quote:Lees mijn tekst van dinsdagavond door en je zult nog schrikken van het complimentje dat ik je maak.
Op zondag 9 maart 2003 01:07 schreef DarkMaxie het volgende:
deeltje 7 alweer
quote:Ten eerste is het DarkMaxie. Wie lees hier nou niet goed? JUIST!
Op zondag 9 maart 2003 00:56 schreef SCH het volgende:
Schatje en DarkMarxie - ik heb afgelopen dinsdag of woensdag hier een bericht gepost waar jullie blijkbaar dan weer over heen lezen. Jullie blijven maar volharden in je gescheld en je geflame en blijven maar op die kast zitten. Kom er af en lees de dingen die echt belangrijk zijn.
Ik wil URL .. ik ben lui
quote:Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
Op zondag 9 maart 2003 01:10 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ten eerste is het DarkMaxie. Wie lees hier nou niet goed? JUIST!
Laat die stoere post dan nog maar eens even lezen. Maybe heb ik het inderdaad gemist (of was het gewoon WEER onzin)Ik wil URL .. ik ben lui
quote:oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
Op zondag 9 maart 2003 01:12 schreef SCH het volgende:[..]
Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
Waarom zijn de domeinnamen Jimmusic en Jamaimusic geregistreed op 27-02 en die van Hind niet?
Jamai's domein staat niet op zijn naam, maar die van Jim dus wel. Mag dat wel als je 15 bent? Telefoonnummer staat er ook bij.
quote:Hoe heet de dag tussen maandag en woensdag ook alweer?
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
quote:Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
Op zondag 9 maart 2003 01:12 schreef SCH het volgende:[..]
Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
quote:grote mond darkmaxie? stoer hoor...
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
en nu ga ik slapen
toedels
quote:Heeft ie natuurlijk al gezien op de aftiteling.
Op zondag 9 maart 2003 01:14 schreef RoK het volgende:[..]
Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
quote:Ik ben niet in de regiekamer geweest
Op zondag 9 maart 2003 01:14 schreef RoK het volgende:[..]
Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
quote:Vast wel, even over die smsjes: van de 70 cent gaat 40 naar kpn, en 30 naar de 3e partij, das dus producent e.d. Dus KPN is eigenlijk degene die er lekker aan verdient en niet de HMG. Voor de rest, ach ze zullen het vast wel n beetje hebben gestuurd, maar echte oplichting? Vergeet dat maar, je moest s weten wat voor problemen dat zou geven als ze dat zouden doen. Je onderschat de HMG, dat is een profesioneel bedrijf die dit soort dingen niet kunnen permiteren. Veel succes met het schrijven van degelijke complot verhalen in de toekomst, want je deed het best goed!
Op zondag 9 maart 2003 00:49 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - er zijn meer mensen die niet goed lezen of onthouden. Ik ben ruim 20 jaar ouder dan Jim, dus laat die schoolboeken maar zitten. Ik werk daar niet - werk wel in die omgeving.
De oplichting is ook wel voldoende aangetoond nu, ik kwam nog even voor de gezelligheid langs.
Ga anders schrijven voor www.dewaarheid.nu , ze hebben nog mensen nodig
quote:Ik ben zo stoer joh!!
Op zondag 9 maart 2003 01:16 schreef boebiedoe het volgende:[..]
grote mond darkmaxie? stoer hoor...
en nu ga ik slapen
toedels
quote:Maar SCH...dit is jou bewijs???
Op dinsdag 4 maart 2003 22:33 schreef SCH het volgende:
Leuk om te lezen wat er allemaal geschreven en gesuggereerd wordt over mij. Het is teveel en te divers om overal op te reageren en ik heb ook geen enkele behoefte mezelf te verdedigen.Het is vrij eenvoudig om mij op te sporen. Maar daar heeft uiteraard niemand belang bij dus dat zal ook niet gebeuren.
Wat je ook gelooft van wie ik ben of wat ik zeg, het is een heel klein beetje aan sommigen van ons te danken dat de geloofwaardigheid van een programma als Idols ter discussie staat. Dat is terecht.
Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven.
Ik laat het hierbij, ik heb respect voor met name DarkMaxie Schatje vanwege de aanhoudende koppigheid en het blijvende ongeloof, RoelRewel voor de relativering en humor en vooral boven alles TripleM vanwege de doortastendheid en het blijven wantrouwen van hetgene ons wordt voorgeschoteld. Houd vol!!!
![]()
het wordt Jamai
........eh het wordt Jim
toch Jamai toch
Jim of toch............Jamai of
stiekem toch Hind??
quote:Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
Op zondag 9 maart 2003 01:17 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben niet in de regiekamer geweest
Ik ga echt niet alles opnieuw vertellen
quote:Ja en da's wat anders dan de regiekamer. Moet ik een schets maken?
Op zondag 9 maart 2003 01:21 schreef RoK het volgende:[..]
Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
quote:Oops, hier ga ik ff de mist in. Eindregie, okay.. Het is laat.
Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:23]
quote:?
[Dit bericht is gewijzigd door Ultradyne op 09-03-2003 01:23]
quote:Lijkt mij niet nee. Jeemig - moet ik deze post ook alweer gaan uitleggen
Op zondag 9 maart 2003 01:19 schreef DarkMaxie het volgende:Maar SCH...dit is jou bewijs???
quote:Mijn lerares Nederlands houd zich voornamelijk bezig met nagelslakken dus daar hebben we niet veel aan.. Tis jou post... jij mag het even uitleggen...
Op zondag 9 maart 2003 01:23 schreef SCH het volgende:[..]
Lijkt mij niet nee. Jeemig - moet ik deze post ook alweer gaan uitleggen
Vraag maar aan je leraar Nederlands.
quote:Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.
Op zondag 9 maart 2003 01:22 schreef SCH het volgende:[..]
Ja en da's wat anders dan de regiekamer. Moet ik een schets maken?
Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:27]
quote:lees ondertitel
Op zondag 9 maart 2003 01:25 schreef dolledingo het volgende:
DarkMaxie je bent irritant,
quote:Ik ga niet zeggen waar ik werk. Dus zal je me ook wel niet geloven. Da's toch prima.
Op zondag 9 maart 2003 01:26 schreef RoK het volgende:[..]
Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.
quote:Nog even m'n edit: Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ga niet zeggen waar ik werk. Dus zal je me ook wel niet geloven. Da's toch prima.
En idd, ik vind het prima. Maar heb niks anders te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:29]
quote:Ik vind je een schatje hoor. Oh nee, fout woord. Een lieverd dan maar. Lekker koppig. Als mijn post niet voldoende zegt, weet ik het ook niet meer
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
lees ondertitel
quote:dat jij graag irritant wil zijn is niet aan jouw om te beslissen, je dwaalt hier samen met een grote groep andere mensen rond, dan mag je wat aanpassen van jouw kant wel verwachten, haal het sociale naar boven!
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
lees ondertitel
quote:Nope.
Op zondag 9 maart 2003 01:25 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Schatje, snap jij het?
Waanideeën, daar heeft meneertje last van.
quote:Ik ben ook best lief af en toe... leg nou uit!!!!
Op zondag 9 maart 2003 01:28 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vind je een schatje hoor. Oh nee, fout woord. Een lieverd dan maar. Lekker koppig. Als mijn post niet voldoende zegt, weet ik het ook niet meer
quote:achjoh, die gast brengt waarschijnlijk gewoon koffie rond ofzo, of veegt snachts de vloeren aan bij de studio's. Waarschijnlijk concierge ofzo van het NOB
Op zondag 9 maart 2003 01:26 schreef RoK het volgende:[..]
Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.
[Dit bericht is gewijzigd door Ultradyne op 09-03-2003 01:31]
quote:Het staat er echt in - niks wanen, gewoon duidelijk.
Op zondag 9 maart 2003 01:30 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ik ben ook best lief af en toe... leg nou uit!!!!
Het is zaterdagavond en ik ben ook maar een dom schaap....toch?
Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven."
quote:Ik kan wel een goed woordje voor 'm doen. Misschien is RTL Nieuws wat voor hem. Maar daar moet je wel je verhaal met feiten staven.
Op zondag 9 maart 2003 01:30 schreef Ultradyne het volgende:[..]
achjoh, die gast brengt waarschijnlijk gewoon koffie rond ofzo, of veegt snachts de vloeren aan bij de studio's. Waarschijnlijk concergie ofzo van het NOB
Zit ie hier ene beetje de wannabe HMG lid uit te hangen met zn complot theorieeen. Waar ik me dan aan stoor is eerst zo lopen blaten, en als er dan om de feiten word gevraagd is het van: ja lees maar terug, dat heb ik niet gezegd en zo bedoelde ik het niet. Tja, zo kan ik het ook wel. Dit soort gasten neem ik nooit serieus. Beetje een oproerkraaier waarmee in zn jeugd iets mis is gegaan en nu alle aandacht opzich probeert te vestigen. Het liefst zou ie n functie bij de HMG willen hebben, maar kan t niet verkroppen dat ie daar zelf niet zit.... leven en laten leven dus
quote:SCH *kuch* zei dit:
Op zondag 9 maart 2003 01:28 schreef RoK het volgende:[..]
Nog even m'n edit: Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.
quote:
Hoezo raar? Als je iets van tv weet, zou je kunnen weten dat er vaak een hele batterij tv's aanstaat. Jackson heb ik na de opname een stukje van gezien.
quote:
Wat is daar raar aan? Het gaat niet om de eindregie van idols maar van RTL4 - ik heb nu geen puf meer je het hele televisiesysteem uit te leggen. Het komt er kortweg op neer dat er een centrale plek is van waaruit alle uitzendingen van een zender gecoordineerd worden en waar de reclame er ingegooid wordt. Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond. En komend weekend ben ik lekker vrij - dus lekker niks van dit alles
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:31 schreef SCH het volgende:[..]
geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven."
Klaar toch?
quote:Vertel dat liever aan de kranten die uit dit topic citeerden.
Op zondag 9 maart 2003 01:32 schreef RoK het volgende:[..]
Ik kan wel een goed woordje voor 'm doen. Misschien is RTL Nieuws wat voor hem. Maar daar moet je wel je verhaal met feiten staven.
quote:Edit: typo
Op zondag 9 maart 2003 01:29 schreef dolledingo het volgende:[..]
dat jij graag irritant wil zijn is niet aan jouw om te beslissen,
Uuuuh nee jij gaat voor mij zeker ff lekker bepalen wanneer ik irritant mag zijn en wanneer niet. Wie ben jij dan helemaal?
je dwaalt hier samen met een grote groep andere mensen rond, dan mag je wat aanpassen van jouw kant wel verwachten, haal het sociale naar boven!
Als je problemen hebt met mijn posts... Naast mijn berichtjes staan een icoontje van mijn hoofd....zodra je dat icoontje ziet.. dan moet je gewoon ff naar beneden scrollen en over mijn post heen lezen... dan heb jij er geen last van.....simpeler kan niet...toch?
Ik ben heel sociaal...alleen niet tegen alle mensen hiero. + SCH wordt het meest afgezeken en hij vind mij nog steeds een lieverd... ;P lol.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:32 schreef RoK het volgende:[..]
Ik kan wel een goed woordje voor 'm doen. Misschien is RTL Nieuws wat voor hem. Maar daar moet je wel je verhaal met feiten staven.
Nee joh, zet hem in de redactie van Boulevard! Mischien vind Albert hem ook leuk
quote:Tuurlijk niet lieverd, laat je niks aanpraten.
Op zondag 9 maart 2003 01:30 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ik ben ook best lief af en toe... leg nou uit!!!!
Het is zaterdagavond en ik ben ook maar een dom schaap....toch?
quote:Ik mis het bewijs nog steeds.... is er iemand die mij kan helpen? Ik zie het echt niet!
Op zondag 9 maart 2003 01:31 schreef SCH het volgende:[..]
Het staat er echt in - niks wanen, gewoon duidelijk.
"Wat je ook gelooft van wie ik ben of wat ik zeg, het is een heel klein beetje aan sommigen van ons te danken dat de geloofwaardigheid van een programma als Idols ter discussie staat. Dat is terecht.Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven."
[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 09-03-2003 01:37]
quote:Ach, daar heb je ook wel weer gelijk in, die nemen soms ook alles over. Maar dat komt omdat ze iets te schrijven willen hebben, enja, als een zieke geest zoals jij dus dat allemaal al voorkauwt, why not? Idols is een hype, en er word over geschreven, zal de HMG een worst zijn. Wat jouw doel is geweest is tot op heden nog onduidelijk. Maar ik denk dat al die aandacht je ego wel heeft gestreelt
Op zondag 9 maart 2003 01:33 schreef SCH het volgende:[..]
Vertel dat liever aan de kranten die uit dit topic citeerden.
quote:Ik heb geen doel en mijn ego wordt door hele anderen gestreeld (met een d). HMG was not amused over die berichten trouwens - daar is wel degelijk paniek geweest. Ik ben geen zieke geest, ik ga creatief met de waarheid om en daar worden sommige mensen zenuwachtig van. Als er geen hout van klopt dan zouden ze er zich pas niks van aantrekken.
Op zondag 9 maart 2003 01:36 schreef Ultradyne het volgende:[..]
Ach, daar heb je ook wel weer gelijk in, die nemen soms ook alles over. Maar dat komt omdat ze iets te schrijven willen hebben, enja, als een zieke geest zoals jij dus dat allemaal al voorkauwt, why not? Idols is een hype, en er word over geschreven, zal de HMG een worst zijn. Wat jouw doel is geweest is tot op heden nog onduidelijk. Maar ik denk dat al die aandacht je ego wel heeft gestreelt
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:37 schreef RoK het volgende:
Niet klaar?
quote:welnee joh.. zolang SCH er is is het veel te gezellig om het klaar te laten zijn.. toch?
Op zondag 9 maart 2003 01:37 schreef RoK het volgende:
Niet klaar?
quote:Paniek? Ik denk eerder dat de champagnefles werd losgetrokken!
Op zondag 9 maart 2003 01:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb geen doel en mijn ego wordt door hele anderen gestreeld (met een d). HMG was not amused over die berichten trouwens - daar is wel degelijk paniek geweest. Ik ben geen zieke geest, ik ga creatief met de waarheid om en daar worden sommige mensen zenuwachtig van. Als er geen hout van klopt dan zouden ze er zich pas niks van aantrekken.
quote:Het gaat om het imago van je programma. Als er veel achterdocht is, is dat niet goed. Dus als iemand dit soort beschuldigingen gaat uiten ga je automatisch in de verdediging. En dan hoef je dus niet per se iets op je geweten te hebben.
Op zondag 9 maart 2003 01:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb geen doel en mijn ego wordt door hele anderen gestreeld (met een d). HMG was not amused over die berichten trouwens - daar is wel degelijk paniek geweest. Ik ben geen zieke geest, ik ga creatief met de waarheid om en daar worden sommige mensen zenuwachtig van. Als er geen hout van klopt dan zouden ze er zich pas niks van aantrekken.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:45 schreef mijnnaam het volgende:
Uuh. Hoe kun je nou bij het eindregie/zendercoordinatie zijn van RTL4 dat wordt nog steeds in Luxemburg gedaan. Enige zender waar dit aan de francisucweg gebeurt is van Yorin. Rest gebeurt dus nog echt in Luxemberg.
Ging ik nog aan mezelf twijfelen ook.
quote:in luxemburg zit een eindstation waar het totale signaal de sateliet opgaat. Alleen voor de vorm, daarom gaat het ff heen en weer.
Uuh. Hoe kun je nou bij het eindregie/zendercoordinatie zijn van RTL4 dat wordt nog steeds in Luxemburg gedaan. Enige zender waar dit aan de francisucweg gebeurt is van Yorin. Rest gebeurt dus nog echt in Luxemberg.
[Dit bericht is gewijzigd door mijnnaam op 09-03-2003 01:51]
quote:
quote:had ik het nou nog goed of niet? Zou trouwens best wel kewl zijn als je nu gewoon zou zeggen: "Mensjes: ik heb alles uit mijn duim gezogen. Ik zou ZO hard lachuh"
Op zondag 9 maart 2003 01:50 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 09-03-2003 01:52]
(nog een leuke complottheorie )
SCH is in volle dienst bij hmg, rtl4 en idols en wordt dik betaald om op internet onder de naam SCH en wie weet welke namen nog meer lekker te stoken en de aandacht voor idols warm te houden.
zijn/haar collega bij de roddelbladen 'pikt 't nieuws' weer op en zo perpetuum mobile...
niks geen paniek in de regie, pardon, eindregie (da's weer zo'n post in opdracht natuurlijk), wel champagne voor de geslaagde tactiek.
daarom geeft hij ook nooit feiten, slechts vage insinuaties.
geeft hij nooit antwoord, maar verwijst slechts naar andere vage posts en ontwijkt hij iedere serieuze uitwisseling.
wel de aandacht, niet de inhoud, houdt de idolshype lekker op gang.
en sommigen tuinen er ook nog es werkelijk in...
tsja
(maar onderhoudend is het wel)
quote:Ja het houd je van de straat he
Op zondag 9 maart 2003 01:51 schreef fayle het volgende:
(maar onderhoudend is het wel)
maar wij noemen dat gewoon instinct en common sense
- grijns -
quote:uuh.. juist ja....bedankt voor de mededeling dan maar?
Op zondag 9 maart 2003 01:56 schreef fayle het volgende:
overigens,
wij hadden na de eerste audities hind en jamai al bovenaan staan en was jamai onze favoriet -maar wij noemen dat gewoon instinct en common sense
- grijns -
Gewoon zo'n lul die in TV land niks kan, niks wordt, niks is, maar wel een mening heeft.
SHC, opzouten hier.
Je bent een lozer, je blijft een lozer....
ZAK.
Enne Jamai, gefeliciteerd.
quote:Je weet wel aan de overkant bij franciscushof waar die computerspul staat en presentatiehok is...
Op zondag 9 maart 2003 01:50 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
dolfigs, mja eindregie is niet interessant beetje naar beeldschermen kijken
Kun je beter programmadirecteur zijn; of gewoon regisseur.
[Dit bericht is gewijzigd door mijnnaam op 09-03-2003 02:00]
quote:Ja, dat is in dat bekende gebouw op het industrieterein idd... maar da's nog maar even daar. Straks zitten ze op het mediapark. vlak waar ze nu waren vanavond, hehe. Maar ik denk dat RTL4 en 5 niet geheel meeverhuizen, gezien ze pas die opsplitsing hebben gedaan. Lijkt me dus niet echt logisch...
Op zondag 9 maart 2003 01:55 schreef RoK het volgende:
Ik ben er helemaal uit. Bij de eindregie (da's dan toch wel in de uitzendstraat op de franciscusweg?) [ knip ]
quote:Yeah Dolf komt los
Op zondag 9 maart 2003 01:58 schreef dolfg het volgende:
SHC bij de eindregie! Echt het laagste van het laagste bij de televisie....
En HIJ brengt de complotten bij ons thuis...Gewoon zo'n lul die in TV land niks kan, niks wordt, niks is, maar wel een mening heeft.
SHC, opzouten hier.
ZAK.Enne Jamai, gefeliciteerd.
Hoi trouwens
It's a small world ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door RoelerMF op 09-03-2003 02:01]
quote:Nah dat vind ik nou ook weer lullig. SCH je mag best blijven hoor. Ik weet nu hoe het zit. Onee ik wist het al! Ik kijk al vol spanning uit naar jou verhalen rondom Idols 2. Can't wait!!
Op zondag 9 maart 2003 01:58 schreef dolfg het volgende:SHC, opzouten hier.
ZAK.
Mensjes.. ik ga me bedje opzoeken. Nog een fijne nacht en
tot morguh
quote:Mij hebben ze altijd verteld dat alleen Yorin in nederland qua eindregie en de rest nog in Luxemburg is. Ik zal het eens navragen
Op zondag 9 maart 2003 01:52 schreef Ultradyne het volgende:
Maar ik heb een zwaar vermoeden dat het wel weer terug gaat dat er weer verhuist gaat worden naar luxemburg. Vanwege die opsplitsing van RTL en HMG. da's wettechnisch beter... nu zeiden ze; je valt onder de wet waar je vandaan zend (vandaar voor de vorm naar luxemburg zenden) maar nu zeggen ze; directie en groot deel van personeel zit in nederland dus Nederlandse wet. Daarom een opsplitsing met directie daar en eindstation e.d. en ze zijn weer luxemburgs
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 02:08]
quote:hehe, zie maar... ts maar een vermoeden hoor
Op zondag 9 maart 2003 02:01 schreef mijnnaam het volgende:[..]
Mij hebben ze altijd verteld dat alleen Yorin in nederland qua eindregie en de rest nog in Luxemburg is. Ik zal het eens navragen
Of ik hem familie niet goed begrepen kan natuurlijk altijd
quote:Erg, erg raar inderdaad.. ze dachten er misschien ineens aan en registreerden toen ook maar Hindmusic zodat het niet zou opvallen?
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef Dutchasia het volgende:
Info van idolsfan.nlWaarom zijn de domeinnamen Jimmusic en Jamaimusic geregistreed op 27-02 en die van Hind niet?
Jamai's domein staat niet op zijn naam, maar die van Jim dus wel. Mag dat wel als je 15 bent? Telefoonnummer staat er ook bij.
knipje
Er zijn nou al zoveel speculaties geweest over dit programma, het kan echt bijna niet anders dan dat er gedeeltelijk iets van waar is.
edit: lama, gelezen.. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 09-03-2003 11:33]
quote:Me too!
Op zondag 9 maart 2003 01:56 schreef fayle het volgende:
overigens,
wij hadden na de eerste audities hind en jamai al bovenaan staan en was jamai onze favoriet -maar wij noemen dat gewoon instinct en common sense
- grijns -
quote:Jokkebroken, absoluut.
Op zondag 9 maart 2003 02:06 schreef RoK het volgende:
Bottom line: SCH beweerde meegekeken te hebben op de computer waar de stemmen geteld worden, maar die staat niet bij de eindregie, of die nou in de uitzendstraat in Hilversum of in Luxemburg is. Dus SCH zit te jokkebrokken, wat hij dus ook zo goed als toegeeft ('creatief omgaan met de waarheid' en 'niet alles geloven wat je op internet leest')
Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Toen Jim z'n nummer zong dacht ik meteen; wat een kutnummer en bij Jamai dacht ik; dit is een hit
Waarom heeft Erik van Tijn Jamai een beter nummer gegeven?
Ik weet bijna zeker dat Idols Jamai heeft laten winnen
Waarom kregen we geen percentages van de telefoontjes/sms te zien?
Voor een finale lijkt me dat voor die 4,5 miljoen kijkers heel normaal,maar we kregen alleen te horen dat Jamai had gewonnen
Ik blijf er van overtuigd dat er veel meer voor Jim is gestemd,maar dat kan ik niet bewijzen
Ik voel me gewoon genept, Jim heeft alles in zich om een idool te zijn en te blijven, Jamai niet, Jamai gaat na een tijdje vervelen
Stelletje oplichters...
quote:Ik had ook graag de percentages gezien. Vooral van de afgelopen
Op zondag 9 maart 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat wordt hier slap gelult over of iemand nou wel of geen betrouwbare bronnen heeft,maar ik heb toch een vreemd gevoel overgehouden aan gisterenavond;Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Toen Jim z'n nummer zong dacht ik meteen; wat een kutnummer en bij Jamai dacht ik; dit is een hit
Voor een finale lijkt me dat voor die 4,5 miljoen kijkers heel normaal,maar we kregen alleen te horen dat Jamai had gewonnen
Ik blijf er van overtuigd dat er veel meer voor Jim is gestemd,maar dat kan ik niet bewijzen
Ik voel me gewoon genept, Jim heeft alles in zich om een idool te zijn en te blijven, Jamai niet, Jamai gaat na een tijdje vervelen
Stelletje oplichters...
quote:hey een pissed of breezah Jim fan
Wat wordt hier slap gelult over of iemand nou wel of geen betrouwbare bronnen heeft,maar ik heb toch een vreemd gevoel overgehouden aan gisterenavond;Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Stelletje oplichters...
quote:Sorry maar Jamai en Jim hebben hun eigen single allebei zelf uitgekozen...
Stelletje oplichters...
quote:BCN dus waarschijnlijk. En de eindregie van RTL 4 en 5 zit nog steeds in Luxemburg en zal daar vanwege de wetgeving met reclame's en modermaatschappij nog wel blijven.
Op zondag 9 maart 2003 01:26 schreef RoK het volgende:Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.
quote:Ja daar waren we al achter!
Op zondag 9 maart 2003 01:39 schreef SCH het volgende:ik ga creatief met de waarheid om
quote:DUH! Hoe zou jij het vinden als je ineens werd beschuldigd van 1 of ander misdrijf? Zou je dan ook rustig blijven als je niet makkelijk kan bewijzen dat er niks aan de hand is?
daar worden sommige mensen zenuwachtig van.
quote:Kwestie van smaak?
Op zondag 9 maart 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Kom je gelijk bij de reden waarom het evt allemaal nep zou zijn: kosten besparingen en een makkelijke planning. Er is immer veel geregeld voor de afgelopen week. Dat gaat makkelijker als je weet voor wie je moet regelen... Er moeten posters gedrukt worden, een bus moet beplakt worden etc etc.
quote:Hind.nl is wel geregistreerd door het bedrijf van Edwin (jurylid). De namen jim.nl en jamai.nl waren niet meer beschikbaar, daarom is dat jimmusic.nl en jamaimusic.nl geworden.
Op zondag 9 maart 2003 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
Afgezien van het feit dat de domeinen al waren geregistreerd voordat Hind eruit werd geknikkerd, is er nog iets vreemds. Zo'n site bouwen doe je niet ff snel in een week. Soms duurt designen al enkele dagen, soms zelfs weken.
quote:Het vreemde imho is dat waarom ze dan niet gekozen hebben om alle domeinen gelijkmatig te houden, dus waarom niet bij hind er music achter plakken. Dat zou, mocht Hind in de finale hebben gezeten, het verhaal toch wel duidelijker hebben gemaakt. Ik blijf het maar maf vinden
Op zondag 9 maart 2003 13:48 schreef dolfg het volgende:[..]
Hind.nl is wel geregistreerd door het bedrijf van Edwin (jurylid). De namen jim.nl en jamai.nl waren niet meer beschikbaar, daarom is dat jimmusic.nl en jamaimusic.nl geworden.
quote:Dat heet nou verschil van smaak. Ik vond beide nummers niet super, maar dat van Jamai vond ik dan weer een stuk nietszeggender dan dat van Jim. Tsja...
Waarom was Jim's nummer (Tell Her?) stukken slechter dan Jamai's nummer (Step Right Up?)
Ik moest trouwens bijna
toen Eric van Tijn zei "dit wordt een hit!" maar ik heb alles binnen kunnen houden gelukkig. Ik hou niet zo van producers die zeggen "dit wordt een hit!", geef mij maar de mensen die gewoon een zo goed mogelijke plaat op willen nemen. Echte producers dus.
quote:Die sites zijn niet door HMG gemaakt.
Op zondag 9 maart 2003 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom maakt HMG dan alleen sites voor Jim en Jamai als ze niet van te voren weten wie er in de finale staan?
quote:Het wordt ook een hit, wat zer ook uitbrengen het wordt een hit. Zo'n single wordt de eerste weken na de final gewoon een hebbedingetje!!
Op zondag 9 maart 2003 14:24 schreef TripleM het volgende:[..]
Dat heet nou verschil van smaak. Ik vond beide nummers niet super, maar dat van Jamai vond ik dan weer een stuk nietszeggender dan dat van Jim. Tsja...
Ik moest trouwens bijna
toen Eric van Tijn zei "dit wordt een hit!" maar ik heb alles binnen kunnen houden gelukkig. Ik hou niet zo van producers die zeggen "dit wordt een hit!", geef mij maar de mensen die gewoon een zo goed mogelijke plaat op willen nemen. Echte producers dus.
quote:Iedereen zag een finale met Hind, Jamai, Jim en misschien wel Dewi, wel aankomen. Dus sites voor hun zullen dan ook wel voorbereid zijn. Net als stickers voor de bussen.
Op zondag 9 maart 2003 13:28 schreef MikeyMo het volgende:Kom je gelijk bij de reden waarom het evt allemaal nep zou zijn: kosten besparingen en een makkelijke planning. Er is immer veel geregeld voor de afgelopen week. Dat gaat makkelijker als je weet voor wie je moet regelen... Er moeten posters gedrukt worden, een bus moet beplakt worden etc etc.
quote:Dat is ook wel zo, maar de uitspraak alleen al, ik krijg daar gewoon een beetje de kriebels van.
Op zondag 9 maart 2003 14:28 schreef OviivO het volgende:
Het wordt ook een hit, wat zer ook uitbrengen het wordt een hit. Zo'n single wordt de eerste weken na de final gewoon een hebbedingetje!!
quote:Ga je gang, vermeld hier even de namen van die instellingen. Niemand controleert namelijk de omroepen, omdat het over het algemeen ook niet veel uitmaakt. Zij maken televisie, wat er op tv komt en waar de mensen naar willen kijken is dan het enige wat telt.
En er is echt niet gesjoemeld hoor, er zijn zoveel instellingen die alles tot op de bodem nazoeken dat dat echt niet kan!!
quote:Da's JOUW mening. Ik vond Jamai in het begin sterk maar in de laatste paar weken een stuk minder (in de finale overigens weer wat beter). Ik vind Jim, ondanks zijn typische stemgeluid, een veel vollere stem hebben dan het dunne, 'lieve' stemmetje van Jamai. Ik luister daar gewoon niet graag naar. Ga dan dus hier niet met een grote mond roepen dat Jim niet kan zingen, want als je dat echt meent heb je geen verstand van muziek.
Dat eeuwige gezeik altijd, JAMAI was gewoon beter klaar, JIM kan NIET zingen, die zingt alsof ie een knijper op zijn neus heeft.........
Ik probeerde er zo nu en dan wel tegenin te gaan, maar daar kwam vaak weer een subliem antwoord op ![]()
Goed leesvoer! SCH bedankt!
Achteraf bleek hij het maar 1x bij het rechte end te hebben: David eruit (wel heel weinig voor iemand die zoveel voorkennis meent te bezitten. Daarna klopte er niets meer van, maar dat geeft niet
quote:SBS, EndeMol, de publieke omroepen.
Op zondag 9 maart 2003 14:46 schreef TripleM het volgende:Ga je gang, vermeld hier even de namen van die instellingen. Niemand controleert namelijk de omroepen, omdat het over het algemeen ook niet veel uitmaakt. Zij maken televisie, wat er op tv komt en waar de mensen naar willen kijken is dan het enige wat telt.
quote:Grappig hoe slecht de meeste mensen hier lezen. Het is nooit een kwestie van gelijk geweest, ik heb nooit iets voorspeld - nergens niet - dat hebben anderen ervan gemaakt. Ik heb slechts verteld hoe de plannen op dat moment waren.
Op zondag 9 maart 2003 14:51 schreef Vamos het volgende:
Wilde nog effe iedereen bedanken die de theorietjes enzo bleven sturen!Ik probeerde er zo nu en dan wel tegenin te gaan, maar daar kwam vaak weer een subliem antwoord op
Goed leesvoer! SCH bedankt!
Achteraf bleek hij het maar 1x bij het rechte end te hebben: David eruit (wel heel weinig voor iemand die zoveel voorkennis meent te bezitten. Daarna klopte er niets meer van, maar dat geeft niet
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef SCH het volgende:[..]
Grappig hoe slecht de meeste mensen hier lezen. Het is nooit een kwestie van gelijk geweest, ik heb nooit iets voorspeld - nergens niet - dat hebben anderen ervan gemaakt. Ik heb slechts verteld hoe de plannen op dat moment waren.
quote:over een tijdje pas?
Op zondag 9 maart 2003 13:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch gaat Jamai over een tijdje vervelen, let maar op...
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:13 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ook van jou lieverd
al met al is het toch allemaal nog goed gekomen he
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
![]()
al met al is het toch allemaal nog goed gekomen he
quote:zekers
Op zondag 9 maart 2003 15:16 schreef SCH het volgende:[..]
geweldige tijd gehad toch
ik heb me prima vermaakt ...
ik kan niet wachten op Idols 2
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
zekers
![]()
ik heb me prima vermaakt ...
ik kan niet wachten op Idols 2
quote:lul
Op zondag 9 maart 2003 15:16 schreef SCH het volgende:[..]
geweldige tijd gehad toch
quote:Die Mol is ook doorgestoken kaart, dat wist je toch al?
Op zondag 9 maart 2003 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:ah, moet ik me daar nu op gaan richten
Op zondag 9 maart 2003 15:24 schreef SCH het volgende:[..]
Die Mol is ook doorgestoken kaart, dat wist je toch al?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:28]
quote:Laat je geflame gewoon even achterwege, dank u.
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef RoK het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:28]
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:29]
quote:Oooops SCH .. daar komen de mensen weer met FEITEN
--------------------------------------------------------------------------------Vertel dat liever aan de kranten die uit dit topic citeerden
Het domein hind.nl is door Hind zelf geregistreerd, vlak na de opnames van de theaterrondes.
Ik neem aan dat HMG het domein hindmusic.nl ook heeft geregistreerd op 27/2 maar dat ze deze na het vertrek van Hind weer heeft vrij gegeven.
quote:Nee. Hij is de gast die ons de laatste weken allemaal heeft bezig gehouden. Goede entertainer. Maar gelukkig ben ik er nu uit. Hulde aan SCH.
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef RoK het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-03-2003 08:30]
quote:
Op zondag 9 maart 2003 17:12 schreef Christine het volgende:
*kuch*Het domein hind.nl is door Hind zelf geregistreerd, vlak na de opnames van de theaterrondes.
Ik neem aan dat HMG het domein hindmusic.nl ook heeft geregistreerd op 27/2 maar dat ze deze na het vertrek van Hind weer heeft vrij gegeven.
quote:gaat dus per kwartaal en die site kan dus niet in de tussentijd zijn opgezegd
Beëindiging door de deelnemer zelf
Een deelnemer kan het deelnemerschap beëindigen door een schriftelijke opzegging. Indien een schriftelijke opzegging voor beëindiging van het deelnemerschap vóór de 15e van de laatste maand van het kwartaal is ontvangen door SIDN, gaat de beëindiging in op de laatste dag van hetzelfde kwartaal. Vindt de schriftelijke opzegging na de 15e van de laatste maand van een kwartaal plaats, dan gaat de beëindiging in met ingang van het eind van het volgende kwartaal.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef SCH het volgende:[..]
Grappig hoe slecht de meeste mensen hier lezen. Het is nooit een kwestie van gelijk geweest, ik heb nooit iets voorspeld - nergens niet - dat hebben anderen ervan gemaakt. Ik heb slechts verteld hoe de plannen op dat moment waren.
quote:SCH staat voor fantast.
Op zondag 9 maart 2003 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar staat SCH eigenlijk voor?
als je het niet gelooft wat ie verteld dan blijf je hier toch weg?
en dan nog een paar reacties van mensen die 2 posts van hem lezen en hem dan al met 'goede' argumenten onder de tafel proberen te lullen..
quote:Jeps... maar SCH staat ook wel een beetje voor kewle gast want eej... het is best kewl wat hij heeft gedaan/bereikt.
Op zondag 9 maart 2003 21:59 schreef schatje het volgende:[..]
SCH staat voor fantast.
quote:Een beetje dan.
Op zondag 9 maart 2003 23:36 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Jeps... maar SCH staat ook wel een beetje voor kewle gast want eej... het is best kewl wat hij heeft gedaan/bereikt.
quote:Het probleem van waterproofmascara (zeker als je het er heel dik opsmeerd) is dat je het er sowieso haast niet afkrijgt...
Op maandag 10 maart 2003 01:36 schreef EdSchouten het volgende:
Wat mijn zus zei wat haar opviel (ze studeert visagie) dat toen Hind ging huilen, haar make-up ging uitlopen. Dat is nogal maf, want als je een optreden gaat houden, smeren die dames meestal water-proof troep op je koppieMisschien hadden ze het al verwacht dat ze ging huilen?
Waarschijnlijk had Hind niet gedacht dat ze eruit zou gaan...
En huilt ze heel weinig...
Dat lijkt me aannemelijker....
Tja ![]()
Stem Jim
oh, nee...
quote:Het is wel opvallend dat zowel het domein Hind.nl, als Jimmusic.nl en Jamaimusic.nl bij dezelfde serviceprovider zijn geregistreerd, ondanks dat Hind al eind vorig jaar werd geregd.
Op zondag 9 maart 2003 17:12 schreef Christine het volgende:
*kuch*Het domein hind.nl is door Hind zelf geregistreerd, vlak na de opnames van de theaterrondes. Toeval of toch niet?
quote:Op de site van SIDN staat echter niets over een termijn van een kwartaal bij opzegging. Er staat alleen dat het de ene keer snel kan gaan en de andere keer wat langer kan duren.
Op zondag 9 maart 2003 20:09 schreef masuyo het volgende:[..]
[..]gaat dus per kwartaal en die site kan dus niet in de tussentijd zijn opgezegd
tadaa
quote:
Opheffen
Een verzoek tot opheffing van een .nl-domeinnaam dient door een Deelnemer categorie I bij SIDN te worden ingediend. U stuurt een ingevuld en ondertekend opheffingsformulier naar de Deelnemer, die de gegevens vervolgens aan SIDN doorgeeft.Opheffing van een .nl-domeinnaam kan in principe alleen door de geregistreerde administratief contactpersoon worden aangevraagd. Een uitzondering op deze regel vormt de situatie waarin bijvoorbeeld een organisatie ophoudt te bestaan. In zo'n geval kan de betrokken Deelnemer categorie I de domeinnaam niet meer "bedienen", waarmee de technische grond voor het bestaan van de .nl-domeinnaam vervalt; de Deelnemer categorie I is verplicht dit aan SIDN te melden, waarna deze de domeinnaam zal opheffen.
Door de vertragingen die inherent zijn aan het domeinnaamregistratiesysteem kan een opgeheven .nl-domeinnaam toch nog geruime tijd op het internet bekend blijven.
quote:Ik vond de reactie van Hind toen Carlo & Irene haar hiermee confronteerden wel heel erg komisch. Het was iets in de zin van: "En niemand kon me even een tissue geven ofzo".
Op maandag 10 maart 2003 11:37 schreef cpcpb het volgende:[..]
Het probleem van waterproofmascara (zeker als je het er heel dik opsmeerd) is dat je het er sowieso haast niet afkrijgt...
Hoe je ook boent of poetst, je word altijd wakker met zwarte wallen onder je ogen...Waarschijnlijk had Hind niet gedacht dat ze eruit zou gaan...
Bij alle andere idols (bijv. duitsland) zijn de percentages waarmee de winnaars gekozen zijn gewoon vrijgegeven, maar in nederland niet. Ik vind dit allemaal niet erg veel vertrouwen opwekken.
Ook het feit dat Jim zo rustig was vlak na de bekendmaking, kwam bij mij niet erg overtuigend over. Je bent er toch helemaal kapot van als je weet dat je niet gewonnen hebt?
quote:Het zijn allebei jonge jongens, de ervaring tot nu toe was al heel wat voor hen. Ik geloof inderdaad, zoals ze zelf zeggen, dat ze het zo gaaf vonden dat het eigenlijk niet uitmaakt wie er wint. Ze waren oprecht blij voor elkaar.
Op maandag 10 maart 2003 15:30 schreef MrWilliams het volgende:
Ook het feit dat Jim zo rustig was vlak na de bekendmaking, kwam bij mij niet erg overtuigend over. Je bent er toch helemaal kapot van als je weet dat je niet gewonnen hebt?
quote:Als ze nou hadden gezegd dat Jim 37% van de stemmen ha en Jamai 63%, had je het dan wel geloofd?
Op maandag 10 maart 2003 15:30 schreef MrWilliams het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waarom de PERCENTAGES van de UITSLAG van Idols Nederland nergens publiekelijk bekend zijn gemaakt????Bij alle andere idols (bijv. duitsland) zijn de percentages waarmee de winnaars gekozen zijn gewoon vrijgegeven, maar in nederland niet. Ik vind dit allemaal niet erg veel vertrouwen opwekken.
Spijkers, laag water, etc.
quote:Het is niet zo dat je dan dood gaat ofzo hoor. Daarbij komt ook nog eens dat Jim en Jamai hele goede vrienden zijn. Ik zou het mijn beste vriendin ook niet misgunnen noch zou ik er kapot van zijn als zij iets zou winnen en ik niet.
Op maandag 10 maart 2003 15:30 schreef MrWilliams het volgende:Ook het feit dat Jim zo rustig was vlak na de bekendmaking, kwam bij mij niet erg overtuigend over. Je bent er toch helemaal kapot van als je weet dat je niet gewonnen hebt?
quote:Ruwe bolster, blanke pit.
Op maandag 10 maart 2003 16:13 schreef DarkMaxie het volgende:
Het is niet zo dat je dan dood gaat ofzo hoor. Daarbij komt ook nog eens dat Jim en Jamai hele goede vrienden zijn. Ik zou het mijn beste vriendin ook niet misgunnen noch zou ik er kapot van zijn als zij iets zou winnen en ik niet.
quote:zo is het maar net
Op maandag 10 maart 2003 16:26 schreef TripleM het volgende:[..]
Ruwe bolster, blanke pit.
![]()
quote:voor publicaties, u weet me te vinden
Op maandag 10 maart 2003 22:00 schreef SCH het volgende:
*afkickverschijnselen hebvoor al uw nieuwe oplichtingspraktijken, schakel SCH in
quote:teveel dingen zijn echt waar - zelfs de mascara was geen nep
Op maandag 10 maart 2003 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
voor publicaties, u weet me te vinden
kun je iets met de jongensromance J-J?
quote:*in thee verslikt
Op maandag 10 maart 2003 22:02 schreef SCH het volgende:[..]
teveel dingen zijn echt waar - zelfs de mascara was geen nep
kun je iets met de jongensromance J-J?
in de muziek zijn ze al tot elkaar gekomen (samen liedje geschreven); is er nog meer dan
quote:Moet je in het vervolg wel met wat beters komen.
Op maandag 10 maart 2003 22:00 schreef SCH het volgende:
*afkickverschijnselen hebvoor al uw nieuwe oplichtingspraktijken, schakel SCH in
quote:ja dat wel maar aan de andere kant... er trapte toch een hoop mensen in.
Op maandag 10 maart 2003 22:08 schreef schatje het volgende:[..]
Moet je in het vervolg wel met wat beters komen.
quote:DarkMaxie---SCH =
Op maandag 10 maart 2003 22:10 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
ja dat wel maar aan de andere kant... er trapte toch een hoop mensen in.
voor ons schatje.
quote:brilJ natuurlijk tot op teennagels in love op monotone zangJ
Op maandag 10 maart 2003 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
in de muziek zijn ze al tot elkaar gekomen (samen liedje geschreven); is er nog meer dan![]()
quote:Oke.
Op maandag 10 maart 2003 22:10 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
ja dat wel maar aan de andere kant... er trapte toch een hoop mensen in.
voor ons schatje.
quote:LOL
Op maandag 10 maart 2003 22:13 schreef SCH het volgende:[..]
brilJ natuurlijk tot op teennagels in love op monotone zangJ
quote:brilJ vorige week naast monotoneJ kruipen in bedje in Schoonhoven,monotoneJ lekker sabbelen, dacht dat het zijn duim was, brilJ weer hoge noot halen
Op maandag 10 maart 2003 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
LOL
quote:Net alsof Hind beslist wat voor make up ze opheeft
Op maandag 10 maart 2003 11:37 schreef cpcpb het volgende:
Waarschijnlijk had Hind niet gedacht dat ze eruit zou gaan...
quote:Vastgebonden in een stoel?
Op dinsdag 11 maart 2003 02:16 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Net alsof Hind beslist wat voor make up ze opheeft
Dat smeren die dames van RTL4/Urine op hoor
Welnee.. ze mogen ook nog wel wat hoor...
Die dingen gaan in overleg...
quote:
Idols is doorgestoken kaart. Dat is volgens Volkomenkut.com bewezen, nu blijkt dat de domeinnamen jamaimusic.nl en jimmusic.nl al vóór de halve finale geregistreerd waren en hindmusic.nl nog niet.De twee domeinnamen zijn op 27 februari geregistreerd. Dat is een paar dagen voor de uitzending van 1 maart waarin deelneemster Hind het programma uit moest. Hindmusic.nl is pas 9 maart geregistreerd. "Hieruit blijkt dus dat A&T Producties al dagen van tevoren wist dat Jim en Jamai door zouden gaan en Hind eruit zou moeten", aldus Volkomenkut.com.
Jamaimusic.nl is geregistreerd door A&T Productions. A&T is het bedrijf van Edwin Jansen, een van de Idols-juryleden. Frappant is dat, terwijl Jamai's website geregistreerd staat onder A&T, Jimmusic.nl is geregistreerd onder naam van Jim Bakkum zelf.
quote:niet meteen teveel denken he
Op maandag 10 maart 2003 22:11 schreef SCH het volgende:[..]
DarkMaxie---SCH =
quote:toegeven is een groot woord. En wij praten niet zoveel met grote woorden
Op dinsdag 11 maart 2003 16:06 schreef mijn23 het volgende:
maar even duidelijk: SCH heeft dus zelf toegegeven dat het allemaal gelul was wat ie ons voorschotelde??
quote:jammer
Op dinsdag 11 maart 2003 16:18 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
toegeven is een groot woord. En wij praten niet zoveel met grote woorden
quote:Waarom, wil je zo graag horen dat SCH alles uit zijn duim heeft gezogen? Da's simpelweg niet waar dus reken daar maar niet op.
Op dinsdag 11 maart 2003 16:23 schreef mijn23 het volgende:
jammer
Er zal hier en daar door verschillende mensen best wat overdreven zijn, dus alles letterlijk nemen wat hier langs komt was en is niet de bedoeling, maar dat we kritisch moeten blijven en niet alles moeten geloven (en dat dat ook terecht is) is volgens mij wat SCH heeft gezegd. Dat werd door een aantal mensen opgevat als bekentenis dat het allemaal nep zou zijn.
quote:Dat kan een hele logische verklaring hebben en wel degene die Edwin Jansen ook al gaf (best een goede peer is dat trouwens). Als je kijkt naar de doelgroep die Jim aanspreekt en de doelgroep die Jamai aanspreekt dan is het duidelijk dat Jim meer het jongere meisjespubliek aanspreekt, Jamai heeft een meer gevarieerde (en dus grotere) doelgroep.
Op woensdag 12 maart 2003 01:19 schreef Timaniac het volgende:
Trouwens gisteren bij BvD was dat Jamai 75% van de stemmen had gekregen lijkt me ook erg stug maarja, de komende 2 jaar zitten we dus vast aan deze knakker
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:45 schreef TripleM het volgende:[..]
Waarom, wil je zo graag horen dat SCH alles uit zijn duim heeft gezogen? Da's simpelweg niet waar dus reken daar maar niet op.
quote:jah dus de doelgroep van jamai mag al zelf beslissen of ze bellen/sms-en , dus ouder dan de "vraag aan je ouders/verzorgers of je mag bellen" doelgroep
Als je kijkt naar de doelgroep die Jim aanspreekt en de doelgroep die Jamai aanspreekt dan is het duidelijk dat Jim meer het jongere meisjespubliek aanspreekt, Jamai heeft een meer gevarieerde (en dus grotere) doelgroep.
quote:Platenopname's van Jim zouden op Jamaica worden gedaan indien hij had gewonnen.Dat zei Henk Jan bij RTL Boulevard, die vond het wel jammer.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:34 schreef Jim_Bakkum het volgende:
Volgens Henk-Jan moest Jamai winnen omdat hij 16 is en niet meer leerplichtig of zoiets. Ik moest nog ff wachten en daarom komt mijn single ietsjes later uit...
quote:Dat heet acteren, damn 90% van RTLboulevard is roddelcrap en gaat nergens over...
Op vrijdag 14 maart 2003 20:22 schreef schatje het volgende:[..]
Platenopname's van Jim zouden op Jamaica worden gedaan indien hij had gewonnen.Dat zei Henk Jan bij RTL Boulevard, die vond het wel jammer.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:07 schreef schatje het volgende:[..]
SCH beweerde in RLS dat hij via de computer van Idols kon zien omdat hij daar zou werken, wie er zou vertrekken en wie zou winnen.Zijn lijstje klopte echter niet
.
quote:bron
Op donderdag 28 augustus 2003 11:09 schreef SCH het volgende:[..]
Goed he!
Er waren inderdaad een paar weirdo's die dat geloofden
En nu zo achteraf bekijkend kunnen we ook wel constateren dat die 75-25 wat overdreven groot verschil is. Jim heeft twee nummer 1 hits op zijn naam en zijn album staat 1 in de album top 100.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |