[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 30-03-2003 18:48]
Het zit me niet lekker het zinnetje : Je moet goed nadenken waar je mee bezig bent, en wat voor gevolgen het voor jou kan hebben.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:01 schreef Fogerty het volgende:
Klinkt goed Noayla, hou je taai.De zon scheen vandaag wel, dus ik ben ook gaan fietsen. Niet zo heel ver, want ik heb geen
conditie
, maar ik voel me nu wel lekker en ook bevoorrecht omdat ik hier zomaar lekker wat rond kan fietsen zonder dat de kans bestaat dat er een bom uit de lucht valt of de frisse lucht wordt vermengd met gifgas.
Ik voel me zowaar volwassen door mijn beslissing; eindelijk eens iets gedaan dat voor mij goed is.
En blij dat de zomer er aankomt; niet meer een paar keer per week naar een zweterige sportschool maar in plaats daarvan lekker buiten sporten.
quote:Nog steeds dus
Op zondag 30 maart 2003 17:30 schreef Pushit het volgende:
Tja euh hoe zeg je dat.....K U T
Zeg maar...
.
quote:dat jij mee doet aan dit topic...
Op zondag 30 maart 2003 18:25 schreef Pushit het volgende:[..]
Nog steeds dus
.
quote:Toen ik jou eenmaal zag posten was de drempel ineens vrij laag
Op zondag 30 maart 2003 18:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
dat jij mee doet aan dit topic...
quote:ghe ghe
Op zondag 30 maart 2003 18:27 schreef Pushit het volgende:[..]
Toen ik jou eenmaal zag posten was de drempel ineens vrij laag
.
quote:Tja alleen je nick is al genoeg
Op zondag 30 maart 2003 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ghe ghe
ja, ik zorg voor de verfrissing in dit depri topic
Verfris mij maar eens zou ik zeggen dan .
Het einde was alleen erg heftig. Twee andere vakantiegangers van ons cluppie ruzie onderling en dat was nogal meeslepend en emotioneel.
Nu in een soort wazige toestand.... slapen of niet slapen? Heb nog wel heel veel bij te lezen op Fok
whistler, ik heb mortal ook een tijd uit me msn/icq enzow gehad...en dat heeft echt wel geholpen...en het hoeft ook niet voor altijd te zijn!
quote:ik weet dat het helpt, heb het eerder ook al eens gedaan. werkte zelfs beter dan verwacht, spreek der zelden nog. en als ik der spreek is het
Op zondag 30 maart 2003 18:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed...alleen ik zit komende week alleen met me vader en broertje hier thuis...dat zal nog wel rellen worden...whistler, ik heb mortal ook een tijd uit me msn/icq enzow gehad...en dat heeft echt wel geholpen...en het hoeft ook niet voor altijd te zijn!
voor de rest nog steeds hetzelfde moet wiskunde nog leren
net eventjes liggen slapen, nu klein beetje hoofdpijn.
maar ut mag gewoon niet...
samen met hem kom ik er wel over heen... hoop ik...
quote:dat gaat niet toevallig over IRC waar je nooit meer bent?
Op zondag 30 maart 2003 19:25 schreef VixenFromHell het volgende:
ik zou ut nie moeten, maar toch mis ik zemaar ut mag gewoon niet...
samen met hem kom ik er wel over heen... hoop ik...
quote:Succes ! Neem anders van te voren wat valeriaan , zodat je je zenuwen een beetje de baas bent.
Op zondag 30 maart 2003 19:34 schreef NemesisDivina het volgende:
zenuwachtig voor mijn ckv2 toets morgen.. als ik die niet voldoende haal ga ik niet over
en ik vind het al zown kutvak
maar toch vrolijk, het liefdesleven loopt wel soepeltjes
quote:Nou, feest...
Op zondag 30 maart 2003 18:48 schreef Whistler112 het volgende:[..]
ik weet dat het helpt, heb het eerder ook al eens gedaan. werkte zelfs beter dan verwacht, spreek der zelden nog. en als ik der spreek is het
lekker oppervlakkig.
Ik heb je al 100 keer gezegd dat ik me vastbijt.... al is het misschien niet altijd goed...
begin mijn vriend steeds meer te vertrouwen (dit klinkt misschien raar, er is helemaal nix gebeurt verder, maar mijn vertrouwen is in het verleden zo vaak kapot gemaakt door anderen dat ik het tegenwoordig steeds enger vind om iemand te vertrouwen , dus vandaar )
verder ben ik hartstikke moe van het werken.
wel baal ik van mezelf, ik walg er soms zo van het feit dat ik te dik ben, ben nu ook bezig met lijnen, maar wordt daar ook zo moedeloos van, maar ja het is of het een of het ander
quote:meis, soms is het gewoon beter om een tijdje afstand te nemen, ookal is het niet altijd even leuk....
Op zondag 30 maart 2003 19:48 schreef Faithy het volgende:[..]
Nou, feest...
Ik heb je al 100 keer gezegd dat ik me vastbijt....
al is het misschien niet altijd goed...
quote:over een week denk je al nauwelijks meer aan me, let maar op...
Op zondag 30 maart 2003 19:48 schreef Faithy het volgende:[..]
Nou, feest...
Ik heb je al 100 keer gezegd dat ik me vastbijt....
al is het misschien niet altijd goed...
quote:blergh.. bla bla bla...
Op zondag 30 maart 2003 19:53 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
meis, soms is het gewoon beter om een tijdje afstand te nemen, ookal is het niet altijd even leuk....
Waarom kan ik het dan niet?
quote:als ik die weddenschap aan zou gaan, zou ik winnen.......
Op zondag 30 maart 2003 20:04 schreef Whistler112 het volgende:[..]
over een week denk je al nauwelijks meer aan me, let maar op...
quote:er is geen andere manier, omdat ik op block sta... en op ignore...
Op zondag 30 maart 2003 20:06 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is het niet verstandiger om dit soort dingen niet in een topic te zetten als je weet dat de ander dit leest ??
quote:sjah zij had mij op ignore gezet gister en zij staat hier op block/ignore etc. En dit is toch anders dan via irc/msn elkaar direct spreken. Bovendien is dit niet echt direct op de ander bedoeld maar meer om te vertellen hoe je je voelt enzo dus. Alleen op moment gaat dat bij haar dus over mij (en bij mij soms over haar)
Op zondag 30 maart 2003 20:06 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is het niet verstandiger om dit soort dingen niet in een topic te zetten als je weet dat de ander dit leest ??
En nu ben ik weg
quote:<-- Ook
Op zondag 30 maart 2003 19:30 schreef juss het volgende:
Verliefd en gelukkig.
quote:Toch vind ik het wel wat raar om dit hier zo allemaal te lezen. Ik voel me een voyeur, maar goed jullie zetten het zelf hier neer
Op zondag 30 maart 2003 20:11 schreef Whistler112 het volgende:
sjah zij had mij op ignore gezet gister en zij staat hier op block/ignore etc. En dit is toch anders dan via irc/msn elkaar direct spreken. Bovendien is dit niet echt direct op de ander bedoeld maar meer om te vertellen hoe je je voelt enzo dus. Alleen op moment gaat dat bij haar dus over mij (en bij mij soms over haar)
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:26 schreef Fogerty het volgende:[..]
Toch vind ik het wel wat raar om dit hier zo allemaal te lezen. Ik voel me een voyeur, maar goed jullie zetten het zelf hier neer
Kunnen jullie er niet beter voor kiezen om die dingen die je elkaar nog wel te zeggen hebt, prive te doen, of dan maar gewoon helemaal geen contact meer te hebben in plaats van zo indirect via dit topic? Dit is zo'n rare tussenweg, maak dan gewoon een keuze: wel contact of niet.
quote:is dat nieuw? quoten en dan niets zeggen?
Op zondag 30 maart 2003 20:42 schreef SoM het volgende:[..]
edit: *slik* net allerlei depri liedjes zitten leechen van m'n broertje, had ze eerst ook al maar kan door omstandigheden niet bij m'n mp3's. Maar hoor net dus Marco Borsato - Margherita
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 30-03-2003 20:51]
lijkt wel of ik alleen langs deze weg contact kan leggen.. maargoed, ik zal voor het nut van dit topic, jullie plezier en mn eigen verstand wel ophouden...
sowwy
quote:Moeten dit soort dingen via dit topic besproken worden, Faithy en Whistler?
Op zondag 30 maart 2003 20:05 schreef Faithy het volgende:[..]
als ik die weddenschap aan zou gaan, zou ik winnen.......
Maarja ennieweej Kvoel me goeeeeeeeddddd!!! Bevrijd enzo
quote:Anders lees je ff en zie je dat daar al op gereageerd is :|
Op zondag 30 maart 2003 21:05 schreef Maanvis het volgende:[..]
Moeten dit soort dingen via dit topic besproken worden, Faithy en Whistler?
Maarja ennieweej
Kvoel me goeeeeeeeddddd!!! Bevrijd enzo
moet ook nog steeds wiskunde leren, blegh
quote:Met zo'n gevoel liep ik donderdag en vrijdag rond , sterkte met dat gevoel , want het vreet energie.
Op zondag 30 maart 2003 21:59 schreef Whistler112 het volgende:
Hmm ik voel me alsof ik een paar mensen ga vermoorden zo ofzo.
En ben er nu nog zekerder van dat ik de ignores die nu staan ook mooi laat staan. Morgen m'n laatste tentamen en dan lekker een weekje lang niets doen en ff m'n schade qua films inhalen. (Ja onder andere Lilo and Stitch kijken...en the godfather en meer van die meuk)moet ook nog steeds wiskunde leren, blegh
quote:ga leren dan!!
Op zondag 30 maart 2003 21:59 schreef Whistler112 het volgende:
Hmm ik voel me alsof ik een paar mensen ga vermoorden zo ofzo.
En ben er nu nog zekerder van dat ik de ignores die nu staan ook mooi laat staan. Morgen m'n laatste tentamen en dan lekker een weekje lang niets doen en ff m'n schade qua films inhalen. (Ja onder andere Lilo and Stitch kijken...en the godfather en meer van die meuk)moet ook nog steeds wiskunde leren, blegh
ik heb zin om in me bed te gaan liggen en gewoon te genieten van hoe netjes mijn kamer eruit ziet...zelfs me bed ziet er netjes uit heb ik toch nog iets geleerd op mijn stage int ziekenhuis
damn...kheb energie teveel....
wou graag bij een aantal personen zijn afgelopen nacht...helaas kon dit niet het geval zijn. Resultaat...een waardeloze nacht in een topdiscotheek. :S
quote:'k ben niet echt in de stemming voor grappen :| ben vrij serieus, als ik bepaalde mensen IRL zou zien zou ik echt de neiging hebben ze een paar flinke meppen te geven. en leren wilt niet als je je gaar voelt.
Op zondag 30 maart 2003 22:04 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ga leren dan!!
enne mensen vermoorden doe maar niet....ik denk niet dat ze een dvd/video ding hebben in de cel...
ik heb zin om in me bed te gaan liggen en gewoon te genieten van hoe netjes mijn kamer eruit ziet...zelfs me bed ziet er netjes uit
heb ik toch nog iets geleerd op mijn stage int ziekenhuis
![]()
damn...kheb energie teveel....
quote:sorry....
Op zondag 30 maart 2003 22:08 schreef Whistler112 het volgende:[..]
'k ben niet echt in de stemming voor grappen :| ben vrij serieus, als ik bepaalde mensen IRL zou zien zou ik echt de neiging hebben ze een paar flinke meppen te geven. en leren wilt niet als je je gaar voelt.
quote:er slapen hier mensen, en wat bij mij beter helpt is vrij hard muziek aanzetten en meeschreeuwen (dingen als rage against the machine - killing in the name of enzo)
Op zondag 30 maart 2003 22:10 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
sorry....
ja dan wil leren idd niet...maar geweld lost niets op...behalve dat je jezelf er een tijdje beter door voelt....enne je speelt toch gitaar of had ik dat verkeerd begrepen...maar beetje raggen op een gitaar wil ook wel eens helpen..
vandaag wat bier gedronken bij een vriend, hij had Tsjechisch bier voor me meegenomen uit Praag
morgen genieten van een vrije dag, heerlijk
ga straks een poging doen om te slapen maar ben kláárwakker
quote:grapefruit is viiieees
Op zondag 30 maart 2003 22:28 schreef DarkElf het volgende:
net lekker rode grapefruits geslacht en opgepeuzeldga straks een poging doen om te slapen maar ben kláárwakker
*bored*
houden van is zo moeilijk voor me.... het zeggen kost bijna een dag energie... maar als ik het terugkrijg.. kan ik weken vooruit..
blergh..
*Ik wil je niet missen, ik wil je in de buurt, ik wil je niet haten, ik wil je liefhebben, ik wil je niet negeren, ik wil honderduit praten... ik wil je durven zeggen, durven knuffelen... durven zien, zoals je mij ziet*
Morgen weer naar school.. om half 9... maar ik denk dat ik maar tot 12.10 nodig ben tenzij gym wat later is...
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:16 schreef DarkElf het volgende:
rusteloos, ongeconcentreerd en trillerig
Het ging zo lekker met je...
Maar je ziet het, je kan het.. hou vol... ik ga niet zeggen: je bent er bijna.. maar ik ga wel zeggen: je gaat de goede kant op...
Ondanks het sombere begin toch een fijne dag gehad; lekker in de zon in de tuin gezeten met goede vrienden, lekker samen gegeten en savonds nog een stuk gefietst met de honden. Vanavond lekker gekletst met mijn beste vriendin en dalijk lekker naar bed met mijn man
Net op RTL4 een docu gezien over Afghanistan, Taliban e.d. en dat heeft best wel indruk op me gemaakt. Ben er toch nog wel mee bezig
Maar het verslag is bijna af .
Damn...I need my taurine
quote:
Op maandag 31 maart 2003 07:47 schreef DarkElf het volgende:
super slecht geslapen weer
k Voel me zwaar beroerd. Ik moet er maar eens achter komen waarom..
quote:Sorry ik zag later pas dat het al was gezegd tegen jullie
Op zondag 30 maart 2003 21:11 schreef Faithy het volgende:
leer lezen...
quote:Gek dat heb ik nou ook wel eens, of naja.. Bij mij is het zo dat ik niet WIL dat het iemand scheelt, ik verzwijg mijn problemen gewoon voor iedereen want ze delen met mensen lost ze echt niet op, en vestigt alleen maar aandacht op me die ik niet wil hebben.
Op maandag 31 maart 2003 00:25 schreef Breuls het volgende:
Ronduit klote, en nog meer omdat dat niemand wat kan schelen.
Gelukkig voel ik me nu goed! Nog steeds heel erg bevrijd, bevrijd van mijn gevoelens die het afgelopen jaar een ontiegelijk blok aan mijn been waren. Hopelijk komen ze niet trug, en hopelijk heeft de reorganisatie binnen het bedrijf waar ik werk geen effect op mijn functie, want als ik hier ontslagen word ga ik helemaal flippen
quote:Bij mij is het dan ff anders denk ik, ik zou ze best 's met iemand willen bespreken, alleen gaat dat niet meer.
Op maandag 31 maart 2003 10:42 schreef Maanvis het volgende:[..]
Gek dat heb ik nou ook wel eens, of naja.. Bij mij is het zo dat ik niet WIL dat het iemand scheelt, ik verzwijg mijn problemen gewoon voor iedereen want ze delen met mensen lost ze echt niet op, en vestigt alleen maar aandacht op me die ik niet wil hebben.
quote:Laten we het hopen..
Gelukkig voel ik me nu goed!Nog steeds heel erg bevrijd, bevrijd van mijn gevoelens die het afgelopen jaar een ontiegelijk blok aan mijn been waren. Hopelijk komen ze niet trug, en hopelijk heeft de reorganisatie binnen het bedrijf waar ik werk geen effect op mijn functie, want als ik hier ontslagen word ga ik helemaal flippen
Verder wel een topweekend gehad en ik heb toch nog lekker even van het mooie weer kunnen genieten En nu weer lekker aan het werk.
Goed dat je jezelf in de hand kon houden DE'tje. Je hebt in ieder geval even genoten
quote:Hoezo gaat dat niet meer? Is die persoon weg of heb je er geen contact meer mee? Of hoe bedoel je het nu..
Op maandag 31 maart 2003 11:50 schreef Breuls het volgende:Bij mij is het dan ff anders denk ik, ik zou ze best 's met iemand willen bespreken, alleen gaat dat niet meer.
quote:En voeg daar nog TROTS aan toe! Because you should be!
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef Noayla_ het volgende:
Beetje verdrietig maar voornamelijk bevrijd.
Edit: vergat even ontopic te zijn haha.. dus bij deze:
Ik voel me nog een tikke slaperig door het reizen.
Heb net mailtje gekregen van vriendin dat ze voor een paar jaar naar Curacao vertrekt vanwege het werk van haar man. Moest effe flink slikken toen ik dat hoorde.
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 31-03-2003 13:30]
quote:Kan er niet meer bij terecht.
Op maandag 31 maart 2003 13:02 schreef Maanvis het volgende:[..]
Hoezo gaat dat niet meer? Is die persoon weg of heb je er geen contact meer mee? Of hoe bedoel je het nu..
quote:*glimlach*
Op maandag 31 maart 2003 13:31 schreef Faithy het volgende:
*kusje* voor Breuls..Er is wel iemand die het iets kan schelen hoor
![]()
*snuggle*
Klote dag op school gehad..
Er zijn 2 meiden die me dwars liggen en iedereen tegen me opstoken..
Vandaag bij Engels zat ik rustig met mn discman op proefexamen te maken, net als de rest..
Nu vonden ze dat ze ineens last hadden van mn discman, dus nou, ok, zet ik dat ding maar zachter.
Dat ding stond zo zacht, dat ik maar net gewoon de muziek kon horen: nee, we hebben er nog last van, doe dat ding uit, dus ik zeg: nee, ik kan het zelf al nauwelijks horen, dus laat staan dat jullie het kunnen horen..
Bla bla bla, lerares was het wel met me eens, maar ze bleven zaniken... ben de les maar uit gelopen... ergens anders rustig gaan werken..
ze verpesten de hele boel, het zijn potverdomme de laatste 2 lesweken, het ging zo lekker... moeten ze nou alles weer verpesten?
Dan ook nog wat onzekerheden qua een tweetal vrienden... waar ik de hele dag al over aan het piekeren ben...
Blergh...
Ga vanmiddag lekker aan mn schoolwerk werken, lekker rustig aan doen, zodat ik er morgen weer fris tegenaan kan... ofsow...
moet toch beetje positief blijven, niet dan?
quote:Dankje
Op maandag 31 maart 2003 13:36 schreef SoM het volgende:
Breuls:
quote:Jah, want dat probeer ik ook.
Op maandag 31 maart 2003 13:39 schreef Faithy het volgende:
Yegh ik word al echt een huisvrouwtje zeg
Gelukkig schijnt het zonnetje lekker, mss ga ik nog wel even in de tuin zitten met een boek.
quote:Hé verdorie dat moet nu toch eens beter gaan worden!!!
Op maandag 31 maart 2003 07:47 schreef DarkElf het volgende:
super slecht geslapen weer
Hoop dat je toch een goede dag hebt gehad vandaag.
quote:mooi zo...enne gelukkig gaat het ook goed met je, houden zow!!!
Op maandag 31 maart 2003 13:57 schreef NemesisDivina het volgende:
toetsen gingen goedecht geweldig gewoon.. zelfs ckv2 was niet zo moeilijk en waarschijnlijk wordt dat gewoon een voldoende
man ik voel me echt goed nu
nu nog leren voor morgen
quote:You go girl!
Op maandag 31 maart 2003 13:57 schreef NemesisDivina het volgende:
toetsen gingen goedecht geweldig gewoon.. zelfs ckv2 was niet zo moeilijk en waarschijnlijk wordt dat gewoon een voldoende
man ik voel me echt goed nu
nu nog leren voor morgen
maar toch een beetje aangeslagen maar dat is niets in de R&P sfeer
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mooi zo...enne gelukkig gaat het ook goed met je, houden zow!!!
quote:thnx
Op maandag 31 maart 2003 14:00 schreef DuchessX het volgende:[..]
You go girl!
quote:Goezo Faithy, gewoon negeren die lui en anders niet aan ze toegeven, ze zijn het niet waard, stel van die rotwijven die denken dat ze alles kunnen maken, als je ze later tegenkomt zijn ze nog zo loos en dan kun jij ze een poepie laten ruiken
Op maandag 31 maart 2003 13:39 schreef Faithy het volgende:
As for me..Klote dag op school gehad..
Er zijn 2 meiden die me dwars liggen en iedereen tegen me opstoken..Vandaag bij Engels zat ik rustig met mn discman op proefexamen te maken, net als de rest..
Nu vonden ze dat ze ineens last hadden van mn discman, dus nou, ok, zet ik dat ding maar zachter.Dat ding stond zo zacht, dat ik maar net gewoon de muziek kon horen: nee, we hebben er nog last van, doe dat ding uit, dus ik zeg: nee, ik kan het zelf al nauwelijks horen, dus laat staan dat jullie het kunnen horen..
Bla bla bla, lerares was het wel met me eens, maar ze bleven zaniken... ben de les maar uit gelopen... ergens anders rustig gaan werken..
ze verpesten de hele boel, het zijn potverdomme de laatste 2 lesweken, het ging zo lekker... moeten ze nou alles weer verpesten?Dan ook nog wat onzekerheden qua een tweetal vrienden... waar ik de hele dag al over aan het piekeren ben...
Blergh...
Ga vanmiddag lekker aan mn schoolwerk werken, lekker rustig aan doen, zodat ik er morgen weer fris tegenaan kan... ofsow...
En als ik jou was zou ik lekker in het zonnetje gaan zitten huiswerk maken, als die daar tenminste schijnt. (hier wel!)
En voor mij geldt dat ik nog steeds gelukkig en verliefd ben (het is hopeloos .)
Verder heb ik nu voorbereidingsweek, ik ga dus maar zo naar boven op mijn pc werken, zit nu ff beneden op de nieuwe pc (erg leuk zo'n nieuw superding .)
Tjah, voel me gewoon super, heerlijk .
Vanavond skateboarden met me pas opgelapte skateboard En morgen vrij. T0000T. Woensdagochtend eventjes een mondeling engels en dan de rest van de dag vrij. Donderdag ff een practicum scheikunde en dan tot maandag vrij. T000T T000T. Hmm ok, nu maar even een computer repareren en wat geld fiksen zodat ik kan reserveren voor Drome 10.
Net mijn eerste yogales gehad...was leuk, maar al die mantras's hoeven van mij eigenlijk niet zo, maar ja, hoort erbij he...
quote:wat is het toch fijn om een studie dag voor school te hebben en de hele dag niets te doen
Op maandag 31 maart 2003 16:05 schreef EggsTC het volgende:
Drukke dag op me werkMaandag
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:06 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
wat is het toch fijn om een studie dag voor school te hebben en de hele dag niets te doen
ik voel me goed
quote:sorry, ik vond het alleen even nodig op je te plagen *knuffel* en je bent toch alweer bijna vrij?
Op maandag 31 maart 2003 16:07 schreef EggsTC het volgende:[..]
quote:Vrij ben ik de komende 3 maanden niet meer
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
sorry, ik vond het alleen even nodig op je te plagen *knuffel* en je bent toch alweer bijna vrij?
slowsjet
hij vond het erg goed dat ik gekomen was en vond het volwassen dat ik, ondanks het geweldige gevoel, ik wel zag dat ik gestopt moest worden.
hijzelf is ook bang dat als ik hiermee doorga ik doorschiet in een hypomanie.
op therapie waren ze ook helemaal verbaasd over hoe anders ik was. ik praatte veel meer, lachtte veel, was verschrikkelijk open en eerlijk en kon geen seconde stil zitten.
nu vanavond hopelijk slapen maar dat zal wel lukken denk ik
* aait over het bolletje van Faithy
ehh... soms weet ik niets te zeggen........ onwijs veel sterkte.
kvoel me errug brak en moei, maar wel ok. De energie krijg ik langzamerhand weer terug. .
Alleen kijk ik nu scheel van de hoofdpijn. .
quote:*troost*
Op maandag 31 maart 2003 17:29 schreef MUUS het volgende:
Voel me rustiger dan de afgelopen dagen. Zaterdagavond (uit eten met Ripley en gezellig keuvelen tot 's nachts) heeft me echt goed gedaan.Alleen kijk ik nu scheel van de hoofdpijn.
.
quote:edit: zulke grappen maak je maar over je eigen vriendin.
Op maandag 31 maart 2003 17:22 schreef SoM het volgende:
Ik voel me verstopt, al 2 dagen lang
Eh..lichamelijk dus
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 31-03-2003 18:10]
quote:Tief ff lekker op ja
Op maandag 31 maart 2003 18:01 schreef Maanvis het volgende:[..]
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 31-03-2003 18:10]
Wauw, bed ik ffuh verkouded. snift
Maar heel erg blij, want op sommige gebieden gaat het echt geweldig
Met andere dingen helaas weer helemaal niet
quote:Lange bevalling of twee aparte bevallingen?
Op maandag 31 maart 2003 20:57 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed, net een mailtje gehad van mijn nichtje die is bevallen van een tweeling de 1e dochter is geboren op 19 maart en de 2e op 22maarten ze zijn heel erg cute
quote:2 aparte, de 1e is op de "natuurlijke" manier ter wereld gekomen en de ander via een kijzersnee, die zat dus kennelijk nog wel lekker in de buik van haar mamma
Op maandag 31 maart 2003 20:59 schreef Wolkje het volgende:[..]
Lange bevalling of twee aparte bevallingen?
Gefeliciteerd
quote:hmmm dat ken ik...ik ben ook vreselijk overactief maar ook moe...zwaar vervelend....
Op maandag 31 maart 2003 21:02 schreef Tr3Mm0r het volgende:
hyperhyperhyperhyperhypermoe......
quote:Heb ik ook ..
Op maandag 31 maart 2003 21:13 schreef Faithy het volgende:
te veel te doen.. te weinig zin...
Maar nu heb ik eigenlijk wel behoefte aan een lekker bed, dus daar ga ik zo ook heen, en ik twijfel of ik nog een film ga kijken .
quote:zullen we dan samen:
Op maandag 31 maart 2003 21:13 schreef Wolkje het volgende:[..]
Heb ik ook ..
A) niets gaan doen
B) toch maar wat gaan doen
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Moe, ik heb de dag besteed aan actief zijn (denk aan fietsen oppompen en maken, rotzooi opruimen en voor de verandering huiswerk leren). Vooral het Duits proefwerk voor morgen ken ik perfect
.
Maar nu heb ik eigenlijk wel behoefte aan een lekker bed, dus daar ga ik zo ook heen, en ik twijfel of ik nog een film ga kijken
.
quote:k ben trots op je..
Op maandag 31 maart 2003 21:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Moe, ik heb de dag besteed aan actief zijn (denk aan fietsen oppompen en maken, rotzooi opruimen en voor de verandering huiswerk leren). Vooral het Duits proefwerk voor morgen ken ik perfect
.
En faithy, sja.. wat moeten we dan kiezen samen?
quote:zonzonzonnetje!
Op maandag 31 maart 2003 21:20 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Lang niet gesproken!
Ik moet nog een pw natuurkunde leren en wiskunde maken en nog wat... ik voel me dus niet bijzonder opgewekt, en ik denk dat ik zo maar aan mijn huiswerk moet gaan beginnen. Hoezeer mij dat ook spijt.
Lekker veel te doen dus, daarom vind ik het ook zo fijn om meteen na school te beginnen . Succes!
En wens me veel succes met het proefwerk morgen, ik sta een 5 .
quote:Ik niet op jou, leren jij!
Op maandag 31 maart 2003 21:21 schreef Wolkje het volgende:[..]
k ben trots op je..
En faithy, sja.. wat moeten we dan kiezen samen?
.
quote:Succes!!
Op maandag 31 maart 2003 21:23 schreef BlaatschaaP het volgende:En wens me veel succes met het proefwerk morgen, ik sta een 5
.
quote:je vind vanzelf wel weer een leuk vriendinnetje hoor! dat weet ik zeker!!
Op maandag 31 maart 2003 21:46 schreef KonnieKipke het volgende:
melancholisch; ik mis een leuk vriendinnetje
ontopic...whaaa ik ben overactief en ik begin dus langzaamaan gek van me te worden....ik voel me wel goed, want alleen als ik me echt goed voel word ik overactief...
een vriendin van me maakt me helemaal dol en als ze een leuk ventje tegenkomt ben ik een zak vuil die je op straat zet....maar ja.....
'k voel me gewoon bagger....
quote:slaap lekker meis
Op maandag 31 maart 2003 21:55 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben moe.
Ik ga mijn medicijn nemen en dan lekker slapen
quote:Zegt ze met een lachend gezicht erachter
Op maandag 31 maart 2003 21:56 schreef SoM het volgende:
Ik voel me ziekjes
enne semtex, no offense intended hoor Was maar een grapje, dacht dat je zelf ook niet al te seriueus was
quote:pen/mail/sms/bel en fok vriendinnetjes
Op maandag 31 maart 2003 22:22 schreef racoon2002 het volgende:
wolkje
Zullen we penvriendinnetjes worden![]()
quote:jahahahahaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 31 maart 2003 22:23 schreef Wolkje het volgende:[..]
pen/mail/sms/bel en fok vriendinnetjes
en nu weer ontopic por favour? ofzoiets? ik ken geen frans
quote:
Op maandag 31 maart 2003 22:25 schreef racoon2002 het volgende:[..]
jahahahahaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wil ik allemaal!!
O, wacht, dat zijn we al
Ontopic:
Ik ben moe.. ik ga nu echt offline, mijn medicijnen nemen en slapen
quote:hoe bekend dit....
Op maandag 31 maart 2003 22:34 schreef Mimic het volgende:
verdrietig, bedrogen, kwaad, door de grond getrapt, kan ik niemand vertrouwen in me leven? de muur die ik om me heen gebouwt had zo weer afgebroken in 3 dagen.. en dat alleen maar omdat ik iemand een kans gaf..
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 00:03 schreef Faithy het volgende:
ik voel me stuk beter..Whistler.... je bent lief lief lief
![]()
![]()
![]()
quote:1 april!
Op dinsdag 1 april 2003 00:03 schreef Faithy het volgende:
ik voel me stuk beter..Whistler.... je bent lief lief lief
![]()
![]()
![]()
quote:zou me niets verbazen :|
Op dinsdag 1 april 2003 00:07 schreef DuchessX het volgende:[..]
1 april!
verder gaat het wel hoor
quote:soms...
Op dinsdag 1 april 2003 00:07 schreef DuchessX het volgende:[..]
1 april!
grrr
nee, geen 1 april...
en dat is niet goed voor een smurf
Ik mis de gijsjes
quote:Ja, vind het niet ernstig genoeg om me er druk over te maken
Op maandag 31 maart 2003 22:00 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Zegt ze met een lachend gezicht erachter
maar beterschap hoor
iig, zometeen maar slapen denk ik...
@ Faithy, vind je lief. (Heel erg...)
quote:Kga morgen de huisarts bellen
Op dinsdag 1 april 2003 00:31 schreef SoM het volgende:[..]
Ja, vind het niet ernstig genoeg om me er druk over te maken
![]()
quote:heb jij geen ban?
Op dinsdag 1 april 2003 00:33 schreef EdSchouten het volgende:
Ik voel me kloteNee, mijn handen zijn al uit mijn zakken. Jaja, 1 april
quote:Een paar mensen meeten?
Op dinsdag 1 april 2003 08:30 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goedstrax met een vriendin naar arnhem toe enne daar gaan we weer even paar mensen meeten misschien, dus heel erg zin in!!
quote:ja vrienden uit didam
Op dinsdag 1 april 2003 08:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
Een paar mensen meeten?
![]()
![]()
![]()
quote:Donder dan op zielige kutkloon.
Op dinsdag 1 april 2003 10:06 schreef yvonnee het volgende:
Ik voel me echt ontzettend KLOTE!
Werk, vrienden, familie, vrije tijd, echt alles zit tegen!
Het liefste zou ik er helemaal mee stoppen!![]()
![]()
Voel me lekker jammer dat de zon weg is maar die komt vast nog wel tis pas het begin van de lente/zomer
Enne vanavond komt ze weer naar me toe
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:13 schreef Gijsje het volgende:
Enne vanavond komt ze weer naar me toe
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:21 schreef EggsTC het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:je vindt me zo lief dat je me wakker belt om ik weet niet hoe laat??
Op dinsdag 1 april 2003 01:11 schreef Whistler112 het volgende:
hmm net even telefoontje gehad, 'k zou willen dat bellen gratis was
gaat nu alweer iets beter, al twijfel ik zelf nog steeds of ze niet beter af zou zijn met iemand die haar ook vrolijk maakt...iig, zometeen maar slapen denk ik...
@ Faithy, vind je lief. (Heel erg...)
ik vind jou ook lief lieverd...
Heb me verslapen.. blergh..
Ga me zo dus maar aankleden en naar school..
Gelukkig is mn toets pas om half 2, dus daar ben ik niet doorheen geslapen *zucht van verlichting*, Grieks is nu ff wel heel belangrijk..
Blergh... ik ga et toch weer verpesten
En één van mijn kamergenoten bleek vanochtend zowel mijn muis als utpverbinding afgeplakt te hebben en mijn toetsenbord omgewisseld te hebben met degene tegenover mij (Had hij gelezen in zo'n 1 apriltopic op FOK!) En mijn stemming was al slecht.
quote:Had ik je dan toch wakker moeten bellen vanochtend
Op dinsdag 1 april 2003 10:47 schreef Faithy het volgende:[..]
je vindt me zo lief dat je me wakker belt om ik weet niet hoe laat??
![]()
ik vind jou ook lief lieverd...
Heb me verslapen..
blergh..
Ga me zo dus maar aankleden en naar school..
Gelukkig is mn toets pas om half 2, dus daar ben ik niet doorheen geslapen *zucht van verlichting*, Grieks is nu ff wel heel belangrijk..
Blergh... ik ga et toch weer verpesten
Iig met mij gaat het verder wel goed, beetje moe dus. Zometeen ff ontbijten en m'n kast in elkaar zetten. *knuffel* voor Faithy.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 13:07 schreef Whistler112 het volgende:[..]
Had ik je dan toch wakker moeten bellen vanochtend
Najah ik werd zelf om half een wakker gebeld vanochtend, of ik kwam skateboarden. Ik ga dus zo boarden enzo. *gaap*. En je kan het best, gewoon even volhouden nog. En als je meisjes vervelend doen dan geef je ze toch een mep
(Anders doe ik het als je ze een keer aanwijst, krijg jij er geen problemen mee
)
Iig met mij gaat het verder wel goed, beetje moe dus. Zometeen ff ontbijten en m'n kast in elkaar zetten. *knuffel* voor Faithy.
blergh, zit nu op school en over 5 minuten is mn toets... *ril*
doeg...
Moritura te salutat oftewel -> Zij die gaat sterven groet u...
ik ben compleet in coma geweest.
blergh...
verder ging me geschiedenis toets GOED
en me wiskunde toets ging iets minder, maar ook wel oke
het regent hard buiten, en ga lekker van een muziekje genieten en lekker meezingen...
beetje zwijmelen, beetje nadenken.. beetje beslissingen maken...
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 14:29 schreef MUUS het volgende:
Goed, rustig, vrolijk..
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 14:26 schreef DarkElf het volgende:
om 9 uur wakker, weer gaan slapen.
om 12 uur wakker, weer gaan slapen en nu net wakker.ik ben compleet in coma geweest.
Lang leve het wondermiddel
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrr en heb een zware dag achter de rug
Nahja, het zal wel door het weer komen
quote:Toch wel erger als je dacht dus?
Op dinsdag 1 april 2003 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
Wil iemand ruilen van lijf? Ik heb hier een lijf dat niet doet wat het hoorte doen, kwil het graag ruilen tegen een gezond, pijnloos lichaam. Dank u!
edit: zit nu eigenlijk nog steeds na te denken.
En het enige dat ik wil is met mijn kop onder de dekens liggen en er niet meer onder vandaan komen
Alles gaat wel goed, vrienden, school, alles wel.
Alleen vanmiddag pijn in mn linkergedeelte van mn bovenlichaam, via de huisarts door naar het ziekenhuis. Daar foto's van mn longen laten maken maar er was niets te zien. Maar het doet wel verdomde pijn.
Ik kreeg als prognose mee: gekneusde rib.
Maar ik weet in hemels naam niet hoe dat kan en waarom nu zo opeens. Naja, kijken of het snel beter heb, moet morgen en de komende week een aantal SE's maken.
Nu maar even iets leuks doen voor mezelf
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 01-04-2003 21:28]
nog even mn Grieks afmaken.. en dan heel even aan de foon zitten
en dan lekker slapen
gister was ik van plan de hele maand als een burgerman
vroeg op te staan en veel te doen enzo, maar dat is bij deze
NIET GELUKT jammerjoh...
alvast proost
alleen beetje balen dat ze echt NOOIT geld heeft....maar ze heeft nu weer werk dus haar eigen inkomen...
Even een onverwachte gebeurtenis gehad vandaag die me van mijn stuk bracht. But hey, I'm still standing en ik voel me weer rustig. .
Ook even vandaag wat mensen verteld dat ze lief en okay zijn. Gewoon zomaar, omdat ze zijn wie ze zijn en omdat dat ook wel eens gezegd mag worden. Voelde wat raar om zomaar uit het niets dat even te vermelden, maar uiteraard werd het goed opgevat.
Ik ben zo slecht nog niet. .
Omdat ik nog voor het weekend hoor of ik een opdracht krijg, mijn eerste.
Connecties zijn okee.
quote:Dan ga je nú iets anders doen.
Op dinsdag 1 april 2003 22:57 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel grote drang om echt te snijden,
nadat ik al mijn nagels eraf heb gebeten en heb gekrast
quote:Klinkt goed!
Op dinsdag 1 april 2003 22:47 schreef shmoopy het volgende:
Hoopvol.Omdat ik nog voor het weekend hoor of ik een opdracht krijg, mijn eerste.
Connecties zijn okee.
Succes shmoops
quote:Shmoopy heeft gelijk; ga nú iets doen dat je afleidt, maakt niet uit wat; al ga je telefoonboeken verscheuren maar zorg dat je bezig bent en blijft of zoek anders contact met iemand anders. Maar ga niet jezelf beschadigen meis.
Op dinsdag 1 april 2003 22:57 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel grote drang om echt te snijden,
nadat ik al mijn nagels eraf heb gebeten en heb gekrast
Ik ben moe, uitgeblust; ik ga naar bed
quote:Tnx Duch, ik voel me helemaal te stoer nu.
Op dinsdag 1 april 2003 23:11 schreef DuchessX het volgende:[..]
Klinkt goed!
Succes shmoops
Rustig aan shmoops, je hebt 'm nog niet...
Ik begin ein-de-lijk ongesteld geworden.
Door die klote-stink-kut-stress was ik inmiddels al anderhalve maand overtijd. Vorige keer ook al twee weken, maar nu begon ik me echt zorgen te me maken. Ik was al helemaal bang dat er iets mis was met mijn lijf. Kutstress ook.
Potjandosie, ik kan wel janken zo blij ben ik.
Jaja, waar een mens al niet blij mee kan zijn...Laat mij nou gewoon ff helemaal happy zijn.
quote:Ík ben heel blij voor je
Op dinsdag 1 april 2003 23:26 schreef MUUS het volgende:
Jaja, waar een mens al niet blij mee kan zijn...Laat mij nou gewoon ff helemaal happy zijn.
quote:Thanks.
Op dinsdag 1 april 2003 23:29 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ík ben heel blij voor je
Oi, en ga jij je bed eens in en lekker slapen! .
quote:Oke, juf Muus.. ik ga al
Op dinsdag 1 april 2003 23:31 schreef MUUS het volgende:[..]
Oi, en ga jij je bed eens in en lekker slapen!.
quote:Psstt.. je had mijne wel mogen hebben..ik heb er eentje tevel, jij te weinig..
Op dinsdag 1 april 2003 23:26 schreef MUUS het volgende:
YES!!Ik begin ein-de-lijk ongesteld geworden.
Door die klote-stink-kut-stress was ik inmiddels al anderhalve maand overtijd. Vorige keer ook al twee weken, maar nu begon ik me echt zorgen te me maken. Ik was al helemaal bang dat er iets mis was met mijn lijf. Kutstress ook.
Potjandosie, ik kan wel janken zo blij ben ik.
en zij ook nog op mij.....whooeeehaaaaaa
quote:Wat leuk!!
Op woensdag 2 april 2003 09:08 schreef LeXtrema het volgende:
ben in zwaar weer verzeild geraakt.......zeer zwaar verliefden zij ook nog op mij.....whooeeehaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |