quote:Leuk, zo'n derde keepertje erbij
Op maandag 7 april 2003 23:52 schreef keeper het volgende:[..]
Idd, hij wil naar Ajax natuurlijk. Net zoals Wapenaar trouwens. En Koeman ontkent het ook niet meer
.
[..]
Bayern München wil Fernando Cavenaghi.
quote:ze kosten iig geen ¤-cent
Op dinsdag 8 april 2003 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Twente is wel bezig met wat top-aankopen zeg.
quote:Denk niet dat ze in Almelo wakker liggen van Hans v/d Haar
Op dinsdag 8 april 2003 17:17 schreef CAZZO het volgende:[..]
ze kosten iig geen ¤-cent
wel leuke voetballers om volgend seizoen mee in de ggd te starten
Da's een aardige streep door de rekening.
quote:nou Heracles is ook nog op zoek naar een spits voor komend seizoen
Op dinsdag 8 april 2003 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Denk niet dat ze in Almelo wakker liggen van Hans v/d Haar
quote:Misschien wel iets voor Twente.
Op dinsdag 8 april 2003 17:22 schreef CAZZO het volgende:[..]
nou Heracles is ook nog op zoek naar een spits voor komend seizoen
platvoet wil nl. niet bijtekenen
quote:platvoet wil volgend seizoen in de hce voetballen,ik weet niet of dat gaat lukken bij fct
Op dinsdag 8 april 2003 17:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Misschien wel iets voor Twente.
quote:Het is nog afwachten of Twente überhaupt aan voetballen toe gaat komen volgend seizoen. Denk niet dat er veel HCE-clubs zitten te wachten op Platvoet.
Op dinsdag 8 april 2003 17:23 schreef CAZZO het volgende:[..]
platvoet wil volgend seizoen in de hce voetballen,ik weet niet of dat gaat lukken bij fct
quote:En financieel gaat het ook niet echt geweldig....
Op dinsdag 8 april 2003 17:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En belangrijker nog voor Emmen: Donny de Groot en Ruud Berger voetballen volgend seizoen ook niet meer in Emmen.Da's een aardige streep door de rekening.
quote:Da's overal zo. De meeste Eerste Divisie-clubs moeten spelers laten gaan.
Op dinsdag 8 april 2003 17:25 schreef pekel het volgende:[..]
En financieel gaat het ook niet echt geweldig....
quote:De semi-profs komen er aan....en onze amateurclub (emmen AV) heeft een samenwerking sinds 1998 dacht ik, en nu staat emmen AV ook in de schulden.
Op dinsdag 8 april 2003 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Da's overal zo. De meeste Eerste Divisie-clubs moeten spelers laten gaan.
quote:Inderdaad. Trieste ontwikkeling vind ik. Ok, veel eerste divisie-voetballers verdienden veel te veel gezien hun kwaliteiten maar semi-profcontracten zijn weer het andere uiterste.
Op dinsdag 8 april 2003 17:30 schreef pekel het volgende:[..]
De semi-profs komen er aan....en onze amateurclub (emmen AV) heeft een samenwerking sinds 1998 dacht ik, en nu staat emmen AV ook in de schulden.
Nee, dan iemand als Dennis Groot van Haarlem, die 's morgens vroeg al met een ochtendkrant begint. Ze krijgen er niks van om een beetje te werken.
quote:er zijn maar weinig clubs die er finnancieel gezond bij staan.
Op dinsdag 8 april 2003 17:25 schreef pekel het volgende:[..]
En financieel gaat het ook niet echt geweldig....
mijn cluppie BV Veendam (rellen pekel?
) is ook niet helemaal fris en moet ook een aantal spelers laten gaan. nouja, ik denk dat het op de lange termijn ook beter is voor het voetbal.
quote:Gedeeltelijk mee eens. Ik heb die reportage ook gelezen en ik kreeg kromme tenen van de misplaatste arrogantie van een paar van die geflopte voetballers die iedereen de schuld gaven behalve zichzelf.
Op dinsdag 8 april 2003 20:05 schreef methodmich het volgende:
Waarom?? Laat ze maar werken! De meeste van die gasten zijn echt geen toppers, maar verdienden toch aardig wat geld. Als ze niet trainen liggen ze lui op de bank. De arrogantie druipt er bij de meesten vanaf. Onlangs nog een reportage over ex-profs die nu - al dan niet noodgedwongen - bij de amateurs spelen en weigeren te solliciteren omdat hun beroep "profvoetballer" is. Het lag altijd aan de trainer...Nee, dan iemand als Dennis Groot van Haarlem, die 's morgens vroeg al met een ochtendkrant begint. Ze krijgen er niks van om een beetje te werken.
Maar voor het voetbal zou het een slechte ontwikkeling zijn als over een paar seizoen het gros van de spelers in de 1e Divisie een semi prof-contract heeft.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/champions_league/2930719.stm
quote:toekomstig hce-club ado heeft interesse in platvoet,witschge en knopper
Op dinsdag 8 april 2003 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Denk niet dat er veel HCE-clubs zitten te wachten op Platvoet.
quote:zouden goede versterkingen zijn voor ado, vooral knopper
Op woensdag 9 april 2003 12:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
toekomstig hce-club ado heeft interesse in platvoet,witschge en knopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |