Dat is misschien inderdaad wel waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef Roi het volgende:
Het is natuurlijk ook de enige manier om het uit hem te krijgen. Hij weet natuurlijk ook zelf dat het nu of nooit is.
Redelijk ongezond als je 't mij vraagt, dat je kinderen gewoon dat soort dingen van je weten alsof het niets is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel. Gister heb ik wel een deel gezien, moest ook eten
Ook vreemd, de moeder is misbruikt, de vader is misbruikt. Die gast is misschien misbruikt. Lijkt wel of iedereen, iedereen misbruikt daar.
By far not. Ik heb ook even zitten kijken en het was echt shocking. Echt een bizarre aflevering.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toevallig van beide afleveringen een kwartiertje gezien, is het altijd zo heftig?
Daarom klapt ie ook zo dicht, gek he. Vraag me ook zeker af of dit geschikt is voor National TV. Als die gozer nou gewoon James had geheten ofzo maar hij heeft ook nog een naam die je niet snel zal vergetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Best wel heftig helemaal voor die gozer, die vader zou 'm zowat kunnen afmaken.... denk dat dit idd niet geschikt is voor TV....
Punt was dat die gozer helemaal los was, hij leefde in z'n eigen wereld waarin zn ouders niet echt leken te bestaan. Hij had z'n eigen wereld gecreeerd mbv leugens en z'n ouders konden niet tot hem doordringen tja en als je je zoon af ziet glijden richting death row dan moet je wat..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zag toevallig een kwartiertje van de 2e aflevering en ik vond het ook nogal heftig...
Ik zou zoiets als gezin toch niet op tv op lossen.
Ik dacht ook dat die dat echt ging doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:51 schreef -Numlock- het volgende:
Ik had die kerel afgemaakt als ik de vader was.
Leugendetector![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |