quote:Lees het vorige topic.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:05 schreef Extremini het volgende:
Reactie waarop?Veklaring graag, aub.
quote:Dat is toch al meermalen gebeurd? Ons geduld is ook eindig hoor.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:04 schreef Kreator het volgende:
Robh? Een reactie zou prettig zijn.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:52 schreef Nyles het volgende:
geen nut, ik geloof d'r nie eens in man, die mensen zitten werkelijk overal, en anders vinden ze mekaar toch wel weer...., beginnen zo langzamerhand toch echt op kakkerlakken te lijken...
quote:R'dam volgt Marokkanen op de voet
Op woensdag 27 augustus 2003 16:54 schreef Phr3ak het volgende:
kakkerlakken dien je met wortel en tak uit te roeien ...
quote:Gezien. Zie MED.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:57 schreef gelly het volgende:
R'dam volgt Marokkanen op de voet
quote:Als je dit niet genoeg vindt, dan heeft het geen zin Robh. Je weet heel goed waar hij op doelt. Laat hem maar zuigen en treiteren, dan heb je weer de volgende rel.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:09 schreef robh het volgende:[..]
Nou.. ietwat summier hoor.
quote:Er is NIETS maar dan ook NIETS persoonlijks aan m'n opmerking dat je moet kappen met je gezanik. Je zit als user daar gewoon een topic te verkloten, niets meer en niets minder. Je hebt die waarschhuwing om te kappen als user gekregen, zoals iedereen die zou krijgen als hij/zij zo zou zitten te drammen.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:56 schreef SCH het volgende:
Weer zo'n persoonlijk ding. Doe niet zo'n moeite.
quote:Nogmaals:
Wil je dan dat Fok voor lul staat? Het is enorm kwetsend als het niet waar is, daar maak ik me druk om maar jij leeft liever van de speculatieWat is er nou moeilijk aan een half uurtje te wachten met een nieuwe titel?
Wij als moderators vinden de bron vooralsnog goed genoeg. Daar hebben wij onze redenen voor, en die heb je maar gewoon te accepteren.
Zitten we er naast, jammer dan, en dan weten we dat weer voor de volgende keer.
Verder heb je nu dus al een aantal keren een directe aanwijzing van een moderator genegeerd om te kappen met je gedram daar. Ik tolereer geen verder gezeur meer daar.
quote:Als in een "plak SCH achter het behang" topic?
Op woensdag 27 augustus 2003 22:03 schreef Lithion het volgende:
Kan er geen aparte SCH-sticky komen voor OOG?
quote:Nou, wat moet ik (wij) hier aan doen? Zeggen dat Jeuk je vragen niet meer mag beantwoorden? Elke opmerking die maar enigzins dubbel opgevat kan worden editten?
Op woensdag 27 augustus 2003 21:49 schreef SCH het volgende:Als je dit niet genoeg vindt, dan heeft het geen zin Robh. Je weet heel goed waar hij op doelt. Laat hem maar zuigen en treiteren, dan heb je weer de volgende rel.
Ik denk dat een portie gezond verstand en een beetje ruggegraat veel efficienter zijn.
Maar suggesties zijn welkom uiteraard.
quote:En gewoon door blijven drammen in dat topic he?
Op woensdag 27 augustus 2003 22:13 schreef SCH het volgende:
Jou valt niks te verwijten hoor. Maar het is zo gemakkelijk hier flauwekul neer te zetten - dat gebeurt ook al te vaak. Ik kan daar over meepratenHet is de verantwoording van de modjes om daar iets zorgvuldiger mee om te gaan.
quote:Nee niet drammen. Niemand legt uit waarom er zo grof met zo'n bericht wordt omgesprongen, behalve in hoofdletters zeggen: IK ben de mod enzo.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
En gewoon door blijven drammen in dat topic he?
quote:Ja uiteraard moet je dat laatste doen. Dat heb je vanmiddag beloofd.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:07 schreef robh het volgende:[..]
Nou, wat moet ik (wij) hier aan doen? Zeggen dat Jeuk je vragen niet meer mag beantwoorden? Elke opmerking die maar enigzins dubbel opgevat kan worden editten?
quote:Ja, je moet gewoon je klep houden als dat al 40 keer gevraagd is. Zo moeilijk is dat toch niet ?
Op woensdag 27 augustus 2003 22:25 schreef SCH het volgende:
Je kan dat soort dingen niet op autoriteit zeggen, dat kan wel, maar dan krijg je ook kritiek. Dat is toch niet zo raar?
quote:Maar dat ben ik wel, en jij niet. En als ik als mod van dit forum een bron betrouwbaar genoeg vind, dan heb je dat maar te accepteren.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:23 schreef SCH het volgende:[..]
Nee niet drammen. Niemand legt uit waarom er zo grof met zo'n bericht wordt omgesprongen, behalve in hoofdletters zeggen: IK ben de mod enzo.
En als ik als mod je vervolgens een paar keer zeg dat ik wil dat je kapt met daarover doorzaniken in dat topic, dan heb je dat gewoon te doen.
Zo simpel is het gewoon.
quote:Nee zo werkt dat niet. Je kunt niet op goed geluk berichten gaan editten omdat mogelijkerwijs de intentie een ietwat provocerende post was waarbij het zou kunnen dat iemand op zn teentjes getrapt wordt.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:27 schreef SCH het volgende:Ja uiteraard moet je dat laatste doen. Dat heb je vanmiddag beloofd.
Dat snap je toch wel?
quote:Dit is pertinent onjuist.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Maar dat ben ik wel, en jij niet. En als ik als mod van dit forum een bron betrouwbaar genoeg vind, dan heb je dat maar te accepteren.
En als ik als mod je vervolgens een paar keer zeg dat ik wil dat je kapt met daarover doorzaniken in dat topic, dan heb je dat gewoon te doen.
Zo simpel is het gewoon.
U bent een aanhanger van chinese praktijken?
quote:Ja tuurlijk snap ik dat maar dit verhaal heeft zo langzamerhand een geschiedenis. Mij wordt voortdurend verweten de klootzak uit te hangen terwijl ik met Cynix heb afgesproken het te melden als sommige mensen het uitlokken en puur op dat punt gaan trollen en flamen. Dat doen ze wat omfloerst.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:30 schreef robh het volgende:[..]
Nee zo werkt dat niet. Je kunt niet op goed geluk berichten gaan editten omdat mogelijkerwijs de intentie een ietwat provocerende post was waarbij het zou kunnen dat iemand op zn teentjes getrapt wordt.
Dat snap je toch wel?
Ik ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt. Ik kan er ook wat van. Maar ik vind deze aantijgingen zo laag en platvloers en sorry, ik sta er niet boven. Zou ik wel moeten doen misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |