Daar wou ik even over klagen, want mijn collega's roepen de hele dag door het gebouw: Hey Leo. En er is hier niemand die Leo heet.
slotje
Compagnie HALT!
Kutnewbie
[Dit bericht is gewijzigd door Marinier op 25-03-2003 14:35]
irritante eikel die leo..
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:34 schreef Marinier het volgende:
Links, Rechts.
Links, Rechts.Compagnie HALT!
Kutnewbie
quote:Klopt als een bus Leo
Op dinsdag 25 maart 2003 14:29 schreef SunChaser het volgende:
Hey mijn naam is Leo en ik wou even klagen over Leo. Van Milka. Sta ik in de Supermarkt hoor ik Hey Leo, kzag je nog in de supermarkt en op verjaardagen: Hey Leo, hou je wavel.Daar wou ik even over klagen, want mijn collega's roepen de hele dag door het gebouw: Hey Leo. En er is hier niemand die Leo heet.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:29 schreef SunChaser het volgende:en op verjaardagen: Hey Leo, hou je wafel.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 25-03-2003 14:38]
quote:ik was eerder
Op dinsdag 25 maart 2003 14:38 schreef Koningin het volgende:
Leeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooo,
Compagnie HALT!
En nu ik me zelf heb voor gesteld, wil ik nog ff toevoegen dat ik dat ook een ontzettende kut reclame vindt...
Compagnie HALT!
Het doet me altijd denken aan dat taliban liedje... Explosiefe chocolade
De onbetwiste nummer 1 is nog steeds:
1,2,3,4 TNT Uw koerier.
0800-1234
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:43 schreef SunChaser het volgende:
Die ken ik volgens mij niet. Is dat op de melodie van hoedje van papier?
quote:Ja shit
Op dinsdag 25 maart 2003 14:38 schreef blieblie het volgende:[..]
ik was eerder
quote:Blieblie en ik waren eerder
Op dinsdag 25 maart 2003 14:45 schreef Reignman het volgende:LEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:leuker wordt het helaas niet
Hey mijn naam is Leo en ik wou even klagen over Leo. Van Milka. Sta ik in de Supermarkt hoor ik Hey Leo, kzag je nog in de supermarkt en op verjaardagen: Hey Leo, hou je wavel.Daar wou ik even over klagen, want mijn collega's roepen de hele dag door het gebouw: Hey Leo. En er is hier niemand die Leo heet.
quote:Ik niet.
Op dinsdag 25 maart 2003 14:52 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af of er ook werkelijk mensen Milka Leo kopen in de supermarkt na het horen van die reclame.
quote:Leuker wordt het niet inderdaad.
quote:Bij mijn weten begint zijn naam met een S, dus ik snap niet wat hij te klagen heeft!
Op dinsdag 25 maart 2003 18:29 schreef BMW_Power het volgende:
Jezus, wat een zeikerd. Wees blij dat er iets naar je wordt vernoemd. M'n pa kon er tenminste om lachen toen ik het vertelde
quote:Dan sla ik even een modderfiguur als kutnewbie
Op dinsdag 25 maart 2003 18:32 schreef dolfina-chica het volgende:[..]
Bij mijn weten begint zijn naam met een S, dus ik snap niet wat hij te klagen heeft!
quote:Maakt niet uit hoor... het klonk geloof waardig.. behalve als je zijn irl naam weet.
Op dinsdag 25 maart 2003 18:36 schreef BMW_Power het volgende:[..]
Dan sla ik even een modderfiguur als kutnewbie
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 19:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik zeg toch nergens dat ik Leo heet? Het gaat om die klote-reclame.Zo, duidelijk, kinders?
Martin.
Wil het ook niet weten...
quote:te laat
Op woensdag 26 maart 2003 14:04 schreef Jane het volgende:
Geen idee waar het over gaat.Wil het ook niet weten...
Het gaat om een reclame waarin iemand de hele tijd roept:
Hey mijn naam is Leo en ik wou even klagen over Leo. Van Milka. Sta ik in de Supermarkt hoor ik Hey Leo, kzag je nog in de supermarkt en op verjaardagen: Hey Leo, hou je wafel. Nou, daar wounik even over klagen
quote:Oh... En is het een origineel Nederlandse reclame? Want het klinkt eik niet als Duitse humor... Daar zit nl. helemaal nooit humor in de reclames
Op woensdag 26 maart 2003 14:11 schreef SunChaser het volgende:
te laatHet gaat om een reclame waarin iemand de hele tijd roept:
Hey mijn naam is Leo en ik wou even klagen over Leo. Van Milka. Sta ik in de Supermarkt hoor ik Hey Leo, kzag je nog in de supermarkt en op verjaardagen: Hey Leo, hou je wafel. Nou, daar wounik even over klagen
quote:pfff... aansteller. Je hoort mij toch ook niet klagen over de naam van dat vage Aldi-chokoreepje?
quote:Kom op man Tarzan zit erin!
Op dinsdag 25 maart 2003 16:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik niet.
En ik vind het een reclame zonder humor
Tarzan !
quote:Aaaaargh! Die TV-reclames zijn vreselijk!
Op zondag 11 mei 2003 11:47 schreef Paperclipjes het volgende:
Iedereen komt als je Leo roept...
Maar de televisie-versie:
quote:Jaja die cool
Hey mijn naam is Leo en ik wou even klagen over Leo. Van Milka. Sta ik in de Supermarkt hoor ik Hey Leo, kzag je nog in de supermarkt en op verjaardagen: Hey Leo, hou je wavel.
Daar wou ik even over klagen, want mijn collega's roepen de hele dag door het gebouw: Hey Leo. En er is hier niemand die Leo heet.
Patricia Paay zingt dit toch?
( )
Eén ding is nog erger - degene bij Milka die zijn goedkeuring heeft gegeven om deze op de buis te vertonen - die moeten ze echt meteen een blikken handdruk geven en een schop onder zijn hol!
quote:Sjors, je bent een eikel.
Op zondag 25 mei 2003 22:41 schreef Duiveltja het volgende:
He mijn naam is Sjors en ik wou even klagen over Sjors
quote:http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=1150
Op zondag 14 september 2003 16:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |