quote:Battucada (da's zeg maar een beetje in de hoek van The Goodmen - Give it up en dat ene nummer van Paul Simon)
Op donderdag 13 maart 2003 22:04 schreef flippie_flink het volgende:
ik zoek een muziek stijlhet is volgens mij Braziliaans en je hoort er een stukje van in de nieuwe clip van snoop dog ft pharrel - beautiful, meestal met heel veel trommels enzo, weet iemand hoe deze stijl heeft of weet iemand een paar nummer in die stijl
bvd
of anders
Bossa Nova (zoek een willekeurig Yamaha heimspielorgel voor een demonstratie; of een recente CD van Eddy de Clerq).
[Dit bericht is gewijzigd door ric0 op 14-03-2003 09:55]
Het is een compilatie van allemaal shots waarbij je alleen mensen (dames dus) vanachter ziet. De muziek is iets trance achtigs, klinkt bekend, maar ik heb dus geen idee van wie het is, kleur is voornamelijk blauw.
Het is ook gewoon een MTV commercial voor zichzelf, dus niet voor een merk.
Alvast bedankt
quote:Dom van me, ik zal adformatie ook ff nalopen
Op vrijdag 14 maart 2003 13:39 schreef Loutje het volgende:
Kijk even op www.ster.nl daar kun je 't vast wel vinden!
quote:Ik denk dat je galleon - so i begin bedoelt..
Op vrijdag 14 maart 2003 13:22 schreef Elegy het volgende:
Een nummer tijdens een MTV commercial:Het is een compilatie van allemaal shots waarbij je alleen mensen (dames dus) vanachter ziet. De muziek is iets trance achtigs, klinkt bekend, maar ik heb dus geen idee van wie het is, kleur is voornamelijk blauw.
Het is ook gewoon een MTV commercial voor zichzelf, dus niet voor een merk.
Alvast bedankt
Ik zoek nog steeds het nr dat je hoort bij de nike freestyle reclames met dat zwarte poppetje. Er is 1 basketbalversie en die is iig van N.E.R.D (of Pharrel) hoe heet het nr (als iemand weet hoe het nr heet van de voetbal versie zou ik die ook graag willen weten= ook nerd/pharrel)?? Ik heb hier een stukje opgeload dat ik van de nikefreestyle.com website heb: http://members.lycos.nl/alkaholik85/hoops60.mp3
quote:Ik heb het net geprobeerd, maar het is geloof ik niet de juiste. Het is wel een commercial muziekje, maar ik weet niet zeker van welke commercial.
Op vrijdag 14 maart 2003 15:46 schreef rhcp het volgende:[..]
Ik denk dat je galleon - so i begin bedoelt..
Ik zoek nog steeds het nr dat je hoort bij de nike freestyle reclames met dat zwarte poppetje. Er is 1 basketbalversie en die is iig van N.E.R.D (of Pharrel) hoe heet het nr (als iemand weet hoe het nr heet van de voetbal versie zou ik die ook graag willen weten= ook nerd/pharrel)?? Ik heb hier een stukje opgeload dat ik van de nikefreestyle.com website heb: http://members.lycos.nl/alkaholik85/hoops60.mp3
of ik kan gewoon niet luisteren, ik kijk namelijk niet zoveel tv
quote:op de achtergrond hoor je Coldplay - clocks.
Op vrijdag 14 maart 2003 13:40 schreef Eikelbijter het volgende:
Dit is een moeilijke:
Iemand enig idee wat de naam hiervan is??
quote:Big Yellow Taxi, geloof ik.
Op vrijdag 14 maart 2003 17:15 schreef vosss het volgende:Iemand enig idee wat de naam hiervan is??
quote:ff kijken in de winkel
Op vrijdag 14 maart 2003 17:15 schreef Zander het volgende:[..]
Big Yellow Taxi, geloof ik.
quote:audio bully`s - we don`t care
Op vrijdag 14 maart 2003 21:06 schreef -Marjo- het volgende:
Er kwam net op the Box een clip voorbij met daarin een jongetje wat over straat liep en later in een cafe zat.
Weet iemand artiest en titel??
quote:Welke van de velen?
Op vrijdag 14 maart 2003 21:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hoe heet het album ook alweer van marco borsato??
Emozioni
Sento
Giorno per giorno
Marco
Als geen ander
De waarheid
De bestemming
Luid & Duidelijk
Onderweg
Dit zijn ze allemaal dus de titel moet hier denk wel tussen zitten!
quote:Mag je kiezen. Ik eerst of Jongens uit de industrie.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren de nieuwe van Osdorp gehoord, maar ben de naam kwijt, ik MOET hem vinden, hijs gewoon zo briljant
quote:Thanx!! Dat issem...
Op vrijdag 14 maart 2003 21:50 schreef flippie_flink het volgende:[..]
audio bully`s - we don`t care
michael jackson >> videoclip met rare effecten erin zoals driehoeken die ronddraaien. Is een beetje opera, maar muzikaal zeer impressive. Wie kan mij helpen. Wordt niet in gezongen geloof ik.
beetje aparte titel >> charuamba ofzo. Ik weet het totaal niet
quote:Carmina Burana ofzo? In elk geval zo'n bekende opera naam... kan me herinerren dat ik die titel wel eens op the Box ben tegengekomen. Weet niet wat voor clip er bij hoort.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:33 schreef Zero_Cool het volgende:
damn,michael jackson >> videoclip met rare effecten erin zoals driehoeken die ronddraaien. Is een beetje opera, maar muzikaal zeer impressive. Wie kan mij helpen. Wordt niet in gezongen geloof ik.
beetje aparte titel >> charuamba ofzo. Ik weet het totaal niet
quote:Haha die clip heb ik ook een keer gezien, nummer is ook wel lekker.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:53 schreef realist_ik het volgende:
eej,
hoe heet dat plaatje met die clip waarin zo'n klein manneke -jaar of 13- over straat loopt en dan tegen iemand anders -jaar of 20- teken doet om een pilsje te gaan drinken ...
gaan ze samen een cafe binnen waar ie meteen zit te sjansen met een oudere 'dame' van een jaar of 50 met kort rokje ...
ff later ziet ie 2 homo's in een hoek van het cafe zitten en als een van die 2 'm aankijkt, wil die kleine die homo te lijf gaan...
daarna loopt die kleine weer over straat en dan heeft ie zo'n gemene en voldane lach op z'n bek ...
't is een technoplaatje ... ik gok Engels ...
iemand een idee??
Nou die kent vast wel iemand, stom dat ik er zelf niet meer op kom.
Wie het weet mag het zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |