Om maar even met de deur in huis te vallen: Dit is Gwyneth Paltrow in Shakespeare in Love!
En... eh.. Sjouke Hooijmaaijer was ook een keer met d'r blote kont in Zeg 'ns Aaaa te zien ..
zit je overigens ook op 't mokkelforum Scanman? Ik ken je overigens nog van je bbs; jaaaaaaaaaren geleden
Het lijkt er in eerste instantie wel op, maar als je een betere capture bekijkt van dezelfde scene, dan zie je dit:
Deze is dus toch off-topic, want er is geen sprake van naakt.
quote:Ik zit niet op mokkels... En dat je me van het bbs kent van heel lang geleden kan wel kloppen ja
Op maandag 17 maart 2003 22:06 schreef cosmick het volgende:
Heb je caps uit 'Zwarte Sneeuw'? Zowel van Tamar als van de andere actrices?
zit je overigens ook op 't mokkelforum Scanman? Ik ken je overigens nog van je bbs; jaaaaaaaaaren geleden![]()
quote:Die hebben we al gehad inderdaad, maar dit is ook Monique van de Ven, dit keer uit Brandende Liefde (ook een boek van Wolkers) :
Op maandag 17 maart 2003 22:15 schreef Marloekoe het volgende:
Turks Fruit zeker allaaang gehad?
quote:Was wel lachen
Op maandag 17 maart 2003 22:13 schreef scanman01 het volgende:En dat je me van het bbs kent van heel lang geleden kan wel kloppen ja![]()
quote:Thanks.
Zwarte sneeuw heb ik niet, maar wel captures van Tamara in de film "De Provincie". Niet echt een beroemde naaktscene, maar ik zal hem toch even plaatsen.
quote:heej, was dit niet die vreselijke film waarbij peter-jan rens nagesynchroniseerd was?!?
Op maandag 17 maart 2003 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Monique's tegenspeler in Brandende Liefde was trouwens Peter Jan Rens, ons allen bekend denk ik... Hij had een leuke scene met Monique bij het aanrecht.
quote:was dat niet die griet uit Vrouwenvleugel die in ene met John Jones ging? Zo ja, dan vind ik het wel vreemd dat ze er ± 20 jaar later nog wel "lekker" uitzag
Op maandag 17 maart 2003 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Nog een, voor mij, hele beroemde naaktscene. Ik wist niet wat ik zag en die tijd en was op slag verliefd! Dit is Marina de Graaf in 'Het Debuut'!
quote:Niet echt een straf lijkt me.
Op maandag 17 maart 2003 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Monique's tegenspeler in Brandende Liefde was trouwens Peter Jan Rens, ons allen bekend denk ik... Hij had een leuke scene met Monique bij het aanrecht.
quote:Klopt.... Ze was 15 geloof ik toen ze Het Debuut speelde. Die GErard Cox had toen wel een leuke rol om te spelen. "Het Debuut" is me eigenlijk altijd bijgebleven
Op maandag 17 maart 2003 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
was dat niet die griet uit Vrouwenvleugel die in ene met John Jones ging? Zo ja, dan vind ik het wel vreemd dat ze er ± 20 jaar later nog wel "lekker" uitzag
quote:Hij werd nagesynchroniseerd inderdaad. Ik vond het geen vreselijke film trouwens. Vooral de scenes met De Dijk zanger Huub van der Lubbe waren geweldig. En natuurlijk de blootscenes van Monique ook
Op maandag 17 maart 2003 22:54 schreef Relfie het volgende:
heej, was dit niet die vreselijke film waarbij peter-jan rens nagesynchroniseerd was?!?
quote:Zie je. Dat dacht ik wel. Ik heb nooit begrepen waarom eigenlijk, hij is ook gewoon nederlands ?!
Op maandag 17 maart 2003 23:13 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij werd nagesynchroniseerd inderdaad. Ik vond het geen vreselijke film trouwens. Vooral de scenes met De Dijk zanger Huub van der Lubbe waren geweldig. En natuurlijk de blootscenes van Monique ook
Nou ja, weet niet of de hele film vreselijk was, want ik herinner me alleen dat stukje met het aanrecht (daarom herkende ik het ook). Heb toen geloof ik niet meer verder gekeken.
quote:Dat is ook een hele goede inderdaad. Ik kon niet geloven dat de enorm preuts overkomende Molly Ringwald opeens zo'n scene deed in een film!
Op maandag 17 maart 2003 23:25 schreef sooty het volgende:
Molly Ringwald, bratpacker in 'Breakfast Club', in Malicious (1995).
De Dynasty generatie (van mijn leeftijd) zl Catherine als Amanda vast nog herinneren
quote:Hoe kon ik die vergeten tot nu toe?
Op maandag 17 maart 2003 23:49 schreef Citroentje het volgende:
Kim van Kooten in Zusje?
quote:Oef, die vond ik vroeger zo mooi
Op maandag 17 maart 2003 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Nog een beroemde naaktscene. 'Dynasty' ster Catherine Oxenberg liet voor het eerst in haar carriere de kleren vallen in de film "Time Served".De Dynasty generatie (van mijn leeftijd) zl Catherine als Amanda vast nog herinneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |