quote:
Ik bedenk me nu dat het bij mij ook meer dan een jaar duurde voordat ik Five Leaves Left en Bryter Layter kocht, zo erg was ik ondersteboven van Pink Moon.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef Felagund het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik alleen Pink moon heb.
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
En bedankt maxzerazzinu heb ik fruit tree gekocht!
bedankt maxzerazzi
ik heb fruit tree gekocht
Goodbye and Helloquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef starla het volgende:
5 leaves left...m'n favoriete singer-songwriter album op Goodbye and hello na
Nu afwachten welke staat met 'goed' bedoeld wordt.quote:
Dat blijft altijd wel een kneedbaar begrip, ja. Maar hopen op Duitse degelijkheid in deze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nu afwachten welke staat met 'goed' bedoeld wordt.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat blijft altijd wel een kneedbaar begrip, ja. Maar hopen op Duitse degelijkheid in deze.
Laat het vooral even weten als je ze binnen hebt! Weet ik of ik een plusje of minnetje voor mijn karma moet gaan rekenen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hoop het
wel weer eentje die ik kan afstrepen op mijn wishlist
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Laat het vooral even weten als je ze binnen hebt! Weet ik of ik een plusje of minnetje voor mijn karma moet gaan rekenen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, dit moet ik toch even hier kwijt. Ik ben morgen jarig, en vermijd het graag, want ik heb helemaal niets met mijn eigen verjaardag. Net komt mijn vader in Amsterdam langs vanuit Brabant, heeft ie de luxe herpersingen van Pink Moon en Bryter Layter gekocht met de boodschap: 'Zorg dat je de hele nacht wakker blijft, en deze platen luistert als de zon opkomt.' Ben er helemaal stil van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel mooi. Ik wist overigens niet eens dat de originele uitgave zo'n hoes met structuur was.quote:
Waanzinnig mooi ding!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nogsteeds bedankt voor de heads up
Zat trouwens nog een oud verstaft prijsstickertje op9,90 DM
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |