Wie heeft zijn ouders weleens zien sexen? Of hoor je ze weleens als ze bezig zijn?
Ik heb mijn ouders 1 keer betrapt... Dat was denk ik toen ik 17 was ofzo. Ik kwam mn bed uit om naar het toilet te gaan, en deed de huiskamer deur open om dat even te melden (?)
LIGT DAAR MIJN VADER NAAKT OP MIJN MOEDER !!!!
*stabs self*
Mijn moeder riep in paniek tegen me 'HEE JOH!!' en ik bleef echt verstijfd staan. Ik heb ze de volgende dag ook ontweken, wist niet waar ik moest kijken.
begrijp me niet verkeerd, ben blij dat ze het nog steeds met liefde doen, maar om dat te zien... *ril*
quote:+N
Op vrijdag 7 maart 2003 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Aaargh metal picture...
quote:BAH!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:34 schreef Scandalous het volgende:
en ik bleef echt verstijfd staan
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:37 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
BAH!
quote:Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:38 schreef Scandalous het volgende:[..]
Scandalous= female, dan mag het
quote:WAT??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Dit doet net zo'n pijn als het moment waarop ze mij mee deelden dat Sinterklaas een pedofiele bejaarde is, waardoor ik geen contact meer met hem mocht hebben.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:40 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Surprise!!!! ouders zijn mensen!!!Get over it!!
![]()
Bijna iedere Zaterdag nacht..
Maar ik ben ook wel weer blij dat ze het nog doen hoor, is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden ed. of compleet negeren..
quote:Kan toch ook gezellig zijn.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:43 schreef dikkebanaan het volgende:
is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden
quote:Vind ik ook.... Ik wil er alleen geen getuige van zijn
Op vrijdag 7 maart 2003 14:43 schreef dikkebanaan het volgende:Maar ik ben ook wel weer blij dat ze het nog doen hoor, is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden ed. of compleet negeren..
Ik moet er niet aan denken om dat te zien, toch raar eigenlijk want zo ben je zelf ook ontstaan
Maar mn moeder en (inmiddels ex-) stiefvader hadden vroeger hun slaapkamer naast de mijne, nou dat was een feest! Kon door de muur heen in details meegenieten...
pff, wordt je niet happy van als je die man al niet mag
quote:Dat je daar opgewonden van raakt... ik zou juist helemaal slap worden tot ik het geestelijk vwerkt had!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:34 schreef Scandalous het volgende:
...bleef echt verstijfd staan...
Ik zou ook me het leplazarus schrikken als ze mij betrapten
quote:Ice Age, hoe GOED!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:57 schreef Dopekoe het volgende:
Nog nooit gehoord gelukkig.....
Ze hebben mij ook nog nooit gehoord....Ik zou ook me het leplazarus schrikken als ze mij betrapten
quote:De slaapkamer van m'n ouders is hier toch een heel stuk verder weg dus ik hoor er gelukkig niet echt veel van
Op vrijdag 7 maart 2003 14:46 schreef Scandalous het volgende:[..]
Vind ik ook.... Ik wil er alleen geen getuige van zijn
Ik hoor ook weleens wat , dan zet ik mn discman aan
Behalve wanneer ik in de douche moet wezen.. (die precies naast de betreffende kamer staat)
Ach, m'n ouders zullen iig nooit over mij en een eventuele vriendin kunnen gaan klagen dat er teveel herrie wordt gemaakt......
Ik ben zelf meerdere malen betrapt, ook wel eens door m'n ouders of door vrienden, zelfs door totale onbekenden, en andersom geld precies hetzelfde...
newsflash: er zijn dus ook anderen die sex hebben en kunnen vergeten een dik slot op de deur te hangen, big deal...
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:52 schreef MetalMessiah het volgende:Dat je daar opgewonden van raakt... ik zou juist helemaal slap worden tot ik het geestelijk vwerkt had!
Mijn kamer is naast die van mijn ouders en voor zover ik me kan herinneren nog nooit iets gemerkt. Mag hopen dat ze het nog steeds doen maar daar blijft het bij...
DAS PAS ERG!
quote:giechel...hihi..muwhaha...ucheuche... stik stik....
Moet je je voorstellen dat je de kamer van je ouders binnenloopt en dan tref je je vader vastgebonden aan op het bed met zo'n masker op met een bal in de bek, je moeder met een zweep in de hand, de striemen staan bij je pa op de rug, en je moeder heeft een voorbindlul aan waarmee ze je vader anaal penetreert.
DAS PAS ERG!
mag hopen dat jij dit toch niet echt meegemaakt hebt?
quote:Helaas spreek ik niet uit ervaring
Op vrijdag 7 maart 2003 15:24 schreef AngelMouse het volgende:[..]
giechel...hihi..muwhaha...ucheuche... stik stik....
* AngelMouse blijft doodmag toch niet hopen dat jij dit echt meegemaakt hebt?
sjeeeeee....
heb je al professionele hulp gezocht?
dit is echt psychische kindermishandeling
*edit: sorry zag t woordje 'niet" over het hoofd
* AngelMouse barst weer in lachen uit
quote:Er staat toch spreek ik niet uit ervaring.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:28 schreef AngelMouse het volgende:
* AngelMouse stopt abrupt met lachensjeeeeee....
heb je al professionele hulp gezocht?
dit is echt psychische kindermishandeling
edit- zag jou edit over het hoofd. Het woordje "helaas" bracht je in verwarring he
[Dit bericht is gewijzigd door Poepgeert op 07-03-2003 15:30]
Ik was een keer bij m'n ouders (ben al het huis uit), zit ik ff achter de computer te internetten, blijkt m'n moeder allemaal van die erotische sites te bezoeken, kamasutra enzo gats ik moet er niet aan denken om ze bezig te zien
Oeps.
Heb toen maar met veel lawaai net gedaan alsof ik wakker werd, "Huh? Wa? O nee he moet ik al WEER plassen..." mopperend de caravan uit gelopen.
Toen ik terug kwam niets meer gehoord gelukkig.
Maar als ik ze zou horen.. yukk geen idee waar ik de volgende dag naar zou moeten kijken als hun binnen kwamen..
En ik was een tijdje geleden bij mn vriendin .. en toen moest ze naar de wc, en toen waren d'r ouders bezig , en toen ze terug kwam van wc lagen ze heel schijnheilig naast elkaar
(ja, deur stond op een kier
)
Diezelfde middag heeft d'r pa ons betrapt volgens mij een soort van pay-back actie
quote:nooit gedaan ook zeker...
Op vrijdag 7 maart 2003 20:45 schreef Fliepke het volgende:
mijn ouders neuken niet PUNT.hoop ik
![]()
mijn ouders betrapt toen ik 6 was ofzo.. had wel zoiets van QUE?
maar ach.. 't zijn ook mensen ik gun het ze van harte, ben blij dat ze nog zoveel van elkaar houden....
quote:ik ben geadopteerd
Op vrijdag 7 maart 2003 20:53 schreef Faithy het volgende:[..]
nooit gedaan ook zeker...
![]()
mijn ouders betrapt toen ik 6 was ofzo.. had wel zoiets van QUE?
maar ach.. 't zijn ook mensen
ik gun het ze van harte, ben blij dat ze nog zoveel van elkaar houden....
quote:Vraag dat maar aan je moeder
ik ben geadopteerd
hoe komt anders een blonde jongen bij indiase ouders terecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |