Van de Net5-site:
quote:Lijkt me superleuk om te zien, maar het gaat eerlijk gezegd ook kriebelen om mee te doen...
Wil jij de ultieme uitdaging aangaan en in 7 weken van Moskou naar Peking reizen? Dan is Peking Express, het nieuwe programma van de makers van Expeditie Robinson, iets voor jou!NET 5 is op zoek naar 4 Nederlandse duos die zich met een minimum aan middelen, staande kunnen houden onder zware omstandigheden.
In 42 dagen moeten zij liftend door Rusland, de Oeral, Siberië en Mongolië trekken, naar de finish in Peking. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam & geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duos zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
Heb je een (ex-)partner, een familielid of vriend(in), waarmee je dit grote avontuur aandurft ? Schrijf je dan in voor Peking Express!
Maar wat let? Zet 'm op !
http://web.sbsnet.nl/pekingexpress/pekingexpress_aanmelding.doc
Ik zou zelf wel mee willen doen, ware het niet dat ik rond dat tijdstip ergens in Midden Amerika zit...
quote:Laptop mee en posten maar.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
en fok dan
![]()
![]()
De promo ziet er erg filmisch uit vind ik, je kan zien dat het van de makers van Expeditie Robinson komt. .
quote:Was ook het eerst waar ik aan dacht -> Voor Lucille vast een eitje!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:24 schreef Lucille het volgende:
Sommige beelden in de promo kwamen me al erg bekend voor.
Lijkt mij ook wel een super programma, wat een avontuur!! Op het promo filmpje had ik alleen niet helemaal meegekregen dat je zou moeten liften.
Net5 (SBS Broadcasting) komt begin 2004 met een reallife-soap die veel weg heeft van het RTL4-programma Planet Race (HMG).
Volgens het Algemeen Dagblad bestaat het nieuwe programma, genaamd Peking Expres, uit een competitie tussen acht koppels die liftend en lopend van Moskou naar Peking reizen. Het gaat hierbij om de snelste tijd. Wie een van de acht etappes wint, mag een stukje met de trein reizen. In Planet Race dat sinds deze maand op tv is, wedijveren acht deelnemers tijdens een reis rond de wereld met elkaar. De Race is een initiatief van KPNs Planet Media Group
Zo niet ---> jammer.
quote:Zullen we samen gaan?
Op vrijdag 7 maart 2003 17:35 schreef Hik het volgende:
Een nieuw programma van de makers van Expeditie Robinson!
Lijkt me superleuk om te zien, maar het gaat eerlijk gezegd ook kriebelen om mee te doen...Ben alleen niet zo sterk in sámen reizen, dus een koppel maken wordt nog mijn grootste uitdaging
Nu we toch allebei werkloos zijn kunnen we wel 7 weken er tussenuit...
quote:JIj wilt niet reizen met mij hoor, ik ben een zeer a-sociale reisgenoot!
Op maandag 17 maart 2003 16:28 schreef k_man het volgende:[..]
Zullen we samen gaan?
Nu we toch allebei werkloos zijn kunnen we wel 7 weken er tussenuit...
quote:Heheh, ik weet ook niet of jij het 7 weken met mij uit zou houden!
Op woensdag 19 maart 2003 13:32 schreef Hik het volgende:
JIj wilt niet reizen met mij hoor, ik ben een zeer a-sociale reisgenoot!
Naja, dan houden we het maar bij kijken.
quote:Jammer, dan wordt het uitzenden natuurlijk ook uitgesteld.
Op woensdag 21 mei 2003 14:34 schreef -Mk- het volgende:
De opnames van het programma zijn uitgesteld wegens SARS.Bron: Essent teletekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |