abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15319874
Nu je het zegt ja.

For being Rude is the only way
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 00:21:14 #102
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_15319950
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:40 schreef Rude het volgende:
Tan is werkelijk verschrikkelijk!
Billy Tan?

ik ken z'n werk alleen van toen hij bij Top Cow tekende, maar daar was het altijd nogal duidelijk dat die invallers/aanvullers (want dat was hij daar) clonen waren van de grotere namen. Maar dan minder goed...

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_15321306
De enige echte.

pi_15322572
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:40 schreef Rude het volgende:
Tan is werkelijk verschrikkelijk!

[afbeelding]

De wind waait zo hard dat haar mantel omhoogwaait, maar haar haar kan het wel aan?

[afbeelding]

Machtig gay en de staart is vier keer zo lang als normaal.

damn,. Ik ga dus mooi weer X-treme lezen.

Larroca!!!.

pi_15488836
een tijdje geleden is er een serie gestart in nederland: Battle Chasers getekend door de meester himself Joe Mad.
maar goed, mijn probleem is dat ik die al een hele tijd niet heb gelezen omdat ie (volgens mij) niet meer uitgegeven wordt in nederland. Nu kan je wel bij comics speciaal zaken de amerikaanse versie krijgen maar volgens mij bestaat die ook niet meer
kan iemand me hier meer over vertellen? ( of dat zo is en zoniet waar ik die dan kan kopen want het was echt een geweldige comic)
doe het met stijl of doe het helemaal niet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 december 2003 @ 19:22:18 #106
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_15490903
daar zijn welgeteld 9 nummers van verschenen in de VS, en toen bedacht dhr. Madureira dat hij liever computerspelletjes speelde dan comics tekende.

Ik moet zelf de laatste 2 nummers ook nog 's lezen (die liggen hier al zo'n 2 jaar gok ik), maar ik heb tot dusver geen zin gehad om vanaf nummer 1 opnieuw te lezen.

pi_15599645
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:15 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

damn,. Ik ga dus mooi weer X-treme lezen.

Larroca!!!.

Larocca tekent goed. Alleen is het zo jammer dat ze zijn werk de laatste tijd nooit laten inken. Ik vind de strakke lijnen die het inken aan de comic toevoegen altijd het hele werk zo mooi afmaken i.p.v. die schetserige zooi.
pi_15604816
De xmannen in nederland word weer uncanny .

Whee moet ik weer X-treme gaan kopen op het internet

maandag 22 december 2003 @ 18:14:38 #109
22190 Rude
Rude4Life
pi_15615634
Of je stopt met X-Men helemaal en koopt iets fatsoenlijks. Iets dat niet van Marvel is zeg maar.

pi_15618706
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:14 schreef Rude het volgende:
Of je stopt met X-Men helemaal en koopt iets fatsoenlijks. Iets dat niet van Marvel is zeg maar.

Ey Marvel was vroeger vet!!.

De AoA was geweldig zins dat is afgelopen gaat het minder.

Maar er komt een gebeurtenis waardoor alles weer zo als vroeg was ( bij de xmannen dan )

spoiler:

1 van de orgineele xmannen gaat dood
pi_15620407
Ga gewoon inslaan bij ComiCasa man. Echt veel beter.
Zeker als we het over het aanbod gaan hebben!
  zondag 8 februari 2004 @ 14:18:55 #112
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16998609
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:01 schreef BobbyDrake het volgende:
Ga gewoon inslaan bij ComiCasa man. Echt veel beter.
Zeker als we het over het aanbod gaan hebben!
Comicasa is crap, gewoon de betere comic-speciaalzaak opzoeken.

Ik betaal coverprijs voor mijn comics. 1 dollar is 1 Euro en 1 dollarcent is 1 Eurocent. Daar kan ComiCasa niet aan tippen. Ik heb mijn comics op donderdag binnen, en op woensdag zijn ze in de USA uit, bij ComiCasa zit er minstens een week tussen.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2004 @ 19:04:03 #113
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17007104
welke zaak is dat, die 1:1 prijzen hanteert?
  zondag 8 februari 2004 @ 22:30:26 #114
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_17013781
overigens nieuws vers van de pers...

X-treme X-men #46 zal het laatste nummer van deze serie zijn, Claremont en Kordey gaan samen, als team, verder met Excalibur #1. Claremont zal Uncanny gaan schrijven en Alan Davis zal het tekenwerk verzorgen...

New X-men... daar is nog maar weinig over bekend, veel geruchten, maar niets concreets...

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 februari 2004 @ 00:03:24 #115
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17016977
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:30 schreef Cairon het volgende:
New X-men... daar is nog maar weinig over bekend, veel geruchten, maar niets concreets...
ik zou dit toch redelijk concreet noemen:
Chuck Austen als schrijver, Salvador Larroca als tekenaar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 februari 2004 @ 00:06:02 #116
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17017058
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:30 schreef Cairon het volgende:
overigens nieuws vers van de pers...

X-treme X-men #46 zal het laatste nummer van deze serie zijn, Claremont en Kordey gaan samen, als team, verder met Excalibur #1. Claremont zal Uncanny gaan schrijven en Alan Davis zal het tekenwerk verzorgen...

wat gaat Kordey dan doen aan Excalibur, aangezien Alan Davis gaat tekenen?

overigens was jouw pers niet zo vers, dat was al enkele weken bekend

pi_17023146
Storm en Co gaan weer terug naar uncanny ??.
  maandag 9 februari 2004 @ 12:33:36 #118
22190 Rude
Rude4Life
pi_17024686
  maandag 9 februari 2004 @ 12:55:29 #119
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_17025345
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:03 schreef Tokus het volgende:

ik zou dit toch redelijk concreet noemen:
Chuck Austen als schrijver, Salvador Larroca als tekenaar.

Uuuuhm cute... but wrong. Chuck Austen zal alleen twee nummers schrijven, in April, fill-in dus, daarna gaat hij ergens heen dat nog niet bekend is gemaakt, de geruchten zeggen dat hij een Nightcrawler serie gaat schrijven.

Kordey tekent Excaliber
Davis tekent Uncanny
Claremont schrijft allebei de series, dit vanaf Reload, het grote evenement waarbij alle creative teams door elkaar worden geschud.

en inderdaad nieuw is het niet, maar het heeft nog niet op Fok gestaan, dus voor Fok is het nieuws.

I'm hungry!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 februari 2004 @ 14:00:38 #120
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17027022
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:55 schreef Cairon het volgende:

[..]

Uuuuhm cute... but wrong. Chuck Austen zal alleen twee nummers schrijven, in April, fill-in dus, daarna gaat hij ergens heen dat nog niet bekend is gemaakt, de geruchten zeggen dat hij een Nightcrawler serie gaat schrijven.

Kordey tekent Excaliber
Davis tekent Uncanny
Claremont schrijft allebei de series, dit vanaf Reload, het grote evenement waarbij alle creative teams door elkaar worden geschud.

je hebt gelijk, ik las even verkeerd

Chuck Austen is een beetje de invaller overal heb ik het idee. Ik zie 'm wel vaker wat losse nummers schrijven.

maandag 9 februari 2004 @ 14:31:51 #121
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_17027921
who's up for a last minute strip-expo-fok-meet?

I'm hungry!
pi_17027957
Waarom geen comic forum op fok ??.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 februari 2004 @ 15:02:34 #123
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17028842
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:31 schreef Cairon het volgende:

dit weekend in Rijswijk toch?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 februari 2004 @ 15:03:11 #124
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17028863
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom geen comic forum op fok ??.
Weeklydose loopt ook zo super he, evenals de "vele" comic topics hier... met 8 vaste bezoekers en 12 lurkers is het wel iets te klein.
  maandag 9 februari 2004 @ 15:35:24 #125
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_17029728
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:03 schreef Tokus het volgende:

[..]

Weeklydose loopt ook zo super he, evenals de "vele" comic topics hier... met 8 vaste bezoekers en 12 lurkers is het wel iets te klein.

wat erg opvallend is, gezien er in Film en TV heel wat mensen comics lazen, lezen of er verstand van hebben.
I'm hungry!
pi_17031660
Weeklydose ''s heeft ook een forum waar je een handleiding voor nodig hebt.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 11:41:18 #127
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_17054147
---
X-Men movie director Bryan Singer is set to team-up with X2 screenwriting duo Dan Harris and Mike Dougherty not only for the planned third installment in the mutant movie series, but for Marvel Comics' Ultimate X-Men title as well.

According to Hollywood trade paper Variety, the trio will pen a year's worth of Ultimate X-Men stories for Marvel before moving on to a third X-Men film for 20th Century Fox.

Singer has long been rumoured to be involved in Marvel's upcoming 'X-Men Reload' event

Just when the trio will begin their Ultimate X-Men tenure is still unknown.

---

Hoe cool is dat? Brian Singer 'doet' Ultimate X-men.

I'm hungry!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 februari 2004 @ 00:40:38 #128
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17077238
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:31 schreef Cairon het volgende:

ik denk overigens, maar weet het nog niet 100% zeker, dat ik ga.
pi_17142321
Ik ben er zaterdag bij in Rijswijk.
pi_17142356
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Weeklydose ''s heeft ook een forum waar je een handleiding voor nodig hebt.
Daar concentreren ze veel te veel in een topic. Voor Weeklydose zou het veel handiger zijn als ze een eigen board hadden met meerdere forums... of is het fora?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 februari 2004 @ 14:29:39 #131
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17144953
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:29 schreef BobbyDrake het volgende:

[..]

Daar concentreren ze veel te veel in een topic. Voor Weeklydose zou het veel handiger zijn als ze een eigen board hadden met meerdere forums... of is het fora?

en: "we zitten aan 90 replies, laten we een nieuw topic openen, dit wordt te lang"

en het is 1 grote kliek.

pi_17165214
Ja, de 'community' bij WeeklyDose staat niet echt open voor nieuwkomers. Of je moet zelf flink gaan posten om je even flink in de schijnwerper te zetten.
pi_17165233
Cloak and Dagger
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 14:10:29 #134
71558 ComicBase
aar joe talkien toe mie?
pi_17169999
Het gekke van Weekly Dose is dat ik er telkens na verloop van tijd met m'n wachtwoord niet meer op kom.
(Nee, heeft niks met een ban te maken...)
* http://www.hostboard.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=378

Ook stripwinkel Vandal ComX heeft een messageboard, maar daar loopt het niet storm.
* http://www.vandalcomx.com/messageboard/

De beste messageboards zitten natuurlijk in de VS. Bijvoorbeeld die van The Comics Journal:
* http://www.tcj.com/messboard/ubbcgi/Ultimate.cgi

En er zijn natuurlijk ook gewoon stripforums:
* http://pub75.ezboard.com/fstripnetstripliefhebbersforumfrm2
* http://pub140.ezboard.com/fdestripdatabankfrm2
* http://www.stripster.nl

Zo dan heb je keuze genoeg, toch?

"Don't believe the hype" (Public Enemy)
pi_17233790
Heb het niet zo op de amerikaanse comics. Spawn, Darkness en Witchblade zijn wel aardig maar marvel vind ik nogal oppevlakkig en vooral politiek correct commercieel amerikaans. Ik lees liever de europese albums, vooral van Belgische en Franse auteurs.

Het leuke van deze is dat nu eens europa het centrum van de wereld heerschappij is niet de VS. De belangrijkste steden zijn vaak Parijs, Londen, Berlijn, Brussel en Amsterdam in plaats van New York en Washington. Beetje anti-amerikaans, maar wel weer fris in plaast van de afgezaagde superhelden.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 maart 2004 @ 20:22:31 #136
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17540828
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:10 schreef ComicBase het volgende:
Ook stripwinkel Vandal ComX heeft een messageboard, maar daar loopt het niet storm.
dat komt zeker door die schandalige prijzen daar?

Ik was er vanmiddag, en vond er nog een comic die ik vergeten was te bestellen. $2.99 is daar E5,09! Dat is dus 1 euro 70 per dollar! zelfs twee jaar terug, toen de dollar ten opzichte van de euro een stuk sterker stond dan nu, was bij m'n normale dealer die prijs niet zo schandalig hoog.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 maart 2004 @ 14:49:18 #137
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17887960
Marvel komt in juni weer met wat nieuwe dingen

Nieuwe Spider-girl outfit, in Spider-Girl #75. Goh, waar doet ons dat aan denken?

Venom vs Carnage
Written by Peter Milligan
Pencils & Cover by Clayton Crain

Hier ben ik toch wel enigzins benieuwd naar. Crain leverde zeker geen lelijke tekeningen af toen hij Kiss: Psycho Circus tekende. Wat hij daarna deed weet ik echter niet.

Powerless #1
What makes a hero? Is it his actions, or is it the results of those actions? POWERLESS explores what it means to be a hero in very human terms. By re-imagining Marvel’s most popular characters without superhuman powers, this series will strip down to the core heroes we have all come to know and love. These characters – including Peter Parker, Matt Murdock and Logan -- were fated to be heroes. Just because Peter Parker wasn’t bitten by a radioactive spider doesn't mean he didn't do battle with a madman named Norman Osborn. Matt Murdock? Blinded, yes -- but with no heightened senses. However, he did become a legal champion of the poor in Hell's Kitchen, and he did cross paths with Wilson Fisk, the Kingpin. And Logan is, of course, the enigmatic -- and amnesiac -- drifter on the run from his past.

Witches #1
Marvel probeert het weer 's met een T&A comic.
  maandag 22 maart 2004 @ 16:53:00 #138
22190 Rude
Rude4Life
pi_17891314
Weer eens? Wat is Emma Frost dan?
Mes in Marvel, naast Waid z'n FF is er geen boek dat niet binnen zes maanden teleurstelt, dankzij de megalomane editors die onoriginele pitches door laten gaan of het in hun hoofd halen om een succesvol art-team te vervangen, for the sake of.

pi_18021320
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:17 schreef Fixers het volgende:
Heb het niet zo op de amerikaanse comics. Spawn, Darkness en Witchblade zijn wel aardig maar marvel vind ik nogal oppevlakkig en vooral politiek correct commercieel amerikaans.
Probeer eens iets van the Eye Of The Storm lijn van DC/Wildstorm zou ik zeggen. Comics als The Authority, Stormwatch, Wildcats version 3.0 en Sleeper zijn keiharde aanraders. Zeker de laatste twee.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 mei 2004 @ 01:34:20 #140
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19527182
heeft iemand die Witchblade tv-serie wel 's gezien?

het is nu bezig op Veronica, en ik heb wel door waarom het gecancelled is eigenlijk....
  maandag 31 mei 2004 @ 10:42:54 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_19529910
Ja, wel eens gezien. Teleurstellend, maar dat vond ik na verloop van tijd ook van de comic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 31 mei 2004 @ 16:43:11 #142
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_19538177
Hmm, geweldig! Een nieuwe aankomende Venom-serie? Voor een echte Venom-fan als mij is dat alleen maar goed nieuws!
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 mei 2004 @ 17:04:23 #143
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19538784
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:43 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Hmm, geweldig! Een nieuwe aankomende Venom-serie? Voor een echte Venom-fan als mij is dat alleen maar goed nieuws!
ik mag hopen dat je de huidige Venom serie dan ook wel leest, want daar zijn ze al bij nummer 15 ongeveer...
  maandag 31 mei 2004 @ 18:14:19 #144
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_19540660
quote:
Op maandag 31 mei 2004 17:04 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik mag hopen dat je de huidige Venom serie dan ook wel leest, want daar zijn ze al bij nummer 15 ongeveer...
Dat doe ik ook, en ik moet zeggen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitmunted is!
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2004 @ 17:56:17 #145
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_21135328
*kickje*

enkele maanden terug is The Pulse begonnen, een "nieuwe" serie bij Marvel. Ze zijn inmiddels bij deel 4.Het is eigenlijk het vervolg van het gestopte Alias (voor de non-lezers, het heeft niks met die tv-show Alias te maken).

Jessica Jones, zwanger van het kind van Luke Cage, krijgt een baan bij de Daily Bugle. Het gaat dus meer over het nieuwe blad van the Bugle, genaamd "The Pulse", en dus ook over de mensen die bij de Bugle werken (en dan vooral Jessica Jones en Ben Urich).
Een flauwe knipoog naar Superman, in de vorm van het personage Terri Kidder (Margot Kidder en Teri Hatcher speelden beide Lois Lane in de Superman). Gelukkig wordt dat wijf snel vermoord door de Green Goblin, en gaat de staff van het krantje uitzoeken wie haar vermoord heeft. Spider-Man komt er natuurlijk in voor, het is getekend door Mark Bagley (ultimate spider-man), en geschreven door Brian Bendis.

Ondanks dat het best een interessant idee is is het niet meer dan matig uitgewerkt, tot dusver. Alias was stukken beter, maar ik geef deze nieuwe serie nog even de kans. Het heeft in ieder geval wel potentieel
pi_21137367
comics zouden hier een eigen forum moeten krijgen!!!!!!!!, maar iig ik wou et hebben over venom vs carnage, heeft iemand plaatjes van deze serie? ik kan nergens iets vinden namelijk. Vooral die nieuwe symbiote wil ik zien, toxin. Plaatjes of info over andere symbiotes zou ook leuk zijn.

url iemand?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2004 @ 21:22:23 #147
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_21140153
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 19:38 schreef capital_P het volgende:
comics zouden hier een eigen forum moeten krijgen!!!!!!!!,
gezien de vele reacties is dat volstrekt logisch ja.....
pi_21142807
jah hehe, der is maar 1 topic en die is bijna onvindbaar.
pi_21146497
Nou, tijd om er dan wat meer in te posten dunkt mij!

Iemand nog nieuwe series gelezen de laatste tijd? Ik heb mij o.a. verdiept in Human target (DC Vertigo) en de nieuwe serie Ex Machina (DC Wildstorm) met het tekenwerk van Tony Harris!
pi_21147457
niemand hier met iets over toxin of andere symbiotes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')