als opdringerig overkomen. Spreek met jezelf af dat je een maand of twee ofzo niets van je laat horen en probeer het dan nog eens. Ze heeft waarschijnlijk gewoon tijd nodig.
Op vrijdag 11 april 2003 11:37 schreef devv05 het volgende:
Probeer ik ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe alles zit, hoe het met haar is.. Heb nu helemaal geen contact meer en dat wil ik wel graag terug, als is het 'maar' vriendschappelijk..
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Erg blij en vrolijk, want het is weekend en ik heb een tosti verdiend van mezelf
k Voel me eigenlijk best goed maar best ook wel buiig, dus het kan zo weer omslaan
Laat ik er maar effe van genieten
ik moet met iets/iemand echt engelengeduld hebben en als ik iets niet heb...
en t zit me zo dwars dat ik geen zin meer heb in wat dan ook lastig
Ook al . ik op ze, omdat ze hun verstand niet gebruiken, toch nemen ze het me
. nooit
. kwalijk, en houden ze ook van
. mij
.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 15:33 schreef k_i_m het volgende:
Waar anders dan hier, kan ik even kwijt dat ik van al mijn. vrienden
. hou?
Ook al gedraag ik me als een. toch blijven het mijn
. vriendjes
.
Ook al
. ik op ze, omdat ze hun verstand niet gebruiken, toch nemen ze het me
. nooit
. kwalijk, en houden ze ook van
. mij
.
Ontopic: steedz nog brakjezz, maar dat gaat langzamerhand over. En vanavond toch ff de kroeg in...
trek ik ook lekker even een lange neus naar die losers die mij steeds proberen uit te schelden..
quote:euhm hoe oud ben jij?
Op vrijdag 11 april 2003 16:01 schreef plukje84 het volgende:
....
ontopic: kheb t koud
"I've been better."
WEEKEND!
Ik was er nogal aan toe
Het feit dat Hij op mijn antwoordapparaat stond toen ik thuiskwam maakt me nog blijer, misschien wel iets te blij en daarom ga ik nog maar even niet terugbellen
O ja: jacko, toch een fijne verjaardag gewenst, probeer jezelf een fijne dag te geven door lekker op de bank een film te kijken en lekkere dingen te eten en drinken enzo. Dat is ook wat ik ga doen vanavond
Ik voel me dus goed. Ik merk dat ik iedere dag vooruit ga en wijzer word.
Vroeger kocht ik boeken om emotioneel wijzer te worden. Die boeken werden als uitkomst aangeprezen. Emotionele intelligentie stond er met koeienletters op. Ik heb veel gelezen maar ik had er niets aan.
Het boek emotionele intelligentie zit in mijn hoofd. Zelf heb ik dat boek in mijn hoofd zitten en op mijn eigen wijze moet ik dat boek lezen in mijn hoofd.
Kan dus steeds beter omgaan met mezelf en ben ook tevreden met mezelf. Mijn zelfbeeld is goed en positief en ik kan ook steeds beter leven.
Er is geen enkele psycholoog of psychiater die me dat kan leren. Voor mij zijn ze overbodig. Omdat ik zelf verdomde goed weet hoe ik tegen mezelf en de wereld moet aankijken.
Nog steeds ben ik anti psychiatrie ook. Omdat de psychiatrie medicatie ( lees drugs) als de belangrijkste oplossing van problemen zien. Voor ieder probleem hebben ze een pilletje. Ze geloven niet in de kracht die in de mensen zelf zit. Ze vallen steeds weer terug op rotzooi waarvan de nadelige lange en korte termijn effecten niet eens bewezen zijn.
Danny
Niet dat ik ongeduldig ben, hoor
quote:Jacko
Op vrijdag 11 april 2003 08:12 schreef jacko het volgende:
Alleen...in de steek gelaten...mijn eerste verjaardag alleen..
quote:ahh morgen gewoon gezellig dag van maken?
Op vrijdag 11 april 2003 17:19 schreef Faithy het volgende:
moe van mezelf.. om het feit dat ik niet vrolijk kan/mag zijn om de een of andere duistere reden...
met mij gaat het opzich wel ok, vandaag ff cadeautje gehaald, gebadderd, paar dingen gehaald bij kruitvat (jah das hele ervaring ), nagels geknipt, geschoren etc. op school wel weer 3 uur gespijbeld maar ok. kamer opgeruimd net en dan vanavond niet te laat naar bed, anders ben ik morgen brak.
quote:verliefd? toch niet op mij?
Op vrijdag 11 april 2003 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Blij, trots en verliefd...
quote:Ik heb je reacties in deze topicreeks een tijdje aangekeken.
Op vrijdag 11 april 2003 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
verliefd? toch niet op mij?
.
M'n schooldag was wat raar (ik moest een PISA-toets doen) en voor de rest erg kort. Sinds ik thuis ben zit ik te computeren en heb ik Virgin Suicides gekeken (wat een mooie film toch ). Morgen ga ik lekker skaten en meeten, waar ik echt zin in heb
. Dan zie ik ook sweek weer, waar ik ook (
) zin in heb.
Het enige negatieve puntje is dat ik misselijk ben, en te lui om iets normaals te eten .
quote:okee
Op vrijdag 11 april 2003 19:38 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik heb je reacties in deze topicreeks een tijdje aangekeken.
Vriendelijk verzoek:
Ik vind ze niet erg veel bijdragen... (eufemisme).
Dus nokken maar.
fuzzfuzzazufzufzuzu..
quote:Ga er nou niet op in, moonah. Dat draagt ook niets bij.
Op vrijdag 11 april 2003 19:38 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik heb je reacties in deze topicreeks een tijdje aangekeken.
Vriendelijk verzoek:
Ik vind ze niet erg veel bijdragen... (eufemisme).
Dus nokken maar.
ontopic: Ik ga vanaaf weer flink aan de slag met de alcohol Tot morgen!!!!
Maar aan de andere kant heeeel erg blij!!
Ben sinds 6 dagen bezig met lijnen....en ben van plan het deze keer echt vol te houden want ben mezelf helemaaal zat!!
Heb mezelf net gewogen en ben in die 6 dagen al 1.8 kilo afgevallen
Gaat dus lekker!!
Nog maar 15 te gaan Maar gaat goed komen!!
heb iets gedaan wat aan de ene kant heel prettig voelt (op een zieke manier) maar aan de andere kant ook weer heel slecht...
slik..
quote:=Edit: een gepaste relativerende opmerking maken is een kunst op zich.
Op vrijdag 11 april 2003 21:10 schreef Yuki het volgende:
kloteheb iets gedaan wat aan de ene kant heel prettig voelt (op een zieke manier) maar aan de andere kant ook weer heel slecht...
slik..
voel me zelf nogal erg crappy op het moment, nergens zin in, verveel me de tering, wil drinken maar denk niet dat m'n moeder dat ok vind, omdat ik al veels te veel drink vind ze :| grr wat een kloteavond is vrijdag toch.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 11-04-2003 22:08]
quote:niet bepaald... ga t ook niet uitleggen ook, maar iets normalere reacties zouden wel aardig zijn
Op vrijdag 11 april 2003 21:18 schreef Whistler112 het volgende:[..]
=edit=
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 11-04-2003 22:09]
Ik heb een terugval zien aankomen en goed weten op te vangen
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik voel me lekker vandaagIk heb een terugval zien aankomen en goed weten op te vangen
quote:Heb geduld, jou tijd komt nog. Nu even door de zure appel heen bijten en geen domme dingen met jezelf doen! Wees niet te hard voor jezelf en leg jezelf geen onmogelijke verplichtingen op
Op vrijdag 11 april 2003 22:11 schreef Yuki het volgende:
top!
wou dat ik dat ook kon zeggen
Sterkte
quote:Ohw maar dat leer je nog wel met de tijd, op een gegeven moment weet je er mee om te gaan.....
Op vrijdag 11 april 2003 22:11 schreef Yuki het volgende:[..]
top!
wou dat ik dat ook kon zeggen
maar aan de andere kant ben ik super blij omdat ik kaartjes heb voor Meat Loaf op 23 april
quote:nu gaat t alleen maar achteruit
Op vrijdag 11 april 2003 22:20 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ohw maar dat leer je nog wel met de tijd, op een gegeven moment weet je er mee om te gaan.....
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 23:09 schreef nikky het volgende:
kut
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 23:11 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
En ik heb nog steeds spijt van de vorige post van een tijdje terug die ik gedaan heb. Spijt dus ja. Maar niet extreme spijt omdat ik ook wel de andere kant zie. Dat het niet al te serieus is.
Voortaan zal ik eerst denken voordat ik op internet dingen neerzet
Verder voel ik me nog steeds goed. Sterk in mijn vel zit ik. Voel me sterk.
ga lekker vroeg slapen, want moet morgen al om 08.30 achter de kassa zitten... *gaap*
gelukkig maar tot 1 uur, en dan komt Whistler me ophalen
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 11-04-2003 23:29]
quote:sorry, was verder niet flamend bedoeld ofzo, maar je zei iets van 'op een zieke manier', nou jah kan je verder wel bedenken hoe ik op die reactie kwam. vergeven?
Op vrijdag 11 april 2003 21:20 schreef Yuki het volgende:[..]
niet bepaald... ga t ook niet uitleggen ook, maar iets normalere reacties zouden wel aardig zijn
Tijd heelt alle wonden zeggen ze me, maar voorlopig voel ik nog helemaal niks veranderen..... en ik zie het ook niet zo snel gebeuren.... ik wil haar terug of op zn minst contact, maar ik weet niet hoe... Kan niet goed tegen dat machteloze gevoel...
Heb behoefte om me af te reageren, mn verdriet, woede, onbegrip, frustratie..... mezelf pijn te doen, eens goed naar de kl#te te helpen ofzo.. begin steeds meer boos te worden.. waarom.........
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 12-04-2003 00:48]
quote:ja hoor
Op vrijdag 11 april 2003 23:39 schreef Whistler112 het volgende:[..]
sorry, was verder niet flamend bedoeld ofzo, maar je zei iets van 'op een zieke manier', nou jah kan je verder wel bedenken hoe ik op die reactie kwam. vergeven?
Ontopic:
voel me nog k*tter dan gisteravond
we hebben EINDELIJK ADSL, najah zit nu nog ff met 56k omdat we de router ff in moeten stellen maar dan kan ik ook eindelijk met meer dan 5 kb/s downloaden en met een ping onder de 250 gamen . Zometeen richting Den Haag, even Faithy ophalen van der werk en dan filmpje kijken enzo en dan 's avonds der verjaardag vieren.
Ik voel me goed! Maar kep kei erge honger Eerst eens wat eten en dan naar Nijmegen!!
Ontopic:
Ik voel me heerlijk, heb gisteren een hele goede dag gehad waar ik weer veel energie van heb gekregen.
En vandaag ga ik weer allerlei leuke dingetjes doen
We hebben een nieuwe keuken gekocht want we hebben een nieuw huis gekocht
:
Volgend jaar gaan we verhuizen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nieuwe start, heerlijk idee.
Verder ben ik moe en heb last van na weeën van de hypomanie
Ik heb me in allerlei bochten moeten wringen om op tijd klaar te zijn en zit gvd de hele ochtend en halve middag op hem te wachten.
Ik heb net afgebeld; aangezien ik morgenmiddag alweer weg moest was het nu de moeite al niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 12-04-2003 13:52]
quote:veel zuipen op dat feestje, dan merk je er niks meer van
Op zaterdag 12 april 2003 14:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kut. Ben ik eens een keer uitgenodigd op een feestje, word ik vanmorgen wakker met knallende koppijn. Nou kan ik nog niet gaan. Bah. Ik had er zo'n zin in.
[ontopic]
Ik voel me
Ik heb vanmorgen gewerkt van 7-12 en ik mag zometeen weer van 17-20
[/ontopic]
quote:lievie
Op zaterdag 12 april 2003 12:04 schreef ArmaniMania het volgende:
Tja, hoe moet je je voelen als het definitief is dat je ouders uit elkaar gaan (zijn).
ontopic!
met mij gaat het goed! beter dan in het begin van de week, vanavond een 60/70/80 jarig feest!! helemaal top...
en dan zien we wel wat de avond brengt...
quote:Verhuizen kan je heel goed doen.. Kijk maar naar mij
Op zaterdag 12 april 2003 12:22 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren lekker op stap geweest met mannetje.
We hebben een nieuwe keuken gekocht
want we hebben een nieuw huis gekocht
:
Volgend jaar gaan we verhuizen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nieuwe start, heerlijk idee.
Verder ben ik moe en heb last van na weeën van de hypomanie
Ik voel me wel lekker op dit moment.. Vanavond lekker stappen met wat familieleden.. Gisteravond ook gedaan is me erg goed bevallen.. Ff lekker gek doen.. Het zonnetje schijnt..Morgen lekker toeren in mn cabriootje Lekker 3 daagjes werken en dan heb ik 5 dagen vrij
Jeetje wat gaat het toch eigenlijk heerlijk
Nou mag het en nu kan ik het niet eens
Hmmz bah, 12 april mogen ze van mij voor altijd uit de kalender schrappen. Ook al maak ik het er helemaal zelf naar, het is en blijft een enorme klotedag. Ik wou dat ik niet uit bed was gekomen vandaag, stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb natuurlijk I feel a little sick Maarja hè...
quote:OOOkay wat is er met 12 april dan?
Op zaterdag 12 april 2003 20:09 schreef sundae het volgende:Hmmz bah, 12 april mogen ze van mij voor altijd uit de kalender schrappen. Ook al maak ik het er helemaal zelf naar, het is en blijft een enorme klotedag. Ik wou dat ik niet uit bed was gekomen vandaag, stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb natuurlijk
Maarja hè...
I feel a little sick
Thuis word ik gek. Ik raak heel snel geirriteerd. Ik voel me gespannen.
Op het werk ben ik mezelf niet. Ik schakel automatisch over. Ik haat mezelf hierom.
Ik ben ff niet blij met mezelf
quote:Slechte herinnering, spijt van sommige dingen..
Op zaterdag 12 april 2003 20:19 schreef Ordos20 het volgende:[..]
OOOkay wat is er met 12 april dan?
Dan nog een zeer actief LKM die het hele huis bij elkaar dendert en een eveneens grieperig groter LKM die zielig op de bank ligt en het feest is compleet.
Wee mij.
Instorten op de bank dan maar...
quote:Have a nice party
Op zaterdag 12 april 2003 20:53 schreef shmoopy het volgende:
en het feest is compleet.
Dag vrouwke
Schmoopy sterkte met je griep en ongesteldheid. Griep heb ik 3 maanden geleden gehad en dat is zwaar klote ja. Maar ook dat gaat voorbij.
Ongesteldheid weet ik niet goed. Nog nooit gehad gelukkig
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 12-04-2003 23:36]
najah daarna ging het wel ok, gezellig the lion king gekeken met faithy en een beetje gecomputerd enzo, cadeautje gegeven, beetje geknuffeld (erg fijn
). Najah alleen toen ging het beetje mis ineens. Begon eerst met klein beetje denken over een aantal dingen, najah dat ging nog. Toen eten, dat was wel gezelli dus toen was het weer redelijk ok. Alleen daarna nog even boven gecomputerd terwijl Faithy beneden kopspijkers keek (neej ik kijk nooit kopspijkers).
En om de een of andere reden ging het toen nogal klote ineens...wilde thuis zijn, wilde grote hoeveelheden bier naar binnen werken, wilde mijn eigen muziek luisteren etc...najah daarna moest ik verplicht naar beneden omdat er al een bergje andere mensen waren, nou als er wel iets was wat ik op dat moment niet wilde was het dat wel, ik zeg al zo weinig als ik me klote voel alleen als ik dan nog tussen een stel vreemden gepropt word en er van me verwacht word dat ik vrolijk doe enzo, dan gaat het helemaal niet meer.
Dus wilde echt weg toen...ben ook maar iets eerder gegaan dan dat ik uiterlijk weg moest (kwam even later ook wel weer van plan want was sleutels vergeten dus moest ff teruglopen om sleutels te halen). Meteen maar even een biertje meegenomen die ik vrij rap heb weggedronken :| (nu weer @ bier, en vermoed dat het wel niet m'n laatste zal worden vanavond)
Sorry als ik je stemming beetje naar beneden heb gehaald Faithy...hoop het niet.
quote:Wat is een K1000?
Op zondag 13 april 2003 01:08 schreef SEMTEX het volgende:
Fijn, tevreden met mezelf. Het was een toffe dag met fijne mensen.. in Scheveningen
EN ik heb een supergeweldige nieuwe K1000.
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 13-04-2003 01:20]
quote:
Op zondag 13 april 2003 01:13 schreef DuchessX het volgende:
Benauwd, grieperig, keelpijn, buikpijn, rugpijn; ongesteldAlleen en piekerend.
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 13-04-2003 01:17]
quote:doet niets, hier bij mij dan.
Op zondag 13 april 2003 01:15 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
quote:Oh heu, hehehe, dat is een camera... de Pentax K1000
Op zondag 13 april 2003 01:11 schreef Maanvis het volgende:[..]
Wat is een K1000?
quote:Wanneer komt je eerste naakt-foto ? Nu heb je de mogelijkheid met die K1000
Op zondag 13 april 2003 01:18 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Oh heu, hehehe, dat is een camera... de Pentax K1000
http://www.pornosterretje.nl/Mariska/camera.jpg
quote:Maar is 't nu wél gelukt om contact bewust niet te zoeken.. of was de verleiding te groot?
Op zondag 13 april 2003 02:25 schreef devv05 het volgende:
Heel slecht... Elke keer als ik denk dat het iets beter gaat stort ik even laat weer helemaal in, zoals nu ook.. Ik probeer het wel te accepteren maar het lukt gewoon niet.. Je kan gevoel niet dwingen.. En ik hou gvd van haar of ik het nou leuk vind of niet... Ik kan er niks aan doen... Ze hoort bij mij............
quote:
Op zondag 13 april 2003 01:13 schreef DuchessX het volgende:
Benauwd, grieperig, keelpijn, buikpijn, rugpijn; ongesteldAlleen en piekerend.
[edit]Hm, even nuchter nadenken (voor zover mogelijk op dit tijdstip) heeft ervoor gezorgd dat ik zie dat de schade eigenlijk wel meevalt en ik er morgen ongetwijfeld positiever tegenaan kijk. Slapen dus maar!
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 13-04-2003 03:14]
quote:Ik heb haar aan het begin van deze week een brief geschreven.. Gister kreeg ik een *heel kort* mailtje van haar, waar ik op reageerd heb.. Vandaag niks laten horen, maar lang met rust laten kan ik niet.. Niet om haar te irriteren, niet om eigenwijs te zijn.......
Op zondag 13 april 2003 02:30 schreef Bombie het volgende:[..]
Maar is 't nu wél gelukt om contact bewust niet te zoeken.. of was de verleiding te groot?
Ik blijf elke dag maar weer hopen iets van haar te horen.. Als ik een mailtje heb, als de telefoon gaat, als ik een SMS krijg... Ze is bang dat ik hoop krijg als ze weer contact opneemt.. Die hoop hou ik toch wel, maar daar hoeft ze toch niet bang voor te zijn? Zolang ik me niet opdring en me als een normale vriend gedraag.. Waarom mag ik dan geen hoop houden, wat is daar mis mee?
Iedereen wil toch graag een goede vriend hebben.. We hebben zoveel meegemaakt, ik ben er ALTIJD voor haar geweest, ze heeft me zovaak midden in de nacht gebelt.. Nooit een probleem geweest.. Moeilijke perioden meegemaakt, ik heb haar ALTIJD onvoorwaardelijk gesteund.. Vrijwel niks heb ik teruggevraagd... Ja haar liefde, die gaf ze me altijd en daar ben en was ik altijd erg dankbaar voor.. Maar nu heb ik HAAR nodig, voor het eerst echt nodig.. En ze wil niet vechten, niet eens contact meer..
Als het uitgaat, hoef je dan meteen geen rekening meer met de ander te houden? Heeft die dan opeens geen gevoel meer ofzo.. Zo van, "Het is uit dus rot nu maar op?" Ze moest eens weten in wat voor situatie ze me gebracht heeft, hoe ik me nu voel.. Achteraf leek alles zo perfect.. Nu zie ik pas wat ik had en hoe gelukkig ik was... Ik luister onze muziek, kijk naar onze (vakantie) foto's, hoe gelukkig we waren... Waarom kan dat niet terugkomen, waarom kan dat gevoel niet terugkomen.. Het is ooit geweest.. Waarom niet weer? Ooit....
Al deed ze op zn minst normaal, dat zou ik al heel wat vinden.. Maar juist nu ik haar een keer echt nodig heb laat ze het afweten.. En dat doet nog eens heel veel extra pijn.... Ik begrijp het niet, hoe heeft het zover kunnen komen.. Denkend aan hoe gelukkig we waren, hoe verliefd.. Ze was zo aan me gehecht en ik aan haar.. Dit kan niet, dit klopt niet.. Er moet ergens nog iets zijn.... Maar waar..
whistler is heel lieffffffff......
enneuh.. mjah... sowwy enswo en j weet wel waar ik het ove heb ensow.....
ga zo lekker m bed in.. want ben heel moe enzo en en en morgen weer heel vroeg op en ik mis een knuffel en je bent wel een lieve knuffel hoor whissie maar alles draait nu en ik ga slapen.. moet niet 4 soorten drank drinken en dan ook nog pijnstillers neemen..
doei..
bedanktwno wistler liever beep want je bent echt lief ensow en maar ik von dhet zo klote dat jezo down was...
blergh.. sowwy.......
doei... ensow...
kijken of ik nog kan sapen.. want ik ben nu beetje shitty ensow... echt heel stom en niet heel vroliijk ensow maar ook beetje dronken en en aangeschoten of zo en zo
doei..
quote:Ik hoop maar dat je de kracht en wijsheid hebt om hieroverheen te komen en te doen wat je moet doen. Ik blijf er bij dat je nu teveel moeite blijft doen voor een meisje dat geen enkele moeite meer voor jou wilt doen. Verloren zaak dus. Wordt nog een zware tijd, maar je bent iig niet de enige die dit heeft moeten meemaken. Er zijn er zóveel. Sterkte...
Op zondag 13 april 2003 03:08 schreef devv05 het volgende:[..]
quote:Meiske toch... als ik niet beter wist, zou ik denken dat je een kloon van kikkerlikker was...
Op zondag 13 april 2003 03:09 schreef Faithy het volgende:
inmiddels best aangechoten best wel heel erg[..]
enneuh.. mjah... sowwy enswo en j weet wel waar ik het ove heb ensow.....
[..]
Is maar een klein grapje hoor... ik weet ook wel dat het typen een stuk minder wordt en de emoties een stuk heftiger worden na alcohol. Sterkte met de verwarrende gevoelens uit je andere topic en slaap lekker.
quote:Wijsheid heb je zo weinig aan als een gevoel zo sterk is.. Voor mijn gevoel doe ik nu wat ik moet doen.. Is dat dan fout? Vooraf kan ik dat toch niet weten..
Op zondag 13 april 2003 03:15 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik hoop maar dat je de kracht en wijsheid hebt om hieroverheen te komen en te doen wat je moet doen. Ik blijf er bij dat je nu teveel moeite blijft doen voor een meisje dat geen enkele moeite meer voor jou wilt doen. Verloren zaak dus. Wordt nog een zware tijd, maar je bent iig niet de enige die dit heeft moeten meemaken. Er zijn er zóveel. Sterkte...
Ik snap jou gedachte dat ik teveel moeite doe.. Ik hoor vaak dat ze het niet waard is, bla bla.. Maar ik weet dat ze het wél waard is.. Voor jou is het EEN meisje, maar voor mij niet... Voor EEN meisje had ik echt niet zoveel moeite gedaan, was ik niet zo verdrietig geweest...
Het was ook mn beste vriendin, soulmate.. Vertelden elkaar alles, vertrouwden elkaar.. Zo op elkaars gemak allebei bij alles wat we deden.. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit nog bij iemand anders zal hebben.. Dat ik nog een keer zo gelukkig kan worden....
Wanneer is iets verloren? In principe nooit... Je moet wel begrijpen dat ik echt niet meteen weer een relatie oid verwacht.. Gewoon contact en leuke vriendschappelijke band voorlopig zou me goed doen en zou ik heel blij mee zijn.. En misschien dat het dan ooit nog wel wat wordt, misschien niet... Maar dat is iets voor later..
Ik weet dat ik niet de enige ben die het meemaakt, maar toch voelt het een beetje zo.. Niet te beschrijven, heel raar is het... Maar ik doe wat voor mn gevoel het beste is, niet wat me het verstandigste lijkt... En of dat dan weer wel of niet verstandig is weet ik niet.. Maar ik kan mezelf achteraf in iedergeval niet verwijten dat ik er niet alles aan gedaan heb.. En wie weet, ooit...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 13-04-2003 03:25]
quote:Doe het dan ook niet!! Je moet niet zoveel drinken als je je kut voelt dat versterkt je gevoel alleen maar
Op zondag 13 april 2003 03:26 schreef Faithy het volgende:
snijden is zzotom...wil nie meer... en et bloed en doet pijnen ik kan nie meer.. :"( godverdommez...
Nouja,
Truste iedergeval allemaal
en ik mis jou lief
quote:Tnx.
Op zaterdag 12 april 2003 22:28 schreef yingyang het volgende:Schmoopy sterkte met je griep en ongesteldheid. Griep heb ik 3 maanden geleden gehad en dat is zwaar klote ja. Maar ook dat gaat voorbij.
quote:Geloof me, je mist er niks aan.
Ongesteldheid weet ik niet goed. Nog nooit gehad gelukkig
Ontopic: Heel veel snot en een enorme koppijn.
Vandaag mijn rommelkamer maar is opruimen, zeg t te vaak zonder t te doen, dus vandaag ga ik t doen (denk ik, hoop ik)
Aanbid de zon
* Minkeltje luistert nu naar Ozzie Osbourne - Dreamer
quote:
Op zondag 13 april 2003 03:26 schreef Faithy het volgende:
snijden is zzotom...wil nie meer... en et bloed en doet pijnen ik kan nie meer.. :"( godverdommez...
Ikzelf: moe.. van het huilen gisteravond, en voel me nog een beetje rot
over hoe het gaat tussen mij en hem..
Ik hou van je.. maar kan het niet altijd goed laten merken
tussen ons was juist het enige dat wel goed ging in mijn leven..
Ik wil je niet kwijt
kutnummer
(die cover dus)
quote:
Op zondag 13 april 2003 11:56 schreef Whistler112 het volgende:
straks faithy maar eens even bellen...
quote:Goede keuze
Op zondag 13 april 2003 01:08 schreef SEMTEX het volgende:
Fijn, tevreden met mezelf. Het was een toffe dag met fijne mensen.. in Scheveningen
EN ik heb een supergeweldige nieuwe K1000.
Ontopic: een beetje up-en-down, en dan heel snel afgewisseld. Komt wel goed vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |