quote:Billy Tan?
Op woensdag 10 december 2003 22:40 schreef Rude het volgende:
Tan is werkelijk verschrikkelijk!
ik ken z'n werk alleen van toen hij bij Top Cow tekende, maar daar was het altijd nogal duidelijk dat die invallers/aanvullers (want dat was hij daar) clonen waren van de grotere namen. Maar dan minder goed...
quote:damn,. Ik ga dus mooi weer X-treme lezen.
Op woensdag 10 december 2003 22:40 schreef Rude het volgende:
Tan is werkelijk verschrikkelijk!De wind waait zo hard dat haar mantel omhoogwaait, maar haar haar kan het wel aan?
Machtig gay en de staart is vier keer zo lang als normaal.
Larroca!!!.
Ik moet zelf de laatste 2 nummers ook nog 's lezen (die liggen hier al zo'n 2 jaar gok ik), maar ik heb tot dusver geen zin gehad om vanaf nummer 1 opnieuw te lezen.
quote:Larocca tekent goed. Alleen is het zo jammer dat ze zijn werk de laatste tijd nooit laten inken. Ik vind de strakke lijnen die het inken aan de comic toevoegen altijd het hele werk zo mooi afmaken i.p.v. die schetserige zooi.
Op donderdag 11 december 2003 08:15 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
damn,. Ik ga dus mooi weer X-treme lezen.
Larroca!!!.
quote:Ey Marvel was vroeger vet!!.
Op maandag 22 december 2003 18:14 schreef Rude het volgende:
Of je stopt met X-Men helemaal en koopt iets fatsoenlijks. Iets dat niet van Marvel is zeg maar.
De AoA was geweldig zins dat is afgelopen gaat het minder.
Maar er komt een gebeurtenis waardoor alles weer zo als vroeg was ( bij de xmannen dan )
spoiler:
quote:Comicasa is crap, gewoon de betere comic-speciaalzaak opzoeken.
Op maandag 22 december 2003 21:01 schreef BobbyDrake het volgende:
Ga gewoon inslaan bij ComiCasa man. Echt veel beter.
Zeker als we het over het aanbod gaan hebben!
Ik betaal coverprijs voor mijn comics. 1 dollar is 1 Euro en 1 dollarcent is 1 Eurocent. Daar kan ComiCasa niet aan tippen. Ik heb mijn comics op donderdag binnen, en op woensdag zijn ze in de USA uit, bij ComiCasa zit er minstens een week tussen.
X-treme X-men #46 zal het laatste nummer van deze serie zijn, Claremont en Kordey gaan samen, als team, verder met Excalibur #1. Claremont zal Uncanny gaan schrijven en Alan Davis zal het tekenwerk verzorgen...
New X-men... daar is nog maar weinig over bekend, veel geruchten, maar niets concreets...
quote:ik zou dit toch redelijk concreet noemen:
Op zondag 8 februari 2004 22:30 schreef Cairon het volgende:
New X-men... daar is nog maar weinig over bekend, veel geruchten, maar niets concreets...
quote:wat gaat Kordey dan doen aan Excalibur, aangezien Alan Davis gaat tekenen?
Op zondag 8 februari 2004 22:30 schreef Cairon het volgende:
overigens nieuws vers van de pers...X-treme X-men #46 zal het laatste nummer van deze serie zijn, Claremont en Kordey gaan samen, als team, verder met Excalibur #1. Claremont zal Uncanny gaan schrijven en Alan Davis zal het tekenwerk verzorgen...
overigens was jouw pers niet zo vers, dat was al enkele weken bekend
quote:Uuuuhm cute... but wrong. Chuck Austen zal alleen twee nummers schrijven, in April, fill-in dus, daarna gaat hij ergens heen dat nog niet bekend is gemaakt, de geruchten zeggen dat hij een Nightcrawler serie gaat schrijven.
Op maandag 9 februari 2004 00:03 schreef Tokus het volgende:ik zou dit toch redelijk concreet noemen:
Chuck Austen als schrijver, Salvador Larroca als tekenaar.
Kordey tekent Excaliber
Davis tekent Uncanny
Claremont schrijft allebei de series, dit vanaf Reload, het grote evenement waarbij alle creative teams door elkaar worden geschud.
en inderdaad nieuw is het niet, maar het heeft nog niet op Fok gestaan, dus voor Fok is het nieuws.
quote:je hebt gelijk, ik las even verkeerd
Op maandag 9 februari 2004 12:55 schreef Cairon het volgende:[..]
Uuuuhm cute... but wrong. Chuck Austen zal alleen twee nummers schrijven, in April, fill-in dus, daarna gaat hij ergens heen dat nog niet bekend is gemaakt, de geruchten zeggen dat hij een Nightcrawler serie gaat schrijven.
Kordey tekent Excaliber
Davis tekent Uncanny
Claremont schrijft allebei de series, dit vanaf Reload, het grote evenement waarbij alle creative teams door elkaar worden geschud.
Chuck Austen is een beetje de invaller overal heb ik het idee. Ik zie 'm wel vaker wat losse nummers schrijven.
quote:dit weekend in Rijswijk toch?
Op maandag 9 februari 2004 14:31 schreef Cairon het volgende:
who's up for a last minute strip-expo-fok-meet?
quote:Weeklydose loopt ook zo super he, evenals de "vele" comic topics hier... met 8 vaste bezoekers en 12 lurkers is het wel iets te klein.
Op maandag 9 februari 2004 14:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom geen comic forum op fok ??.
quote:wat erg opvallend is, gezien er in Film en TV heel wat mensen comics lazen, lezen of er verstand van hebben.
Op maandag 9 februari 2004 15:03 schreef Tokus het volgende:[..]
Weeklydose loopt ook zo super he, evenals de "vele" comic topics hier... met 8 vaste bezoekers en 12 lurkers is het wel iets te klein.
According to Hollywood trade paper Variety, the trio will pen a year's worth of Ultimate X-Men stories for Marvel before moving on to a third X-Men film for 20th Century Fox.
Singer has long been rumoured to be involved in Marvel's upcoming 'X-Men Reload' event
Just when the trio will begin their Ultimate X-Men tenure is still unknown.
---
Hoe cool is dat? Brian Singer 'doet' Ultimate X-men.
quote:ik denk overigens, maar weet het nog niet 100% zeker, dat ik ga.
Op maandag 9 februari 2004 14:31 schreef Cairon het volgende:
who's up for a last minute strip-expo-fok-meet?
quote:Daar concentreren ze veel te veel in een topic. Voor Weeklydose zou het veel handiger zijn als ze een eigen board hadden met meerdere forums... of is het fora?
Op maandag 9 februari 2004 16:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Weeklydose ''s heeft ook een forum waar je een handleiding voor nodig hebt.
quote:en: "we zitten aan 90 replies, laten we een nieuw topic openen, dit wordt te lang"
Op vrijdag 13 februari 2004 12:29 schreef BobbyDrake het volgende:[..]
Daar concentreren ze veel te veel in een topic. Voor Weeklydose zou het veel handiger zijn als ze een eigen board hadden met meerdere forums... of is het fora?
en het is 1 grote kliek.
Ook stripwinkel Vandal ComX heeft een messageboard, maar daar loopt het niet storm.
* http://www.vandalcomx.com/messageboard/
De beste messageboards zitten natuurlijk in de VS. Bijvoorbeeld die van The Comics Journal:
* http://www.tcj.com/messboard/ubbcgi/Ultimate.cgi
En er zijn natuurlijk ook gewoon stripforums:
* http://pub75.ezboard.com/fstripnetstripliefhebbersforumfrm2
* http://pub140.ezboard.com/fdestripdatabankfrm2
* http://www.stripster.nl
Zo dan heb je keuze genoeg, toch?
Het leuke van deze is dat nu eens europa het centrum van de wereld heerschappij is niet de VS. De belangrijkste steden zijn vaak Parijs, Londen, Berlijn, Brussel en Amsterdam in plaats van New York en Washington. Beetje anti-amerikaans, maar wel weer fris in plaast van de afgezaagde superhelden.
dat komt zeker door die schandalige prijzen daar?quote:Op zaterdag 14 februari 2004 14:10 schreef ComicBase het volgende:
Ook stripwinkel Vandal ComX heeft een messageboard, maar daar loopt het niet storm.
Probeer eens iets van the Eye Of The Storm lijn van DC/Wildstorm zou ik zeggen. Comics als The Authority, Stormwatch, Wildcats version 3.0 en Sleeper zijn keiharde aanraders. Zeker de laatste twee.quote:Op maandag 16 februari 2004 20:17 schreef Fixers het volgende:
Heb het niet zo op de amerikaanse comics. Spawn, Darkness en Witchblade zijn wel aardig maar marvel vind ik nogal oppevlakkig en vooral politiek correct commercieel amerikaans.
ik mag hopen dat je de huidige Venom serie dan ook wel leest, want daar zijn ze al bij nummer 15 ongeveer...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:43 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Hmm, geweldig! Een nieuwe aankomende Venom-serie? Voor een echte Venom-fan als mij is dat alleen maar goed nieuws!
Dat doe ik ook, en ik moet zeggen datquote:Op maandag 31 mei 2004 17:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je de huidige Venom serie dan ook wel leest, want daar zijn ze al bij nummer 15 ongeveer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uitmunted is!"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
gezien de vele reacties is dat volstrekt logisch ja.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:38 schreef capital_P het volgende:
comics zouden hier een eigen forum moeten krijgen!!!!!!!!,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |