Ik heb ze gisteravond live gezien in Utrecht, was helemaal te gekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:15 schreef Frederic het volgende:
Na een 'pauze' van 10 jaar, hier de laatste nieuwe K's Choice
Ze maakten enkele maanden geleden ook het themalied voor Music for Life (de 'Serious Request' van StuBru):
K's Choice is weer helemaal terug en gaat touren
Als internet nog niet was uitgevonden, zou het niet ontvangen van Stubru voor mij serieus een reden zijn om te verhuizen.quote:
Ja, en de links doen iets violaten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef Frederic het volgende:
De Europese zomerhit 2010:
Dit nummer is in Europa serieuze potten aan het breken
Inderdaad wat een goeie band is dat zeg.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Madensuyu mag hier ook wel vernoemd worden.
Deze doet het welquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ja, en de links doen iets violaten...
Nog veel nummers met zang gedaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:05 schreef BUG80 het volgende:
Gisteren nog geniale Belgen op het Urban Explorers festival gezien: DAAU
quote:
Alleen instrumentale stukken, volgens mij allemaal van de nieuwe plaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:05 schreef BUG80 het volgende:
Gisteren nog geniale Belgen op het Urban Explorers festival gezien: DAAU
quote:BRUSSEL - Denis Wielemans, de drummer van de Belgische rockgroep 'Girls in Hawaii' is vannacht om het leven gekomen na een zwaar verkeersongeval in de Brusselse Madoutunnel.
Wielemans (28) verloor de controle over het stuur, knalde met zijn voertuig tegen een verkeerslicht en was op slag dood. Dat meldt het Brussels parket zondag.
Een deskundige van het parket ging ter plaatse en bevestigde dat er geen andere voertuigen bij betrokken waren. De crash gebeurde rond 6 uur.
'Girls in Hawaii' is vooral bekend in Franstalig België. De Waalse band telde zes leden, waaronder ook de broer van Denis Wielemans, Antoine. Hij is de zanger van de groep. In 2003 kwam het eerste album van de groep 'From Here to there' uit. 'Girls in Hawaii' tourde nadien door heel Europa en de VS en was onder meer ook te zien op Werchter en Dour.
ow, fuckquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Frederic het volgende:
De Belgische rockwereld is in rouw na het plotse overlijden van Denis Wielemans, de drummer (28 jaar) van de band Girls in Hawaii. Hij kwam om het leven door een tragisch verkeersongeval in Brussel.
[ afbeelding ]
RIP Denis
[..]
quote:Netsky bracht vorig jaar zijn eerste maxi uit op het Britse label Ganja (van DJ Hype) en sindsdien kwam er elke maand wel een juweeltje op vinyl. BBC Radio One coryfeën als Annie Mac en Zane Low zijn wild van hem, Ashley Beedle en Grooverider spelen zijn platen stuk en hij werd in Engeland al genomineerd als 'best upcoming producer' op de Drum&Bass Awards.
Op Studio Brussel kregen ze maar niet genoeg van zijn remix van Miike Snow's 'Black & Blue' en zijn nummers duiken zowat elke week op in de danceshow Switch. De laatste Switch verzamelaar bevatte vanzelfsprekend ook een nummer van hem: 'Your Way'.
Hospital Records, veruit het grootste drum&bass label ter wereld en thuishaven van oa High Contrast en Danny Byrd, haalde hem in huis, en nu, luttele maanden later, is er zijn eerste volledige artist album: "Netsky".
Netsky is leuk inderdaad.quote:
Tof idd, in juli ga ik er heenquote:Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef Frederic het volgende:
Van deze GENIALE band al gehoord?
Customs !
Hun nummer 'Rex' is echt magistraal goed:
Dit is goed ja !quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef Metaan het volgende:
Boodschap van Brusselse rapper Scylla is: Dood aan de Vlamingen......geniaal!
Dat is goed ja. Helaas toen ik op Pukkelpop was deze band gemist. Ik zag het zondag op Canvas terug. best leuk!quote:
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit van gehoord. Terwijl de meeste namen toch op z'n minst een belletje doen rinkelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef blckbb het volgende:
Gek dat Toots Thielemans maar eenmaal genoemd is, vind ik toch een van de beste Belgische muzikanten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit van gehoord. Terwijl de meeste namen toch op z'n minst een belletje doen rinkelen.
nu jijquote:Hij heeft samengewerkt met onder anderen Benny Goodman, Ella Fitzgerald, Quincy Jones, Bill Evans, Jaco Pastorius, Pat Metheny, Billy Joel en Paul Simon.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit van gehoord. Terwijl de meeste namen toch op z'n minst een belletje doen rinkelen.
Die cover was al eerder voorbijgekomen in dit topic, leuk dat ze het Lowlands nog een keer hebben gedaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:19 schreef mr-green het volgende:
Triggerfinger en Selah Sue natuurlijk![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |