Heb genoten!
Moet je de vorige film van Guy Ritchie eens huren: "Lock, Stock and Two Smoking Barrels". Is ook helemaal te gek
GAAT ALLEN KIJKEN
Mooie vind ik ook dat de rol van Brad Pitt zeeeeeeer beperkt blijft.. die hij overigens wel goed vertegenwoordigt.. zeer veelzijdige acteur..
* Charlie's Angels = poep
* Famillie man = sentimentele poep
* Autumn in New York = cavia in de poep
* Meet The Parents = Redelijke poep (leukste stukjes al in de trailer gezien).
* Coyote Ugly = poep in lekkere verpakking
Kortom, Kerst was dit jaar op film gebied POEP!!!!
Voor de rest een beetje overschatte film. Wel leuk, maar niet meer dan een 7,5.
Snatch moet je niet naar de ondertiteling kijken maar op de echte Engelse uitdrukkingen etc. haal je er veeeeeel meer uit
Als je dat goed vond is dit zeker een aanrader..
quote:Unbreakable, Almost Famous, Billy Elliot.
Op 03 januari 2001 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Komt er eigenlijk binnenkort nog iets leuks uit? Het is toch bijna weer Oscar-tijd?
quote:
Op 03 januari 2001 14:11 scheet Strolie75 het volgende:harde stukjes, harde stukjes, harde stukjes POEP!!
quote:Tuurlijk, en Edward Norton is een goed acteur zeker?
Op 03 januari 2001 14:31 schreef Arcee het volgende:
The Perfect Storm vond ik net zo goed als Snatch.
quote:In aanvulling op Arcee: What Women Want, Cast Away, Miss Congeniality (2000)
Op 03 januari 2001 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Komt er eigenlijk binnenkort nog iets leuks uit?
quote:'t Schijnt dat het accent dat Brad P. in Snatch hanteert een knipoog naar The Devil's Own is. In die film is hij van Ierse kant enorm afgezeken, omdat zijn accent nergens op leek. Was mij persoonlijk niet opgevallen, ik vond het daarin ook goed klinken. Maar ik ben ook geen Ier.
Op 05 januari 2001 19:00 schreef Qarinx het volgende:
Jah.. Devil's Own doet ie het ook erg goed in..
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 06-01-2001 11:28]
quote:Tjah..Ier met Amerikaans accent zal ook niet geweldig klinken.. "t gaat om het idee zullen we maar zeggen...
Op 06 januari 2001 11:27 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat het accent dat Brad P. in Snatch hanteert een knipoog naar The Devil's Own is. In die film is hij van Ierse kant enorm afgezeken, omdat zijn accent nergens op leek. Was mij persoonlijk niet opgevallen, ik vond het daarin ook goed klinken. Maar ik ben ook geen Ier.
Maar ja, de oscar nominaties heeft ie niet gehaald [wat ik al wel verwacht had]... Alleen vanwege dat supervette accent had Brad Pitt al een oscar moeten krijgen!
Zie btw ook mijn naam...
Fuck it, ze speelden allemaal goed.. (nogmaals)
--------------------------------------------------------------------------------
Snatch viel behoorlijk tegen. Had het allemaal al eerder gezien. En zonder Brad Pitt had ie geen 7 van me gekregen.
Er zitten nog meer "eastereggs" in de dvd verborgen.
onder andere een aan elkaar gemonteerd stukje film met bijna alle scheldwoorden uit de film.
errrug leuk want in het begin van deze optie wordt gevraagd of je snel beledigd bent. druk je op ja, krijg je hetzelfde filmpje maar dan zijn alle scheldwoorden weggepiept ( jerry springer style )
Divx heerst
ps. zag trouwens dat iemand family man kut vond, ik vond hem goooed..
quote:Lock Stock is overal te vinden. En is ook zeker de moeite waard. Je moet bij deze alleen constant bij de les blijven, want als je 1 zinnetje mist, heb je meteen het dee dat de film niet meer klopt.
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:22 schreef Dagootje het volgende:
Tering wat een vette film.. zojuist gezien.. ben nu als een gek opzoek naar die andere film van hem.Divx heerst
ps. zag trouwens dat iemand family man kut vond, ik vond hem goooed..
en familiy man is een gigantische KUTfilm!!
Gisteren "The Mexican" gezien, kan hem iedereen aanraden zeer leuke film.
http://uk.imdb.com/Title?0236493
Met Julia Roberts en Brad Pitt.
Het duurt alleen nog wel effe denk ik voordat hij hier te zien is. Maar als hij er is, kijkkkee!!!!
Desondanks vind ik ze allebei top! Hilarische films met droge uitspraken..
Snatch vond ik wel iets beter wat het verhaal betreft..
Voor wie ze nog niet gezien heeft: huur ze allebei..
BTW: The Devil's Own was gewoon een totale kutfilm
quote:Ik ook!
Op woensdag 03 januari 2001 13:43 schreef Qarinx het volgende:
Wil even zeggen dat ik de film "Snatch" van regisseur Guy Ritchie echt super briljant vond... echt een aanrader voor iedereen die wel van droge humor houdt..!!Heb genoten!
Die scène met die negers and Bullet Tooth... Geweldig!
DESERT EAGLE 5.0
Trainspotting is wel vet...Lock Stock ken ik ook wel. Boondock Saints blijkt ook zoiets te zijn.
Iemand die er nog meer kent?
quote:Samenvatting:
Waar ging de film ook alweer over ?
Turkish and his rather strange accomplice Tommy get pulled into the world of match fixing by the notorious Brick Top. Things get complicated when the boxer they had lined up gets the shit kicked out of him by Pitt, a 'pike' as they call him. They then try to convince Pitt not only to fight for them, but to lose for them too. Whilst all this is going on, a huge diamond heist takes place, and a fistful of motley characters enter the story, including 'Cousin Avi', 'Boris The Blade', 'Franky Four Fingers' and 'Bullet Tooth Tony'. Things go from bad to worse as it all becomes about the money, the guns, and the damned dog!
Bron: www.imdb.com
Mening: goede film! een 7.5
quote:Deze bedoel je zeker?
Op maandag 6 augustus 2001 12:08 schreef Manono het volgende:[..]
Ik ook!
Die scène met die negers and Bullet Tooth... Geweldig!
DESERT EAGLE 5.0
The fact that you've got "Replica" written down the side of your gun. And the fact that I've got "Desert Eagle point five O" written on the side of mine, should precipitate your balls into shrinking, along with your presence.
Vreselijk goeie film
Als ze in die auto zitten en die "driver" kan er bijna niet uitkomen:
If he's a getaway driver, why the fuck cant he get away from me?
quote:volges mij ben ik een jaar te laat ofzo.....
Op dinsdag 4 februari 2003 11:06 schreef Hells_Angel het volgende:ja THE BOONDOCK SAINTS
die heb ik een jaar geleden gekocht op DVD en dat is 1 van mijn favoriete films van allemaal!
echt een superfilm!!
quote:Maakt niet uit eej. Boondock Saint is ook 1 van mij favourites. Snatch en Lock Stock vond ik ook super.
Op dinsdag 4 februari 2003 11:08 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
volges mij ben ik een jaar te laat ofzo.....
Vooral Brad Pitt met dat belachelijke accent van 'm.
En Boris spreek uit Boories...geweldig!
quote:he dodges bullets...
Op zondag 20 juli 2003 01:57 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Boris the Bulletdodger
Ik vind dit een hele coole film, een van de beste misdaadfilms die er zijn... Een hele leuke en erg gevarieerde cast. Heel veel grappige dia- en monologen, en het vertellerelement wordt echt ontzettend goed gebruikt in deze film...
Ook de verschillende verhaallijnen zitten nog eens goed in elkaar... .
Ontzettend goede film alles samen gewoon, kan er weinig anders over zeggen.
Nee, leuke film
quote:*cug*
Op zondag 20 juli 2003 08:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
he dodges bullets...
"Because he dodges bullets, Avi..."
quote:Het leukste blijft toch: Zie Germans...
Op woensdag 17 september 2003 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
*cug*
"Because he dodges bullets, Avi..."
quote:ook maar even verbeteren
Op donderdag 18 september 2003 11:23 schreef sweek het volgende:[..]
Het leukste blijft toch: Zie Germans...
.
Proper fucking heh? is ook wel leuk...
"Fuck me, hold tight, what's that?"
-"It's me belt, Turkish"
"No, Tommy, there's a gun in your trousers... Why do you have a gun in your trousers?"
-"It's protection"
"Protection from what, "ze Germans"? It's not like you gonna blow your bollocks off everytime you site down, is it?"
quote:Ach, het gaat er maar om dat je het juist uitspreekt..
Op donderdag 18 september 2003 11:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
ook maar even verbeteren
"Fuck me, hold tight, what's that?"
-"It's me belt, Turkish"
"No, Tommy, there's a gun in your trousers... Why do you have a gun in your trousers?"
-"It's protection"
"Protection from what, "ze Germans"? It's not like you gonna blow your bollocks off everytime you site down, is it?"
quote:Slechts 1x als ik me niet vergis... "Before "ze Germans" arive" enige andere anders-accenterig in de film van Turkish was "Or what? "You gonna bust a cap in his ass"?" (op zijn Amerikaans... )
Op donderdag 18 september 2003 11:52 schreef sweek het volgende:[..]
Ach, het gaat er maar om dat je het juist uitspreekt..
.
Komt trouwens nog een paar keer terug later in de film..
Supergaaf
quote:mwoah die vond ik tegenvallen
Op donderdag 18 september 2003 14:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Fans van Snatch (me included) kan ik ook the 51st State aanraden. Okk zo'n geweldige film met engelse humor en ook nog eens met Samuel L. JacksonSupergaaf
quote:Helemaal mee eens. Wordt vaak gezegt dat als je van Snatch enzo houdt je dit ook een geweldige film vind. (misschien omdat ze beide engels zijn ofzo), maar vind er totaal geen overeenkomst in zitten.
Op donderdag 25 september 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mwoah die vond ik tegenvallen
Snatch is vele male briljanter, origineler en weet ik veel wat niet meer
quote:Hmm, ik ga hem toch maar eens proberen...
Op donderdag 25 september 2003 11:09 schreef Hare het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Wordt vaak gezegt dat als je van Snatch enzo houdt je dit ook een geweldige film vind. (misschien omdat ze beide engels zijn ofzo), maar vind er totaal geen overeenkomst in zitten.
quote:Maar Lock, Stock is dan ook op z'n minst net zo geweldig als Snatch. Van dezelfde maker en omdat het zo'n succes was kreeg hij meer geld om nog zoiets te maken en wilde Brad Pitt maar al te graag meespelen. En het resultaat mocht er wezen!
Op donderdag 25 september 2003 11:11 schreef sweek het volgende:[..]
Hmm, ik ga hem toch maar eens proberen...
Net als Lock, Stock & 2 Smoking Barrels....
51st state is geheel iets anders.
quote:misschien komt het wel omdat ik de film niet kende en toevallig een keer huurde. Toen vond ik hem helemaal geweldig en vond ik het qua humor wel op Guy Ritchie style lijken. Vandaar
Op donderdag 25 september 2003 11:09 schreef Hare het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Wordt vaak gezegt dat als je van Snatch enzo houdt je dit ook een geweldige film vind. (misschien omdat ze beide engels zijn ofzo), maar vind er totaal geen overeenkomst in zitten.
-edit- ga Snatch zaterdag zeker weer kijken
Lock, Stock... ga ik heel binnenkort dus maar bekijken.
quote:Vooral doen
Op vrijdag 26 september 2003 17:19 schreef sweek het volgende:
Snatch is morgen, 27 september, om 22:00 op Veronica bij jullie.. Veel plezier allemaal.
.
Lock, Stock... ga ik heel binnenkort dus maar bekijken.
Kwa prijs zijn de DVD's ook wel interessant
quote:Het oude V8 is Veronica geworden. Waarschijnlijk kun je het nog gewoon op die frequentie ontvangen...
Op vrijdag 26 september 2003 21:13 schreef Bombie het volgende:
Blijken we hier in Wageningen toch geen Veronica meer te ontvangen, zeg.
We hebben nu... Nickelodeon! Jeuh!
Was daar met die bagger van voorheen niet zo rouwig om, maar met de leuke films in aantocht zuigt het toch bovengemiddeld
quote:Wageningen...
Op vrijdag 26 september 2003 21:38 schreef Gorro het volgende:[..]
Het oude V8 is Veronica geworden. Waarschijnlijk kun je het nog gewoon op die frequentie ontvangen...
quote:Brad Pitt is cool
Op vrijdag 26 september 2003 21:39 schreef GoLLeM het volgende:
Snatch is een stoere film, en Brad Pitt speelt erg cool!
quote:
And the fact that your guns say replica(ZOOM) and mine says Desert Eagle .50 should precipitate your balls into shrinking along with your presence. Now FUCK OFF!!
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 27-09-2003 18:26]
quote:toch wel grappig dat beide films in de imdb top 250 staan
Op zaterdag 27 september 2003 00:10 schreef Joppe het volgende:
De film heeft z'n momenten maar verder is het een schandalige herhaling van Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Seriously, Snatch is Lock Stock alleen dan in een andere jasje. Maar ja. Lock Stock vind ik overigens beter dan Snatch.
quote:Ik vind persoonlijk dat Snatch kwa dialoog, plot en camerawerk nog een behoorlijke stap verder gaat dan Lock, Stock...
Op zaterdag 27 september 2003 00:10 schreef Joppe het volgende:
De film heeft z'n momenten maar verder is het een schandalige herhaling van Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Seriously, Snatch is Lock Stock alleen dan in een andere jasje. Maar ja. Lock Stock vind ik overigens beter dan Snatch.
quote:[Tyrone just backed into Franky Four Fingers' van]
Op zaterdag 27 september 2003 21:49 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand mij een goede reden om deze film te gaan kijken?
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 21:54 schreef victorinox het volgende:[..]
[Tyrone just backed into Franky Four Fingers' van]
Tyrone: I didn't see it.
Vinny: It's a two fucking ton van Tyrone. Its not as though its a bag of fucking peanuts now is it?Tyrone: It was at a funny angle.
[All three turn and look back at the truck.]
Vinny: It's behind you Tyrone. When you reverse, things come at you tend to come from behind.
quote:dat is ook zo, het eindigt met fuckin' in the bushes van oasis
Op zaterdag 27 september 2003 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Vind het echt een goede film, en de soundtrack is ook heel mooi gekozen.
quote:Meesterlijk stukje is dat
Op zaterdag 27 september 2003 21:54 schreef victorinox het volgende:[..]
[Tyrone just backed into Franky Four Fingers' van]
Tyrone: I didn't see it.
Vinny: It's a two fucking ton van Tyrone. Its not as though its a bag of fucking peanuts now is it?
Tyrone: It was at a funny angle.
[All three turn and look back at the truck.]
Vinny: It's behind you Tyrone. When you reverse, things come at you from behind.
Dat hondje met dat piepdingetje ook
bullet dodging ...
geweldig is hij, toen vinnie Jones (naam alweer vergeten) op hem schoot in de gang
Hij was wel vermakelijk.
Pitt leuk en Del Toro erg goed.
aanrader!.
quote:Hehe en het kwam niet eens in beeld, toch is het een geweldig stukje
Op zondag 28 september 2003 22:03 schreef ASSpirine het volgende:
die ene rusbullet dodging ...
quote:De karakters zijn ook veel cooler in Snatch.
Op maandag 29 september 2003 15:02 schreef kamagurka het volgende:
Ik blijf erbij dat ik dit een veel leukere film vind dan lock stock whatever.. zitten echt hilarische momenten in. Niet in de laatste plaats benicio die weer erg op dreef is
quote:Idd! Dennis Farina
Op maandag 29 september 2003 15:09 schreef Manji het volgende:[..]
De karakters zijn ook veel cooler in Snatch.
Ik vind lock stock veel meer een standaard actiefilmpje en leentjebuur bij tarantino, terwijl ik deze film daar veel meer van vind losstaan.. hij is gewoon totaal hilarisch.
echt super goed gewoon.. Op deze site staan geluidsfragmenten van de film
quote:"Deggs? Oh, you mean doggs? Yeah, I like deggs"
Op maandag 29 september 2003 16:59 schreef Katie het volgende:
Do you like deks?
quote:Me moeder zou de videoband erin doen en programeren. Ik vroeg nog aan me moeder of de tijd goed was gezet van de videorecorder, die stond laatst niet goed. Ja hoor, hij staat nu goed. Ik de volgende dag kijken, staat de film er maar voor de helft op omdat de tijd een uur voor stond
Op zaterdag 27 september 2003 00:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Lock stock en snatch!! echt geweldig haha. Moet morgen weg maar de videorecorder is geprogrameert!!
moeders...
quote:16 euro en je hebt hem in een perfecte kwaliteit, geen pauzes en slijtvast...
Op maandag 29 september 2003 20:13 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Me moeder zou de videoband erin doen en programeren. Ik vroeg nog aan me moeder of de tijd goed was gezet van de videorecorder, die stond laatst niet goed. Ja hoor, hij staat nu goed. Ik de volgende dag kijken, staat de film er maar voor de helft op omdat de tijd een uur voor stond
moeders...
Mirwais - Disco Sciencequote:Op maandag 24 mei 2004 18:14 schreef Scarface_ het volgende:
ik vind die scene vet als die dikke gepakt word en tegelijker tijd moeten die honden die haas pakken...dat liedje wat je dan ook hoort echt vet!
Is alleen wel 2x zo duur voor een verschil van wehnah...quote:Op maandag 29 september 2003 20:59 schreef Smots het volgende:
tip: De Superbit-versie klinkt errrrrrrrrrrrrrrg lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |