abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 17:25:13 #51
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8890582
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:13 schreef Markster het volgende:
1 ding is natuurlijk cker:

geen zwarten, geen marrokanen etc, geen joden ehmm, geen zigeuners etc etc

Zwaar dom gelul. Weet je zelf ook wel.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:58:07 #52
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8893992
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:09 schreef yvonne het volgende:
Stel, WWII was helemaal anders verlopen, hoe zou Europa er dan uitgezien hebben??

jaja, zal best wel een topic over geweest zijn, tis voor mn kind jah, eindstuk opgave

Ik probeer het:

Stel de aanslag op Hitler was gelukt in november 1939.
Dan ging de WO-2 niet door. Polen werd weer vrij, Stalin werd afgezet en Mussolini ging in 1950 met pensioen.

Men besluit tot 1 Europa en men voerde de Euro in in 1975.

Al met al weinig verschil denk ik.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:59:41 #53
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8894022
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:58 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ik probeer het:

Stel de aanslag op Hitler was gelukt in november 1939.

Die vind ik leuk.. Vertel, welke aanslag? En door wie? In november 39 walste Dld zwaar over alles heen. Niemand was ontevreden met Hitler, en er waren helemaal geen complotten op dat moment (geen serieuze, in ieder geval)..
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:01:50 #54
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8894073
De map zou iets als deze zijn:

Het gebied zou Germania heten, een soort van Sovjet-Unie.

Het Derde Rijk zou dan bestaan uit Duitsland (dat meer dan twee keer zou groot als nu is) en vazalstaten zoals Nederland, Frankrijk etc. De Ost-gebieten zoals de Oekraine en Wit-Rusland zouden 'verduitst' zijn.

Al met al denk ik dat de scherpe kantjes er na een halve eeuw wel af zouden zijn en dat na de dood van Hitler een langzaam democratiserings proces zou zijn ontstaan.

Technologisch zouden we echt veeel en veeeeel verder zijn, de Nazis liepen enorm voor en dat zouden ze alleen maar verder doorgevoerd hebben.
Verder zou de jodenvervolging nooit bekend zijn geworden en als een fabel afgedaan zijn.

Verder zou het de allersterkste militaire macht ter wereld zijn.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:04:45 #55
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8894142
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:26 schreef Indochine het volgende:

[..]

Er even vanuitgaande dat er daadwerkelijk een kernoorlog zou zijn ontstaan:

Ik neem aan dat die kernoorlog al in de jaren 40 gestart zou zijn, en vooral als een unilaterale aangelegenheid. De VS had immers eind jaren 40 als enige natie de beschikking over de atoombom. De vraag is natuurlijk of dat voldoende zou zijn geweest. De kracht van de vroege atoombommen was natuurlijk nog niet van een dusdanige grootte dat dat de oorlog beslist zou hebben.

Begin jaren '50 met de ontwikkeling van de waterstofbom was dat wel mogelijk. Dus die oorlog zou 'gewonnen' zijn door de macht die als eerste de waterstofbom wist te ontwikkelen.

Het zou in ieder geval niet best voor Europa geweest zijn.

Pfft, de VS heeft de kernbommenknowhow van een Duitser gekregen!
En ALLE rakettechnologie hebben ze ook van de Duitsers gepikt (Von Braun). De nazis hadden in WOII al straaljagers en balistische rakketen! Zonder de Duisters en de kennis van Werner von Braun had de VS nooit de ruimtevaarttechnologie, straaljagertechnologie en rakettechnologie gehad! Ze waren technisch echt veel minder ver dan de Moffen.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_8894322
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:04 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Pfft, de VS heeft de kernbommenknowhow van een Duitser gekregen!
En ALLE rakettechnologie hebben ze ook van de Duitsers gepikt (Von Braun). De nazis hadden in WOII al straaljagers en balistische rakketen! Zonder de Duisters en de kennis van Werner von Braun had de VS nooit de ruimtevaarttechnologie, straaljagertechnologie en rakettechnologie gehad! Ze waren technisch echt veel minder ver dan de Moffen.

De britten hadden dacht ik ook al straaljagers samen met de amerikanen, maar ze waren nog in testfase en de piloten vertrouwden het niet zo omdat dit een geheel nieuwe techniek was. En ik heb nog nooit gehoord dat er straaljagers werden gebruikt in een veldslag door de duitsers, waarschijnlijk dat zij ook nog maar prototypes hadden.

En om te zeggen dat de Amerikanen nou gigantisch achterliepen op de duitsers is ook niet waar. Anders was WO2 echt wel anders afgelopen.

woensdag 5 maart 2003 @ 20:16:48 #57
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8894372
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:14 schreef Lt_BaseLine het volgende:

[..]

De britten hadden dacht ik ook al straaljagers samen met de amerikanen, maar ze waren nog in testfase en de piloten vertrouwden het niet zo omdat dit een geheel nieuwe techniek was. En ik heb nog nooit gehoord dat er straaljagers werden gebruikt in een veldslag door de duitsers, waarschijnlijk dat zij ook nog maar prototypes hadden.

En om te zeggen dat de Amerikanen nou gigantisch achterliepen op de duitsers is ook niet waar. Anders was WO2 echt wel anders afgelopen.

Er zijn Me-262's operationeel geweest, maar ze duvelden steeds uit de lucht door de slechte kwaliteit brandstof aan het einde van de oorlog..

Zie hier

woensdag 5 maart 2003 @ 20:20:10 #58
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8894468
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Die vind ik leuk.. Vertel, welke aanslag? En door wie? In november 39 walste Dld zwaar over alles heen. Niemand was ontevreden met Hitler, en er waren helemaal geen complotten op dat moment (geen serieuze, in ieder geval)..

Da's een hele goede vraag, omdat juist deze aanslag relatief onderbelicht is geweest.
Het is de aanslag van 9/11 (9 november 1939) door een zekere George Elser.

Het gevolg van deze aanslag was een Duitse commando overval op Nederlands grondgebied.

zie bijv. http://www.joric.com/Conspiracy/Venlo.html

Dit gedoe is voor zover ik weet nog nooit opgelost.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:21:04 #59
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8894492
Dan zouden al die gothics van die zwitserse weetikveelhoediejurkenheten dragen.

Nou ja, die hele foute, weet je wel.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:22:58 #60
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8894533
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:20 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Da's een hele goede vraag, omdat juist deze aanslag relatief onderbelicht is geweest.
Het is de aanslag van 9/11 (9 november 1939) door een zekere George Elser.

Het gevolg van deze aanslag was een Duitse commando overval op Nederlands grondgebied.

zie bijv. http://www.joric.com/Conspiracy/Venlo.html

Dit gedoe is voor zover ik weet nog nooit opgelost.

Dat was a) Geen conspiracy; b) Zeer waarschijnlijk door Hitler c.s. zelf gepland, gelet op zijn veel vroegere vertrek uit de zaal dan normaal. Bovendien is de dader niet direct vermoord, maar pas aan het eind van de oorlog in een concentratiekamp het zwijgen opgelegd om te voorkomen dat ie zou verraden dat het een nazi-plannetje was geweest.

Payne Best en Stevens werden, samen met hun Nederlandse chauffeur Klop, in een hinderlaag gelokt bij Venlo, ja. Dit had een casus belli moeten zijn, want de overval gebeurde op Nederlands grondgebied.

pi_8894613
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Er zijn Me-262's operationeel geweest, maar ze duvelden steeds uit de lucht door de slechte kwaliteit brandstof aan het einde van de oorlog..

Zie hier

Interessante link . De eerste jet airplane was de Heinkel He 178 die ontwikkeld was door Hans von Ohain. De britse piloot Frank Whittle had de eerste turbojet engine ontwikkeld in 1930. Beiden werkten onafhankelijk van elkaar. Hans von Ohain was eerder met z'n Heinkel die vloog in 1939. Frank Whittle's jet vloog in 1941.
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:27:34 #62
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8894656
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:25 schreef Lt_BaseLine het volgende:

[..]

Interessante link . De eerste jet airplane was de Heinkel He 178 die ontwikkeld was door Hans von Ohain. De britse piloot Frank Whittle had de eerste turbojet engine ontwikkeld in 1930. Beiden werkten onafhankelijk van elkaar. Hans von Ohain was eerder met z'n Heinkel die vloog in 1939. Frank Whittle's jet vloog in 1941.

Link was de eerste bij Google op "me 262" hoor
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:47:37 #63
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8895088
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dat was a) Geen conspiracy; b) Zeer waarschijnlijk door Hitler c.s. zelf gepland, gelet op zijn veel vroegere vertrek uit de zaal dan normaal. Bovendien is de dader niet direct vermoord, maar pas aan het eind van de oorlog in een concentratiekamp het zwijgen opgelegd om te voorkomen dat ie zou verraden dat het een nazi-plannetje was geweest.

Payne Best en Stevens werden, samen met hun Nederlandse chauffeur Klop, in een hinderlaag gelokt bij Venlo, ja. Dit had een casus belli moeten zijn, want de overval gebeurde op Nederlands grondgebied.

Het algemene verhaal.
Schellenberg zou inderdaad wel dat Venlo-incident hebben bekokstooft.
Het vreemde is: 2 incidenten op 1 dag (binnen 24 uur):

De aanslag in Munchen en het gedoe bij Venlo.

Er zijn nog 4 andere versies:

- Een set-up van de Gestapo in samenwerking met MI-6.
2 takken: tak 1: SD in Venlo/Dusseldorf tak 2: Gestapo in Munchen.
- Een onafhankelijke aktie van Elsner in opdracht van ..
- Een setup van een deel binnen de Abwehr geinfiltreerd binnen de SD met Britse en Nederlandse steun.
- Een mislukte aanslag van Goering in samenwerking met Himmler en Heydrich in opdracht van de Duitse zakenwereld en het Duitse leger.

Dit laatste is niet onwaarschijnlijk, omdat dit dezelfde club is die de Nacht der Lange Messen organiseerde in 1934.

De aanslag van 1944 gebeurde eveneens met medeweten van de Gestapo en de OSS in Zwitserland, de voorloper van de CIA.
Allen Dulles van de OSS deed dit in samenspraak met Hans Bernd Gesivius en Carl Goerdeler. Schellenberg van de SD wist er alles van.
Dulles is de man die met SS-generaal Wolf de capitulatie in Italie regelde met medeweten van Hitler.

Allen Dulles is ook de man die als latere ex-hoofd van de CIA de aanslag op Kennedy organiseerde en in de Warren-commissie zat.

Allen Dulles heeft ook als advocaat namens Standard Oil de Amerikaanse tak van IG Farben onder zijn hoede gehad.
Dulles nam zelfs deel aan de Amerikaanse besprekingen in Versailles bij de opdeling van Duitsland na WO-1 in 1919.

Des te meer ben ik er van overtuigd dat zowel WO-I als WO-II opgezette conflicten zijn in opdracht van het Amerikaanse zakenleven.

woensdag 5 maart 2003 @ 23:26:30 #64
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8899526
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:14 schreef Lt_BaseLine het volgende:

[..]

Ze gebruikten ze als bommenwerpers. Dat is de fout geweest.

Maar ze waren al geheel operationeel terwijl de Yanks en Britten nog niet eens testtypes hadden.

quote:
Onzin, de Duisters hebben verloren door de Russische overmacht, niet omdat de Amerikanen beter spul hadden. Ze hadden veel slechter spul. Een Tiger tegen Amerikaanse en Britse tanks was een slachtpartijtje voor de Duitser. Die hadden veel en veel beter materieel, en ze hadden zelfs al Ballistische rakketen (V2). De Yanks hebben na WOII al die technologie gejat door Von Braun en 200 van zijn medewerkers mee te nemen naar de VS. Von Braun is daar persoonlijk verantwoordelijk geweest voor de Saturnus raketten en dus de maanlanding.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:56:17 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8900285
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:29 schreef Lucille het volgende:
Dan zou er heel wat mis zijn op het gebied van de mensenrechten. Zowel hier als bijvoorbeeld in Azie, waar dan Japan de heerser zou zijn. Onder het keizerlijk regime. Lekkere spanning tussen Japan en China.
Het is een (voor ons) wat minder bekent stuk van de geschiedenis maar de jappen zijn flink bezig geweest in China hoor. Dus dat had dan ook bij Japan gehoord waarschijnlijk. (grotendeels)
  woensdag 5 maart 2003 @ 23:58:50 #66
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8900337
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Onzin, de Duisters hebben verloren door de Russische overmacht, niet omdat de Amerikanen beter spul hadden.

En vergeet niet de beperkte toegang die ze hadden tot olie + andere grondstoffen.

Hadden de Duitsers de Kaukasus een beetje stevig in handen gehad dan had het nog wel wat langer kunnen duren.

donderdag 6 maart 2003 @ 00:04:06 #67
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8900458
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

En vergeet niet de beperkte toegang die ze hadden tot olie + andere grondstoffen.

Hadden de Duitsers de Kaukasus een beetje stevig in handen gehad dan had het nog wel wat langer kunnen duren.

Als ze (zoals de generaals adviseerden) gelijk doorgestoten waren naar Moskou en oa het nutteloze Stalinggrad niet tegen elke prijs vast hadden gehouden dan hadden ze gewonnen...

Hitler heeft het verpest met zijn waardeloze militaire inzicht.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_8900815
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 00:04 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Als ze (zoals de generaals adviseerden) gelijk doorgestoten waren naar Moskou en oa het nutteloze Stalinggrad niet tegen elke prijs vast hadden gehouden dan hadden ze gewonnen...

Die generaals waren ook een zootje ongeregeld die elkaar het licht in de ogen niet gunden en allemaal degene wilden zijn die Moskou innamen. Zo werden hele pantserkorpsen heen en weer gestuurd van front naar front door politieke spelletjes binnen het OKW. Men was zo druk bezig de beste positie in de rangorde in te nemen dat het verslaan van de Sovjet-Unie helemaal vergeten werd.
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2003 @ 00:48:30 #69
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8901368
Als Engeland gevallen zou zijn (ware het niet dat Hermann Goering qua strategisch inzicht niet onderdeed voor Hitler) dan waren ze praktisch binnen geweest.

We hadden dan ipv de Europese Unie het Derde Rijk gehad en ipv de Euro de Reichsmark. (alsof er nu geen adelaars op je kleingeld staan )

Amerika had uiteindelijk wel tot een vrede in moeten stemmen om niet in een vernietigingsoorlog terecht te komen. Japan zou de Aziatische grootmacht worden en na de het installeren van een puppetregering in Moskou zouden er een hoop volle treinen richting het Derde Rijk gaan rijden. Daarna zou Afrika en het Midden-Oosten aan de beurt zijn. Kolonisatie en het zeker stellen van grondstoffen.

Technologie zoals TV en telefoon zouden sneller geintroduceerd zijn en voor iedereen beschikbaar gemaakt worden. VolksFernsehen of zoiets.
Nog voor de 1950 zou het Derde Rijk een atoommacht zijn geworden en waarschijnlijk niet veel later ook de H-bom in haar bezit zou hebben gehad. Jappan zou duitse basis krijgen met duitse nukes.

Tja en daarna? Verzet van binnenuit zou ik me niet teveel van voorstellen. Zodra duidelijk werd wie de oorlog gewonnen had zouden veel mensen alsnog overlopen, en binnen 1 generatie zou het verzet weg zijn, vooral onder jongeren die niet beter zouden weten.
Een bedreiging van buitenaf zou ook niet zo snel kunnen ontstaan. Amerika zou imo vervallen en tot een soort derde wereldland zijn geworden. Zonder de afzetmarkten die het na de 2e WO "veroverde", met Europa als belangrijkste, zou ze nooit economisch van de grond zijn gekomen.

Enige echte bedreiging voor het voortbestaan zou van het rigime zelf komen. Als Hitler het voor elkaar zou hebben gekregen om tot zijn dood aan de macht te blijven zou in tussentijd een heel goed lopend systeem moeten zijn opgebouwd, anders zou het Derde Rijk in machtstrijd, coups en wellicht burgeroorlog ten onder kunnen gaan. Misschien zou het zijn gesplitst en in verschillende delen uiteen zijn gevallen, zoals het rijk van Alexander de Grote.

Belangrijkste verschil zou imo zijn dat onze waarden en normen, onze moraal en onze kijk op de geschiedenis er radicaal anders zou hebben uitgezien. Je zou je op een andere planeet wanen denk ik.

pi_8901609
quote:
Stel, WWII was helemaal anders verlopen, hoe zou Europa er dan uitgezien hebben??

jaja, zal best wel een topic over geweest zijn, tis voor mn kind jah, eindstuk opgave

A living hell !!! Bah moet er niet aan denken da ik nu duits praten en da ik naar die mafkezen moest luistern
I am The Magic Master M.
  donderdag 6 maart 2003 @ 07:52:39 #71
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8903253
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:47 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

- Wereldvreemd geblaat -

Ja hoor. Voor jou wel. Zoet maar, er komt zo wel iemand met je pilletje
  donderdag 6 maart 2003 @ 14:22:25 #72
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8910592
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 00:04 schreef X-Ray het volgende:

[..]

waarom moskou? was t zuiden niet (minstens) net zo belangrijk met de olie enzv
  donderdag 6 maart 2003 @ 14:24:50 #73
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8910661
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 14:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

waarom moskou? was t zuiden niet (minstens) net zo belangrijk met de olie enzv

Psychologisch. De val van de hoofdstad zou de Russen demoraliseren en het oosten van het westen afsnijden
pi_8911565
Keiharde onderukking, geen rechten voor de burgers politieke moorden, marteling en uitroeing van iedereen die zich verzet tegen het Duitse regime, 4 jaarlijkse verkiezingen met alleen Hitler op de kies lijst, een propaganda machine van het regime dat het volk dom houdt, miljoen Europeanen zullen vluchten naar elders terwijl langzaam het verzet het zal opgeven omdat het volk in continue angst leeft.

Vervolgens verwerp de VN het Amerikaanse plan om Europa te bevrijden uit angst voor burger slachtoffers, ze beschuldige de VS van hypocratie en dat het alleen om de gasvelden in Europa gaat, terwijl natuurlijk de echte reden van hun protest tegen het plan van de VS hun eigen handels contracten met Hitler zijn.

Moderator donderdag 6 maart 2003 @ 16:03:59 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8913413
de britten hadden overigens wel operationele straaljagers (ze kwamen niet in de buurt van de me262 maar ze waren er wel).
Volgens mij heette het toestel Gloster Meteor

ik zoek ff wat info

edit: voila

quote:

History: The Gloster Meteor entered the history books as the only turbojet powered aircraft flown in combat by the Allies during World War Two. It fought V-1 and V-2 rockets, and also served on the other side of the channel looking for Me 262s and Me 163s.

Eight prototypes of the Meteor were built during development, each with differing engines of various speeds and powers. The first prototype to fly was the fifth one built. It got airborne on 5 March 1943 powered by two dH Halford H.I engines, with about 1,500 pounds of thrust each. The first production batch consisted of 20 Gloster G.41A Meteor F.Mk Is. These had Welland engines and a clear-view canopy. The first Meteor was traded to the United States for a Bell YP-59A Airacomet, the USA's first jet fighter. One was used in an experimental design for the world's first turboprop-driven plane. This aircraft, the Trent-Meteor, used reduction gears on the engine to drive a propeller shaft with a five bladed propeller. It was equipped with longer stroke landing gear to give clearance for the propeller tips.

The first operational jet fighter squadron was No. 616. It was given a detached flight of seven Meteor F.Mk Is when it moved to Manston, Kent in July of 1944. RAF Flying Officer Dean claimed the first V-1 to be destroyed by a jet fighter. After all four of his guns jammed, he used his wing tip to push the V-1 nose-first towards the ground. The same day another Meteor claimed a second V-1. By the end of August, the squadron was completely converted to Meteors. The first Meteor F.Mk IIIs were delivered on December 18, 1944, and these began to replace the Mk. Is. The Mk IIs had the much better Derwent turbojets, which improved performance considerably. In January of 1945, one flight from No. 616 Squadron was moved across the channel to begin operations in Belgium. After the war, production continued. The most prolific version built was the Meteor F.Mk 8, with gyro-gunsights, bubble canopy, ejection seats and bigger Derwent engines, with a top speed of 600 mph (966 km/h). A two-seat, dual control trainer was built for the RAF under the designation Meteor T.Mk 7, and a two-seat night fighter, the Meteor NF Mk 13, entered service in 1952.

When production of the Meteor ended in 1954, 3,947 had been built. Today, approximately five Meteors are still flying. They can all be found in the UK. [History by David MacGillivray]

Nicknames: Meatbox; Meaty Whore; Phantom Diver (T7 version); Reaper (Meteor GAF version)

Specifications (F.Mk I):
Engines: Two 1,700-pound thrust Rolls-Royce W.2B/23C Welland turbojets
Weight: Empty 8,140 lbs., Max Takeoff 13,795 lbs.
Wing Span: 43ft. 0in.
Length: 41ft. 3in.
Height: 13ft. 0in.
Performance:
Maximum Speed at 10,000 ft: 415 mph
Ceiling: 40,000 ft.
Range: 550 miles
Armament: Four 20-mm cannon

Number Built: 3,947

Number Still Airworthy: Approximately 5

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 6 maart 2003 @ 16:29:14 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8914199
en de operationele amerikaanse jets uit world war 2

Lockheed p80 shooting star (13 exemplaren)

Bell p59 airocomet (matig ding 66 exemplaren)

donderdag 6 maart 2003 @ 19:58:42 #77
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8918266
We zouden iig geen AEL hebben....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Moderator donderdag 6 maart 2003 @ 20:06:58 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8918474
en geen apache longbows (maar als dat zou betekenen dat de AEL weg gaat dan ruil ik die graag om voor eurocopter tigers )
  donderdag 6 maart 2003 @ 20:25:22 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8918925
Pim Fortuyn had dan nu voorman van de NSB geweest

donderdag 6 maart 2003 @ 20:33:10 #80
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_8919086
Atlantis II

Blond, blauwe ogen en een hoogstaand technologisch niveau...dat was immers toen het streven.

Hitler was niet dom ...goed hij is doorgedraaid en wat ie deed en hoe is niet goed te praten. Maar een hoop van ideeen kwam voor uit oude geschriften en de mythe atlantis.

donderdag 6 maart 2003 @ 20:34:04 #81
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8919109
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:25 schreef PLAE@ het volgende:
Pim Fortuyn had dan nu voorman van de NSB geweest

En Jahjah leider der Islamitische SS-divisies

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Admin donderdag 6 maart 2003 @ 20:34:54 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8919121
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:34 schreef X-Ray het volgende:

[..]

En Jahjah leider der Islamitische SS-divisies

Nou had ik nog hoop dat iig X-Ray een serieuze bijdrage zou hebben

Als m'n kind zakt is het jullie schuld

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 6 maart 2003 @ 20:36:04 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8919140
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

of jou schuld.........je moet t kind zelf z'n huiswerk laten maken. Kan een kind uiteindelijk beter dan z'n ouders
  Admin donderdag 6 maart 2003 @ 20:36:34 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8919147
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:36 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

of jou schuld.........je moet t kind zelf z'n huiswerk laten maken. Kan een kind uiteindelijk beter dan z'n ouders

Ik had m'n hoop op jullie gezet
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 6 maart 2003 @ 20:37:59 #85
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8919168
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stel, Duitsland had gewonnen?

.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 6 maart 2003 @ 20:40:29 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8919216
nouja als je wilt weten wat de ideeen van nu zijn van die figuren moet je gewoon even kijken op de stormfront site

Admin donderdag 6 maart 2003 @ 20:40:38 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8919219
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:37 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Stel, Duitsland had gewonnen?

.

Ja hallo, is dat alles?

donderdag 6 maart 2003 @ 20:43:03 #88
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8919261
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hallo, is dat alles?

Hitlers plannen met Berlijn... kijk en vergelijk.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Admin donderdag 6 maart 2003 @ 20:44:48 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8919298
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:43 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Hitlers plannen met Berlijn... kijk en vergelijk.

Je bent geweldig!!!!

Je krijgt zaterdag een biertje van me

pi_8919344
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 16:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

Ook denk ik dat Amerika zich er dan niet mee bemoeid had. Amerika kwam nu in de oorlog in Europa omdat Rusland deze kant op kwam en de Amerikanen als de dood waren voor een communistisch Europa. Als Dld een betere oorlog had gehad, waren de Russen verslagen en zou Amerika gezocht hebben naar een vreedzame oplossing, teneinde een handelsafzetgebied te houden.

Mijn kernoorlog zou er een tussen Dld en de USSR geweest zijn.

Amerika werd in de oorlog betrokken door de actie van de Japanners in Pearl Harbor (die gevolgd werd door een oorlogsverkaring).

En 'k denk dat de samenleving er minder goed had uitgezien. Amerikaanse support voor de wederopbouw zou er dan niet komen, en dat merk je dan echt wel.

donderdag 6 maart 2003 @ 20:47:41 #91
1316 PLAE@
Founded by fuckers
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:02:47 #92
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8919624
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:46 schreef Light het volgende:

[..]

Amerika werd in de oorlog betrokken door de actie van de Japanners in Pearl Harbor (die gevolgd werd door een oorlogsverkaring).

En 'k denk dat de samenleving er minder goed had uitgezien. Amerikaanse support voor de wederopbouw zou er dan niet komen, en dat merk je dan echt wel.

Er zou geen wederopbouw nodig zijn. Je moet niet vergeten, dat de hele oorlog anders gelopen was. Europa zou geen slagveld geworden zijn en Amerika had, als Dld gewonnen had, daar handelsbetrekkingen mee moeten aanknopen. WO2 zou niet meer zijn geweest dan een korte, snelle oorlog. Engeland zou verslagen zijn en Dld zou zijn positie zonder moeite hebben kunnen consolideren.
pi_8925003
quote:

ik denk dat de duitsers nooit hadden gewonnen
de oorlog zou gewoon doorgegaan zijn tot het echt fout
was gegaan en er niemand overgebleven was
  Moderator vrijdag 7 maart 2003 @ 11:12:17 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8929306
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik had m'n hoop op jullie gezet

smart move
  vrijdag 7 maart 2003 @ 11:13:20 #95
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8929342
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:42 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

ik denk dat de duitsers nooit hadden gewonnen
de oorlog zou gewoon doorgegaan zijn tot het echt fout
was gegaan en er niemand overgebleven was

Heus wel. Kijk naar de voor-oorlogse politiek. daaruit kun je opmaken, dat als Dld de overhand had gekregen, de overblijvende grote landen haastig op zoek waren gegaan naar vrede
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:34:13 #96
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_8932892
idd.....want hadden de jappen Pearl Harbour niet aangevallen, dan waren die yanks blijven zitten waar ze zaten en had Duitsland maar een front gehad......
pi_8933079
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Heus wel. Kijk naar de voor-oorlogse politiek. daaruit kun je opmaken, dat als Dld de overhand had gekregen, de overblijvende grote landen haastig op zoek waren gegaan naar vrede

meschien voor even maar geen 1 land laat het toe om 1 land over de hele wereld te laten heersen
ze zullen altijd verzet blijven bieden
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:03:07 #98
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8935289
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:42 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

meschien voor even maar geen 1 land laat het toe om 1 land over de hele wereld te laten heersen
ze zullen altijd verzet blijven bieden

China bestaat volgens mij ook nog steeds, net zoals de VS.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_8935424
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:03 schreef X-Ray het volgende:

[..]

China bestaat volgens mij ook nog steeds, net zoals de VS.

ja wat wil je daarmee zeggen
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:11:39 #100
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8935520
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:07 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

ja wat wil je daarmee zeggen

Dat het rijk dat Germania moest gaan heten vergelijkbaar was met het China van nu (wat ook in de tweede wereldoorlog bij elkaar is gevochten en bezet door Mao) en dat het dus helemaal geen issue was van heel de wereld veroveren en dat landen als de VS en China dan gewoon diplomatieke betrekkingen hadden aangeknoopt. De VS heerst ook zo'n beetje in zijn eentje nu over de wereld.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')