abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8970096
deeltje 7 alweer
pi_8970133
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:07 schreef DarkMaxie het volgende:
deeltje 7 alweer
Lees mijn tekst van dinsdagavond door en je zult nog schrikken van het complimentje dat ik je maak.
pi_8970177
quote:
Op zondag 9 maart 2003 00:56 schreef SCH het volgende:
Schatje en DarkMarxie - ik heb afgelopen dinsdag of woensdag hier een bericht gepost waar jullie blijkbaar dan weer over heen lezen. Jullie blijven maar volharden in je gescheld en je geflame en blijven maar op die kast zitten. Kom er af en lees de dingen die echt belangrijk zijn.

Ten eerste is het DarkMaxie. Wie lees hier nou niet goed? JUIST!
Laat die stoere post dan nog maar eens even lezen. Maybe heb ik het inderdaad gemist (of was het gewoon WEER onzin)

Ik wil URL .. ik ben lui

pi_8970220
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:10 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Ten eerste is het DarkMaxie. Wie lees hier nou niet goed? JUIST!
Laat die stoere post dan nog maar eens even lezen. Maybe heb ik het inderdaad gemist (of was het gewoon WEER onzin)

Ik wil URL .. ik ben lui

Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
pi_8970242
pi_8970245
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.

oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
pi_8970259
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_8970269
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Hoe heet de dag tussen maandag en woensdag ook alweer?
pi_8970283
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_8970355
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

grote mond darkmaxie? stoer hoor...

en nu ga ik slapen

toedels

zondag 9 maart 2003 @ 01:17:35 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_8970384
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:14 schreef RoK het volgende:

[..]

Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.

Heeft ie natuurlijk al gezien op de aftiteling.
pi_8970397
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:14 schreef RoK het volgende:

[..]

Ik ben niet in de regiekamer geweest Ik ga echt niet alles opnieuw vertellen
  zondag 9 maart 2003 @ 01:18:49 #13
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8970418
quote:
Op zondag 9 maart 2003 00:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja - er zijn meer mensen die niet goed lezen of onthouden. Ik ben ruim 20 jaar ouder dan Jim, dus laat die schoolboeken maar zitten. Ik werk daar niet - werk wel in die omgeving.
De oplichting is ook wel voldoende aangetoond nu, ik kwam nog even voor de gezelligheid langs.

Vast wel, even over die smsjes: van de 70 cent gaat 40 naar kpn, en 30 naar de 3e partij, das dus producent e.d. Dus KPN is eigenlijk degene die er lekker aan verdient en niet de HMG. Voor de rest, ach ze zullen het vast wel n beetje hebben gestuurd, maar echte oplichting? Vergeet dat maar, je moest s weten wat voor problemen dat zou geven als ze dat zouden doen. Je onderschat de HMG, dat is een profesioneel bedrijf die dit soort dingen niet kunnen permiteren. Veel succes met het schrijven van degelijke complot verhalen in de toekomst, want je deed het best goed!

Ga anders schrijven voor www.dewaarheid.nu , ze hebben nog mensen nodig

pi_8970424
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:16 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

grote mond darkmaxie? stoer hoor...

en nu ga ik slapen

toedels

Ik ben zo stoer joh!! weltrusten
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:33 schreef SCH het volgende:
Leuk om te lezen wat er allemaal geschreven en gesuggereerd wordt over mij. Het is teveel en te divers om overal op te reageren en ik heb ook geen enkele behoefte mezelf te verdedigen.

Het is vrij eenvoudig om mij op te sporen. Maar daar heeft uiteraard niemand belang bij dus dat zal ook niet gebeuren.

Wat je ook gelooft van wie ik ben of wat ik zeg, het is een heel klein beetje aan sommigen van ons te danken dat de geloofwaardigheid van een programma als Idols ter discussie staat. Dat is terecht.

Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven.

Ik laat het hierbij, ik heb respect voor met name DarkMaxie Schatje vanwege de aanhoudende koppigheid en het blijvende ongeloof, RoelRewel voor de relativering en humor en vooral boven alles TripleM vanwege de doortastendheid en het blijven wantrouwen van hetgene ons wordt voorgeschoteld. Houd vol!!!

het wordt Jamai
........eh het wordt Jim
toch Jamai toch
Jim of toch............Jamai of
stiekem toch Hind??

Maar SCH...dit is jou bewijs???
pi_8970502
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben niet in de regiekamer geweest Ik ga echt niet alles opnieuw vertellen

Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
pi_8970532
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:21 schreef RoK het volgende:

[..]

Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "

Ja en da's wat anders dan de regiekamer. Moet ik een schets maken?
pi_8970533
quote:

[..]

Oops, hier ga ik ff de mist in. Eindregie, okay.. Het is laat.

[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:23]

zondag 9 maart 2003 @ 01:23:16 #18
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8970546
quote:

[..]

?

[Dit bericht is gewijzigd door Ultradyne op 09-03-2003 01:23]

pi_8970556
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:19 schreef DarkMaxie het volgende:

Maar SCH...dit is jou bewijs???

Lijkt mij niet nee. Jeemig - moet ik deze post ook alweer gaan uitleggen Vraag maar aan je leraar Nederlands.
pi_8970606
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Lijkt mij niet nee. Jeemig - moet ik deze post ook alweer gaan uitleggen Vraag maar aan je leraar Nederlands.

Mijn lerares Nederlands houd zich voornamelijk bezig met nagelslakken dus daar hebben we niet veel aan.. Tis jou post... jij mag het even uitleggen...
Schatje, snap jij het?
pi_8970615
DarkMaxie je bent irritant, je mag wel het onderste uit de kan willen halen, hou het wel leuk..
pi_8970630
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja en da's wat anders dan de regiekamer. Moet ik een schets maken?

Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.

Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.

[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:27]

pi_8970677
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:25 schreef dolledingo het volgende:
DarkMaxie je bent irritant,
lees ondertitel
pi_8970684
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:26 schreef RoK het volgende:

[..]

Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.

Ik ga niet zeggen waar ik werk. Dus zal je me ook wel niet geloven. Da's toch prima.
pi_8970703
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga niet zeggen waar ik werk. Dus zal je me ook wel niet geloven. Da's toch prima.

Nog even m'n edit: Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.

En idd, ik vind het prima. Maar heb niks anders te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:29]

pi_8970709
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

lees ondertitel

Ik vind je een schatje hoor. Oh nee, fout woord. Een lieverd dan maar. Lekker koppig. Als mijn post niet voldoende zegt, weet ik het ook niet meer
pi_8970733
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

lees ondertitel

dat jij graag irritant wil zijn is niet aan jouw om te beslissen, je dwaalt hier samen met een grote groep andere mensen rond, dan mag je wat aanpassen van jouw kant wel verwachten, haal het sociale naar boven!
  zondag 9 maart 2003 @ 01:30:18 #28
16715 Mylene
*schatje*
pi_8970745
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:25 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Schatje, snap jij het?

Nope.

Waanideeën, daar heeft meneertje last van.

pi_8970747
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind je een schatje hoor. Oh nee, fout woord. Een lieverd dan maar. Lekker koppig. Als mijn post niet voldoende zegt, weet ik het ook niet meer

Ik ben ook best lief af en toe... leg nou uit!!!! Het is zaterdagavond en ik ben ook maar een dom schaap....toch?
  zondag 9 maart 2003 @ 01:30:38 #30
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8970760
quote:

[..]

achjoh, die gast brengt waarschijnlijk gewoon koffie rond ofzo, of veegt snachts de vloeren aan bij de studio's. Waarschijnlijk concierge ofzo van het NOB Zit ie hier ene beetje de wannabe HMG lid uit te hangen met zn complot theorieeen. Waar ik me dan aan stoor is eerst zo lopen blaten, en als er dan om de feiten word gevraagd is het van: ja lees maar terug, dat heb ik niet gezegd en zo bedoelde ik het niet. Tja, zo kan ik het ook wel. Dit soort gasten neem ik nooit serieus. Beetje een oproerkraaier waarmee in zn jeugd iets mis is gegaan en nu alle aandacht opzich probeert te vestigen. Het liefst zou ie n functie bij de HMG willen hebben, maar kan t niet verkroppen dat ie daar zelf niet zit.... leven en laten leven dus

[Dit bericht is gewijzigd door Ultradyne op 09-03-2003 01:31]

pi_8970775
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:30 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Ik ben ook best lief af en toe... leg nou uit!!!! Het is zaterdagavond en ik ben ook maar een dom schaap....toch?

Het staat er echt in - niks wanen, gewoon duidelijk.
"Wat je ook gelooft van wie ik ben of wat ik zeg, het is een heel klein beetje aan sommigen van ons te danken dat de geloofwaardigheid van een programma als Idols ter discussie staat. Dat is terecht.

Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven."

pi_8970794
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:30 schreef Ultradyne het volgende:

[..]

achjoh, die gast brengt waarschijnlijk gewoon koffie rond ofzo, of veegt snachts de vloeren aan bij de studio's. Waarschijnlijk concergie ofzo van het NOB Zit ie hier ene beetje de wannabe HMG lid uit te hangen met zn complot theorieeen. Waar ik me dan aan stoor is eerst zo lopen blaten, en als er dan om de feiten word gevraagd is het van: ja lees maar terug, dat heb ik niet gezegd en zo bedoelde ik het niet. Tja, zo kan ik het ook wel. Dit soort gasten neem ik nooit serieus. Beetje een oproerkraaier waarmee in zn jeugd iets mis is gegaan en nu alle aandacht opzich probeert te vestigen. Het liefst zou ie n functie bij de HMG willen hebben, maar kan t niet verkroppen dat ie daar zelf niet zit.... leven en laten leven dus

Ik kan wel een goed woordje voor 'm doen. Misschien is RTL Nieuws wat voor hem. Maar daar moet je wel je verhaal met feiten staven.
  zondag 9 maart 2003 @ 01:33:14 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_8970819
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:28 schreef RoK het volgende:

[..]

Nog even m'n edit: Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.

SCH *kuch* zei dit:
quote:
Hoezo raar? Als je iets van tv weet, zou je kunnen weten dat er vaak een hele batterij tv's aanstaat. Jackson heb ik na de opname een stukje van gezien.
quote:
Wat is daar raar aan? Het gaat niet om de eindregie van idols maar van RTL4 - ik heb nu geen puf meer je het hele televisiesysteem uit te leggen. Het komt er kortweg op neer dat er een centrale plek is van waaruit alle uitzendingen van een zender gecoordineerd worden en waar de reclame er ingegooid wordt. Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond. En komend weekend ben ik lekker vrij - dus lekker niks van dit alles
pi_8970824
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:31 schreef SCH het volgende:

[..]

geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven."

Klaar toch?

pi_8970825
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:32 schreef RoK het volgende:

[..]

Ik kan wel een goed woordje voor 'm doen. Misschien is RTL Nieuws wat voor hem. Maar daar moet je wel je verhaal met feiten staven.

Vertel dat liever aan de kranten die uit dit topic citeerden.
pi_8970827
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:29 schreef dolledingo het volgende:

[..]

dat jij graag irritant wil zijn is niet aan jouw om te beslissen,

Uuuuh nee jij gaat voor mij zeker ff lekker bepalen wanneer ik irritant mag zijn en wanneer niet. Wie ben jij dan helemaal?

je dwaalt hier samen met een grote groep andere mensen rond, dan mag je wat aanpassen van jouw kant wel verwachten, haal het sociale naar boven!

Als je problemen hebt met mijn posts... Naast mijn berichtjes staan een icoontje van mijn hoofd....zodra je dat icoontje ziet.. dan moet je gewoon ff naar beneden scrollen en over mijn post heen lezen... dan heb jij er geen last van.....simpeler kan niet...toch?
Ik ben heel sociaal...alleen niet tegen alle mensen hiero. + SCH wordt het meest afgezeken en hij vind mij nog steeds een lieverd... ;P lol.

Edit: typo
  zondag 9 maart 2003 @ 01:34:04 #37
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8970837
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:32 schreef RoK het volgende:

[..]

Nee joh, zet hem in de redactie van Boulevard! Mischien vind Albert hem ook leuk

pi_8970844
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:33 schreef RoK het volgende:

[..]

Klaar toch?

AMEN
  zondag 9 maart 2003 @ 01:35:45 #39
16715 Mylene
*schatje*
pi_8970884
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:30 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Tuurlijk niet lieverd, laat je niks aanpraten.
pi_8970907
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Het staat er echt in - niks wanen, gewoon duidelijk.
"Wat je ook gelooft van wie ik ben of wat ik zeg, het is een heel klein beetje aan sommigen van ons te danken dat de geloofwaardigheid van een programma als Idols ter discussie staat. Dat is terecht.

Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven."

Ik mis het bewijs nog steeds.... is er iemand die mij kan helpen? Ik zie het echt niet! Ja het enige wat ik kan bedenken is de laatste zin.. waar eigenlijk in staat dat jij uit je kont hebt lopen lullen.. maar ja dat is geen nieuws...

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 09-03-2003 01:37]

zondag 9 maart 2003 @ 01:36:42 #41
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8970910
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Vertel dat liever aan de kranten die uit dit topic citeerden.

Ach, daar heb je ook wel weer gelijk in, die nemen soms ook alles over. Maar dat komt omdat ze iets te schrijven willen hebben, enja, als een zieke geest zoals jij dus dat allemaal al voorkauwt, why not? Idols is een hype, en er word over geschreven, zal de HMG een worst zijn. Wat jouw doel is geweest is tot op heden nog onduidelijk. Maar ik denk dat al die aandacht je ego wel heeft gestreelt
pi_8970936
Niet klaar?
pi_8970969
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:36 schreef Ultradyne het volgende:

[..]

Ach, daar heb je ook wel weer gelijk in, die nemen soms ook alles over. Maar dat komt omdat ze iets te schrijven willen hebben, enja, als een zieke geest zoals jij dus dat allemaal al voorkauwt, why not? Idols is een hype, en er word over geschreven, zal de HMG een worst zijn. Wat jouw doel is geweest is tot op heden nog onduidelijk. Maar ik denk dat al die aandacht je ego wel heeft gestreelt

Ik heb geen doel en mijn ego wordt door hele anderen gestreeld (met een d). HMG was not amused over die berichten trouwens - daar is wel degelijk paniek geweest. Ik ben geen zieke geest, ik ga creatief met de waarheid om en daar worden sommige mensen zenuwachtig van. Als er geen hout van klopt dan zouden ze er zich pas niks van aantrekken.
  zondag 9 maart 2003 @ 01:39:23 #44
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8970972
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:37 schreef RoK het volgende:
Niet klaar?
hahahaha, wat mij betreft wel hoor.. hoop ik
pi_8971023
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:37 schreef RoK het volgende:
Niet klaar?
welnee joh.. zolang SCH er is is het veel te gezellig om het klaar te laten zijn.. toch?
  zondag 9 maart 2003 @ 01:42:09 #46
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8971041
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb geen doel en mijn ego wordt door hele anderen gestreeld (met een d). HMG was not amused over die berichten trouwens - daar is wel degelijk paniek geweest. Ik ben geen zieke geest, ik ga creatief met de waarheid om en daar worden sommige mensen zenuwachtig van. Als er geen hout van klopt dan zouden ze er zich pas niks van aantrekken.

Paniek? Ik denk eerder dat de champagnefles werd losgetrokken! Want er werd lekker over geroddeld, gepraat en geschreven. Dat is juist best wel oke geweest voor ze. Ik snap dan niet waar jij het op baseerd dat er paniek is geweest? leg uit... ohnee, dat doe je niet meer geloof ik Nou, jammer dan, zal wel n hersenspinsel van je zijn geweest, whatever ! Maar desondanks vond ik de tegengas die je gaf wel weer leuk, dat geef ik toe!
pi_8971053
quote:

[..]

Het gaat om het imago van je programma. Als er veel achterdocht is, is dat niet goed. Dus als iemand dit soort beschuldigingen gaat uiten ga je automatisch in de verdediging. En dan hoef je dus niet per se iets op je geweten te hebben.
pi_8971104
Kan ik dan ook wel van jou zeggen, dat er niks van je verhaal klopt, want als iemand eraan twijfelt reageer jij net zo goed als de HMG dat deed op jouw verhaal.
pi_8971108
Uuh. Hoe kun je nou bij het eindregie/zendercoordinatie zijn van RTL4 dat wordt nog steeds in Luxemburg gedaan. Enige zender waar dit aan de francisucweg gebeurt is van Yorin. Rest gebeurt dus nog echt in Luxemberg.
pi_8971136
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:45 schreef mijnnaam het volgende:
Uuh. Hoe kun je nou bij het eindregie/zendercoordinatie zijn van RTL4 dat wordt nog steeds in Luxemburg gedaan. Enige zender waar dit aan de francisucweg gebeurt is van Yorin. Rest gebeurt dus nog echt in Luxemberg.

Ging ik nog aan mezelf twijfelen ook.

zondag 9 maart 2003 @ 01:49:47 #51
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8971194
quote:
in luxemburg zit een eindstation waar het totale signaal de sateliet opgaat. Alleen voor de vorm, daarom gaat het ff heen en weer.
pi_8971198
We moeten zelfs naar luxemburg bellen als er een andere bumper moet komen op RTL4 of RTL5. Of er als een reclame wordt gescrapt e.d.

[Dit bericht is gewijzigd door mijnnaam op 09-03-2003 01:51]

pi_8971203
quote:
pi_8971217
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:50 schreef SCH het volgende:

[..]

had ik het nou nog goed of niet? Zou trouwens best wel kewl zijn als je nu gewoon zou zeggen: "Mensjes: ik heb alles uit mijn duim gezogen. Ik zou ZO hard lachuh"

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 09-03-2003 01:52]

pi_8971219
We zijn eruit:

(nog een leuke complottheorie )

SCH is in volle dienst bij hmg, rtl4 en idols en wordt dik betaald om op internet onder de naam SCH en wie weet welke namen nog meer lekker te stoken en de aandacht voor idols warm te houden.
zijn/haar collega bij de roddelbladen 'pikt 't nieuws' weer op en zo perpetuum mobile...

niks geen paniek in de regie, pardon, eindregie (da's weer zo'n post in opdracht natuurlijk), wel champagne voor de geslaagde tactiek.

daarom geeft hij ook nooit feiten, slechts vage insinuaties.
geeft hij nooit antwoord, maar verwijst slechts naar andere vage posts en ontwijkt hij iedere serieuze uitwisseling.
wel de aandacht, niet de inhoud, houdt de idolshype lekker op gang.

en sommigen tuinen er ook nog es werkelijk in...

tsja

(maar onderhoudend is het wel)

pi_8971228
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:51 schreef fayle het volgende:
dank je
  zondag 9 maart 2003 @ 01:52:55 #57
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8971245
Maar ik heb een zwaar vermoeden dat het wel weer terug gaat dat er weer verhuist gaat worden naar luxemburg. Vanwege die opsplitsing van RTL en HMG. da's wettechnisch beter... nu zeiden ze; je valt onder de wet waar je vandaan zend (vandaar voor de vorm naar luxemburg zenden) maar nu zeggen ze; directie en groot deel van personeel zit in nederland dus Nederlandse wet. Daarom een opsplitsing met directie daar en eindstation e.d. en ze zijn weer luxemburgs
pi_8971249
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:51 schreef fayle het volgende:
Ja het houd je van de straat he
pi_8971293
Ik ben er helemaal uit. Bij de eindregie (da's dan toch wel in de uitzendstraat op de franciscusweg?) maken ze lange uren. En daar krijg je honger van. Dus laat je wel eens een pizza komen. En omdat je je plek niet kan verlaten moet de pizzajongen het helemaal naar de kamer komen brengen. Dus, SCH: een Margerita graag!
pi_8971323
overigens,
wij hadden na de eerste audities hind en jamai al bovenaan staan en was jamai onze favoriet -

maar wij noemen dat gewoon instinct en common sense

- grijns -

pi_8971352
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:56 schreef fayle het volgende:
overigens,
wij hadden na de eerste audities hind en jamai al bovenaan staan en was jamai onze favoriet -

- grijns -

uuh.. juist ja....bedankt voor de mededeling dan maar?
  zondag 9 maart 2003 @ 01:58:16 #62
10721 dolfg
RegiZeur
pi_8971353
SHC bij de eindregie! Echt het laagste van het laagste bij de televisie....
En HIJ brengt de complotten bij ons thuis...

Gewoon zo'n lul die in TV land niks kan, niks wordt, niks is, maar wel een mening heeft.
SHC, opzouten hier.
Je bent een lozer, je blijft een lozer....
ZAK.

Enne Jamai, gefeliciteerd.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_8971370
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet wel aan de overkant bij franciscushof waar die computerspul staat en presentatiehok is...

dolfigs, mja eindregie is niet interessant beetje naar beeldschermen kijken Kun je beter programmadirecteur zijn; of gewoon regisseur.

[Dit bericht is gewijzigd door mijnnaam op 09-03-2003 02:00]

zondag 9 maart 2003 @ 01:59:34 #64
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8971387
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:55 schreef RoK het volgende:
Ik ben er helemaal uit. Bij de eindregie (da's dan toch wel in de uitzendstraat op de franciscusweg?) [ knip ]
Ja, dat is in dat bekende gebouw op het industrieterein idd... maar da's nog maar even daar. Straks zitten ze op het mediapark. vlak waar ze nu waren vanavond, hehe. Maar ik denk dat RTL4 en 5 niet geheel meeverhuizen, gezien ze pas die opsplitsing hebben gedaan. Lijkt me dus niet echt logisch...
  zondag 9 maart 2003 @ 02:00:46 #65
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8971409
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:58 schreef dolfg het volgende:
SHC bij de eindregie! Echt het laagste van het laagste bij de televisie....
En HIJ brengt de complotten bij ons thuis...

Gewoon zo'n lul die in TV land niks kan, niks wordt, niks is, maar wel een mening heeft.
SHC, opzouten hier.
ZAK.

Enne Jamai, gefeliciteerd.

Yeah Dolf komt los
Maar laat SCH nou even gaan, tis best leuk op de zaterdagavond

Hoi trouwens It's a small world

[Dit bericht is gewijzigd door RoelerMF op 09-03-2003 02:01]

»» Democracy is so overrated »»
pi_8971425
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:58 schreef dolfg het volgende:

SHC, opzouten hier.
ZAK.

Nah dat vind ik nou ook weer lullig. SCH je mag best blijven hoor. Ik weet nu hoe het zit. Onee ik wist het al! Ik kijk al vol spanning uit naar jou verhalen rondom Idols 2. Can't wait!!

Mensjes.. ik ga me bedje opzoeken. Nog een fijne nacht en tot morguh

pi_8971430
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:52 schreef Ultradyne het volgende:
Maar ik heb een zwaar vermoeden dat het wel weer terug gaat dat er weer verhuist gaat worden naar luxemburg. Vanwege die opsplitsing van RTL en HMG. da's wettechnisch beter... nu zeiden ze; je valt onder de wet waar je vandaan zend (vandaar voor de vorm naar luxemburg zenden) maar nu zeggen ze; directie en groot deel van personeel zit in nederland dus Nederlandse wet. Daarom een opsplitsing met directie daar en eindstation e.d. en ze zijn weer luxemburgs
Mij hebben ze altijd verteld dat alleen Yorin in nederland qua eindregie en de rest nog in Luxemburg is. Ik zal het eens navragen Of ik hem familie niet goed begrepen kan natuurlijk altijd
pi_8971523
Bottom line: SCH beweerde meegekeken te hebben op de computer waar de stemmen geteld worden, maar die staat niet bij de eindregie, of die nou in de uitzendstraat in Hilversum of in Luxemburg is. Dus SCH zit te jokkebrokken, wat hij dus ook zo goed als toegeeft ('creatief omgaan met de waarheid' en 'niet alles geloven wat je op internet leest')

[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 02:08]

zondag 9 maart 2003 @ 02:07:06 #69
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_8971524
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:01 schreef mijnnaam het volgende:

[..]

Mij hebben ze altijd verteld dat alleen Yorin in nederland qua eindregie en de rest nog in Luxemburg is. Ik zal het eens navragen Of ik hem familie niet goed begrepen kan natuurlijk altijd

hehe, zie maar... ts maar een vermoeden hoor Btw, HMG rulez gewoon, en SBS? Echt, die helpt echt alles naar de kl##te. Zie die Edison awards... heeft geen hond naar gekeken...
pi_8971781
Ja maar Edison Awards zijn ook een en al slecht
Ze begonnen al met slechte presentatoren en regissuer; dan vraag je om problemen
  zondag 9 maart 2003 @ 04:46:24 #71
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8972917
SCH leeft nog zie ik
pi_8973998
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef Dutchasia het volgende:
Info van idolsfan.nl

Waarom zijn de domeinnamen Jimmusic en Jamaimusic geregistreed op 27-02 en die van Hind niet?

Jamai's domein staat niet op zijn naam, maar die van Jim dus wel. Mag dat wel als je 15 bent? Telefoonnummer staat er ook bij.

knipje

Erg, erg raar inderdaad.. ze dachten er misschien ineens aan en registreerden toen ook maar Hindmusic zodat het niet zou opvallen?

Er zijn nou al zoveel speculaties geweest over dit programma, het kan echt bijna niet anders dan dat er gedeeltelijk iets van waar is.

edit: lama, gelezen..

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 09-03-2003 11:33]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 9 maart 2003 @ 09:29:16 #73
38705 lin1406
sst bitch
pi_8974017
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:56 schreef fayle het volgende:
overigens,

- grijns -

Me too!
Wij hebben denk ik talent voor het zoeken van talent
  zondag 9 maart 2003 @ 12:30:39 #74
16715 Mylene
*schatje*
pi_8976150
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:06 schreef RoK het volgende:
Bottom line: SCH beweerde meegekeken te hebben op de computer waar de stemmen geteld worden, maar die staat niet bij de eindregie, of die nou in de uitzendstraat in Hilversum of in Luxemburg is. Dus SCH zit te jokkebrokken, wat hij dus ook zo goed als toegeeft ('creatief omgaan met de waarheid' en 'niet alles geloven wat je op internet leest')
Jokkebroken, absoluut.
pi_8977121
Wat wordt hier slap gelult over of iemand nou wel of geen betrouwbare bronnen heeft,maar ik heb toch een vreemd gevoel overgehouden aan gisterenavond;

Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Toen Jim z'n nummer zong dacht ik meteen; wat een kutnummer en bij Jamai dacht ik; dit is een hit
Waarom heeft Erik van Tijn Jamai een beter nummer gegeven?
Ik weet bijna zeker dat Idols Jamai heeft laten winnen
Waarom kregen we geen percentages van de telefoontjes/sms te zien?
Voor een finale lijkt me dat voor die 4,5 miljoen kijkers heel normaal,maar we kregen alleen te horen dat Jamai had gewonnen
Ik blijf er van overtuigd dat er veel meer voor Jim is gestemd,maar dat kan ik niet bewijzen
Ik voel me gewoon genept, Jim heeft alles in zich om een idool te zijn en te blijven, Jamai niet, Jamai gaat na een tijdje vervelen
Stelletje oplichters...

zondag 9 maart 2003 @ 13:05:44 #76
38705 lin1406
sst bitch
pi_8977203
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat wordt hier slap gelult over of iemand nou wel of geen betrouwbare bronnen heeft,maar ik heb toch een vreemd gevoel overgehouden aan gisterenavond;

Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Toen Jim z'n nummer zong dacht ik meteen; wat een kutnummer en bij Jamai dacht ik; dit is een hit
Voor een finale lijkt me dat voor die 4,5 miljoen kijkers heel normaal,maar we kregen alleen te horen dat Jamai had gewonnen
Ik blijf er van overtuigd dat er veel meer voor Jim is gestemd,maar dat kan ik niet bewijzen
Ik voel me gewoon genept, Jim heeft alles in zich om een idool te zijn en te blijven, Jamai niet, Jamai gaat na een tijdje vervelen
Stelletje oplichters...

Ik had ook graag de percentages gezien. Vooral van de afgelopen
9 live-shows.
Maar ik denk niet dat het gisteren nog wat met de liedjes of zang
te maken heeft gehad. Iedereen had zijn persoonlijke favoriet al gekozen.Jamai stond gewoon overal als hoogste
favoriet genoteerd.
En terecht
  zondag 9 maart 2003 @ 13:07:58 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8977259
quote:

Stelletje oplichters...

hey een pissed of breezah Jim fan
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_8977301
quote:

Stelletje oplichters...

Sorry maar Jamai en Jim hebben hun eigen single allebei zelf uitgekozen...
pi_8977485
quote:

BCN dus waarschijnlijk. En de eindregie van RTL 4 en 5 zit nog steeds in Luxemburg en zal daar vanwege de wetgeving met reclame's en modermaatschappij nog wel blijven.
quote:

ik ga creatief met de waarheid om

Ja daar waren we al achter!
quote:
daar worden sommige mensen zenuwachtig van.
DUH! Hoe zou jij het vinden als je ineens werd beschuldigd van 1 of ander misdrijf? Zou je dan ook rustig blijven als je niet makkelijk kan bewijzen dat er niks aan de hand is?
pi_8977514
quote:

Kwestie van smaak?
pi_8977735
Toch gaat Jamai over een tijdje vervelen, let maar op...
  zondag 9 maart 2003 @ 13:28:37 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8977814
Afgezien van het feit dat de domeinen al waren geregistreerd voordat Hind eruit werd geknikkerd, is er nog iets vreemds. Zo'n site bouwen doe je niet ff snel in een week. Soms duurt designen al enkele dagen, soms zelfs weken. Daarnaast is het gebouwd in ASP, dat betekent dus databases vullen, checken op verschillende browsers op diverse platforms voordat je de lucht ingaat. Dat neemt allemaal tijd in beslag en dat kost veel geld. Voor deze 2 sites hebben ze al flink wat tijd moeten steken om het allemaal soepel te laten werken en waar het dus op neerkomt is dat ze waarschijnlijk al veel eerder dan afgelopen zaterdag zijn begonnen. Er is al geen Dewi domein geregistreerd, zelfs geen Hind domein... dan zijn er voor hun geen sites gemaakt waarschijnlijk. Waarom maakt HMG dan alleen sites voor Jim en Jamai als ze niet van te voren weten wie er in de finale staan?

Kom je gelijk bij de reden waarom het evt allemaal nep zou zijn: kosten besparingen en een makkelijke planning. Er is immer veel geregeld voor de afgelopen week. Dat gaat makkelijker als je weet voor wie je moet regelen... Er moeten posters gedrukt worden, een bus moet beplakt worden etc etc.

[..]
  zondag 9 maart 2003 @ 13:48:19 #83
10721 dolfg
RegiZeur
pi_8978296
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
Afgezien van het feit dat de domeinen al waren geregistreerd voordat Hind eruit werd geknikkerd, is er nog iets vreemds. Zo'n site bouwen doe je niet ff snel in een week. Soms duurt designen al enkele dagen, soms zelfs weken.
Hind.nl is wel geregistreerd door het bedrijf van Edwin (jurylid). De namen jim.nl en jamai.nl waren niet meer beschikbaar, daarom is dat jimmusic.nl en jamaimusic.nl geworden.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zondag 9 maart 2003 @ 13:58:47 #84
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8978564
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:48 schreef dolfg het volgende:

[..]

Hind.nl is wel geregistreerd door het bedrijf van Edwin (jurylid). De namen jim.nl en jamai.nl waren niet meer beschikbaar, daarom is dat jimmusic.nl en jamaimusic.nl geworden.

Het vreemde imho is dat waarom ze dan niet gekozen hebben om alle domeinen gelijkmatig te houden, dus waarom niet bij hind er music achter plakken. Dat zou, mocht Hind in de finale hebben gezeten, het verhaal toch wel duidelijker hebben gemaakt. Ik blijf het maar maf vinden
Maarja Idols 2003 is voorbij, 24 weken toptv gehad, wat wil je nou nog meer
»» Democracy is so overrated »»
  zondag 9 maart 2003 @ 14:24:07 #85
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8979075
quote:
Dat heet nou verschil van smaak. Ik vond beide nummers niet super, maar dat van Jamai vond ik dan weer een stuk nietszeggender dan dat van Jim. Tsja...

Ik moest trouwens bijna toen Eric van Tijn zei "dit wordt een hit!" maar ik heb alles binnen kunnen houden gelukkig. Ik hou niet zo van producers die zeggen "dit wordt een hit!", geef mij maar de mensen die gewoon een zo goed mogelijke plaat op willen nemen. Echte producers dus.

pi_8979137
quote:
Waarom maakt HMG dan alleen sites voor Jim en Jamai als ze niet van te voren weten wie er in de finale staan?
Die sites zijn niet door HMG gemaakt.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:28:31 #87
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_8979153
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:24 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dat heet nou verschil van smaak. Ik vond beide nummers niet super, maar dat van Jamai vond ik dan weer een stuk nietszeggender dan dat van Jim. Tsja...

Ik moest trouwens bijna toen Eric van Tijn zei "dit wordt een hit!" maar ik heb alles binnen kunnen houden gelukkig. Ik hou niet zo van producers die zeggen "dit wordt een hit!", geef mij maar de mensen die gewoon een zo goed mogelijke plaat op willen nemen. Echte producers dus.

Het wordt ook een hit, wat zer ook uitbrengen het wordt een hit. Zo'n single wordt de eerste weken na de final gewoon een hebbedingetje!!
En er is echt niet gesjoemeld hoor, er zijn zoveel instellingen die alles tot op de bodem nazoeken dat dat echt niet kan!!
Dat eeuwige gezeik altijd, JAMAI was gewoon beter klaar, JIM kan NIET zingen, die zingt alsof ie een knijper op zijn neus heeft.........
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_8979411
quote:

Kom je gelijk bij de reden waarom het evt allemaal nep zou zijn: kosten besparingen en een makkelijke planning. Er is immer veel geregeld voor de afgelopen week. Dat gaat makkelijker als je weet voor wie je moet regelen... Er moeten posters gedrukt worden, een bus moet beplakt worden etc etc.

Iedereen zag een finale met Hind, Jamai, Jim en misschien wel Dewi, wel aankomen. Dus sites voor hun zullen dan ook wel voorbereid zijn. Net als stickers voor de bussen.
Overigens zijn de sites qua inhoud en stijl wel redelijk hetzelfde. Dus hoefden ze maar 1 keen een dbase en inhoud op te zetten.
En de beplakking van de bussen en de posters zijn ook vrij simpel. Zal dus ook niet weken nodig hebben gehad om op te plakken.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:46:36 #89
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8979424
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:28 schreef OviivO het volgende:
Het wordt ook een hit, wat zer ook uitbrengen het wordt een hit. Zo'n single wordt de eerste weken na de final gewoon een hebbedingetje!!
Dat is ook wel zo, maar de uitspraak alleen al, ik krijg daar gewoon een beetje de kriebels van.
quote:
En er is echt niet gesjoemeld hoor, er zijn zoveel instellingen die alles tot op de bodem nazoeken dat dat echt niet kan!!
Ga je gang, vermeld hier even de namen van die instellingen. Niemand controleert namelijk de omroepen, omdat het over het algemeen ook niet veel uitmaakt. Zij maken televisie, wat er op tv komt en waar de mensen naar willen kijken is dan het enige wat telt.
quote:
Dat eeuwige gezeik altijd, JAMAI was gewoon beter klaar, JIM kan NIET zingen, die zingt alsof ie een knijper op zijn neus heeft.........
Da's JOUW mening. Ik vond Jamai in het begin sterk maar in de laatste paar weken een stuk minder (in de finale overigens weer wat beter). Ik vind Jim, ondanks zijn typische stemgeluid, een veel vollere stem hebben dan het dunne, 'lieve' stemmetje van Jamai. Ik luister daar gewoon niet graag naar. Ga dan dus hier niet met een grote mond roepen dat Jim niet kan zingen, want als je dat echt meent heb je geen verstand van muziek.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:51:10 #90
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8979523
Wilde nog effe iedereen bedanken die de theorietjes enzo bleven sturen!

Ik probeerde er zo nu en dan wel tegenin te gaan, maar daar kwam vaak weer een subliem antwoord op

Goed leesvoer! SCH bedankt!

Achteraf bleek hij het maar 1x bij het rechte end te hebben: David eruit (wel heel weinig voor iemand die zoveel voorkennis meent te bezitten. Daarna klopte er niets meer van, maar dat geeft niet

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8979613
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:46 schreef TripleM het volgende:

Ga je gang, vermeld hier even de namen van die instellingen. Niemand controleert namelijk de omroepen, omdat het over het algemeen ook niet veel uitmaakt. Zij maken televisie, wat er op tv komt en waar de mensen naar willen kijken is dan het enige wat telt.

SBS, EndeMol, de publieke omroepen.
Hilversum is zo klein, als er grootschalig is gesjoemeld had 1 van de concurrenten van RTL4 (SBS / publieken) of de HMH (Endemol) wel wat gevonden. De omroepen houden elkaar bij zulke successen genoeg in de gaten en duiken er maar al te graag bovenop als ze hun concurrent ergens op kunnen pakken.
pi_8979942
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:51 schreef Vamos het volgende:
Wilde nog effe iedereen bedanken die de theorietjes enzo bleven sturen!

Ik probeerde er zo nu en dan wel tegenin te gaan, maar daar kwam vaak weer een subliem antwoord op

Goed leesvoer! SCH bedankt!

Achteraf bleek hij het maar 1x bij het rechte end te hebben: David eruit (wel heel weinig voor iemand die zoveel voorkennis meent te bezitten. Daarna klopte er niets meer van, maar dat geeft niet

Grappig hoe slecht de meeste mensen hier lezen. Het is nooit een kwestie van gelijk geweest, ik heb nooit iets voorspeld - nergens niet - dat hebben anderen ervan gemaakt. Ik heb slechts verteld hoe de plannen op dat moment waren.
  zondag 9 maart 2003 @ 15:10:26 #93
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8979988
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig hoe slecht de meeste mensen hier lezen. Het is nooit een kwestie van gelijk geweest, ik heb nooit iets voorspeld - nergens niet - dat hebben anderen ervan gemaakt. Ik heb slechts verteld hoe de plannen op dat moment waren.

zondag 9 maart 2003 @ 15:11:18 #94
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_8980014
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch gaat Jamai over een tijdje vervelen, let maar op...
over een tijdje pas?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_8980075
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik ook van jou lieverd
  zondag 9 maart 2003 @ 15:14:49 #96
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8980109
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ook van jou lieverd

al met al is het toch allemaal nog goed gekomen he

pi_8980152
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

al met al is het toch allemaal nog goed gekomen he

geweldige tijd gehad toch
  zondag 9 maart 2003 @ 15:16:59 #98
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8980178
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

zekers

ik heb me prima vermaakt ...
ik kan niet wachten op Idols 2

pi_8980210
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

zekers

ik heb me prima vermaakt ...
ik kan niet wachten op Idols 2

*SCH andere hobby zoekt
  zondag 9 maart 2003 @ 15:18:53 #100
15407 patty
pretslet
pi_8980228
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

lul
Buikpijn van het lachen!
  zondag 9 maart 2003 @ 15:19:13 #101
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8980233
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:18 schreef SCH het volgende:

[..]

*SCH andere hobby baan zoekt

pi_8980363
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

Die Mol is ook doorgestoken kaart, dat wist je toch al?
  zondag 9 maart 2003 @ 15:39:13 #103
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8980730
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Die Mol is ook doorgestoken kaart, dat wist je toch al?

ah, moet ik me daar nu op gaan richten

pi_8980788
Is dat vuurwerk met de letters
I-N-D-H nog te krijgen?
Is wel mooi om af te steken tijdens nieuwjaar.
pi_8981214
-edit: flame-

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:28]

zondag 9 maart 2003 @ 15:59:46 #106
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8981261
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef RoK het volgende:
-edit-
Laat je geflame gewoon even achterwege, dank u.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:28]

pi_8981380
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:29]

zondag 9 maart 2003 @ 16:34:22 #108
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_8982261
quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Vertel dat liever aan de kranten die uit dit topic citeerden

Oooops SCH .. daar komen de mensen weer met FEITEN .... Ik zal maar niet over het melkpannetje van vorige week beginnen....?
pi_8982558
Waar staat SCH eigenlijk voor?
  zondag 9 maart 2003 @ 17:12:07 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8983387
*kuch*

Het domein hind.nl is door Hind zelf geregistreerd, vlak na de opnames van de theaterrondes.

Ik neem aan dat HMG het domein hindmusic.nl ook heeft geregistreerd op 27/2 maar dat ze deze na het vertrek van Hind weer heeft vrij gegeven.

pi_8986797
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef RoK het volgende:
-edit-
Nee. Hij is de gast die ons de laatste weken allemaal heeft bezig gehouden. Goede entertainer. Maar gelukkig ben ik er nu uit. Hulde aan SCH.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:30]

zondag 9 maart 2003 @ 20:09:32 #112
38360 masuyo
Where will you go
pi_8987646
quote:
Op zondag 9 maart 2003 17:12 schreef Christine het volgende:
*kuch*

Het domein hind.nl is door Hind zelf geregistreerd, vlak na de opnames van de theaterrondes.

Ik neem aan dat HMG het domein hindmusic.nl ook heeft geregistreerd op 27/2 maar dat ze deze na het vertrek van Hind weer heeft vrij gegeven.

quote:
Beëindiging door de deelnemer zelf
Een deelnemer kan het deelnemerschap beëindigen door een schriftelijke opzegging. Indien een schriftelijke opzegging voor beëindiging van het deelnemerschap vóór de 15e van de laatste maand van het kwartaal is ontvangen door SIDN, gaat de beëindiging in op de laatste dag van hetzelfde kwartaal. Vindt de schriftelijke opzegging na de 15e van de laatste maand van een kwartaal plaats, dan gaat de beëindiging in met ingang van het eind van het volgende kwartaal.
gaat dus per kwartaal en die site kan dus niet in de tussentijd zijn opgezegd tadaa
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_8990215
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef SCH het volgende:

[..]

zondag 9 maart 2003 @ 21:59:45 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_8991513
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar staat SCH eigenlijk voor?
SCH staat voor fantast.
pi_8994530
is dit het grote "flame SCH" topic geworden?
laat hem toch

als je het niet gelooft wat ie verteld dan blijf je hier toch weg?

en dan nog een paar reacties van mensen die 2 posts van hem lezen en hem dan al met 'goede' argumenten onder de tafel proberen te lullen..

pi_8994728
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:59 schreef schatje het volgende:

[..]

SCH staat voor fantast.

Jeps... maar SCH staat ook wel een beetje voor kewle gast want eej... het is best kewl wat hij heeft gedaan/bereikt.
  zondag 9 maart 2003 @ 23:59:37 #117
16715 Mylene
*schatje*
pi_8995437
quote:
Op zondag 9 maart 2003 23:36 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Jeps... maar SCH staat ook wel een beetje voor kewle gast want eej... het is best kewl wat hij heeft gedaan/bereikt.

Een beetje dan.
pi_8997071
Wat mijn zus zei wat haar opviel (ze studeert visagie) dat toen Hind ging huilen, haar make-up ging uitlopen. Dat is nogal maf, want als je een optreden gaat houden, smeren die dames meestal water-proof troep op je koppie Misschien hadden ze het al verwacht dat ze ging huilen?
pi_9001896
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:36 schreef EdSchouten het volgende:
Wat mijn zus zei wat haar opviel (ze studeert visagie) dat toen Hind ging huilen, haar make-up ging uitlopen. Dat is nogal maf, want als je een optreden gaat houden, smeren die dames meestal water-proof troep op je koppie Misschien hadden ze het al verwacht dat ze ging huilen?
Het probleem van waterproofmascara (zeker als je het er heel dik opsmeerd) is dat je het er sowieso haast niet afkrijgt...
Hoe je ook boent of poetst, je word altijd wakker met zwarte wallen onder je ogen...

Waarschijnlijk had Hind niet gedacht dat ze eruit zou gaan...
En huilt ze heel weinig...
Dat lijkt me aannemelijker....

Tja

Stem Jim oh, nee...

pi_9004245
quote:
Op zondag 9 maart 2003 17:12 schreef Christine het volgende:
*kuch*

Het domein hind.nl is door Hind zelf geregistreerd, vlak na de opnames van de theaterrondes. Toeval of toch niet?

Het is wel opvallend dat zowel het domein Hind.nl, als Jimmusic.nl en Jamaimusic.nl bij dezelfde serviceprovider zijn geregistreerd, ondanks dat Hind al eind vorig jaar werd geregd.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:09 schreef masuyo het volgende:

[..]

[..]

gaat dus per kwartaal en die site kan dus niet in de tussentijd zijn opgezegd tadaa

Op de site van SIDN staat echter niets over een termijn van een kwartaal bij opzegging. Er staat alleen dat het de ene keer snel kan gaan en de andere keer wat langer kan duren.
quote:
Opheffen

Een verzoek tot opheffing van een .nl-domeinnaam dient door een Deelnemer categorie I bij SIDN te worden ingediend. U stuurt een ingevuld en ondertekend opheffingsformulier naar de Deelnemer, die de gegevens vervolgens aan SIDN doorgeeft.

Opheffing van een .nl-domeinnaam kan in principe alleen door de geregistreerde administratief contactpersoon worden aangevraagd. Een uitzondering op deze regel vormt de situatie waarin bijvoorbeeld een organisatie ophoudt te bestaan. In zo'n geval kan de betrokken Deelnemer categorie I de domeinnaam niet meer "bedienen", waarmee de technische grond voor het bestaan van de .nl-domeinnaam vervalt; de Deelnemer categorie I is verplicht dit aan SIDN te melden, waarna deze de domeinnaam zal opheffen.

Door de vertragingen die inherent zijn aan het domeinnaamregistratiesysteem kan een opgeheven .nl-domeinnaam toch nog geruime tijd op het internet bekend blijven.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9004278
quote:
Op maandag 10 maart 2003 11:37 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Het probleem van waterproofmascara (zeker als je het er heel dik opsmeerd) is dat je het er sowieso haast niet afkrijgt...
Hoe je ook boent of poetst, je word altijd wakker met zwarte wallen onder je ogen...

Ik vond de reactie van Hind toen Carlo & Irene haar hiermee confronteerden wel heel erg komisch. Het was iets in de zin van: "En niemand kon me even een tissue geven ofzo".
Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 10 maart 2003 @ 15:30:14 #122
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_9008653
Heeft iemand trouwens enig idee waarom de PERCENTAGES van de UITSLAG van Idols Nederland nergens publiekelijk bekend zijn gemaakt????

Bij alle andere idols (bijv. duitsland) zijn de percentages waarmee de winnaars gekozen zijn gewoon vrijgegeven, maar in nederland niet. Ik vind dit allemaal niet erg veel vertrouwen opwekken.

Ook het feit dat Jim zo rustig was vlak na de bekendmaking, kwam bij mij niet erg overtuigend over. Je bent er toch helemaal kapot van als je weet dat je niet gewonnen hebt?

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  maandag 10 maart 2003 @ 15:58:11 #123
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9009647
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:30 schreef MrWilliams het volgende:
Ook het feit dat Jim zo rustig was vlak na de bekendmaking, kwam bij mij niet erg overtuigend over. Je bent er toch helemaal kapot van als je weet dat je niet gewonnen hebt?
Het zijn allebei jonge jongens, de ervaring tot nu toe was al heel wat voor hen. Ik geloof inderdaad, zoals ze zelf zeggen, dat ze het zo gaaf vonden dat het eigenlijk niet uitmaakt wie er wint. Ze waren oprecht blij voor elkaar.
  maandag 10 maart 2003 @ 16:08:11 #124
8352 zaiga
The Keenest
pi_9010002
quote:
Heeft iemand trouwens enig idee waarom de PERCENTAGES van de UITSLAG van Idols Nederland nergens publiekelijk bekend zijn gemaakt????

Bij alle andere idols (bijv. duitsland) zijn de percentages waarmee de winnaars gekozen zijn gewoon vrijgegeven, maar in nederland niet. Ik vind dit allemaal niet erg veel vertrouwen opwekken.

Als ze nou hadden gezegd dat Jim 37% van de stemmen ha en Jamai 63%, had je het dan wel geloofd?

Spijkers, laag water, etc.

May the road rise to meet your feet
pi_9010178
quote:

Het is niet zo dat je dan dood gaat ofzo hoor. Daarbij komt ook nog eens dat Jim en Jamai hele goede vrienden zijn. Ik zou het mijn beste vriendin ook niet misgunnen noch zou ik er kapot van zijn als zij iets zou winnen en ik niet.
  maandag 10 maart 2003 @ 16:26:46 #126
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9010664
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:13 schreef DarkMaxie het volgende:
Het is niet zo dat je dan dood gaat ofzo hoor. Daarbij komt ook nog eens dat Jim en Jamai hele goede vrienden zijn. Ik zou het mijn beste vriendin ook niet misgunnen noch zou ik er kapot van zijn als zij iets zou winnen en ik niet.
Ruwe bolster, blanke pit.
pi_9010833
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:26 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ruwe bolster, blanke pit.

zo is het maar net
pi_9021372
*afkickverschijnselen heb

voor al uw nieuwe oplichtingspraktijken, schakel SCH in

maandag 10 maart 2003 @ 22:01:02 #129
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_9021397
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:00 schreef SCH het volgende:

voor publicaties, u weet me te vinden
pi_9021441
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

voor publicaties, u weet me te vinden

teveel dingen zijn echt waar - zelfs de mascara was geen nep

kun je iets met de jongensromance J-J?

maandag 10 maart 2003 @ 22:05:37 #131
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_9021512
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

teveel dingen zijn echt waar - zelfs de mascara was geen nep

kun je iets met de jongensromance J-J?

*in thee verslikt

in de muziek zijn ze al tot elkaar gekomen (samen liedje geschreven); is er nog meer dan

maandag 10 maart 2003 @ 22:08:06 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_9021571
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:00 schreef SCH het volgende:

Moet je in het vervolg wel met wat beters komen.
pi_9021645
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Moet je in het vervolg wel met wat beters komen.

ja dat wel maar aan de andere kant... er trapte toch een hoop mensen in. voor ons schatje.
pi_9021689
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:10 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

ja dat wel maar aan de andere kant... er trapte toch een hoop mensen in. voor ons schatje.

DarkMaxie---SCH =
pi_9021738
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
in de muziek zijn ze al tot elkaar gekomen (samen liedje geschreven); is er nog meer dan
brilJ natuurlijk tot op teennagels in love op monotone zangJ
  maandag 10 maart 2003 @ 22:13:06 #136
16715 Mylene
*schatje*
pi_9021742
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:10 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Oke.
  maandag 10 maart 2003 @ 22:15:44 #137
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_9021818
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:13 schreef SCH het volgende:

[..]

brilJ natuurlijk tot op teennagels in love op monotone zangJ

LOL
pi_9021867
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

LOL

brilJ vorige week naast monotoneJ kruipen in bedje in Schoonhoven,monotoneJ lekker sabbelen, dacht dat het zijn duim was, brilJ weer hoge noot halen
pi_9022127
Ben benieuwd of dit weer de story haald.
pi_9026919
quote:
Op maandag 10 maart 2003 11:37 schreef cpcpb het volgende:
Net alsof Hind beslist wat voor make up ze opheeft Dat smeren die dames van RTL4/Urine op hoor
pi_9028073
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 02:16 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Net alsof Hind beslist wat voor make up ze opheeft Dat smeren die dames van RTL4/Urine op hoor

Vastgebonden in een stoel?
Mond afgeplakt met tape?
----- ZWIJG----- ????

Welnee.. ze mogen ook nog wel wat hoor...
Die dingen gaan in overleg...

dinsdag 11 maart 2003 @ 13:07:22 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_9033989
tsjonge ...
we hadden t gerucht al de wereld UIT geholpen, komt NU.nl met dit bericht:
quote:
Idols is doorgestoken kaart. Dat is volgens Volkomenkut.com bewezen, nu blijkt dat de domeinnamen jamaimusic.nl en jimmusic.nl al vóór de halve finale geregistreerd waren en hindmusic.nl nog niet.

De twee domeinnamen zijn op 27 februari geregistreerd. Dat is een paar dagen voor de uitzending van 1 maart waarin deelneemster Hind het programma uit moest. Hindmusic.nl is pas 9 maart geregistreerd. "Hieruit blijkt dus dat A&T Producties al dagen van tevoren wist dat Jim en Jamai door zouden gaan en Hind eruit zou moeten", aldus Volkomenkut.com.

Jamaimusic.nl is geregistreerd door A&T Productions. A&T is het bedrijf van Edwin Jansen, een van de Idols-juryleden. Frappant is dat, terwijl Jamai's website geregistreerd staat onder A&T, Jimmusic.nl is geregistreerd onder naam van Jim Bakkum zelf.

pi_9038442
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:11 schreef SCH het volgende:

[..]

DarkMaxie---SCH =

niet meteen teveel denken he
pi_9039059
maar even duidelijk: SCH heeft dus zelf toegegeven dat het allemaal gelul was wat ie ons voorschotelde??
pi_9039393
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:06 schreef mijn23 het volgende:
maar even duidelijk: SCH heeft dus zelf toegegeven dat het allemaal gelul was wat ie ons voorschotelde??
toegeven is een groot woord. En wij praten niet zoveel met grote woorden
pi_9039567
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:18 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

toegeven is een groot woord. En wij praten niet zoveel met grote woorden

jammer
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:45:08 #147
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9040358
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:23 schreef mijn23 het volgende:
jammer
Waarom, wil je zo graag horen dat SCH alles uit zijn duim heeft gezogen? Da's simpelweg niet waar dus reken daar maar niet op.

Er zal hier en daar door verschillende mensen best wat overdreven zijn, dus alles letterlijk nemen wat hier langs komt was en is niet de bedoeling, maar dat we kritisch moeten blijven en niet alles moeten geloven (en dat dat ook terecht is) is volgens mij wat SCH heeft gezegd. Dat werd door een aantal mensen opgevat als bekentenis dat het allemaal nep zou zijn.

woensdag 12 maart 2003 @ 01:19:59 #148
50311 Timaniac
Purebreed Limbo!!!!
pi_9053406
jah nou ja, nep zal het wel niet zijn geweest.
Gefixed lijkt me echter wel, was natuurlijk vanaf het begin al duidelijk, ze moesten gewoon de beste lange termijn investering hebben en dat is dus die Jamai. Kheb echter geen idee vanaf welk punt dat in serie beslist werd door de bobo's.
Trouwens gisteren bij BvD was dat Jamai 75% van de stemmen had gekregen lijkt me ook erg stug maarja, de komende 2 jaar zitten we dus vast aan deze knakker
Niets Hoeft, Behalve een Paard
  woensdag 12 maart 2003 @ 01:48:47 #149
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9053662
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 01:19 schreef Timaniac het volgende:
Trouwens gisteren bij BvD was dat Jamai 75% van de stemmen had gekregen lijkt me ook erg stug maarja, de komende 2 jaar zitten we dus vast aan deze knakker
Dat kan een hele logische verklaring hebben en wel degene die Edwin Jansen ook al gaf (best een goede peer is dat trouwens). Als je kijkt naar de doelgroep die Jim aanspreekt en de doelgroep die Jamai aanspreekt dan is het duidelijk dat Jim meer het jongere meisjespubliek aanspreekt, Jamai heeft een meer gevarieerde (en dus grotere) doelgroep.
pi_9069851
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:45 schreef TripleM het volgende:

[..]

Waarom, wil je zo graag horen dat SCH alles uit zijn duim heeft gezogen? Da's simpelweg niet waar dus reken daar maar niet op.

oke
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:36:59 #151
50311 Timaniac
Purebreed Limbo!!!!
pi_9102630
quote:
Als je kijkt naar de doelgroep die Jim aanspreekt en de doelgroep die Jamai aanspreekt dan is het duidelijk dat Jim meer het jongere meisjespubliek aanspreekt, Jamai heeft een meer gevarieerde (en dus grotere) doelgroep.
jah dus de doelgroep van jamai mag al zelf beslissen of ze bellen/sms-en , dus ouder dan de "vraag aan je ouders/verzorgers of je mag bellen" doelgroep
Niets Hoeft, Behalve een Paard
pi_9114305
Volgens Henk-Jan moest Jamai winnen omdat hij 16 is en niet meer leerplichtig of zoiets. Ik moest nog ff wachten en daarom komt mijn single ietsjes later uit...
Ben je een pubermeisje dat mij leuk vindt? Sluit maar achteraan de rij.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 20:22:22 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_9125707
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:34 schreef Jim_Bakkum het volgende:
Volgens Henk-Jan moest Jamai winnen omdat hij 16 is en niet meer leerplichtig of zoiets. Ik moest nog ff wachten en daarom komt mijn single ietsjes later uit...
Platenopname's van Jim zouden op Jamaica worden gedaan indien hij had gewonnen.Dat zei Henk Jan bij RTL Boulevard, die vond het wel jammer.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 07:56:10 #154
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9133658
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 20:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Platenopname's van Jim zouden op Jamaica worden gedaan indien hij had gewonnen.Dat zei Henk Jan bij RTL Boulevard, die vond het wel jammer.

Dat heet acteren, damn 90% van RTLboulevard is roddelcrap en gaat nergens over...
[..]
pi_12778124
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:07 schreef schatje het volgende:

[..]

SCH beweerde in RLS dat hij via de computer van Idols kon zien omdat hij daar zou werken, wie er zou vertrekken en wie zou winnen.Zijn lijstje klopte echter niet .

quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he! Er waren inderdaad een paar weirdo's die dat geloofden

bron
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:49:21 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_12778782
Wel vreemd gevonden dat we nooit de percentages bij de finale hebben gehad. Er werd later wel geroepen dat het 75-25 zou zijn maar RTL heeft het nooit officieel bevestigd omdat het beursgevoelige info zou zijn. Wat overigesn natuurlijk kul is omdat als je niet weet hoeveel het totaal aantal bellers is geweest dan weet je ook niet wat die procenten vertegenwoordigen.

En nu zo achteraf bekijkend kunnen we ook wel constateren dat die 75-25 wat overdreven groot verschil is. Jim heeft twee nummer 1 hits op zijn naam en zijn album staat 1 in de album top 100.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')