en nog wat info:quote:COMIC ACTION
Comic Action, taking place during SPIEL, provides an extensive look at the both the German and the international comic markets. Large and small publishers display their products. Well-known illustrators showcase and sign their work. Trade organizations and professional journals present themselves. Collectors will be crazy about the large second-hand comic store. You will also be sure to find artwork, posters, prints, t-shirts, action-figures and everything related to the comic scene.
zatquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Is er nog Marvel nieuws ?
Lifeguard en Thunderbird verschenen onlangs nog in de nieuwe Excalibur, hun rol was beperkt tot een cameo, ze werken tegenwoordig voor Xavier's X-corp, en verschenen dan ook als reddingswerkers nadat een van de vestigingen werd opgeblazen.quote:En is Lifeguard nou al weer terecht ?
Er zou toch een mini serie komen rond haar en Thunderbird ofzo?
X-men - LaRocca en Chuck Austen (Austen zal in December vervangen worden door Claremont, en in Januari zal Peter Milligan de vaste schrijver worden)quote:Lees (bijna) geen comics meer (behalve af en toe een tpb).
Zo wat is er de laatste tijd aan de hand in de comic-community. Wat zijn de must-reads van het moment, welke serie zijn goed op het moment. Wie schrijft X-men tegenwoordig, is het goed?
verkapt tvp
quote:Op maandag 9 augustus 2004 07:09 schreef capital_P het volgende:
niemand hier met iets over toxin of andere symbiotes?
Bij mij liggen ze nog bij m'n comicboer. Ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja die is er al.
kijk maar op comicasa.nl
De one shot van AoA heb ik thuis liggen en deel 1 en 2 van de mini zijn al te koop.
prima zaken mee te doen hoor comicasa heb gister nog de new mutants hard cover besteldquote:Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef capital_P het volgende:
weet iemand hier een overzichtelijke, betrouwbare (goedkope) site om comics te bestellen? Ik vind dat comicasa ietwat onoverzichtelijk en incompleet. Ik zoek namelijk o.a. naar een serie "planet of the symbiotes" uit 1995.
voor dit soort complete series zou ik toch op Ebay kijken, daar heb je meer kans. En dan dus op de Amerikaanse. Nadeel is wel dat de verzendkosten niet laag zullen zijn, want stapels comics wegen ook veel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef capital_P het volgende:
weet iemand hier een overzichtelijke, betrouwbare (goedkope) site om comics te bestellen? Ik vind dat comicasa ietwat onoverzichtelijk en incompleet. Ik zoek namelijk o.a. naar een serie "planet of the symbiotes" uit 1995.
Ik ben al die nieuwe Ultimate series erg zat aan het raken. Vandaar dat ik nog de normale 4 lees, en niet alle spin-offs.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:25 schreef One_conundrum het volgende:
verder heb ik nog:
Trouwens ook de nieuwe ultimate ironman gelezen maar daarover kan ik nog niets zeggen tis allemaal nog wat vaagjes
stoer zeg... ik prefereer toch de echte.quote:in totaal 2,5 gig aan comics...
ja,de verhaallijnen zijn heel goed, de tekeningen schitterend en de hoofdrolspelers zijn interessante varianten van de "echte" FF. Maar, het tempo is wel traag. Stan lee zou drie afleveringen in een nummer hebben gestopt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:51 schreef One_conundrum het volgende:
is dat wat ultimate FF?
Dan mis je de beste van het momentquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:22 schreef Tokus het volgende:
nee, Ultimate Nightmare en al die andere spinoffs lees ik niet. Daar ben ik na die 1e, hoe heet ie ook alweer, Ultimate Six geloof ik, mee gestopt.
verder lees ik nog wat Marvel spul, momenteel Daredevil, Astonishing X-Men, Wolverine, Supreme Power, Amazing Spider-Man, The Pulse, en die Secret War miniserie.
o ja en de Rising Stars spin-off en Hunter-Killer geef ik ook een kansje.
m'n maandelijkse lijst met titels is in ieder geval een stuk korter dan enkele jaren terug.
dat lage tempo is ook wel m'n grootste klacht over ongeveer alle Ultimate titels. Ultimate Spidey heeft daar ook heel erg last van.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:53 schreef attila het volgende:
[..]
ja,de verhaallijnen zijn heel goed, de tekeningen schitterend en de hoofdrolspelers zijn interessante varianten van de "echte" FF. Maar, het tempo is wel traag. Stan lee zou drie afleveringen in een nummer hebben gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |