Ik vind hem best leuk hoor. Maar ja, ik was dan ook een soort van "ontdekker."quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:00 schreef JelleS het volgende:
Debuutplaat van General Mindy is niet geniaal, maar wel heel erg Belgisch. Wat te eenvoudig en teveel verwijzend naar andere Vlaamse en Waalse acts, maar niet onplezierig om naar te luisteren.
Ik wilde ze net noemen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:16 schreef Frenkel het volgende:
Fixkes !
Hebben een 'grote' hit in Belgie gehad met het nummer Kvraagtaan, geweldig nummer!
[..]
triggerfinger MET selah sue !quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:57 schreef ruud.nl het volgende:
Was Triggerfinger nog niet genoemd in dit topic?![]()
bij deze een post over arid:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:33 schreef Reddiablo het volgende:
een hele hoop pleurisherrie zie ik voorbij komen en ik zie maar EEN post over Arid. Schandalig.
Overigens ook opmerkelijk dat nog niemand Milow heeft genoemd. Niet dat die geniaal is, maar 't is toch wel aardig om te horen.
kan me best voorstellen dat je het niet mooi vind... er zijn echter maar weinig Belgen met zo'n stembereik als Jasper Stevelinck.quote:
K's Choice, tja.. Dat associeer ik toch altijd met "geëmancipeerde" middelbare schoolmeisjes of potten op de één of andere manier. En geniaal vind ik ze al helemaal niet, maar goed, ze horen wel bij de Belgische pophistorie inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
...
maar dat niemand hier Sarah en/of Gert Bettens hebben genoemd (of ik heb er overheen gelezen) .... VAAG!!!
Maar het is nooit zo spannend vind ik. Altijd hetzelfde liedje met een boze vrouw en dan een rockend refrein en wat gas terug in de coupletjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
sarah bettens solo ja.. Gert is genialer en die twee samen is gewoon briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |