abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:00:07 #26
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:00:33 #27
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_9305673
Kamp krijgt hier vast nog problemen mee.

Draai om de oren van JPB kannie krijgen!

Sterf moeilijk met een wraak
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:02:39 #28
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_9305711
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:00 schreef BAZZA het volgende:
Volgens mij was die "Blom" gewoon Willibrord Frequen.
Ik heb m'n best gedaan, maar ik kon Waldo niet vinden

(sorry )

Sterf moeilijk met een wraak
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:05:18 #29
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_9305752
Dit is opmerkelijk.

Ik zou graag weten of Balkenende hier van op de hoogte was, je weet maar nooit tegenwoordig.

If so, dan is dat een regelrechts provocatie aan het adres van Wouter Bos en z'n PvdA.

I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:06:20 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_9305777
JP flikt het weer, als je net denkt dat hij niet slechter kan zijn .

Zal me niets verbazen als straks het Nederlandse leger een land aan gaat vallen en JP op tv komt 'huh gaan we een land aanvallen?'.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:08:26 #31
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9305813
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:00 schreef MacManus het volgende:
Kamp krijgt hier vast nog problemen mee.

Draai om de oren van JPB kannie krijgen!

Het zou me niks verbazen als hij van JPB Zondag helemaal achter in de kerk moet zitten voor straf
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9305843
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:58 schreef Dezz het volgende:
Die Blom, wat een vent he
Tja, iedere Nederlander van boven de acht jaar weet dat de Nederlanders van de Britse fregatten zijn teruggetrokken omdat we niet actief meedoen, gaat ie daar vrolijk naast Tommy Franks staan die er gelijk misbruik van maakt. Nog een wonder dat ie niet even naar moeder de vrouw zwaaide in de camera.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:09:52 #33
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9305846
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:08 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als hij van JPB Zondag helemaal achter in de kerk moet zitten voor straf

Oh,

ik dacht dat voorin zitten de grootste straf was bij het CDA.

(bij de priester op schoot).

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_9305858
Een wat langer bericht met reacties uit de Nederlandse politiek...
quote:
Nederlander op podium naast VS-generaal Franks

De Amerikaanse opperbevelhebber Franks heeft zich tijdens zijn persconferentie over het verloop van de oorlog laten vergezellen door onder anderen Jan Blom, een Nederlandse luchtmachtofficier.

Nederland werd naast Australië, Denemarken en Engeland nadrukkelijk gepresenteerd als lid van de coalitie. De aanwezigheid van Blom is opvallend, omdat de Nederlandse regering heeft besloten de oorlog alleen politiek te steunen en niet militair.

Het ministerie van Defensie heeft nog geen commentaar. Ook premier Balkenende zei niet te weten dat er een Nederlandse militair bij de Amerikaanse staf aanwezig is. Een woordvoerder van Defensie laat weten dat minister Kamp pas vanavond zal reageren.

SP-fractieleider Jan Marijnissen heeft aangekondigd over het 'Nederlandse optreden' bij de geallieerden een spoeddebat aan te vragen. VVD-kamerlid Van Aartsen wijst erop dat Nederland al sinds de herfst van 2001 in het central command in de Verenigde Staten zit. "En dat houdt zich niet alleen bezig met Irak maar ook met bijvoorbeeld Afghanistan", aldus Van Aartsen.

CDA-kamerlid C. Eurlings reageert verrast op de aanwezigheid van de Nederlander op de persconferentie. Hij wil hier opheldering over van minister Kamp van Defensie, omdat met een dergelijk optreden "een verkeerd signaal wordt afgegeven, omdat wij militair niet meedoen aan de oorlog in Irak. Die meneer had daar niets te zoeken", aldus Eurlings.

PvdA'er Koenders noemt het een 'schokkend bericht waar direct opheldering over moet komen'. Koenders moet echter wachten op het televisieoptreden van Kamp vanavond. De Nederlandse luchtmachtofficier werd in de ogen van Koenders gepresenteerd als een deel van een coalitie waarin ook Nederland zat. "De vraag is hoe zich dat verhoudt tot de afspraken dat er geen militaire steun wordt gegeven", aldus Koenders.

bron

pi_9305931
*proest*

de linkerhand weet blijkbaar niet eens meer wat de rechter doet...

pi_9305944

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 22-03-2003 19:16]

zaterdag 22 maart 2003 @ 19:15:09 #37
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9305953
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:10 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
met nadruk op het woord aanwezigheid van Blom.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:16:04 #38
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_9305977
Ik denk echt dat dit een rattestreek is van de regering Bush.

Die eikels weten dondersgoed wat de politieke implicaties hiervan kunnen zijn op de lopende formatie. Kiezen ze blijkbaar voor een hun wat positiever gestemde regering dan die nu in de maak is.

En de brave gezagsgetrouwe nederlandse naieve officier laat zich wel misbruiken. Heeft ook niet genoeg politiek inzicht om dit in te zien.

I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:23:08 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9306112
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:37 schreef marlins het volgende:
Waarom vind ik dat niet vreemd? Bergingsbedrijf Smit is toch ook gevraagt om te helpen, dat is dan misschien niet militair, maar ze slepen militaire schepen?!.. dus ehhh
naja goed
Nee aan Smit verdienen we gewoon geld dan mag het natuurlijk wel.
pi_9306208
Titel gewijzigd (was "Nederland toch militaire steun ?")
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:27:04 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9306210
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:10 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind dat schokkend van koenders wel wat overdreven.

Wat ik nu begrijp heeft het ermee te maken dat er al jaren nederlanders meedraaien in central command en dat dit waarschijnlijk rust op een misverstand. Maar schokkend vind ik het niet hoor.

pi_9306239
Ach laat die Jan toch. Heeft ie ook weer een leuk dagje gehad en kan hij mooi aan z'n moeder vertellen dat ie naast Tommy Franks heeft gestaan.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:45:08 #43
35637 eurotrash
E U R O T R A S H
pi_9306621
fijn dat ons land in verderf word gestord de laatste ander half jaar door een stel kneuzen bovenste plank

nu dit weer.
where does the hurting stop vraag je je af.

moeten we niet Den Haag pre-emptive striken/ ff polticuspest constateren en preventief ruimen?

tjonge jonge, vroeger kon je trots zijn op je nederlands zijn....nu begin ik me soms te schamen. wat een stakkers.

When presented with a constantly limited horizon gradually you lose the urge to wonder what is beyond it.
pi_9306717
Hij schijnt daar te staan omdat we patriots in Turkije hebben en hij daarom dus lid van de staf is. Hij had zich alleen niet moeten laten ge(-mis)bruiken door op dat podium te gaan staan.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:52:36 #45
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9306790
Iedereen gaat voorbij aan de tekst van Franks die Nederland afficheerde als een _actieve_ coalitiegenoot. Ik denk dat we daar beter even op kunnen focussen, want dat vind ik erg onfris ruiken. Ik verwacht eigenlijk, minimaal, een stevig diplomatiek protest richting de VS hierover.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9306965
1 Nederlandse Officier, The end of the world...

Zeg M.ALTA.. smakelijke sig heb je... maar niet heus

[b]Remember to eat shit and die daily! That's right treehugger![/b]
  zaterdag 22 maart 2003 @ 20:27:42 #47
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_9307515
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:53 schreef sooty het volgende:
Hoezo doet Nederland niet mee ? Er zijn 300 man gestationneerd in Turkije met twee patriot raketeenheden.

Ook gezien op CNN: De Nederlandse militair Jan Blom op een persconferentie naast Tommy Franks, de Amerikaanse bevelhebber in de Golf.
Daar is het laatste nog niet over gezegd, politiek gezien.

22/3/03 Sooty stelt vast: Einde militaire carierre Jan Blom... Blom was een beetje dom

De man is Luitenant-Kolonel (Overste). Eén balk met twee sterren.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 20:27:48 #48
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9307518
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:16 schreef ExTec het volgende:

En de brave gezagsgetrouwe nederlandse naieve officier laat zich wel misbruiken. Heeft ook niet genoeg politiek inzicht om dit in te zien.

Ik heb meer het idee dat de militaire top zich niet laat sturen door de politiek in nederland en gewoon zelf wel doet wat ze willen.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 maart 2003 @ 21:38:55 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_9308521
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
Lijkt me dat dit eerder onder Defensie valt, Henk Kamp dus.

Premier kan zich echt niet bemoeien met alle details.

Details ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_9308706
quote:
Kamp betreurt aanwezigheid officier

Minister van Defensie Kamp betreurt de aanwezigheid van officier Jan Blom op de persconferentie van de Amerikaanse bevelhebber in de Golf, Tommy Franks.

Franks presenteerde Nederland als een van de deelnemers aan de coalitie. Ten bewijze daarvan werd hij geflankeerd door onder anderen Blom. Kamp zei in het Radio 1 Journaal dat Blom deel uitmaakt van het centraal commando in verband met de Patriots-levering aan Turkije.

Bloms aanwezigheid schiep het verkeerde beeld, zei Kamp, omdat Nederland het optreden tegen Irak wel politiek, maar niet militair steunt.

bron: Teletekst

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')