De slechtsten zijn hier te vinden:
Youp, Lenette van Dongen en Bert Vischer.
Uw keus ?
Woensdag nog naar Bertje geweest in Den Haag, helemaal dubbel gelegen van het lachen
quote:Fijn voor jou, maar dat vroeg ik niet !
Op 12 januari 2001 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Youpie en Bert zijn echt wel leuk!Woensdag nog naar Bertje geweest in Den Haag, helemaal dubbel gelegen van het lachen
Je kent alleen maar goeie ?
But that's just me...
quote:Al Bundy rulezzz!!!!!
Op 12 januari 2001 21:09 schreef MeneerTim het volgende:
Al Bundy
quote:Ik reageerde...maar ik ken ook diverse slechte. Freek de Jonge zuigt bijvoorbeeld behoorlijk hard!
Op 12 januari 2001 21:10 schreef tong80 het volgende:
Fijn voor jou, maar dat vroeg ik niet !Je kent alleen maar goeie ?
Ugh we gaan je fileren bleekhuid
2) Herman Finkers (Als je goed woordspelingen kunt maken, ben je nog geen cabaretier/komiek. Dat kan Driek van Wissen ook)
3) André van Duin ( nooit begrepen hoe die zichzelf komiek durft te noemen)
Marijke Boon
Seth Gaapkema (met evenzovele flauwe woordgrappen als deze...)
Hans Teeuwen (sommige dingen)
...
[ 'k weet er gelukkig niet echt veel uit m'n hoofd, 'k heb nogal een selectief geheugen... ]
quote:"Meid, scheer mijn ballen bij het maanlicht..."
Op 12 januari 2001 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Woensdag nog naar Bertje geweest in Den Haag, helemaal dubbel gelegen van het lachen
De humor van Bert Visscher kan me ook absoluut niet boeien. Die man schreeuwt alleen maar wat. Humor van het niveau "lach of ik schiet".
quote:Dan heb je nooit goed geluisterd of gekeken...
Op 13 januari 2001 16:20 schreef zaiga het volgende:
De humor van Bert Visscher kan me ook absoluut niet boeien. Die man schreeuwt alleen maar wat. Humor van het niveau "lach of ik schiet".
Bert Visscher is briljant...
V
Dat was het.
Toon Hermans, Wim Kan en Win Sonneveld zijn niet echt mijn smaak, maar daarvan durf ik niet te beweren dat ze slecht zijn. Daarvoor hebben ze te veel invloed geehad op degenen die ik wel erg goed vind.
edit - ik bedenk er steeds meer...
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 15-01-2001 11:22]
Ik vind dat zulke onderbroekenlol, bah. Als kind vond ik hem leuk, maar nu? Ik kan er (zoals hierboven al opgemerkt) niet eens om glimlachen, sterker nog: ik word chagrijnig van die man.
Ook niet om uit te staan: Urbanus en Jack Spijkerman.
quote:* Elbutre kotst gezellig mee
Op 15 januari 2001 14:18 schreef Barb het volgende:
Sanne Wallis de Vries
Geef mij maar: Paul van Vliet, Harry Jekkers, Toon Hermans, Hans Liberg, Lebbis en Jansen, Theo Maassen
TINEKE SCHOUTEN
Ze heeft wel een goed geheugen, ze kan heel erg goed haar tekst onthouden, helaas.
Tot nu toe vind ik Seth Nog steeds de ultieme niet-komische komiek die hier genoemd is.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheridana op 02-02-2001 14:59]
Maar het gaat erom wie er niet grappig is.
quote:Inderdaad. Die vind zichzelf erg grappig gloof ik.
Op 15 januari 2001 14:18 schreef Barb het volgende:
Sanne Wallis de Vries
Daarboven, wat trieste komieken betreft staat met grooote vorsprong nog André Van Duin
Kvin Youp de laatste tijd ook niezo geweldig..
Seth Gaaikema hebbik nooit wat aan gevonden en Freek de Jonge is de laatste tijd ook zwaar niet leuk.
Wim de Bie is ook een vaag figuur, samen met van Kooten maken ze programma's waar ik helemaal dubbel om kan liggen en alleen zuigt het zwaar het is echt gewoon NIET leuk.
nahjah... dr zijn dr zat die ik echt niet leuk vind...
quote:Kvin Els Borst daarentegen en heel erg goeie komiek
Op 19 januari 2001 16:39 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Wim Kok
grappen over ziekenhuizen die dicht moeten en pakjes sigaretten die fors in prijs zullen stijgen (jaah wel 50 cent).
werelds.. waar haalt ze t vandaan.
op tv is ie wel grappig daarintegen.
oh en ik vind Youp en Finkers wel heel goed, maar dat is imho.
zijn GOED hoor!!!
quote:Inderdaad!
Op 12 april 2001 15:23 schreef Tokus het volgende:
Paul de Leeuw op de radio is ook totaal niks.
Ik heb er naar uitgezien dat-ie op de radio zou komen... nou, 3 x geluisterd en ik vond er helemaal nix aan.
En zeker dat hij (weeeer) met Bob & Annie de Rooy begon... het valt zo op als je ter plekke van stemmetje verwisselt.
Nah ja, was gewoon niet grappig. Op tv vind ik hem heel erg gaaf.
Vrij bagger allemaal.
Urbanus. Nogg irritanter.
Bert Visscher. NOG irritanter.
Seth Gaaikema. Slaapverwekkend, en een irritante kop.
Jules de Corte. Ik heb respect voor de man, maar als komiek was hij heel slaapverwekkend
Brigitte Kaandorp heeft geloof ik ook nog eens cabaret geprobeerd. Boerentrien dat het is. Verschrikkelijk...
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar daar ben ik nu NET iets te lui voor
vallen absoluut onder de noemer 'al gaan ze dag en nacht door dan zal ik nog niet glimlachen'
Bert Visscher maakt dan ook geen grappen,die trekt rare bekken. Dat soort humor is leuk tot een leeftijd waarop je "goegie gaga toetoet, luiers en pies" beu bent. Een jaar of 6 dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 10-06-2003 13:30]
quote:Ten eerste zijn de meeste van jouw lijstje wél goed en ten tweede is het Rob Kamphues en hijs liev! En Howard Komproe en Owen Schumacher ook! Kom niet aan hen, anders kom je aan mij!
Op maandag 9 juni 2003 23:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
-Seth Gaaikema
-Paul van Vliet
-Lenette van Dongen
-Freek de Jonge
-Thomas van Luyn
-Sanne Wallis de Vries
-Richard Groenendijk
-Jorgen Raymann
-Adele Bloemendaal
-Anousha Nzume
-Arie en Silvester
-Bert Klunder
-De Bloeiende Maagden
-Eric Corton
-Hans Liberg
-Howard Komproe
-Jack Spijkerman
-Mini en Maxi
-Nilgun Yerli
-Owen Schumacher
-Rob Kamphuys
-Tineke Schouten
-UrbanusVrij bagger allemaal.
quote:Beetje frusty? Of kan je mijn mening niet goed verwerken?
Op dinsdag 10 juni 2003 19:40 schreef Elvi het volgende:[..]
Ten eerste zijn de meeste van jouw lijstje wél goed en ten tweede is het Rob Kamphues en hijs liev! En Howard Komproe en Owen Schumacher ook! Kom niet aan hen, anders kom je aan mij!
quote:Geen van beide. Kan jij míjn mening niet goed verwerken? Je hebt gewoon geen smaak!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Beetje frusty? Of kan je mijn mening niet goed verwerken?
quote:Over smaak valt niet te twisten en dat doen we dus ook lekker niet.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:30 schreef Elvi het volgende:Geen van beide. Kan jij míjn mening niet goed verwerken? Je hebt gewoon geen smaak!
De meeste vrouwelijke cabaretiers toveren meestal nog niet eens de aanzet tot een glimlach op mijn gezicht.
quote:Waarom zou ik jou mening niet goed kunnen verwerken? Ik accepteer het volkomen dat jij ze aardig vind. Maar accepteer jij het ook als ik zeg dat ze niet grappig zijn, in mijn ogen?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:30 schreef Elvi het volgende:[..]
Geen van beide. Kan jij míjn mening niet goed verwerken? Je hebt gewoon geen smaak!
Iedereen die afwijkt van jouw favorieten heeft geen smaak kennelijk.
Ernstig is het, als je er zo over denkt.
quote:Wat is dat stel irritant, zeg. Randstad Uitzendbureau-humor. Hetzelfde geldt voor Heerschop en alle anderen die ooit bij Kopspijkers hebben gezeten. PVDA-partijcongres grappen, meer niet.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:29 schreef Lexie het volgende:
Lebbis en Janssen.
Overigens vind ik Will Smith ook een aanfluiting. The Simpsons zijn oneindig veel grappiger. En dat is een TEKENFILMSERIE.
Verder:
Howard Komproe (excuusneger, ereneger, kansloze neger)
Karin Bloemen (HMS Not Funny)
Youp
Alle vrouwelijke cabaretiers. Vooral die gedrochten die denken dat ze extra smerige grappen moeten vertellen omdat ze een vrouw zijn. Ga toch koken.
Hans Teeuwen. Uit de hand gelopen universum.
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 11-06-2003 00:14]
Nog wat televisie komieken (nu we toch gal aan het spuien zijn):
De Kraaijkampjes
Dat irritante mens van The Nanny (Als dit ook onder komieken valt)
GERARD COX
Bob Saget
(je weet wel die walchelijke presentator van The Funniest home video's)
Laurel and Hardy
Niet echt komieken, maar wel irritant:
Carlo Boshard
Gordon
Marco Adriaans. (Mijn collega die over mijn schouder zit mee te lezen )
Wat is dit voor onzin topic. Een komiek is grappig(daarom heet het ook een komiek), maar misschien niet jullie ogen. Er moet toch ooit eens iemand zijn geweest die diegene de titel komiek heeft gegeven.
quote:dat hangt af of er iemand talent in ziet, maar dit is een topic waarin je mening gevraagd wordt. Ik vind bijvoorbeeld Bob Saget heel erg slecht met z'n autocue grapjes terwijl een ander hem helemaal geweldig vindt
Op dinsdag 17 juni 2003 20:49 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Mensen mensen snappen jullie het dan niet. Komieken zijn altijd grappig in de ogen van hun bewonderaars.Wat is dit voor onzin topic. Een komiek is grappig(daarom heet het ook een komiek), maar misschien niet jullie ogen. Er moet toch ooit eens iemand zijn geweest die diegene de titel komiek heeft gegeven.
quote:en die is dubbel... wat maakt de actualiteit nou uit?
Op maandag 20 oktober 2003 21:55 schreef SunChaser het volgende:
Onzinne topickick, deze is actueel!
Komieken waar je nog nooit om hebt gelachen
ontopic: Andre van Duin en Hans Sibbel solo (lebbis)
quote:Hans Sibbels is ook maar beperkt leuk in combinatie met Dolf Jansen.
Op maandag 20 oktober 2003 23:04 schreef buzzer het volgende:
Mabel Wisse Smithontopic: Andre van Duin en Hans Sibbel solo (lebbis)
Er zijn moment dat ik me erger aan Hans Teeuwen zijn shows, zoals in een waarin hij 10 minuten lang in het lichtgaats taat dansen, vreselijk terwijl de rest van zijn show wel goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |