abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9414551
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:46 schreef CAZZO het volgende:
dat gelul allemaal over beckham
veel interessanter is dat Oliver Bierhoff zichzelf heeft aangeboden bij Anderlecht maar zou Oliver ook niet wat zijn voor ajax,die zijn toch ook op zoek naar een spits
Anderlecht wil hem iig niet.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9414580
Atalanta Bergamo wil Roberto Donadoni als trainer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9417365
Anderlecht is net bezig met een verjonging, dus een versleten speler als Bierhoff zullen ze wel niet halen.

Davy de Beule staat trouwens in de belangstelling van Genk. Dat duidt erop dat Skoko gaat nokken. Daar gaat ook meteen de laatste Belg van Lokeren die nog weleens mee mag spelen!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 maart 2003 @ 23:12:19 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_9421494
bij vitesse Richard Terpstra weg en bij NEC Erik Wegh en Ivo Rossen, deze jeugdige pros worden inmiddels allen in verband gebracht met AGOVV die op die manier toch makkelijk aan jonge eredivisie spelers komt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_9425804
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
Nog meer Beckham nieuws:
[..]
uhmm, van bbc
quote:
Real Madrid sporting director Jorge Valdano has moved to stem the growing speculation linking David Beckham to the Spanish club.
Manchester United midfielder Beckham was believed to be Real's big summer transfer target but Valdano played down the possibility of signing the England captain.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_9431671
Interessant voor CAZZO:
quote:
FC Twente heeft concrete belangstelling voor Arco Jochemsen. De 32-jarige middenvelder, die bij FC Utrecht geen nieuw contract krijgt, heeft al een aanbieding op zak.
'Wij hebben een heel positief gevoel aan het gesprek met Twente overgehouden', aldus zijn zaakwaarnemer Karel Jansen in de Twentsche Courant/Tubantia. 'Er zijn nog wat meer clubs voor hem in de markt, maar Twente is op dit moment het meest concreet. En Arco vindt op zijn beurt Twente een heel interessante club.'
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:52:39 #57
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9434825
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Interessant voor CAZZO:
[..]
onbegrijpelijk domme inverstering
vorig jaar flikkeren ze ten hag en van der laan eruit omdat die te oud zouden zijn en nu gaan ze achter een ex-vitesse speler die ook al 32 is aan
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_9437423
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:52 schreef CAZZO het volgende:

[..]

onbegrijpelijk domme inverstering
vorig jaar flikkeren ze ten hag en van der laan eruit omdat die te oud zouden zijn en nu gaan ze achter een ex-vitesse speler die ook al 32 is aan

eens.

Apart is het wel.
Maar zegt denk ik meer dat ze gewoon van Van der Laan af wouden.

[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 19:47:41 #59
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_9454363
Stam naar PSV?

Keert Stam terug naar Nederland?

ROME, 29 maart 2003 16:52 - Jaap Stam keert misschien terug naar Nederland. Vandaag zegt de international in zijn Telegraaf-column dat hij zijn contract tot 2005 bij Lazio uitdient of terugkeert naar Nederland. Sinds Stam begin vorig seizoen met het nodige rumoer Manchester United verruilde voor Lazio Roma heeft hij in Italië nooit echt rust gehad: een dopingzaak, blessures en met name de financiële problemen van de club. Wegens een loonachterstand van maanden dreigde hij zelfs Lazio voor de rechter te slepen. Inmiddels heeft de club hem gevraagd een salarisvermindering te accepteren, zodat de schulden teruggebracht kunnen worden.
Als Stam deze verwikkelingen echt boven het hoofd groeien, keert hij dus wellicht op korte termijn terug naar Nederland. PSV heeft al enige tijd geleden laten weten de verdediger graag terug te willen, dus lang hoeft hij in dat geval niet te zoeken.

http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?id=25784

derde doos vanaf links
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 maart 2003 @ 13:20:32 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_9462206
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:47 schreef Sjwerver het volgende:
Stam naar PSV?

Keert Stam terug naar Nederland?

ROME, 29 maart 2003 16:52 - Jaap Stam keert misschien terug naar Nederland. Vandaag zegt de international in zijn Telegraaf-column dat hij zijn contract tot 2005 bij Lazio uitdient of terugkeert naar Nederland. Sinds Stam begin vorig seizoen met het nodige rumoer Manchester United verruilde voor Lazio Roma heeft hij in Italië nooit echt rust gehad: een dopingzaak, blessures en met name de financiële problemen van de club. Wegens een loonachterstand van maanden dreigde hij zelfs Lazio voor de rechter te slepen. Inmiddels heeft de club hem gevraagd een salarisvermindering te accepteren, zodat de schulden teruggebracht kunnen worden.
Als Stam deze verwikkelingen echt boven het hoofd groeien, keert hij dus wellicht op korte termijn terug naar Nederland. PSV heeft al enige tijd geleden laten weten de verdediger graag terug te willen, dus lang hoeft hij in dat geval niet te zoeken.

http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?id=25784

hij is van harte welkom, graag zelfs, als t moet ga k m nog in Rome halen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_9482395
Houllier niet blij met sollicitatie Rivaldo

30/3/2003 16:58

Rivaldo liet zich in News of the World ontvallen dat hij zijn carričre bij Liverpool wil afsluiten. De open sollicitatie van de nummer 11 van AC Milan leidde bij Liverpool-coach Gérard Houllier niet tot groot enthousiasme. 'Zulk soort spelers kosten veel geld voor een korte periode. Ik houd er niet van dergelijke risico's te nemen', aldus de Fransman.
Rivaldo (30) had de bui al een beetje zien hangen. In het boulevardblad zei hij Liverpool - 'als ze me willen' - als volgende club te wensen. 'Het zou een eer zijn om het rood van Liverpool te dragen en een droom zijn om naast Michael Owen te kunnen spelen', aldus de vedette. 'Ik heb ze zien spelen tegen Chelsea en ik denk dat ik de ploeg goed zou kunnen helpen.'

Liverpool kampt ook dit seizoen met een gebrek aan creativiteit. Op basis van de sterke verdediging behaalt de club nog wel successen, maar de aanvoer naar Owen laat nog vaak te wensen over. Toch ziet de behouden Houllier niets in het aantrekken van grote sterren. 'Natuurlijk is Rivaldo een fantastische speler, begrijp me niet verkeerd. Maar het aantrekken van zulke spelers is niet de manier waarop ik werk', legde hij uit.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_9482440
Kanu ziet wel wat in terugkeer naar Ajax

LONDEN, 31 maart 2003 12:15 - Nu Arsenal-trainer Arsene Wenger bekend heeft gemaakt dat Nwanko Kanu volgend seizoen niet meer hoeft te rekenen op een basisplaats bij de club uit Londen, is de Nigeriaan weer geďnteresseerd in een overgang naar Ajax. Kanu brak 8 jaar geleden door bij de club uit Amsterdam. Hij vertrok vervolgens naar Inter, dat hem uiteindelijk verkocht aan Arsenal.

De eventuele terugkeer van Kanu naar Amsterdam, biedt Ibrahimovic weer hoop op een transfer naar Italië. De Zweed verlengde pas zijn contract tot 2006.

De technische staf van Ajax heeft nog geen uitlatingen gedaan over een eventuele terugkeer van Kanu

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_9482977
quote:
Er lijkt zowaar een oplossing te komen voor de impasse in de transfermarkt van PSV. In de afgelopen zomer ketste de transfers van Hofland en Van Bommel naar Arsenal af omdat de Engelse kampioen niet bereid bleek om de door PSV beoogde transfersom te betalen. Een van de weinige clubs in Europa die misschien wel bereid is om te investeren is Sampdoria. De Italiaanse kampioen van 1991 is op dit moment koploper in de Serie B en de nieuwe voorzitter Garrone zou bij een eventuele promotie naar de Serie A, na een afwezigheid van vier seizoenen, graag de huidige ploeg versterken. Op het verlanglijstje van manager Giuseppe Marotta staan naar verluid de namen van drie PSVers. Mark van Bommel zou een belangrijke rol kunnen spelen in het nieuwe Samp, maar ook Kevin Hofland en Arnold Bruggink zijn al genoemd in de lokale pers. Voorzitter Garrone wil
voorlopig niet ingaan op vragen van de media over mogelijke transfers: De ploeg moet eerst zeker zijn van de promotie voordat ik over nieuwe spelers ga praten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9483332
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:29 schreef superjoden het volgende:
Kanu ziet wel wat in terugkeer naar Ajax

LONDEN, 31 maart 2003 12:15 - Nu Arsenal-trainer Arsene Wenger bekend heeft gemaakt dat Nwanko Kanu volgend seizoen niet meer hoeft te rekenen op een basisplaats bij de club uit Londen, is de Nigeriaan weer geďnteresseerd in een overgang naar Ajax. Kanu brak 8 jaar geleden door bij de club uit Amsterdam. Hij vertrok vervolgens naar Inter, dat hem uiteindelijk verkocht aan Arsenal.

De eventuele terugkeer van Kanu naar Amsterdam, biedt Ibrahimovic weer hoop op een transfer naar Italië. De Zweed verlengde pas zijn contract tot 2006.

De technische staf van Ajax heeft nog geen uitlatingen gedaan over een eventuele terugkeer van Kanu

Ik weet niet of dit waar is, maar ik hoorde gisteren dat Kanu veel ouder is dan hij altijd geclaimed heeft. Hij zou al dik dertig wezen!!!!
Dit zou een verklaring kunnen zijn voor de dalende lijn in zijn prestaties
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 31 maart 2003 @ 14:26:22 #65
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_9483443
op voetbalplus.nl stond dit:

Geruchten PSV:
In: Young Pyo Lee (Anyang, definitief), Jordi Hoogstrate (FC Groningen, terugkeer verhuur), Chun Soo Lee (universiteit), Phillip Cocu (Barcelona), Arthur Numan (Glasgow Rangers), Harold Wapenaar (FC Utrecht), Jurgen Colin (NAC, terugkeer verhuur), Mohamed Zidan (AB Kopenhagen), Luisao (Cruzeiro)
Uit: Mateja Kezman (Betis, AS Roma), Arnold Bruggink (NAC, AZ), Jurgen Dirkx (NEC), Eric Addo (Roda JC)
Let op dit zijn pure speculaties!

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_9484253
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Klinkt als 1 april...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 31 maart 2003 @ 15:31:35 #67
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_9484738
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Haha,

interesse in Bruggink
Klinkt niet echt geloofwaardig...

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 maart 2003 @ 20:00:18 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_9490932
quote:
Op maandag 31 maart 2003 14:26 schreef Dragonyth het volgende:

Geruchten PSV:
In: Young Pyo Lee (Anyang, definitief), Jordi Hoogstrate (FC Groningen, terugkeer verhuur), Chun Soo Lee (universiteit), Phillip Cocu (Barcelona), Arthur Numan (Glasgow Rangers), Harold Wapenaar (FC Utrecht), Jurgen Colin (NAC, terugkeer verhuur), Mohamed Zidan (AB Kopenhagen), Luisao (Cruzeiro)
Uit: Mateja Kezman (Betis, AS Roma), Arnold Bruggink (NAC, AZ), Jurgen Dirkx (NEC), Eric Addo (Roda JC)

ff gaten in schieten Lee zijn ze inderdaad nu over in onderhandeling (Guss heeft hem goedgekeurd), Hoostrate blijft waarschijnlijk nog een jaar in Groningen, Zidan is inderdaad grote kans op, is nu namelijk op proef. En Kezman wil helemaal nog nie weg, als het aan hem ligt blijft ie en ze zullen nie zo gek zijn om hem nu te verkopen dan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_9503919
quote:
Op maandag 31 maart 2003 14:26 schreef Dragonyth het volgende:

Geruchten PSV:

Lijkt me niet dat Roda Addo gaat kopen
Tevens lijkt het mij dat Bruggink wel weer een jaartje de bank in Eindhoven warm wil houden
You only live once
pi_9504249
Het contract van Bruggink wordt niet verlengd dacht ik, dus die is sowieso weg.

Addo zal nog wel een jaartje verhuurd worden aan Roda JC en Kezman zal nog wel een jaartje bij PSV blijven. Hoogstrate zal ook nog niet naar PSV gaan, want die is nog gewoon niet klaar voor die overstap.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9504507
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:23 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat als er een spits bij Ajax speelt volgend seizoen dat of Hoogendorp of Kanu is.

Overigens hoop ik niet dat Beckham naar Real gaat, ik denk dat Manchester veel beter bij hem past.

Streep Hoogendorp maar door, die is bij lange na niet goed genoeg.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_9518935
Wesley Sonck
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9520168
quote:
Volgens het tijdschrift Sportweek heeft keeper Wapenaar afgelopen week een onderhoud gehad met Ajax coach Ronald Koeman. Zoals bekend is Ajax op zoek naar een keeper nu Timmer en Didulica zullen vertrekken. In het blad liet de transfervrije Wapenaar weten nog geen beslissing te zullen nemen. Hij wil alleen naar een club waar hij een redelijke kans maakt om aan spelen toe te komen. Als Ajax afvalt, zal hij waarschijnlijk ingaan op één van de Duitse aanbiedingen.
ajax.netwerk.to
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_9520191
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 19:30 schreef mitt het volgende:
Wesley Sonck
Links- of rechtsbenig?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:03:33 #75
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9524933