abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 18:35:46 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_9160713
Er zijn we eens va die momenten dat je kind iets zegt waar je óf helemaal om in een deuk ligt... óf je met je mond open staat te kijken dat dát uit jouw kind komt ....

Zo kwam mn dochter (3 jaar) van de week thuis, ik had de tv uitgedaan toen ze weg was gegaan, ze komt thuis, gaat zwaar beledigd op de bank zitten en mompelt dat ik een trut ben 2 tellen later moest dr vader het bezuren en was hij een klote vent, omdat hij dan misschien de tv wel uit had gezet. Fijn joh... je kind naar de peuterspeelzaal

Ze kwam ook een keer thuis met iets waar ik helemaal om in een deuk heb gelegen. Tijdens een schoolvakantie gaat de peuterspeelzaal hier gewoon door. Voor de psz hangt dan meestal een groepje jeugd... en van die jeugd heeft ze een hele studie gemaakt en dan met name het tongzoenen. Toen ze thuis kwam vroeg ik een kusje en kreeg deze keer geen gewoon kusje, nee hoor die moest met dr mond open en dr tong naar buiten

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9160841
Ik heb wel geen kinderen, maar wel een hoop kinderen in m'n klas. En daar komen af en toe ook heel leuke dingen uit.

Zoals deze theorie over kinderen krijgen van een meisje (4 jaar) die ik opving terwijl ze met een vriendinnetje met het poppenhuis aan het spelen was: "Dan moeten ze in hun blootje in bed gaan zoenen en moet de mevrouw "aa aa" zeggen, dan krijgen ze een kindje!"

Of de opmerking van een jongetje (ook 4 jaar) tijdens het bibliotheekbezoek n.a.v. de vraag van de mevrouw van de bieb wat het verschil was tussen een boek kopen en lenen: "Als je een boek koopt, mag je het gewoon houden, als je een boek leent moet je het kopiëren"

pi_9160853
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:35 schreef moussy het volgende:
Er zijn we eens va die momenten dat je kind iets zegt waar je óf helemaal om in een deuk ligt... óf je met je mond open staat te kijken dat dát uit jouw kind komt ....

Zo kwam mn dochter (3 jaar) van de week thuis, ik had de tv uitgedaan toen ze weg was gegaan, ze komt thuis, gaat zwaar beledigd op de bank zitten en mompelt dat ik een trut ben 2 tellen later moest dr vader het bezuren en was hij een klote vent, omdat hij dan misschien de tv wel uit had gezet. Fijn joh... je kind naar de peuterspeelzaal

Ze kwam ook een keer thuis met iets waar ik helemaal om in een deuk heb gelegen. Tijdens een schoolvakantie gaat de peuterspeelzaal hier gewoon door. Voor de psz hangt dan meestal een groepje jeugd... en van die jeugd heeft ze een hele studie gemaakt en dan met name het tongzoenen. Toen ze thuis kwam vroeg ik een kusje en kreeg deze keer geen gewoon kusje, nee hoor die moest met dr mond open en dr tong naar buiten


en dit hoort in Livestyle omdat........??
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 18:44:57 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_9160868
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:44 schreef ga.aap het volgende:

[..]

en dit hoort in Livestyle omdat........??


dit in overleg met de modjes is
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9161131
Ik vind het wel heel leuk hoor, kinderpraatjes hier. Niet dat die van mij (22 maanden) al heel veel dingen zegt, maar toch, het wordt steeds meer. We hebben geregeld discussie , natuurlijk met het geijkte ja-nee (welles nietes komt nog denk ik). Maar laatst hadden we discussie over het volgende: we kijken naar een plaatje met een zebra (dat dier dus). Dus Jorden: paard! Ik: zééébra. Jorden: páárd. Ik: nee, zébra. Paard! Zebra! Paard!! Zebra! En zo voort!
Ongelofelijk hoe je met een kind dat nog geen twee is een discussie kunt hebben! Wie er won? Hmm, Jorden denk ik. Hij noemt een zebra nog steeds gewoon paard.

Wat wij verder heel vermakelijk vinden: alles herhalen. Heel grappig als je "o jee", of "hèhè" hoort! Je hoort jezelf bijna terug!

Mogen we het hier trouwens alleen over praatjes hebben, of kunnen we hier gewoon lekker babbelen over de belevenissen met onze kids? Ik heb voorkeur voor het laatste.

pi_9161135
Dochters (beide bijna 4) tegen Oma: Mama heeft een baby in dr buik!
Oma: Oh ja? Hoe komt ie daar dan?
Dochters: Mama heeft m opgegeten.

Kwam niet meer bij toen ik dat hoorde

Screw them.
We're going home.
pi_9161168
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:57 schreef CarOnline het volgende:
Dochters (beide bijna 4) tegen Oma: Mama heeft een baby in dr buik!
Oma: Oh ja? Hoe komt ie daar dan?
Dochters: Mama heeft m opgegeten.

Kwam niet meer bij toen ik dat hoorde


.
pi_9161169
Buurjongetje van drie tegen nogal gezette man (heel serieus): heb jij ook een baby in je buik?
Gelukkig vatte die man het heel goed op!
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 19:03:40 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_9161276
Ik: Nietus.. René: jatus....nietus....jatus.... enz enz

René kijkt ook nog eens te veel naar dé bevalling (ze denken ook echt om kinderen door het s'middags te herhalen) Madam komt met een plastic schaartje voor mijn toen nog hoogzwangere buik staan, zo mam, ff de baby er uit knippen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9161277
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:57 schreef Nausicaa het volgende:
Paard! Zebra! Paard!!
Fantastisch!! Domme mamma, het is ook een paard. Alleen wel een gestreept paard.
Vraag hem eens of het paard wit is of zwart ofwel welke kleur hebben de strepen. Dit in het kader van "discussieren kan je leren'
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 19:05:06 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_9161298
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:59 schreef Nausicaa het volgende:
Buurjongetje van drie tegen nogal gezette man (heel serieus): heb jij ook een baby in je buik?
Gelukkig vatte die man het heel goed op!
25 jaar geleden kwam de eerste donkere man bij ons in het dorp wonen, "Kijk mam!! Zwarte Piet!!! uitspatting van mijn broer
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 maart 2003 @ 19:14:58 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9161520
Ik, jaar of 8, logeer bij mijn tante en ontdek aan de overkant een nestje met druk af en aan vliegende vogels.

"Tante Rie, ziet u daar die dakpan die er niet is?"

Tante Rie kon je opvegen...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 maart 2003 @ 19:42:13 #13
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9162122
Riesjad was een jaar of 2 1/2 hooguit net 3 geworden en droeg nog rompertjes

kom ik een keer bij mijn moeder thuis die nog onder de douche stond
(mijn moeder heeft een invalide woning en de douche is dus beneden)
Riesjad stiefelt de douche in als oma zich aan het aankleden is en stelt zeer verheugd vast : Oma jij hebt ook een Rompert, Riesjad ook

(oma draagt corselet ivm overgewicht)

Oma en mama kon je opdweilen hoor!

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9162234
Op het station zat een keer een familie naast me.

Klein kindje (4 ofzo): Kijk mamma, een vogel
Moeder: Dat is een duif
Kindje: Oh.....Lijkt op een vogel

was vet komisch hoe ze dat zei

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_9165895
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:05 schreef moussy het volgende:

[..]

25 jaar geleden kwam de eerste donkere man bij ons in het dorp wonen, "Kijk mam!! Zwarte Piet!!! uitspatting van mijn broer


Uhm, het kan erger. Jorden (let wel, hij was nog maar anderhalf) bij het zien van een kapriolen-uithalende zwarte piet op tv: "Aap!".

Niet meteen in het toetsenbord klimmen nu: hij zegt dit niet tegen donkere mensen!

pi_9167219
Vandaag in het zwembad, en groepje jongetjes had in de kleedhokjes grote lol met het roepen van vondsten naar elkaar als "je moeder heeft drie tieten", "je moeder staat buitenspel", "je moeder gebruikt de poep van je vader als lippenstift". Grote hilariteit bij elke opmerking, totdat een begeleidende moeder ingreep en streng één jongetje apart nam. "jongen, stel nou dat je moeder er niet meer was!" "ja maar, ik riep het niet over míjn moeder hoor" zei het ventje heel oprecht terug, "het ging over de moeder van die anderen!"
Daar zat geen greintje ironie bij.
mooi he, alles
  zondag 16 maart 2003 @ 22:59:13 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_9167391
Jasper was plaatjes aan het kijken en kwam een plaatje tegen van een koe,stier en kalf. Hij wijst de koe aan: wat is dit? Een mama koe zeg ik. Hij wijst de stier aan: wat is dit? Een papakoe zeg ik. Hij wijst het kalf aan; wat is dit? Een babykoe zeg ik. Hij gaat het rijtje nog eens af: mamakoe, papakoe, JASPERKOE!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_9167416
Ik werk in een kinderdagverblijf met kids van 15 maanden tot bijna 3 en die maken soms echt de leukste opmerkingen. Zo had ik laatst een ketting om met een kruisje eraan. Kindje komt naar me toe,pakt die ketting en zegt : ''Je hebt een molen om je nek'' Ik : "Nee dat is een kruisje" Kindje: "Oooooh natuurlijk! "

Of een andere keer waren ze aan het spelen en ineens hoor ik een kinderstemmetje keihard roepen " Tsjakkaaaa!" Hoe komen ze er toch bij... Kinderen zijn geweldig en blijven je verbazen.

Back in business.
pi_9167841
Mijn jongste heeft een andere term voor scheren: ja snor afvegen.
It's in the air tonight
pi_9171741
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:07 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Uhm, het kan erger. Jorden (let wel, hij was nog maar anderhalf) bij het zien van een kapriolen-uithalende zwarte piet op tv: "Aap!".

Niet meteen in het toetsenbord klimmen nu: hij zegt dit niet tegen donkere mensen!


of deze: m'n neefje uit een fries dorpje ging eens met z'n ouders naar Artis. toen hij een paar Antillianen zag lopen: "kijk mam, ze hebben hier ook negers!"
pi_9172822
Damien had bij de intocht van sinterklaas heel snel door dat ie snoepjes kreeg van de zwarte pieten.
Nu woont er bij ons in het dorp een hele zwarte man die dus ook gewoon boodschappen moet hebben (wel duh....)
Ik sta dus bij de slagersafdeling te wachten op mijn bestelling hoor ik ineens heel hard DANK!!! achter me... echt op zo'n commanderend toontje, zit Damien met zijn handje omhoog naar die meneer "DANK" te zeggen omdta ie verwachtte van die meneer een snoepje te krijgen... Gelukkig kon die meneer er wel om lachen.

Damien had laatst ook een slimme opmerking toen het regende " de lucht lekt!!!!"

  maandag 17 maart 2003 @ 11:37:31 #22
47533 gmn
Loved by Tara
pi_9175000
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:57 schreef CarOnline het volgende:
Dochters (beide bijna 4) tegen Oma: Mama heeft een baby in dr buik!
Oma: Oh ja? Hoe komt ie daar dan?
Dochters: Mama heeft m opgegeten.

Kwam niet meer bij toen ik dat hoorde


Zoontje (3) van mn zus (zwanger van een tweeling) Mama, krijgen de baby's nou al jou eten op hun hoofd???

Wie heeft de baby;s gemaakt? antw. de here God, het is een kadootje voor papa en mama!

Vlak daarna: Mama, wie heeft de here God gemaakt?

Carpe diem
  maandag 17 maart 2003 @ 12:15:23 #23
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_9176110
Zo af en toe moet ik bij Iris (nu 13 mnd) zo vreselijk nadenken. Ze heeft nog maar weinig woordjes tot haar beschikking, maar gaat er razend creatief mee om.

Vanmorgen deed ik er een tijd over voor ik snapte waarom ze steeds "daaaaag" riep: haar beker was leeg (=drinken was weg) en ze wilde graag meer.

Vorige week kwamen we terug van de speeltuin toen ik de auto van hubby zag staan. "Goh Iris, papa is al thuis." Daarop kijkt ze heel bedachtzaam en zegt zachtjes "Papa......sssshhhht", oftewel "We gaan zachtjes naar binnen en laten papa schrikken".

pi_9181156
Wij hebben thuis altijd volkoren beschuiten, maar een tijdje terug hadden we van die witte beschuiten.

Zegt mn broertje van 11: 'O dit zijn zeker magere beschuiten'

pi_9185834
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:15 schreef Gaoxing het volgende:
Vorige week kwamen we terug van de speeltuin toen ik de auto van hubby zag staan. "Goh Iris, papa is al thuis." Daarop kijkt ze heel bedachtzaam en zegt zachtjes "Papa......sssshhhht", oftewel "We gaan zachtjes naar binnen en laten papa schrikken".
Geweldig!!!
  maandag 17 maart 2003 @ 18:39:02 #26
43725 BC
Bordercollie
pi_9185905
toen mijn oma een paar weken geleden 75 werd gingen we met de hele familie uit eten in een afgehuurde eetzaal. mijn neefje is 4 jaar en hij wou een pannekoek. 10 minuten wachten later loopt hij naar de deur van de keuken en zegt tegen een kokkin (vrouwelijke kok, denk dat je dat zo zegt): waar blijft mijn pannekoek? echt met zo`n toon alsof het een rijke kakker is die zijn zin niet krijgt. later kwam die vrouw met zijn pannekoek en vraagt hij: wat doe jij hier, wat kom je doen? dat was ook wel grappig.

hij was trouwens nog niet eens aan zijn pannekoek begonnen of hij sliep al.

leer niet van je eigen fouten, leer van de fouten van een ander
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2003 @ 19:15:51 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9186704
Wat een onwijs leuk topic!

zelf nog niks toe te voegen heeft want Eef praat nog helemaal niet

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 19:43:06 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_9187480
ik stond afgelopen zomer met mijn jongste zoon (toen net 3) bij bristol in de rij. achter me staat een moeder met een baby in een wandelwagen. de baby heeft zo'n babymutsje op (je kent ze wel). het is een rood mutsje met witte stippen.
zegt mijn zoontje: kijk mama, een baby!!!, ik zeg: ja, dat is een baby.
waarop hij zegt: het lijkt wel een paddestoel!!!
(ik durfde hierna niet meer om te kijken)
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 19:45:04 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_9187540
o ja, deze is van vorige week:
zoonlief wilde 'stokjesmacaroni' eten.
ik heb er even over gedaan, maar het bleek dus over spaghetti te gaan.
pi_9187567
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik stond afgelopen zomer met mijn jongste zoon (toen net 3) bij bristol in de rij. achter me staat een moeder met een baby in een wandelwagen. de baby heeft zo'n babymutsje op (je kent ze wel). het is een rood mutsje met witte stippen.
zegt mijn zoontje: kijk mama, een baby!!!, ik zeg: ja, dat is een baby.
waarop hij zegt: het lijkt wel een paddestoel!!!
(ik durfde hierna niet meer om te kijken)
Hilarisch
.
  maandag 17 maart 2003 @ 19:56:33 #31
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_9187898
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik stond afgelopen zomer met mijn jongste zoon (toen net 3) bij bristol in de rij. achter me staat een moeder met een baby in een wandelwagen. de baby heeft zo'n babymutsje op (je kent ze wel). het is een rood mutsje met witte stippen.
zegt mijn zoontje: kijk mama, een baby!!!, ik zeg: ja, dat is een baby.
waarop hij zegt: het lijkt wel een paddestoel!!!
(ik durfde hierna niet meer om te kijken)

Deze is echt geweldig!

Ik hoorde dit verhaal van mijn schoonmmoeder:
Ze stond een groene kool te snijden en mijn vriend toen nog een kleine konkrummel vraagt bezorgd aan zijn moeder: "Mamma, kijk je uit voor het kindje dat erin zit?"

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:39:42 #32
44190 Marissssie
Yeah, right.
pi_9207354
Een kennis van mijn vader en daar het kind (11) van, die moest es een keer een pak halfvolle melk halen bij de supermarkt. Had 'ie toch maar een pak volle melk meegenomen omdat hij d8 dat daar meer melk in zou zitten
pi_9208993
Ik zit op de pabo en in mn stageklas hoor ik ook de leukste dingen Eentje die ik me nog goed herinner;

Jongens uit mn klas (gr 6) zijn aan het voetballen op het plein, ze vragen of ik mee wil doen en dat wil ik wel. Maar dan zegt er eentje; Jah maar juf..? Doet u dan wel die schoenen uit strax gaat de bal lek!

(Ik had puntschoenen aan )

Als ik er meer hoor/herinner zal ik hier weer ff langskomen

pi_9209121
Vandaag gehoord naast me op het terras

Kleuter (4 schat ik); Iedereen heeft kindjes hoor
Moeder; Neej niet iedereen heeft kindjes!
Kleuter;....
Kleuter; Heb je dan ook geen moeder?
Moeder; Jawel een moeder heb je altijd, anders was je er niet. Je kan niet kiezen of je een moeder wilt
Kleuter; Jawel hoor

En zo ging het maar door

pi_9209212
Niet van mezelf, maar van mijn ex-lover die weer opnieuw naar school is gegaan. Hij doet de pabo en dit gebeurde er in zijn stageklas:

Vandaag met een paar kinderen met leesachterstand geoefend met het vormen van woordjes dmv. kaartjes met klinkers, dubbele klinkers en medeklinkers (jullie kennen ze vast wel). Eerst noemde ik een paar woordjes, huis, vuur, doos etc. en daarna mochten de leerlingen twee zelf verzonnen woordjes neerleggen.

Zoë, lief meisje uit mijn groep 3, legde eerst het woordje 'fak' neer. 'Fak'? Wat voor woordje is dat dan? Nou, zegt ze, vak! Oh, maar dat is met een zachte 'v'.

Tweede woordje 'juu'. 'Juu'? Ja, dat is toch Engels you? Oh ja, maar dat schrijf je niet zo, doe er nog maar eentje, maar wel gewoon Nederlands hoor.

Zit ik dit vanavond aan batje te vertellen ... fak juu? Ze zei gewoon fuck you tegen je! Dat had ik me gewoon niet eens gerealiseerd
------------

pi_9209238
Iets van vroeger:
Ik reed op mijn paard naar de manege. Het was koud. Dus... we hadden een deken mee voor de terugweg als het paard bezweet was.
We kwamen langs de AH om naar de manege te gaan.
Zit er een meisje voorin het karretje bij haar moeder en die begint hard te lachen: "Kijk mama, een blauw paard"

Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen.

  dinsdag 18 maart 2003 @ 16:58:10 #37
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9209311
Vroeger had mn opa een keer aan mij gevraagd wat ik later wilde worden. Ik zei 'opa' waarop mn opa me met een verbaasde blik aankeek en vroeg: "waarom?". "Zodat ik niet meer hoef te werken" zei ik toen

Zelf weet ik er niks meer van (was toen 5 ofzo ), maar dit hoorde ik van mn ouders

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_9209344
Romée (bijna 4) net: Haha mama je lijkt wel een grote dikke paasei

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 18:57:02 #39
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9212137
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:59 schreef CarOnline het volgende:
Romée (bijna 4) net: Haha mama je lijkt wel een grote dikke paasei


Hehe das een goeie
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  dinsdag 18 maart 2003 @ 20:32:34 #40
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9214822
mijn zoontje van 4 1/2 wilde vandaag zijn kortebroekschoenen aan
ik moest even nadenken tot ik begreep dat hij dus eigenlijk zijn sandalen bedoelde
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 20:34:01 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9214864
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:32 schreef Capaja het volgende:
mijn zoontje van 4 1/2 wilde vandaag zijn kortebroekschoenen aan
ik moest even nadenken tot ik begreep dat hij dus eigenlijk zijn sandalen bedoelde
Hihi, die is leuk Ze hebben zeker de zomer in hun hoofd, want hier gingen de slofjes en sokken uit. Meneer wilde blote beepoossies (zweetpootjes)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 20:39:33 #42
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9215042
inderdaad de zomer in de bol
meneer wilde ook al met alle geweld naar speelland (beekse bergen) maar dat is echt alleen in de zomer open!
verder ben ik blij met de term kortebroekenschoenen
vorige zomer heette die dingen namelijk schaNdalen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9215851
Nah zal ik mn eigen beschamende verhaal maar vertellen :

ik was een jaar of 5 en was met opa en oma mee naar de stacaravan ergens in egmond , we rijden de camping op en een jongen en een meisje lopen voor ons , krabt die jongen aan zn zak.

Zeg ik kijk Opa , die jongen heeft jeuk aan zn Poeloet ?

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 22:00:14 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_9217367
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:09 schreef Joene het volgende:
camping
Dat mijn broer een jaar of 6 was had hij eens het woord "ongesteld" gehoord. Iedereen die hij tegen kwam op de camping kreeg de vraag of ie al ongesteld was

Zo heeft hij ook eens (zelfde leeftijd) aan mijn opa gevraagd of die wist wat neuken was. Nee zei mijn opa nog en vroeg of hij dat even uit wilde leggen. Nou , zei die, dan ga je op een meisje liggen en doe je oeh oeh, dát is neuken

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9217455
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:39 schreef Capaja het volgende:
inderdaad de zomer in de bol
meneer wilde ook al met alle geweld naar speelland (beekse bergen)
Ik voel een minimeet in de BB aankomen!!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:04:27 #46
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9217504
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:03 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Ik voel een minimeet in de BB aankomen!!


daar worden wij niet boos om

*schrijft op : abonementen verlengen VOOR 1 april*

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:12:13 #47
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9217778
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:39 schreef Capaja het volgende:
vorige zomer heette die dingen namelijk schaNdalen
Hey! Dat zei ik ook vroeger (uhm.... volgens mijn moeder dan! ).
Overigens was ik op diezelfde leeftijd ook dol op strooptafels
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:17:43 #48
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9217958
en bij ons tegenover zit de winkel Intrapetuin
en een olifant heeft toch echt tot vorig jaar een omisant geheten

en oooooooo er zijn zoveel woorden die ik al weer vergeten ben

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 22:26:01 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9218234
Wij kennen hier de beepoossies = zweetpootjes (die houden we er altijd in, dat zal hij tot ver in zijn puberteit moeten horen)
Titi's = poezen
Achesom = andersom
Achetief = locomotief
Affen = giraffen (in het filmpje van de Teletubbies met alle dieren)
Pitpat = schildpad (zelfde filmpje)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9218341
Mijn jongste zusje was er vroeger stellig van overtuigd dat stroopwafels toch echt 'straapwofels' waren.

En een ander zusje had een bandje van Bassie en Adriaan dat ze helemaal grijs draaide (ik was die leeftijd toen al voorbij) en daar stond een liedje op met engelse woorden.
Een van die zinnen was 'en windows dat zijn ramen'. Volgens haar waren dat geen windows maar 'indo's'. Elke keer als dat liedje voorbijkwam kreeg ze er weer ruzie over met mij, mijn andere zus of mijn vader en moeder. Neeheeeee, het zijn windows!! Het heeft echt een jaar geduurd voor ze overtuigd was

geweldig topic dit

  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:34:24 #51
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9218512
Sweej heb jij dat nummer nog toevallig ??????
er is wel een Engelse les van bassie en adriaan te vinden maar niet die waar jij het over hebt


mijn broer zong overigens vroeger het nummer van Danny de Munck altijd : ze noemen me Rat en NAZEN me na

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 22:35:08 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9218545
Deze had ik al eens in Z&K geplaatst, ik moet er nog steeds om grinniken:

Christan is erg bezig met tellen (1,2,3,4,8,10,11!) en kleuren benoemen. Vorig weekend heeft hij op zijn manier de meervouden ontdekt. Wat betekent dat hij nu fout doet wat hij voorheen goed deed

We zaten in de auto en hij riep op een gegeven moment: Kijk, molen, nog een molen, TWEE (dat komt er altijd met grote nadruk uit) molensen! Wij lachen natuurlijk, en even later reden we langs een veld met koeien. Dus ik zeg tegen hem: Kijk eens Christan, allemaal koeien. Hoor ik Frank naast me mompelen: koeiensen, en ja hoor, twee tellen later komt Christan: Koe! Nog een koe! TWEE koeiensen! Nou, je kon ons opvegen hoor, de tranen stonden in mijn ogen. Wij helemaal slap van het lachen, constateert Christan heel droog: Lachen! Ja, jongen, maar we lachen je niet uit hoor

Inmiddels kennen we ook al bruggensen, muurtjesen en manensen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9218924
een woord: GEWELDIG....


ik vind het zo leuk hoe kinderen soms uit de hoek komen.....

pi_9219008
dit is echt een leuke topic me ma heeft nog wel een schriftje met uitspraken van me broertje ( 4 jaar) liggen, zal morgen ofzo wel ff wat leuke dingen daaruit posten
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:25:05 #55
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_9220054
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:59 schreef CarOnline het volgende:
Romée (bijna 4) net: Haha mama je lijkt wel een grote dikke paasei
*proest* Fijn zo'n meid!
pi_9220102
hmm, zijn er nu 2 kinder en peuterpraat topics?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:28:16 #57
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9220139
het loopt inderdaad wat door elkaar nu
de bedoeling van deze is eigenlijk om een soort van Z&K maar dan voor de oudere kindjes zeg maar
lees anders de 1e post nog even door
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9220155
ok, ik was ff in de war
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:30:41 #59
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9220192
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:28 schreef Capaja het volgende:
het loopt inderdaad wat door elkaar nu
de bedoeling van deze is eigenlijk om een soort van Z&K maar dan voor de oudere kindjes zeg maar
lees anders de 1e post nog even door
en ik nog erger in de war !
DEZE gaat echt om de "rare uitspraken"
peuter en babbeltopic is voor de serieuzere onderwerpen

pfff al die topics ook

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9220463
oh jeetje, dan ben ik het inderdaad door elkaar aant halen

goed, ik heb hem door: dit topic gaat over leuke/rare uitspraken van je kroost en die andere over serieuzere zaken!!!!! (jaja, ik heb de openingsposten gelezen)

misschien een idee om de topictitel (van het andere topic) aan te passen?

  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:48:56 #61
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_9220555
Een paar weken geleden was ik Daan aan het uitkleden voor het bad. Ik zeg dan altijd: "trui uit, broek uit, onderbroek uit, luier uit, hemd uit, sokken uit". Daan vult mij aan: "voeten uit!"
Grappenmaker .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_9221972
Vanaf het begin zeggen wij tegen Sven dat een auto een auto is(duh).
Sven zegt al vanaf hij wat kon zeggen: Brroem(vanaf deze week vaker auto dan Brroem)
Paar keer op een dag komt hij met z'n boekjes naast me zitten en gaan we "lezen" en benoemen.
Het was een boekje met voertuigen en het ging van: scooter-sooter, fiets- siets enz.
Toen kwamen we aan bij autoped! en je kan het al bijna raden: BROEMped zei Sven

Ik las net al een stukje over een zebra(Jorden??) , een zebra was volgens Sven een koe(zwart-wit).

We hadden nieuwe muisjes gekocht(de anderen waren ziek geworden en die waren bruin-wit) en deze zijn zwart-wit.
Ik had ze in het aquarium gedaan toen Sven op bed lag en hij komt van bed af smiddags en zei tegen hem dat we nieuwe muisjes hadden, hij loopt erheen en roept heel verontwaardigt: Koeeeeeeee!

Eén van Sven z'n lievelings boeken is een oud theorieboek van autorijden(CBRvragen, verkeersborden, stoplichten, auto's enz).
Eerst het één en ander toelichten : Alles wat vies of kapot is noemt Sven habibabi(Opa's inbreng).
Luier vol: habibabibroek
Als er wat valt en stuk gaat: habibabi
Boek of reclamefolders uitelkaar: habibabi
Sven zit rustig op z'n stoeltje bij de tafel dat theorieboek door te neuzen hoor ik hem aldoor wat praten: opicht(stoplicht),verkeersjbjoid enz.
Er worden wat bladzijden omgeslagen en kijkt me plotseling zeer verbaasd aan en roept: MAMAAA!! HABIBABIBROEM!
Wat bleek?!: stond een foto in waar een man een wiel van zijn auto het verwisselen was!

Ok nog ééntje dan: vervolg op het theorieboek.
Mijn broer heeft sinds kort een gele bus.
Mijn broer heet Michel en heet volgens Sven Ome Mietje
Meneertje was weer aan het bladeren en er staan dus ook (gele) treinen en van die gele grote (gado)bussen in.
Elke trein en bus: mama kijk, Ome mietje busss.(en owee als ik niet oplet )

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_9222014
ik heb in de kleuterklas ooit eens over een kennis van mijn moeder gezegd:

"Mijn mama heeft een vriend, en als die kom moet papa in het logeerbed"

pi_9223558
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:34 schreef Capaja het volgende:
Sweej heb jij dat nummer nog toevallig ??????
er is wel een Engelse les van bassie en adriaan te vinden maar niet die waar jij het over hebt
Ik zal het eens aan mijn zusje vragen. Het was een cassettebandje dus die is misschien al kassiewijle!
pi_9223574
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:34 schreef Capaja het volgende:
Sweej heb jij dat nummer nog toevallig ??????
er is wel een Engelse les van bassie en adriaan te vinden maar niet die waar jij het over hebt
Ik heb net op ff gegoogled en het gelijk gevonden. Het is wel de 'Engelse les'
refrein:
'Yes sir', dat is 'ja meneer'
'A gentleman', dat is een heer
'A lady' is een dame
En 'windows', dat zijn ramen
De straat, dat noemen zij een 'street'
'A song', dat is bij ons een lied
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:21:36 #66
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9226761
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:11 schreef ZixS het volgende:
ik heb in de kleuterklas ooit eens over een kennis van mijn moeder gezegd:

"Mijn mama heeft een vriend, en als die kom moet papa in het logeerbed"


Geweldig

Toen ik een jaar of 3 was kreeg ik een nieuwe zwembroek, want de oude was versleten volgens mijn ouders.
Dus ik nieuwe zwembroek aan, badje in en er heel verontwaardigd weer uit: "Mama, mijn nieuwe zwembroek is lek, ik krijg natte billen "

  woensdag 19 maart 2003 @ 12:00:57 #67
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_9227871
Het is best lastig om woorden van peutertjes te begrijpen.
Daan wilde de 'tannebostapo'. Het duurde even voordat ik doorhad dat hij de tandenborstel bedoelde. Dus ik geeft hem z'n tandenborstel met tandpasta. Toen had hij dus een 'tannebostapo' met 'tannebostapa'.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:38:49 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9228872
Zojuist heb ik Wouter uit school gehaald. Hij mocht het sprookje uitkiezen, want Sterre was het snelst bij de lievelingsstoel (snappen jullie dit?). Deze cd heb ik sinds gisteren in de auto, dus de sprookjes zijn nog nieuw voor hen. Hij kiest voor "De geplakte zwaan" Hij bedoelt dus "Zwaan kleef aan"

[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 19-03-2003 12:48]

pi_9229220
Een klassiek familieverhaal:
Toen mijn vaders broer een jaar of 4 was, liep hij altijd zelf naar de kleuterschool verderop in de straat. Op een dag kwam hij maar niet terug, dus mijn oma begon ongerust te worden. Ze ging op zoek en trof hem met opgetrokken benen aan bovenop een muurtje, onder aan het muurtje zat een piepklein hondje naar hem te kwispelen. Waarom hij niet naar huis kwam, vroeg mijn oma. Mijn oom wees met een klein vingertje naar het hondje en zei benepen "ik is bang op die hond".
mooi he, alles
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:18:01 #70
3542 Gia
User under construction
pi_9229739
Ook grote kinderen kunnen heel grappig uit de hoek komen en ook die verhalen zijn leuk, zodat iemand met jonge kinderen kan lezen wat je nog verwachten kan.

Gisteren was ik mijn oudste (10) aan het overhoren. Natuurkunde.
Het ging over vaste stoffen die uitzetten bij warmte en vloeistoffen die uitzetten als ze bevriezen.
Ik had net verteld dat een flesje bier kapotspringt in de diepvries.
Even later ging het over de koelkast.
'De termostaat zorgt ervoor dat de koelkast uitschakelt als het te koud wordt.'
Ik vroeg: Wat gebeurt er als de termostaat van de koelkast kapot is?
Zijn antwoord: Dan springen alle flesjes bier!
Ik: Eh, ja, Kevin, dan wordt het inderdaad te koud.

Was erg grappig.

pi_9230439
hahahahaha.... leuke redenatie ook!!!!
Ik kwam damey gister van de peuterspeelzaal afhalen en ze waren lekker buiten aan het spelen.
Ik vraag dus na een kwartier gewacht te hebben offie mee naar huis gaat.
Hij kijkt me aan met een heel serieuse blik "mamma kwasantje???" (croissantje dus) mijn reactie daarop was " nee schat mamma heeft geen croissantjes" Loopt ie weg.... "niet naar huis alleen kwasantje...."
maw... ik wil alleen maar naar huis als jij croissantjes hebt..... ja leuk dit.....
  woensdag 19 maart 2003 @ 19:57:29 #72
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9240302
ik at eens bij een exvriendje van mij die tot de "zwarte kousenkerk" behoorde
na het eten werd daar altijd uit de kinderbijbel gelezen
de jongste dochter (ze zal toen een jaar of 8 zijn geweest) mocht kiezen
en die wilde het verhaaltje van nico de vogel....................
ik weet niet hoe jullie kennis van de bijbel is..............
Nicodemus
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2003 @ 20:08:31 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9240659
Nico-de-mus Geweldig!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9240995
Een vroeger vriendje van mij had een veel jonger zusje, een nakomertje. Ze was een jaar of 7/8 denk ik toen ik 's avonds met haar en haar moeder buiten liep. We liepen gedrieën gearmd en plotseling keek ze naar boven. Het was helder en er waren veel sterren.
'Zucht.. kijk eens, dat zijn allemaal kinderen van Abraham' (voor degenen die het bijbelverhaal kennen)
pi_9242369
Wat een leuk topic is dit toch!
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:26:54 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9244777
Nog eentje van een jaar of 2 geleden:
Wouter zat een liedje te zingen van een kindercd. In plaats van '2 violen en een bas bas bas, en een strijkstok waar geen haar op zat' zong hij: '2 pionnen in een tas tas tas, en een strijkijzer waar geen haar op was' .
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:35:18 #77
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9245044
richard behoorlijk ziek, hij kon niks binnenhouden zelfs een slokje water kwam er of langs boven OF langs onder uit, maar geen koorts ofzo
dus eigenlijk ook niet hangerig of niks
hij wilde buiten gaan spelen, maar mocht dat dus mooi niet van mams

ja maar Mama IK ben niet ziek dat is alleen mijn buikje maar hoor !

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9251897
*leuk topic*

Toen Brechtje (van Yvonne) nog maar pas op fok was, was ze ook een keer ziek thuis...en haar broertje vond dat ze niet mocht fokken..

"wel waar, ik houd gewoon mijn hand voor mijn hoofdpijn!!" Was het commentaar van de dame Die gebruik ik hier thuis nog zeeeeer geregeld, en mijn vriend ook (ja, hou jij nou maar je hand voor je hoofdpijn)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator donderdag 20 maart 2003 @ 11:09:46 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9254364
Ik weet niet of Karin mij dit in dank gaat afnemen maar het is zo'n geweldig verhaal. en anders moet ze het maar deleten

Toen ik een jaar of 7,8 was was het mijn beurt voor de heilige communie. Omdat de hele familie dat mee wilde maken in de kerk was er geen oppas voor Karin, toen zo'n 3 a 4 jaar oud.
Mijn moeder had haar uitgelegd dat ze heel stil moest zijn, zachtjes moest praten en had een heleboel snoepjes en speelgoed mee om dat doel te bereiken.
Affijn, de pastoor komt in een prachtig wit gewaad de kerk binnen schrijden op de maat van de orgelmuziek. Net toen de muziek stopte gilde Karin keihard " aaaaaaah een spook! .
Mijn moeder had al enigzins het schaamrood op de kaken staan maar gelukkig kon iedereen er om lachen.
Na de communie was het tijd voor het gebed. De pastoor vouwde plechtig zijn handen onder zijn gewaad en boog eerbiedig zijn hoofd. Heel de kerk was stil in afwachting van wat er ging komen.
Waarop Karin het nogmaals veel te hard uitgilde: "heeft die man geen handen?"

Ze hoefde heel lang niet meer mee naar de kerk.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:56:08 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9255322
OK, eentje van mezelf dan.

Ik was denk ik een jaar of 6-7 of zo.
Op de camping in Frankrijk vraagt een man aan mij en mijn zusje 'Waar komt hier de zon op?' met het oog op het opzetten van de tent.

Dus ik heel bijdehand: In het oosten, meneer! (Was heel trots dat ik dat dus wist!)
Wist ik veel dat hij dat ook wel wist, maar zich dus afvroeg waar het oosten dan wel niet was daar.

Grrr, een lol dat m'n ouders hadden, sjongejonge. En ik kon toen heel erg pruilen en gepikeerd zijn door dat soort dingen, ter verhoging van de algemene feestvreugde van mijn belagers.

Er moeten er meer zijn, maar ze schieten me zo even niet te binnen.

Oh ja, toch wel. Toen was ik al wel wat ouder, maar toch:
Ik maakte weer eens een bijdehandte opmerking (zoals hierboven ongeveer) en dus mij moeder zegt: 'Spuit 11geeft ook modder.
En wat zeg ik? Ik ben 12 hoor! Was ik net een paar weken daarvoor geworden.

Afijn, familie natuurlijk weer in een deuk, ik beledigd etc. etc.

***
pi_9258355
Eéntje van mezelf:

Ik was een jaar of 4 en kan het me nog goed herinneren.
'S morgens werd ik wakker en keek uit het raam(flat 1 hoog).
En wat zag ik? Allemaal wolken op het grasveld!!
Hoe kan dat nou? Die dingen horen in de lucht.
Ik mijn ouders wakker maken en vertellen wat ik gezien had en raad eens? Ze gierden het uit van de lach en ik nogal verontwaardigd zo van: Nou, echt waar hoor.

Jaren later nog steeds met de vraag hoe dat nou kon wist ik eindelijk dat het zeer dichte mist laag op de grond was

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  donderdag 20 maart 2003 @ 23:28:23 #82
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_9272957
Iris keek gisteren naar een foto van mij, van zo'n tien jaar geleden.

Ik: Wie is dat? Is mama he?
Iris: Papa!
Ik: Nee joh, is toch mama?
Iris, grinnikend: Papa!
Ik: Mama!
Iris, helemaal dubbel van het lachen: Papa!!!

krengetje

pi_9274314
Ok nog een paar klassiekers dan:

Vriendinnetje van mij op 4-jarige leeftijd. Zat achterop de fiets bij haar moeder, die met de fiets aan de hand over een zeer drukke markt wandelde. Mijn vriendin vond dat allemaal niet snel genoeg gaan. "mamma, waarom ga je niet fietsen?" moeder uitleggen dat dat niet kon, omdat ze dan tegen iedereen zou opbotsen. De praktische oplossing van de 4-jarige "nou, dan zeg je toch gewoon sorry!"

Mijn zusje achterin de auto. Werd wagenziek en kon haar ontbijt niet binnenhouden. Na een stilte klonk er benepen "mamma, ik heb gemorst."

En ergens gelezen op een ander forum (maar ik vond het zo'n prachtig verhaal): zwangere moeder met haar zoontje naar de verloskundige. Tijdens haar vorige zwangerschap was ze enorm aangekomen, en maakte zich daar nu weer zorgen over. Dus op de weegschaal. Tot haar grote schrik kruipt die naald steeds verder omhoog, ze is ongelofelijk veel aangekomen. Tot ze achter zich tevreden hoort "ikke ook staan" en ontdekt dat haar zoontje achter haar op de weegschaal is gaan staan.

mooi he, alles
pi_9280902
Damien had weer een uitspraak vanmorgen.... wij doen meestal op vrijdagochtend boodschappen samen met mijn vader en dan gaan we eerst naar de aldi en dan naar de vomar. Ik zeg dus tegen Damey vanmorgen we gaan zo naar opa toe en dan naar de aldi.
We gaan boodschappen doen. Zegt Damey : "neeeeeeee we gaan aldi-en....." Dus ik vraag "waar gaan we daarna dan naartoe?" krijg ik heel resoluut "schootbappen doen "
  zaterdag 22 maart 2003 @ 08:11:46 #85
3542 Gia
User under construction
pi_9298061
Mijn jongste zusje tijdens de huwelijksplechtigheid van een tante in de kerk.

De pastoor zette heel plechtig de kelk aan zijn lippen, waarop mijn zusje, toen 6, uitriep: Wanne zuiperd!!

pi_9305360
Ik heb geen kinderen maar ik ben wel tante, dus daar gaan we. Toen mijn nichtje 4 jaar was zaten we een keer met haar in de trein. Ze houdt nogal van kletsen met andere mensen en ze liep zo'n beetje op en neer in de coupé en opeens hoorden we haar een eindje verderop tegen een jongen zeggen: "Hoi, ik ben 4 jaar en ik ben helemaal alleen in de trein. Mijn moeder is al 10 jaar dood." (Ze beelde zich op die leeftijd nogal levendig in dat ze Pippi Langkous was. ) Die jongen mompelde nog iets in de trant van "Goh, dus jij bent 4 en je moeder is al 10 jaar dood...?" maar ze hoorde het al niet meer, want ze ging verder met: "En zij daar..." (waarbij ze naar mij wees) "dat is een buurtje..."

En haar broertje is inmiddels 6 en kreeg niet zo lang geleden een appel. Hij vroeg aan z'n moeder of hij hem zelf met een mesje mocht schillen. Dat mocht. Prompt sneed hij in z'n duim, dus die duim bloeden en natuurlijk moest er een pleister op. Zegt mijn neefje boos tegen z'n moeder: "Waarom zeg je dan ook dat het mag? Ik ben toch nog maar 6 jaar, zeg dat dan als ik pas 7 of 8 ben!"

  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2003 @ 18:11:15 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_9367938
Je gaat met je dochter en een stel vrienden (B&L) op pad (restaurant) Waar ze B even uit het oog kwijt raakt. Twee tellen later hoor je een hele vriendelijke stem omroepen: Ik heb hier een klein meisje, ze heet René en ze zoekt B. ...... van L.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9370579
Ik zat met mijn zoontje (toen 3) in de kapsalon van mijn moeder. Alle klanten, oude dames die mij nog kenden van vroeger, zeer vertederd.
Vraagt er 1 aan Chris: Wat wil jij later worden?

Hij kijkt mij heel beteuterd aan, lipje begint te trillen.
Zegt hij: Ik wil gewoon Chrisje blijven!!!!

Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_9370642
Onze kinderen groeien op en voorzichtig beginnen we te dromen van de tijd dat ze het huis uit zijn (duurt nog even).

Vraagt onze jongste (8): Mama, hoe gaat dat het huis uit? Pak jij dan mijn koffer, geef je geld en zet je me dan gewoon buiten?

Ik heb maar uitgelegd dat het iets anders werkt, maar het klonk best verleidelijk.......

Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:13:47 #90
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9371023
Sterre riep laatst: ik wil spikkellaarsjes!
(Ze wilde dus speculaasjes... )
pi_9392526
Toen mijn broertje 2 was ging hij 2 keer in de week naar de peuterspeelzaal. Op een dag liep hij opeens naar de kapstok, pakte zijn jas en tas en wilde weggaan. Vroeg de juffrouw: waar ga je heen? zei me broertje: ik ga naar huis, mijn mama is helemaal alleen thuis en dat vind ik zo zielig...
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:36:57 #92
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_9397669
ik was vandaag op stap met mijn nichtjes en tante, en daarna bleef ik daar ook eten, en mijn oudste nichtje is op dit moment drie jaar oud. op een gegeven moment geeft mijn nichtje mij de geraspte kaas aan. ik begin met opscheppen als ik op een gegeven moment naast me hoor; zo nou is het wel genoeg hoor! wij moeten ook nog eten. is het mijn nichtje van drie die me even terecht wijst!

ook ben ik nog terecht gewezen door mijn half demente oma die mij vanmorgen vertelde (nadat ik haar een tijdje niet gezien had) wie is dat? dat is thessa, uw kleindochter zei mijn moeder. zo wat heb jij een bol hoofd gekregen zeg! en dat terwijl ik slechts drie kilo aangekomen ben...

Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2003 @ 23:08:38 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_9400901
ik bedenk me opeens dat ik onlangs ook wat meemaakte.
ik woon op dit moment in huis bij iemand die zijn heup gebroken heeft en dus in het huishouden geholpen moet worden. mijn jongste heb ik meegenomen omdat hij nog niet naar school hoeft.
moet je voorstellen: wim strompelt met zijn looprek in adamskostuum naar de badkamer. luca komt de zoldertrap af, kijkt eens en roept vervolgens : ome wim, jij bent een nachtmerrie!!!
pi_9401135
Hier heet een vogel nog steeds Govel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 maart 2003 @ 23:18:33 #95
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9401177
Wij gingen op bezoek bij een vriendin van me. Volgens Christan heet haar jongste dochter Costa. Tosca dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 maart 2003 @ 17:38:53 #96
51743 Mario-g
Vader van Roberto en Luca
pi_9414330
Volgens Luca is een verzameling cactussen in Blijdorp een Wimtuin.
Om vooruit te gaan moet je soms ergens bij stil staan....................................... Open staan voor elkaar is beter maar moeilijker dan strijden tegen elkaar
pi_9415920
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik bedenk me opeens dat ik onlangs ook wat meemaakte.
ik woon op dit moment in huis bij iemand die zijn heup gebroken heeft en dus in het huishouden geholpen moet worden. mijn jongste heb ik meegenomen omdat hij nog niet naar school hoeft.
moet je voorstellen: wim strompelt met zijn looprek in adamskostuum naar de badkamer. luca komt de zoldertrap af, kijkt eens en roept vervolgens : ome wim, jij bent een nachtmerrie!!!
Hahaha.
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2003 @ 10:56:30 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_9446665
dit wordt me niet in dank afgenomen

Niet een uitspraak van mn dochter , maar van mn man.

Mn dochter en mn man liepen midden in de supermarkt te hakketakken te gen elkaar, ikw as het helemaal zat en had al een paar keer gezegd dat ze op moesten houden. Op een gegeven moment was ik het écht spuugzat en zei dat ze maar in de auto moesten gaan zitten... Met een heel beteuterd gezicht kijkt mn man me aan en zegt ; Zij begon .... hij is 30 zij is 3

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:26:20 #99
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9447011
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:56 schreef moussy het volgende:
dit wordt me niet in dank afgenomen

Niet een uitspraak van mn dochter , maar van mn man.

Mn dochter en mn man liepen midden in de supermarkt te hakketakken te gen elkaar, ikw as het helemaal zat en had al een paar keer gezegd dat ze op moesten houden. Op een gegeven moment was ik het écht spuugzat en zei dat ze maar in de auto moesten gaan zitten... Met een heel beteuterd gezicht kijkt mn man me aan en zegt ; Zij begon .... hij is 30 zij is 3


Zei mijn ex man ook nog weleens haha.

Mijn zoon, 4 jaar oud, onderweg van school naar huis.

Hij: Ik heb vandaag gelijmd.
Ik: Oh wat leuk, met juf?
Hij: Nee, met lijm.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:49:24 #100
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9447350
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:26 schreef yavanna het volgende:

[..]

Zei mijn ex man ook nog weleens haha.

Mijn zoon, 4 jaar oud, onderweg van school naar huis.

Hij: Ik heb vandaag gelijmd.
Ik: Oh wat leuk, met juf?
Hij: Nee, met lijm.


Respect my fucking authority!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:53:31 #101
16245 CarOnline
met lange O
pi_9447412
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:56 schreef moussy het volgende:
dit wordt me niet in dank afgenomen

Niet een uitspraak van mn dochter , maar van mn man.

Mn dochter en mn man liepen midden in de supermarkt te hakketakken te gen elkaar, ikw as het helemaal zat en had al een paar keer gezegd dat ze op moesten houden. Op een gegeven moment was ik het écht spuugzat en zei dat ze maar in de auto moesten gaan zitten... Met een heel beteuterd gezicht kijkt mn man me aan en zegt ; Zij begon .... hij is 30 zij is 3


mannen.. t zijn net kleine kinderen he

Dochter gister vol overtuiging aan het zingen:
iene miene mutten, 10 pond kutten!

kwam ff niet meer bij

Screw them.
We're going home.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 12:33:28 #102
3542 Gia
User under construction
pi_9447971
Jaren terug gingen mijn oom en tante voor het eerst met hun twee zoontjes naar een restaurant. De oudste kon net lezen, en bestudeerde na het eten aandachtig de dessertkaart.

Toen de ober de bestelling op kwam nemen zei hij: Doe mij maar een coupé ijs, en voor mijn broertje ook een coupé!

pi_9448578
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:53 schreef CarOnline het volgende:

[..]

mannen.. t zijn net kleine kinderen he

Dochter gister vol overtuiging aan het zingen:
iene miene mutten, 10 pond kutten!

kwam ff niet meer bij


hahahahahahaaha geweeeeeeeeldiiiiiiiiiiiig....
pi_9454086
Vandaag gehoord op een verjaardag; "Papa... Hoe zit dat nou met hanen? Kippen hebben de kippenziekte, maar wat hebben hanen dan?"

pi_9454190
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:35 schreef moussy het volgende:
Er zijn we eens va die momenten dat je kind iets zegt waar je óf helemaal om in een deuk ligt... óf je met je mond open staat te kijken dat dát uit jouw kind komt ....

Zo kwam mn dochter (3 jaar) van de week thuis, ik had de tv uitgedaan toen ze weg was gegaan, ze komt thuis, gaat zwaar beledigd op de bank zitten en mompelt dat ik een trut ben 2 tellen later moest dr vader het bezuren en was hij een klote vent, omdat hij dan misschien de tv wel uit had gezet. Fijn joh... je kind naar de peuterspeelzaal

Ze kwam ook een keer thuis met iets waar ik helemaal om in een deuk heb gelegen. Tijdens een schoolvakantie gaat de peuterspeelzaal hier gewoon door. Voor de psz hangt dan meestal een groepje jeugd... en van die jeugd heeft ze een hele studie gemaakt en dan met name het tongzoenen. Toen ze thuis kwam vroeg ik een kusje en kreeg deze keer geen gewoon kusje, nee hoor die moest met dr mond open en dr tong naar buiten


pas op dat de buren het nie zien, kunnen verkeerde gedachtes van komen
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:08:47 #106
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9454689
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:53 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Dochter gister vol overtuiging aan het zingen:
iene miene mutten, 10 pond kutten!

kwam ff niet meer bij


Geweldig en niet weten waarom jij zo lacht hahaha.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2003 @ 21:18:15 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_9455424
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vandaag gehoord op een verjaardag; "Papa... Hoe zit dat nou met hanen? Kippen hebben de kippenziekte, maar wat hebben hanen dan?"


Wij hebben zelf kippen....

René vroeg eens wat we gingen eten, dus ik zei kip. Even later zie ik dr in de tuin rennen achter de kippen aan en ik vraag wat ze aan het doen was... kippie vangen voor het eten

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 30 maart 2003 @ 12:51:06 #108
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9461887
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij hebben zelf kippen....

René vroeg eens wat we gingen eten, dus ik zei kip. Even later zie ik dr in de tuin rennen achter de kippen aan en ik vraag wat ze aan het doen was... kippie vangen voor het eten


Hahahaha je dochter heeft echt geniale uitspraken, ik lach me rot
Respect my fucking authority!!
  maandag 31 maart 2003 @ 00:44:29 #109
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9476671
Mijn kleintje (4) deze week, zomaar uit het niets: 'Je kan niet écht luisteren naar de wolken maar hij bedoelt dat je er naar kíjkt of er vormen in zitten'

('Bagagedrager' (en de rest van de CD) van Spinvin is de favoriete CD op het moment en daar zit dat in 'als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind')

I wish I could remember, but my selective memory won't let me
  maandag 31 maart 2003 @ 10:33:20 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9479044
hahhaha meesterlijk wat er allemaal uit die kleine kinderen hun mond komt
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_9479742
Mijn stiefzoontje (wordt 7 april 3 jaar) is helemaal gek van Dikkie Dik voorleesverhaaltjes. Nu zaten we zaterdag op verjaardagvisite bij mijn schoonvader en we hebben een beestenboekje meegenomen om hem zoet te houden. We komen aan bij de huisdierenafdeling en dus ook bij een plaatje van een rode kater: op de vraag wat dat is zegt hij "Dikkie Dik". Mijn zusje heeft een jack russel genaamd Simba en nu noemt hij alle jack russels "Een Simba". Zelf hebben we twee husky's Laika en Dido genaamd. En zijn papa laat deze lopen als hij in het weekend bij ons is. Dan gaat papa altijd hondjes lopen want ze moeten poepen en plassen. Nu liep ik met mijn stiefzoontje langs het water waar vaker honden worden uitgelaten en daar ligt dus veel hondenpoep. Hij wil in het gras lopen en ik sommeer hem op de stoep te lopen want anders staat hij in de poep. Staat hij stil bij een hondendrol en zegt "is van Laika". Dit gaat nog een paar keer door en dan zeg hij "ze poept wel veel".
pi_9479825
Mijn ouders hebben mijn stiefzoontje een flesje AA gegeven en papa en opa pakken een biertje. Als ze vervolgens het flesje bier aan hun mond zetten doet mijn stiefzoon dat ook en roept "kinderbier".

Mijn nichtje was toendertijd drie en ik liep met haar en mijn tante in alkmaar. Ze is best brutaal hoor, maar op een leuke manier. Ze mag los lopen terwijl ik de kinderwagen voorduw. Maar madam wilde niet luisteren en dus waarschuwde ik haar nog maar weer eens. Als je nu niet luisterd dan ga je maar weer in de kinderwagen. Waarop zijn antwoord: ga er zelf in zitten.
Ze was net drie of vier geworden en is in oktober jarig. Het was inmiddels al lang bedtijd en mijn oma zegt tegen haar; jongedame het is al donker buiten dus het is tijd voor jou om naar bed te gaan. waarop de belhamel antwoord: Daarom hebben we ook het licht aangedaan.

pi_9494538
ik lag van de week voor school op het gras in de zon met een paar vrienden, had een naveltruitje aan en er zaten ronde gaatjes op de mouw, komt er een jongetje van een jaar of 6 voorbij, bekijkt me truitje eens goed en vraagt: heb je niet genoeg centjes voor een heel truitje? ik lag echt helemaal in een deuk echt grappig hoe hij dat zei
  dinsdag 1 april 2003 @ 19:42:29 #114
22637 Sweej
TiepMiep
pi_9519213
Eén van mijn zusjes noemde (mijn moeders) borsten vroeger 'voedings'
  dinsdag 1 april 2003 @ 20:23:23 #115
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_9520247
Deze komt van een nichtje van een vriend van me, maar ik strijk dan maar gewoon met de eer

Het meisje had in december (rond de feestdagen) in haar klas uitleg gekregen over de here jezus en het hele gebeuren waar de feestdagen eigenlijk om zouden moeten draaien. Toen zij van school werd opgehaald zei ze 'Zielig he...voor Jezus', met als vervolg 'Maarja..hij zit nu wel in de Hema'.

voor de goede orde; ze bedoelde dus hemel

Later word ik mijzelf in het groot.
  dinsdag 1 april 2003 @ 20:37:33 #116
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9520585
Vandaag maakte Wouter de hele tijd grapjes en riep daarna natuurlijk: "1 april!"
Sterre wilde het op een gegeven moment ook, maakte een grapje en riep daarna trots: "enge bril!"
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2003 @ 21:20:42 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_9521630
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 20:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Vandaag maakte Wouter de hele tijd grapjes en riep daarna natuurlijk: "1 april!"
Sterre wilde het op een gegeven moment ook, maakte een grapje en riep daarna trots: "enge bril!"
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9523369
Een meisje van toen 9, nu 13, dat bij mij in het dorp woont en regelmatig bij ons komt had ook een leuke:

"Weet je, puntjepuntje die bij mij in de klas zit (groep 5 of 6 ) gelooft nog in Sinterklaas !!!"
Ik zei: NEE TOCH, 9 jaar, dan geloof je toch echt niet meer in Sinterklaas hahahahahihihihi.
Ze vond mijn reactie wel grappig, en borduurde nog even verder, want toen zei ze:
" Ja , en huppelepup uit mijn klas, die gelooft nog in God

Ze dacht, sinterklaas bestaat niet, dan zal god ook wel niet echt zijn!!!
Ik wist even niet wat ik hierop moest zeggen.
Ik heb toen wel uit moeten leggen dat het zo zwartwit niet is.

U kijkt toch ook?
  woensdag 2 april 2003 @ 12:51:18 #119
3542 Gia
User under construction
pi_9533532
Mijn schoonvader had het erover dat een studie tegenwoordig zo duur is.
Je moet wel met zijn tweeën werken om dat nog te kunnen bekostigen voor je kids.

Mijn zoontje vroeg hoe wij dat dan zullen doen. Ik zei dat ik toch een inkomen had zonder dat ik werkte. Ik legde hem uit dat de staat dat betaalde. (WAO)

Waarop hij zei: Ow, dat komt dan uit dat koffertje!
Schoonvader: Huh, welk koffertje bedoel je?
Kleinzoon: Dat van de koningin!

  woensdag 2 april 2003 @ 19:38:33 #120
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_9542562
Vroeger hing er een zwart-wit foto op de muur van mijn broertje als baby.

Mijn moeder zei wel eens tegen m'n broertje 'kijk, dat ben jij'.
Toen ze ooit eens aan hem vroeg wie daar op de foto stond, zei hij 'dat is een benjij'.

Later word ik mijzelf in het groot.
  donderdag 3 april 2003 @ 21:23:32 #121
3542 Gia
User under construction
pi_9567016
We stapten straks uit de auto en toen liepen er aan de overkant van de straat twee moslima's, geheel in het zwart gehuld.

Mijn zoontje: Daar lopen twee nonnen.

pi_9567524
mijn broertje ( 5) heeft vandaag een nieuw "liedje" geleerd, het slaat echt nergens op, maar hij zingt het de hele dag: me papa heeft billen, me mama heeft tieten en met je ballen kun je schieten
  donderdag 3 april 2003 @ 22:33:27 #123
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_9569158
Toen iemand aan me vroeg hoe oud ik was vroeger zei ik altijd: 'Ik ben 3, maar papa en mama zijn geloof ik al 4.'
imagination is more important than knowledge
  vrijdag 4 april 2003 @ 05:56:00 #124
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_9573406
Een schattige (en -vind ik als trotse moeder- erg slimme) uitspraak van Iris, gisteren: ik was met haar naar een foto aan het kijken met mijn schoonfamilie erop. "Oh, kijk eens, wie is dat? Dat is opa he?". Iris moest daar even over denken en zei toen bedachtzaam "Opapa".
pi_9597243
Ik heb een zusje die 2 en een half jaar jonger is Dat gaf toen we klein waren nog wel een problemen met het naar bed gaan(omdat ik dan altijd nog even mocht opblijven)Mijn zusje vond dat ze nog niet moe was en ging dan naar mijn moeder/vader toe en zei dan : kijk maar ik ben nog niet moe achter me oren !! en vervolgens liet ze haar oren zien hoe ze hier bij kwam is ons nog steeds een raadsel

nog een van mezelf.
Toen ik een jaar of 3 was zag ik dat mijn moeder mijn zusje een Majo(of hoe heet zo'n geval?) aandeed en natuurlijk wilde ik dat ook!
Dus dat zei ik ook ik wil ook jojo !
NU was het ook nog eens zo dat ik net die week een Jojo gekregen had dus mijn moeder zoekt dat ding op maar nee dat wilde ik niet!
Toen mijn moeder dan vroeg wat ik nu wilde : JOJO!!
Evenlater wees ik dus de majo van me zusje aan....jojo!!!

And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2003 @ 09:18:26 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_9713474
luca zat gisteren op de wc en liet een flinke wind.
hij schaterde: er komt stoom uit mijn billen!
pi_9714660
Gisteren gehoord tijdens mn stage

Esmee was samen met nog een klasgenootje spulltjes aan het klaarzetten voor haar spreekbeurt, ik hing nog wat rond in het lokaal.

Esmee vraagt me; Juf, hield u vroeger van spreekbeurten geven? Ik antwoorde; Nou nee, ik vond het altijd een beetje eng. Zegt Esmee; Waarom wilt u dan Juf worden?

Bijdehandjes

pi_9715509
Mijn broertje van 6 wil persée papa worden later

En ik heb ooit ook eens een flinke bloeper gemaakt. Ik vroeg ooit eens aan mijn buurmeisje (jaartje of 6 toen) "Gloof jij nog in sinterklaas?" waar iedereen bijzat

pi_9844448
M'n zusje van 2:

"Niet commanderen Michiel"

"Michiel!! Co(m)puter uit! Eeeeten!!"

Ik tilde haar op (we gingen naar beneden), toen bleef ik boven aan de trap even staan, zei ze "toe maar". .

"Michieltje"

.

  donderdag 17 april 2003 @ 19:28:08 #130
51743 Mario-g
Vader van Roberto en Luca
pi_9845044
Nog een leuke van Luca:

Zitten we in de Metro onderweg naar huis, rijden langs een bouwplaats en Luca wijst en zegt: Kijk papa, allemaal bobjes (van Bob de Bouwer dus)

Om vooruit te gaan moet je soms ergens bij stil staan....................................... Open staan voor elkaar is beter maar moeilijker dan strijden tegen elkaar
  donderdag 17 april 2003 @ 19:49:28 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9845471
locomotief: monkolotief

ik verdien wat centen bij bij de praxis, en daarnaast loop ik stage:
stond zaterdag een huilend kind aan me kassa. Dus ik vraag aan die moeder. Wat is er: zegt ze: we stonden in de verkeerde rij, hij wilde perse bij de juffrouwkassa

ander kind (4jaar)
juffrouw ben jij de moeder van ashley?
ik:
nee hoor hoezo
hij: je lijkt zoveel op de moeder van ashley
(ashley is een klasgenoot van hem)

nog een kind:
juf ik zou willen dat je mn moeder was
ik: waarom
kind: omdat ik jou zo lief vind en ik wi de hele dag bij je blijven en mijn mama is altijd boos op me (etc blabla)

ik: wat wil je later worden
kind: brandweer en zwartepiet

kind 6 jaar
juf ik heb een probleem ik moet overleggen want weet niet goed met wie ik moet trouwen
ik: nou, uit wie moet je kiezen
kind: uit luke, boyd en luc
ik: welke vind je het knapste
kind: luke
ik; en welke is het liefste voor je
kind: boyd
ik: dan moet je met boyd trouwen
komt die moeder de volgende dag naar me toe:
ik hoorde dat je met mn dochter had gepraat, ze was zo blij maar ze is nu ook heel bezorgd, want ze heeft nog zoveel te doen voor ze kan trouwen: ze moet dr school afmaken, werk zoeken , dr rijbewijs halen etc

owja een laatste
vandaag tijdens het knikkeren, die kinderne hebben allemaal termen, dus hoor ik ze roepen:
HE, WE DOEN MET VRIENDJESPOLITIEK
dus ik kijk vragend, zo van, wat is dat nou weer,
zeggen ze, dat wil zeggen dat een vriendje van je één keer voor je mag spelen

  donderdag 17 april 2003 @ 19:50:22 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9845493
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:28 schreef Mario-g het volgende:
Nog een leuke van Luca:

Zitten we in de Metro onderweg naar huis, rijden langs een bouwplaats en Luca wijst en zegt: Kijk papa, allemaal bobjes (van Bob de Bouwer dus)


diezelfde ashley:
juf mijn ouders zijn aan het verbouwen
het zijn bob de bouwers
maar volgende week komen de echte bob de bouwers
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 april 2003 @ 19:52:43 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9845543
Wij zien onderweg altijd Lolly's en Scoops en elke hijskraan is een Lipty
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9845918
Rozijntjes: "Zohijntjes"

En elke keer weer als ze yoghurt krijgt:

"Hmmmm, Zohijntjes!"

  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 april 2003 @ 20:31:31 #135
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9846378
Yoghurt heet hier: hoddert
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 18 april 2003 @ 21:42:13 #136
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_9869020
Ik was altijd aan het mokemaken (schoonmaken)
Maakte er meer een bende van, dan dat ik mijn mams hielp. Maar ik hielp wel

Een meisje van de kleuterklas (blond haar, blauwe ogen prototype nederlands meisje)
"Wat wil je later worden?"
"Chinees"
"Waarom?"
"Die maken zulk lekker eten! En hebben mooie ogen!"

[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 18-04-2003 21:47]

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 18 april 2003 @ 22:03:37 #137
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_9869470
quote:
Op donderdag 17 april 2003 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Yoghurt heet hier: hoddert
Daan eet graag familievla (vanillevla)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_9869669
me buurjongetje wilde graag DROPJESvla, dus zijn vader in zijn vla wat dropjes gedaan, zegt het buurjongetje: nee, dat lust ik niet, bedoelde hij HOPJESvla
  zaterdag 19 april 2003 @ 09:11:49 #139
52792 mullog
not elfish
pi_9875634
pinokkio = pinjokkino
verbanddoos = pleisterbak
pincet = splinterding
consultatieburo = concentratieburo
computer = pintoeter
ketting = hetting
potlood = loppop
kerktoren = kingkong

en zo kan ik nog wel even doorgaan!

  † In Memoriam † zaterdag 19 april 2003 @ 11:23:02 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_9876742
We rijden met de auto door amsterdam heen, raampjes open ... Ziet René een knappe kerel op een fietisie (ze heeft smaak, dat wel) schreeuwt ze in eens uit het raam; Heeeeej, schatjuhhhhhh!!!!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9881781
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 11:23 schreef moussy het volgende:
We rijden met de auto door amsterdam heen, raampjes open ... Ziet René een knappe kerel op een fietisie (ze heeft smaak, dat wel) schreeuwt ze in eens uit het raam; Heeeeej, schatjuhhhhhh!!!!!
hahahahahahahahahah

deze vind ik echt geweldig

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 19 april 2003 @ 17:05:15 #142
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_9881845
Grote tip die ik mee wil geven schrijf alles op! Het is zo leuk om alles te horen, je ligt helemaal in een deuk. Kinderlogica heerlijk....

Zelf als moeder van nu al 2 grote knullen (20 en 17) heb ook al menig opmerkingen gehoord en ook weer veel van vergeten.

Veter is een springtouw voor je schoen.

Een heel leuk verhaal is, toen ze stukken kleiner waren was er op tv het programma sex met Angela, misschien kennen jullie het wel, mijn jongens wilde heel graag kijken wat dat nou eigenlijk inhield, ik ben altijd erg vrij in alles geweest en nog en vond het prima.
We hadden ons op de bank geinstalleerd en het ging dit keer over wat iemand nu prettig of lekker vond.
De ene vond kriebelen op de rug lekker de andere weer kussen en noem maar op, die jongens vonden het prachtig!
Zegt ineens de jongste van de twee, ( ik denk jaartje of 5/6 toen)
Mama, weet je wat ik lekker vindt??
Ik dacht ow jee nu komt het.....mijn kind heeft een sexuele ervaring?
Mama, weet je wat ik echt lekker vindt? Ik vroeg nou?

Antwoordde hij heel stellig RODE KOOL!!!

Nou je snapt wel dat we dit vaak hebben gegeten! En het is iets wat ik nooit zal vergeten. Tranen over de wangen......

To Know Me Is To Love Me
  zondag 20 april 2003 @ 13:43:25 #143
393 phileine
española
pi_9894750
Een vriendin van mijn zus heeft kortgeleden haar tweede zoontje gekregen. Zoon één (6 jaar) is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Dag één keek hij het nog even aan, hij ging er van uit dat het een stuk leuker werd als de kleine eenmaal ging praten dus heeft hij de hele dag "ha-mer" gezegd tegen de baby. Helaas, dag twee sprak de baby nog steeds geen woord en had nog geen één keer "hamer" teruggezegd. Teleurstellend. Die dag kwam er iemand op bezoek met een grote hond. Oudste zoon heeft een ruil voorgesteld: de kennis mocht de baby, hielden zij de hond. Ging helaas ook niet door. Dag drie heeft hij zijn koffertje gepakt en is de deur uitgelopen. Zijn moeder haalde hem op de hoek van de straat in. Hij wou bij opa en oma gaan wonen, vond het thuis niet meer leuk. Grote scène bij thuiskomst. "Het draait alleen nog maar om de baby" huilde hij, en legde theatraal een handje op zijn linkerborst "dat doet hier pijn!". Moeder, nog volop hormonen, barstte in tranen uit. Zoon zag zijn moment, kroop samenzweerderig naar haar toe en fluisterde "mamma, laten we hem gewoon terugbrengen naar het ziekenhuis!"
mooi he, alles
  zondag 20 april 2003 @ 13:46:09 #144
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_9894800
quote:
Op zondag 20 april 2003 13:43 schreef phileine het volgende:
Een vriendin van mijn zus heeft kortgeleden haar tweede zoontje gekregen. Zoon één (6 jaar) is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Dag één keek hij het nog even aan, hij ging er van uit dat het een stuk leuker werd als de kleine eenmaal ging praten dus heeft hij de hele dag "ha-mer" gezegd tegen de baby. Helaas, dag twee sprak de baby nog steeds geen woord en had nog geen één keer "hamer" teruggezegd. Teleurstellend. Die dag kwam er iemand op bezoek met een grote hond. Oudste zoon heeft een ruil voorgesteld: de kennis mocht de baby, hielden zij de hond. Ging helaas ook niet door. Dag drie heeft hij zijn koffertje gepakt en is de deur uitgelopen. Zijn moeder haalde hem op de hoek van de straat in. Hij wou bij opa en oma gaan wonen, vond het thuis niet meer leuk. Grote scène bij thuiskomst. "Het draait alleen nog maar om de baby" huilde hij, en legde theatraal een handje op zijn linkerborst "dat doet hier pijn!". Moeder, nog volop hormonen, barstte in tranen uit. Zoon zag zijn moment, kroop samenzweerderig naar haar toe en fluisterde "mamma, laten we hem gewoon terugbrengen naar het ziekenhuis!"
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_9899790
quote:
Op zondag 20 april 2003 13:43 schreef phileine het volgende:
Een vriendin van mijn zus heeft kortgeleden haar tweede zoontje gekregen. Zoon één (6 jaar) is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Dag één keek hij het nog even aan, hij ging er van uit dat het een stuk leuker werd als de kleine eenmaal ging praten dus heeft hij de hele dag "ha-mer" gezegd tegen de baby. Helaas, dag twee sprak de baby nog steeds geen woord en had nog geen één keer "hamer" teruggezegd. Teleurstellend. Die dag kwam er iemand op bezoek met een grote hond. Oudste zoon heeft een ruil voorgesteld: de kennis mocht de baby, hielden zij de hond. Ging helaas ook niet door. Dag drie heeft hij zijn koffertje gepakt en is de deur uitgelopen. Zijn moeder haalde hem op de hoek van de straat in. Hij wou bij opa en oma gaan wonen, vond het thuis niet meer leuk. Grote scène bij thuiskomst. "Het draait alleen nog maar om de baby" huilde hij, en legde theatraal een handje op zijn linkerborst "dat doet hier pijn!". Moeder, nog volop hormonen, barstte in tranen uit. Zoon zag zijn moment, kroop samenzweerderig naar haar toe en fluisterde "mamma, laten we hem gewoon terugbrengen naar het ziekenhuis!"
whahahaha dan sta je ook wel ff te kijken als je dat overkomt
  † In Memoriam † zondag 20 april 2003 @ 18:43:08 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_9899833
quote:
Op zondag 20 april 2003 13:43 schreef phileine het volgende:
Een vriendin van mijn zus heeft kortgeleden haar tweede zoontje gekregen. Zoon één (6 jaar) is daar niet onverdeeld gelukkig mee. Dag één keek hij het nog even aan, hij ging er van uit dat het een stuk leuker werd als de kleine eenmaal ging praten dus heeft hij de hele dag "ha-mer" gezegd tegen de baby. Helaas, dag twee sprak de baby nog steeds geen woord en had nog geen één keer "hamer" teruggezegd. Teleurstellend. Die dag kwam er iemand op bezoek met een grote hond. Oudste zoon heeft een ruil voorgesteld: de kennis mocht de baby, hielden zij de hond. Ging helaas ook niet door. Dag drie heeft hij zijn koffertje gepakt en is de deur uitgelopen. Zijn moeder haalde hem op de hoek van de straat in. Hij wou bij opa en oma gaan wonen, vond het thuis niet meer leuk. Grote scène bij thuiskomst. "Het draait alleen nog maar om de baby" huilde hij, en legde theatraal een handje op zijn linkerborst "dat doet hier pijn!". Moeder, nog volop hormonen, barstte in tranen uit. Zoon zag zijn moment, kroop samenzweerderig naar haar toe en fluisterde "mamma, laten we hem gewoon terugbrengen naar het ziekenhuis!"
ah gos.. volgens mij is dit wel de grootste angst van iedere moeder die er een kindje bij krijgt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 20 april 2003 @ 19:13:53 #147
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_9900249
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:42 schreef Angel22 het volgende:
Damien had weer een uitspraak vanmorgen.... wij doen meestal op vrijdagochtend boodschappen samen met mijn vader en dan gaan we eerst naar de aldi en dan naar de vomar. Ik zeg dus tegen Damey vanmorgen we gaan zo naar opa toe en dan naar de aldi.
We gaan boodschappen doen. Zegt Damey : "neeeeeeee we gaan aldi-en....." Dus ik vraag "waar gaan we daarna dan naartoe?" krijg ik heel resoluut "schootbappen doen "
hey ikke ook damien heete

ook ff bijdrage van mij

mijn neefje van 3 zit bij mijn oma zegt ie OMA MAG IK EEN GLAASJE SGIROOP ( in plaats van siroop dus )

Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 20 april 2003 @ 23:16:07 #148
52792 mullog
not elfish
pi_9905187
mijn zoontje van drie: als je een babietje in je buik wilt, druk je op een knopje en pangggg dan zit tie erin. waarop zijn broer van zes zegt: welnee joh, daar moeten papa's en mama's voor broeden!
pi_9919199
Zonet met m'n zusje van 2 in het stoeltje op de fiets even naar de trein gefietst. Kwamen we bij de winkels, zegt ze:

"De winkels zijn dicht, beetje dom van Michieltje"

.

  maandag 21 april 2003 @ 18:59:53 #150
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_9919249
Mijn oudste, toen nog maar 3 en zonder tijdsbesef, verzon terplekke een nieuwe omschrijving voor gisteren: een nachtje achteruit slapen...
Oh.
Ok.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 april 2003 @ 19:01:37 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9919282
Christan van 2,5 ziet papa zijn lens inzetten. Hij doopt zijn vingertje in het lenzendoosje en zegt: Christan ook oogjes wassen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 21 april 2003 @ 22:50:28 #152
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_9924552
haha geweldig topic om zo die uitspraken te lezen!

ik heb als kind mijn moeder ook es goed voor schut gezet. Ik was toen ook iets van 5 jaar ofzo. In de winkel stond een moeder met een klein meisje met zo'n oogpleister. Ik vond die dingen erg stom en zei ook dus ook gewoon tegen dat meisje:
"Wat heb jij een stom lapje voor je oog"
- Nee hoor is nie stom lapje
"Dat is wel een stom vies lapje!"
- Nietus is nie stom lapje he mama?
Waarop ik zei: DAT IS WEL EEN STOM LAPJE! MOET IK JE IN MEKAAR SLAAN?

Mijn moeder wist niet meer waar ze het zoeken moest

patat ftw :)
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:05:59 #153
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9934192
Carnaval al weer even achter de rug, maar pascal wilde van de week toch nog even carnavallen
dus de cd met liedjes op en vrolijk mee kwijlen.......

als je nu niet springt
als je nu niet springt
mama is een homofiel

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:17:01 #154
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_9934511
Turks buurmeisje vraagt aan d'r pappa,
"Pappa, gaan nederlanders ook naar god als ze dood gaan?"
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:21:56 #155
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_9936311
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:59 schreef Larissa het volgende:
Mijn dochter had skates gehad toen ze een jaar of 4 was en ze had mij over gehaald er ook een paar te kopen. Ik was aan het oefenen op het pleintje hierachter en ineens kwam ze langs scheuren, zag me stuntelen, stond stil en zei keihard "Kom maar mama, ik geef je wel een handje".

Toen ze een jaar of 6 was stonden we in de supermarkt en liep naar voren bij de kassa naar de snoepjes waar ze verlekkerd bleef staan. "Kom eens hier, je krijgt niets meer'" zei ik. Keihard door die supermarkt: "Waarom zeg je dat nou mama, ik STA hier alleen maar, ik zeg toch niks?".

Tijdje terug had mijn dochter voor het eerst zelf internet opgestart en kwam trots melden dat ze een site had gevonden over haar spelletje Rollercoaster. "Goh", zeg ik, "hoe heb je die gevonden?". "Die heb ik gegoocheld". Ze had blijkbaar een keer meegekeken hoe ik via Google dingen zocht.

Paar maanden terug had ik mijn Windows geupdatet maar daarna deed niets het meer van Microsof. MSN niet, IE en Outlook Express. De volgende ochtend: "mama! Internet EXPLODER doet ut niet meer". "Nee, schat, die is gisteravond geëxplodeerd.


Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 april 2003 @ 20:39:28 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9944086
We zitten in de auto, verkeer helemaal vast, komt er een vermanend stemmetje van de achterbank: Dóórrijden, papa!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9944794
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:39 schreef Rewimo het volgende:
We zitten in de auto, verkeer helemaal vast, komt er een vermanend stemmetje van de achterbank: Dóórrijden, papa!


In de auto hier horen we voortdurend: "En nu?" of "Doe je nou?". Bij voorkeur als we even stilstaan (maar ook wel ).

En als Jorden op een stoel klimt: "Nee vamme he? Pas op, nee vamme!" (vamme = vallen).

Of ineens: "Kijkkijkkijkkijkkijk!".

  woensdag 23 april 2003 @ 13:44:43 #158
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_9959055
Rinne, das t stiefbroertje van mijn vriend is 2,5 jaar. Een stiefbroertje van hem (Jaap) die is nog wellis boows en dan gaat er wellis wat stuk. Dus zegt Rinne vaak als er iets stuk : "Jaap ehdaan eh?"

Ik zelf toen ik ongeveer 3 was: We gingen naar frankrijk toe, mijn oom huurde daar altijd een boederij en wij mochten oowk komen. Nou ik kende net een beetje Nederlands, kon net lekker weg babbelen. Na een lange reis met de trein komen we dan eindelijk aan met de trein, komt er sown oude dame op mij af (t was de eigenarese van die boederij) en begint in het Frans een heel verhaal "ma petite blablabla". Ik als 3 jarige hoorde dat eens aan en toen die dame eindelij klaar was zei ik als antwoord: "pelie pelaa peloe" Jah, wat wil je als iemand sown onzin tegen je uitkraamd

Oowk zei ik altijd: Colettas (=toilettas) en stampesta (tandpasta)

JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
pi_9960793
Wesley was net 3 denk ik toen zijn opa overleed. Zo goed en zo kwaad als het ging uitleggen wat de dood inhield. Voor het eerst met de dood geconfronteerd, schrok hij best wel. Maar na een "smoes" dat oude mensen dood gaan, en dat hij eerst nog heel oud ging worden.

Een paar dagen later zit ik samen met hem in de bus, en voor ons zit een oude man. Wesley staat op en zegt keihard door de bus. Kijk, pappa die meneer gaat ook binnenkort dood.

----

Een paar weken geleden vroeg Wesley me voor de zoveelste keer om snoep, dus ik zeg voor de grap...welk stukje van nee begrijp je niet. hij antwoord doodleuk:" de eerste 2 letters pap".

  woensdag 23 april 2003 @ 18:04:34 #160
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9965510
Even ter info vooraf: Sterre (net 3) tekent tegenwoordig 'boodschappenlijstjes' = kronkelige streepjes. Ze kan ook heel mooi voorlezen wat ze allemaal opgeschreven heeft, overigens.
Vanmorgen keek ze me heel diep in de ogen, ik moest van haar speciaal mijn ogen wijd opensperren, en ineens gilde ze: "Kijk, een boodschappenlijstje!! Ze zag dus die kleine rode adertjes bij mijn oogwit

En Wouter (net 5) zei laatst na een bezoek aan mijn ouders (die ruim 3 uur rijden van ons vandaan wonen): "Ik wil pas weer naar opa en oma als ik 6 ben." Dus ik zeg:"Nou, dat is dan pas over een jaar!" Wouter antwoord:"Oke, als ik half 6 ben dan."

pi_9985496
Ik vind zojuist een schriftje terug met dingen die mn moeder van mij heeft bijgehouden.. ff een paar leuke voorbeelden;

dierengeluiden
paard - hihi
vis - mond open en dicht
konijn - ogen open en dicht knijpen

uitspraken;
"bloemetjes op de jurk, niet ruiken.. plat!"

terwijl ik tv zit te kijken en ondertussen in half mn broek zit te schijten (was toen 2) mn vader; "heb je een hoop in de broek?"ik; "moet je niet mee moeien, ikke wil kijken"

tegen mn buurjongen;"Bram, als jij lelijk doet bij m'n zusje, Bram, kijk me eens aan! Als je mn zusje pijn doet, dan krijg je een tik!" (terwijl mn zus ouder is dan ik )

  donderdag 24 april 2003 @ 16:35:37 #162
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_9986474
ik had trouwens als vierjarig kleutertje ook de meest vreemde liedjes verzonnen met vriendjes/vriendinnetjes..

Helle boebe beh
Helle pieieiet helle puffe puffe puffe
Toejoejoejoejoe

of op een vakantie in Duitsland:

We waren naar een druipsteengrot genaamd de BingHöle geweest en gingen nu naar de Teufelshöle. Dus ik zo: "sjonge, ze hebben een binghöle, ze hebben een teufelshöle, hebben ze hier ook een apenheul?

iedereen in de auto lachen... en ik verbaasd wat er nou raar was aan die vraag (höle en heul klinkt nl. gewoon hetzelfde)

patat ftw :)
pi_9987203
Het petekind van mijn moeder tekent ook altijd mooie kronkeltjes. Loopt er dan mee naar mijn moeder en vraagt hoopvol "staat hier Marijn?" (zo heet hij namelijk). Het móet toch een keer lukken zou je zeggen, als er maar genoeg vreemde krabbels staan.

Hij komt graag bij mijn moeder, maar moet altijd een beetje wennen aan de hond. Vorige keer had mijn moeder hem opgehaald en nam hem mee naar haar huis, toen ze de deur opendeed stond de hond bovenaan de trap. (bovenhuis). Marijn bleeft stokstijf staan en liep niet mee naar binnen. "Kom je nou?" zei mijn moeder. "Eh... ik wou eigenlijk mórgen langskomen" was het verlegen antwoord. Wist ook even geen andere uitvlucht om die hond te ontlopen.

mooi he, alles
  vrijdag 25 april 2003 @ 17:34:15 #164
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_10011800
Ik zat gisteren bij artis te wachten op mijn afspraak. Achter het bankje waar ik zat staat een levensgroot standbeeld van een ijsbeer.
Komt er een kotertje van een jaar of 4 voor me staan en roept:"Kijk uit! Achter je!!"
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 29 april 2003 @ 00:10:19 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_10083350
Voor zijn eerste verjaardag kreeg mijn zoon (nu 10) een hele grote knuffelkoe van mijn broer. Het was dus ook niet vreemd dat "koe" één van de eerste woordje was die hij kon uitspreken.

Ergens in de zomer ging mijn vriendin met hem naar de supermarkt. Terwijl ze door een gangpad liep kwam ze een "ietwat gezette" (stel je Erika Terpstra voor) dame tegen, gekleed in een zwart-witte outfit. Ze schrok zich wezenloos toen mijn zoontje zijn handje uitstrekte, naar de dame wees, en zei: "Mama! KOE!"
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 29 april 2003 @ 02:11:36 #166
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10085004
Mijn nichtje!!
Okketies = schoenen (namelijk: sokken dicht)

Oppaskindje roept nog altijd: Mag ik op het krimlek??

en natuurlijk mn quote
|
|
|
V

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_10239561
Ik was afgelopen zondag met mijn stiefzoontje aan de wandel en kom een jonge spreeuw tegen, ik zeg tegen Ryan "kijk een klein vogeltje" waarop hij antwoord "Kijk hij kan ook lopen".

Hij heeft van mijn ouders een geldkistje gekregen met een echt slot en sleutels, dat noemt hi zijn doosje en stopt daar werkelijk alles in. Nu lopen we zondag langs de glas en papierbak waar iemand (vrouw) dus iets aan het indoen was en roept heel hard "doosje". Mij kon je wegdragen maar ik weet niet of die vrouw het ook zo leuk vond.

Hij had afgelopen zaterdag bij de H&M een windmolen gekregen waar hij tegen aan moest blazen. Blazen deed hij maar niet zo hard en dus was de lol er gauw van af. We lopen buiten en het waaide flink en uit zich zelf ging dat molentje draaien. Zegt Ryan in eens "kijk zonder batterijen" !!!

Aangezien Ryan eens in de twee weken het weekend bij ons is had ik voor vaderdag al een cadeautje in huis gehaald. Zo een plak klei waar je zijn handje inkan drukken en dan zijn naam en datum er bij kan zetten. Dus mijn vriend was gisteren de honden uitlaten en ik trok het cadeautje uit de kast en begon creatief te wezen. Na dat het handje eindelijk in de klei stond, legde ik Ryan uit dat het ons geheimpje was en dat het een cadeautje was voor papa. Toen papa nog geen voet binnen had rende het guppie heel hard op papa af en riep "cadeautje". Gelukkig riep hij niet wat het was.

pi_10243078
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:13 schreef Rosie het volgende:
Een meisje van toen 9, nu 13, dat bij mij in het dorp woont en regelmatig bij ons komt had ook een leuke:

"Weet je, puntjepuntje die bij mij in de klas zit (groep 5 of 6 ) gelooft nog in Sinterklaas !!!"
Ik zei: NEE TOCH, 9 jaar, dan geloof je toch echt niet meer in Sinterklaas hahahahahihihihi.
Ze vond mijn reactie wel grappig, en borduurde nog even verder, want toen zei ze:
" Ja , en huppelepup uit mijn klas, die gelooft nog in God

Ze dacht, sinterklaas bestaat niet, dan zal god ook wel niet echt zijn!!!
Ik wist even niet wat ik hierop moest zeggen.
Ik heb toen wel uit moeten leggen dat het zo zwartwit niet is.


Haha... weer een reden om het verhaal van Sint niet te overtuigend te vertellen


1 van mij dan:
Het jonge zoontje van een vriendin was door ons, samen met z'n tweelingzus gevraagd voor bruidsjongen. Wel, hij wil niet echt graag in de schijnwerpers staan, dus reageerde hij met een antwoord aan zijn moeder:
'Maar, mama, wil jij dan geen bruidsmama zijn?' - voor hem: case solved

Nog 1: z'n moeder had net gekookt, dus aan tafel wordt er begonnen met eten. Zegt hij plotseling verontwaardigd: 'Mama, je moet niet zo heet koken!'

pi_10285702
Toen ik nog zwanger was, kon ik nogal lastig bukken. Esther deed toen steeds haar schoenen en sokken uit. Ik zei dan blijkbaar regelmatig met een diepe zucht "moet dat nou?"

En nu zijn we een paar maanden verder, en als we sokken of schoenen aan of uit gaan doen heet dat voor haar nog altijd "koekakou?" We krijgen het er nooooit meer uit ben ik bang

En duurt mijn getwijfel bij Appie Heijn te lang, roept ze: "Klaar!!!!"

Zolang er was is, is er leven.
pi_10301706
Ik werk in een kleuterklas en als we na het buiten spelen naar binnen gaan laat ik altijd een van de kinderen portier zijn, die bewaakt de deur totdat iedereen naar binnen mag en maakt hem dan open. Ik roep dan ook altijd iets van: "Pietje is vandaar de portier"
Vanmiddag vroeg een jongetje (6 jaar) of hij nu ook eindelijk eens de patiënt mocht zijn

Blijkbaar niet helemaal begrepen

  vrijdag 9 mei 2003 @ 11:21:47 #171
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_10315204
Kind wat net kon lezen ; Kijk mama een stommerij
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:25:29 #172
44493 Nebu1980
echt niet :{
pi_10319441
Toen mijn zus (jaren geleden) op een bloedhete dag vond dat ze te warme kleren aan moest, barste ze in tranen uit en riep tegen mijn moeder: "het is zo warm... het zweet komt uit mijn pooiers"
Ben je ook een ex van mij? Klaag dan HIER
pi_10346806
Stond jaren geleden met het kleine broertje van mijn vriend bij de bushalte en daar stond een hele grote gespierde man, biertje in een hand, sigaret in de andere. Loopt mijn zwagertje op hem af, trekt die man aan zijn jas en zegt heel serieus: "meneer, weet u wel dat u daar hartkanker van krijgt?" Ik dacht even dat die man heel erg boos zou worden, dus ik sleur 'm bij die man vandaan en verontschuldig me meteen!! Maar die man kon er de humor wel van inzien en zei dat hij helemaal gelijk had en dat hij later maar niet moest gaan roken, want dat is idd heel dom! Later echt vreeeselijk om gelachen! (hij is nu puber en als ie vervelend is, vertel ik dat verhaal, vind ie niet leuk!! )
MarGje
  maandag 12 mei 2003 @ 08:11:29 #174
393 phileine
española
pi_10367037
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 09:50 schreef Little-Angel het volgende:
Aangezien Ryan eens in de twee weken het weekend bij ons is had ik voor vaderdag al een cadeautje in huis gehaald. Zo een plak klei waar je zijn handje inkan drukken en dan zijn naam en datum er bij kan zetten. Dus mijn vriend was gisteren de honden uitlaten en ik trok het cadeautje uit de kast en begon creatief te wezen. Na dat het handje eindelijk in de klei stond, legde ik Ryan uit dat het ons geheimpje was en dat het een cadeautje was voor papa. Toen papa nog geen voet binnen had rende het guppie heel hard op papa af en riep "cadeautje". Gelukkig riep hij niet wat het was.
Ik had een furby die ik van iemand had gekregen gedoneerd aan mijn (toen) 4-jarige nichtje. Mijn moeder is nogal tegen die dingen, dus we hadden gezegd dat ze het niet aan oma moest laten zien. Bij het vertrek tuurt mijn moeder nog even in de auto om gedag te zeggen, mijn nichtje snel haar hand in de richting van de furby "nee oma, dat ding hier mag jij niet zien!". Je moet ze op die leeftijd blijkbaar niet vragen om iets verborgen te houden
mooi he, alles
pi_10368093
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 23:57 schreef MarGje het volgende:
Stond jaren geleden met het kleine broertje van mijn vriend bij de bushalte en daar stond een hele grote gespierde man, biertje in een hand, sigaret in de andere. Loopt mijn zwagertje op hem af, trekt die man aan zijn jas en zegt heel serieus: "meneer, weet u wel dat u daar hartkanker van krijgt?" Ik dacht even dat die man heel erg boos zou worden, dus ik sleur 'm bij die man vandaan en verontschuldig me meteen!! Maar die man kon er de humor wel van inzien en zei dat hij helemaal gelijk had en dat hij later maar niet moest gaan roken, want dat is idd heel dom! Later echt vreeeselijk om gelachen! (hij is nu puber en als ie vervelend is, vertel ik dat verhaal, vind ie niet leuk!! )
en rookt ie nu al?
  maandag 12 mei 2003 @ 10:00:07 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_10368281
Ik schijn vroeger altijd mijn naam wat uitgebreider te vertellen...

dan werd er aap achter gezet

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2003 @ 10:25:44 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_10417744
ik had net gewonnen met een spelletje.
zegt die kleine tegen mij : verveliciteerd!
pi_10418057
Mijn nichtje kwam dit weekend naar beneden, ze waren op onze slaapkamer videobanden aan het kijken, en ze kwam vragen of ik naar boven wilde komen omdat ze een bepaalde band wilde kijken. Ik zei dat Wesley wel wist hoe de video werkt. Dus hij kon de band wel wisselen.

Nee, ik moest toch naar boven komen, want ze wilde een band kijken waar een leveringstijd op stond

(ze hadden de band van Zorro te pakken, en daar stond een leeftijsadvies op)

  woensdag 14 mei 2003 @ 11:17:57 #179
16245 CarOnline
met lange O
pi_10418940
Stond gister in de rij in de supermarkt, maar t was een beetje een herrie. Mijn dochters van 4 hadden Timon en Poemba ijs uitgezocht.
'Die heet Poemba hé, maar hoe heet die andere?'
Ik zeg:'Die heet Timon'
Dochter: 'Wat? Hoe heet die?'
Ik: 'Timon'
Dochter: (heel hard, met grote onschuldige ogen) Huhhhhhhhh!! *stilte*
Papa heeft ook een piemel he!!' Waarna ze stomverbaasd was dat er iemand piemel heette

Ik kreeg er de slappe lach van

Screw them.
We're going home.
  woensdag 14 mei 2003 @ 12:40:30 #180
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_10420764
Mijn stiefzwagertje was laatst weer bezig, hij had een pomp waarmee je ballen opblaast gevonden en nadat zijn vader had voorgedaan hoe je er lucht uit moest laten komen, moest hij dat natuurlijk ook uitproberen.

Dus hij bij iederen lucht in het gezicht blazen, of tegen armen, benen alles wat ie kon vinden en dan vooral hard lachend wegrennen. Na een tijdje kwam hij dus ook bij mij aan. Ik had een vrij lage broek aan en een shirtje dat wat kort was, dus je kon mijn buik tussen mijn broek en mijn shirtje zien. Komt Rinne aangehuppelt en zegt: "op je buik" dus ik zet dat ding op me shirtje neer, zegt ie helemaal verontwaardigt: " neeh op je tussenbuik" Bedoelde die dus dat stukje wat niet bedekt was met broek of shirtje

Dus ik zeg tegen Rinne, "waar is jouh tussenbuik?" Hij kijken, maar hij heeft nog een rompertje aan dus hij had geen tusesnbuik. Ik zeg: "Waar is je tussenbuik dan?" Zegt ie: "Bij mama laten liggen" (zijn ouders zijn gescheiden

Hoe kom je erop!

JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2003 @ 18:59:53 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_10479548
René heeft nooit pyama's aan, omdat ze niet van broeken houdt. Maar een tijdje geleden heb ik van mijn oma een jip & janneke pyama gekregen. Ik laat hem net aan dr zien; ow nee mam, geen broekenpon, die wil ik niet aan hoor!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 mei 2003 @ 21:01:05 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10545560
We zitten in onze vakantie aan een heerlijk ijsje en oma pikt een beetje slagroom bij opa, met haar vinger. Zegt Christan op zeer vermanende toon: Niet met je vingers eten, oma! Iedereen in een deuk natuurlijk

Overigens kan hij haar naam niet goed uitspreken, die is ook wel moeilijk: oma heet Blanche. Hij noemt haar nu dus maar Oma Plons

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 mei 2003 @ 22:09:24 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10573462
Vanmiddag haalde ik Christan op bij het KDV. We zitten in de auto, en hij zegt: "Mama goed stuurder" (dat zegt hij wel vaker).

Ik ga de bocht om.

Commentaar van de achterbank:

"Goed zo, mama!"

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 22:45:28 #184
393 phileine
española
pi_10574537
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Vanmiddag haalde ik Christan op bij het KDV. We zitten in de auto, en hij zegt: "Mama goed stuurder" (dat zegt hij wel vaker).

Ik ga de bocht om.

Commentaar van de achterbank:

"Goed zo, mama!"


Haha, dat lijkt een beetje op mijn ex. Als die teveel gedronken had raakte ie altijd heel erg vertederd door alles wat ik deed. Helemaal opgetogen zat hij dan naast me in de auto "kijk, mijn lief schakelt!!", "mijn lief stuurt!"
Weliswaar geen kinderpraatje, maar met een biertje op viel ie toch wel in die categorie
mooi he, alles
pi_10645009
Ik was aan het werk in de Edah, en naast mijn pallet stond een meisje van een jaar of 5 op het boodschappenmandje van haar moeder te letten.
"Ik kan deze optillen", zegt ze en doet het meteen.
"Nou", zeg ik, "jij bent wel heel sterk".
"Jaha, want ik lust broccoli en spinazie"

Heb moeders maar ff geholpen door te zeggen dat ze dat dan maar flink door moest eten, dan werd ze nog veel sterker

pi_10645049
Duncan vind autorijden (maffe baby...) niet leuk, dus dat is altijd brullen in de auto... nu hoor ik in de auto dus regelmatig van Damien (die dat huilen al aardig zat begint te worden) "niet huilen duncie ga maa lapuh" en dat meestal een keer of vijf achter elkaar. Als dat niet werkt (wat het dus ook niet doet...) gaat ie eerst "laap duncie laap" zingen en als dat nog niet werkt krijg je steevast van de achterbank te horen... "DUNCAN HOU OP!!!!! , mammie... doe wat aan!!!!!"
pi_10645060
Damey vond vanmorgen dat ik een spelletje heel goed deed " Goed zo mammie!!! Mammie grote jongen!!! "
pi_10645862
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 11:21 schreef Angel22 het volgende:
Damey vond vanmorgen dat ik een spelletje heel goed deed " Goed zo mammie!!! Mammie grote jongen!!! "
whahahaha
  zaterdag 24 mei 2003 @ 14:45:51 #189
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_10647703
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 11:21 schreef Angel22 het volgende:
Damey vond vanmorgen dat ik een spelletje heel goed deed " Goed zo mammie!!! Mammie grote jongen!!! "
hahahahaha!!!
patat ftw :)
  zondag 25 mei 2003 @ 13:41:20 #190
3542 Gia
User under construction
pi_10665431
Gisteren was het songfestival. De jongens vroegen wat dat precies was.

Ik zei: Dan komen er zangers, zangeressen of groepen uit alle Europese landen en die zingen een liedje. En dan krijgen ze van al die landen punten. En degene met de meeste punten wint dan.

Reaktie: Oh, net zoiets als Idols, dus!

pi_10674861
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:41 schreef Gia het volgende:
Gisteren was het songfestival. De jongens vroegen wat dat precies was.

Ik zei: Dan komen er zangers, zangeressen of groepen uit alle Europese landen en die zingen een liedje. En dan krijgen ze van al die landen punten. En degene met de meeste punten wint dan.

Reaktie: Oh, net zoiets als Idols, dus!


Die van jou zijn bij de tijd
(ze hebben toch niet zitten sms'en he? )
  zondag 25 mei 2003 @ 23:18:09 #192
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_10676268
Leuke woorden:

Allemaal mietjes in de tuin (miertjes)
Bannebaas (bellenblaas)
Bananetiet (kanarietiet)
Mammam (vrachtwagen)
Maf-maf (baby: wij denken omdat ze altijd slapen)
Danen (draaien)
Pies (poes)

Schaamte: Zitten in de wachtkamer bij de geneacoloog, mijn vrouw komt terug van de reguliere zaken met de assistente (bloeddruk enzo)... Schreeuwt mijn zoontje trots alle woorden die hij kende door de wachtkamer: MAMA BAHH EDAAN !!!

[Dit bericht is gewijzigd door bastardhost op 25-05-2003 23:32]

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 mei 2003 @ 06:47:21 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10679601
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:18 schreef bastardhost het volgende:
Leuke woorden:

Allemaal mietjes in de tuin (miertjes)
Bannebaas (bellenblaas)
Bananetiet (kanarietiet)
Mammam (vrachtwagen)
Maf-maf (baby: wij denken omdat ze altijd slapen)
Danen (draaien)
Pies (poes)


Wat is een kanarietiet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_10682295
quote:
Op maandag 26 mei 2003 06:47 schreef Rewimo het volgende:

Wat is een kanarietiet


Dat zijn borsten in de vorm van een vogeltje

Mijn zusje noemde zo'n vrachtwagen waar allemaal van die auto's op staan een filewagen

  maandag 26 mei 2003 @ 15:13:24 #195
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_10687641
Een kanarietiet is automatisch gegenereerde prietpraat door een computeranalfabeet met kromme vingers..
uiteraard moet het juiste woord kanariePiet zijn

Shaven..... not furred
pi_10689861
berg kleine kindjes hier in de familie (neefjes van net 5, 3, nichtje van 2 en mn zusje van 4)
en dan is er ook nog een donker neefje (guillermo), pleegkindje van mn homo-oompjes

mijn neefje van net 5 (merlijn) toen hij nog wat kleiner was over sinterklaas en zwarte piet: kijk kabouter plop en guillermo!

en mn zusje noemde slagroom eerst altijd 'krasloten'

  woensdag 4 juni 2003 @ 01:07:41 #197
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_10868837
Ik zat met hemelsvaart op een een camping met nogal veel honden. Ik stond bij mijn tante, die daar een stacaravan heeft. De meeste mensen op die minicamping zijn hebben vaste standplaatsen, en die waren er ook allemaal. Er is ook ene huisje wat verhuurt word en dit keer werd het verhuurt aan een heel familie (opa, oma tantes enz) met een stuk of 20 kinderen in de catagorie 0 tot 5 jaar. Op die camping zijn veel honden die ik wel redelijk ken, maar die kinderen van dat huisje dus niet.
Rent een van die meisjes over het veld en een van die honden rent blafend op haar af. Schreeuwd ze: "Ik doe niks, ik doe niks" Is grappig om te horen als je altijd hoort: "hij doet niks hoor"
JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 08:34:42 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10870698
Christan zit in de gang te spelen met zijn trein.

"Trein goed rijden! Goed zo, trein! Grote jongen!"

Hoezo je hoort jezelf terug?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 juni 2003 @ 18:20:26 #199
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_10885130
Toen mn vriend een jaar of 4 was en zn broertje 3, had ie m een keer een klap gegeven.
Mn vriend: Wout, heb ik jou een klap gegeven? (hij zei alles in vraagvorm)
Dus Wout zei (die van 3): Ikke mama zegge!
Mn vriend: Nee Wout, dat is een verrassing voor mama! Niet zeggen he!!
Wout: Nee, mama zeggen!!
Mn vriend: Nee Wout, das een hele leuke verrassing voor mama. Wij later zeggen, ok?
Wout: Verrassing voor mama. Nie zeggen!

Jaja, hoe kom je onder een straf uit?? Alleen zo jammer dat mama alles had gehoord!!

------------

Mn ma toen ze klein was tegen haar moeder: Maaaama, mn huus zit nie goed!!
Mama: Wat is er Elly?
Elly: Mn huus zit nie goed!!!!
Ellenlange discussie volgde!!
Heeft 4 dagen geduurd voor oma erachter was dat mn ma haar jurk bedoelde.

pi_10887263
t hagelde de hier net hele grote hagelstenen, ongeveer paasei formaat

Merijn van 3.5 kijkt vol verbazing uit het raam en roept : Mammmmm t regent ijskantjes


heerlijk !!

  woensdag 4 juni 2003 @ 20:01:00 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10887625
Sterre zei onder het eten (nasi): "Mag ik ook wat stroopblubber?" (Ze bedoelde dus de ketjap.)
En toen we naar het strandje gingen zei ze: "We moeten ook nog een bootschep hebben!" (Een peddel dus. Klonk wel een beetje Zuidafrikaans, vond ik .)
pi_10887749
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre zei onder het eten (nasi): "Mag ik ook wat stroopblubber?" (Ze bedoelde dus de ketjap.)
En toen we naar het strandje gingen zei ze: "We moeten ook nog een bootschep hebben!" (Een peddel dus. Klonk wel een beetje Zuidafrikaans, vond ik .)
haha hier hebben we geen bootscheppen maar pedalen !
en wat denk je van BOOM ? dat eten we hier regelmatig ! (of wel broccoli)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 20:06:45 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10887771
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 20:05 schreef Stout het volgende:

[..]

en wat denk je van BOOM ? dat eten we hier regelmatig ! (of wel broccoli)


Hee, grappig, Christan noemde dat laatst ook zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_10889015
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 20:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, grappig, Christan noemde dat laatst ook zo


t lijkt er natuurlijk ook wel erg op
Humor zoals kinderen denken !
pi_10889142
Mn oppaskindje van 6 (meisje) Patricia, heb je weleesn gezoen?
Ik: uhh ja
zij: en getongd?
ik: hmm, ja
zij: hoe vaak dan?
ik: ontelbaar
zij: hihihihihihihihi
Zij: lig jij weleens naast je vriend in bed met je onderbroek aan?
ik: waarom wil je dat weten vera?
zij: vind ik leuk, zeg nou!
ik: ja dat doe ik weleens
zij: en lig je dan ook weleens in je nakie?
ik: dat hoef je niet te weten vera
zij: weeeeel, zeg nou. Fluister t maar in mn oor, ik zal t niet verder vertellen

  woensdag 4 juni 2003 @ 21:19:47 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10889892
O o, wat worden die kleine kinderen toch gauw wijs, he Patriesje!
  woensdag 4 juni 2003 @ 21:35:30 #207
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_10890393
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 08:34 schreef Rewimo het volgende:
Christan zit in de gang te spelen met zijn trein.

"Trein goed rijden! Goed zo, trein! Grote jongen!"

Hoezo je hoort jezelf terug?


Daarom vrees ik voor de dag dat Storm met auto's gaat spelen....

*Brrrrrrr, aan de kant ouwe, brrrrrrrrrrrrrrr, trutje pak de bus of de trein, brrrrrrrrrrr, GasGasGas..*

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2003 @ 21:59:41 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10891206
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:35 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Daarom vrees ik voor de dag dat Storm met auto's gaat spelen....

*Brrrrrrr, aan de kant ouwe, brrrrrrrrrrrrrrr, trutje pak de bus of de trein, brrrrrrrrrrr, GasGasGas..*


Ja, je zult je voortaan in moeten houden

Psst, kijk even in het Z&B-topic

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 juni 2003 @ 08:03:09 #209
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_10897306
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:35 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Daarom vrees ik voor de dag dat Storm met auto's gaat spelen....

*Brrrrrrr, aan de kant ouwe, brrrrrrrrrrrrrrr, trutje pak de bus of de trein, brrrrrrrrrrr, GasGasGas..*


Volgens mij zit Kay al aantekeningen te maken en zoekt hij ale woorden op die hij nog niet kent ...
VER*MM* TR*T NEEM RIJLES EN PL**R NAAR DE T*RINGRECHTERSTROOK !

* Dice moet echt op zijn woorden letten af en toe

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_10897343
Daar kan ik over mee praten. Mijn mna zei gister dat het wel lijkt alsof ik de enige vrouw ben die niet als een trutje achter het stuur zit.
Ik loop ook constant te schelden op andere weggebruikers... ik moet er nu echt op gaan letten want Damey zat van de wek met zijn autootjes te spelen (schrikbeeld van Basterdhost ) en ik hoorde ineens... "Rij eens door kloteklapper!!!"

  donderdag 5 juni 2003 @ 11:48:16 #211
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_10900863
heheheh, jullie laten je wel opfokken in het verkeer zeg! Als jullie willen dat jullie kinderen die woordenschat niet overnemen zou ik toch maar enigszins op jullie woorden gaan letten achter het stuur ja!

Ik word ook wel es pissig achter het stuur maar echt schelden doe ik niet zo snel...

patat ftw :)
  vrijdag 6 juni 2003 @ 22:54:14 #212
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10940759
zo hey, ik heb net het hele topic gelezen van begin tot hier en heb onwijs gelachen om die ontzettende leuke uitspraken...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_10944564
Merijn ziet hagel (wel enorm groot ) en roept :

Mamma het regent ijskantjes

de volgende dag pak ik een ijsblokje uit de vriezer zegt ie : mamma die komt toch niet uit de tuin he !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

de kinderen weten precies waar we boodschappen doen met als gevolg dat als je op de fiets zit en je staat voor t stoplicht en er komt een vrachtwagen lang je dit hoort (zowel van de voorstoel als de achterstoel )

" mamma een aldi vrachtwagenauto "
"mamma een televisiewinkelvrachtwagenauto" (leuk scrabble woord trouwens )

  zaterdag 7 juni 2003 @ 17:55:45 #214
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10951523
Vanmiddag in de supermarkt hoor ik een kindje een wel erg leuke vraag stellen aan zijn vader:
Pap, als ik hier een pruim opeet, gaat het alarm dan ook af?

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 18:44:21 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_10952176
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:55 schreef melonovy het volgende:
Vanmiddag in de supermarkt hoor ik een kindje een wel erg leuke vraag stellen aan zijn vader:
Pap, als ik hier een pruim opeet, gaat het alarm dan ook af?


Hoe is dat opgelost?

Ik zou zeggen dat het alarm af zou gaan als kind naar buiten zou gaan

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10952422
de opa van een jongetje van 5 was gestorven. Zit het jongetje met zijn oma daarover te praten en zit hjij te verzinnen wie daarna het eerst zou overlijden. Hij dus: die opa is het oudst, dus die zal wel eerst doodgaan, en dan die oma, en dan me papa, en dan me mama, en toen zei hij heel gescrokken: maar als iedereen dood is, hoe weet ik dan wanneer ik jarig ben
  zaterdag 7 juni 2003 @ 20:10:08 #217
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_10953417
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:55 schreef melonovy het volgende:
Vanmiddag in de supermarkt hoor ik een kindje een wel erg leuke vraag stellen aan zijn vader:
Pap, als ik hier een pruim opeet, gaat het alarm dan ook af?


quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 19:03 schreef Sylvana het volgende:
de opa van een jongetje van 5 was gestorven. Zit het jongetje met zijn oma daarover te praten en zit hjij te verzinnen wie daarna het eerst zou overlijden. Hij dus: die opa is het oudst, dus die zal wel eerst doodgaan, en dan die oma, en dan me papa, en dan me mama, en toen zei hij heel gescrokken: maar als iedereen dood is, hoe weet ik dan wanneer ik jarig ben
hahahahaha!
patat ftw :)
  zaterdag 7 juni 2003 @ 21:59:37 #218
43316 Skelator
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_10955044
toen ik geboren werd ( nee ik ben geen kompjoeter ) werd me naam Christian, me broer van 5 : hoe weet je nou dat ie christian heet?
toen hadden ze hem wijsgemaakt dat er een kaartje aan me voet zat omdat hij het niet wou geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door Skelator op 07-06-2003 22:14]

[b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/336290/2/25]mijn calculator casemod! topic![/url][/b] [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/Skelator]FOTOBOEK![/url] [br] en ja ik heb dyslexie
pi_10955456
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:59 schreef Skelator het volgende:
toen ik geboren werd ( nee ik ben geen kompjoeter ) werd me naam Christian, me broer van 5 : hoe weet je nou dat ie christian heet?
toen hadden ze hem wijsgemaakt dat er een kaartje aan me voet zat omdat hij het niet wou geloven.
whahahahaha
  zaterdag 7 juni 2003 @ 23:17:56 #220
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_10956097
Tijdens mijn stage op de basisschool deden we een spelletje. Met de appel in de hand. Omdat het rond sinterklaas was mochten de kinderen zeggen mispiet ips mispoes.
Ik zit naast Micheal en die snapt de Nederlandse taal nog niet helemaal maar probeerd het wel.
Hoor ik hem in een keer zeggen: PISMIET
Ikke lachen natuurlijk
En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
  woensdag 18 juni 2003 @ 02:04:21 #221
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_11184328
Rinne (2,5) en Bregje (5) laatst weer bezig:

Bregje vind de Barbie site erg leuk, dus die zit daar dan wellis achter lekker jurken maken ensow. Laatst had ze daar weer zin in, dus ze zegt: "Ik ga even achter de computer hoor." Wij nog vragen: "Moet iemand even helpen?" Want de pc was nog uit en bregje kan nog niet lezen of schrijven. Maar nee we hoefde neit te helpen gister kon ze het oowk alleen (toen stond de pc dus aan en de Barbie site al voor haar neus )
KOmt ze na een paar minuten weer naar benede lopen en vraagt met ne klein stemmetje: "Wil iemand mij toch even helpen?" Waarop Rinne opspringt en zegt: "Jahoor ik loop wel evne mee"

JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
pi_11192479
merijn heeft op de kermis een waterpistool gewonnen, vanmiddag wilde hij hem weer hebben :

" mamma mag ik mijn natspuiter hebben "

t lijkt me duidelijk wat ie van plan was

Oja, en er moest nog water in ook !!

Groetjes
Stout

  donderdag 26 juni 2003 @ 15:43:42 #223
3542 Gia
User under construction
pi_11392376
Kevin (10) had huiswerk.
"mam, wat betekent mobilisatie?"
Ik: Mobiel maken van een legereenheid of zo. Je weet toch wel wat mobiel is, hè?
Kevin: Ja, da's zo'n telefoontje.

*zucht*

Moderne tijd.

pi_11394332
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:43 schreef Gia het volgende:
Kevin (10) had huiswerk.
"mam, wat betekent mobilisatie?"
Ik: Mobiel maken van een legereenheid of zo. Je weet toch wel wat mobiel is, hè?
Kevin: Ja, da's zo'n telefoontje.

*zucht*

Moderne tijd.


En zo'n telefoontje kun je meenemen! Slimme jongen

Het past niet helemaal in kinderpraatjes, maar mijn nichtjes van tussen de 6 en 10 hadden het over internet op school. En dat ze een email-adres hadden enzo. Ik was in groep 4 al dolgelukkig als ik een half uurtje op de zwart-wit computer van de directeur een woordspelletje mocht spelen!

  donderdag 26 juni 2003 @ 20:25:45 #225
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_11398271
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:08 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En zo'n telefoontje kun je meenemen! Slimme jongen

Het past niet helemaal in kinderpraatjes, maar mijn nichtjes van tussen de 6 en 10 hadden het over internet op school. En dat ze een email-adres hadden enzo. Ik was in groep 4 al dolgelukkig als ik een half uurtje op de zwart-wit computer van de directeur een woordspelletje mocht spelen!


de tijden zijn veranderd beste jongen Ik herken dit maar al te goed! Mijn buurmeisje van 6 heeft al zeker een jaar een eigen computer. Toen ik zo oud was als haar HADDEN we nog niet eens een computer!!!

Dat buurmeisje zei overigens laatst tegen mij dat ik ook maar naar sesamstraat moest kijken omdat het zo leerzaam was

patat ftw :)
  vrijdag 27 juni 2003 @ 01:37:04 #226
3542 Gia
User under construction
pi_11405200
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:25 schreef daniman het volgende:

[..]

de tijden zijn veranderd beste jongen Ik herken dit maar al te goed! Mijn buurmeisje van 6 heeft al zeker een jaar een eigen computer


Mijn neefje is 3 en heeft al zijn eigen computer.
Als screensaver gaat de tekst "Yoshi's computer" over het scherm.

Okay, die van ons zaten ook met 2,5 al Puttputt en Fattybear te spelen, maar wel op ONZE computer.

Tja, tijden veranderen.

Ik word in oktober 40.
Laatst sprak ik een meisje van 12 jaar, dat naar mijn oude middelbare school ging. Zij vroeg of ik vroeger ook zo'n hekel had aan informatica!!

28 jaar geleden? Informatica? Wa's da?????

  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:55:53 #227
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_11413257
Ik ben 35 en 21 jaar geleden had ik ook een jaar Informatica op school. Maar toen heette het nog "computerkunde" en was het heel taai omdat we alleen Basic leerden. Met cassettebandjes! (heten nu geloof ik chique "tapestreams"). Maar die waren toen al wat achterhaald en maakten we kennis met de floppydisk! Een hard schijfje van wel 10 gulden per stuk! Formaat was tussen het huidige floppy en de grotere slappe floppy's die later kwamen.

Mijn dochter was 4 (nu bijna 9) en tekenen ging haar nog niet zo goed af op school maar toen ze eenmaal Paint had ontdekt toverde ze ineens een prachtige "Teletubbie" uit mijn PC.

Ik had toen ook nog een Sega en ik probeerde haar uit te leggen hoe ze Sonic door de velden moest laten rennen. (Had me zelf aardig wat tijd gekost om een beetje behoorlijk te spelen). Ze griste het zo uit mijn handen en speelde het eerste veld in no time uit (zonder hulp )

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 juni 2003 @ 21:16:29 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11435449
Christan noemt opa Harry en oma Blanche: opa Haddy en oma Plons Neefje Pascal is inmiddels gepromoveerd van Ascal naar Cascal.

Vandaag maakte hij het nog wat bonter Tante Karin (mijn schoonzusje) was er, en hij wilde op een gegeven moment op haar schoot. Kroop lekker tegen haar aan, stopte zijn duim in zijn mond en keek mij een poosje aan. Zegt ie: 'Kijk mama, ik zit op hijskraan!'

Tante Karin heet voortaan dus Tante Hijskraan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11435871
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Christan noemt opa Harry en oma Blanche: opa Haddy en oma Plons Neefje Pascal is inmiddels gepromoveerd van Ascal naar Cascal.

Vandaag maakte hij het nog wat bonter Tante Karin (mijn schoonzusje) was er, en hij wilde op een gegeven moment op haar schoot. Kroop lekker tegen haar aan, stopte zijn duim in zijn mond en keek mij een poosje aan. Zegt ie: 'Kijk mama, ik zit op hijskraan!'

Tante Karin heet voortaan dus Tante Hijskraan


Hahahahahahahahahhahahahahahahah LOL


Damey was vandaag bij de kapper en werd geknipt door een zwangere ( flink zichtbaar zwanger) kapster. Prikt ie zijn vingertje in haar buik en zegt "Duncan in de buik mamma"
(broertje van drie maanden heet duncan...)
Was wel heel erg ontroerend.

  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 juni 2003 @ 22:39:49 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11436826
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 21:48 schreef Angel22 het volgende:
Damey was vandaag bij de kapper en werd geknipt door een zwangere ( flink zichtbaar zwanger) kapster. Prikt ie zijn vingertje in haar buik en zegt "Duncan in de buik mamma"
(broertje van drie maanden heet duncan...)
Was wel heel erg ontroerend.
Oww, lief
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11444201
quote:
Damey was vandaag bij de kapper en werd geknipt door een zwangere ( flink zichtbaar zwanger) kapster. Prikt ie zijn vingertje in haar buik en zegt "Duncan in de buik mamma"
(broertje van drie maanden heet duncan...)
Was wel heel erg ontroerend.
ja, dat kan ik me voorstellen ja
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 juli 2003 @ 21:03:14 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11569103
Gisteren zaten we in de trein, die langzaam afremde omdat hij moest wachten op een andere trein die eerst moest passeren.

Batterij is op, constateerde Christan, die bij oma een trein op batterijen heeft die ook steeds langzamer gaat rijden als de batterijen leegraken...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2003 @ 21:03:21 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11569108
vanmiddag werd de vriendin van mijn oudste zoon door haar zus opgehaald. ze heeft een donkerbruine huidskleur in tegenstelling tot haar (half)zusje die lichtbruin is.
luca van 4 staat in de keuken met een beker chocomel in zijn hand naar haar te kijken, kijkt dan naar zijn chocomel en zegt heel serieus: jouw gezicht heeft dezelfde kleur als mijn chocomel.
pi_11569334
Mijn zoon was 4 (denk) rijden we in de auto langs een weiland is er een ram dat een schaap dekt, zegt hij: mam die ene schaap is de andere aan het duwen (leg dan maar eens uit wat er werkelijk gebeurde).
En het waait hier altijd ( N-H) vanwege de windmolens die maken de wind, was hij ook een jaar of 4.
Deegroller was "platmaker"
pi_11572821
Meer een leuke actie van dochtertje (bijna 2) van een vriendin van mij. Als ik langskom, kom ik meestal haar moeder ophalen om te zwemmen (en dan gaan we eerst eten). Dus wat deed ze laatst: ze roept "emmen", pakt mijn tas , pakt sleutels van haar moeder en roept "usje" en komt bij haar moeder, vader en mij (vond ik zo lief) langs om een kusje te halen om vervolgens te zwaaien en de achterdeur uit stappen
  zaterdag 5 juli 2003 @ 13:14:04 #236
3542 Gia
User under construction
pi_11578015
Gisteren kwamen we langs het havenplein in Helmond en daar waren ze beach-volleybal aan 't doen.
De oudste vroeg wat ze aan 't doen waren.
Wij: Beach-volleybal.
Jongste: Misschien is dat wel van 'maak je straat leuker en gezelliger met Fruittella'!

  † In Memoriam † zaterdag 5 juli 2003 @ 17:47:21 #237
43556 miss_dynastie
pi_11581866
Mijn vader was dol op boerenkool, ik niet. Ik zal zo'n zes zijn geweest, toen mij verteld werd: ,,eet nu maar lekker je boerenkool op, dan word je later een mooie meid!!!''. Waarna ik uitriep: ,,Maar papa eet al vijftig jaar boerenkool en die is ook niet mooi!!!"

Hoe vaak ik dat nog heb moeten horen

pi_11597389
M'n broertje afgelopen week:
Lichamelijk ben ik 11, maar op geestelijk gebied ben ik 18.
Niets.
pi_11603238
quote:
Op zondag 6 juli 2003 14:21 schreef Tha.Gnome het volgende:
M'n broertje afgelopen week:
Lichamelijk ben ik 11, maar op geestelijk gebied ben ik 18.
wijs broertje heb je dan
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2003 @ 12:44:58 #240
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11616234
Mijn buurmeisje van 3 zei iets prachtigs vanmorgen. In hun tuin staat een bloemenstruik die al een tijdje in de knop stond. Vanmorgen waren de bloemen uitgekomen en weet je wat ze zei?

Kijk mama, de bloemen zijn geboren

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2003 @ 17:55:46 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_11713074
René kreeg net een plakje leverworst, na het opeten loopt ze naar dr vader.

"Ik voel me niet lekker pap"
"Ow jeej, hoe komt dat dan?"
"De worst heeft me gepest in mijn buik"

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 11 juli 2003 @ 21:11:44 #242
16245 CarOnline
met lange O
pi_11716792
Britt: Mahaam waar is mijn 'bloemetje-water?'
Je wat
Britt: Mijn 'bloemetje-water', Romée heeft die van haar wel maar de mijne is weg...

Staat Romée dus met een gieter in haar hand

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 21:18:17 #243
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11716872
ik moet altijd zo lachen om die praatjes van die kids, heerlijk topic om even te lurken!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 juli 2003 @ 14:58:27 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11727109
Christan heeft een abonnement op "een beetje".

"Christan moet een beetje langs"

"Christan gaat een beetje slapen"

"Ahhh, hij is een beetje dood" (vliegje)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11727814
Uit de oude doos (staat allemaal mooi genoteerd ):

Moeder nadat ik een nachtje ergens gelogeerd had: "En, las je tante ook een verhaaltje voor?"
Ik: "Nee, die vertelde een verhaaltje uit de nek!"
(uit het hoofd dus...)

Ik zie mevrouw met bontjas. Tegen moeder: "Dat is een vieze mevrouw, he mama!"

Wijsheid: "Mama, als alle kindjes altijd lief waren, hoefde er geen 'nee' te bestaan, he!"

Broertje krijgt na bezoekje aan tante snoepjes om mee naar huis te nemen. Tante vraagt of hij ook nog een sinaasappel wil.
Broertje: "Nee, we hebben thuis genoeg siene."
(snoepjes niet zeker )

Dokter vraagt aan broertje of hij in zijn oren mag kijken:
Broertje: "Ja hoor, mama heeft ze vanmorgen nog goed gewassen!"

Broertje heeft gekleid op school, vlak voor kerst:
Broertje: "Juffrouw, ik heb mijn kindje gemaakt, mag ik nu buiten gaan spelen?"

Vader vraagt aan mij wie had gewonnen bij een tour de france etappe:
Ik: "die voorste die voorop fietste!"

Broertje over dikke vrouw: "Die pompoensige met die krulletjes erop!"

pi_11998033
M'n zusje van 2,5 zei "Aanbieding"

Heeft ze van m'n vader

Vader meteen blij

.

pi_12007721
Gisteravond begon Damon te zeuren dat hij de tekenfilm met de tijgers wilde zien (Lion King).
Ik legde uit dat het nu niet kon omdat ik iets anders aan't kijken was en dat het toch bijna bedtijd was en dat hij er morgen naar kon kijken.

Trouwens "zei ik": het zijn geen tijgers maar leeuwen. Toen kwam er een welleus nietus spelletje... (hij: tijgers, ik: leeuwen etc)

Hij bleef dus maar zeuren en zeuren over het opzetten van de tekenfilm.

Ik werd geirriteerd en zei: Damon, mama zet morgen de tekenfilm met die stomme tijgers op en nu wil ik er niks meer over horen!!!!

zegt tie stoicijns: Het zijn leeuwen.....

[Dit bericht is gewijzigd door lily op 25-07-2003 13:20]

  vrijdag 25 juli 2003 @ 13:20:17 #248
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_12008639
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:43 schreef lily het volgende:
Gisteravond begon Damon te zeuren dat hij de tekenfilm met de tijgers wilde zien (Lion King).
Ik legde uit dat het nu niet kon omdat ik iets anders aan't kijken was en dat het toch bijna bedtijd was en dat hij er morgen naar kon kijken.

Trouwens "zei ik": het zijn geen tijgers maar leeuwen. Toen kwam er een welleus nietus spelletje... (hij: tijgers, ik: leeuwen etc)

Hij bleef dus maar zeuren en zeuren over het opzetten van de tekenfilm.

Ik werd geirriteerd en zei: Damon, mama zet morgen de tekenfilm met die stomme tijgers op en nu wil ik er niks meer over horen!!!!

zegt tie: Het zijn leeuwen.....


hahahaha
patat ftw :)
  vrijdag 25 juli 2003 @ 13:25:05 #249
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_12008765
die kleine van mij kan nog niet praten (11 maanden) mijn neefje (4 jaar) vroeg laatst aan mij of god de dominee persoonlijk kent, of alleen maar van het werk.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 28 juli 2003 @ 22:32:31 #250
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12078471
Marian is wel een erg moeilijke naam voor Daan. Haar beroep kan hij wel uitspreken, dus noemt hij haar nu: 'verloskundige'. Een stuk gemakkelijker
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:22:30 #251
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_12116328
Vroeger stelde ik mezelf altijd voor als Sjangkuku.... omdat ik Jacqueline te moeilijk vond.

M'n nichtje [nu 5]maakte er trouwens Tattielen van... en dat hoor ik nu nog steeds in de familie...

Zelfde nichtje noemde haar grote zus Brenda altijd Klies ... geen idee waar dat vandaan kwam.

M'n vriendje was zich een keer aan het omkleden en hij heeft Psoriasis... met als gevolg dat er overal huidschilfertjes neerdwarrelden.

Zegt m'n nichtje tegen hem: H*****: je sneeuwt!

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:48:32 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12169855
Christan moet naar bed maar luistert - uiteraard - niet.

"Christan, heb je banaan in je oren?"

(Geijkte antwoord: nee, en dan mama: mooi zo, dan kun je me dus horen)

Antwoord: "Nee, pizza!"

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:51:57 #253
34891 melonovy
La Kutschie
pi_12171257
Oke, Chiara kan natuurlijk nog niet praten, maar van de week had zo iets leuks. Ze was een beetje huilerig en moe, dus ik bracht haar even naar bed. Ik zei tegen dr dat ze niet echt in dr hum was.
Ze ging slapen en werd later weer wakker, toen ik bij dr bedje stond begon ze weer te lachen, keek me aan en ging vrolijk brabbelen: Huuum... Huuuum.... ze wilde even laten weten dat ze nu wel weer in dr hum was...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12171667
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:51 schreef melonovy het volgende:
Oke, Chiara kan natuurlijk nog niet praten, maar van de week had zo iets leuks. Ze was een beetje huilerig en moe, dus ik bracht haar even naar bed. Ik zei tegen dr dat ze niet echt in dr hum was.
Ze ging slapen en werd later weer wakker, toen ik bij dr bedje stond begon ze weer te lachen, keek me aan en ging vrolijk brabbelen: Huuum... Huuuum.... ze wilde even laten weten dat ze nu wel weer in dr hum was...
aaah, wat lief

Julian noemde mijn broer Jarno vroeger altijd Mimmy

En me zusje Nathalie noemde hij Tata

En mij noemde hij vana ( dat is dan wel weer te begrijpen)

  vrijdag 1 augustus 2003 @ 21:45:30 #255
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12172269
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:48 schreef Rewimo het volgende:
(..)
Antwoord: "Nee, pizza!"


Wat bijdehand zeg!
Probeer je op zo'n moment nog je lachen in te houden?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 augustus 2003 @ 22:51:34 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12173921
Ik moest ook wel lachen ja, we hadden dus pizza gegeten Mijn schoonzusje logeert hier, we brachten hem samen naar bed, en toen kwam dit eruit Sta je wel even te kijken samen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')