Ff 2 tha point & naar die 1x dan... ik sliep en werd wakker... vervolgens hoorde ik een vrij snel 'gedreun' daarop hoorde ik mijn moeder zeggen "Moet het zo?" op een lachende manier wel te verstaan. vervolgens stopte het en hoorde ik mijn vader zegge 't doet pijn... "Laat es zien? Ooh nee! 't is een beetje afgescheurd" "Het bloed!"
OMFG, ik durfde niet meer te ademen nadat ik dat had gehoord... was nog vrij klein toen, maar wist wel wat er aan de hand was
... de sukkelaar.
quote:OMG!
Op maandag 10 maart 2003 14:39 schreef Robkeuh het volgende:
"Laat es zien? Ooh nee! 't is een beetje afgescheurd" "Het bloed!"
ril
Is nie leuk
volgende morgen ----> pa komt, eej kom es kijken, is ie door t bed gezakt
jaaaaaaaaaaaaaaaja
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:59 schreef brillie het volgende:
Ja, de laatste nacht dat ik thuis sliep. Daar na mocht ik genieten van de buren in de flat op nummer 120. Ik woonde op nummer 130, kan je na gaan hoe veel audio ze konden maken. Maar na een briefje met tijden en hoe goed ze der best had gedaan was het ermee afgelopen. Nog geen maand later gingen ze verhuizen.
quote:eerder kinderachtig...
Op maandag 10 maart 2003 22:05 schreef Athanasia het volgende:[..]
lachen
Was een keer in de feestweek... Ik meldde me na nog ff met vrienden het dorp in te zijn geweest thuis bij mn ouders. Doe de slaapkamer deur op zolder open en zie daar mn pa en ma nakend op bed liggen.
Ik ben vervolgens hard lachend en depressief aan de andere kant (want ze doen het nog) naar mn slaapkamer gehold... Komt ff later mn ma de kamer op. Met een of andere labiele opmerking. Het viel ook niet op dat ze ff gauw dr pyama achterste voren en binnenste buiten had aangetrokken.
Ben zelf ook wel eens betrapt door mijn schoonmoeder, das nog veel erger
quote:Oh
Op woensdag 12 maart 2003 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Ouders doen niet aan sex en meisjes poepen niet
quote:hahahahahahaa...........te erg !!
Op maandag 10 maart 2003 14:39 schreef Robkeuh het volgende:
ik sliep en werd wakker... vervolgens hoorde ik een vrij snel 'gedreun' daarop hoorde ik mijn moeder zeggen "Moet het zo?" op een lachende manier wel te verstaan. vervolgens stopte het en hoorde ik mijn vader zegge 't doet pijn... "Laat es zien? Ooh nee! 't is een beetje afgescheurd" "Het bloed!"![]()
OMFG, ik durfde niet meer te ademen nadat ik dat had gehoord... was nog vrij klein toen, maar wist wel wat er aan de hand was
![]()
... de sukkelaar.
Dat was ook erg moeilijk om ze te betrappen, want ze hadden geen sex(en ja dit weet ik zeker)....
Pas nu wij allen het huis uit zijn zijn mijn ouders met een eigen sexuele revolutie begonnen
Zo vraagt mijn vader me laatst, waar moet ik op letten als ik een vibrator wil kopen, want tja op mijn leeftijd gaat alles niet zo makkelijk meer, ik zeg ik meld je wel op het net aan bij de pabo, dan krijg je dat ding binnen en kan je zelf even kijken.
Waarop mijn vader zegt, kan ik die van jou niet lenen, ik zeg nee, ik heb er dingen in aangekruist, geeft niks zegt mijn vader
Toen heeft mijn moeder er maar een stokje voor gestoken, die kwam me gelukkig te hulp........
Mama schaamde zich natuurlijk hartstikke dood, maarja mijn vader is nu eenmaal een type dat niet echt een blad voor z'n mond neemt
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 08:37 schreef BrEeZaHChIcK het volgende:
Mijn moeder heeft m'n vader wel eens betrapt op seks met mij...
alleen de buurjongen een keer, pff dat grietje van'm: "oja, oja, ooja, oja, owja oja oja oja oja...etc"
*grinnik*
hebben mij ook nog nooit 'betrapt' (net of je stout bent.. betrappen)..
al neem ik aan dat ze het vast wel vaak hebben gehoord.. (had zo'n enorm piepend bed)
quote:Ach ik ben d'r mee opgegroeid
Op donderdag 13 maart 2003 21:03 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
vrijwillig of niet/ onder invloed?
Dat is toch gewoon niet leuk, en op latere leeftijd lijkt 't me helemaal niet cool. Bah bah, moet er niet aan denken
quote:Triest...
Op donderdag 13 maart 2003 21:27 schreef BrEeZaHcHiCky het volgende:[..]
Ach ik ben d'r mee opgegroeid
quote:Hoe stoer!
Op donderdag 13 maart 2003 20:51 schreef erodome het volgende:
Ik heb nog nooit mijn ouders betrapt bij het sex hebben..........Dat was ook erg moeilijk om ze te betrappen, want ze hadden geen sex(en ja dit weet ik zeker)....
Pas nu wij allen het huis uit zijn zijn mijn ouders met een eigen sexuele revolutie begonnen
Zo vraagt mijn vader me laatst, waar moet ik op letten als ik een vibrator wil kopen, want tja op mijn leeftijd gaat alles niet zo makkelijk meer, ik zeg ik meld je wel op het net aan bij de pabo, dan krijg je dat ding binnen en kan je zelf even kijken.
Waarop mijn vader zegt, kan ik die van jou niet lenen, ik zeg nee, ik heb er dingen in aangekruist, geeft niks zegt mijn vader [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Toen heeft mijn moeder er maar een stokje voor gestoken, die kwam me gelukkig te hulp........
Mama schaamde zich natuurlijk hartstikke dood, maarja mijn vader is nu eenmaal een type dat niet echt een blad voor z'n mond neemt
quote:klopt, en dat wil ik graag zo houden..
Op woensdag 12 maart 2003 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Ouders doen niet aan sex en meisjes poepen niet
mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder )
quote:Ongeveer precies het zelfde meegemaakt.
Op donderdag 13 maart 2003 21:37 schreef Migwi het volgende:
Ja, toen ik 6 of 7 was.
Ik zat met m'n tweeling broerke in bad en we werden nog altijd afgedroogd. We wilden er al een tijdje uit en ons mam had al geroepen van, ik kom zo (jaja, nu snap ik 'm).
Nah, ik werd ongeduldig en ging d'r dus halen, kijk zo in pa en ma's slaapkamer, liggen ze daar te krikken.
*schrik*
Snel terug in bad en nooit meer aan gedacht of 't erover gehad.Dat is toch gewoon niet leuk, en op latere leeftijd lijkt 't me helemaal niet cool. Bah bah, moet er niet aan denken
![]()
![]()
Alleen kwam mijn vader later naar mij toe: "Mogen wij dan ook niet een beetje stoeien ofzo?"
Ik heb toen alleen maar een beetje beduusd geknikt
quote:Same here
Op vrijdag 7 maart 2003 18:06 schreef BlackOrchid het volgende:
Hahaha, ik heb mijn ouders nog nooit betrapt. Tja zo moeilijk is dat ook niet hoor mijn ouders hebben een liefde en seksloos huwelijk.Maar als ik ze zou horen.. yukk geen idee waar ik de volgende dag naar zou moeten kijken als hun binnen kwamen..
Wel af en toe dat je ze 's avonds laat samen onder de douche hoort gaan, dan opeens als de douche uit is gegiegel, gevolgd door een paar snelle en lichte voetstappen de trap op (mijn stiefmoeder), niet veel later gevolgd door een paar zwaardere en langzamere voetstappen (mijn vader) die stoppen om het rolluik dicht te doen dat asl deur fungeerd.
quote:hahahahahahah!!! ik heb zwaar medelijden met je
Op donderdag 13 maart 2003 21:55 schreef Jory het volgende:
mijn moeder bespreekt et ook altijd met mij (das dan wel minder)
Ze moeten het in ieder geval 2x gedaan hebben (heb nog een broertje)
Ik vraag me af of ze ons weleens gehoord hebben, maar daar zul je ze toch niet over horen
De bovenburen van mijn vriend trouwens vast wel...en de huisgenoot (dacht dat ie niet thuis was)
Maar erg leuk als je een dag later de bovenburen zwaar bezig hoort
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:27 schreef BrEeZaHcHiCky het volgende:[..]
Ach ik ben d'r mee opgegroeid
maar dat ik me moeder hoor zeggen
oh jah stop je hele hand erin
das de druppel hoor
quote:Het is geen relaas, het is 1 zinnetje! Als je het dan al serieus kunt nemen ben je wel erg naief ... mocht het echt waar zijn, dan vind ik het wel een erg onconstructieve manier om er aandacht voor te krijgen.
Op zaterdag 15 maart 2003 11:03 schreef Arjeno het volgende:[..]
Alhoewel dit forum meestal nogal 'luchtig' is, heeft jouw relaas mij nogal getroffen. Ik ga er van uit dat er nimmer sprake is geweest van enige vrijwilligheid van jouw kant en heb met jou te doen. Misschien gaat het mij helemaal niets aan, maar wat jouw vader doet is dus hartstikke fout en zeer grote kans dat life sucks voor jou. Als ik jou was zou ik zeker maken dat ik weg kwam bij hun. Overigens: toen jouw moeder jouw vader met jou bezig zag, heeft zij toen niets gedaan?
quote:Whahahahahaaha....A.u.B. ga door met dit topic ik lig hier dubbel
Op vrijdag 14 maart 2003 02:08 schreef sushi-nori het volgende:
Horen vaak zat ja, heel vervelend. Gelukkig nooit gezien.
Ondanks dat ze beiden niet kreunen is wel duidelijk te horen in welk stadium ze zitten.
Ik merk dan dat m'n vader er nogal lang over doet, maar dat wil ik helemaal niet merken en dat wil ik helemaal niet weten en ik vind het heel vervelend.
quote:Idd echt Meesterlijk
Op zondag 16 maart 2003 15:46 schreef MrFubu het volgende:[..]
Whahahahahaaha....A.u.B. ga door met dit topic ik lig hier dubbel
en nee ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik ze betrapt heb, goddank. Ik wil er niet eens aan denken!!
quote:Welkom op internet
Alhoewel dit forum meestal nogal 'luchtig' is, heeft jouw relaas mij nogal getroffen. Ik ga er van uit dat er nimmer sprake is geweest van enige vrijwilligheid van jouw kant en heb met jou te doen. Misschien gaat het mij helemaal niets aan, maar wat jouw vader doet is dus hartstikke fout en zeer grote kans dat life sucks voor jou. Als ik jou was zou ik zeker maken dat ik weg kwam bij hun. Overigens: toen jouw moeder jouw vader met jou bezig zag, heeft zij toen niets gedaan?
Het medium waar je zulke figuren gewoon moet negeren...
quote:-plaatje weg-
Op zondag 16 maart 2003 16:56 schreef daNpy het volgende:[..]
Welkom op internet
Het medium waar je zulke figuren gewoon moet negeren...
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 09-04-2003 14:42]
quote:heb je wel naar de nickname gekeken?
quote:Euurgh , mijn ouders gaan vaak samen in bad en dat duurt dan echt uren
Op vrijdag 14 maart 2003 09:13 schreef Spartacuz2 het volgende:
Wel af en toe dat je ze 's avonds laat samen onder de douche hoort gaan, dan opeens als de douche uit is gegiegel
quote:
maar dat ik me moeder hoor zeggenoh jah stop je hele hand erin
quote:Juist ja, ik heb ze (gelukkig???) nog nooit gehoord. Ik neem aan dat ze het nog wel doen ja... alleen wanneer? raar idee vind ik het, maar niet onwerkelijk. Als ik hun was zou ik ook denken 'waarom nie?' We zijn nog met zn vijven thuis en heb er nog nooit iets over gehoord, ook niet van mijn zusjes ofzo dat zei iets gezien/gehoord zouden hebben. En ben zelf nog nooit betrapt gelukkig, wie weet zal dat vast nog gebeuren...
Op vrijdag 14 maart 2003 23:33 schreef sindell het volgende:
Gelukkig nog nooit gehoordZe moeten het in ieder geval 2x gedaan hebben (heb nog een broertje)
Ik vraag me af of ze ons weleens gehoord hebben, maar daar zul je ze toch niet over horen
1 keer hoorde ik wat, dus ik liep naar de kamer en deed de deur open tja..hoe stom kun je dan zijn? Zie ik daar....details niet nodig. Dus ikke snel weglopen. Komt mijn MOEDER naar me kamer.
Ja wat was er...
OMG
Ik zo..ja ik hoorde wat
Zij: Wat?
Ik: ja jullie...
Zij: Oh
Ging ze weg...
TRAUMA
Ik heb de mijne nog noooooit gezien of gehoord toen ze aan het raggen waren.. THANK GOD..
Ik denk dat ik gewoon in lachen zou uitbarsten eigenlijk..
quote:mja me2
Op vrijdag 7 maart 2003 14:38 schreef sassa het volgende:
ooit, toen ik klein was, trauma's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |