abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 september 2004 @ 18:24:12 #201
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_21906713
ow ow ow m'n comicdealer kreeg deze week toch weer wat leuks binnen:

Bone, one volume edition.
links de softcover, rechts de nog te verschijnen hardcover

Alle delen van de Bone comic in 1 bundel! Meer dan 1300 paginas!

Ok, ik heb nu de eerste twee delen dubbel (eerste twee bundels, bedoel ik), maar zo heb ik wel gelijk de rest ook. Echt geweldig, en kost maar $40! Los kost het een stuk meer!
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 2004 @ 11:09:26 #202
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22391648
Op 23 en 24 oktober zijn trouwens weer de Stripdagen, dit keer weer in het Archeon in Alphen a/d Rijn.
Vorig jaar was het daar voor het eerst, en ik heb nagenoeg geen positieve reacties erover gehoord. Ik ga dit jaar dus weer niet.

Wel ga ik dat weekend naar Essen (Duitsland), naar Spiel. Daarbij is ook een stripbeurs, waar ik dit jaar voor het eerst eens ga kijken. Waarschijnlijk zijn daar veel meer Duitstalige comics te vinden, maar hopelijk ook wat Engelstalig.
pi_22440631
dude, je bent echt afgezet met die Bone-collectie, ik kon 'em krijgen voor dertig Euro ofzo... coverprijs iig. ( dollar = Euro)
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 2004 @ 13:31:44 #204
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22441742
En de coverprijs is 40 dollar... Waardoor dat ding in jouw geval 40 euro zou kosten.

Goh, even denken, wat had ik er ook alweer voor betaald? O ja, 42 euro. Nou nou nou wat een verschil zeg... Veel goedkoper zal je 'm in Nederland niet vinden, aangezien het een vermogen kost om die op te laten sturen vanuit de VS.

Bovendien is het het geld meer dan waard, zelfs als ik al 2 euro meer betaald heb dan waar jij 'm voor zou kunnen krijgen. De losse bundels (klinkt wat tegenstrijdig) kosten al minimaal het dubbele, en het verhaal is gewoon fantastisch.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 oktober 2004 @ 11:58:32 #205
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22529671
gaat er trouwens nog iemand naar de Stripdagen, 23 of 24 oktober in het Archeon ( ) in Alphen a/d Rijn.

Wel grappig trouwens, dat dit te lezen is op de site van de Stripdagen: "Vrijwel iedereen in de stripwereld was enthousiast over deze Stripdagen, mede daarom worden De Stripdagen van dit jaar weer in Archeon georganiseerd. "

Iedereen die ik er over sprak was er namelijk totaal niet enthousiast over....

Ik ga zelf niet. Ik ga dat zelfde weekend naar het Duitse Essen, naar Comic Action (wat samen gehouden wordt met Spiel, een grote spellenbeurs).
quote:
COMIC ACTION

Comic Action, taking place during SPIEL, provides an extensive look at the both the German and the international comic markets. Large and small publishers display their products. Well-known illustrators showcase and sign their work. Trade organizations and professional journals present themselves. Collectors will be crazy about the large second-hand comic store. You will also be sure to find artwork, posters, prints, t-shirts, action-figures and everything related to the comic scene.
en nog wat info:
http://www.comicaction.de/
  Moderator zondag 10 oktober 2004 @ 12:35:16 #206
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22530223
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_22532988
Ik ben daar - Comic Action - een paar jaar geleden geweest, was de moeite wel waard
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 oktober 2004 @ 15:58:36 #208
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22533758
veel amerikaans ook?
want in Duitsland willen ze ook wel 's wat vertalen.... meer dan hier
pi_22547973
Ja, er is wel flink wat duits spul te koop. Ik schat de verhouding Amerikaans-Duits op zo'n 50-50. Wellicht zelfs wat meer duits spul dan dat. Maar het is een grote beurs, dus er is genoeg Amerikaans spul te krijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 2004 @ 12:35:21 #210
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22769375
ben benieuwd dan. nou ja, ik zoek toch niet zoveel comics meer qua losse nummertjes, maar ik hoop er nog wat tpb's te kunnen vinden. En wat prullaria.

er is maar weinig comic animo weer laatste tijd, hierzo.
pi_22769748
Is er nog Marvel nieuws ?
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:37:24 #212
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_22799774
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Is er nog Marvel nieuws ?
zat

Claremont gaat een nummertje X-men schrijven in December, en in Januari neemt Milligan het over als de vaste schrijver.

en... naast een hele rits aan ouderwetse What ifs komt nu ook een nummertje:

WHA… HUH?
Written by BRIAN MICHAEL BENDIS, STAN LEE, MARK MILLAR, J. MICHAEL STRACZYNSKI, GARTH ENNIS, BRIAN K. VAUGHAN, PETER DAVID and everyone else we could get our hands on!
Art & Cover by JIM MAHFOOD

Because clearly Bendis doesn't have enough books to write this month, the big baby bullied Marvel's upper management into green-lighting this ridiculous pile of silly nonsense! In the great tradition of NOT BRAND ECHH and the old humor issues of WHAT IF?, WHA...HUH? asks the questions that no one really cares about...

What if the Identity Crisis happened in the Marvel Universe?

What if Modok has an itch?

What if Kevin Smith finished his books?

Bendis reteams with hilarious Clerks artist Jim Mahfood and all the best Marvel scribes—Mark Millar, JMS, Garth Ennis and a ton of others—to make the dumbest comic published this year. No one is safe!

This comic WILL NOT feature seventeen variant covers of Wolverine.

32 PGS./MARVEL PSR …$2.99
UPC: 5960605618-00711
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 oktober 2004 @ 01:37:27 #213
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22833397
zo, vandaag waren de stripdagen, die ik geboycot heb, door naar een duitse comicbeurs te gaan.
weer aardig wat gekocht, voor schappelijke prijzen.
pi_22838138
En is Lifeguard nou al weer terecht ?
Er zou toch een mini serie komen rond haar en Thunderbird ofzo?
  maandag 1 november 2004 @ 23:32:15 #215
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23011649
Lees (bijna) geen comics meer (behalve af en toe een tpb).
Zo wat is er de laatste tijd aan de hand in de comic-community. Wat zijn de must-reads van het moment, welke serie zijn goed op het moment. Wie schrijft X-men tegenwoordig, is het goed?
verkapt tvp
pi_23026155
Ik zou het niet weten maar de enige xmen combinatie van tegenwoordi die echt goed is Claremont- schrijver Larroca-Tekenaar.
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:39:39 #217
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_23097590
quote:
En is Lifeguard nou al weer terecht ?
Er zou toch een mini serie komen rond haar en Thunderbird ofzo?
Lifeguard en Thunderbird verschenen onlangs nog in de nieuwe Excalibur, hun rol was beperkt tot een cameo, ze werken tegenwoordig voor Xavier's X-corp, en verschenen dan ook als reddingswerkers nadat een van de vestigingen werd opgeblazen.
quote:
Lees (bijna) geen comics meer (behalve af en toe een tpb).
Zo wat is er de laatste tijd aan de hand in de comic-community. Wat zijn de must-reads van het moment, welke serie zijn goed op het moment. Wie schrijft X-men tegenwoordig, is het goed?
verkapt tvp
X-men - LaRocca en Chuck Austen (Austen zal in December vervangen worden door Claremont, en in Januari zal Peter Milligan de vaste schrijver worden)
Uncanny X-men - Claremont en Alan Davis (Alan Davis wordt regelmatig afgewisseld door andere tekenaars, vrees niet, iedere verhaallijn kent een enkele tekenaar, dus we hebben geen last van een verhaallijn die door twee verschillende tekenaars is getekend, en de vervangers zijn van een behoorlijk goed niveau)
Astonishing X-men - Whedon en Cassaday. (Whedon kennen we nog van Buffy the Vampire Slayer)

Uncanny X-men is een behoorlijk goede titel, leuke retro-insteek. Hield je van de oude Claremont verhalen, dan is dit je ding.
Astonishing is een ode aan Claremont, gecombineerd met moderne technieken en invallen. Whedon is een grote fan van Claremont, en dat blijkt uit Astonishing X-men, deze staat momenteel op nummer 1.
X-men, te debiel voor woorden, maar het is Chuck Austen, dus we verwachten niets meer dan debiele verhalen.

Een aantal onthullingen in Avengers Dissasembled lopen over in de X-titels, met name het hoe en waarom Magneto nog rondloopt, en hoe het zat met Xorn/Magneto.

Wat is er verder gaande in de comic community. Eigenlijk niet zo veel, er is geen dramatisch nieuws, en alles verloopt met regelmaat en rust.

Dissasembled lijkt Bendis' eerste grote miskleum te zijn geworden, het valt van alle kanten flink tegen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 december 2004 @ 23:31:38 #218
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_23768379
Heeft iemand de #0 van Hunter Killer gelezen? De nieuwe serie van Top Cow, door Mark Waid en Marc Silvestri. Kost slechts 25 cent, dus is misschien leuk om te proberen.

Ik heb 'm even doorgebladerd, en Silvestri's art ziet er weer mooi uit. Je ziet gelijk dat het van Top Cow is, want alle tekenaars daar (en die daar vandaan komen, zoals Finch en Turner) kopieren Silvestri's stijl. Gelukkig is dit dan van Silvestri zelf. Straks maar eens lezen, om te zien of ik de rest van de serie ook nog eens ga volgen.
pi_23806056
Op FTD gaan ze nu een Usenet Comic Community (via newsservers dus) beginnen...
http://www.tuts4u.com/mod(...)=viewdownload&cid=20

daar wordt is nu een Marvel flood... alle Spider-Man comics en alle Silver Surfer comics..

Ook wordt daar komende week de complete Spawn collection gepost:

Totaal 235 comics +- 2,8 GB

Spawn (ongoing series 1..140)

+ de volgende miniseries:

Curse of the Spawn (1..29)
Medieval Spawn & Witchblade (1..3)
Spawn - Bloodfeud (1..4)
Spawn - Fan Edition (1..3)
Spawn - Hellspawn (1..16)
Spawn - The Dark Ages (1..28 )
Spawn - The Impaler (1..3)
Spawn - The Undead (1..9)
Spawn - Wildcats (1..4)

Download dus FTD ff en zoek op Spawn..!
http://www.tuts4u.com/mod(...)=viewdownload&cid=20
[...............................................................................]
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:23:34 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23816380
Onlangs weer eens bij mijn comiczaak geweest (BeeDee in Haarlem) en wat comics opgehaald. Damn, Witchblade is er écht op achteruitgegaan, het lijkt wel alsof ik oude Marvelcomics aan het lezen ben, vooral qua tekeningen

Waar is die tijd gebleven ten tijde van 1-8
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:44:12 #221
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_23895609
ik heb gisteren

Arrowsmith: So Smart in their Fine Uniforms gekocht. Een leuke serie over een alternatieve wereld waar magie heerst. Het speelt zich af tijdens de eerste Wereld Oorlog.

Het is een leuke serie, mooi getekend.

Carlos Pacheco en Kurt Busiek

en review: http://www.southside.za.net/reviews/oct04/arrowsmith.htm
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 13 december 2004 @ 18:49:42 #222
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23947551
Lezen nog meer lui hier The Ultimates van Marvel? zelf vind ik dit een geniale serie, en makkelijk down te loaden via DC++. Ik ben daar de Titel Arrowsmith ook al tegengekomen moet ik ook maares lezen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 december 2004 @ 17:30:35 #223
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_24203403
Is er hier iemand die Superman nog leest, nu het getekend wordt door Jim Lee? Zo ja, is het wat? Zo nee, waarom niet?
En hoe was die reeks die door Michael Turner geschreven werd?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 januari 2005 @ 22:19:18 #224
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_24712590
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 07:09 schreef capital_P het volgende:
niemand hier met iets over toxin of andere symbiotes?

TOXIN #1 (OF 6)
Written by Peter Milligan
Penciled by Darick Robertson
Painted Cover by ESAD RIBIC

As each new generation of men must hand down the torch to the next, so each new generation of alien symbiotes must hand down the, ah, stringy, fleshy tendrils. So move over Venom, step aside Carnage, because TOXIN is getting his own limited series as Spider-Man Month continues with a nod to NEW AVENGERS! When a full-scale jailbreak [see NEW AVENGERS] leaves New York overrun with super villains, Pat sees the perfect opportunity to use the creature sharing his body for good. But Toxin might have other ideas! Featuring a special guest appearance by Spider-Man and a different villain encounter every issue!
32 PGS./Marvel PSR …$2.99
pi_24946445
heeft iemand ene plaatje van Davis Cameron Alias Lifeguard in xmen they end?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25280159
enige kans dat die toxin in NL zal worden uitgegeven of niet?
pi_25524902
ik las net iets over een vervolg op de age of apocalypse-serie van marvel. Iemand enig idee of die hier al uit is/zijn of wanneer dat gebeurt?

ik heb AoA altijd vet gevonden, dark beast en weapon X zijn geweldig
pi_25527875
Ja die is er al.
kijk maar op comicasa.nl
De one shot van AoA heb ik thuis liggen en deel 1 en 2 van de mini zijn al te koop.
Do it again now
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 maart 2005 @ 07:22:43 #229
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25527897
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja die is er al.
kijk maar op comicasa.nl
De one shot van AoA heb ik thuis liggen en deel 1 en 2 van de mini zijn al te koop.
Bij mij liggen ze nog bij m'n comicboer. Ik ben benieuwd...
pi_25528029
weet iemand hier een overzichtelijke, betrouwbare (goedkope) site om comics te bestellen? Ik vind dat comicasa ietwat onoverzichtelijk en incompleet. Ik zoek namelijk o.a. naar een serie "planet of the symbiotes" uit 1995.
pi_25528393
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef capital_P het volgende:
weet iemand hier een overzichtelijke, betrouwbare (goedkope) site om comics te bestellen? Ik vind dat comicasa ietwat onoverzichtelijk en incompleet. Ik zoek namelijk o.a. naar een serie "planet of the symbiotes" uit 1995.
prima zaken mee te doen hoor comicasa heb gister nog de new mutants hard cover besteld
Do it again now
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 maart 2005 @ 12:00:52 #232
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25530028
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef capital_P het volgende:
voor dit soort complete series zou ik toch op Ebay kijken, daar heb je meer kans. En dan dus op de Amerikaanse. Nadeel is wel dat de verzendkosten niet laag zullen zijn, want stapels comics wegen ook veel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 maart 2005 @ 12:01:51 #233
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25530038
o ja ik heb geloof ik nog ergens diverse Crisis On Infinite Earths #1 liggen. Helaas dus alleen nr 1, maar als iemand 'm nog zoekt, ik heb er meerdere.
pi_25533005
Iemand hier wel eens de korte reeks (8 delen) van Lanfeust van Troy gelezen?

Leuk getekend, mooi avontuurlijk verhaal en een humor die af en toe heerlijk sarcastisch is.
All good things must come to an end...
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:53:41 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25533036
Ik heb ze allemaal opt laatste deel na. Super getekend, super grappig en zeer goed verhaal. Jammer alleen dat ze er zoveel spinoff vehalen bij hebben getekend. oh we hebben t over dezelfde serie van 8 delen
pi_25533119
Die spin-offs heb ik m'n handen niet aan gebrand.
All good things must come to an end...
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:09:58 #237
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25533395
ik ook niet... Te fout
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:12:05 #238
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25539380
Age of Apocalyps bedoel je? daar heb ik me niet in verdiept maar je zou een wat kunnen zoeken op www.Marvel.com naar wat dat te bieden heeft.

The ultimates zelf zijn echt super, net als de uitwassen daarvan als Ultimate Nighmate en de aankomende Ultimate Secret. Andere ultimate series, zoals x-men en spiderman redelijk. Verder volg ik Punisher die vind ik ook zeer sterk en lekker geweldadig, 18 jaar en ouder comics zijn dat. Zit er over te denken om de Sin City serie op te zoeken om die es te lezen naar aanleiding van de aangekondigde film en de zeer geile trailers.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 11:16:01 #239
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25539458
Sin City moet je zeker 's lezen, dat is erg bruut. En zoals de trailers er nu uit zien lijkt het redelijk trouw aan de comic. Ook qua uiterlijk.

Ultimate Spider-Man schommelt op en neer tussen gaaf en saai. Soms een verhaallijn die erg leuk is, soms een erg flauwe. En Bendis heeft het kunstje van "hele comic vullen zonder dat er iets gebeurt" ook goed onder de knie. Ik lees 'm sinds het begin, en zal 'm nog wel een tijdje volgen want ondanks wat mindere verhalen blijft het gemiddeld toch nog erg goed.
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:25:08 #240
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25539642
verder heb ik nog:

Watchmen, daar heb ik 2 van gelezen maar die vind ik te zwaar en saai schijnt echt goed te zijn dus daar moet ik me maares tot zetten.

Power is ook wel aardig maar heb ik me ook nog niet tot kunnen zetten om daar meer dan 3 van te lezen.

Secret wars. De hele oude uit 1984 da's echt geniaal, en de nieuwe maar daar komt niets meer van uit ofzo... heb de eerste drie delen daarvan maar kan op de marvel site daar niet echt info over vinden.

En nog wat spiderman serietjes zoals peter parker spiderman en Sensational spiderman maar daarmee ben ik maar opgehouden nadat ik met de ultimate reeks bezig ben

Trouwens ook de nieuwe ultimate ironman gelezen maar daarover kan ik nog niets zeggen tis allemaal nog wat vaagjes

in totaal 2,5 gig aan comics...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 11:42:30 #241
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25539990
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:25 schreef One_conundrum het volgende:
verder heb ik nog:

Trouwens ook de nieuwe ultimate ironman gelezen maar daarover kan ik nog niets zeggen tis allemaal nog wat vaagjes
Ik ben al die nieuwe Ultimate series erg zat aan het raken. Vandaar dat ik nog de normale 4 lees, en niet alle spin-offs.
quote:
in totaal 2,5 gig aan comics...
stoer zeg... ik prefereer toch de echte.
In totaal een paar honderd kilo aan comics. niet zo lame met dat downloaden dus.
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:46:28 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25540071
haha ik prefeer ook wel de echte maar ik heb het geld er niet voor over dus dan zo maar. In principe is het hetzelfde als muziek downloaden dus ach...

De originele 4 zijn? Ultimates, x-men, spiderman en ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 11:49:56 #243
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25540143
de 4 normale doorlopende. Ultimates, X-Men, Spider-Man en Fantastic Four.
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:51:27 #244
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25540175
is dat wat ultimate FF?
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:36:49 #245
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25542043
Volg je trouwens Ultimate Nightmare enzo ook? En wat lees je voor de rest aan comics?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 14:22:07 #246
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25542821
nee, Ultimate Nightmare en al die andere spinoffs lees ik niet. Daar ben ik na die 1e, hoe heet ie ook alweer, Ultimate Six geloof ik, mee gestopt.

verder lees ik nog wat Marvel spul, momenteel Daredevil, Astonishing X-Men, Wolverine, Supreme Power, Amazing Spider-Man, The Pulse, en die Secret War miniserie.
o ja en de Rising Stars spin-off en Hunter-Killer geef ik ook een kansje.

m'n maandelijkse lijst met titels is in ieder geval een stuk korter dan enkele jaren terug.
pi_25550186
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:51 schreef One_conundrum het volgende:
is dat wat ultimate FF?
ja,de verhaallijnen zijn heel goed, de tekeningen schitterend en de hoofdrolspelers zijn interessante varianten van de "echte" FF. Maar, het tempo is wel traag. Stan lee zou drie afleveringen in een nummer hebben gestopt.
pi_25550913
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:22 schreef Tokus het volgende:
nee, Ultimate Nightmare en al die andere spinoffs lees ik niet. Daar ben ik na die 1e, hoe heet ie ook alweer, Ultimate Six geloof ik, mee gestopt.

verder lees ik nog wat Marvel spul, momenteel Daredevil, Astonishing X-Men, Wolverine, Supreme Power, Amazing Spider-Man, The Pulse, en die Secret War miniserie.
o ja en de Rising Stars spin-off en Hunter-Killer geef ik ook een kansje.

m'n maandelijkse lijst met titels is in ieder geval een stuk korter dan enkele jaren terug.
Dan mis je de beste van het moment Uncanny xmen.

Ik heb trouwens een vraagje als je bij je comic speciaal zaak je comic's besteld voor april krijg je dan de comic's die in april uitkomen in amerika of krijg je comics die al een tijdje uit zijn?
Do it again now
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 21:25:26 #249
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25552791
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:53 schreef attila het volgende:

[..]

ja,de verhaallijnen zijn heel goed, de tekeningen schitterend en de hoofdrolspelers zijn interessante varianten van de "echte" FF. Maar, het tempo is wel traag. Stan lee zou drie afleveringen in een nummer hebben gestopt.
dat lage tempo is ook wel m'n grootste klacht over ongeveer alle Ultimate titels. Ultimate Spidey heeft daar ook heel erg last van.
pi_25558866
waar gaan de secret wars over? en weet iemand een comicspeciaalzaak in amsterdam? en wat is er zo geweldig aan uncanny x-men tegenwoordig dan?

[ Bericht 27% gewijzigd door capital_P op 18-03-2005 08:16:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')