Jaja, de beroemde bulderende zielenknijper uit de Oprah show heeft nu
zijn eigen programma. Vanaf morgen elke werkdag te zien op Yorin om 23:00 uur. .
Zie ook: http://www.drphil.com/
Ik ben erg benieuwd. Ik vond het wel erg okee bij Oprah
quote:Jaa klopt wel, maar het is gewoon zoooooooo geweldig als ie die mensen de waarheid vertelt !!! Zoals die ene vrouw die iets had met een vent van 40 die nog thuis woonde....*hahahaha*
Op zondag 16 maart 2003 20:11 schreef Herfst het volgende:
Die gast praat echt de hele tijd poep, ik heb 'm wel eens gezien bij Oprah en alles wat hij verteld is zo vaag mogelijk uitgelegd zodat je het op 5 verschillende manieren kunt opvatten, en vaak ook nog erg tegenstrijdig.
had hij een paar meisjes in de studio die spijt er van hadden dat ze op hun veertiende hun vriendje gepijpt hadden en dan vroeg hij ze voor de camera te zeggen dat sex verkeerd was en dat het meer schade aanrichtte dan dat het goed deed. ook nog eens dat mensen moesten wachten tot na het huwelijk. het sloeg werkelijk als een lul op een drumstel
Dat hij poep-praat zou best kunnen, maar ik geloof wel dat hij daadwerkelijk iets bereikt bij mensen op deze manier.
Van veronica.nl
quote:
Amerikaanse talkshow waarin Dr. Phil menselijke problemen bespreekt. Dr. Phil, wereldwijd bekend als dé huispsycholoog van Oprah Winfrey, staat bekend om zijn unieke manier van analyseren en directe en confronterende benadering. In Dr. Phil combineert de braindocter verhelderende inzichten met entertainment en snijdt hij onderwerpen aan als het menselijk functioneren en verschillende levenswijzen. Maar ook persoonlijke perikelen passeren de revue.
[hillbilly]
You boys look familiar. You're not them two boys that stole my lawnmower the other day....
[/hillbilly]
he he hehehehehehehehehe
quote:Hehehehe, je hebt gelijk
Op maandag 17 maart 2003 23:01 schreef Skull het volgende:
Ik moet bij vent altijd denken aan de buurman van Beavis en Buthead.he he hehehehehehehehehe
En nu allemaal je bek houden, het is begonnen.
quote:het is nu bezig op Yorin...
Op maandag 17 maart 2003 23:09 schreef jerney het volgende:
GemistHeeft hij mensen afgezeken?
quote:Hij begon okay
Op maandag 17 maart 2003 23:06 schreef Patch het volgende:
ik vind hem grappig
Hij is nu met een behoorlijke kenau aan het praten. OMG Dat autorijden
quote:Dr Phil
Op zondag 16 maart 2003 20:09 schreef Navelpluisje het volgende:
Dr. Phil ShowJaja, de beroemde bulderende zielenknijper uit de Oprah show heeft nu
zijn eigen programma. Vanaf morgen elke werkdag te zien op Yorin om 23:00 uur..
Zie ook: http://www.drphil.com/
Ik ben erg benieuwd. Ik vond het wel erg okee bij Oprah
quote:Toen ze die moeder confronteerde met haar schreeuwen. Damn, dat moet toch wel ongelooflijk confronterend zijn. Een beteje over the top, maar volgens mij heeft wel indruk gemaakt.
Op maandag 17 maart 2003 23:25 schreef Patch het volgende:
shut up Vincent!
...
shut up Vincent!
Volgens mij hadden ze wel een behoorlijk stuk eruit geknipt met die vrouw die zo agressief in de winkel was. Was wel jammer, want volgens mij vond ze het geweldig om op tv te zijn.
Nah ik ga vaker kijken
Ik denk dat phill elke avond als hij thuis komt, een sigaar aansteekt en gniffelt. En dat doet hij goed!!
Ik vroeg me trouwens af waarom al die mensen zo graag met hun problemen op tv willen. Ik denk dat een van de redenen is om, bij bijvoorbeeld een ruzie met iemand anders, voor ieders ogen gelijk te krijgen van dr. Phil. Tenminste dat hopen ze te krijgen
Just a thought.
Bagger programma's als Oprah en nu ook dr. Phil laten altijd 1 kant van een verhaal zien (waarbij dit bij Oprah meestal de kant is waarin de man als standaard Neanderthaler wordt afgeschilderd).
Nee, van mij mogen ze afgevoerd worden...
quote:Heb je het nou over de aflevering van Oprah waarin het ging over tienermeisjes en orale seks? Als ik het goed begreep vonden ze orale seks juist niet bijzonder en onschuldiger dan zoenen. Ik ben het er wel mee eens dat dat juist een verontrustenede ontwikkeling is.
Op dinsdag 18 maart 2003 22:33 schreef Lannie het volgende:
Pff, bedankt voor de waarschuwing. Wat kan ik die man niet uitstaan zeg, zelfingenomen kwal.
We hebben het hier wel over de man die orale sex een epidemie noemde...
Natuurlijk zijn die meiden domme doosjes dat ze zo sletterig zijn, maar dat maakt de sex niet fout!
waarom moeten die mensen altijd in de picture willen, met of zonder problemen
quote:Ja en dat is nou juist wel weer leuk
Op donderdag 20 maart 2003 17:44 schreef Athanasia het volgende:
Ik vinnut wel leuk om te zien, maar het heeft voor mij toch een beetje teveel dat typische Amerikaanse "YOU CAN DO IT" gehalte...
Maar als je soms zelf een beetje logisch nadenkt, dan had je dat zelf ook allemaal kunnen bedenken....
quote:En dat is volgens mij ook 1 van de grote problemen van de Amerikanen. Ze zoeken overal therapeuten en dokters voor terwijl de oplossingen meestal voor de hand liggen!
Op woensdag 2 april 2003 09:07 schreef Koningin het volgende:
Maar als je soms zelf een beetje logisch nadenkt, dan had je dat zelf ook allemaal kunnen bedenken....
Fokkin mental hazzerd!
If mom ain't happy, no one ain't happy.
Geweldig programma dus naar mijn mening
quote:Het is meestal zo dat de oplossingen voor een probleem recht voor je neus liggen, maar je zoekt te ver waardoor je de oplossing niet kan zien.
Op zaterdag 21 juni 2003 10:22 schreef Echoes het volgende:
lache, ik mag die vent wel!
Heb ook wel het idee dat het klopt wat ie zegt, alhoewel je veel ook al wel zelf had kunnen verzinnen
Toch vind ik dat Dr. Phil af en toe onwijs goeie uitspraken heeft. Zoals woensdagavond (volgens mij) zo een van: Mensen die niks te verbergen hebben, verbergen ook niks.
Sommige afleveringen vind ik dan weer niks aan. Vooral die mensen die "te" dik zijn en willen weten waarom ze zo dik zijn en bla bla bla, daar word ik dus echt moe van.
Maar ja, ik kijk het regelmatig en vindt het vaak wel erg interessant, maar dat is natuurlijk weer mijn mening
quote:Het zoontje van Dr. Phil, Jay McGraw, is zometeen te gast bij Larry King!
Op vrijdag 26 september 2003 10:10 schreef Duiveltja het volgende:
Hij zit nu op CNN bij Larry King
Like father like son
Jay McGraw tackles the American teenage obesity epidemic as only Dr. Phil's son can. Plus, disco queen Donna Summer reveals the secret agony of depression and how she battled back. ( http://edition.cnn.com/CNN/Programs/larry.king.live/ )
Toch maar even kijken...
Domme boer.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 08-12-2003 03:32]
Zulke voorbeelden zie je vaak genoeg in de grote steden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op Yorin een indrukwekkende uitzending over ene Brandon die zwaar verslaafd is aan drugs en totaal niet meer te handhaven is een gedwongen moet afkicken, echt heel triest voor die ouders
Heb al stukjes gezien van deze uitzending, was echt triest om te zien hoe iemand volledig kapot gaat aan de drugs...
zielig om te zien? zielig om te zien hoe Dr. Phill gewoon gebuik maakte van die hele familiequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op Yorin een indrukwekkende uitzending over ene Brandon die zwaar verslaafd is aan drugs en totaal niet meer te handhaven is een gedwongen moet afkicken, echt heel triest voor die ouders
Heb al stukjes gezien van deze uitzending, was echt triest om te zien hoe iemand volledig kapot gaat aan de drugs...
Ja, maar erg oprecht kwam hij niet op mij over. Dat wil zeggen: hij speelt het spel mooi mee, maar staat er zelf niet echt achter. Dr Phil weet dat natuurlijk ook wel, en die jongen zit niet voor niets nog wel een tijdje in de kliniek. Ik krijg de indruk dat hij vooral uitgenodigd was om hem te laten zien dat hij zich niet zozeer hoeft te generen voor zijn eerste optreden, maar dat mensen er begrip voor hebben, zijn afkicken ontzettend knap vinden en er zelfs lering uit trekken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:25 schreef trueblue het volgende:
En inmiddels is Brandon wel mooi afgekickt van de drugs
Ja, dat is ook waar. Maar aan de andere kant: wat hadden ze dan moeten doen? Zijn ouders hadden al van alles geprobeerd, en als er niks zou gebeuren zou hij er waarschijnlijk ook onderdoor gegaan zijn. Moeilijke kwestie. Dr. Phil had hem dan beter prive kunnen helpen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik sta volledig achter dr Phil, hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:23 schreef trueblue het volgende:
Ja, dat is ook waar. Maar aan de andere kant: wat hadden ze dan moeten doen? Zijn ouders hadden al van alles geprobeerd, en als er niks zou gebeuren zou hij er waarschijnlijk ook onderdoor gegaan zijn. Moeilijke kwestie. Dr. Phil had hem dan beter prive kunnen helpen.
Maar een keertje is niet voldoende, hoor. Er zitten vrij vaak flutshows tussen, al moet ik zeggen dat de uitzendingen de laatste tijd steeds spraakmakender worden!quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:50 schreef Bombie het volgende:
Ik heb het nu ook eindelijk eens een keertje kunnen zien.
Ik word steevast uitgelachen als ik dweep met Dr. Phil, maar ik vind zijn methode intrigerend: problemen zijn niet simpel, maar oplossingen wel. Daar heb je iets aan. Vooral door het werk dat ik nu doe sta ik veel stil bij de beste manier om met een ander om te gaan, met name in ongelijke relaties. En Dr. Phil heeft overal een antwoord op, of het nu gaat om het zindelijk maken van je kind of het verbeteren van je seksleven.quote:Ik vind dat er op een behoorlijk nuchtere (en dat voor Amerikanen) manier met de gegeven situaties omgesprongen wordt. Ik heb 'vroegah' veel van dit soort psychologische talkshows bekeken, en ook al is het televisie, het geeft je toch scenario's en materiaal waar je verder over na kunt denken.
Hij komt wat sukkelig over, maar is bijzonder (sociaal) intelligent en vreselijk ad rem. Hoe meer hij instudeert, hoe vervelender het wordt om naar hem te kijken. Wat ik ook erg aan hem waardeer, is dat hij niet lichtzinnig met problemen omgaat. Als een vrouw getrouwd is met een homoseksueel en daar heimelijk aan onderdoor gaat, dan roept hij niet uit "Who are you kidding!" en "Leave him!". Hij weet wat gepast is.quote:Qua motoriek oogt Dr. Phil wel een beetje alsof hij permanent in Josti-modus is komen te verkeren, maar misschien komt dat aandoenlijke, de bereidheid om dingen van hem aan te nemen, alleen maar ten goede.
Hij weet wat geld is....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar een keertje is niet voldoende, hoor. Er zitten vrij vaak flutshows tussen, al moet ik zeggen dat de uitzendingen de laatste tijd steeds spraakmakender worden!
[..]
Ik word steevast uitgelachen als ik dweep met Dr. Phil, maar ik vind zijn methode intrigerend: problemen zijn niet simpel, maar oplossingen wel. Daar heb je iets aan. Vooral door het werk dat ik nu doe sta ik veel stil bij de beste manier om met een ander om te gaan, met name in ongelijke relaties. En Dr. Phil heeft overal een antwoord op, of het nu gaat om het zindelijk maken van je kind of het verbeteren van je seksleven.
[..]
Hij komt wat sukkelig over, maar is bijzonder (sociaal) intelligent en vreselijk ad rem. Hoe meer hij instudeert, hoe vervelender het wordt om naar hem te kijken. Wat ik ook erg aan hem waardeer, is dat hij niet lichtzinnig met problemen omgaat. Als een vrouw getrouwd is met een homoseksueel en daar heimelijk aan onderdoor gaat, dan roept hij niet uit "Who are you kidding!" en "Leave him!". Hij weet wat gepast is.
idd. ik kan niet kijken naar die man.quote:
ik ook niet.....in zijn ogen zie ik gewoon de geilheid als hij aan zijn bankrekening denkt....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. ik kan niet kijken naar die man.
die kleine oogjes die te dicht bij elkaar staanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:32 schreef zookie het volgende:
[..]
ik ook niet.....in zijn ogen zie ik gewoon de geilheid als hij aan zijn bankrekening denkt....
haha ja idd....ach veel Amerikanen hebben wat aan hem....Bush zijn ogen staan ook zo dichtbij elkaar...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die kleine oogjes die te dicht bij elkaar staan![]()
youve got mailquote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:36 schreef zookie het volgende:
[..]
haha ja idd....ach veel Amerikanen hebben wat aan hem....Bush zijn ogen staan ook zo dichtbij elkaar...Is Amerika een soort Urk van de wereld???
Ik neem aan dat iemand niet op z'n cv kan zetten dat hij psycholoog is omdat Nickthedick dat vindt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 04:03 schreef Nickthedick het volgende:
Dr. Phil is nu niet echt wat ik een 'psycholoog' of 'psychiater' noem.
Volgens mij is juist het tegenovergestelde het geval. Veel gasten schrikken wakker door reacties van het publiek, bijvoorbeeld op het forum. Bovendien is het terugkijken van de videoband ook confronterend.quote:De meeste gevallen die zijn studio binnenwaggelen kunnen evengoed geholpen worden door een overnieuwsgierige buurvrouw. Het feit dat hij een heel publiek aanwezig heeft, maakt dat de 'patienten' een stuk minder de confrontatie aangaan dan ze zouden doen als iemand in de privésfeer zou zeggen wat Dr. Phil zegt.
Verwacht je dat oplossingen uit een hoge hoed getoverd worden? Ze zijn vaak kinderlijk simpel! Kun je een voorbeeld geven van een 'cheap trick'?quote:Kortom: overrated en een hoog 'cheap tricks' gehalte.
De mensen die het hardst lachen zijn meestal degenen die zich fixeren op vorm i.p.v. op inhoud.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word steevast uitgelachen als ik dweep met Dr. Phil, maar ik vind zijn methode intrigerend: problemen zijn niet simpel, maar oplossingen wel. Daar heb je iets aan.
Hij heeft dan ook ongetwijfeld flink wat resources en pleegt (i.s.m. zijn team) waarschijnlijk ook veel research vóór de daadwerkelijke opname. Daarom kun je hem het beste ook zien als de geschikte spil tussen kijker en kennis, en niet letterlijk als 'de alwetende' zelf. Hij is dan ook niet onvervangbaar, maar het gaat erom dat de kennis de mensen bereikt via iemand van wie mensen die kennis aan willen nemen. Iemand die niet arrogant overkomt, een beetje sukkelig zelfs, maar bovenal het beste voorheeft met de mensen.quote:En Dr. Phil heeft overal een antwoord op, of het nu gaat om het zindelijk maken van je kind of het verbeteren van je seksleven.
Dat laatste zou dan ook een overduidelijk signaal zijn van het willen binnenhalen van kijkcijfers d.m.v. plat spektakel, waarin het helemaal niet meer gaat om de oplossingen, maar om het in stand houden of zelfs verergeren van de daadwerkelijke problemen.quote:Als een vrouw getrouwd is met een homoseksueel en daar heimelijk aan onderdoor gaat, dan roept hij niet uit "Who are you kidding!" en "Leave him!". Hij weet wat gepast is.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik neem aan dat iemand niet op z'n cv kan zetten dat hij psycholoog is omdat Nickthedick dat vindt.
Nichthedick calls it as he sees it baby.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
[quote]
Ik neem aan dat iemand niet op z'n cv kan zetten dat hij psycholoog is omdat Nickthedick dat vindt.
Precies! Dat is zijn enige kracht. Zet een of andere loser op een podium en laat hem uitlachen door 300 man publiek en een paar miljoen kijker; tuurlijk ga je dan nadenken! Dat kan elke randdebiel.quote:Volgens mij is juist het tegenovergestelde het geval. Veel gasten schrikken wakker door reacties van het publiek, bijvoorbeeld op het forum. Bovendien is het terugkijken van de videoband ook confronterend.
Je stemt in met wat hij zegt omdat je geen kant op kan. Laten ze ook zien of die mensen die bij hem in de show zijn geweest na 3 jaar nog geestelijk stabiel zijn? I doubt it.quote:Maar belangrijker nog: iedereen weet wat voor psycholoog Dr. Phil is. Als je ermee instemt om deel te nemen aan zijn show, dan weet je wat je kunt verwachten. De kans dat je je door hem laat overtuigen, is in dat geval een stuk groter dan wanneer je naar een onbekende psycholoog gaat.
De oplossing is overgewaardeerd als je de oorzaak niet kent. dr. Phil kan wel vol goeie oplossingen zitten (dat zit ik ook), maar als hij echt mensen wil helpen moet hij ook dieper ingaan op de oorzaak van het probleem.quote:Verwacht je dat oplossingen uit een hoge hoed getoverd worden? Ze zijn vaak kinderlijk simpel! Kun je een voorbeeld geven van een 'cheap trick'?
Nickthedick is alleen niet zo ad rem.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:11 schreef Nickthedick het volgende:
Nichthedick calls it as he sees it baby.
Dat zou juist een tegengestelde werking hebben. Als je uitgelachen wordt door 300 man, voel je je onbegrepen en tekort gedaan. Zo iemand springt veeleer dieper de verdediging dan zichzelf een spiegel voor te houden.quote:Precies! Dat is zijn enige kracht. Zet een of andere loser op een podium en laat hem uitlachen door 300 man publiek en een paar miljoen kijker; tuurlijk ga je dan nadenken! Dat kan elke randdebiel.
En dat krijgen we ook te zien. Hij verzorgt regelmatig 'follow ups'.quote:Je stemt in met wat hij zegt omdat je geen kant op kan. Laten ze ook zien of die mensen die bij hem in de show zijn geweest na 3 jaar nog geestelijk stabiel zijn? I doubt it.
Ik denk dat dat juist een vrij heilloze manier is om uit een diepe put te komen. Je blijft je maar afvragen waar het mis ging, en je wordt meer en meer opgeslokt door je neerwaartse spiraal. Zoveel mensen lopen al jaren bij de psychiater terwijl ze er alleen slechter op worden. Bovendien kun je medicijnen zeker geen oplossing noemen.quote:De oplossing is overgewaardeerd als je de oorzaak niet kent. dr. Phil kan wel vol goeie oplossingen zitten (dat zit ik ook), maar als hij echt mensen wil helpen moet hij ook dieper ingaan op de oorzaak van het probleem.
Heb je eigenlijk ook maar een argument, of ben je gewoon wild om je heen te slaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
kom op jongens. dr phil is niks meer of minder dan een slim antwoord op jerry springer. nep gasten, nep gesprekjes, nep onderwerpen. er wordt alleen niet gevochten, dus dr phil staat een tree hoger op de ladder die verloedering heet. verder maakt deze man gebruik van valse emoties, kan hij zijn bolle buik niet meer onderdrukken vanwege zijn 'succes' en zal het me niks verbazen als er straks een schandaal van hem bekend gaat worden. vies mannetje, maar respect voor alle dr phillers.
genoeg argumenten in mijn betoog. ik heb alleen een door mijzelf erkende bron, if u dont mind.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook maar een argument, of ben je gewoon wild om je heen te slaan?
Hulde dat je toegeeft dat je onderdeel gaat zijn van het klapvee wat daar zit!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef killerkef het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen... maar op 18 augustus ben ik als publiek aanwezig bij één van de opnames in Los Angeles
ssssst niet verder vertellen hoor![]()
leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef killerkef het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen... maar op 18 augustus ben ik als publiek aanwezig bij één van de opnames in Los Angeles
ssssst niet verder vertellen hoor![]()
Wel. Gister heb ik wel een deel gezien, moest ook etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef Roi het volgende:
Je hebt zeker niet alles gezien ?
Dat is misschien inderdaad wel waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef Roi het volgende:
Het is natuurlijk ook de enige manier om het uit hem te krijgen. Hij weet natuurlijk ook zelf dat het nu of nooit is.
Redelijk ongezond als je 't mij vraagt, dat je kinderen gewoon dat soort dingen van je weten alsof het niets is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel. Gister heb ik wel een deel gezien, moest ook eten
Ook vreemd, de moeder is misbruikt, de vader is misbruikt. Die gast is misschien misbruikt. Lijkt wel of iedereen, iedereen misbruikt daar.
By far not. Ik heb ook even zitten kijken en het was echt shocking. Echt een bizarre aflevering.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toevallig van beide afleveringen een kwartiertje gezien, is het altijd zo heftig?
Daarom klapt ie ook zo dicht, gek he. Vraag me ook zeker af of dit geschikt is voor National TV. Als die gozer nou gewoon James had geheten ofzo maar hij heeft ook nog een naam die je niet snel zal vergetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Best wel heftig helemaal voor die gozer, die vader zou 'm zowat kunnen afmaken.... denk dat dit idd niet geschikt is voor TV....
Punt was dat die gozer helemaal los was, hij leefde in z'n eigen wereld waarin zn ouders niet echt leken te bestaan. Hij had z'n eigen wereld gecreeerd mbv leugens en z'n ouders konden niet tot hem doordringen tja en als je je zoon af ziet glijden richting death row dan moet je wat..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zag toevallig een kwartiertje van de 2e aflevering en ik vond het ook nogal heftig...
Ik zou zoiets als gezin toch niet op tv op lossen.
Ik dacht ook dat die dat echt ging doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:51 schreef -Numlock- het volgende:
Ik had die kerel afgemaakt als ik de vader was.
Leugendetector![]()
Nu met dat Natalee Holoway Aruba boycot nog steeds?quote:Op zondag 16 maart 2003 20:18 schreef Syrena het volgende:
Jaa klopt wel, maar het is gewoon zoooooooo geweldig als ie die mensen de waarheid vertelt !!! Zoals die ene vrouw die iets had met een vent van 40 die nog thuis woonde....*hahahaha*
"Get out while you can!!"
wow thanks roi, ben eingelijk wel benieuwd naar deze show, maar ik kijk bijna nooit naar dr phil toevallig dat ik het gister zag,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef Roi het volgende:
Ok ik heb op de officiele site gevonden hoe het is afgelopen!
....
Dat zeg ik, lekker gezonde manier van opgroeien.quote:"Sexual abuse is more of the norm than the exception. It is in every home everywhere."
Precies, en dat is wat ik zag in al die woede van die vader.quote:Kenda is also concerned for her husband. "Initially, Brad couldn't see the victim in Mikai; all he saw was the predator. Brad sees himself in his son. Brad was pretty much a horrible husband when we first got married. He was a liar, a manipulator, he was unfaithful — he was a Mikai."
Damn, gemist...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef 7eVeNL het volgende:
ik kijk nu Dr phil
en het vervolg van Mikai gaat nu verder op RLT4....
de'r komt nog een deel, staat grotendeels ook al hierboven, maar de ouders konden gelukkig weer beetje lachen, ze hebben het wel moeilijk, en volgens die vader vertroeteld ze hem helemaal en dat mag niet, maar dr phil heeft duidelijk gemaakt dat ze dat moet blijven doen en voor hem moet opkomen etc en dat doet ze ook,quote:
Ik vind hem juist helemaal geweldig, nog beter dan de Oprah show (die is nu zo saai)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:29 schreef cerror het volgende:
Dr.Phill is niets anders dan een echo.
De meest duidelijke oplossingen dreunt hij nog eens op en geeft wat cadeautjes toe.
Ik ben de tel kwijt qua duh's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |