abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9110552
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:04 schreef flippie_flink het volgende:
ik zoek een muziek stijl

het is volgens mij Braziliaans en je hoort er een stukje van in de nieuwe clip van snoop dog ft pharrel - beautiful, meestal met heel veel trommels enzo, weet iemand hoe deze stijl heeft of weet iemand een paar nummer in die stijl

bvd

Battucada (da's zeg maar een beetje in de hoek van The Goodmen - Give it up en dat ene nummer van Paul Simon)

of anders

Bossa Nova (zoek een willekeurig Yamaha heimspielorgel voor een demonstratie; of een recente CD van Eddy de Clerq).

[Dit bericht is gewijzigd door ric0 op 14-03-2003 09:55]

pi_9114963
thnx
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:22:13 #128
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9115502
Een nummer tijdens een MTV commercial:

Het is een compilatie van allemaal shots waarbij je alleen mensen (dames dus) vanachter ziet. De muziek is iets trance achtigs, klinkt bekend, maar ik heb dus geen idee van wie het is, kleur is voornamelijk blauw.

Het is ook gewoon een MTV commercial voor zichzelf, dus niet voor een merk.

Alvast bedankt

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:35:05 #129
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9115896
Die spijkerbroek reclame met die muizen, van Levi's geloof ik. Daar het muziekje van, iemand?
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:39:29 #130
47557 Loutje
:) Dan maar dronken :)
pi_9116018
Kijk even op www.ster.nl daar kun je 't vast wel vinden!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:40:45 #131
6483 Eikelbijter
Duck! Where?
pi_9116056
Dit is een moeilijke:

unknown5.mp3

[i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
  vrijdag 14 maart 2003 @ 14:13:24 #132
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9116964
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:39 schreef Loutje het volgende:
Kijk even op www.ster.nl daar kun je 't vast wel vinden!
Dom van me, ik zal adformatie ook ff nalopen
pi_9119325
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:22 schreef Elegy het volgende:
Een nummer tijdens een MTV commercial:

Het is een compilatie van allemaal shots waarbij je alleen mensen (dames dus) vanachter ziet. De muziek is iets trance achtigs, klinkt bekend, maar ik heb dus geen idee van wie het is, kleur is voornamelijk blauw.

Het is ook gewoon een MTV commercial voor zichzelf, dus niet voor een merk.

Alvast bedankt

Ik denk dat je galleon - so i begin bedoelt..

Ik zoek nog steeds het nr dat je hoort bij de nike freestyle reclames met dat zwarte poppetje. Er is 1 basketbalversie en die is iig van N.E.R.D (of Pharrel) hoe heet het nr (als iemand weet hoe het nr heet van de voetbal versie zou ik die ook graag willen weten= ook nerd/pharrel)?? Ik heb hier een stukje opgeload dat ik van de nikefreestyle.com website heb: http://members.lycos.nl/alkaholik85/hoops60.mp3

vrijdag 14 maart 2003 @ 16:30:41 #134
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9120623
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:46 schreef rhcp het volgende:

[..]

Ik denk dat je galleon - so i begin bedoelt..

Ik zoek nog steeds het nr dat je hoort bij de nike freestyle reclames met dat zwarte poppetje. Er is 1 basketbalversie en die is iig van N.E.R.D (of Pharrel) hoe heet het nr (als iemand weet hoe het nr heet van de voetbal versie zou ik die ook graag willen weten= ook nerd/pharrel)?? Ik heb hier een stukje opgeload dat ik van de nikefreestyle.com website heb: http://members.lycos.nl/alkaholik85/hoops60.mp3

Ik heb het net geprobeerd, maar het is geloof ik niet de juiste. Het is wel een commercial muziekje, maar ik weet niet zeker van welke commercial.

of ik kan gewoon niet luisteren, ik kijk namelijk niet zoveel tv

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:40:56 #135
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_9120849
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:40 schreef Eikelbijter het volgende:
Dit is een moeilijke:

unknown5.mp3

op de achtergrond hoor je Coldplay - clocks.
pi_9121724
Ik zoek de naam van dat liedje van (ik geloof) de counting crowes, met een of andere zangeres erbij.
Draaien ze de laatste tijd geregeld op de radio, ben alleen de naam kwijt, ik wilde hem namelijk kopen in de ons welbekende webwinkel

Iemand enig idee wat de naam hiervan is??

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 17:15:54 #137
2889 Zander
He's gone
pi_9121735
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 17:15 schreef vosss het volgende:

Iemand enig idee wat de naam hiervan is??

Big Yellow Taxi, geloof ik.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_9122027
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 17:15 schreef Zander het volgende:

[..]

Big Yellow Taxi, geloof ik.

ff kijken in de winkel
dat is hem, thanks!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9126853
Er kwam net op the Box een clip voorbij met daarin een jongetje wat over straat liep en later in een cafe zat.
Weet iemand artiest en titel??
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_9127308
hoe heet het album ook alweer van marco borsato??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_9127695
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 21:06 schreef -Marjo- het volgende:
Er kwam net op the Box een clip voorbij met daarin een jongetje wat over straat liep en later in een cafe zat.
Weet iemand artiest en titel??
audio bully`s - we don`t care
  vrijdag 14 maart 2003 @ 22:01:07 #142
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9127934
Gisteren de nieuwe van Osdorp gehoord, maar ben de naam kwijt, ik MOET hem vinden, hijs gewoon zo briljant
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_9128140
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 21:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hoe heet het album ook alweer van marco borsato??
Welke van de velen?

Emozioni
Sento
Giorno per giorno
Marco
Als geen ander
De waarheid
De bestemming
Luid & Duidelijk
Onderweg

Dit zijn ze allemaal dus de titel moet hier denk wel tussen zitten!

Ik ben vandaag zo vrolijk
  vrijdag 14 maart 2003 @ 22:55:23 #144
253 Meril
AKA Utop
pi_9129021
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren de nieuwe van Osdorp gehoord, maar ben de naam kwijt, ik MOET hem vinden, hijs gewoon zo briljant
Mag je kiezen. Ik eerst of Jongens uit de industrie.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_9129508
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 21:50 schreef flippie_flink het volgende:

[..]

audio bully`s - we don`t care

Thanx!! Dat issem...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_9129854
damn,

michael jackson >> videoclip met rare effecten erin zoals driehoeken die ronddraaien. Is een beetje opera, maar muzikaal zeer impressive. Wie kan mij helpen. Wordt niet in gezongen geloof ik.

beetje aparte titel >> charuamba ofzo. Ik weet het totaal niet

vrijdag 14 maart 2003 @ 23:40:26 #147
13973 ranja
image means nothing
pi_9129973
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:33 schreef Zero_Cool het volgende:
damn,

michael jackson >> videoclip met rare effecten erin zoals driehoeken die ronddraaien. Is een beetje opera, maar muzikaal zeer impressive. Wie kan mij helpen. Wordt niet in gezongen geloof ik.

beetje aparte titel >> charuamba ofzo. Ik weet het totaal niet

Carmina Burana ofzo? In elk geval zo'n bekende opera naam... kan me herinerren dat ik die titel wel eens op the Box ben tegengekomen. Weet niet wat voor clip er bij hoort.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 23:53:26 #148
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9130231
eej,
hoe heet dat plaatje met die clip waarin zo'n klein manneke -jaar of 13- over straat loopt en dan tegen iemand anders -jaar of 20- teken doet om een pilsje te gaan drinken ...
gaan ze samen een cafe binnen waar ie meteen zit te sjansen met een oudere 'dame' van een jaar of 50 met kort rokje ...
ff later ziet ie 2 homo's in een hoek van het cafe zitten en als een van die 2 'm aankijkt, wil die kleine die homo te lijf gaan...
daarna loopt die kleine weer over straat en dan heeft ie zo'n gemene en voldane lach op z'n bek ...
't is een technoplaatje ... ik gok Engels ...
iemand een idee??
pi_9130287
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:53 schreef realist_ik het volgende:
eej,
hoe heet dat plaatje met die clip waarin zo'n klein manneke -jaar of 13- over straat loopt en dan tegen iemand anders -jaar of 20- teken doet om een pilsje te gaan drinken ...
gaan ze samen een cafe binnen waar ie meteen zit te sjansen met een oudere 'dame' van een jaar of 50 met kort rokje ...
ff later ziet ie 2 homo's in een hoek van het cafe zitten en als een van die 2 'm aankijkt, wil die kleine die homo te lijf gaan...
daarna loopt die kleine weer over straat en dan heeft ie zo'n gemene en voldane lach op z'n bek ...
't is een technoplaatje ... ik gok Engels ...
iemand een idee??
Haha die clip heb ik ook een keer gezien, nummer is ook wel lekker.
Ik dacht eerst iets van Bassment Jaxx maar dat was het niet. Sorry kan je niet verder helpen.
pi_9130525
Ben voor een filmproject op zoek naar een liedje/clip. Het is nog niet zo'n oud nummer, werd een paar maanden terug regelmatig gedraaid
Een vrouw loopt dan met zo'n groot hart over straat en sjouwt dat ding overal mee naar toe. Aan het eind van de clip is het zo'n klein hartje...

Nou die kent vast wel iemand, stom dat ik er zelf niet meer op kom.
Wie het weet mag het zeggen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')