Van de Net5-site:
quote:Lijkt me superleuk om te zien, maar het gaat eerlijk gezegd ook kriebelen om mee te doen...
Wil jij de ultieme uitdaging aangaan en in 7 weken van Moskou naar Peking reizen? Dan is Peking Express, het nieuwe programma van de makers van Expeditie Robinson, iets voor jou!NET 5 is op zoek naar 4 Nederlandse duos die zich met een minimum aan middelen, staande kunnen houden onder zware omstandigheden.
In 42 dagen moeten zij liftend door Rusland, de Oeral, Siberië en Mongolië trekken, naar de finish in Peking. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam & geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duos zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
Heb je een (ex-)partner, een familielid of vriend(in), waarmee je dit grote avontuur aandurft ? Schrijf je dan in voor Peking Express!
Maar wat let? Zet 'm op !
http://web.sbsnet.nl/pekingexpress/pekingexpress_aanmelding.doc
Ik zou zelf wel mee willen doen, ware het niet dat ik rond dat tijdstip ergens in Midden Amerika zit...
quote:Laptop mee en posten maar.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
en fok dan
![]()
![]()
De promo ziet er erg filmisch uit vind ik, je kan zien dat het van de makers van Expeditie Robinson komt. .
quote:Was ook het eerst waar ik aan dacht -> Voor Lucille vast een eitje!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:24 schreef Lucille het volgende:
Sommige beelden in de promo kwamen me al erg bekend voor.
Lijkt mij ook wel een super programma, wat een avontuur!! Op het promo filmpje had ik alleen niet helemaal meegekregen dat je zou moeten liften.
Net5 (SBS Broadcasting) komt begin 2004 met een reallife-soap die veel weg heeft van het RTL4-programma Planet Race (HMG).
Volgens het Algemeen Dagblad bestaat het nieuwe programma, genaamd Peking Expres, uit een competitie tussen acht koppels die liftend en lopend van Moskou naar Peking reizen. Het gaat hierbij om de snelste tijd. Wie een van de acht etappes wint, mag een stukje met de trein reizen. In Planet Race dat sinds deze maand op tv is, wedijveren acht deelnemers tijdens een reis rond de wereld met elkaar. De Race is een initiatief van KPNs Planet Media Group
Zo niet ---> jammer.
quote:Zullen we samen gaan?
Op vrijdag 7 maart 2003 17:35 schreef Hik het volgende:
Een nieuw programma van de makers van Expeditie Robinson!
Lijkt me superleuk om te zien, maar het gaat eerlijk gezegd ook kriebelen om mee te doen...Ben alleen niet zo sterk in sámen reizen, dus een koppel maken wordt nog mijn grootste uitdaging
Nu we toch allebei werkloos zijn kunnen we wel 7 weken er tussenuit...
quote:JIj wilt niet reizen met mij hoor, ik ben een zeer a-sociale reisgenoot!
Op maandag 17 maart 2003 16:28 schreef k_man het volgende:[..]
Zullen we samen gaan?
Nu we toch allebei werkloos zijn kunnen we wel 7 weken er tussenuit...
quote:Heheh, ik weet ook niet of jij het 7 weken met mij uit zou houden!
Op woensdag 19 maart 2003 13:32 schreef Hik het volgende:
JIj wilt niet reizen met mij hoor, ik ben een zeer a-sociale reisgenoot!
Naja, dan houden we het maar bij kijken.
quote:Jammer, dan wordt het uitzenden natuurlijk ook uitgesteld.
Op woensdag 21 mei 2003 14:34 schreef -Mk- het volgende:
De opnames van het programma zijn uitgesteld wegens SARS.Bron: Essent teletekst.
quote:Hoe kom je erbij
Op woensdag 21 mei 2003 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Jammer, dan wordt het uitzenden natuurlijk ook uitgesteld.
quote:Lijkt me eigenlijk wel logisch.
Op woensdag 21 mei 2003 15:50 schreef -Mk- het volgende:[..]
Hoe kom je erbij
.
Het zou trouwens een leuker programma zijn als het opgenomen en uitgezonden zou worden op hetzelfde tijdstip. Dan kun je meer meeleven met de personen en misschien wel een manier vinden om ze te helpen net als bij planet race.
quote:Zie je die knipoog en
Op donderdag 29 mei 2003 14:02 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Lijkt me eigenlijk wel logisch.
Die lui nemen een bepaalde tijd in gedachten om op te nemen voordat het uitgezonden wordt, er zal wel een beetje speling zijn, maar tijd kost in die wereld zeker geld. Nu zal het dus allemaal wel iets opschuiven.
quote:Hele interview: http://pub75.ezboard.com/fexpeditierobinson2003frm39.showMessage?topicID=6.topic
-- Hoe kijk je terug op de opnames van ,,Peking express''? Was dat leuker dan ,,Expeditie Robinson''?Ik had het me helemaal anders voorgesteld. Het was als een scoutsvakantie, zoals ik vroeger heel graag deed, maar tegelijk moest er hard gewerkt worden en legden we enorme afstanden af. Om de drie dagen maakten we reizen van 1.500 kilometer, met de trein of met een bus die bijna uit elkaar valt op de boswegeltjes van Mongolië. We konden ons dagen niet wassen, en er was weinig eten: alleen paardenmelk of borsjt. We moesten tot een stuk in de nacht doorwerken en ondanks de gietende regen in tenten slapen. We hebben vreselijk veel meegemaakt, maar ook vreselijk mooie dingen gezien. Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, maar het was heel zwaar.
Ik was zo blij toen ik terug thuis was en op mijn eigen toilet kon zitten en een bad kon nemen. Maar ik denk dat het een heel mooi programma zal worden. De beelden zullen zeker zo mooi zijn als die uit Expeditie Robinson.
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Net5 is iig al te laat met het registreren v/d domeinnaam.
www.pekingexpress.nl
quote:Inderdaad.
Op zondag 30 november 2003 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voorstukje ziet er leuk uit!
Want als alle koppels afzonderlijk reizen, hebben ze alleen maar elkaar om mee ruzie te maken enzo en dat is lang niet zo vermakelijk
quote:Volgens mij reizen ze afzonderlijk, maar dat is volgens mij nog best vermakelijk hoor..
Op maandag 1 december 2003 13:18 schreef MissX het volgende:
reizen de 4 koppels afzonderlijk van elkaar of allemaal samen?Want als alle koppels afzonderlijk reizen, hebben ze alleen maar elkaar om mee ruzie te maken enzo en dat is lang niet zo vermakelijk
quote:das ook weer waar
Op maandag 1 december 2003 13:26 schreef DD2 het volgende:[..]
Volgens mij reizen ze afzonderlijk, maar dat is volgens mij nog best vermakelijk hoor..
In Exp. Robinson zijn het meestal ook 2 personen die met elkaar ruzie hebben en dan staat de rest er omheen.. En misschien moet je de programma's ook niet te veel vergelijken want de opzet en het doel is ook anders!!
Maar als je een groep mensen hebt, heb je natuurlijk wel meer interacties tussen de verschillende mensen. En nu zou je alleen de interactie tussen het koppel en de lokale bevolking zien.
Maar het wordt gewoon afwachten, de beelden van het programma lijken me zowiezo super mooi. Denk dat alleen het daarom al de moeite waard is om te kijken.
Zeker weten dat ik ga kijken, en ik wil die reis zeker een keer maken maar dan met de trans-sibirie express..
Mogen de deelnemers in Peking nog gezellie een tijdje verblijven?
quote:*herkent*
Op dinsdag 2 december 2003 14:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ook al had ik hoogstwaarschijnlijk niet mee kunnen doen, i.v.m. school en mijn moeder.
Ik zou zooooo graag meedoen aan Expeditie Robinson. Waarom? Nou, ik lust geen kokosnoten en geen vis. Daar moet ik maar eens overheen . Bovendien ben ik de perfecte Robinson
.
Peking Express lijkt me vooral erg mooi om dat allemaal te zien. De Transsyberische Spoorlijn (ofzo) lijkt me ook erg de moeite waard.
quote:Die ga ik binnen nu en 10 jaar ook idd afleggen!! supertof
Op dinsdag 2 december 2003 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
*herkent*
.
Ik zou zooooo graag meedoen aan Expeditie Robinson. Waarom? Nou, ik lust geen kokosnoten en geen vis. Daar moet ik maar eens overheen
. Bovendien ben ik de perfecte Robinson
.
Peking Express lijkt me vooral erg mooi om dat allemaal te zien. De Transsyberische Spoorlijn (ofzo) lijkt me ook erg de moeite waard.
dit las ik op een persoonlijke site van iemand:
quote:
wel maken we een praatje met drie makers van het programma 'moskou-peking express', die de wagon met ons delen. het programma wordt vanaf januari op net 5 uitgezonden. zij stappen in het grensplaatsje sukhbaatar in mongolie uit om een spel voor te bereiden voor de kandidaten, die op dit moment aan het baikalmeer zitten.[....]
eenmaal terug in ulaanbataar, sluiten we de week met kevin en ingrid gezellig af met een dikke pizza. hier lopen we weer de crew van het programma moskou-peking express tegen het lijf. 28 augustus is wordt de finale opgenomen op een geheime lokatie (we mogen natuurlijk niet weten wie wint, want het programma wordt pas in januari in nederland en belgie uitgezonden), maar waar anders kan dat zijn dan in de verboden stad? we zullen er zijn de 28e!
[...]
donderdagavond 28 augustus ontmoetten we kevin en ingrid in cafe 'hidden tree', iets buiten het centrum. en laat nou uitgerekend daar het slotfeest van het programma moskou-peking express zijn! we feliciteren de winnaars (wat zou een primeurtje aan 'prive' opleveren...?) en maken er een gezellige avond van.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 08-12-2003 19:22]
quote:Leuk! Nog 2 maandjes wachten. Ik ben nog steeds erg benieuwd.
Op maandag 26 januari 2004 13:06 schreef -Mk- het volgende:
vanaf zondag 21 maart om 20:30 op net5
Expeditie Robinson
De deelnemers moeten verder zelf hun transport, eten en verblijfplaats proberen te regelen. Voor al die inspanningen ontvangen ze punten en per aflevering valt het koppel met de minste punten af. Uiteindelijk blijven er twee koppels over die strijden om de eindoverwinning.
De reeks heeft veel weg van The Trip, een programma dat MTV onlangs uitzond. In die serie waren twee koppels te zien: het ene moest van de Noordkaap naar Gibraltar reizen, het andere maakte de omgekeerde reis. Ook zij moesten dat doen met een beperkt budget.
http://www.pekingexpress.vt4.bequote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef CJ het volgende:
Hubba hubba![]()
[afbeelding]
Wesley & Joeri. Leuke tweeling.![]()
Iemand meer info over hen?
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:45 schreef Hakkert het volgende:
Hoeiiii we kunnen weer.. hai cptmarco.. Nu schatje nog
Was ik jou helemaal vergetenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
ik ben er (bijna) klaar voorquote:Op zondag 14 maart 2004 14:45 schreef Hakkert het volgende:
Hoeiiii we kunnen weer.. hai cptmarco![]()
Had je even gemaild ofzo ?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:10 schreef static het volgende:
Herhaling is morgen btw.
Je bent wel erg vroeg met die informatiequote:Op zondag 14 maart 2004 21:10 schreef static het volgende:
Herhaling is morgen btw.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Had je even gemaild ofzo ?
nice nicequote:Op zondag 14 maart 2004 21:15 schreef Svensational het volgende:
Hehe, ze moeten een fontein zien
Reinier is wel geprikt door een mugquote:Op zondag 14 maart 2004 21:19 schreef Lula het volgende:
die kakkers vind ik nu al erg onuitstaanbaar.
Reinier en zijn geliefde secretaresse uit Wassenaar
ja dat is erg rot voor hemquote:Op zondag 14 maart 2004 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Reinier is wel geprikt door een mug
Ja viel mij ook al op jaquote:Op zondag 14 maart 2004 21:20 schreef static het volgende:
De ene keer zit het stuur aan de linkerkant, de andere aan de rechter.
Het helpt wel...want nu hebben ze nog gewonnen ook, ondanks Reinier's conditie.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef Bayswater het volgende:
Clarinca heeft zich duidelijk omhoog geneukt
Eens, die Reinier bah wat een lul! Ik vind dat tattoo stel wel oke, Jeske en Elias oid?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef Lula het volgende:
ik gun het ze niet te winnen hier. Wat erg dat je na één aflevering al zo'n afkeer kan hebben van een stel
Ja...Jeske en Elias (Tattoo-koppel) komen wel sympathiek over.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:27 schreef josja het volgende:
[..]
Eens, die Reinier bah wat een lul! Ik vind dat tattoo stel wel oke, Jeske en Elias oid?
Ja.... ze hadden een gezellig hotelletje gevondenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:06 schreef Svensational het volgende:
"Zelfs hoeren niet"
mag ik een gok doen: het stel die de eerste proef gewonnen geeft?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef Lula het volgende:
ik gun het ze niet te winnen hier. Wat erg dat je na één aflevering al zo'n afkeer kan hebben van een stel
hij keek wat teleurgesteld toen hij het tentje zag en de wijn proefdequote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef Bayswater het volgende:
Matig wijntje he Reinier?
Dat lijkt maar zo heurrrrrquote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef Lula het volgende:
LOL volgens mij is Reinier niet echt geliefd hier?
Reinier??????quote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef Bayswater het volgende:
En maar wachten op een beroving of verkrachting![]()
Dan moet ik denken aan die verkrachtingsscene uit die film "Deliverance" ofzoquote:Op zondag 14 maart 2004 21:41 schreef Lula het volgende:
[..]
Reinier??????![]()
Nee Klara, en Reinier moet toekijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:41 schreef Lula het volgende:
[..]
Reinier??????![]()
Ja wat sneu hè, ze hadden verwacht dat ze op een onbewoond tropisch eiland terecht zouden komen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:44 schreef Lula het volgende:
en stinkende vrachtwagens......agossie
Met een Tsjetjeen erinquote:Op zondag 14 maart 2004 21:44 schreef Lula het volgende:
Whehehe...uren daar gestaanquote:Op zondag 14 maart 2004 21:44 schreef Lula het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef misterDre het volgende:
Tattoos als eerste
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef Scope het volgende:
Hij heeft de stem van Joop BRaakhekke, die Reinier.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik wil een B&H topic van Sanne en Lotte![]()
![]()
BH's hebben ze overigens niet nodigquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
![]()
Maar het blijven leuke damesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
BH's hebben ze overigens niet nodig
1e aflevering is dubbele aflevering denk ik...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk?
Tot nuquote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
jammer, zat er net helemaal in.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef Lula het volgende:
afgelopen
Dat compenseren ze met hun leuke snuitjesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
BH's hebben ze overigens niet nodig
Ik ookquote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef cptmarco het volgende:
Geweldige nieuwe serie.... ik ben verkocht
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
![]()
ikl was dus niet de enige die me daaraan gelijk irriteerdequote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef Scope het volgende:
Hij heeft de stem van Joop BRaakhekke, die Reinier.
Die kakker met dat hangbuikje en dat tikteefje als partner jahquote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef cptmarco het volgende:
Reinier is dat die irritante Bucklermannetje?
Dat lijkt mij inderdaad niet slim. Iedereen die ooit met de Transsib gereist heeft weet dat het erg lastig is om het tempo van de trein bij de houden met de auto. Bij het verlaten van de trein moet je altijd scherp in de gaten houden wanneer deze vertrekt. Mis je de trein dan willen mensen je soms wel meenemen voor 100 dollar naar het volgende station, honderden kilometers verderop. En dat wordt dan altijd een race tegen de klok. Er zijn verhalen bekend van mensen die dit geintje vele stations lang hebben moeten doen, omdat ze de trein niet konden inhalen. Ik zou dus nooit de plaats in de trein hebben opgegeven.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef cptmarco het volgende:
Ze gaan niet met de trein
Ik weet niet of dat slim is.....
Ik erger me nu al aan hem.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:59 schreef Lula het volgende:
Zijn er hier al fans van Reinier?
Idd toen kreeg ik toch wel ff een raar gevoel in me maagquote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Die belgische presentatrice![]()
![]()
Btw dit topic moet echt in TV, dan wordt er meer gereageerd
Leuk programma trouwens, maar sommige koppels moeten er snel uit zoals die ouwe lul met z'n dochter, echt kansloos.
Het enige echte spannende moment vond ik dat lugubere hotel met die wazige gasten en halve nazi figuren. Ik was er al lang vandoor gegaan!
Ik denk tot Peking.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Mja je komt daar toch naartoe voor het avontuur en aangezien het pas de 3e of 4e dag isquote:Op zondag 14 maart 2004 22:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet slim. Iedereen die ooit met de Transsib gereist heeft weet dat het erg lastig is om het tempo van de trein bij de houden met de auto. Bij het verlaten van de trein moet je altijd scherp in de gaten houden wanneer deze vertrekt. Mis je de trein dan willen mensen je soms wel meenemen voor 100 dollar naar het volgende station, honderden kilometers verderop. En dat wordt dan altijd een race tegen de klok. Er zijn verhalen bekend van mensen die dit geintje vele stations lang hebben moeten doen, omdat ze de trein niet konden inhalen. Ik zou dus nooit de plaats in de trein hebben opgegeven.
wrom niequote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef Little_Acorn het volgende:
ik ben een enorrrme fan, maar niet van reinier.
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik blif erbij, ergens bespeurde ik een seksuele, perverse ondertoon, toen Reinier en z'n secretaresse te horen kregen dat ze erg laag waren ge-eindigd, ook al hadden ze een voorsprong van tig kilometer. De natte plek in reinier's broek bij de gedachte dat z'n vrouwtje niet tevreden was met zijn optreden, werd al langzaam aan zichtbaar.
Morgen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wanneer is de herhaling?
Ik heb het ook gemist. In slaap gevallenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wanneer is de herhaling? En kan het een beetje aanExpeditie Robinson
tippen?
Was het zo saai?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist. In slaap gevallen.
Ok, toch maar ff kijken danquote:Op zondag 14 maart 2004 22:14 schreef static het volgende:
[..]
Morgen.
Ik vind het leukerquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wanneer is de herhaling? En kan het een beetje aanExpeditie Robinson
tippen?
Als je de trein neemt kan niet meer eerst eindigen in de volgende afval ronde. Je krijgt dan dus niet het maximum van de punten, en ze denken dat ze in dit deel van Rusland (waar je makkelijker reist dan in het Oosten), op een betere plaats kunnen terechtkomen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet slim. Iedereen die ooit met de Transsib gereist heeft weet dat het erg lastig is om het tempo van de trein bij de houden met de auto. Bij het verlaten van de trein moet je altijd scherp in de gaten houden wanneer deze vertrekt. Mis je de trein dan willen mensen je soms wel meenemen voor 100 dollar naar het volgende station, honderden kilometers verderop. En dat wordt dan altijd een race tegen de klok. Er zijn verhalen bekend van mensen die dit geintje vele stations lang hebben moeten doen, omdat ze de trein niet konden inhalen. Ik zou dus nooit de plaats in de trein hebben opgegeven.
geen echte avonturier naar mijn idee, doet alleen maar mee om iets te vertellen te hebben in het clubhuis van de golfvereniging.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
wrom nie![]()
sorry, waterski-verenigingquote:Op zondag 14 maart 2004 22:19 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
geen echte avonturier naar mijn idee, doet alleen maar mee om iets te vertellen te hebben in het clubhuis van de golfvereniging.
Ja volgens mij wel. Net zoals George Michael geloof ik (ook van Griekse kom af)..quote:Op zondag 14 maart 2004 21:39 schreef Scope het volgende:
Elias Papadopoulos? Heet ie echt zo?
Mijn god, ik dacht dat die vent achterin 40 was met z'n knickebockers..quote:Op zondag 14 maart 2004 22:16 schreef Bayswater het volgende:
Naam: Reinier
Leeftijd: 38 jaar
Ja, om te zien is 'ie net een knaap van krap 23 jaar oud, met z'n ranke lijf.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:23 schreef Lula het volgende:
ik kan niet geloven dat die Reinier pas 38 jaar is
LOL of zoietsquote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ja, om te zien is 'ie net een knaap van krap 23 jaar oud, met z'n ranke lijf.
En eerst was ze dus secetaressequote:Naam: Clarinca
Leeftijd: 27 jaar
Wat wilde je worden toen je klein was: kraamverzorgster/journalist
Beroep: product manager
Wacht even...we hebben het toch over die Reinier...baas met secretaresse?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ja, om te zien is 'ie net een knaap van krap 23 jaar oud, met z'n ranke lijf.
Ja. Lekker ding toch? Gezellig in een tentje met een visje en een wijntje.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Wacht even...we hebben het toch over die Reinier...baas met secretaresse?
Nou, ik krijg er helemaal natte voeten van.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Lekker ding toch? Gezellig in een tentje met een visje en een wijntje.
Ja, ik zou 'm dan toch wel ff knijpen daar... Wat was dat in godsnaam voor hotel? Een afwerkplek ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef Keano het volgende:
Damn dat hotel was echt leip. Ik was daar echt meteen weggerend die dude in die zwarte kleren volgde ze ook nog een een tijdje over dat weggetje..
Volgens mij schreef iemand "morgen"... Dusss.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Stranger het volgende:
Kut, ben het vergeten te kijken, weet iemand of er een herhaling komt?
Morgen. Voor de 3e keer.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Stranger het volgende:
Maandag 15 maart NET5:quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Stranger het volgende:
Idd was ook elk jaar met E.Rquote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef ruby het volgende:
Mooi programma overigens. Ik ben nu al fan!
Ook een mooi element in dit programma: irritante types onder wie, inderdaad je raadt het al, Reinier.![]()
Vooral doorgaan.
Dat valt wel op zo hoor Static. Bij ER2003 vroegen we het je ook talloze keren en toen reageerde je niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:47 schreef static het volgende:
Morgen. Voor de 3e keer.
Ik heb toch gemeld dat er geen echte herhalingen zouden komen, of ben ik nu confuus?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat valt wel op zo hoor Static. Bij ER2003 vroegen we het je ook talloze keren en toen reageerde je niet.
Je waande je in nevelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:52 schreef static het volgende:
Ik heb toch gemeld dat er geen echte herhalingen zouden komen, of ben ik nu confuus?
EastEnders, Schoonmoeder in Huis en dan Peking Expressquote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Maandag 15 maart NET5:
22:15 - 23:30: Aflevering 1 (hh)
Maar ze zullen wel bij de eerste drie moeten zitten nu, om voordeel te behalen. Ne het feit dat je uitgeruster aankomt met die trein, kan je later ook nog voordeel opleveren.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Als je de trein neemt kan niet meer eerst eindigen in de volgende afval ronde. Je krijgt dan dus niet het maximum van de punten, en ze denken dat ze in dit deel van Rusland (waar je makkelijker reist dan in het Oosten), op een betere plaats kunnen terechtkomen.
Op dit punt in de wedstrijd niet echt dom om niet voor de trein te kiezen.
Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef sweek het volgende:
Rani, en vooral Lotte, zijn echt schatjes ja..
Wij hadden de ondertitels er nog bij. De deelnemers hebben niet verstaan dat één van die mannen zei dat niemand gratis kon slapen, "ook hoeren niet", anders hadden ze het misschien alsnog op een rennen gezet.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Idd toen kreeg ik toch wel ff een raar gevoel in me maag![]()
K moet bij hun steeds aan die 2 van ER 2002 denken, die meiden die de rijst verstopt haddenquote:Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.
Zeker nog nooit in Frankrijk geweest? Spreek een willekeurige fransman in het engels aan en je weet bijna zeker dat je een preek staat te wachten, in het frans jaquote:Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef static het volgende:
Wel frappant om te zien dat men gewoon Russisch bleef spreken ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
Tja ze hebben maar een uur zendtijd hequote:Op zondag 14 maart 2004 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het tegenvallen. Heb van alles eigenlijk te weinig gezien. Weinig echt over de deelnemers, het land zelf heb ik amper gezien en de overnachtingsplekken en eten kwamen ook maar sporadisch aan bod.
Geef het volgende week nog een kans, maar als het niet leuker word, dan haak ik af!
Ja, dat ook ja... ik ben wel een beetje bang voor hun hoor... 2 mooie jonge meisjes die alleen moeten liften in een vreemd land... je hebt al gezien wat voor rare kwibussen er rond lopen in deze aflevering.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.
Toevallig wel, maar ik spreek Frans.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in Frankrijk geweest? Spreek een willekeurige fransman in het engels aan en je weet bijna zeker dat je een preek staat te wachten, in het frans ja.
En het is geen reisprogramma... de bedoeling is toch vooral het spel te laten zien, denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Tja ze hebben maar een uur zendtijd he.
Klopt, maar ik vond het nu zoveel van niets.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Tja ze hebben maar een uur zendtijd he.
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef static het volgende:
Wel frappant om te zien dat men gewoon Russisch bleef spreken ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
Ik ook een beetjequote:Op zondag 14 maart 2004 23:07 schreef static het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar ik spreek Frans.
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.![]()
Whehehe.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.![]()
Ik weet niet, heb ze nog niet kunnen verstaanquote:Op zondag 14 maart 2004 23:27 schreef Takje het volgende:
Ik vind dat stelletje die 2 keer tweede zijn geworden ook wel leuk
Dan kun je net zo goed Nederlands tegen die mensen kwaken maja dat klinkt toch niet zo komsmopolitisch op TV als de wereldtaal Mavo-Engelsquote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef Supaaah het volgende:
(ik dacht toen ook al van wtf die gast verstaat je toch niet?)
Vergeet Bobo's in the Bush niet!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
EastEnders, Schoonmoeder in Huis en dan Peking Express.
Dokument maar opnemen.
Hyper is het juiste woord! Ik kan niet zeggen dat ik het een ontspannen programma vind om je weekend mee af te sluiten. Ik had echt een heel beroerd gevoel bij dat Freakyhotel, mijn God wat een stress. En dan lopen er ook nog twee mooie zusjes rond ... ik hou mijn hart vast. Maargoed, volgende week weer!! Loeigoed programma.quote:Maarreuh... beetje gek misschien maar ik werd helemaal hyper van het propgramma en heb vannacht echt enorm onrustig geslapen. Net als van die japanse kindjes die epileptische aanvallen krijgen van hun videogames![]()
Ik denk dat het effect vooral het gevolg is van de montage. Net als bij ER is hier over nagedacht en het hijgerige en gehaaste van het spel zit tot in de manier waarop de beelden zijn gesneden. Het is inderdaad weer loeigoed, die Ernst-Paul Hasselbach mag blijven!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:52 schreef cute het volgende:
[..]
Hyper is het juiste woord! Ik kan niet zeggen dat ik het een ontspannen programma vind om je weekend mee af te sluiten. Ik had echt een heel beroerd gevoel bij dat Freakyhotel, mijn God wat een stress. En dan lopen er ook nog twee mooie zusjes rond ... ik hou mijn hart vast. Maargoed, volgende week weer!! Loeigoed programma.
reinier zou een typetje van Youp van het Hek kunnen zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef Bayswater het volgende:
onze helden]
Oh,weet ik dat ook weer. Ik check het vanavond anders nof wel ff voor de zekerheid.quote:Op maandag 15 maart 2004 07:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Vergeet Bobo's in the Bush niet!
Heerlijk, allemaal programma's waarbij ik m'n hart kan luchten.. Lang leve RLS.![]()
P.s. Schatje, vanavond is er geen "Schoonmoeder in Huis". Tenzij ik er over heen gelezen heb...
Waarom spreken alle Belgen en nu ook Nederlanders in Expeditie Robinson en Peking Express altijd Engels. Als je nu een jaar in een engelstalig land bivakkeert kan ik me dat voorstellen maar nuquote:Op maandag 15 maart 2004 10:36 schreef Hik het volgende:
Over die Elias had ik na het zien van de voorstukjes ("Don't give me that fokking bullshit, Hans!") een beetje mijn twijfels, maar deze uitzending vond ik dat toch wel een leuk stel: het kan ze niet dwaas en ongemakkelijk genoeg zijn, zo leek het, goede instelling!
Ik denk dat er één cameraman bij is die zelf geluid regelt, op een gegeven moment zaten Elias en z'n vriendin op de achterbank bij die geestelijken. Vrouw met kind op schoot, dan Elias met vriendin op schoot en daarnaast de cameraman en dan is de achterbank wel vol. Idem bij Bralmanneke en secreetaressevriendin: Bralleke, pitbulleke, cameraman. Hilarisch. Zij: "zàg, ik dacht dat het een bàxer was" en hij bibberend: "naaj die habbàn toch àcht een andere snuit"quote:Overigens ben ik wel benieuwd naar de afspraken met de cameramensen... Weet iemand hier iets van? Is dit er één? Zij het er meer? (Geluidsman ofzo?) Maakt nogal wat uit voor het liften, neem ik aan (zowel de hoeveelheid mensen als het feit dat je nu eenmaal makkelijker een lift krijgt met zo'n camera ernaast).
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef Hik het volgende:
Nog meer mensen met de atlas op schoot gekeken trouwens,
Misschien een beetje welquote:of is dat weer mijn afwijking?![]()
Pitbullekes doen dat nietquote:Op maandag 15 maart 2004 11:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja dat stuk met die pitbull was geweldigdie zijn die kakker zijn arm te likken
![]()
![]()
![]()
"hij proeft vast even" riep iemand hier in huis al![]()
Dat vind ik eigenlijk best weinig....quote:Op maandag 15 maart 2004 10:55 schreef -Mk- het volgende:
Kijkcijfer:
Afl. 1: 579.000
Misschien dat er een hoop mensen pas volgende week kijken nadat ze vandaag hebben gehoord hoe leuk het is. Expeditie Robinson moest het het eerste seizoen toch ook hebben van mond op mondreclame?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best weinig....
Misschien dat heel veel mensen( net als ik) het liever op maandagavond kijken tijdens de herhaling
Geweldig dat wij ondertitels hebben en dus weten wat die lui zeggen en zij maar raden. Net als die vent die poen wilde hebben om die twee mee te nemen en zij "hmmm hij is wel wat agressief"quote:Op maandag 15 maart 2004 12:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat stukje met die Rusky die rustig een sigaretje opstak terwijl die zeikerd maar wilde vertrekken![]()
Geldquote:Op maandag 15 maart 2004 12:16 schreef roflmaopimp het volgende:
Die Reinier is zo slaapverwekkend, wat moet zo'n mooie vrouw bij zo'n zeldzame droplul
Weinig??quote:Op maandag 15 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Misschien dat heel veel mensen( net als ik) het liever op maandagavond kijken tijdens de herhaling
SBS?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Weinig??
Reken maar dat ze er tevreden mee zijn bij SBS hoor..
Ja.. haha, ik wel hoor, dat is juist leuk kan je precies zien waar ze zijn..quote:Op maandag 15 maart 2004 11:17 schreef Hik het volgende:
Nou ja, schijnbaar hadden ze wel een soort GPS bij zich, om de teams te kunnen localiseren. Ook zou dat nep geweest zijn?
Nog meer mensen met de atlas op schoot gekeken trouwens, of is dat weer mijn afwijking?![]()
Stukje uit interview met EP:quote:Op maandag 15 maart 2004 12:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
quote:Verwacht je dat de reeks evenveel kijkers trekt als Expeditie Robinson?
"Nee. Ik hoop dat we er net zoveel zullen halen als in het eerste jaar van Robinson, zo tussen de vijf- en zevenhonderdduizend. Het is maar de vraag of deze serie ook hetzelfde publiek trekt. De uitdaging waarvoor deze mensen staan, ziet er natuurlijk heel anders uit. Het gaat hier om ontberingen á la de Camel Trophy en het afleggen van gigantische afstanden. "
Dat snap ik dus ook niet!! En daarnaast, ze vragen alleen maar of mensen Engels spreken, maar 'n beetje Nederlander kent ook wel wat worden Frans en Duits (en evt. Spaans)... Maar de deelnemers probéren het niet eens!!!! Beetje dom...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef Hik het volgende:
Maar nogmaals (niemand heeft het hier maar over, dram, dram): waarom heeft bijna niemand van die gasten Russisch geleerd???
![]()
Misschien mocht dat niet van de organisatie? het zou wel oneerlijk zijn als een paar personen gewoon vloeiend Russisch spraken en de rest alleen mavo Engelsquote:Op maandag 15 maart 2004 15:13 schreef Hik het volgende:
Maar nogmaals (niemand heeft het hier maar over, dram, dram): waarom heeft bijna niemand van die gasten Russisch geleerd???
![]()
SBS is de moedermaatschappij, waar onder andere SBS6, NET5 en Veronica onder vallen.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
SBS?
Het wordt op Net5 uitgezonden![]()
Heb het gister niet helemaal gevolgd, zal vanavond wel ff kijken
Lijkt me niet, je zag toch dat die Rani en Hans zich wel degelijk hadden voorbereid met allemaal Russische zinnetjes die ze hadden laten opschrijven...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien mocht dat niet van de organisatie? het zou wel oneerlijk zijn als een paar personen gewoon vloeiend Russisch spraken en de rest alleen mavo Engels![]()
Mwa... dat vond ik nogal meevallen hoor! Die mensen hadden GPS bij zich, ze mogen niet reizen na zessen 's avonds, er is een cameraman bij, ze zijn op de Russische tv geweest... Ik denk dat de gemiddelde reiziger een héél wat kleiner safety-net heeft!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef mbn het volgende:
Ik vond het een beetje gevaarlijk lijken wat de productie heeft gedaan. Mensen die liften en een slaapplaats zoeken, zonder de taal te spreken. Erg gevoelig voor overvallen enzo lijkt me, zeker als je zag waar ze rond leken te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |