abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23444357
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:42 schreef pfaf het volgende:
Frisk is de beste, omdat hij de wedstrijd perfect aanvoelt.
Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 20 november 2004 @ 12:54:02 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23444535
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.
Inderdaad. Maar de 3 andere wedstrijden floot hij perfect. NL-Por floot hij ook niet zo heel slecht. Hij koos echter een paar keer te veel voor de Portugese kant bij discutabele beslissingen.
pi_23451429
Lubos Michel vind ik ook een goede altijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23451454
alle nederlandse scheidsrechters zijn triest.
OJAAJOH?
pi_23554358
Ik hoop dat scheidsrechter Fandel nu een daad heeft gesteld door Lauren een gele kaart te geven omdat hij om een kaart voor de tegenstander vroeg. Klasse vind ik dit, zo hoort het! Nu hoop ik dat meer scheidsrechters dit gaan doen.
That's all folks!
pi_23554508
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat scheidsrechter Fandel nu een daad heeft gesteld door Lauren een gele kaart te geven omdat hij om een kaart voor de tegenstander vroeg. Klasse vind ik dit, zo hoort het! Nu hoop ik dat meer scheidsrechters dit gaan doen.
Helemaal mee eens, spelers die zo onsportief zijn kunnen wat mij betreft meteen een rode kaart krijgen. Gelukkig kreeg Lauren die even later toch nog.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_23561626
Gelijk rood vind ik voor zoiets overdreven, geel is genoeg.
That's all folks!
pi_23562981
Gisteren bij Bremen was de ref. ook erg triest, die floot alle acties van Cruz af, gaf hem geel, een vage pingel tegen en toen besloot Mancini maar om hem eraf te halen.

Z'n vervanger, Martins, scoorde meteen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34165392
Even omhoog met dit topic.

Wat vinden jullie van het beleid met betrekking tot de scheidsrechters, slaat de KNVB niet door met verjongen em het toewijzen van de belangrijke wedstrijden aan de jonge garde of zijn ze goed bezig zo?

[ Bericht 27% gewijzigd door -Vaduz- op 17-01-2006 17:15:49 ]
That's all folks!
pi_34165830
Vink is verreweg de slechtste, Jol en Wiedemijer vind ik wel aardig.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:24:34 #36
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34165931
Het pushen van Braamhaar, Kuipers en die andere Twent met dat mooie donkere haar, is ronduit vreemd. Laat scheidsrechters gewoon promotie afdwingen door prestaties en plezier in hun werk. Bij Braamhaar heb ik wel eens de indruk dat hij het zelf helemaal niet zo leuk vindt. Dat hij bij de KNVB werkt zal geen nadeel zijn voor hem wat betreft promoties en dergelijke.

Jol is een natuurtalent.
pi_34166366
Nijhuis bedoel je als andere Twent.

Dat gevoel dat Braamhaar er niet zo leuk vindt heb ik ook op de een of andere manier. Hij gaat denk ik door omdat hij toch op dit niveau is aanbeland, gelukkig met de situatie lijkt hij niet echt.
That's all folks!
pi_34166716
Ah, ik hoop dat Danny Makkelie een eind gaat komen.

Wie ik ronduit zwak vind is die Kevin Blom.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:12:42 #39
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34181443
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nijhuis bedoel je als andere Twent.

Dat gevoel dat Braamhaar er niet zo leuk vindt heb ik ook op de een of andere manier. Hij gaat denk ik door omdat hij toch op dit niveau is aanbeland, gelukkig met de situatie lijkt hij niet echt.
Nijhuis, ja. Wel een mooie man om te zien.

Kuipers was al arrogant bij Emmen-Go Ahead dit seizoen, dan ben je echt een pedante lul. Jol fluit Go Ahead-Zwolle even goed als Feyenoord-Ajax. Dan heb je dus plezier in wat je doet en ben je geen totale ijdeltuit.
pi_34181791
Ijdeltuiterij zie je steeds vaker, is jammer. Ik vind het wel leuk hoe Blom zich ontwikkelt, kan wel een goeie worden denk ik.
That's all folks!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:21:54 #41
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34181854
Blom vind ik ook wel ok. Die rode vind ik ook stoer, volgens mij heet hij van Meenen.
pi_34181951
Ja, die kijkt altijd zo vreemd uit z'n doppen, is wel een erg rechtlijnig figuur. Het is of zwart, of wit.
That's all folks!
pi_34182140
Nederlandse nivo is gewoon een drama
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:29:30 #44
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34182231
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederlandse nivo is gewoon een drama
Italianen en Spanjaarden hebben van nature meer uitstraling lijkt het wel, scheidsrechters bedoel ik dan.

Ik ben persoonlijk een fan van de Engelse scheidsrechters. Ik weet heus wel dat ze ook fouten maken, maar de hele stijl spreekt me erg aan.
pi_34183251
Maar die hele stijl valt niet te kopiėren hier, daar is de voetbalcultuur niet naar.
That's all folks!
pi_34202071
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ijdeltuiterij zie je steeds vaker, is jammer. Ik vind het wel leuk hoe Blom zich ontwikkelt, kan wel een goeie worden denk ik.
Blom? Dat is echt een drama. Zondag ook weer: de manier waarop hij die spelers vertelt dat ze rustig moeten doen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:14:09 #47
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_34202246
Blom, Luinge, Haverkort, Wgereef en Jol, stuk voor stuk dramatisch...de rest is acceptabel voor NL maatstaven..

Internationaal geen idee, meeste Engelse scheidsrechters zijn wel goed geloof ik, Spanjaarden zwaaien met kaarten en Colina noemt iedereen al...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:50:28 #48
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34208762
Internationaal ken ik geen goede scheidsrechter sinds het vertrek van Pierluigi Collina. Slechte scheidsrechters komen volgens mij uit Frankrijk. De Italiaanse scheidsrechters van tegenwoordig zullen helaas niet meer aan het niveau van Collina kunnen tippen. Ik geef mezelf het advies meer naar buitenlandse arbiters te kijken.

Van de Nederlandse scheidsrechters vind ik Kevin Blom (scheidsrechter die zich als een blonde primadonna gedraagt) en Pieter Vink (woordgrap: Blind+Vink is blindevink) een ware belediging voor het predikaat topscheidsrechter. Bas Nijhuis is een stuk beter (wat ik bedoel mogen jullie invullen).

Topscheidsrechters zijn Roelof Luinge, Dick Jol en René Temmink. De reden waarom we op het WK geen enkele scheidsrechter uitvaardigen, is omdat de scheidsrechters het OV-controleurgedrag hebben: ze komen nooit opdagen en zien zware overtredingen te vaak door de vingers.
pi_34212057
Jan Wegereef vind ik ook huilen met de pet op.
www.thuisuiteten.nl
pi_34212779
Waarom was Wegereef er in 2002 eigenlijk bij dan? En hoe gaat dat volgend jaar? Lopen de scheidsrechters uit Nicaragua en Tibet er dan wel? Dat vind ik dan ook wel wel weer krom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')