Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:42 schreef pfaf het volgende:
Frisk is de beste, omdat hij de wedstrijd perfect aanvoelt.
Inderdaad. Maar de 3 andere wedstrijden floot hij perfect. NL-Por floot hij ook niet zo heel slecht. Hij koos echter een paar keer te veel voor de Portugese kant bij discutabele beslissingen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.![]()
Helemaal mee eens, spelers die zo onsportief zijn kunnen wat mij betreft meteen een rode kaart krijgen. Gelukkig kreeg Lauren die even later toch nog.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat scheidsrechter Fandel nu een daad heeft gesteld door Lauren een gele kaart te geven omdat hij om een kaart voor de tegenstander vroeg. Klasse vind ik dit, zo hoort het! Nu hoop ik dat meer scheidsrechters dit gaan doen.
Nijhuis, ja. Wel een mooie man om te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nijhuis bedoel je als andere Twent.
Dat gevoel dat Braamhaar er niet zo leuk vindt heb ik ook op de een of andere manier. Hij gaat denk ik door omdat hij toch op dit niveau is aanbeland, gelukkig met de situatie lijkt hij niet echt.
Italianen en Spanjaarden hebben van nature meer uitstraling lijkt het wel, scheidsrechters bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederlandse nivo is gewoon een drama
Blom? Dat is echt een drama. Zondag ook weer: de manier waarop hij die spelers vertelt dat ze rustig moeten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ijdeltuiterij zie je steeds vaker, is jammer. Ik vind het wel leuk hoe Blom zich ontwikkelt, kan wel een goeie worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |