Wie heeft zijn ouders weleens zien sexen? Of hoor je ze weleens als ze bezig zijn?
Ik heb mijn ouders 1 keer betrapt... Dat was denk ik toen ik 17 was ofzo. Ik kwam mn bed uit om naar het toilet te gaan, en deed de huiskamer deur open om dat even te melden (?)
LIGT DAAR MIJN VADER NAAKT OP MIJN MOEDER !!!!
*stabs self*
Mijn moeder riep in paniek tegen me 'HEE JOH!!' en ik bleef echt verstijfd staan. Ik heb ze de volgende dag ook ontweken, wist niet waar ik moest kijken.
begrijp me niet verkeerd, ben blij dat ze het nog steeds met liefde doen, maar om dat te zien... *ril*
quote:+N
Op vrijdag 7 maart 2003 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Aaargh metal picture...
quote:BAH!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:34 schreef Scandalous het volgende:
en ik bleef echt verstijfd staan
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:37 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
BAH!
quote:Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:38 schreef Scandalous het volgende:[..]
Scandalous= female, dan mag het
quote:WAT??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Dit doet net zo'n pijn als het moment waarop ze mij mee deelden dat Sinterklaas een pedofiele bejaarde is, waardoor ik geen contact meer met hem mocht hebben.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:40 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Surprise!!!! ouders zijn mensen!!!Get over it!!
![]()
Bijna iedere Zaterdag nacht..
Maar ik ben ook wel weer blij dat ze het nog doen hoor, is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden ed. of compleet negeren..
quote:Kan toch ook gezellig zijn.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:43 schreef dikkebanaan het volgende:
is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden
quote:Vind ik ook.... Ik wil er alleen geen getuige van zijn
Op vrijdag 7 maart 2003 14:43 schreef dikkebanaan het volgende:Maar ik ben ook wel weer blij dat ze het nog doen hoor, is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden ed. of compleet negeren..
Ik moet er niet aan denken om dat te zien, toch raar eigenlijk want zo ben je zelf ook ontstaan
Maar mn moeder en (inmiddels ex-) stiefvader hadden vroeger hun slaapkamer naast de mijne, nou dat was een feest! Kon door de muur heen in details meegenieten...
pff, wordt je niet happy van als je die man al niet mag
quote:Dat je daar opgewonden van raakt... ik zou juist helemaal slap worden tot ik het geestelijk vwerkt had!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:34 schreef Scandalous het volgende:
...bleef echt verstijfd staan...
Ik zou ook me het leplazarus schrikken als ze mij betrapten
quote:Ice Age, hoe GOED!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:57 schreef Dopekoe het volgende:
Nog nooit gehoord gelukkig.....
Ze hebben mij ook nog nooit gehoord....Ik zou ook me het leplazarus schrikken als ze mij betrapten
quote:De slaapkamer van m'n ouders is hier toch een heel stuk verder weg dus ik hoor er gelukkig niet echt veel van
Op vrijdag 7 maart 2003 14:46 schreef Scandalous het volgende:[..]
Vind ik ook.... Ik wil er alleen geen getuige van zijn
Ik hoor ook weleens wat , dan zet ik mn discman aan
Behalve wanneer ik in de douche moet wezen.. (die precies naast de betreffende kamer staat)
Ach, m'n ouders zullen iig nooit over mij en een eventuele vriendin kunnen gaan klagen dat er teveel herrie wordt gemaakt......
Ik ben zelf meerdere malen betrapt, ook wel eens door m'n ouders of door vrienden, zelfs door totale onbekenden, en andersom geld precies hetzelfde...
newsflash: er zijn dus ook anderen die sex hebben en kunnen vergeten een dik slot op de deur te hangen, big deal...
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:52 schreef MetalMessiah het volgende:Dat je daar opgewonden van raakt... ik zou juist helemaal slap worden tot ik het geestelijk vwerkt had!
Mijn kamer is naast die van mijn ouders en voor zover ik me kan herinneren nog nooit iets gemerkt. Mag hopen dat ze het nog steeds doen maar daar blijft het bij...
DAS PAS ERG!
quote:giechel...hihi..muwhaha...ucheuche... stik stik....
Moet je je voorstellen dat je de kamer van je ouders binnenloopt en dan tref je je vader vastgebonden aan op het bed met zo'n masker op met een bal in de bek, je moeder met een zweep in de hand, de striemen staan bij je pa op de rug, en je moeder heeft een voorbindlul aan waarmee ze je vader anaal penetreert.
DAS PAS ERG!
mag hopen dat jij dit toch niet echt meegemaakt hebt?
quote:Helaas spreek ik niet uit ervaring
Op vrijdag 7 maart 2003 15:24 schreef AngelMouse het volgende:[..]
giechel...hihi..muwhaha...ucheuche... stik stik....
* AngelMouse blijft doodmag toch niet hopen dat jij dit echt meegemaakt hebt?
sjeeeeee....
heb je al professionele hulp gezocht?
dit is echt psychische kindermishandeling
*edit: sorry zag t woordje 'niet" over het hoofd
* AngelMouse barst weer in lachen uit
quote:Er staat toch spreek ik niet uit ervaring.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:28 schreef AngelMouse het volgende:
* AngelMouse stopt abrupt met lachensjeeeeee....
heb je al professionele hulp gezocht?
dit is echt psychische kindermishandeling
edit- zag jou edit over het hoofd. Het woordje "helaas" bracht je in verwarring he
[Dit bericht is gewijzigd door Poepgeert op 07-03-2003 15:30]
Ik was een keer bij m'n ouders (ben al het huis uit), zit ik ff achter de computer te internetten, blijkt m'n moeder allemaal van die erotische sites te bezoeken, kamasutra enzo gats ik moet er niet aan denken om ze bezig te zien
Oeps.
Heb toen maar met veel lawaai net gedaan alsof ik wakker werd, "Huh? Wa? O nee he moet ik al WEER plassen..." mopperend de caravan uit gelopen.
Toen ik terug kwam niets meer gehoord gelukkig.
Maar als ik ze zou horen.. yukk geen idee waar ik de volgende dag naar zou moeten kijken als hun binnen kwamen..
En ik was een tijdje geleden bij mn vriendin .. en toen moest ze naar de wc, en toen waren d'r ouders bezig , en toen ze terug kwam van wc lagen ze heel schijnheilig naast elkaar
(ja, deur stond op een kier
)
Diezelfde middag heeft d'r pa ons betrapt volgens mij een soort van pay-back actie
quote:nooit gedaan ook zeker...
Op vrijdag 7 maart 2003 20:45 schreef Fliepke het volgende:
mijn ouders neuken niet PUNT.hoop ik
![]()
mijn ouders betrapt toen ik 6 was ofzo.. had wel zoiets van QUE?
maar ach.. 't zijn ook mensen ik gun het ze van harte, ben blij dat ze nog zoveel van elkaar houden....
quote:ik ben geadopteerd
Op vrijdag 7 maart 2003 20:53 schreef Faithy het volgende:[..]
nooit gedaan ook zeker...
![]()
mijn ouders betrapt toen ik 6 was ofzo.. had wel zoiets van QUE?
maar ach.. 't zijn ook mensen
ik gun het ze van harte, ben blij dat ze nog zoveel van elkaar houden....
quote:Vraag dat maar aan je moeder
ik ben geadopteerd
hoe komt anders een blonde jongen bij indiase ouders terecht
Ff 2 tha point & naar die 1x dan... ik sliep en werd wakker... vervolgens hoorde ik een vrij snel 'gedreun' daarop hoorde ik mijn moeder zeggen "Moet het zo?" op een lachende manier wel te verstaan. vervolgens stopte het en hoorde ik mijn vader zegge 't doet pijn... "Laat es zien? Ooh nee! 't is een beetje afgescheurd" "Het bloed!"
OMFG, ik durfde niet meer te ademen nadat ik dat had gehoord... was nog vrij klein toen, maar wist wel wat er aan de hand was
... de sukkelaar.
quote:OMG!
Op maandag 10 maart 2003 14:39 schreef Robkeuh het volgende:
"Laat es zien? Ooh nee! 't is een beetje afgescheurd" "Het bloed!"
ril
Is nie leuk
volgende morgen ----> pa komt, eej kom es kijken, is ie door t bed gezakt
jaaaaaaaaaaaaaaaja
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:59 schreef brillie het volgende:
Ja, de laatste nacht dat ik thuis sliep. Daar na mocht ik genieten van de buren in de flat op nummer 120. Ik woonde op nummer 130, kan je na gaan hoe veel audio ze konden maken. Maar na een briefje met tijden en hoe goed ze der best had gedaan was het ermee afgelopen. Nog geen maand later gingen ze verhuizen.
quote:eerder kinderachtig...
Op maandag 10 maart 2003 22:05 schreef Athanasia het volgende:[..]
lachen
Was een keer in de feestweek... Ik meldde me na nog ff met vrienden het dorp in te zijn geweest thuis bij mn ouders. Doe de slaapkamer deur op zolder open en zie daar mn pa en ma nakend op bed liggen.
Ik ben vervolgens hard lachend en depressief aan de andere kant (want ze doen het nog) naar mn slaapkamer gehold... Komt ff later mn ma de kamer op. Met een of andere labiele opmerking. Het viel ook niet op dat ze ff gauw dr pyama achterste voren en binnenste buiten had aangetrokken.
Ben zelf ook wel eens betrapt door mijn schoonmoeder, das nog veel erger
quote:Oh
Op woensdag 12 maart 2003 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Ouders doen niet aan sex en meisjes poepen niet
quote:hahahahahahaa...........te erg !!
Op maandag 10 maart 2003 14:39 schreef Robkeuh het volgende:
ik sliep en werd wakker... vervolgens hoorde ik een vrij snel 'gedreun' daarop hoorde ik mijn moeder zeggen "Moet het zo?" op een lachende manier wel te verstaan. vervolgens stopte het en hoorde ik mijn vader zegge 't doet pijn... "Laat es zien? Ooh nee! 't is een beetje afgescheurd" "Het bloed!"![]()
OMFG, ik durfde niet meer te ademen nadat ik dat had gehoord... was nog vrij klein toen, maar wist wel wat er aan de hand was
![]()
... de sukkelaar.
Dat was ook erg moeilijk om ze te betrappen, want ze hadden geen sex(en ja dit weet ik zeker)....
Pas nu wij allen het huis uit zijn zijn mijn ouders met een eigen sexuele revolutie begonnen
Zo vraagt mijn vader me laatst, waar moet ik op letten als ik een vibrator wil kopen, want tja op mijn leeftijd gaat alles niet zo makkelijk meer, ik zeg ik meld je wel op het net aan bij de pabo, dan krijg je dat ding binnen en kan je zelf even kijken.
Waarop mijn vader zegt, kan ik die van jou niet lenen, ik zeg nee, ik heb er dingen in aangekruist, geeft niks zegt mijn vader
Toen heeft mijn moeder er maar een stokje voor gestoken, die kwam me gelukkig te hulp........
Mama schaamde zich natuurlijk hartstikke dood, maarja mijn vader is nu eenmaal een type dat niet echt een blad voor z'n mond neemt
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 08:37 schreef BrEeZaHChIcK het volgende:
Mijn moeder heeft m'n vader wel eens betrapt op seks met mij...
alleen de buurjongen een keer, pff dat grietje van'm: "oja, oja, ooja, oja, owja oja oja oja oja...etc"
*grinnik*
hebben mij ook nog nooit 'betrapt' (net of je stout bent.. betrappen)..
al neem ik aan dat ze het vast wel vaak hebben gehoord.. (had zo'n enorm piepend bed)
quote:Ach ik ben d'r mee opgegroeid
Op donderdag 13 maart 2003 21:03 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
vrijwillig of niet/ onder invloed?
Dat is toch gewoon niet leuk, en op latere leeftijd lijkt 't me helemaal niet cool. Bah bah, moet er niet aan denken
quote:Triest...
Op donderdag 13 maart 2003 21:27 schreef BrEeZaHcHiCky het volgende:[..]
Ach ik ben d'r mee opgegroeid
quote:Hoe stoer!
Op donderdag 13 maart 2003 20:51 schreef erodome het volgende:
Ik heb nog nooit mijn ouders betrapt bij het sex hebben..........Dat was ook erg moeilijk om ze te betrappen, want ze hadden geen sex(en ja dit weet ik zeker)....
Pas nu wij allen het huis uit zijn zijn mijn ouders met een eigen sexuele revolutie begonnen
Zo vraagt mijn vader me laatst, waar moet ik op letten als ik een vibrator wil kopen, want tja op mijn leeftijd gaat alles niet zo makkelijk meer, ik zeg ik meld je wel op het net aan bij de pabo, dan krijg je dat ding binnen en kan je zelf even kijken.
Waarop mijn vader zegt, kan ik die van jou niet lenen, ik zeg nee, ik heb er dingen in aangekruist, geeft niks zegt mijn vader [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Toen heeft mijn moeder er maar een stokje voor gestoken, die kwam me gelukkig te hulp........
Mama schaamde zich natuurlijk hartstikke dood, maarja mijn vader is nu eenmaal een type dat niet echt een blad voor z'n mond neemt
quote:klopt, en dat wil ik graag zo houden..
Op woensdag 12 maart 2003 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Ouders doen niet aan sex en meisjes poepen niet
mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder )
quote:Ongeveer precies het zelfde meegemaakt.
Op donderdag 13 maart 2003 21:37 schreef Migwi het volgende:
Ja, toen ik 6 of 7 was.
Ik zat met m'n tweeling broerke in bad en we werden nog altijd afgedroogd. We wilden er al een tijdje uit en ons mam had al geroepen van, ik kom zo (jaja, nu snap ik 'm).
Nah, ik werd ongeduldig en ging d'r dus halen, kijk zo in pa en ma's slaapkamer, liggen ze daar te krikken.
*schrik*
Snel terug in bad en nooit meer aan gedacht of 't erover gehad.Dat is toch gewoon niet leuk, en op latere leeftijd lijkt 't me helemaal niet cool. Bah bah, moet er niet aan denken
![]()
![]()
Alleen kwam mijn vader later naar mij toe: "Mogen wij dan ook niet een beetje stoeien ofzo?"
Ik heb toen alleen maar een beetje beduusd geknikt
quote:Same here
Op vrijdag 7 maart 2003 18:06 schreef BlackOrchid het volgende:
Hahaha, ik heb mijn ouders nog nooit betrapt. Tja zo moeilijk is dat ook niet hoor mijn ouders hebben een liefde en seksloos huwelijk.Maar als ik ze zou horen.. yukk geen idee waar ik de volgende dag naar zou moeten kijken als hun binnen kwamen..
Wel af en toe dat je ze 's avonds laat samen onder de douche hoort gaan, dan opeens als de douche uit is gegiegel, gevolgd door een paar snelle en lichte voetstappen de trap op (mijn stiefmoeder), niet veel later gevolgd door een paar zwaardere en langzamere voetstappen (mijn vader) die stoppen om het rolluik dicht te doen dat asl deur fungeerd.
quote:hahahahahahah!!! ik heb zwaar medelijden met je
Op donderdag 13 maart 2003 21:55 schreef Jory het volgende:
mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder)
Ze moeten het in ieder geval 2x gedaan hebben (heb nog een broertje)
Ik vraag me af of ze ons weleens gehoord hebben, maar daar zul je ze toch niet over horen
De bovenburen van mijn vriend trouwens vast wel...en de huisgenoot (dacht dat ie niet thuis was)
Maar erg leuk als je een dag later de bovenburen zwaar bezig hoort
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:27 schreef BrEeZaHcHiCky het volgende:[..]
Ach ik ben d'r mee opgegroeid
maar dat ik me moeder hoor zeggen
oh jah stop je hele hand erin
das de druppel hoor
quote:Het is geen relaas, het is 1 zinnetje! Als je het dan al serieus kunt nemen ben je wel erg naief ... mocht het echt waar zijn, dan vind ik het wel een erg onconstructieve manier om er aandacht voor te krijgen.
Op zaterdag 15 maart 2003 11:03 schreef Arjeno het volgende:[..]
Alhoewel dit forum meestal nogal 'luchtig' is, heeft jouw relaas mij nogal getroffen. Ik ga er van uit dat er nimmer sprake is geweest van enige vrijwilligheid van jouw kant en heb met jou te doen. Misschien gaat het mij helemaal niets aan, maar wat jouw vader doet is dus hartstikke fout en zeer grote kans dat life sucks voor jou. Als ik jou was zou ik zeker maken dat ik weg kwam bij hun. Overigens: toen jouw moeder jouw vader met jou bezig zag, heeft zij toen niets gedaan?
quote:Whahahahahaaha....A.u.B. ga door met dit topic ik lig hier dubbel
Op vrijdag 14 maart 2003 02:08 schreef sushi-nori het volgende:
Horen vaak zat ja, heel vervelend. Gelukkig nooit gezien.
Ondanks dat ze beiden niet kreunen is wel duidelijk te horen in welk stadium ze zitten.
Ik merk dan dat m'n vader er nogal lang over doet, maar dat wil ik helemaal niet merken en dat wil ik helemaal niet weten en ik vind het heel vervelend.
quote:Idd echt Meesterlijk
Op zondag 16 maart 2003 15:46 schreef MrFubu het volgende:[..]
Whahahahahaaha....A.u.B. ga door met dit topic ik lig hier dubbel
en nee ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik ze betrapt heb, goddank. Ik wil er niet eens aan denken!!
quote:Welkom op internet
Alhoewel dit forum meestal nogal 'luchtig' is, heeft jouw relaas mij nogal getroffen. Ik ga er van uit dat er nimmer sprake is geweest van enige vrijwilligheid van jouw kant en heb met jou te doen. Misschien gaat het mij helemaal niets aan, maar wat jouw vader doet is dus hartstikke fout en zeer grote kans dat life sucks voor jou. Als ik jou was zou ik zeker maken dat ik weg kwam bij hun. Overigens: toen jouw moeder jouw vader met jou bezig zag, heeft zij toen niets gedaan?
Het medium waar je zulke figuren gewoon moet negeren...
quote:-plaatje weg-
Op zondag 16 maart 2003 16:56 schreef daNpy het volgende:[..]
Welkom op internet
Het medium waar je zulke figuren gewoon moet negeren...
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 09-04-2003 14:42]
quote:heb je wel naar de nickname gekeken?
quote:Euurgh , mijn ouders gaan vaak samen in bad en dat duurt dan echt uren
Op vrijdag 14 maart 2003 09:13 schreef Spartacuz2 het volgende:
Wel af en toe dat je ze 's avonds laat samen onder de douche hoort gaan, dan opeens als de douche uit is gegiegel
quote:
maar dat ik me moeder hoor zeggenoh jah stop je hele hand erin
quote:Juist ja, ik heb ze (gelukkig???) nog nooit gehoord. Ik neem aan dat ze het nog wel doen ja... alleen wanneer? raar idee vind ik het, maar niet onwerkelijk. Als ik hun was zou ik ook denken 'waarom nie?' We zijn nog met zn vijven thuis en heb er nog nooit iets over gehoord, ook niet van mijn zusjes ofzo dat zei iets gezien/gehoord zouden hebben. En ben zelf nog nooit betrapt gelukkig, wie weet zal dat vast nog gebeuren...
Op vrijdag 14 maart 2003 23:33 schreef sindell het volgende:
Gelukkig nog nooit gehoordZe moeten het in ieder geval 2x gedaan hebben (heb nog een broertje)
Ik vraag me af of ze ons weleens gehoord hebben, maar daar zul je ze toch niet over horen
1 keer hoorde ik wat, dus ik liep naar de kamer en deed de deur open tja..hoe stom kun je dan zijn? Zie ik daar....details niet nodig. Dus ikke snel weglopen. Komt mijn MOEDER naar me kamer.
Ja wat was er...
OMG
Ik zo..ja ik hoorde wat
Zij: Wat?
Ik: ja jullie...
Zij: Oh
Ging ze weg...
TRAUMA
Ik heb de mijne nog noooooit gezien of gehoord toen ze aan het raggen waren.. THANK GOD..
Ik denk dat ik gewoon in lachen zou uitbarsten eigenlijk..
quote:mja me2
Op vrijdag 7 maart 2003 14:38 schreef sassa het volgende:
ooit, toen ik klein was, trauma's.
Drie jaar geleden waren we op vakantie in Frankrijk. Was nogal een klein en gehoorig huisje Op een gegeven moment zit ik, me zus, haar vriend en een vriend te monopolyen en horen we van boven het bed piepen en geroezemoes, was nogal overduidelijk wat ze aan het doen waren...... zus en ik keken elkaar ff aan onder het motto 'Dit willen wij niet horen......." en gewoon verder gespeeld
Heb mijn ouders 1 keer betrapt, ik denk dat ik een jaar of 6 geweest ben. Details zal ik jullie besparen, maar zoiets vergeet je je leven lang niet meer
Overigens hadden ze geen idee dat ik ze gezien had, ze waren te druk bezig met elkaar.
Maar om nou te spreken van trauma's....dat valt wel mee
quote:Same here
Op donderdag 13 maart 2003 21:55 schreef Jory het volgende:
ik wel horen en zien..
maar khad er geen problemen mee ofzow.. kwist toch wel dat zij dat ook nog doen..mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder
)
quote:De mijne ook. Soms irritant, maar soms vraagt ze me zelfs om raad of tips (what the fuck?! denk ik dan). Meestal is het gewoon een "hee hoe doe jij dat?" en "Heb jij dat ook wel eens gehad?" gesprek. En soms is het dom giechelen... Ranzige details hoef ik niet te weten.
Op donderdag 13 maart 2003 21:55 schreef Jory het volgende:mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder
)
Ontopic:
Ik heb ze blijkbaar eens betrapt in een vakantiehuisje toen ik 3 was. Weet er niks meer van. Ik bleek iets gezegd te hebben als "wat zijn jullie nou aan het doen?" en mijn moeder (de schat) antwoordde: "Ik ben pappa een pleister aan het opplakken."
LOL, heb ik allemaal gelukkig nooit hoeven meemaken, ik slaap gelukkig aan de andere kant van het huisquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef dafjedaf het volgende:
*zucht* ouders die sex hebben is bah. Ik sliep als kind standaard met watjes in mn oren, maar dat hielp niet echt. Toen ik ouder werd ben ik er meerdere keren echt heel boos over geworden, de nacht voor mn wiskunde examen (wat om 0900 was) gingen ze tot half 4 door, constant gegiechel en gezoem van weet ik wat voor vibrators en toestanden... Toen heb ik na drie keer aankloppen, schreeuwen en op hun mobiel bellen de deur ingetrapt en een enorme rel gestart. Zo.![]()
Persoonlijk vind ik speelgoed vinden erger dan ze op heterdaad betrappen.... YAK!!!![]()
Ik denk dat ik daar trauwmatise ervaringen aan zou overhouden. Raak je daardoor niet beschadig!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef dafjedaf het volgende:
*zucht* ouders die sex hebben is bah. Ik sliep als kind standaard met watjes in mn oren, maar dat hielp niet echt. Toen ik ouder werd ben ik er meerdere keren echt heel boos over geworden, de nacht voor mn wiskunde examen (wat om 0900 was) gingen ze tot half 4 door, constant gegiechel en gezoem van weet ik wat voor vibrators en toestanden... Toen heb ik na drie keer aankloppen, schreeuwen en op hun mobiel bellen de deur ingetrapt en een enorme rel gestart. Zo.![]()
Persoonlijk vind ik speelgoed vinden erger dan ze op heterdaad betrappen.... YAK!!!![]()
Ik heb het wel op DVDquote:Op maandag 5 april 2004 15:00 schreef Fool het volgende:
* Mental picture...
Aaargh!
Gelukkig nog nooit gezien... wil ik graag zo houden!
Het kan nog erger: je eigen schoonouders betrappen, dat beeld wil je al helemaal niet zien.quote:Op donderdag 13 maart 2003 18:35 schreef Mysterygirl het volgende:
Ben zelf ook wel eens betrapt door mijn schoonmoeder, das nog veel erger
MIJN GOD. wat erg.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef Ivatje het volgende:
Ik vraag vaak mijn moeder of ze "het" nog steeds doen en zij zegt altijd "Natuurlijk"![]()
![]()
Ik heb ook een keertje gevraagd of ze ooit anaale sex hebben gedaan en mijn moeder zei "ja"![]()
Mijn moeder is open van dat betreff en ik ben nieuwskeurig en ik vraag altijd te veel...![]()
Toen ik iets kleiner was heb ik een keertje een grote witte vibratorin de kast gevonden. Toen wist ik niet dat dat een vibrator was.
Ik vroeg mijn moeder wat dat was en zij zei dat voor massage is
![]()
Toen vond ik dat leuk en heb de hele dag mijn armen en benen gemasseerd, maar mijn vader en moeder wilde niet zeggen dat ik ermee moest ophouden...
![]()
Je bedoelt je zus? Of ging 'ie vreemd?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:21 schreef deek het volgende:
Ik heb wel eens mijn toenmalige zwager, horen krikken met zijn vriendin, ik hoorde nogal een kletsend geluid, alsof z'n zak tegen de kont van zijn vriendin kletste.
En een keer op mijn werk hoorde ik buiten dat er 2 aan het neuken waren tegen de deur omhoog, waar ik dus achter stond.
Overduidelijk dat jij nog nooit een vriendin hebt gehad,quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt je zus? Of ging 'ie vreemd?
Of vind je de gedachte echt zo erg dat je het hebt over zijn vriendin om een beetje afstand te nemen van het idee dat iemand je zus ligt te palen?![]()
Sarcasme ben je niet bekend mee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef deek het volgende:
[..]
Overduidelijk dat jij nog nooit een vriendin hebt gehad,
Zou dat wel het geval zijn dan zou je weten dat de broer van jou vriendin, in feite als zwager bestempeld mag worden, indien je getrouwd zou zijn wettelijk, maar ik gebruikte even deze term voor de duidelijkheid, om het geheel te visualiseren. Deze "zwager" lag dus weer met zijn vriendin te palen.
Je moet ook alles uitleggen hier....
Dit was overduidelijk geen geval van sarcasme,quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sarcasme ben je niet bekend mee?
Je moet ook alles uitleggen hier![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef deek het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk geen geval van sarcasme,
Nee hier lul jij je eigen niet uit, door te zeggen dat het sarcastisch bedoeld was.
Je ziet nu pas je eigen domme reactie in.
Wees een kerel en zeg dat je dom bent.![]()
Ik ben geen neeger, ik ben een jagerquote:
hehe HFquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:31 schreef deek het volgende:
[..]
Ik ben geen neeger, ik ben een jager![]()
Hehequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef LoggedIn het volgende:![]()
toen ik 10 was ofzow.. met moederdag een keer, of mn moeders verjaardag, een van de twee.. iig kwam ik dus boven om dat te vieren, en ik moest maar even koffie gaan maken voor ze enzow.. dus ik kom terug met die kopjes, ligt mn vader daar helemaal los te gaan op mn moederik heb de kopjes koffie maar op hun nachtkastje gezet (ze schrokken zich de pleuris -> hadden me niet aan horen komen)
de rest van de ochtend verliep wel een beetje geforceerd
"schat" als je mijn "kleine meid"was geweest had je een gigantisch pak slaag gehad en dat was volledig op z'n plaats geweest.quote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
Sterker nog, een andere keer had ik visite (beneden) en wilden ze ook maar niet ophouden, na twee keer waarschuwen deur ingetrapt en er een emmer water over heen gegooid.
MN visite is nooit meer teruggeweest en ik heb een week straf gehad.
SM met dochter ook nogquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:44 schreef exup het volgende:
[..]
"schat" als je mijn "kleine meid"was geweest had je een gigantisch pak slaag gehad en dat was volledig op z'n plaats geweest.![]()
Exup
quote:[b]Op donderdag 29 september 2005 12:58
Toen ik iets kleiner was heb ik een keertje een grote witte vibratorin de kast gevonden. Toen wist ik niet dat dat een vibrator was.
Ik vroeg mijn moeder wat dat was en zij zei dat dat voor massage is
![]()
Toen vond ik dat leuk en heb de hele dag door het huis mijn armen en benen gemasseerd, maar mijn vader en moeder wilde niet zeggen dat ik ermee moest ophouden...
![]()
Tsss, de vibrator van je dochter lenen... En wat kruis je er eigenlijk op aan? Dieptemarkering?quote:Op donderdag 13 maart 2003 20:51 schreef erodome het volgende:
Waarop mijn vader zegt, kan ik die van jou niet lenen, ik zeg nee, ik heb er dingen in aangekruist, geeft niks zegt mijn vader
Dat valt niet onder betrappen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Skaai het volgende:
Ik heb ze nog nooit betrapt, maar ik weet wel dat ik ooit vroeger als kleine Skaai luid stampend de trap op kwam rennen, hun slaapkamerdeur open gooide, ze bezig zag en riep van 'Wat zijn jullie aan het doeeeeen??'
Ik lag naast ze op het matras.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:10 schreef Moja het volgende:
[..]
Als je er wakker van wordt maken ze wel heel veel herrie
of je slaapt gewoon erg licht![]()
DUDE, ik deed het al niet meer toen de baby er was, op onze kamer sliep in een wieg en niet eens iets kon zien omdat ik bang was dat ze er een trauma van zouden krijgen, maar als je zou oud men als ik denk dat jij geweest moet zijn ?!? omfgquote:
Da's waarschijnlijk omdat in ze landen waar ze met twaalf in een hut wonen wel wat anders hebben om zich druk over te maken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een baby een trauma omdat zijn ouders ernaast liggen te krikken? Get real. In landen waar mensen met twaalf in een hut wonen, gebeurt dat ook gewoon allemaal hoor. Denk niet dat die kindertjes getraumatiseerd zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef Moja het volgende:
Ik was een jaar of 9 samen met een vriendinnetje buiten bij ons huis aan het spelen, op een gegeven moment keken ik of die vriendin door het slaapkamerraam en zagen we dus mn vader die zich uitleefde op mn stiefmoederop een gegeven moment kijkt mn vader opzij en ziet twee lachende gezichtjes tegen het raam geplakt ->
![]()
![]()
mn stiefmoeder heeft er geloof ik meer een trauma aan over gehouden dan ik![]()
Mijn ouders toch nog wel 7 keer!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef flipsen het volgende:
Mijn ouders hebben het gelukkig maar 2x gedaan...
Viezerikenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Mijn ouders toch nog wel 7 keer!Maar ik was gelukkig wel de laatste!
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef Preapus het volgende:
Ik ben zelf een "ouder" en heb wel eens gehoord dat m'n dochter "genomen" werd.
Dát is pas erg, zeker als je hoort aan de geluiden dat die vent er nix van bakte![]()
Whehehe, we geven het topic een andere wendingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef Preapus het volgende:
Dát is pas erg, zeker als je hoort aan de geluiden dat die vent er nix van bakte![]()
Nee, ik heb geen snorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Whehehe, we geven het topic een andere wending![]()
Kom jij hier ook toevallig net binnen of niet?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef Preapus het volgende:
Oh, wat is dit een schot voor open doel....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:56 schreef Preapus het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen snor![]()
Maar ze heeft hem de bons gegeven, ze was het met me eens![]()
whehequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef Preapus het volgende:
Ritmisch het getik van haar hoofd tegen de kastdeur aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef googoodoll het volgende:
[..]
whehe
wat voor geluiden waren dat dan? heel erg onritmisch gebonk van het bed tegen de muur? je dochter die riep: "au au! niet doen!"?
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ritmisch het getik van haar hoofd tegen de kastdeur aan
Alsof je er nog iets over te zeggen hebt na hun 18de.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef Bas028 het volgende:
[..]
Oh, wat is dit een schot voor open doel....![]()
Maare, mijn kinderen mogen het gewoon niet doen voor ze 21 zijn en netjes, net als hun ouders....
![]()
OMFGquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Whehehe, we geven het topic een andere wending![]()
Kom jij hier ook toevallig net binnen of niet?
[afbeelding]
dat je zelfs daar nog op kunt komen dat is ergquote:Op vrijdag 7 maart 2003 15:19 schreef Poepgeert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |