deze set spelen al bijna 1,5 jaar geloof. vorig jaar tijdens hun eigen concert waren ze ook een uur op het podium. nu geloof ik 55min (stond op de planning), een voorprogramma van bijna een uur gebeurt niet zo vaak.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze waren zeker goed gisteren, maar het optreden was veel te kort. Ik heb niet op de tijd gelet, maar hoorde dat het geen uur heeft geduurd. Dat was wel even een tegenvaller. Natuurlijk was Slipknot headliner, maar had graag nog wat langer MH gezien en gehoord.
ik vind vaag dat ze nooit is Wolves spelen, daar zijn zelfs t-shirts van, en de cover van Metallica: Battery mogen ze ook spelenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Machine Fucking Head!![]()
Goede show gisteren, veel strakker dan een jaar geleden, maar helaas wel bijna dezelfde setlist. Lijkt mij dat ze ondertussen wel genoeg nummers hebben om een keer iets verrassends te spelen..?
De eerste twee en de laatste twee cd's zijn geweldig; de Burning Red is helaas op alle fronten slecht en Supercharger heeft wel enkele goede nummers.
Mooizo, ik zag dat ik in de eerste ook al gepost had.quote:
Ach dat maakt niet zo veel uit. We lullen nog 40 reacties over deze geweldige band en dan maak ik wel een nieuwe (complete) OP.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mooizo, ik zag dat ik in de eerste ook al gepost had.
Alleen is jouw OP nu een beetje vreemd, op pagina 5 melden dat de band nog geen eigen topic heeft.
Owh noozzz! Rob Flynnquote:Tonight's Machine Head performance in Copenhagen has been cancelled as vocalist/guitarist Robb Flynn deals with a severe throat and bronchial infection. Slipknot and Children of Bodom will still be performing tonight in Copenhagen, and Machine Head will play Saturday's show in Berlin (Nov 15) as scheduled.
ha die mensen zijn fucked dat ze de beste act van de avond missenquote:Op maandag 24 november 2008 21:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Owh noozzz! Rob Flynn![]()
Naja gelukkig was hij prima in Amsterdam
Wel lullig op zich voor die Denen. Ik heb het nooit gehad gelukkig. Wel een keer een concert afgelast van Epica maar toen mocht ik gewoon een kaartje voor het nieuwe concert ophalenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:00 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
ha die mensen zijn fucked dat ze de beste act van de avond missen
Nu je het zegt! Je hebt helemaal gelijk. Daar was ik ook bij. Gelukkig speelde Iron Maiden gewoon en kende ik Machine Head niet zo goed. Was The Blackening toen al uit?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik stond in 2007 op Fields of Rock, onder andere voor Machine Head, maar die stonden met pech langs de Autobahn.
Je hebt toch niet de bon nog hequote:Op woensdag 26 november 2008 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, die kocht ik zo te zien op 24-03 van dat jaar.
Machine Headquote:Op woensdag 26 november 2008 17:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de bon nog he
Ahh. Zo oud is dit topicquote:
Vooral eternal nightmare is een goed abum. De zang zal voor de meeste mensen wel even wennen zijn, maar tegenwoordig zet ik liever vio-lence aan dan machine head.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoeveel mensen die Machine head goed vinden kennen ook Vio-lence (de band met Flynn en Demmel voordat Machine head bestond)? Vooral de eerste twee cd's van Vio-lence vind ik duidelijk beter dan Machinehead .
Jup, zeker bekend mee. Maar aangezien Machine Head toch redelijk essentieel is in mijn muzikale opvoeding zet ik daar toch eerder een plaatje van op dan van Vio-Lence.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoeveel mensen die Machine head goed vinden kennen ook Vio-lence (de band met Flynn en Demmel voordat Machine head bestond)? Vooral de eerste twee cd's van Vio-lence vind ik duidelijk beter dan Machinehead .
Tof, ik zie je in de pit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Unto the locust is weer een geweldig album. Maandag naar 013, ik heb er weer zin in. En gelijk Devildriver weer eens zien, altijd leuk.
Fucking hell wat een partijtje awesome was dat.quote:
+1 Super vet concert!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Fucking hell wat een partijtje awesome was dat.
Je weet dat het een goed concert is als je opstaat met kramp in je nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |