abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 16:08:35 #201
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28912452
Een jaar of wat geleden heb ik een keer een website gezien met daarop de pitch&put banen in Nederland, inclusief uitleg etc. Googlen op pitch put levert helaas niet op. Iemand enig idee welke site ik bedoel?
  maandag 18 juli 2005 @ 17:54:42 #202
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_28915806
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef Coelho het volgende:
Een jaar of wat geleden heb ik een keer een website gezien met daarop de pitch&put banen in Nederland, inclusief uitleg etc. Googlen op pitch put levert helaas niet op. Iemand enig idee welke site ik bedoel?
bedoel je deze? www.pitch-putt.nl
Everytime she sneezes I believe it's love
  maandag 18 juli 2005 @ 18:13:52 #203
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28916401
ja inderdaad. Vreemd dat het schrijven van putt met 1 t aan het eind geen resultaten oplevert. Dank in ieder geval!
pi_29877456
Mensen, help.

Ik heb een keer via een kennis op een drivingrange gestaan en tot mijn eigen verbazing vond ik het...leuk.

Nou zit ik dus alles uit te zoeken qua technieken enzo, alleen er is een probleem...ik ben zegmaar in jullie vaktermen een...pauper. Ja dat woord zocht ik. Weliswaar omdat ik student ben maar dat vind ik een slap excuus.

Maar nou wil ik dus graag deze sport beoefenen, maar waar kan je zijn voor een goedkope set? Waar voor lessen? hebben ze studentenkorting?

Ik weet dat iedereen elite wil zijn, maar ik vind het spelletje gewoon leuk dus daar kan ik ook niks aan doen...

heb ook geen eigen vervoer, dus das ook al kut? Welke banen in NH kan je met OV en zonder GVB (want das duur) komen?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:04:44 #205
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_29882616
GVB is niet duur hoor, lessen nemen om te leren golfen is duur. Kijk eens rond op je opleiding of ze sportcursussen aanbieden. Golfclubs zou ik in eerste instantie lenen als je lest, weet je erna beter wat voor stokken je echt wilt (staal of graphite). Bovendien weet je dan of je het ook na meer dan één keer op de DR echt leuk vindt

Als je toch een set golfclubs wilt kun je ze op twee manieren kopen, of je zoekt in de golfshop een budget-setje uit (¤200,- - ¤300,-) of je speurt marktplaats af. Het tweede is in ieder geval goedkoper. Banen lopen na één keer op de DR te hebben gestaan is verder geen goed idee, neem les en dan kom je er vanzelf. Bekendste non GVB-baan in NH (en uberhaubt Nederland) is Spaarnwoude, redelijk te bereiken met het OV, goedkoop en je kunt er clubs huren .

PS. Nu ik toch in dit topic ben: gister GVB-examen gedaan en geslaagd
pi_29886841
Thanks en gefeliciteerd!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:16:03 #207
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_30089041
Meldt, ben enige jaren begonnen en heb het aardig goed voor elkaar gehad, nu inmiddels al 8 maanden niet meer gespeeld door blessures en andere verplichtingen (bouwen van een huis kost meer tijd dan je denkt).

Ben lid geworden hier in het Vlaamsche land bij een golfclub aangezien op en neer rijden naar nederland niet meer te doen was.

Misschien een leuk idee, om een overzichtje te maken van de verschillende lidmaatschappen en later misschien meer
pi_30090900
iemand nog een leuke link voor beginners van golf?

zijn er ook alternatieven behalve ik neem aan een hele dure lidmaatschap van een golf club?

bijvoorbeeld een weiland als driving range gebruiken?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:54:28 #209
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_30096740
Gewoon les nemen (met z'n tweeen meestal iets van 10,- à 15,- p.p voor een half uur). Hoef je echt geen lid van iets te worden .
pi_30098797
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef outcast_within het volgende:
iemand nog een leuke link voor beginners van golf?

zijn er ook alternatieven behalve ik neem aan een hele dure lidmaatschap van een golf club?

bijvoorbeeld een weiland als driving range gebruiken?
http://www.thisisgolf.nl/

wel leuke site met paar tips

maar je hoeft niet altijd lid te zijn van een club om daar te mogen spelen? gewoon geld betalen kan volgens mij ook voor een dagje golf

binnenkort begin ik ook met lessen, ik kan al wel golfen maar om mijn gvd te halen moet ik nog wel paar lesjes volgend dus komt helemaal goed
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:04:58 #211
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30098934
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:54 schreef Eyeopener het volgende:
Gewoon les nemen (met z'n tweeen meestal iets van 10,- à 15,- p.p voor een half uur). Hoef je echt geen lid van iets te worden .
Jé wat duur.

Ik ga gewoon af en toe met wat vrienden die mij het e.e.a. uit leggen, begin er steeds meer gevoel voor te krijgen en dat kost je dan niks.

Nou wil ik dit lekker recreatief blijven doen dus zou nooit les nemen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31354912
Leeft het nog een beetje hier?

Het seizoen is net ten einde, dus de wintertrainingen beginnen er weer aan. De banen gaan weer naar de wintergreens toe langzamerhand (meestal begin november) !

Of is dit topic dood ?
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:33:00 #213
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_31356713
Gisteren nog gespeeld en vanavond weer, bij ons ligt alles er nog perfect bij, de greens zijn super op het moment, dus ik hoop dat het er zo lang mogelijk gewacht wordt met wintergreens.

Nu ik meer op mijn nieuwe homecourse speel merk ik wel dat het golfen hier in Belgie veel minder populair is dan in nederland, veel rustiger door de baan en de banen zijn ook gewoon beter.
pi_31358094
Ik heb zaterdag nog gelopen..maakte 86 en had 40 puntjes (backtees hé, krijg je lekker veel slagen mee). Wil donderdag ook gaan spelen, aangezien de baan alleen maar slechter gaat worden. Maar durf niet vrij te vragen bij stage...hmmm lastig.
Fingerspitzgefühl
  woensdag 12 oktober 2005 @ 07:07:45 #215
132544 Greins
tjah, wat zal ík er van zeggen
pi_31376006
Ik zeg, je hebt niet te klagen met de Golfbaan van Assen om de hoek. Ennuh, vrij vragen om te golfen ? ik zou het toch maar doen want hoeveel dagen mooi weer komen er nog
als het te moeilijk voor je wordt, moet je het even zeggen hoor
pi_31402513
ik heb een golfclub gekocht. Ik heb er niet veel verstand van en vroeg me af of het een beetje een goede is.

Wat ik ervan aflees is het een Wilson ProStaff OD-plus oversize offset. Iemand weet wat dat betekent?

Ik heb er 20 euro voor betaald. Volgens mij toch wel een mooie prijs voor zo'n mooie club toch?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:03:01 #217
132544 Greins
pi_31417653
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:33 schreef outcast_within het volgende:
ik heb een golfclub gekocht. Ik heb er niet veel verstand van en vroeg me af of het een beetje een goede is.
1. gefeliciteerd!
2. dat blijkt want wat ga je dan toch met 1 hele club doen?
3. een beetje een goede is het altijd, want slechte worden al jaren niet meer gemaakt.
4. Wilson is de fabrikant, Prostaff het type, OD Oversize dat het een groter clubblad heeft en offset is dat de shaft (de stok zeg maar) niet in het verlengde van het blad zit.
clubblad / shaft / offset etc is allemaal afhankelijk van je swingsnelheid, je lengte etc.
de enige vraag is of je nu de club hebt die bij je past.
5. 20 euro is zeker een mooie prijs, maaruh voor de koper of de verkoper

ben je al blij met de club??
Als je hem nu in de schuur zet en er nooit naar kijkt .... jammer
Als je hem gaat gebruiken en het lukt een beetje ... een koopje!

pi_31424799
1. dankje.
2. nog niet veel
3. mooi
4. een groter clubblad en de stok zit niet in het verlengde van het blad.... positief???
5. nou ja 20euro voor minder zal ik er waarschijnljk niet een vinden.

Ik ben zeker blij met willy (men wilson) en kijken doe ik er al vaak naar. tis gewoon een mooie club.
Iemand die ik ken die is graslegger. Dus daarvan krijg ik 1m2 hockeykunst gras. Nu nog van marktplaats 100ballen kopen voor 0.25-0.35 cent de stuk. En het belangrijkste een mooie emmer.
En dag ga ik een weiland opzoeken. Steek om de vijftig stappen een stok of vlaggetje in de grond.
En ga dan doen alsof ik op de driving range zit
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:40:40 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31425184
Wat voor club is het?
Een driver?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31443581
Nr 7?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:30:20 #221
132544 Greins
pi_31443751
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef outcast_within het volgende:
Nr 7?
nah, zou ik niet meer dan 3 vlaggetjes neer zetten.
and remember, don't kill it, just hit it.

Enjoy the game
pi_31443816
ik had ook 3 vlaggetjes in mijn hoofd wat grappig. ik dacht zo om de vijftig passen
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:42:34 #223
132544 Greins
pi_31444089
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:32 schreef outcast_within het volgende:
ik had ook 3 vlaggetjes in mijn hoofd wat grappig. ik dacht zo om de vijftig passen
jah? goh!
had ik je eerdere berichtje toch goed gelezen
pi_32173407
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef VicEd het volgende:

[..]

Golf is al lang geen "elite" dure sport meer. Naast die oude traditionele ouderwetse golfclubs heb je nu al een heel aantal golfbanen zonder vereniging.
Dus geen gezeik van inkopen, contributie en dat soort onzin.
Gewoon betalen voor de tijd die je golft en het heerlijk naar je zin hebben.

Waar ik al een tijdje golf kost het ¤10 voor de 9 hole par 3 baan (tot 17:00). Dus wat nou duur. Uurtje fitness of squashen kost meer.

En een beginnersset koop je ook voor tussen de ¤150 en ¤250, alsof je het eerste jaar verschil merkt tussen een set van ¤200 of ¤1000. Leer eerst meer eens een goede swing aan.
Waar jij op doelt is het betalen van greenfee’s. Dit kan inderdaad ook, als is dit natuurlijk minder dan een eigen home course hebben. Toch blijf ik erbij, en met mij vele anderen, dat golf nog steeds een dure sport is. Natuurlijk is dit afgelopen jaren stukken minder geworden, maar als je echt lid wil worden van een club blijf je veel betalen.

Wat ik in jouw verhaal natuurlijk ook mis is het feit dat je ook nog lessen nodig hebt voordat je een baan in mag. Die bedragen zijn ook niet mals, 50 euro per uur ben je met gemak kwijt, en reken maar een les of 10 voordat je een keertje opkan voor je GVB en NGF-Regelexamen. Dus jouw verhaal is niet compleet mon ami.

Als laatste de opmerking over de set: Hoewel ik nog maar kort golf, merk ik zeker het verschil wel tussen bijv een links2links stalen shaft beginnersset of een Calloway verlengde graphite shaft van 2500 euro (mijn pa). Zelfs beginners merken verschil. Natuurlijk merk je het verschil pas veel meer op het moment dat je op een redelijk niveau begint te golfen, maar dat je het absoluut niet zou merken is bullshit.
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Whehehe...wacht maar tot je op een echte club lid wordt.
Entree-cetrtificaat bij ons doet momenteel ca. 10.000 euro en lidmaatschap per jaar 1.080 euro.

Ik praat dan natuurlijk wel over grote mensen prijzen en niet jeugdleden.
Aangezien Lochemse G&CC “De Graafschap” verkozen is tot mooiste baan van Nederland beschouw ik het wel als een echte club

Natuurlijk zijn er belachelijke dure clubs, de entree op bijvoorbeeld de Rosendealsche en de Haagsche zijn ook niet mals. Op die clubs zou ik nooit lid willen worden. Door het hanteren van wat lagere entree’s etc zorg je ervoor dat je niet alleen de “ouwe” kak over de vloer krijgt.

Op de lochsemse heb je daarom ook verdomt weinig echte kakkers rond lopen. Oke, je hebt er natuurlijk altijd een paar die wanhopig hun “status” proberen vast te houden, maar in vergelijking met bijv. de Rosendealsche, waar het niet-praten met een aardappel in je keel als een doodzonde wordt beschouwd valt het in Lochem nog reuze mee.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:26:28 #225
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_32173896
golf is inderdaad gewoon een dure sport, de aanschafkosten zijn nog wel op te brengen, maar de bedragen om 18-holes te mogen lopen zijn absurt. Lessen kun je handig aanpakken, zeker als je nog studeert, bij mij op school heb ik nu drie maal voor ¤ 45,- 10 à 15 groepslessen van een uur gehad met daarna nog de mogelijkheid om gratis 9 holes te spelen (Amstelborch). Als het een beetje lukt kan je na twee maal die lesserie en wat eigen oefening op voor je GVB (zo heb ik het iig gedaan).

Maar wat ik al zei: die greenfee's verklooien het .
pi_32177565
@Eye: Die greenfee's zijn idd belachelijk duur. Als Introducee valt het nog wel op te brengen, op die manier doe ik het altijd... Moet je inderdaad de mensen op die banen kennen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 19:42:01 #227
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37795495
Kick!

Ben sinds kort weer begonnen met balletjes slaan op de driving range. Mijn swing is echter niet meer wat het geweest was zodat ik met de langere clubs fade/slice. Ik denk dat ik teveel 'outside-to-inside' swing ipv 'inside-to-outside'. Iemand nog leuke tips of drills om dat te verbeteren?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:22:07 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37802137
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef ChillyWilly het volgende:
Kick!

Ben sinds kort weer begonnen met balletjes slaan op de driving range. Mijn swing is echter niet meer wat het geweest was..... Iemand nog leuke tips of drills om dat te verbeteren?
Een paar lesjes bij je/een pro nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 juni 2006 @ 09:58:25 #229
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_38552589
Ik heb even gezocht, maar recente topics over golf heb ik niet kunnen vinden.

Wie golft hier nog meer? Ik ga deze week beginnen met mijn lessen. In eerste instantie om te kijken of ik er aanleg voor heb en of ik het natuurlijk leuk vind. Ik ben benieuwd wie hier dus nog meer deze sport beoefenen?
Let's go fucking Mental.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:12:46 #230
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_38553488
Ik ben nu een ruim jaar bezig, en ik weet dat er hier nog meerdere golfers zitten. Leuk dat je ook gaat beginnen, houd ons op de hoogte! Waar ga je lessen nemen? (welke baan)
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  maandag 5 juni 2006 @ 11:45:35 #231
113712 Freshthinking
pi_38554184
Hoe gaat het met jouw vaardigheden? Waar speel je vooral? En het belangrijkste: hoe bevalt het golfen?

Ik ga lessen nemen bij een indoor golfcentrum in Deventer. De eigenaar is een bekende van mijn vader, die ook golft
Let's go fucking Mental.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:02:20 #232
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_38554618
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:45 schreef Freshthinking het volgende:
Hoe gaat het met jouw vaardigheden? Waar speel je vooral? En het belangrijkste: hoe bevalt het golfen?

Ik ga lessen nemen bij een indoor golfcentrum in Deventer. De eigenaar is een bekende van mijn vader, die ook golft
Ik heb nu enkele maanden mijn GVB en zoek nog de tijd om mijn handicap-examen af te leggen. Het gaat met ups en downs, maar wel steeds beter. Het is in ieder geval een erg leuke sport die je bijna overal kunt beoefenen.

Ik speel zelf over het algemeen op BurgGolf Zoetermeer, maar ook wel eens op andere banen. Deventer zegt me niet zo snel iets.. maar dat is hier ook ver vandaan. Veel plezier!
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  maandag 5 juni 2006 @ 12:08:43 #233
43584 Beregd
absolutely inch perfect
  maandag 5 juni 2006 @ 13:23:30 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 5 juni 2006 @ 20:59:37 #235
113712 Freshthinking
pi_38571513
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:02 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Ik heb nu enkele maanden mijn GVB en zoek nog de tijd om mijn handicap-examen af te leggen. Het gaat met ups en downs, maar wel steeds beter. Het is in ieder geval een erg leuke sport die je bijna overal kunt beoefenen.

Ik speel zelf over het algemeen op BurgGolf Zoetermeer, maar ook wel eens op andere banen. Deventer zegt me niet zo snel iets.. maar dat is hier ook ver vandaan. Veel plezier!
Volgens mij moet je het wel bij blijven houden om er echt goed in te worden he? Het lijkt mij in ieder geval erg ontspannend om te doen. Dat kan ik wel gebruiken naast alle dagelijkse stress

Morgenavond heb ik hoogstwaarschijnlijk mijn allereerste les! Ik ben erg benieuwd...
Let's go fucking Mental.
  maandag 5 juni 2006 @ 21:23:41 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38572363
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Freshthinking het volgende:

Morgenavond heb ik hoogstwaarschijnlijk mijn allereerste les! Ik ben erg benieuwd...
Succes en veel plezier ermee.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 juni 2006 @ 21:43:00 #237
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_38573143
quote:

[..]

Het lijkt mij in ieder geval erg ontspannend om te doen. Dat kan ik wel gebruiken naast alle dagelijkse stress
Dan moet je niet gaan golfen

Als er een sport is waarbij je af en toe je uitrusting in de sloot wil gooien is het golf wel. Maar soms sla je een wereldbal en ben je blij dat je dat toch maar niet gedaan hebt
pi_38783724
Vandaag m'n GVB en Regelexamen gehaald

Ik ging alleen voor m'n GVB eigenlijk, maar de examinatrice vond onze flight dusdanig goed, dat ze aan ons aanbood om direct het regelexamen te doen

Ik had daar echter niet voor geleerd, maar wel geslaagd
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:38:18 #239
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38810311
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:28 schreef Skorpija het volgende:
Vandaag m'n GVB en Regelexamen gehaald

Ik ging alleen voor m'n GVB eigenlijk, maar de examinatrice vond onze flight dusdanig goed, dat ze aan ons aanbood om direct het regelexamen te doen

Ik had daar echter niet voor geleerd, maar wel geslaagd
Gefeliciteerd! Ik heb toevallig ook maandag eindelijk mn GVB gehaald. Ik golf al jaren illegaal met mn vader in 't buitenland en soms op studententoernooien in nederland, maar ben altijd te lui geweest om mn gvb te halen Nu kan ik eindelijk met een gerust hart op de baan staan

Ik hoorde op de club van iemand dat je bij de anwb ook lid kunt worden van anwb golf, en dat je dan voor 60 euro per jaar lid bent van de ngf en dat zij je handicap registratie verzorgen. Ook krijg je (soms flinke) korting op greenfees bij iets van 35 clubs. Het leek mij wel interessant omdat ik geen zin heb in een studentenlidmaatschap (¤¤) van de lokale club hier. Kost me teveel geld en ik houd van variatie dus betaal liever een paar keer greenfee per jaar voor verschillende banen.

Heeft iemand ervaring met dat anwb golf? Ik ben wel benieuwd naar de verhalen!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38919339
Bij de novvg.nl (Nederlandse Ongebonden Vereniging Voor Golfers) is het goedkoper. 55 euro
Ik denk dat ik me daar aanmeldt. Zij doen ook handicap registratie dus...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:40:16 #241
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_38929539
Of natuurlijk zoals de gemiddelde studentgolfer bij de gvn... 18 euro per jaar ofzo en ook nog toernooien en korting op het e.e.a. .
  maandag 19 juni 2006 @ 00:43:31 #242
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38989984
Bedankt voor de tips! Zal me er eens in verdiepen
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38993979
gebruiken jullie ook golf handschoenen en zo ja welke?

p.s. aluminium honkbal knuppel + golfbal = mooi geluid
pi_38994358
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef outcast_within het volgende:
gebruiken jullie ook golf handschoenen en zo ja welke?

p.s. aluminium honkbal knuppel + golfbal = mooi geluid
Ja, ik gebruik wel een handschoen, maar welk merk dat is, dat weet ik ff niet..
Hij is zwart
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:02:17 #245
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_39022120
Ik heb een witte footjoy. Perfect ding. Beter krijg je ze niet imho. Alleen jammer dat er geen munt op zit om mee te marken
deed het licht uit
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:08:02 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39022313
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 00:02 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb een witte footjoy. Perfect ding. Beter krijg je ze niet imho. Alleen jammer dat er geen munt op zit om mee te marken
Die heb ik ook al jarenlang als vaste merk.
En als muntje gebruik ik nog steeds een ouderwetse gulden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_39215183
quote:

hee wat grappig, ik had op 8 juni mijn eerste les
't gaat vrij goed en ik wil proberen deze zomer mijn GVB te halen

@oosthoek, hebben de clubs bij je in de buurt geen jaarkaarten te koop? Of speel je daar te weinig voor?
  maandag 26 juni 2006 @ 20:21:05 #248
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_39262401
Dit weekend eindelijk mijn nieuwe Great Big Bertha II driver uit kunnen testen. Ik sloeg er redelijk mee. Wel twee of drie vette slices, maar ook een enorme dreun op een par 4 391m die ik vlak voor het bordje 100m op het midden van de fairway terug vond. Nu nog wat constanter spelen... oefenen oefenen oefenen.
  maandag 26 juni 2006 @ 20:50:07 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39263200
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:21 schreef ChillyWilly het volgende:
... die ik vlak voor het bordje 100m op het midden van de fairway terug vond.
Rare course waar de 100m bordjes midden op de fairway staan.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 juni 2006 @ 20:54:26 #250
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_39263378
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Rare course waar de 100m bordjes midden op de fairway staan.
Nee hoor, de afstand wordt aangegeven door gekleurde plaatjes, ongeveer 15 cm doorsnede, in het midden van de fairway.

Het waren uiteraard geen rechtopstaande borden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')