Ik vond het eigenlijk wel een apart verschijnsel; zo'n 3 jaar geleden was er een echte gabber-rage maar opeens van de ene op de andere dag was deze van de aardbodem verdwenen.
Persoonlijk ben ik hier heel blij mee; hardcore,gabber etc. is absoluut niet de muziek waar ik van houd.
Zelf geef ik meer de voorkeur aan wat alternatievere muziek(en rock) en af en toe wat rustige trance.
Maar nee, die muziek hoeft voor mij echt niet!!!!!
Er waren mensen van uit het hele land en ook veel duitsers dus ik kan niet echt zeggen dat het dood is.
Nu zijn eigenlijk alleen de mensen nog over die het echt om de muziek gaat en dan is kleding/uiterlijk niet belangrijk.
Ja ok, er zijn wel nog mensen met kale koppen/trainingspakken maar minder als vroeger.
daar kan je zien "wat voor soort mensen" daar waren
maar om ff serieus te zijn, er is ongeveer om de twee maanden 1tje. Zaterdagen zijn gewoon avonden voor iedereen, dus in elke zaal andere muziek (top40/dance, trance/techno, r&b en oudere muziek uit 80's en eerder).
En op vrijdagen zijn er speciale optredens, deze maand zijn La Luna, McKenzie en zo'n soort optredens daar geweest.
Maar hardcore blijft ook nog regelmatig komen, ik denk dat de volgende keer in februari is.
is de hardcore-stijl nog steeds dezelfde als 3 jaar geleden( a la DarkRaver, BuzzFuzz, Gizmo etc.) of is het meer de hard-techno kant opgegaan?
En er zijn nu nieuwe newstyles, de hardcore stijl is dus inderdaad wat veranderd.
quote:Weet waar je over praat of hou gewoon je mondje dicht.
Op 28 december 2000 20:54 schreef WouterB het volgende:
Noem je dat muziek dan? 280 bpm met wat geschreeuw erdoor. Nee, ik heb het een tijd aan moeten horen en ben nu zowaar blij dat mijn broertje alleen nog maar hiphop draait. Kejje nagaan.
quote:wat is er mis met hip/hop?
Op 28 december 2000 20:54 schreef WouterB het volgende:
Noem je dat muziek dan? 280 bpm met wat geschreeuw erdoor. Nee, ik heb het een tijd aan moeten horen en ben nu zowaar blij dat mijn broertje alleen nog maar hiphop draait. Kejje nagaan.
quote:Ik heb het een hele lange tijd moeten aanhoren, dus ik weet heus wel waar het over gaat. Het is leuk om de buren mee te pesten maar al te veel creatieve processen gaan er niet aan vooraf. Als het al geen gejatte kreten zijn is het nogal vaak iets in de trant van "I wanna fuck you in the ass".
Op 28 december 2000 22:38 schreef Jer het volgende:
Weet waar je over praat of hou gewoon je mondje dicht.eikel!
quote:Wat mij betreft een heleboel maar daar zijn al genoeg topics over geweest.
Op 28 december 2000 22:40 schreef Beezz het volgende:
wat is er mis met hip/hop?
quote:Juist Wouter!
Op 28 december 2000 22:49 schreef WouterB het volgende:
Ik heb het een hele lange tijd moeten aanhoren, dus ik weet heus wel waar het over gaat. Het is leuk om de buren mee te pesten maar al te veel creatieve processen gaan er niet aan vooraf. Als het al geen gejatte kreten zijn is het nogal vaak iets in de trant van "I wanna fuck you in the ass".
Want, Jer & de rest van de hardcore-gang.. geef nu toe; muzikaal zit het allemaal niet zo goed in elkaar ,die muziek.
En de "lyrics" zijn nou ook niet wat je noemt : diepzinnig.
Het is naar mijn mening allemaal iets te simpeltjes en van die 1000 BPM flip je ook in no-time(op de negatieve manier).
sorry k'ga offtopic, ff mijn mening op het gabber gebeuren, je kan het toch geen muziek noemen, staks komt "gabbertje" terug of "gabber piet"... dat is toch 2x niks..!!
quote:hier in huis was het een paar jaar geleden erg in,
Op 28 december 2000 15:44 schreef thurminator het volgende:
In het dorp waar ik woon (Vessem, vlak bij Eindhoven) is hardcore nog steeds een erg populaire muzieksoort, maar nou vraag ik me af hoe dat zit met de rest van Nederland en vooral de FOK!kers.
nu echt niks meer, maar toen vond ik het wel mooi.
en die kale gabber, weet je wel, die is er ook mee opgehouden, omdat de jeugd steeds jonger werd die naar die gabberpatry's ging, 12 tot14 jaar en aan de pillen, dat was niet zijn bedoeling
Menthal Theo bedoel ik.
woont in belgie
kicke manneke.
quote:heb je de hele topic wel gelezen?
Op 28 december 2000 23:02 schreef Beezz het volgende:
nieuwe maken?
"wat is er mis met hip/hop"sorry k'ga offtopic, ff mijn mening op het gabber gebeuren, je kan het toch geen muziek noemen, staks komt "gabbertje" terug of "gabber piet"... dat is toch 2x niks..!!
Bestaat de Thunderdome cd-reeks nog steeds en bij welk deel zitten ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |