Nou, daar gaan we weer; add to basket, check out... zucht
quote:Ze doen het gewoon expres... Al die lieve onschuldige DVD-kopers zomaar verleiden om meer DVD´s te kopen. Ze hebben het al zo moeilijk...
Op maandag 31 maart 2003 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
Net als je denkt dat je ff rustig aan gaan doen met uitgaves omtrent DVD's gooien ze een zooitje disney titels ind e aanbieding (Monsters Inc 2 disc collectors ed. voor nog geen 21,-) en datzelfde geldt voor Buena Vista titels. Nu kun je Jay & Silent Bob Strike Back, From Dusk Till dawn, Pulp Fiction, Jackie Brown en andere 2 Disc SE's voor 10 pond aanschaffen, in veel gevallen goedkoper dan hun Nederlandse kale uitgaves...Nou, daar gaan we weer; add to basket, check out... zucht
quote:dat worden ze dus wel!
Op maandag 31 maart 2003 11:29 schreef dapluiz het volgende:
Mooie van play is vind ik dat ze later weer niet ineens duurder worden (geloof ik)
Dus ik ga me wishlist weer ff uitbreiden
The rock was eerst 15,-, toen rond de feestdagen 10,- later weer 15,- en nou weer 10,- Memento was een hele tijd 8,49... nu is hij niet voor onder de 13,- te krijgen...
Ik ga dus zeker binnen een week m'n bestellingen plaatsen
quote:ja, dus voor 14 en een halve euro Pulp Fiction 2 disc op de mat
Op maandag 31 maart 2003 11:37 schreef Duckman het volgende:
En geen verzendkosten...
quote:ja, ik ben echt een klootzak
Op maandag 31 maart 2003 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
MikeyMo, schoft! Ik was van plan het deze maand rustig aan te doen met DVD's.
quote:LOL
Op maandag 31 maart 2003 12:02 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja, ik ben echt een klootzak
* Coppertop surft naar Play.com
daarom wacht ik nog ff met enkele bestellingen
quote:maak me maar wakker voor 24 voor dat bedrag
Op maandag 31 maart 2003 14:53 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ff tussendoor trouwens, bij mediamarkt lag het eerste seizoen van crime scene investigation voor 25 pleuro ofzo, das niet duur toch ?
quote:Kan je nog wel ff wachten denk ik
Op maandag 31 maart 2003 14:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
maak me maar wakker voor 24 voor dat bedrag
quote:heb de Usual Suspects al 5 keer gekeken sinds ik hem op DVD heb...
Op maandag 31 maart 2003 15:15 schreef Nachtschade het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom je per se al die titels wilt hebben. Is 1x huren en kijken niet genoeg?
trouwens, mensen kopen toch ook boeken, enne ik ga voornamelijk voor de DVD's met veel extra's. Vind dat altijd wel leuk om te zien
En niet elke film komt met enige regelmaat op TV en om nou elke keer naar de videotheek te lopen is ook zonde van m'n geld.
quote:Ja idd, huren is ook niet leuk meer qua prijzen, 4,50!!
Op maandag 31 maart 2003 15:48 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heb de Usual Suspects al 5 keer gekeken sinds ik hem op DVD heb...
trouwens, mensen kopen toch ook boeken, enne ik ga voornamelijk voor de DVD's met veel extra's. Vind dat altijd wel leuk om te zien
En niet elke film komt met enige regelmaat op TV en om nou elke keer naar de videotheek te lopen is ook zonde van m'n geld.
quote:En jij bedankt voor het melden, schoft
Op maandag 31 maart 2003 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
Net als je denkt dat je ff rustig aan gaan doen met uitgaves omtrent DVD's gooien ze een zooitje disney titels ind e aanbieding (Monsters Inc 2 disc collectors ed. voor nog geen 21,-) en datzelfde geldt voor Buena Vista titels.
*checkout*
V.
quote:sorry sorry sorry
Op maandag 31 maart 2003 23:24 schreef Verbal het volgende:[..]
En jij bedankt voor het melden, schoft
*checkout*
V.
Monsters Inc. - Collectors Edition (2 Discs) (R2)
*buy*
*checkout*
*confirm order*
*thank you*
A Bug's Life 2 disc edition
Pulp Fiction 2 disc edition
Texas Chainsaw Massacre 2 disc edition
Sleeping Beauty 2-disc edition
quote:als je de R2 SE hebt besteld is het dus geen 2-disc..
Op dinsdag 1 april 2003 11:45 schreef Smots het volgende:
net besteld:
Texas Chainsaw Massacre 2 disc edition
* From Dusk Till Dawn Box
* Leon
V.
quote:De director's cut?
Op dinsdag 1 april 2003 15:26 schreef Verbal het volgende:
* Leon
.
quote:Die had ik nog niet gezien...
Op dinsdag 1 april 2003 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
De schade:
- Malcolm In The Middle - The Complete First Season (3 Discs) (R1) £19.99
Wordt toch eens tijd dat ik mijn wachtwoord van play vergeet
*met tegenzin weer ernaartoe surft*
of deze
Bij cd-wow hebben ze ook leuke dingen. Daar heb ik al gezondigd.
DVD Region 4 - It's A Wonderful Life £4.99
DVD Region 2 - O Brother, Where Art Thou?: Special Edition (2-disc) £8.99
DVD Region 2 - Delicatessen £6.99
DVD Region 2 - Requiem For A Dream £6.99
DVD Region 2 - Terminator 2: Judgement Day (DTS) £6.99
DVD Region 4 - Lost Highway £5.99
Bij play toch maar "Taxi 2" besteld en wat er alleen nog gaat komen weet ik niet.
[Dit bericht is gewijzigd door sampoo op 01-04-2003 16:30]
quote:Zijn de dvd's wel nog steeds per stuk verpakt?
Op dinsdag 1 april 2003 15:37 schreef Tokus het volgende:
he ze hebben nieuwe verpakkingen bij Play. Geen bruine envelop meer, maar gewoon een stevig kartonnen verpakking.
quote:welke is dat dan?
Op dinsdag 1 april 2003 14:56 schreef AntiChrist het volgende:[..]
als je de R2 SE hebt besteld is het dus geen 2-disc..
quote:ja, gewoon p/stuk
Op dinsdag 1 april 2003 16:26 schreef California het volgende:[..]
Zijn de dvd's wel nog steeds per stuk verpakt?
Ik heb nog nooit bij Play besteld (geen creditcard) maar ben dit wel van plan, en een van de voordelen voor mij is dat je niet naar het postkantoor hoeft, omdat 't sowieso past.
quote:De winnaar uit deze comparison is GEEN 2 disc versie (heb hem namelijk zelf ook: zie profiler)
Op dinsdag 1 april 2003 16:29 schreef Smots het volgende:[..]
welke is dat dan?
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=161
De Britse versie van Pulp Fiction is op last van de BBFC een paar seconden (vier geloof ik) ge-edit.
Het betreft de scene waarin John Travolta zichzelf een heroïne-injectie toedient. De Amerikaanse, Canadese en Koreaanse 2 disc edities zijn wel ongecensureerd, maar ook wat duurder.....
Een erg goede tip is nog wel de 2-disc Director's Cut van Amadeus (link). Hoewel het niet staat vermeld, kan ik bevestigen dat ie Nederlandse ondertitels bij de film (en volgens mij ook bij de docu op disc 2) heeft, en dus is deze voor 8 pond ook een koopje....
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al vermeld.
quote:Kan iemand met de DVD dat verifieren?
Op dinsdag 1 april 2003 19:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kleine waarschuwing:De Britse versie van Pulp Fiction is op last van de BBFC een paar seconden (vier geloof ik) ge-edit.
Het betreft de scene waarin John Travolta zichzelf een heroïne-injectie toedient. De Amerikaanse, Canadese en Koreaanse 2 disc edities zijn wel ongecensureerd, maar ook wat duurder.....
Een erg goede tip is nog wel de 2-disc Director's Cut van Amadeus (link). Hoewel het niet staat vermeld, kan ik bevestigen dat ie Nederlandse ondertitels bij de film (en volgens mij ook bij de docu op disc 2) heeft, en dus is deze voor 8 pond ook een koopje....
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al vermeld.
want op de site staat dat de Film (bioscoop) niet geknipt is, dat de eerste versie die op video is uitgebracht (19/04/1995) idd geknipt is, maar een versie die later uitgebracht is niet (15/08/1995)
quote:Als ik op die BBFC site kijk zie ik een videoversie die gecut is en een die dat niet is. Allebei van Buena Vista.
Kleine waarschuwing:De Britse versie van Pulp Fiction is op last van de BBFC een paar seconden (vier geloof ik) ge-edit.
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=366
quote:
Although uncut in UK cinemas, the video versions were all reframed to remove the sight of the needle piercing John Travolta's arm.
quote:Hmz... ook maar besteld.
En Signs is onderweg vanuit de pre-order...
Dure week.
V.
quote:De BBFC bevat natuurlijk wel betrouwbare informatie, maar niet zozeer om te checken of een film "gecut" is.
Op dinsdag 1 april 2003 19:58 schreef sampoo het volgende:[..]
Als ik op die BBFC site kijk zie ik een videoversie die gecut is en een die dat niet is. Allebei van Buena Vista.
Het is namelijk zo dat de BBFC alleen aangeeft of ze in de versie die zij aangeleverd hebben gekregen veranderingen hebben aangebracht (of eigenlijk hebben geëist).
Bij Pulp Fiction zijn die veranderingen ook aangebracht, maar toen Buena Vista hem daarna nog een keer wilde uitbrengen, hebben ze blijkbaar gewoon de versie die al veranderd was, aan de BBFC aangeboden.
Dit gebeurt zo redelijk vaak bij "verknipte" films, en daarom is het niet echt verstandig bij de BBFC te checken of een versie gecut is of niet.
Het kan trouwens bijvoorbeeld ook nog zo zijn dat een maatschappij vooraf al inschat dat een scene niet door de keuring zal komen en daardoor een verknipte versie aanlevert. Zo'n geval zul je dus ook niet op de pagina van de BBFC terug kunnen vinden....
quote:Een aardige site om specs te vergelijken, en eventuele cuts te checken is Dvd Compare. Kijk voor Pulp Fiction HIER en scroll helemaal beneden voor de "cuts".
Op dinsdag 1 april 2003 19:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Kan iemand met de DVD dat verifieren?
want op de site staat dat de Film (bioscoop) niet geknipt is, dat de eerste versie die op video is uitgebracht (19/04/1995) idd geknipt is, maar een versie die later uitgebracht is niet (15/08/1995)
quote:Ach zo.
Op dinsdag 1 april 2003 21:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
De BBFC bevat natuurlijk wel betrouwbare informatie, maar niet zozeer om te checken of een film "gecut" is.
Het is namelijk zo dat de BBFC alleen aangeeft of ze in de versie die zij aangeleverd hebben gekregen veranderingen hebben aangebracht (of eigenlijk hebben geëist).
Bij Pulp Fiction zijn die veranderingen ook aangebracht, maar toen Buena Vista hem daarna nog een keer wilde uitbrengen, hebben ze blijkbaar gewoon de versie die al veranderd was, aan de BBFC aangeboden.
Dit gebeurt zo redelijk vaak bij "verknipte" films, en daarom is het niet echt verstandig bij de BBFC te checken of een versie gecut is of niet.
Het kan trouwens bijvoorbeeld ook nog zo zijn dat een maatschappij vooraf al inschat dat een scene niet door de keuring zal komen en daardoor een verknipte versie aanlevert. Zo'n geval zul je dus ook niet op de pagina van de BBFC terug kunnen vinden....
Al die moetite voor 3 seconden film
fuck filmcensuur
quote:Die C.E. is qua dvd's gewoon precies identiek aan de huidige 2-disc editie, alleen bevat deze nog een soundtrack cd (die iedereen natuurlijk al heeft) en prullaria als een filmframe en een leuke verpakking.
Op dinsdag 1 april 2003 21:50 schreef sampoo het volgende:[..]
Ach zo.
Maar hoe zit het dan met de Collectors Edition (Regio 2) die in de UK is uitgekomen? Ik kan er dan vast van uitgaan dat die ook gecut is? Ik heb verder niets over deze versie kunnen vinden alleen iets over deze SE.Al die moetite voor 3 seconden film
quote:Idd.
Op maandag 31 maart 2003 15:15 schreef Mike het volgende:
Must...resist...must...save...money...
Ik had me toch bijna 160 euro uitgegeven aan de resterende Robotech DVD sets. En bijna de originele Macross DVD set van $199 via Robotech.com die ik door die sets op Play.com op het idee gebracht werd om daar naartoe te surfen. En gelijk maar Pulp Fiction 2 disc bij Play.com in de basket gezet.
Verstand won het uiteindelijk. Waarschijnlijk krijg ik er later spijt van.
quote:Mooi, dan doe ik mijn Criterion Laserdisc van Pulp Fiction niet weg, ook al krijg ik dan binnenkort die 2-disc van Buena Vista
quote:Hmm... nou kocht ik een tijdje geleden (ik dacht bij V&D) een vrij goedkope 'American History X'... en nu mis ik de scene waarin hij die kerel z'n hoofd op de stoeprand laat leggen, en er vervolgens op stampt. Zo was het toch (als ik me de divx goed herinner)?
Op dinsdag 1 april 2003 21:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:Een aardige site om specs te vergelijken, en eventuele cuts te checken is Dvd Compare. Kijk voor Pulp Fiction HIER en scroll helemaal beneden voor de "cuts".
Volgens DVDcompare bevatten R1, R2 en R4 geen cuts... Ben ik toch benieuwd welke versie ik heb...
(Okay, okay... off-topic eigenlijk.)
quote:Die scene speelde erg met de suggestie. Het daadwerkelijke trappen zag je van een verre afstand geloof ik...
Op woensdag 2 april 2003 10:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hmm... nou kocht ik een tijdje geleden (ik dacht bij V&D) een vrij goedkope 'American History X'... en nu mis ik de scene waarin hij die kerel z'n hoofd op de stoeprand laat leggen, en er vervolgens op stampt. Zo was het toch (als ik me de divx goed herinner)?
Volgens DVDcompare bevatten R1, R2 en R4 geen cuts... Ben ik toch benieuwd welke versie ik heb...
(Okay, okay... off-topic eigenlijk.)
quote:Klopt. Je zag niet de voet neerkomen. Maar in m'n dvd-versie zie je 'm uithalen met de hand waar hij z'n pistool in houdt. 'k Zal eens gaan zoeken naar de divx en de twee vergelijken...
Op woensdag 2 april 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:Die scene speelde erg met de suggestie. Het daadwerkelijke trappen zag je van een verre afstand geloof ik...
quote:Ik denk dat je de film even verder moet kijken....
Op woensdag 2 april 2003 11:04 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Klopt. Je zag niet de voet neerkomen. Maar in m'n dvd-versie zie je 'm uithalen met de hand waar hij z'n pistool in houdt. 'k Zal eens gaan zoeken naar de divx en de twee vergelijken...
Op het begin van de film zie je inderdaad de scene zoals jij hem hier beschrijft, maar later komen ze nog een keer terug op die nacht en zie je de trap - maar inderdaad van een afstand. Volgens mij is dat zo ongeveer een uur in de film....
De Britse versie van American History X is trouwens een stuk beter dan de NL versie, als je tenminste niet van Nederlandse subs afhankelijk bent. Die versie is namelijk in zijn originele aspect ratio (en anamorphic), heeft DD 5.1 en 2.0 soundtracks en ook nog wat interesante extra's (in ieder geval wat deleted scenes). Bij Play is ie GBP 8.99, wel ietsjes duurder dan de Nederlandse (4:3) versie...
quote:
Op woensdag 2 april 2003 13:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:Ik denk dat je de film even verder moet kijken....
Flashbacks... *grmbl* .
quote:is ie nog gecut?
Op woensdag 2 april 2003 13:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Ik denk dat je de film even verder moet kijken....
Op het begin van de film zie je inderdaad de scene zoals jij hem hier beschrijft, maar later komen ze nog een keer terug op die nacht en zie je de trap - maar inderdaad van een afstand. Volgens mij is dat zo ongeveer een uur in de film....
De Britse versie van American History X is trouwens een stuk beter dan de NL versie, als je tenminste niet van Nederlandse subs afhankelijk bent. Die versie is namelijk in zijn originele aspect ratio (en anamorphic), heeft DD 5.1 en 2.0 soundtracks en ook nog wat interesante extra's (in ieder geval wat deleted scenes). Bij Play is ie GBP 8.99, wel ietsjes duurder dan de Nederlandse (4:3) versie...
quote:Ik heb de Engelse van Play, en die is niet gecut.
Op woensdag 2 april 2003 14:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
is ie nog gecut?
Of de NL-versie gecut is weet ik niet zeker, maar het gebeurt volgens mij niet vaak dat er materiaal uit een film verwijderd wordt in een land waar een film as Salò (gelukkig) gewoon op het open net uitgezonden kan worden.
De verpakking was in mijn geval gewoon een puur plastic hoesje, geen kartonnetjes er om heen geen kartonnen doosje in zijn geheel. Er zaten wel wat extra papieren dingetjes aan de binnenkant bijgevoegd (wat kaarten en een uitklapfoldertje met wat aantekeningen over de film)
dan het heroine shot; wat ze in engeland dus gedaan hebben is niet de beelden waarin de naald in de arm verdwijnt eruit halen, maar ze hebben ze gereframed. Dat houdt in dat het beeld iets opgeblazen is waardoor de naald die in de arm zit net buiten beeld valt. In de NL uitgave zie je de naald gewoon zitten in de arm.
vergelijk de scene hier:
NL
UK
Als je dit niet leuk vindt, dan is het maar 3 sec onden in de hele film. Een keer knipperen met je ogen en het is voorbij... en daarnaast; het si dat er hier en op fok zoveel ophef over gemaakt is anders dan was het de meesten niet eens opgevallen.
quote:Nou dat valt reuze mee. Ik dacht dat de scene eruit geknipt was. In dit geval had ik deze wellicht besteld alleen nu heb ik mijn dvd-krediet die ik op mijzelf op heb gelegd verspeeld.
Op donderdag 10 april 2003 18:56 schreef schroefje het volgende:
ik heb wat meer info over de verpakking en het 3 sec heroine shot van Pulp Fiction:De verpakking was in mijn geval gewoon een puur plastic hoesje, geen kartonnetjes er om heen geen kartonnen doosje in zijn geheel. Er zaten wel wat extra papieren dingetjes aan de binnenkant bijgevoegd (wat kaarten en een uitklapfoldertje met wat aantekeningen over de film)
dan het heroine shot; wat ze in engeland dus gedaan hebben is niet de beelden waarin de naald in de arm verdwijnt eruit halen, maar ze hebben ze gereframed. Dat houdt in dat het beeld iets opgeblazen is waardoor de naald die in de arm zit net buiten beeld valt. In de NL uitgave zie je de naald gewoon zitten in de arm.
vergelijk de scene hier:
Als je dit niet leuk vindt, dan is het maar 3 sec onden in de hele film. Een keer knipperen met je ogen en het is voorbij... en daarnaast; het si dat er hier en op fok zoveel ophef over gemaakt is anders dan was het de meesten niet eens opgevallen.
meestal hebben de superbits juist minder subs.
is het echt zo dat de normale release maar 2 subs hebben of klopt het gewoon niet?
ook veel goeie films van de afgelopen 2 jaar hebben soms volgens play helemaal geen subs.. is dit juist? zou namelijk wel rat race en enemy at the gates willen kopen voor 23 euro (samen that is) maar heb liever wel meteen subs, ik heb zelf liever vaak geen subs maarja degenen waarme eik meestal films kijk weer wel....
Free Record Shop is soms ook ERRUG GOEDKOOP zeg!
Dit heb ik ff in m'n winkelmandje:
quote:4 dvd's voor maar 43 euro en ik kan ook nog aan een 5 euro cadeaubon komen dus dan is het maar 38 euro.
Beschrijving Prijs Aantal Totaalprijs
Enemy at the gates (DVD)
14,99 14,99Korting: DVD 2 voor ¤ 25,- INTERNET ONLY -2,49
Reservoir Dogs (DVD)
9,99 9,99
Goodfellas (DVD)
14,99 14,99Korting: DVD 2 voor ¤ 25,- INTERNET ONLY -2,49
Next friday (DVD)
7,99 7,99
Totaal prijs in EURO/ Total amount (42,98
Zijn nog 3 topfilms ook en een flutfilm voor mn zus
quote:nou die resevoir dogs hebben ze anders een hele tijd aangeboden voor 6,99
Op vrijdag 11 april 2003 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
owja:Free Record Shop is soms ook ERRUG GOEDKOOP zeg!
Dit heb ik ff in m'n winkelmandje:
[..]4 dvd's voor maar 43 euro en ik kan ook nog aan een 5 euro cadeaubon komen dus dan is het maar 38 euro.
Zijn nog 3 topfilms ook en een flutfilm voor mn zus
The Good The Bad And The Ugly, For A Few Dollars more hebben allebei hetzelfde mooie hoesje en NL subs
A Fistfull Of Dollars is evenduur, zelfde hoesje maar volgens play geen NL subs.
Vraag me sterk af of dat wel klopt
Play.com:
FRS:
Logo linksonder is anders, bij de FRS versie staat er in welke films eastwood zit onder z'n naam
Had me anders geen donder uitgemaakt maar nu past het niet mooi bij de andere
En de zijkant is dus ook anders want er staat dus geen 15 op en geen MGM logo.
Verder probeer ik me heel erg in te houden..
besteld :
Jackie Brown 2 disc spec. ed. 8.99
Interview with the Vampire spec. ed. 8.99
Leon 7.99
Gladiator 2 disc spec ed. 8.99
Lock, stock & 2 smoking barrels directors cut 7.99
Wat krijg ik? Twee keer Blade 1!
Schoften.
quote:oops, dat wordt retourneren en wat extra weekjes wachten
Op dinsdag 27 mei 2003 11:13 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had (ook volgens de order history) Blade 1 en Blade 2 besteld.Wat krijg ik? Twee keer Blade 1!
Schoften.
gelukkig zijn dit soort dingen zeldzaam
quote:Mja, moet ik eerst naar een tel.nr. in Engeland bellen, dan de boel opsturen. Verzendkosten worden beperkt vergoed dacht ik...
Op dinsdag 27 mei 2003 12:42 schreef MikeyMo het volgende:oops, dat wordt retourneren en wat extra weekjes wachten
gelukkig zijn dit soort dingen zeldzaam
'k Bewaar 'm wel effe als verjaardagskadootje, en bestel Blade 2 opnieuw.
quote:dat kan ook...
Op dinsdag 27 mei 2003 13:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mja, moet ik eerst naar een tel.nr. in Engeland bellen, dan de boel opsturen. Verzendkosten worden beperkt vergoed dacht ik...
'k Bewaar 'm wel effe als verjaardagskadootje, en bestel Blade 2 opnieuw.
Monsters Inc. - Collectors Edition (2 Discs) (R2) £17.99
Ice Age (2002) (R2) £10.99
Austin Powers 3 - Goldmember (2002) (5.1/DTS) (R2) £8.99
Shrek (R2) £9.99
Family Guy - Season 1 (Animated) (2 Discs) (R2) £17.99
quote:Bastard!
Op dinsdag 27 mei 2003 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
die monsters inc heb ik voor 13 of 14 pond
quote:dat kostte die een maandje geleden bij de Disney sale
Op dinsdag 27 mei 2003 15:24 schreef tec het volgende:[..]
Bastard!
quote:Bij mij meestal 10 dagen.
Op zaterdag 31 mei 2003 22:01 schreef tec het volgende:
Hoelang duurd het trouwens gemiddeld bij Play tot ze hier bezorgen? op de site staat 3 tot 5 werkdagen? klopt dit ongeveer?
Goed m'n creditcard-afschrift in de gaten houden of 't maar 1x wordt afgeschreven.
quote:Okay thx!
Op zaterdag 31 mei 2003 23:55 schreef BAZZA het volgende:[..]
Bij mij meestal 10 dagen.
Bastards! .
- Lord Of Illusions - Director's Cut
- Thomas Crown Affair (1999)
- HEAT
Wacht nog op 2 dvd's:
- Casino
- Get Shorty
Ik verwacht deze vandaag of morgen
Jammer dat nog niet alle nieuwe films NL-subbed zijn maar verders:
* Doopy-X- moet zich inhouden om de rest van zijn wish-list niet meteen te bestellen
quote:de Futurama-box die ik laatst besteld had werd ook vrolijk afgegeven bij het zonnebank-centrum naast de deur.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er vaste Play-bestellers wie dit verhaal bekend voorkomt?Godgloeiende, ik ga iemand op de bek slaan!
quote:Nee...
Op woensdag 23 juli 2003 21:08 schreef dutchmage het volgende:
is regio 2 automatisch met nederlandse ondertiteling..?
Zo heeft Futurama Seizoen 1 wel Nederlandse ondertitels en Seizoen 2 niet meer.
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 21:11 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee...
quote:Dat dacht ik nou ook.
Op woensdag 23 juli 2003 21:15 schreef dutchmage het volgende:[..]
quote:seizoen 3 ook niet
Op woensdag 23 juli 2003 21:11 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee...
quote:helaas niet maar komt wel steeds vaker voor , ze hebben door dat nl toch best redelijk veel kopers heeft
Op woensdag 23 juli 2003 21:08 schreef dutchmage het volgende:
is regio 2 automatisch met nederlandse ondertiteling..?
Saving Private Ryan, We Were Soldier, Shawshank Redemption..
Allemaal 8 pond per stuk.. ik haat ze..
Video tracklist: Motown Junk, You Love Us (Heavenly), You Love Us (Columbia), Stay Beautiful, Loves Sweet Exile, Slash n Burn, Motorcycle Emptiness, Little Baby Nothing, Theme From M*A*S*H (Suicide Is Painless), From Despair To Where, La Tristesse Durera (Scream To A Sigh), Roses In The Hospital, Life Becoming A Landslide, Faster, Revol, She Is Suffering, A Design For Life, Everything Must Go, Kevin Carter, Australia, If You Tolerate This Your Children Will Be Next, The Everlasting, You Stole The Sun From My Heart, Tsunami, The Masses Against The Classes, Found That Soul, So Why So Sad, Ocean Spray, Let Robeson Sing, There By The Grace Of God.
Remix tracklist: La Tristesse Durera (Scream To A Sigh) The Chemical Brothers remix, If You Tolerate This Your Children Will Be Next David Holmes, Tsunami Cornelius, So Why So Sad Avalanches, Faster Chemical Brothers, If You Tolerate This Your Children Will Be Next Massive Attack, Kevin Carter Jon Carter, You Stole The Sun From My Heart David Holmes, Tsunami Stereolab, Let Robeson Sing Ian Brown, The Everlasting Stealth Sonic Orchestra, You Stole The Sun From My Heart Mogwai, A Design For Life Stealth Sonic Orchestra, Ocean Spray Kinobe.
Documentary Directed By and Starring Moby 'Give an Idiot a Camcorder (20 mins)
Alternate Video Mixes
Free 75-min Audio CD of Remixes
DVD-ROM Features: Interactive Remix Game, Weblinks
Eikels! .
Kut Play! .
quote:Heb ik ook, en is een crappy versie...
Op dinsdag 2 december 2003 11:47 schreef sweek het volgende:
Requiem For A Dream (R2) £ 5.99Kut Play!
.
quote:Want?
Op dinsdag 2 december 2003 12:57 schreef Dr_Evil het volgende:Heb ik ook, en is een crappy versie...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:57 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Heb ik ook, en is een crappy versie...
Director's Commentary
Deleted Scenes with Director's Commentary
Tappy Tippon's Life Story Feature, 'Making of Requiem for a Dream' Documentary
Interview With Ellen Burstyn
Anatomy Of a Scene
Trailer
TV spots
Interactive menu
Scene Access
Screen Widescreen 1.85:1 Anamorphic
quote:Er is inderdaad helemaal niets mis met die versie. DD 5.1 en anamorphic meer is er niet nodig. Ik heb deze uitgave hier liggen niets mis mee.
Op dinsdag 2 december 2003 13:19 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Director's Commentary
Deleted Scenes with Director's Commentary
Tappy Tippon's Life Story Feature, 'Making of Requiem for a Dream' Documentary
Interview With Ellen Burstyn
Anatomy Of a Scene
Trailer
TV spots
Interactive menu
Scene Access
Screen Widescreen 1.85:1 Anamorphic
quote:alhoewel de nederlandse heeft DTS
Op dinsdag 2 december 2003 15:18 schreef sampoo het volgende:[..]
Er is inderdaad helemaal niets mis met die versie. DD 5.1 en anamorphic meer is er niet nodig. Ik heb deze uitgave hier liggen niets mis mee.
Ja sorry, maar ik heb een beetje aparte maatstaven
De DVD zelf is prima in orde maar die hoes...
Hij staat niet mooi in m'n kastje
Het is nooit helemaal exact omdat je toch te maken hebt met koerswisselingen, maar iemand hier beweerde dat je 'verkopen' moest kiezen, terwijl je toch engelse ponden koopt als je via je creditcard in ponden betaalt?
Kennelijk dus niet, maar wat is de logica hiervan?
quote:verkopen moet je idd kiezen, vraag me niet waarom maar het komt steeds overeen met mijn uiteindelijke afschrift
Op zaterdag 6 december 2003 16:58 schreef -Wepeel2- het volgende:
Moet je bij de GWK Koersconverter nou eigenlijk kiezen voor verkopen/kopen?Het is nooit helemaal exact omdat je toch te maken hebt met koerswisselingen, maar iemand hier beweerde dat je 'verkopen' moest kiezen, terwijl je toch engelse ponden koopt als je via je creditcard in ponden betaalt?
Kennelijk dus niet, maar wat is de logica hiervan?
quote:Ik gebruik altijd de currency converter van ezydvd, en die klopt doorgaans ook wel redelijk.
Op zondag 7 december 2003 09:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
verkopen moet je idd kiezen, vraag me niet waarom maar het komt steeds overeen met mijn uiteindelijke afschrift
De koers de gerekend wordt als je in buitenlands geld betaalt met je creditcard ligt volgens mij meestal tussen de gehanteerde koop en verkoop-koers in. Maar aangezien de koersen die banken bij onderlinge afrekeningen hanteren weer iets anders is dan de koersen van wisselkantoren denk ik dat die verkoopkoers wat dichter bij de koers ligt dit in rekening wordt gebracht.
Dat is wel waar. Gewoon geen gebruik maken van de 3 voor 20 aanbieding en geen box-sets kopen dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:15 schreef Tokus het volgende:
ach zolang het door de brievenbus past is er geen probleem.
Dat is ook zo, al tijden brengt Selektvracht de dvd's , ook de single ones, alleen dan passen ze in de brievenbus en merk je dus niet dat SV ze brachtquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Gewoon geen gebruik maken van de 3 voor 20 aanbieding en geen box-sets kopen dus
Gelukkig heeft amazon.uk de verzenkosten naar beneden gedaan en gebruiken die nog steeds gewoon tpg.
Overigens, zo lang als ik weet worden de pakketjes van play al door selekt bezorgd. En dat is zeker langer dan twee jaar.
Eehhhh, die kartonnen dingen van play, met 1 dvd erin worden hier gewoon door de postbode bezorgd hoor. Of SelectVracht moet tegenwoordig ook rood/grijs dragen en voor elk adres een brief hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:41 schreef milagro het volgende:
Dat is ook zo, al tijden brengt Selektvracht de dvd's , ook de single ones, alleen dan passen ze in de brievenbus en merk je dus niet dat SV ze bracht
Oh nu bij mij niet danquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Eehhhh, die kartonnen dingen van play, met 1 dvd erin worden hier gewoon door de postbode bezorgd hoor. Of SelectVracht moet tegenwoordig ook rood/grijs dragen en voor elk adres een brief hebben
Ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:19 schreef Stranger het volgende:
Kan dit topic even snel vol?
Dan krijg ik het niet elke keer in myat terug. Alleen human traffic SE besteld nu, maar toch
Ik heb zelfs een ex-rental en een gewone versie (ik zag de ex-rental echt voor 2 euro staan terwijl ik op mijn bestelling van de gewone editie wachtte)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja!.
En dat terwijl ik al lang de 'gewone' editie van Human Traffic heb..
waarschijnlijk niet door de douane onderschept. althans: ik heb nog nooit douane problemen met ze gehadquote:Op maandag 28 februari 2005 16:36 schreef superheist het volgende:
aangezien dit het meest recente play.com topic is.. stel ik de vraag hier maar.
vorige week heb ik er 3 dingen besteld, een monthy python box set, en 2 losse films.
de box set kreeg ik eerder een bevestigings mailjtje van.. maar de 2 losse films zijn al 2 dagen binnen. Moet ik nu verwachten dat de douane de box set heeft onderschept? Of heeft iemand ervaring met box sets bestellen bij play...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |