Internationaal
Colina
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 17-03-2003 20:14]
quote:Machlas
Op maandag 17 maart 2003 20:06 schreef Raging_Bull het volgende:
die aap van een Jol mag wel eens kappen met Nationaal fluiten. Hij is altijd tegen AJAX
quote:blijft deze toch open of wat
Op maandag 17 maart 2003 20:34 schreef golfer het volgende:
Zie ook:
Het centrale (foute) scheidsrechter topic
In Nederland is er niet een die ik vaker goed vind.
Colina en nielsen vind ik internationaal de betere scheidsrechters.
Uilenberg was ook een goeie, nog steeds jammer dat ie gestopt is/moest stoppen
Misschien heb ik wel een hekel aan hem omdat hij goed is.
De minsten vind ik Luinge (geen idee wat die gaat doen) en Bossen.
quote:Haverkort??????????????? Ben Blind bedoel je
Op dinsdag 18 maart 2003 17:41 schreef methodmich het volgende:
De beste ter wereld is voor mij Anders Frisk, in Nederland zie ik Ben Haverkort, ondanks foutjes, het liefst.De minsten vind ik Luinge (geen idee wat die gaat doen) en Bossen.
Goede: Jol, Braamhaar.
Matennaaier: Uilenberg met zijn column www.knvb.nl waarin hij zijn collega's afzeikt.
quote:Zou kunnen maar de laatste paar keer dat ik heb hem gezien heb ik me erg aan hem geergerd. En juist om het tegenovergestelde wat jij beweert: het doodfluiten, morsdood
Op dinsdag 18 maart 2003 17:47 schreef methodmich het volgende:
Haverkort moet nog wat bijleren, maar durft wel een beetje wat te laten gaan in plaats van alles dood te fluiten. Ben het met je eens dat ie soms iets te veel laat passeren, maar hij kan wel ver komen.
Herman Van Dijk de slechtste in Nederland.quote:Op maandag 17 maart 2003 19:58 schreef mr.Referee het volgende:
Ik vind hem tamelijk zwak.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:36 schreef edje34 het volgende:
Scheidsrechter Marcus Merk
Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:42 schreef pfaf het volgende:
Frisk is de beste, omdat hij de wedstrijd perfect aanvoelt.
Inderdaad. Maar de 3 andere wedstrijden floot hij perfect. NL-Por floot hij ook niet zo heel slecht. Hij koos echter een paar keer te veel voor de Portugese kant bij discutabele beslissingen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.![]()
Helemaal mee eens, spelers die zo onsportief zijn kunnen wat mij betreft meteen een rode kaart krijgen. Gelukkig kreeg Lauren die even later toch nog.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat scheidsrechter Fandel nu een daad heeft gesteld door Lauren een gele kaart te geven omdat hij om een kaart voor de tegenstander vroeg. Klasse vind ik dit, zo hoort het! Nu hoop ik dat meer scheidsrechters dit gaan doen.
Nijhuis, ja. Wel een mooie man om te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nijhuis bedoel je als andere Twent.
Dat gevoel dat Braamhaar er niet zo leuk vindt heb ik ook op de een of andere manier. Hij gaat denk ik door omdat hij toch op dit niveau is aanbeland, gelukkig met de situatie lijkt hij niet echt.
Italianen en Spanjaarden hebben van nature meer uitstraling lijkt het wel, scheidsrechters bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederlandse nivo is gewoon een drama
Blom? Dat is echt een drama. Zondag ook weer: de manier waarop hij die spelers vertelt dat ze rustig moeten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ijdeltuiterij zie je steeds vaker, is jammer. Ik vind het wel leuk hoe Blom zich ontwikkelt, kan wel een goeie worden denk ik.
Dat klopt ja, of het ligt aan de topspelers die beslissingen makkelijker accepteren. Het valt mij in ieder geval op dat de Nederlandse arbiters toch wel respect afdwingen in het buitenland. Bijna in elk land wordt er geklaagd over de 'eigen' scheidsrechters maar over de grens komt de waardering wel vaak naar boven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, en bovendien zien zij ze niet wekelijks. Geldt voor ons met het buitenland natuurlijk ook.
De meeste nederlanders kunnen niet objectief kijken naar een scheids. Als een scheids een beslissing neemt in het nadeel van jouw eigen cluppie, dan is het al gelijk een slechte scheids.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in het buitenland veel positiever zijn over onze scheidsrechters, hebben jullie dat ook?
Ik niet, zo veel grote wedstrijden fluiten ze namelijk niet. En er gaat ook al niemand naar het WK namens Nederland. Dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in het buitenland veel positiever zijn over onze scheidsrechters, hebben jullie dat ook?
Ook de VI gelezen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik niet, zo veel grote wedstrijden fluiten ze namelijk niet. En er gaat ook al niemand naar het WK namens Nederland. Dus dat valt allemaal wel mee.
Al is het van alle tijden. Zo was Mönchengladbach ooit woedend op Leo van der Kroft.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Noordpool UFC? Hoe komt een club aan zo'n naam?
quote:Waarom de naam NOORDPOOL ?
Omdat het in Uithuizen zo koud is?. Wel ligt Uithuizen aan de Noordgrens van Groningen, bij het Groninger Wad, maar de naam houdt allerminst verband met enig klimatologisch begrip. Neen, op voorstel van twee van de medeoprichters Jacob en Harm Frans besloot men hun club te noemen naar een van de boerderijen van Douwe Huizinga Bruins, alwaar zij werkten. Deze naam zegt de voetballer van heden niets, maar ouderen, en vooral noorderlingen, kenden Huizinga Bruins als hun vertegenwoordiger in de toen geheten " Nederlandsche Elftalcommissie". Verder heeft hij veel gedaan voor de verbreiding van de voetbalsport in Groningen.
En hij is/was ook leraar.. zondag Adorp tegen De Wilper Boys, topper in de 6e klasse.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef methodmich het volgende:
Zo is Mario van der Ende ook begonnen Stan en die eindigde met gebroken doelpalen en babbels met Maldini.
Ik ben onderwijzer en ontwikkelingswerker. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ben jij ook leraar van origine dan?
Let op de spits van Adorp, veel schwalbes.
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef methodmich het volgende:
Okee, leuk. Middelbaar onderwijs?
Nou, je komt er nog wel op terug na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik neem MM nooit serieus gelukkig.
Toch niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je komt er nog wel op terug na de wedstrijd.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Geen schwalbe gemaakt? Dan speelde vast de reservespits...
Zo eens in de drie wedstrijden bij mij. In de hoofdklasse is er in 95 procent van de gevallen een rapporteur.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Komen er nou vaak rapporteurs kijken?
Die hebben vaak enge trekjes. Ervaring is goud waard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is wel nodig ook. Je ziet daar echt een zeer wisselend niveau. Het beste kan je een jonge ambitieuze scheids hebben.
Zo'n oude gast zei: "Du bist de twoalfde man van Noardpoal of zoa??"quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Waren ze het niet met je beslissingen eens?
Het is mooi hoor, maar ik moet wel fit en goed voorbereid zijn, anders gaan ze met me op de loop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Stanley, je moet je belevenissen eens op gaan schrijven.
Oude mannetjes zijn vaak het ergst. Pas maar op als je ooit op De Zwaaier komt bij Kozakken Boys.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zo'n oude gast zei: "Du bist de twoalfde man van Noardpoal of zoa??"
Ik zeg: "Je moet lekker naar huis gaan en tegen je vrouw zeiken."
Ik kon wat weinig hebben en ik ben altijd verbaasd als keurige oude heren staan te schelden langs de lijn. Dat zijn dan corners of vrije trappen waar ze het niet mee eens zijn weet je wel. Kun je niets mee.
Dat zal dan KV Mechelen geweest zijn denk ik, in die tijd een topclub in België en heel even ook in Europa. Je kunt het altijd proberen, ik weet dat teamgenoten van jou het ook doen of gedaan hebben. Jullie zitten dichtbij het vuur natuurlijk bij GRC.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Jajong het volgende:
Ik zit er ook over te denken om scheidsrechter te worden, mijn vader was er een, mijn opa was er een, en beiden op zeer hoog niveau, mijn opa heeft Anderlecht met Koeman en Preudhomme nog gefloten volgens mij. Ik heb alleen een beetje t hart op de tong en ben bang dat ik ruzie ga zoeken met spelers
Ja Mechelen ja, dom.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat zal dan KV Mechelen geweest zijn denk ik, in die tijd een topclub in België en heel even ook in Europa. Je kunt het altijd proberen, ik weet dat teamgenoten van jou het ook doen of gedaan hebben. Jullie zitten dichtbij het vuur natuurlijk bij GRC.
Ruzie zoeken is altijd verkeerd natuurlijk, maar het is interessant voor jezelf te zien hoe je je houdt onder bepaalde omstandigheden en in welke richting je je ontwikkelt als je er meer ervaring in krijgt.
Ik probeer het me te herinneren.. help me even.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Even terug naar de profarbiters, want daarvan ken ik ineens een paar hondenlullen.
Kyros Vassaras was tijdens de wedstrijd PSV-Olympique Lyon blijkbaar vergeten sterke contactlenzen in te doen. Hij geeft Juninho (rugnummer 8) een gele kaart, terwijl zijn ploegmaat John Carew (rugnummer 9) de overtreding maakte.
Vorige week dinsdag was het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herinneren.. help me even.
Souisa ken ik wel, ik zal em vast wel oom moeten noemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is een Ambonese grens in het betaald voetbal. Hij komt uit Groningen. Bram Souisa heet hij volgens mij.
Ken je Isaac Risteruw ook toevallig? Hij is zo'n mooie gast.. altijd vrolijk. Fluit C-junioren volgens mij.
Aardige gast. Ik moest samen met hem shuttle run test doen afgelopen donderdag. Je weet bij welke club we dat deden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Souisa ken ik wel, ik zal em vast wel oom moeten noemen
Meld je bij de KNVB in Heerenveen aan voor de BOS: Basis Opleiding Scheidsrechters.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Jajong het volgende:
Hoe ga ik te werk als ik een scheidsrechterscarriere ambieer?
Zal es even wat informatie opvragenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Meld je bij de KNVB in Heerenveen aan voor de BOS: Basis Opleiding Scheidsrechters.
Souisa werd van het weekend genoemd. Kalou ging voor hem dansen ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Aardige gast. Ik moest samen met hem shuttle run test doen afgelopen donderdag. Je weet bij welke club we dat deden.
Overnemen..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef nednil het volgende:
Voor de liefhebbers een vraag : Wat moet de scheidsrechter beslissen als na het nemen van een hoekschop de bal op de lat blijft liggen ?
Wel overnemen, maar met een andere bal. Alleen een lekke bal kan blijven liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Overnemen..
Vorige week weer met pijn en moeite geslaagd voor de spelregeltoets..
Het antwoord is trouwens a. Motivatie: de overtreding wordt duidelijk door 1 partij gemaakt. Daarom geen scheidsrechtersbal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, hij was gemeen. Voorbeeld:
Een wisselspeler betreedt het speelveld om een bidon te pakken die was blijven liggen bij een blessurebehandeling. Je fluit af. Hoe hervat je het spel?
a. indirecte vrije trap op de plek waar de bal was
b. indirecte vrije trap op de plek waar de wisselspeler het veld betrad
c. scheidsrechtersbal op de plek waar de bal was
d. scheidsrechtersbal op de plek waar de wisselspeler het veld betrad
En wat moet hij doen als er 2 ballen in het spel zijn ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het antwoord is trouwens a. Motivatie: de overtreding wordt duidelijk door 1 partij gemaakt. Daarom geen scheidsrechtersbal.
Als er überhaupt onderbroken moet worden omdat er chaos ontstaat, dan wordt spel hervat met een scheidsrechtersbal, nadat de 'overbodige' bal verwijderd is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef nednil het volgende:
[..]
En wat moet hij doen als er 2 ballen in het spel zijn ?
Nee. Het spel dient onmiddellijk te worden onderbroken omdat die tweede bal als een "vreemd object" wordt gezien (kan ook een hond zijn).quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als er überhaupt onderbroken moet worden omdat er chaos ontstaat, dan wordt spel hervat met een scheidsrechtersbal, nadat de 'overbodige' bal verwijderd is.
Als er net een aanval bezig is, onderbreek je niet het spel voor een tweede bal aan de andere kant van het veld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef nednil het volgende:
[..]
Nee. Het spel dient onmiddellijk te worden onderbroken omdat die tweede bal als een "vreemd object" wordt gezien (kan ook een hond zijn).
En dat is hetzelfde met die reservespeler. Op het moment dat hij in het veld komt, is hij een "vreemd object"". Spel onderbreken en hervatten met scheidsrechterbal.
Een scheidsrechter kan NOOIT een veldstraf geven indien de overtreding niet op het veld door 1 van de 22 spelers is gemaakt.
De scheidsrechter kan de reservespeler een gele kaart geven. Maar wat kan hij doen als , theoretisch, iemand uit het publiek het doet ?
Overigens is die bidon in het veld een fout van scheidsrechter en hulpscheidsrechter : zij dienen er voor zorg te dragen dat er geen "vreemde objecten" in het veld zijn.
Sorry dat is de regel en toch ook logisch. De keeper of een van de verdedigers kan die bal aanzien voor de speelbal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als er net een aanval bezig is, onderbreek je niet het spel voor een tweede bal aan de andere kant van het veld.
Voetbal bestaat niet in theorie. Als je je niet kunt verplaatsen in de realiteit en [cliché] in de geest van de wedstrijd [/cliché], dan heeft het allemaal weinig zin.quote:
Je wist het toch ook zo goed van die reservespeler ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voetbal bestaat niet in theorie. Als je je niet kunt verplaatsen in de realiteit en [cliché] in de geest van de wedstrijd [/cliché], dan heeft het allemaal weinig zin.
Logisch nadenken gaat boven jouw regelboekje. Ik vind de richting waarin je nu gaat vervelend trouwens. Als je er niet tegen kan dat ik het met je oneens ben, moet je het zeggen, dan houd ik daar rekening mee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:30 schreef nednil het volgende:
[..]
Je wist het toch ook zo goed van die reservespeler ?
En die laatste opmerking getuigt van weinig overtuigingskracht.
Dus als "referee" lap je regels aan je laars.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Logisch nadenken gaat boven jouw regelboekje. Ik vind de richting waarin je nu gaat vervelend trouwens. Als je er niet tegen kan dat ik het met je oneens ben, moet je het zeggen, dan houd ik daar rekening mee.
Nee, je moet het niet zo star zien. De belangrijkste regel staat niet in het spelregelboekje en luidt: gebruik je gezond verstand.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef nednil het volgende:
[..]
Dus als "referee" lap je regels aan je laars.
We gaan er verder maar niet meer over discussiëren. Ik heb maar 21 jaar gefloten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, je moet het niet zo star zien. De belangrijkste regel staat niet in het spelregelboekje en luidt: gebruik je gezond verstand.
Het geval met de tweede bal is een goed voorbeeld.
Ik heb liever tien types zoals jij die nog enig respect hebben voor regels en autoriteit dan links anarchistisch tuig, maar je moet het niet overdrijven natuurlijk.
Dan snap ik het helemaal niet. Een speler stoomt op richting de goal van de tegenpartij, maar jij onderbreekt het spel omdat iemand een tweede bal in het veld gooit op de andere helft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef nednil het volgende:
[..]
We gaan er verder maar niet meer over discussiëren. Ik heb maar 21 jaar gefloten.
Riley fluit gewoon goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef bergkampf het volgende:
Die Merck van gister Barca-Chelsea en nu die eikel die Lyon-Psv fluit maken er een eigen show van. HET GAAT NIET OM JULLIE
Sorry vriend, maar dat is niet de regel. Die regel is sinds een jaar of 1, 2 gewijzigd in "een tweede bal hinderlijk in het spel", dus niet aan de andere kant van het veld. Verder kan ik aan je opmerkingen totaal niet zien dat je 21 jaar gefloten hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef nednil het volgende:
[..]
Sorry dat is de regel en toch ook logisch. De keeper of een van de verdedigers kan die bal aanzien voor de speelbal.
Ik zag de samenvatting en daar werd nogal de nadruk op gelegd. Ik kan het niet goed beoordelen, maar de rode kaart van Dingsdag leek me gewoon terecht, ondanks het feit dat de commentator schreeuwde dat hij de bal speelde. Slot speelde de bal en Dinsdag 'speelde' Slot, is wat ik meende te zien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef bergkampf het volgende:
Die Braamhaar floot bijzonder slecht NAC-Vitesse.
Vandaag Macedonië-Harkstede. In alle opzichten legendarisch en ook leuk. Uitslag: 2-1.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
Stan nog goede duels in het vooruitzicht?
Verkeerd gezien dus, meent ook de tuchtcommissie van de KNVB.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zag de samenvatting en daar werd nogal de nadruk op gelegd. Ik kan het niet goed beoordelen, maar de rode kaart van Dingsdag leek me gewoon terecht, ondanks het feit dat de commentator schreeuwde dat hij de bal speelde. Slot speelde de bal en Dinsdag 'speelde' Slot, is wat ik meende te zien.
Okee. Wat waren de mooie momenten?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vandaag Macedonië-Harkstede. In alle opzichten legendarisch en ook leuk. Uitslag: 2-1.
Ja, klopt. Dan snap ik niet dat die Slot gaat liggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verkeerd gezien dus, meent ook de tuchtcommissie van de KNVB.
Auw.quote:
FIFA gebruikt veel minder arbiters bij WK
31/3/2006 17:40
De FIFA heeft maar 23 scheidsrechters aangewezen om de 64 wedstrijden op het WK komende zomer in Duitsland te leiden. De wereldvoetbalbond gebruikte er vier jaar geleden nog 36.
De 23 gelukkigen komen uit 23 landen. Tijdens het wereldkampioenschap staat er een groep van zeven collega's paraat om in te vallen als een aangewezen arbiter niet kan fluiten door een blessure of ziekte.
De Belg Frank De Bleeckere en de Guatemalteek Carlos Batres zitten bij de uitverkorenen maar moeten nog wel de fysieke tests met goed gevolg afleggen. Het duo was daar door blessures niet toe in staat tijdens de stage in Frankfurt.
Er is geen Nederlandse scheidsrechter van de partij in Duitsland. Zelfs bij de grote groep van 44 kandidaten had de FIFA geen plaatsje over voor een Nederlandse leidsman.
Heb je ook De Wedstrijden gekeken?quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef brotherlouie98 het volgende:
Er was 1 minuut extra tijd, hij laat Roda 2 minuten schieten in de Ajax defensie, vervolgens schiet maduro de bal naar voren, waarna er 2 ajacieden alleen op de keeper af kunnen en dan fluit ie af.
Die vent mag echt nooit meer een wedstrijd voor ajax fluiten, gadverdamme zeg!
Hij zag het wel en had wel door kunnen laten gaan volgens de algemeen geldende normen en het belang van het (aantrekkelijke) voetbal.quote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het affluiten voor de rust vond ik geen fout, maar in de tweede helft was zijn voorkeur duidelijk.
ga me nou niet vertellen dat ze daardoor de wedstrijd hebben verlorenquote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef brotherlouie98 het volgende:
Er was 1 minuut extra tijd, hij laat Roda 2 minuten schieten in de Ajax defensie, vervolgens schiet maduro de bal naar voren, waarna er 2 ajacieden alleen op de keeper af kunnen en dan fluit ie af.
Die vent mag echt nooit meer een wedstrijd voor ajax fluiten, gadverdamme zeg!
Nope, niet alleen daardoor, zie mijn post erboven voor nog meer cruciale punten.quote:Op maandag 3 april 2006 07:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat ze daardoor de wedstrijd hebben verloren
Hoe slecht een scheidsrechter het ook doet, Bl;ind had gewoon zijn smoel moeten houden in de rust. Als prof je team op een dergeljike manier benadelen, dat doen ze zelfs in de 6e klasse afdeling niet meer.
In feite hebben ze door de scheidsrechter verloren. Dat affluiten kostte een doelpunt maar daar kun je over discussieren. Die penalty die niet gegeven werd, daarover valt niet te discussieren. Dan krijg je een andere wedstrijd, staat ajax voor, krijg Juanfran geen rood en wint Ajax die wedstrijd gewoon.quote:Op maandag 3 april 2006 07:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat ze daardoor de wedstrijd hebben verloren
Hoe slecht een scheidsrechter het ook doet, Bl;ind had gewoon zijn smoel moeten houden in de rust. Als prof je team op een dergeljike manier benadelen, dat doen ze zelfs in de 6e klasse afdeling niet meer.
Jullie hebben nog Luinge als vriend, veel clubs hebben niemand.quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef Reddiablo het volgende:
het niveau van de Nederlandse scheidsrechter ligt gewoon ontzettend laag.. al jaren klaag ik (en wij van ADO Den Haag) over het zeer matige en discutabele fluiten - maar het blijkt dat het wekelijke armoe troef is.
Bedankt voor het vertrouwen. Ik zal morgen nog even posten als het de moeite waard was. Vandaag is er ook veel afgelast, dus ik weet niet eens zeker of ik morgen aan de bak mag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nog een jaar of 7, dan zullen Stanley Climbfall en Danny Makkelie aantonen dat Nederland wel degelijk arbiters van niveau heeft!
1 vriendje... tel daar bij op de absolute haat van Van Dongen, Koopman (gelukkig gestopt!), Temmink, Bossen, Van Sichem.. en ik vergeet er nog een paar.... dan houd je niet veel overquote:Op maandag 3 april 2006 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie hebben nog Luinge als vriend, veel clubs hebben niemand.
Ja, Dick is ook lief - maar die mag dan weer nietquote:Op zondag 9 april 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
En Dick Jol mag er nooit fluiten natuurlijk, Reddiablo.
drie gele.quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Geen kaarten hoeven trekken Stan?
Aan die vraag te zien had je dezelfde serie als ik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het antwoord is trouwens a. Motivatie: de overtreding wordt duidelijk door 1 partij gemaakt. Daarom geen scheidsrechtersbal.
Had ook een 7.quote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Aan die vraag te zien had je dezelfde serie als ik?Ik had er overigens 7 goed, hoeveel jij?
Inderdaadquote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Had ook een 7.En daarna in de sneeuw de shuttle run.
Eén te fors uitgevoerde tackle, soort van wraakactie en twee keer voor het wegschieten van de bal. Tijdrekken was de hele tijd aan de gang en dit waren twee overduidelijke gevallen.quote:
Goede scheidsquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, Vink is een eng mannetje.
Ja, i.c.m. met wedstrijdformulier.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Hoe moeten jullie die spelerspassen gaan controleren trouwens? Vooraf kijken?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Houd ons op de hoogte. Als je over 20 jaar afscheid neemt met een WK-finale, ga ik je biografie schrijven. Van FOK! tot Florence. Want daar houden ze dan de finale uiteraard.
Interessant, dit zijn namelijk mooie toernooienquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef Suijk het volgende:
Als er nog vrijwilligers rondlopen:
http://www.fcomniworld.nl/bvo/default.asp?MenuItem=20&id=163
En toen en toen en toen ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn AtDaMotDaMotDa. Ook voor jou wil ik wel biograaf worden, indien nodig.
Het begon met een fluit in de Achterhoek
Stoer! Laat het even weten als je een reactie krijgt..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
mailtje gedaan, misschien dat het wat wordt
Ik vond hem wel goed, trapte niet in dat spaanse toneel en gaf geel voor mekkeren.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
Vanavond is er weer een omhoog gevallen ambtenaar een wedstrijd aan het verkloten.
Je weet niet wat hij gezegd heeft, misschien wel 'hondelul' ofzo. Over het algemeen kunnnen scheidsrechters wel wat commentaar hebben hoor, alleen niet te fel en niet te persoonlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef Bjoro het volgende:
Wat ook belachelijk was....die spits (nr99) krijgt geel omdat hij protesteert tegen het affluiten wegens buitenspel.
Uit de herhaling blijkt hij helemaal niet buitenspel te staan, vind ik dat ze die gele kaart ook moeten schrappen !
tja, zit ook wat inquote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij gezegd heeft, misschien wel 'hondelul' ofzo. Over het algemeen kunnnen scheidsrechters wel wat commentaar hebben hoor, alleen niet te fel en niet te persoonlijk
kan wel...gebeurt niet veel, maar spelers weten ook wel dat ze niet te lang door moeten mekkeren als ze al geel hebben !quote:Op donderdag 20 april 2006 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even gewoon een vraagje; als je een speler geel geeft voor commentaar op de scheids, en hij gaat door; geef je dan nog een geel meteen? ("Waarom geef je me geel man!" oid; scheldwoorden niet uitgesloten.).
Interessant topic om te lezen, tho.
Ik heb iemand wel eens geel gegeven voor protesteren, toen hij vervolgens weg liep riep hij "sukkel" toen hij zich omgedraaid had. Toen kon hij er direct af met direct roodquote:Op donderdag 20 april 2006 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even gewoon een vraagje; als je een speler geel geeft voor commentaar op de scheids, en hij gaat door; geef je dan nog een geel meteen? ("Waarom geef je me geel man!" oid; scheldwoorden niet uitgesloten.).
Interessant topic om te lezen, tho.
Is het ook, je moest eens weten hoeveel spelers / leiders / Fokkers de regels niet kennenquote:
vond alle 3 de rode kaarten terecht hoor !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef methodmich het volgende:
Die Braamhaar toch... Zat ook niet echt "lekker in de wedstrijd."
Stan, waar blijf je? De eredivisie heeft je nodig!
Rood voor Pienaar was belachelijk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vond alle 3 de rode kaarten terecht hoor !
hij had Kuijt misschien een strafschop kunnen geven, maar voor de rest deed hij het wel aardig !
(ik heb alleen de samenvatting gezien hoor !)
de bal was al zeker 5 seconden weg en hij schopt hem gewoon vol voor z'n flikker, dat is in mijn ogen maar 1 straf, rood !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rood voor Pienaar was belachelijk!
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef Bjorn81 het volgende:
Roelof Luinge is volgens de juryleden van Specsavers de beste arbiter van het afgelopen seizoen. Luinge voelt collega-scheidsrechters Ben Haverkort en René Temmink in zijn nek hijgen.
bron: FC Update
ik weet niet of ze wel de goede bril op hebben, maar deze arbiter heeft toch wel een aantal discutable beslissingen genomen dit seizoen...!!
Misschien toch maar een brilletje van Pearl![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rood voor Pienaar was belachelijk!
Nou, hij was te laat, maar wilde het spel afstoppen. Geel, meer niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de bal was al zeker 5 seconden weg en hij schopt hem gewoon vol voor z'n flikker, dat is in mijn ogen maar 1 straf, rood !
loop hem dan gewoon omver, maar hij schopte gewoon !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, hij was te laat, maar wilde het spel afstoppen. Geel, meer niet.
en ik ben blij dat ze dat soort dingen nog gewoon op deze manier bestraffen !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Tja, het was niet de slimste actie, maar toch vond ik het overdreven.
normaal heb je toch de gele in je borstzak en de rode in je kontzakquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:46 schreef borisz het volgende:
braamhaar floot goed, alle kaarten waren terrecht
trouwens voor de scheidsrechters hier, in welke zak(borst, broekzak ed) hebben jullie je kaarten?
Ik heb ze bij elkaar in een zakje op mijn heup. Ga toch eerst naam en/of nummer opschrijven, dan heb ik alle tijd om rustig de goede kleur uit te zoeken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:46 schreef borisz het volgende:
braamhaar floot goed, alle kaarten waren terrecht
trouwens voor de scheidsrechters hier, in welke zak(borst, broekzak ed) hebben jullie je kaarten?
Je geeft toch geen direct rood als iemand sukkel roept?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:16 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik heb iemand wel eens geel gegeven voor protesteren, toen hij vervolgens weg liep riep hij "sukkel" toen hij zich omgedraaid had. Toen kon hij er direct af met direct rooddat was dus geel EN een keer rood binnen 1/2 minuut.
zag het ook ja...een wit boekje/papiertje tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb ze bij elkaar in een zakje op mijn heup. Ga toch eerst naam en/of nummer opschrijven, dan heb ik alle tijd om rustig de goede kleur uit te zoeken.
Heeft iemand gisteren ook gezien dat de scheidsrechter bij Groningen-AZ zijn boekje omhoog stak ware het een kaart?
Ja.. alleen weet ik nu niet meer wie die scheidsrechter was.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag het ook ja...een wit boekje/papiertje toch
van Egmond was dat volgens mijquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. alleen weet ik nu niet meer wie die scheidsrechter was.
Wel frappant dat grensrechter Meints uit Grootegast (dichtbij Groningen) aangesteld werd voor deze wedstrijd of misschien is dat wel helemaal niet frappant.
Dick v Egmond toch ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. alleen weet ik nu niet meer wie die scheidsrechter was.
Wel frappant dat grensrechter Meints uit Grootegast (dichtbij Groningen) aangesteld werd voor deze wedstrijd of misschien is dat wel helemaal niet frappant.
Prima te doen hoor. Slechts, wat is het, 2.5 uur in de auto heen en 2.5 uur terug?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik vind die toewijzingen soms hoogst opmerkelijk. Laatst had ASWH in een thuisduel een arbitraal trio uit omgeving Leeuwarden. Lekker op je zaterdagmiddag.
Dus welquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je geeft toch geen direct rood als iemand sukkel roept?
klinkt als een "eens-maar-nooit-meer-damesvoetbal" aktiequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren mijn debuut gemaakt op landelijk niveau in de eerste klasse B van het damesvoetbal. Ik moest invallen en de wedstrijd was hier in de stad. Zondag gelukkig weer heren fluiten.
Ik was helemaal uit m'n ritme door dat flipperkastvoetbal, maar verder was het wel leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt als een "eens-maar-nooit-meer-damesvoetbal" aktie
vorig jaar was er in de hoofdklasse van de dames een wedstrijd nodig op neutraal terrein om het kampioenschap te beslissen. Onze club was de gelukkige !quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik was helemaal uit m'n ritme door dat flipperkastvoetbal, maar verder was het wel leuk.
quote:UEFA back Sheva strike
UEFA have taken Milan’s side in the debate over Andriy Shevchenko’s disallowed goal against Barcelona on Wednesday.
The Ukrainian’s strike was chalked off by referee Markus Merk for an alleged push on Barcelona defender Carles Puyol.
However, Milan were adamant that Shevchenko had not made contact and those claims have now been vindicated by video evidence.
The decision proved costly for Milan who were eliminated after losing 1-0 on aggregate, and may prove to be equally costly for the German official.
While he has been almost universally recognised as the most reliable official in the game since the retirement of Pierluigi Collina, Merk now will not be allowed to referee any game involving Italy – and possibly Ukraine – in the forthcoming World Cup.
The 42-year-old German had been the favourite to be handed the Final of the tournament, but this also now appears unlikely.
Despite his impeccable record, this is not the first time that Merk has found himself at the centre of controversy.
In 2001 he awarded a hotly-debated indirect free kick to Bayern Munich in the last minute of the final game of the season against Hamburg. The kick was converted and won the Reds the Bundesliga title at the expense of Schalke.
The decision proved to be correct but Merk has never been given a Schalke home match since for fear of violence against him.
Je moet een keer de Heerjansdames fluiten joh, altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren mijn debuut gemaakt op landelijk niveau in de eerste klasse B van het damesvoetbal. Ik moest invallen en de wedstrijd was hier in de stad. Zondag gelukkig weer heren fluiten.
Voetballende vrouwen zijn meestal niet bijster aantrekkelijkquote:Op zondag 30 april 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Kan je heel dubbel uitleggen AtDaMotDaMotDa, maar dat is ongetwijfeld je bedoeling.
Stan in ieder geval niet gehinderd door de charmes van de dames bij het al dan niet fluiten?
Ach ja, maar de ratio is niet bijster hoog. Doe mij maar een hockeyteamquote:Op zondag 30 april 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Niet allemaal nee, maar sommige wel Jajong.
quote:Op zondag 30 april 2006 17:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De dameswedstrijd van donderdag was wel leuk, omdat ik aan beide kanten een aantal speelsters kende, maar er speelden ook vrij veel hele jonge meisjes mee van een jaar of vijftien, zestien.
Vandaag daverend duel bij de heren, Niekerk-Noordpool UFC, tot een goed einde gebracht. Het blijft nog steeds leuk.
Jajong, ik zag je vrijdagavond voor de Vlaamsche nog..
Ik achtte het gezelschap waar je mee was plezieriger dan mijzelf en ik was onderweg naar de hossende massa voor de 9e Cirkel om daar een vriend te treffen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:33 schreef Jajong het volgende:
[..]! Daar was ik inderdaad ja. Waarom zei je niks dan
.
Welk gezelschap? Die verdwaalde josti's van een vrienden van me?quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik achtte het gezelschap waar je mee was plezieriger dan mijzelf en ik was onderweg naar de hossende massa voor de 9e Cirkel om daar een vriend te treffen.
Erg jong inderdaad. Nog kaarten getrokken bij de mannen?quote:Op zondag 30 april 2006 17:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De dameswedstrijd van donderdag was wel leuk, omdat ik aan beide kanten een aantal speelsters kende, maar er speelden ook vrij veel hele jonge meisjes mee van een jaar of vijftien, zestien.
Vandaag daverend duel bij de heren, Niekerk-Noordpool UFC, tot een goed einde gebracht. Het blijft nog steeds leuk.
Jajong, ik zag je vrijdagavond voor de Vlaamsche nog..
Moehaha! Ik bedoel een dame ja.. maar viel me niet op dat ze zo lang was.. ik moest in een split second beslissen en ik krijg al altijd het verwijt dat ik niet 'doorloop'.quote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Welk gezelschap? Die verdwaalde josti's van een vrienden van me?. Of zag je me toevallig net toen ik belaagd werd door een dame die net zo lang als ik was
. Dat was niet zo plezierig
.
Soms moet je even laten zien waar de grenzen liggen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eén gele kaart voor een prutser die bij ieder duel niet naar de bal keek. Had 'm achteraf liever op zak gehouden, maar ja, niets meer aan te doen.
Hmm, kon ook de vriendin van een vriend van me geweest zijn. Die is juist weer heel erg kleinquote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moehaha! Ik bedoel een dame ja.. maar viel me niet op dat ze zo lang was.. ik moest in een split second beslissen en ik krijg al altijd het verwijt dat ik niet 'doorloop'.
Zij moet het geweest zijn! Daarbij.. je schrikt je dood als een wildvreemde op je schouder tikt en zegt: "whaaaaazzup, Stanley Climbfall hier.."quote:Op zondag 30 april 2006 17:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm, kon ook de vriendin van een vriend van me geweest zijn. Die is juist weer heel erg klein. En ja dat verwijt krijg ik ook altijd
.
Ik ergerde me gewoon aan het feit dat hij niet naar de bal keek. Ik had ergens in de eerste helft al tegen hem gezegd: "Laatste keer!" dus het publiek wilde bij iedere volgende overtreding van hem geel zien. Dat was wel vermakelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Soms moet je even laten zien waar de grenzen liggen.
Daar heb je ook wel een puntquote:Op zondag 30 april 2006 18:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zij moet het geweest zijn! Daarbij.. je schrikt je dood als een wildvreemde op je schouder tikt en zegt: "whaaaaazzup, Stanley Climbfall hier.."
Staat daar nog een beetje publiek, zulke potjes?quote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ergerde me gewoon aan het feit dat hij niet naar de bal keek. Ik had ergens in de eerste helft al tegen hem gezegd: "Laatste keer!" dus het publiek wilde bij iedere volgende overtreding van hem geel zien. Dat was wel vermakelijk.
Ondanks de regen twee volgepakte zijlijnen: Niekerk kon de laatste periode pakken en Noordpool is in de race voor het kampioenschap. Het was de op een na laatste speeldag. Superspannend!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staat daar nog een beetje publiek, zulke potjes?
Uhm, ik ben het met je eens dat Vink dramatisch was en ok de dingen die je hier opnoemt kloppen, maar dat gold ook de andere kant op hoor wat betreft PSV. Vink floot over het algemeen gewoon heel erg slecht.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was Vink dramatisch vandaag bij Ajax - PSV zeg. Verschrikkelijk. Wat een vervelend mannetje ook.
De rode kaarten sloegen nergens op, het missen van de handsbal van Lamey was schandalig, het niet zien van de overduidelijke natrappende beweging van Gomes. De gele kaart van Sneijder op het eind, alleen geel voor Huntelaar.
Trieste kerel en totaal incapable om een wedstrijd op niveau te leiden.
ik vond het wel meevallen, hoewel de gele kaart wel erg los in zijn borstzakje zat. Maar die handsbal had hij niet mogen missen (maar dit mag je ook de assistenten aanrekenen)quote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ik ben het met je eens dat Vink dramatisch was en ok de dingen die je hier opnoemt kloppen, maar dat gold ook de andere kant op hoor wat betreft PSV. Vink floot over het algemeen gewoon heel erg slecht.
Probleem was dat het ene moment de gele kaarten je om de oren vlogen en het andere moment hij werkelijk waar alles door liet gaan, of gewoonweg geen kaart gaf terwijl je er wel een zou verwachten.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen, hoewel de gele kaart wel erg los in zijn borstzakje zat. Maar die handsbal had hij niet mogen missen (maar dit mag je ook de assistenten aanrekenen)
Lamey zag die bal nooit aankomen, dus onbewust en bovendien stond er geen neusje in de buurt, kon goed begrijpen dat ie door liet gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was Vink dramatisch vandaag bij Ajax - PSV zeg. Verschrikkelijk. Wat een vervelend mannetje ook.
De rode kaarten sloegen nergens op, het missen van de handsbal van Lamey was schandalig, het niet zien van de overduidelijke natrappende beweging van Gomes. De gele kaart van Sneijder op het eind, alleen geel voor Huntelaar.
Trieste kerel en totaal incapable om een wedstrijd op niveau te leiden.
Dat van Sneijder was inderdaad heel vreemd, dat hij dat toeliet !quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lamey zag die bal nooit aankomen, dus onbewust en bovendien stond er geen neusje in de buurt, kon goed begrijpen dat ie door liet gaan.
Als er iets is wat ik niet kon begrijpen, is dat op het moment dat ie z'n 2e geel voor Galasek greep, hij het kennelijk pikt dat Sneyder hem eerst tegen de borst duwt, en op het moment dat ie het rood in de lucht steekt, ook nog eens dat Sneyder z'n arm naar beneden wil slaan.
Maar hij ging aan weerszijden veelvulig in de fout, dat zeker.
Tsja, het blijft een dubieus voorval.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lamey zag die bal nooit aankomen, dus onbewust en bovendien stond er geen neusje in de buurt, kon goed begrijpen dat ie door liet gaan.
Als er iets is wat ik niet kon begrijpen, is dat op het moment dat ie z'n 2e geel voor Galasek greep, hij het kennelijk pikt dat Sneyder hem eerst tegen de borst duwt, en op het moment dat ie het rood in de lucht steekt, ook nog eens dat Sneyder z'n arm naar beneden wil slaan.
Maar hij ging aan weerszijden veelvulig in de fout, dat zeker.
Jij vond alle gele kaarten terecht ?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat van Sneijder was inderdaad heel vreemd, dat hij dat toeliet !
verder vond ik die rode kaartenn niet vreemd hoor, gewoon in beide gevallen een terechte 2 terechte gele kaarten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |