Vooral eternal nightmare is een goed abum. De zang zal voor de meeste mensen wel even wennen zijn, maar tegenwoordig zet ik liever vio-lence aan dan machine head.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoeveel mensen die Machine head goed vinden kennen ook Vio-lence (de band met Flynn en Demmel voordat Machine head bestond)? Vooral de eerste twee cd's van Vio-lence vind ik duidelijk beter dan Machinehead .
Jup, zeker bekend mee. Maar aangezien Machine Head toch redelijk essentieel is in mijn muzikale opvoeding zet ik daar toch eerder een plaatje van op dan van Vio-Lence.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoeveel mensen die Machine head goed vinden kennen ook Vio-lence (de band met Flynn en Demmel voordat Machine head bestond)? Vooral de eerste twee cd's van Vio-lence vind ik duidelijk beter dan Machinehead .
Tof, ik zie je in de pit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Unto the locust is weer een geweldig album. Maandag naar 013, ik heb er weer zin in. En gelijk Devildriver weer eens zien, altijd leuk.
Fucking hell wat een partijtje awesome was dat.quote:
+1 Super vet concert!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Fucking hell wat een partijtje awesome was dat.
Je weet dat het een goed concert is als je opstaat met kramp in je nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |