quote:He Edje.
Op woensdag 5 maart 2003 13:29 schreef Mobster273 het volgende:
dat nummer que sera, whatever will be will be, hoe heet het nou precies en wie zong het?
Het is van Doris Day iig.
When I was just a litrle girl, I ask my mother what will I do...
Klinkt erg roxette achtig, is het misschien niet...
TNX
quote:ja die
Op woensdag 5 maart 2003 13:30 schreef BwennieBren het volgende:
Bedoel je deze?When I was just a litrle girl, I ask my mother what will I do...
quote:hey lul, jij bent ook al te vroeg wakker, thnx anyway
Op woensdag 5 maart 2003 13:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
He Edje.
Het is van Doris Day iig.
quote:Idd van Doris Day. Titel: Que sera sera.
Op woensdag 5 maart 2003 13:32 schreef Mobster273 het volgende:[..]
ja die
quote:Hebbie nog meer txt?
Op woensdag 5 maart 2003 13:31 schreef PteV het volgende:
Een nummer met de volgende text: ' I'm living in a (foxhole??)...'Klinkt erg roxette achtig, is het misschien niet...
TNX
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik zoek een carnavalsliedje
met soort van mondharmonika die steeds sneller spelen gaat van hoog naar laag hele tijd
weet iemand die?het gaat beetje van: jodelejodelejodelehieehieeee
hij lijkt beetje op: jodel strudel, van de innsbruck brothers
http://members.home.nl/pay/jodel.mp3
wie weet een liedje dat hier op lijkt maar dan heel iets sneller af en toe?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek nóg een carnavals nummer..
gezongen door een vrouw/meisje in het duits gaat zo ongeveer van:Es war ein knal;... Das war ein hunde(?) knall!
Elke keer na dat ze dit zongen kwam iets van: ja la la la laWeet iemand dit liedje?
quote:Anyone??? T is volgens mij een paar maanden oud en echt zo'n ID&T radio nummer ...
Op dinsdag 4 maart 2003 12:27 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik ben op zoek naar een beetje plat housey nummer waarin een vrouw de hele tijd 'I've got so much trouble' oid zingt .. iemand enig idee??
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 17:08 schreef Seborik het volgende:
Weet iemand hoe dat openingsnummer van "VPRO vanavond" heet?
quote:daaraan wil ik toevoegen dat het vrij recent klonk dus periode 1992-2003, iemand
Op dinsdag 4 maart 2003 22:32 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
ik zoek een heavy metal nummer, lekker snel en hard met als refrein:
'nothing at all, nothing at all' of iets in die trant. wie kan me helpen
quote:mag het iets duidelijker?
Op woensdag 5 maart 2003 13:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Uit vorige topic deel Help! Ik zoek een nummer! deel 35 :
[..]
[..]
quote:Zou Living in a Box van Living in a Box kunnen zijn....
Op woensdag 5 maart 2003 13:31 schreef PteV het volgende:
Een nummer met de volgende text: ' I'm living in a (foxhole??)...'Klinkt erg roxette achtig, is het misschien niet...
TNX
Verder zoek ik nog steeds een downloadlocatie voor track 1 + 2 van De Après Skihut 8 (die ik op kazaa met geen mogelijkheid kan vinden).
Help me please!
quote:is dat niet gewoon de radio edit van lethal industry
Op woensdag 5 maart 2003 14:46 schreef M_a_T het volgende:
Ik zoek nog een nummer van Dj Tiesto - Lethal Industry, en dan de radio 538 versie, waarin ze 'These Are The Sounds Of The Lethal Industry' zeggen.
Weet iemand de naam van deze remix?
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:46 schreef M_a_T het volgende:
Ik zoek nog een nummer van Dj Tiesto - Lethal Industry, en dan de radio 538 versie, waarin ze 'These Are The Sounds Of The Lethal Industry' zeggen.
Weet iemand de naam van deze remix?
Idd gewoon de radio mixVerder zoek ik nog steeds een downloadlocatie voor track 1 + 2 van De Après Skihut 8 (die ik op kazaa met geen mogelijkheid kan vinden).
Dit mag niet
quote:Ik denk dat jij de versie van Hermes House Band bedoel, van Que Sera
Op woensdag 5 maart 2003 13:29 schreef Mobster273 het volgende:
dat nummer que sera, whatever will be will be, hoe heet het nou precies en wie zong het?
quote:lol
Op woensdag 5 maart 2003 16:44 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
quote:Living in a box is ook een bandje met een gelijknamig liedje... Dit is de eerste regel en het refrein:
Zou Living in a Box van Living in a Box kunnen zijn....
Woke up this morning, Closed in on both sides.. blabla en
I'm a livin' in a box
I'm a livin' in a cardboard box
I'm a livin' in a box
I'm a livin' in a box
quote:The Beginner z/s - Reckless Girl?
Op woensdag 5 maart 2003 13:51 schreef Kid_RisK het volgende:
En nog een uit t vorige topic:
[..]Anyone??? T is volgens mij een paar maanden oud en echt zo'n ID&T radio nummer ...
quote:Sjit, dat is hem niet...iig bedankt en ook [andere user] voor het zoeken...Ik zoek nog even verder, het nummer werd veel gedraaid in Tsjechië en Duitsland...
Op woensdag 5 maart 2003 17:05 schreef Mirties het volgende:[..]
Living in a box is ook een bandje met een gelijknamig liedje... Dit is de eerste regel en het refrein:
Woke up this morning, Closed in on both sides.. blabla en
I'm a livin' in a box
I'm a livin' in a box
I'm a livin' in a box
'Instrumental' van de groep Skycamefalling
vast wel bekend bij skaters/boarders/mensen die van een beetje harder muziek houden.
Dit nummer is niet hard, in tegendeel, heel 'soft' eigenlijk zonder vocals etc. Hij werd oa gedraait in een snowboardfilm/docu/trick-movie
Het gaat om het volgende nummer. Ooit is gehoord bij Cribs op MTV, was een mooi piano stuk, beetje droevig en pakend. Geen vocals er in afaik. Ik heb daarna nog wel is ergens anders gehoord. Iemand die me kan helpen? Tenk joe
quote:ik heb hem!!
Op zondag 2 maart 2003 19:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek nóg een carnavals nummer..
gezongen door een vrouw/meisje in het duits gaat zo ongeveer van:Es war ein knal;... Das war ein hunde(?) knall!
Elke keer na dat ze dit zongen kwam iets van: ja la la la laWeet iemand dit liedje?
quote:oftewel: Wencke Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot
Op woensdag 5 maart 2003 19:43 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ik heb hem!!
![]()
Antonia - knallrotes gummiboot
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:17 schreef M_a_T het volgende:[..]
oftewel: Wencke Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot
haha ik dacht er al aan maar met jouw uitleg was er echt geen touw aan vast te knopen...
quote:Thnx. Dit was hem idd
Op woensdag 5 maart 2003 07:41 schreef ric0 het volgende:[..]
Wellicht Cher? Ik meen dat het walking in Memphis heet. Daar zit zo'n koor in aan het einde.
quote:Ik had het ook 7x zonder succes gevraagd in deze reeks en uiteindelijk kreeg ik het antwoord in VPRO vanavond.. Alleen nog niet gedownload, dus weet nog niet of het klopt...
Op woensdag 5 maart 2003 14:06 schreef Seborik het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:35 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik had het ook 7x zonder succes gevraagd in deze reeks en uiteindelijk kreeg ik het antwoord in VPRO vanavond.. Alleen nog niet gedownload, dus weet nog niet of het klopt...
quote:Geen idee..maar misschien is het Rob H - Clubbed to Death
Op woensdag 5 maart 2003 19:03 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ik ben eig. ook op zoek naar een nummer, al vrij lang maar begint nu toch wel te irriteren dat ik niet weet welke het is.Het gaat om het volgende nummer. Ooit is gehoord bij Cribs op MTV, was een mooi piano stuk, beetje droevig en pakend. Geen vocals er in afaik. Ik heb daarna nog wel is ergens anders gehoord. Iemand die me kan helpen? Tenk joe
quote:1. Tis Rob D
Op woensdag 5 maart 2003 20:53 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Geen idee..maar misschien is het Rob H - Clubbed to Death
het werdt hier met carnaval (limburg) nogal veel gedraaid.
"haben wir noch starke adam's ???" (of zoiets) en dan of er ook nog eva's zijn.. en dan komt een heel bekend nummer (feest muziek)
taatataaaaa - taaaatatatata
ja ik heb echt geen idee hoe 't uit te legge, khoop maar dat iemand 't gezien heeft, het was trouwens beetje ja hiphop zeg maar..
vaag?
Het zou dus mooi zijn als iemand zo veel mogelijk nummers van the Dreamteam of 50% of the Dreamteam kon opnoemen, zodat ik de juiste eruit kan zoeken. Ik denk dat als ik de titel zie, dat ik het wel weer weet. Mijn dank zal uiteraard heel groot zijn
linkje: http://www.id-t.com/tiestoinconcert/
thnx
quote:Oh dat nummer,
Op woensdag 5 maart 2003 21:57 schreef Homedisc het volgende:
Hoe heet het nummer van Dj tiesto dat op de achtergrond van de website ID&T - Dj Tiesto in concert draait? erg relax nummer en op de magik cd's 1 t/m 7 ben ik het nummer niet tegengekomen.linkje: http://www.id-t.com/tiestoinconcert/
thnx
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Robbie op 05-03-2003 22:29]
quote:'Gute Nacht Freunde' von Reinhardt Mey
Op woensdag 5 maart 2003 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dat nummer heet dat ALTIJD aan het begin van Met Het Oog Op Morgen wordt gedraaid ? Iets met "was ich nog zu sagen hatte, blablablabla cigarette" enzo.
quote:Nopes, helaas niet! Zit wel een beetje in die stijl voor zover ik me kan herinneren .. thanx anyway!
Op woensdag 5 maart 2003 17:09 schreef Lortnoc het volgende:[..]
The Beginner z/s - Reckless Girl?
Ik weet dat er het een nummer was dat ik goed vond alleen heb ik nooit een titel/artiest gehoord. Was een instrumentaal nummer met wat klassieke orkesten en, ik meen, een breakbeat.
Misschien is het ook wel een Megahit geweest.
Iemand?
http://members.home.nl/f.doremalen/klassiek.mid
Alvast bedankt.
ik zoek een bepaald nummer, helaas kan ik jullie er weinig informatie over geven alleen dacht ik dat het nummer my symphatie heette, waarschijnlijk is dat niet zo omdat ik onder die titel niks kan vinden op kazaa, het nummer gaat zoiets: "my symphatie is what you need my friend" geloof ik, komt dit nummer iemand bekend voor?
alvast bedankt,
MC
quote:Je bedoelt waarschijnlijk het nummer van Steve Rowland & Family Dogg. Sympathy heet het dus.
Op woensdag 5 maart 2003 23:58 schreef MC het volgende:
he allemaal,ik zoek een bepaald nummer, helaas kan ik jullie er weinig informatie over geven alleen dacht ik dat het nummer my symphatie heette, waarschijnlijk is dat niet zo omdat ik onder die titel niks kan vinden op kazaa, het nummer gaat zoiets: "my symphatie is what you need my friend" geloof ik, komt dit nummer iemand bekend voor?
alvast bedankt,
MC
HEt kan ook een andere taal zijn, zo goed is mijn talenkennis niet. Het nummer duurde 10 tot 15 minuten. Het was een nummer wat rustig begon en steeds sneller ging en dan weer terug. Het was best aansteekbaar. Veel mensen kenden het nummer het leek niet. Het was een soort van italiaanse sirtaki ofzo. Suggesties?
quote:Toch niet dat "slavenkoor" nummer? Dat is volgens mij zo'n standaard carnavalsafsluiter... zie "Help! Ik zoek een nummer" deel 34 of 35.
Op donderdag 6 maart 2003 00:18 schreef makki het volgende:
AFgelopen dinsdag draaiden ze bij ons in de lokale kroeg (Dientje Wijn (De Kroon) in Gemert) een wat ik dacht een italiaans nummer. Opera-achtig, maar toch ook weer niet.HEt kan ook een andere taal zijn, zo goed is mijn talenkennis niet. Het nummer duurde 10 tot 15 minuten. Het was een nummer wat rustig begon en steeds sneller ging en dan weer terug. Het was best aansteekbaar. Veel mensen kenden het nummer het leek niet. Het was een soort van italiaanse sirtaki ofzo. Suggesties?
quote:Weet je ongeveer hoe oud het nummer is misschien???
Het gaat om het volgende nummer. Ooit is gehoord bij Cribs op MTV, was een mooi piano stuk, beetje droevig en pakend. Geen vocals er in afaik. Ik heb daarna nog wel is ergens anders gehoord. Iemand die me kan helpen? Tenk joe
Ik verstond de tekst niet zo...hij zong wel steeds 2 woorden waarvan ik er maar een weet: 'wild'. Het is dus iets van 'xxx and wild', of was het 'wild and xxx'...
Dit is een looong shot ik weet het...volgens mij is dit nummer een klassieker.
quote:Ik durf het bijna niet te zeggen: Steppenwolf - Born to be wild?!
Op donderdag 6 maart 2003 12:08 schreef lamaris het volgende:
Ik verstond de tekst niet zo...hij zong wel steeds 2 woorden waarvan ik er maar een weet: 'wild'. Het is dus iets van 'xxx and wild', of was het 'wild and xxx'...
quote:zou kunnen, alleen kan ik 't nummer heel moeilijk vinden op p2p programma's dus kan je ook niet zeker zeggen of 't de goeie is, iig alvast bedankt
Op donderdag 6 maart 2003 00:14 schreef ranja het volgende:[..]
Je bedoelt waarschijnlijk het nummer van Steve Rowland & Family Dogg. Sympathy heet het dus.
quote:Nou ik heb het een half jaartje geleden ofzo gehoord, volgens mij niet zo'n oud nummer, als ik thuis ben zal ik deze ff checke
Op donderdag 6 maart 2003 11:07 schreef F-Snake het volgende:[..]
Weet je ongeveer hoe oud het nummer is misschien???
Dan kan ik je misschien verder helpen...
Nu zeg ik: Paul McCartney - Singalong Junk... Ook als is 't niet goed
wie weet het en van wie is het orginele
quote:ja dat is hem, ik heb 'm van kazaa (wel slechte kwaliteit) zal ff kijken of er nog een cd te vinden is waar die opstaat,
Op donderdag 6 maart 2003 00:14 schreef ranja het volgende:[..]
Je bedoelt waarschijnlijk het nummer van Steve Rowland & Family Dogg. Sympathy heet het dus.
quote:Hmm was van Tammi Whynette of Dolly Parton, ik gok op de eerste.
Op donderdag 6 maart 2003 13:27 schreef Riann het volgende:
Ik zoek dat liedje wat janet jackson gecovert heeft
is al een aantal jaartjes oud dat van janet jackson.
What's gonna be gone of zoiets ik weet de titel niet precieswie weet het en van wie is het orginele
quote:Bedoel je Got 'Til It's Gone? Daar zit een stukje in uit Big Yellow Taxi van Joni Mitchell (zeer recent nog gecovered door Counting Crows met Vanessa Carlton), dus die zoek je dan denk ik.
What's gonna be gone of zoiets ik weet de titel niet precieswie weet het en van wie is het orginele
quote:Ach Joni Mitchell was het ja! * klap voor kop geeft* Haal ze ook allemaal door mekaar die countryvrouwen
Op donderdag 6 maart 2003 13:56 schreef SmashBro het volgende:[..]
Bedoel je Got 'Til It's Gone? Daar zit een stukje in uit Big Yellow Taxi van Joni Mitchell (zeer recent nog gecovered door Counting Crows met Vanessa Carlton), dus die zoek je dan denk ik.
quote:ik heb hem gedownload... of ik bedoel gekocht
Op donderdag 6 maart 2003 13:56 schreef SmashBro het volgende:[..]
Bedoel je Got 'Til It's Gone? Daar zit een stukje in uit Big Yellow Taxi van Joni Mitchell (zeer recent nog gecovered door Counting Crows met Vanessa Carlton), dus die zoek je dan denk ik.
quote:Hier mag je niet naar vragen
Op donderdag 6 maart 2003 14:45 schreef MaartenK het volgende:
ik ben op zoek naar dit nummer: State of House - Pacific Dance en dan de remix met een stukje van Pulp Fiction in het begin.
Heeft iemand die toevallig???
De clip gaat zo: er is een jongetje dat een vliegtuigje krijgt en die gaat hij uit proberen, dus je ziet hem telkens met dat vliegtuigje gooien. Op een moment zit je tussen de wolken en zijn er 3 mannen aan het zingen met zilveren pakken aan
Het is een vrij kleurige clip, en het deuntje zwerft een beetje door mijn hoofd, maar ik kan geen lyrics oid herinneren.
Wie o wie kan me helpen? Het is zo erg als het als het ware op het puntje van je tong ligt, terwijl je er gewoon niet op kan komen.
BVD!
quote:Stardust - Music sound better with you
Op donderdag 6 maart 2003 15:10 schreef Mariposa het volgende:
Ik zoek al een wat ouder nummer '98 of '99, waarvan ik me alleen de clip herinner. Het is een vrolijk dancenummer, beetje phats and small achtig.De clip gaat zo: er is een jongetje dat een vliegtuigje krijgt en die gaat hij uit proberen, dus je ziet hem telkens met dat vliegtuigje gooien. Op een moment zit je tussen de wolken en zijn er 3 mannen aan het zingen met zilveren pakken aan
Het is een vrij kleurige clip, en het deuntje zwerft een beetje door mijn hoofd, maar ik kan geen lyrics oid herinneren.Wie o wie kan me helpen? Het is zo erg als het als het ware op het puntje van je tong ligt, terwijl je er gewoon niet op kan komen.
BVD!
quote:ik weet wel je bedoelt.. kan ook niet op de naam komen!!
Op donderdag 6 maart 2003 15:10 schreef Mariposa het volgende:
Ik zoek al een wat ouder nummer '98 of '99, waarvan ik me alleen de clip herinner. Het is een vrolijk dancenummer, beetje phats and small achtig.De clip gaat zo: er is een jongetje dat een vliegtuigje krijgt en die gaat hij uit proberen, dus je ziet hem telkens met dat vliegtuigje gooien. Op een moment zit je tussen de wolken en zijn er 3 mannen aan het zingen met zilveren pakken aan
Het is een vrij kleurige clip, en het deuntje zwerft een beetje door mijn hoofd, maar ik kan geen lyrics oid herinneren.Wie o wie kan me helpen? Het is zo erg als het als het ware op het puntje van je tong ligt, terwijl je er gewoon niet op kan komen.
BVD!
Edit: antwoord is al gegeven.. niet gezien tijdens het denken aan de titel
Dat klopt Erosjuh, met die top 5 en ik geloof ook een vader die het gras probeert te maaien of zo maar dat kan telkens niet. Of is dat weer van een andere clip
quote:OWWWWW hehe dat nummer was ik al aan het zoeken... nog meer van die titels ????? die wat veel met vastelaovend werden gedraaid ?
Op donderdag 6 maart 2003 16:56 schreef Sanderwl het volgende:
Voor de Venlonaren/Limburgers. Wie kent dat carnavalsliedje waarin een stuk van "zie ginds komt de stoomboot" wordt gezongen? en tussendoor krijg je de hele tijd "prrrrrrrrrrraptap" enz enz.
Dit nummer heet VOLGENS MIJ 'De Stoumboeët' en het staat ook op de CD van 'Neet um aan te Huure', maar ik kan de originele versie die ook in de kroegen wordt gedraaid nergens vinden. Weet iemand hier wat meer van? Onder welke titel ik het beste kan zoeken ofzo?
Het is een lied uit de jaren 70 of 80, beetje rock achtig. Het was een blanke zanger met lang haar en in dat lied deed ie de hele tijd iets van OooOooh OoohOoh Ohohoh (van hard/hoog naar zacht/laag, klonk beetje als jungle lol, maar dan veel muziekaler en mooier. Iets beters kan ik er atm echt niet van maken sorry ) ik hoorde/zag dat lied geloof ik bij een een of andere stomme time life commercial
Ik voor degene die mij de naam van dit lied kan geven!!!
quote:Wilde gok: Bon Jovi - Living on a prayer ??
Op donderdag 6 maart 2003 18:23 schreef Venson het volgende:
Ok meest stomme vage etc beschrijving van een lied ooit
maar goed ik weet het echt niet meer.Het is een lied uit de jaren 70 of 80, beetje rock achtig. Het was een blanke zanger met lang haar en in dat lied deed ie de hele tijd iets van OooOooh OoohOoh Ohohoh (van hard/hoog naar zacht/laag, klonk beetje als jungle lol, maar dan veel muziekaler en mooier. Iets beters kan ik er atm echt niet van maken sorry
) ik hoorde/zag dat lied geloof ik bij een een of andere stomme time life commercial
![]()
Ik
voor degene die mij de naam van dit lied kan geven!!!
quote:Baltimora - Tarzan Boy ?
maar goed ik weet het echt niet meer.Het is een lied uit de jaren 70 of 80, beetje rock achtig. Het was een blanke zanger met lang haar en in dat lied deed ie de hele tijd iets van OooOooh OoohOoh Ohohoh (van hard/hoog naar zacht/laag, klonk beetje als jungle lol, maar dan veel muziekaler en mooier. Iets beters kan ik er atm echt niet van maken sorry
) ik hoorde/zag dat lied geloof ik bij een een of andere stomme time life commercial
![]()
Ik
Heeft iemand anders nog wat suggesties? alvast bedankt!!
quote:Kan me niet echt voorstellen, maar: Deep Purple - Child in Time?
[b]
Heeft iemand anders nog wat suggesties? alvast bedankt!!
quote:Is dat niet "Bridge to your heart" van Wax?
maar goed ik weet het echt niet meer.Ik
maar het nummer dat ik bedoel, is dus slomer en door 1 vent gezongen, naja iig dat Ooh Oooh Ooohoooh deel het gaat ook van (voor een man) best wel hoog naar laag echt heel mooi
quote:Niet echt hoog, maar wel passend in de timelife-style: Billy Joel - The Longest Time?
Op donderdag 6 maart 2003 19:17 schreef Venson het volgende:
maar het nummer dat ik bedoel, is dus slomer en door 1 vent gezongen, naja iig dat Ooh Oooh Ooohoooh deelhet gaat ook van (voor een man) best wel hoog naar laag echt heel mooi
quote:Nog een gok: Dizzy mans band - The show?
![]()
Ik
maar het lijkt er iig best wel veel op alleen is het bij het liedje wat ik bedoel toch wel iets ruiger en harder
word stapelgek hier
quote:Twijfelt ineens toch wel heel sterk hoor, maar bedoel je "the voice" van
Op donderdag 6 maart 2003 19:53 schreef Nyame het volgende:
Goffer, ik weet welk nummer je bedoelt, de clip is dat hij bij zo'n klooster in een soort poort staat??
gofferdegoffer, kan er niet op komen, shit!
edit: Farnham ofzo heet die vent!
en nou mag ik lijen dat het de goede is want ik raak ook meteen gefrustreerd
quote:Is dat niet Eimear Quinn met The Voice ???
![]()
Ik
WAAh bedankt!
* Venson gaat de buren gek maken
[Dit bericht is gewijzigd door Venson op 06-03-2003 20:04]
thanks iedereen voor al de hulp
quote:Waren ze nog niet voldoende onder de indruk van alles wat je afgelopen uur geprobeerd hebt dan?
Op donderdag 6 maart 2003 20:02 schreef Venson het volgende:
* Venson gaat de buren gek maken
quote:lol
Op donderdag 6 maart 2003 20:04 schreef Litpho het volgende:[..]
Waren ze nog niet voldoende onder de indruk van alles wat je afgelopen uur geprobeerd hebt dan?
edit: die buren hebben indd hun portie jaren 80-muziek voor vandaag wel gehad, hehehe
[Dit bericht is gewijzigd door leak op 06-03-2003 20:07]
maar de afgelopen paar nummers.. . allemaal gedownload dus, zaten echt een paar uber leipe tussen liek Deep Purple - Child in Time
of real men, echt die tekst
I don't need no... [iets], but I'll tell you what I do need... [pauze] I need you..
Iemand?
quote:Titel heb je goed, volgens mij bedoel je Paul Carrack
Op donderdag 6 maart 2003 21:39 schreef annabegins het volgende:I don't need no... [iets], but I'll tell you what I do need... [pauze] I need you..
quote:En ja hoor, dat is het.
Op donderdag 6 maart 2003 21:56 schreef Berkery het volgende:[..]
Titel heb je goed, volgens mij bedoel je Paul Carrack
quote:you rule
Op woensdag 5 maart 2003 10:32 schreef marcell het volgende:[..]
Nummer is van masters of ceremony, under control.
Origineel van Rage Against the Machine - Killing in the name of
quote:Ohja dat nummer is geweldig!
Op donderdag 6 maart 2003 16:56 schreef Sanderwl het volgende:
Voor de Venlonaren/Limburgers. Wie kent dat carnavalsliedje waarin een stuk van "zie ginds komt de stoomboot" wordt gezongen? en tussendoor krijg je de hele tijd "prrrrrrrrrrraptap" enz enz.
Dit nummer heet VOLGENS MIJ 'De Stoumboeët' en het staat ook op de CD van 'Neet um aan te Huure', maar ik kan de originele versie die ook in de kroegen wordt gedraaid nergens vinden. Weet iemand hier wat meer van? Onder welke titel ik het beste kan zoeken ofzo?
'I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know' ?
quote:Ain't no sunshine when she's gone, ik dacht zelf dat het van Lou Rawls was, maar ik het hem ergens
Op vrijdag 7 maart 2003 08:59 schreef Eikelbijter het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin je op een gegeven moment dit hoort:'I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know' ?
quote:wel wat minder I Know's maar misschien Murder on the dancefloor ?
Op vrijdag 7 maart 2003 08:59 schreef Eikelbijter het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin je op een gegeven moment dit hoort:'I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know' ?
quote:of van Bill Withers
Op vrijdag 7 maart 2003 09:07 schreef Mariposa het volgende:[..]
Ain't no sunshine when she's gone, ik dacht zelf dat het van Lou Rawls was, maar ik het hem ergens
gevonden en daar staat dat het van Al Green is. Tis al een vrij oud nummer, maar dit is de enige die ik ken met zoveel I know enz. enz.
quote:Zeker heeft die dat wel... in de jaren 80 heeft Ben Liebrand er een remix van gemaakt waarin zelfs wat extra I know's stonden... maar in het orgineel zaten er ook al genoeg. Ik ken de versie van Al Green niet trouwens.
Op vrijdag 7 maart 2003 10:07 schreef Robbie2003 het volgende:
Volgens mij is het de versie van Al Green dat de 'I know, I know, I know, I know, bla, bla, bla' in zich heeft... de versie / origineel van Bill Withers heeft dit gedeelte niet.
Op een bandje uit juni 1994 vond ik onderstaand fragmentje van amper 2 seconden lang, van een (wat ik mij kan herinneren) heel erg leuk liedje wat ik blijkbaar per ongeluk heb overgespoeld op die paar seconden na.
http://members.lycos.nl/linking_girl/u8.wav
Wat is dit?
Ik kan me nog herinneren dat in de tekst verderop de tekst 'u make me feel so good' voorkomt en dat het hele nummer in dit lome tempo doorgaat. Beetje raggamuffin-geluid hier en daar (gek dat ik dat nog weet na het zo veel jaren niet meer gehoord te hebben....).
Mega top 50-blaadjes van toen boden mij de oplossing van dit raadsel helaas niet.
quote:DJ Blackfoot & Shanti - Run Things. Ik had in die periode een vergelijkbare cassettebandjes-manie, dus die ken ik nog wel...
Op vrijdag 7 maart 2003 12:17 schreef postinggirl het volgende:
Fok! mag nu eventjes de Snipperhit gaan spelen van mij.Op een bandje uit juni 1994 vond ik onderstaand fragmentje van amper 2 seconden lang, van een (wat ik mij kan herinneren) heel erg leuk liedje wat ik blijkbaar per ongeluk heb overgespoeld op die paar seconden na.
http://members.lycos.nl/linking_girl/u8.wav
Wat is dit?
Ik kan me nog herinneren dat in de tekst verderop de tekst 'u make me feel so good' voorkomt en dat het hele nummer in dit lome tempo doorgaat. Beetje raggamuffin-geluid hier en daar (gek dat ik dat nog weet na het zo veel jaren niet meer gehoord te hebben....).
Mega top 50-blaadjes van toen boden mij de oplossing van dit raadsel helaas niet.
Wie weet welke plaat dit is?
quote:(Sorry, beetje flauw maar kon het niet laten)
Op vrijdag 7 maart 2003 13:50 schreef miss_cee het volgende:
Ik zoek deze plaat..werd vaak tijdens carnaval bij Boelen in Maastricht gedraaid.
Beetje langzaam begin met Oh Na NANA Na na na na na ....en dan iets van : Sin tiWie weet welke plaat dit is?
quote:staan igg veel goede links in
Op vrijdag 7 maart 2003 14:33 schreef thefreezeman het volgende:[..]
(Sorry, beetje flauw maar kon het niet laten)
Misschien kan je het HIER vinden
quote:Top-topic inderdaad
Op vrijdag 7 maart 2003 15:00 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
staan igg veel goede links in
quote:Misschien heb je hier wat aan.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:38 schreef Frenkel het volgende:
Ik zoek een site met daarop lijsten met liedjes, niet zoiets als de mega top 50 ofzo, maar gewoon veel liedjes, weet iemand of zo'n site er is?:?
quote:Dank u
Op vrijdag 7 maart 2003 17:40 schreef Wodan het volgende:[..]
Misschien heb je hier wat aan.
Overzichten hitlijsten uit verleden
die clip met die skateboarders dat die overal op en over skate, over een tuinhuis dat in de fik staat, en op het einde, springen ze van een brug af... is een rock nummer, en ik kan niet op de naam komen ....
quote:is dat nummer ook dat op het laaste een gast een bierflesje op ze kop probeert te slaan? if so, (zitten ook stukjes van jackass in) dan zit er iig alternative in de naam/titel , verder kan ik je niet helpen, overigens wel leuk nummer
Op vrijdag 7 maart 2003 18:59 schreef Frenkel het volgende:
Nog ff een vraagje,die clip met die skateboarders dat die overal op en over skate, over een tuinhuis dat in de fik staat, en op het einde, springen ze van een brug af... is een rock nummer, en ik kan niet op de naam komen ....
quote:niemand die het weet welk nummer dat is, want ik ben ook wel benieuwd
Op woensdag 5 maart 2003 21:57 schreef Homedisc het volgende:
Hoe heet het nummer van Dj tiesto dat op de achtergrond van de website ID&T - Dj Tiesto in concert draait? erg relax nummer en op de magik cd's 1 t/m 7 ben ik het nummer niet tegengekomen.linkje: http://www.id-t.com/tiestoinconcert/
thnx
Ook ben ik nog opzoek naar me eigen nummer
quote:Er zitten ook geen drums in als het goed is, werd toen gedraaid toen het beetje over persoonlijke dingen ging ofzo.
Ik ben eig. ook op zoek naar een nummer, al vrij lang maar begint nu toch wel te irriteren dat ik niet weet welke het is.Het gaat om het volgende nummer. Ooit is gehoord bij Cribs op MTV, was een mooi piano stuk, beetje droevig en pakend. Geen vocals er in afaik. Ik heb daarna nog wel is ergens anders gehoord. Iemand die me kan helpen? Tenk joe
Wat is de titel van het liedje wat Xander de Buisonje zong ?
Wie o wie vertelt het mij ?
[Dit bericht is gewijzigd door Gekkehenkie.de.gekste op 08-03-2003 00:02]
quote:weet niet of ik nog op tijd ben, maar het is morning mood van grieg
Op woensdag 5 maart 2003 23:58 schreef MC het volgende:
he allemaal,ik zoek een bepaald nummer, helaas kan ik jullie er weinig informatie over geven alleen dacht ik dat het nummer my symphatie heette, waarschijnlijk is dat niet zo omdat ik onder die titel niks kan vinden op kazaa, het nummer gaat zoiets: "my symphatie is what you need my friend" geloof ik, komt dit nummer iemand bekend voor?
alvast bedankt,
MC
quote:Alternative allstars - Supersonic me
Op vrijdag 7 maart 2003 20:25 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
is dat nummer ook dat op het laaste een gast een bierflesje op ze kop probeert te slaan? if so, (zitten ook stukjes van jackass in) dan zit er iig alternative in de naam/titel , verder kan ik je niet helpen, overigens wel leuk nummer
quote:Ja inderdaad!! uit welk jaar komt dat ook alweer??
Op zaterdag 8 maart 2003 00:16 schreef IsaacD het volgende:[..]
Alternative allstars - Supersonic me
quote:Is van (Paul) Simon and (Art) Garfunkel
Op zaterdag 8 maart 2003 09:57 schreef Buijssen het volgende:
Hoe heet dat liedje van het WNF?
(van die reclame op tv)morning has ....
like the first morning....
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 09:59 schreef Sjaakman het volgende:
Is van (Paul) Simon and (Art) Garfunkel
Volgens mij is 't van Cat Stevens, "Morning has broken"
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 08-03-2003 10:02]
quote:Inderdaad
Op zaterdag 8 maart 2003 10:01 schreef Zander het volgende:[..]
Volgens mij is 't van Cat Stevens, "Morning has broken"
Hoop dat er nog iemand is die het toevallig heeft gezien.
"What can I do [...]"
[...]
"How can it really be the way it seems"
Anyone?
quote:"How can we hang on to a dream" van Tim Hardin.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:04 schreef QyRoZ het volgende:
Anyone?
quote:*lijst met favoriete fokkers bijwerkt*
Op zaterdag 8 maart 2003 13:06 schreef Zander het volgende:[..]
"How can we hang on to a dream" van Tim Hardin.
Vanaf nu kan je helemaaaaaaal niet kapot meer.
'She weares va-ha-ha-hasiline (vaselin of gasoline oid) Iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 08-03-2003 13:52]
quote:Flaming Lips - She don't use jelly
Op zaterdag 8 maart 2003 13:33 schreef Z het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst (wat ik waarschijnlijk helemaal verkeerd verstaan heb). Het is al een paar jaar oud en de stem lijkt een beetje op de Blind Melon meneer.'She weare's va-ha-ha-hasiline (vaselin of gasoline oid) Iemand?
quote:Thnx.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:38 schreef Meril het volgende:[..]
Flaming Lips - She don't use jelly
Zeer gave muziek, kon em zelf niet vinden, ook niet op ster.nl
help !! thnx !
Was zo'n heerlijk lang numer met een lang instrumentaal eind, culminerend in dat stuka (?) geluid. Waarschijnlijk jaren 70 of 80.
Klinkt vaag, maar misschien weet iemand wie het is?
quote:Dat is Aron van der Ploeg, alleen hij heeft de muziek nog niet op cd gebracht, het is eigenlijk nog een soort demo.
Op zaterdag 8 maart 2003 14:52 schreef Patrique het volgende:
ok een prangende vraag: WIE weet hoe de achtergrondmuziek uit de davitamon reclame heet waar al die mensen in hetzelfde t-shirt in beeld komen.. dat eindigt met zo'n baby met een veel te groot shirt aan..Zeer gave muziek, kon em zelf niet vinden, ook niet op ster.nl
help !! thnx !
quote:Ik denk aan Pink Floyd - (album the wall en dan het eerste nummer) - The Flesh?
Op zaterdag 8 maart 2003 17:55 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een bombastisch rock nummer dat eindigt in wat klonk als een Stuka (duitse bommenwerper WOII) sample...Was zo'n heerlijk lang numer met een lang instrumentaal eind, culminerend in dat stuka (?) geluid. Waarschijnlijk jaren 70 of 80.
Klinkt vaag, maar misschien weet iemand wie het is?
quote:hetzelfde als de eerste solosingle van Sita
Op zaterdag 8 maart 2003 20:27 schreef Piertje het volgende:
Hoe heet die single van Roger uit idols?
quote:en dat is?>
Op zaterdag 8 maart 2003 20:28 schreef K-otic het volgende:[..]
hetzelfde als de eerste solosingle van Sita
quote:Happy dus!
Op zaterdag 8 maart 2003 20:28 schreef K-otic het volgende:[..]
hetzelfde als de eerste solosingle van Sita
quote:jooo bedankt
Op zaterdag 8 maart 2003 20:29 schreef AirwiN het volgende:[..]
Happy dus!
Het nummer wat tijdens de Axe-commercial gedraait wordt.. Axe Pulse welteverstaan..
Commercial : Man zit aan de bar, hoort dat er een nummer wordt gedraait, staat op, gaat dansen en twee dames die ook aan de bar zitten volgen hem in zijn dans..
Het nummer is erg groove/funky en ik MOET em hebben
Bij voorbaat dank,
Cami!
quote:Ik heb desbetreffende reclame maar een stuk of twee keer gezien en mijn geheugen is een zeef...
Op zaterdag 8 maart 2003 20:36 schreef Camickaeze het volgende:
Geen idee of ik hier goed plaats, maar ik ben ook op zoek naar een nummerHet nummer wat tijdens de Axe-commercial gedraait wordt.. Axe Pulse welteverstaan..
Commercial : Man zit aan de bar, hoort dat er een nummer wordt gedraait, staat op, gaat dansen en twee dames die ook aan de bar zitten volgen hem in zijn dans..
Het nummer is erg groove/funky en ik MOET em hebben
Bij voorbaat dank,
Cami!
quote:Room 5 feat. Oliver Cheatham - Make Luv
Op zaterdag 8 maart 2003 20:55 schreef Camickaeze het volgende:
Hmm.. Chillin, leuk nummer, maar niet HET nummer..
quote:Ik ben je eeuwig dankbaar!!
Op zaterdag 8 maart 2003 20:59 schreef Cora het volgende:[..]
Room 5 feat. Oliver Cheatham - Make Luv
quote:Graag gedaan.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:05 schreef Camickaeze het volgende:
Ik ben je eeuwig dankbaar!!
Nogmaals bedankt!! Mijn dag kan niet meer stuk!!
*make luv and listen to the music*
In de clip zie je man die spontaan vlammen vat, en de man zingt dat liedje ook.Ohh ja en het speelt zich af in een stad. Het is een dance nummer...
Overal gezocht,maar steeds mis ik de titel en de naam van de artiest.
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 08-03-2003 23:03]
quote:Is dat niet 'Armin van Buuren - Yet another day'...
Op zaterdag 8 maart 2003 22:35 schreef ArmaniMania het volgende:
Hoop dat jullie aan deze informatie genoeg hebben.In de clip zie je man die spontaan vlammen vat, en de man zingt dat liedje ook.Ohh ja en het speelt zich af in een stad. Het is een dance nummer...
Overal gezocht,maar steeds mis ik de titel en de naam van de artiest.
quote:Yep that`s the one. Ik had um al gevonden, en ik keek hier was er al op gereageerd..hehehe Maar in ieder geval thnx
Op zaterdag 8 maart 2003 23:04 schreef Meaghan het volgende:[..]
Is dat niet 'Armin van Buuren - Yet another day'...
Never ment to cause you troubles
Never ment to do you harm
I was making my temptations wings of charme
I want to be forgiven
I want tot hold you in my arms again
I want to be forgiven cause i still need a friend
Iemand?
quote:Sylver - forgiven
Op zondag 9 maart 2003 00:08 schreef yavanna het volgende:
Ik zoek wederom een house-achtig nummer,
de volgende tekst klinkt erin,Never ment to cause you troubles
Never ment to do you harm
I was making my temptations wings of charmeI want to be forgiven
I want tot hold you in my arms again
I want to be forgiven cause i still need a friendIemand?
quote:D-devils - The 6th gate
Op zondag 9 maart 2003 00:27 schreef nikky het volgende:
ik zoek een housenummer.
er word geteld in dat nummer en dan op het laatst the gates are open.
er zit wel een behoorlijke lekker beat in
quote:Niemand?
Op zaterdag 8 maart 2003 16:05 schreef jammin4life het volgende:
Hoe heet ook al weer dat nummer van Nas waarin ie bechrijft hoe hij was toen ie nog in zijn moeders buik zat en vlak na zijn geboorte, erg relaxed nummer.
Ik weet dat ik hem zelfs ook zelf op cd heb maar ik weet niet hoe die heet!
quote:thnx
Op zondag 9 maart 2003 00:28 schreef Ablaze het volgende:[..]
D-devils - The 6th gate
quote:Dit misschien?
Op woensdag 5 maart 2003 14:40 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
daaraan wil ik toevoegen dat het vrij recent klonk dus periode 1992-2003, iemand
?
"Don't Go Off Wandering" - Limp Bizkit
quote:Anders misschien "I might be wrong" van Radiohead. Er zijn nog meer mogelijkheden.
Every day it's nothing but stress to me
Constantly dwellin' on how you got the best of me
Wanna know somethin I can't believe
The way you keep testin' me
And mentally molesting me
Would you think any less of me
If I said that I'd be there
Would you think any less of me
If I said I really care
Of course you would
Cause you only want what you can't have
As for me I'm stuck with my dick in my hand
Because you don't feel nothing at all
You don't feel nothing at allMaybe there's more to life than it seems
Constantly running from reality chasing dreams
Wanna know somethin' I can't believe
Just how much misery comes with humility
Do you think any less of me now that I'm gone
Look at me now
Everything is gone
I can't seem to do anything right
But I figured out why you don't let me inside
Because you don't feel nothing at all
You don't feel nothing at all
Nothing at allYou need nothing from me now
So you think I'm useless to you now
But I need one thing from you now
I insist that you feel me now
You said, you said, you needed, you said
De film begint met die beat,
en het einde rappen die die gasten op dat nummer, het klinkt
als WU-Tang clan shit ...
Wie kan mij helpen ?
quote:http://ghostdogsoundtrack.com/
Op zondag 9 maart 2003 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik zat gisteren weer de film "Ghost Dog" te kijken, en dat begint met een heel relaxte beat, en ik wil graag weten wie niet nummer kent, of dat iemand dat nummer zo wie zo wel kent ?De film begint met die beat,
en het einde rappen die die gasten op dat nummer, het klinkt
als WU-Tang clan shit ...Wie kan mij helpen ?
thnx!
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 09-03-2003 13:12]
quote:Normaal - ...........
Op zondag 9 maart 2003 13:58 schreef afca het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat die gozer bij Idols met ze klompen aan zong...weet iemand die?
quote:Normaal - As 't mot
Ik ben op zoek naar het nummer wat die gozer bij Idols met ze klompen aan zong...weet iemand die?
quote:Pat Kicken heeft een hylarsiche mix van dit nummer, en Vincent, online staan.
quote:praise cats - shine on me
Op zondag 9 maart 2003 16:13 schreef Yes het volgende:
Hey, ik zoek een dancenummer van deze tijd.
Het nummer speelde een live band in Val thorens(fra) het klonk wel lekker.
Het refrein gaat zo: "i've got peace, deep in my soul. And the love.... more.
Open up you're hart and shine on me... of zoiets.
Ik weet niet of jullie er iets mee kunnen
quote:Yesss, thnx !!!
Op zondag 9 maart 2003 00:09 schreef Ablaze het volgende:Sylver - forgiven
quote:Als ik het me goed herinner:
Op zondag 9 maart 2003 13:03 schreef DaFrenk het volgende:
Jo!
Misschien is hij al eens gesteld maar toch:
weet iemand het nummer wat je hoor bij de reclame van RTL5 ("maar wij hebben dé serie...") over de A-serie (voetbal), dan hoor je zo'n koor A,A,A,aaa, A,A,A,aaa. Het zou goed kunnen dat het van een film is ofzo. Maar als iemand het weet! Plz!!! Post het!thnx!
Mozart - Carmina Burana - O Fortuna
das ook de intro uit de film van Jackass, heb hem laatst ook gezocht!
wel lekker!
quote:Is volgens mij van Carl Orff en niet van Mozart
Mozart - Carmina Burana - O Fortuna
quote:Is inderdaad van Carl Orff.
Op zondag 9 maart 2003 17:33 schreef Luka het volgende:
Is volgens mij van Carl Orff en niet van Mozart
quote:Bedoel je niet Richard Strauss - Also sprach Zarathustra???
Op zondag 9 maart 2003 16:04 schreef DaFrenk het volgende:
Kent niemand het nummer wat ik zoek? Het schijnt ook te horen zijn geweest bij een bierreclame...tis echt zo'n koor wat (hoog) A, A, (laag) a, a... zingt. Begeleid door een heftig orkest PAM PAM, pam pam...heel bekend..maar alleen de titel niet....
quote:Bij dat wereldberoemde symfonische gedicht zit geen koor.
Op zondag 9 maart 2003 17:56 schreef F-Snake het volgende:[..]
Bedoel je niet Richard Strauss - Also sprach Zarathustra???
Zit geen A, A, bij van een koort... Maar zeker wel PAM PAM begeleiding
En ow ja, 't zat ook bij een bierreclame...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 09-03-2003 17:58]
quote:Nej dat zeg ik dus ook...
Op zondag 9 maart 2003 17:57 schreef Wodan het volgende:[..]
Bij dat wereldberoemde symfonische gedicht zit geen koor.
quote:Die weet ook weer eens wat....
Op zondag 9 maart 2003 17:56 schreef F-Snake het volgende:[..]
Bedoel je niet Richard Strauss - Also sprach Zarathustra???
Zit geen A, A, bij van een koort... Maar zeker wel PAM PAM begeleiding
En ow ja, 't zat ook bij een bierreclame...
Het is Richard Wagner.
Kan ze allebei niet bij kazaa vinden.
1) 'Jij bent de zòòòn in mijn leven' (niet Jop)
2) 'daylight...' nogwat
lekker vaag, maar misschien weet iemand waarover ik het heb..
quote:
Op zondag 9 maart 2003 18:17 schreef Beetle het volgende:[..]
Die weet ook weer eens wat....
Het is Richard Wagner.
Also sprach Zarathustra is wel degelijk van Strauss...
Bedankt
quote:Adverteerder: Masterfoods
Op zondag 9 maart 2003 19:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummer van die Mars reclame, dat die gozer in de auto zit te zingen.
Weet iemand de titel dan wel de artiestBedankt
quote:Graag Gedaan
Op zondag 9 maart 2003 20:09 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Hey handig linkje
Dank je
quote:100% zeker weten dat dat van Richard Strauss is..
Op zondag 9 maart 2003 19:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Also sprach Zarathustra is wel degelijk van Strauss...
Marco V. Mix
Psyclone Mix
Wave Catchers Timeless Mix
Heaven & Earth Division Mix
quote:Is dat niet day-o, heb alleen geen idee van wie de skihut versie is..
Op zondag 9 maart 2003 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
2) 'daylight...' nogwat
Ik weer alleen dat de titel een aantal franse woordjes waren. 4 of 5 ofzo...
2e woordje qui of pui voglensmij...
iemand die me helpen kan?
quote:Ja! Ontzettend bedank u guys! En klopt, is ook te horen bij Jackass! Thnx!!!!
Op zondag 9 maart 2003 17:33 schreef Luka het volgende:[..]
Is volgens mij van Carl Orff en niet van Mozart
quote:niemand?
Op zondag 9 maart 2003 20:48 schreef pookiebear het volgende:
Ehm ik zoek een nummer laatst gehoord op tmf ofzo.Ik weer alleen dat de titel een aantal franse woordjes waren. 4 of 5 ofzo...
2e woordje qui of pui voglensmij...
iemand die me helpen kan?
quote:De Sjonnies - Annemarie
Op zondag 9 maart 2003 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik zoek 2 skihut/carnavals/feest/pop-nummers..Kan ze allebei niet bij kazaa vinden.
1) 'Jij bent de zòòòn in mijn leven' (niet Jop)
lekker vaag, maar misschien weet iemand waarover ik het heb..
quote:Spargo - You & Me
Op zondag 9 maart 2003 10:31 schreef Slayher het volgende:
Iemand toevallig trailer gezien van Liever Verliefd dat muziekje wat eronder zit, weet iemand toevallig hoe dat nummer heet.
quote:Kate Ryan ?
Op zondag 9 maart 2003 22:35 schreef pookiebear het volgende:[..]
niemand?
quote:Dankje. Maar wat moet ik me schamen als Nijmegenaar dat ik het nummer niet ken..
Op zondag 9 maart 2003 23:02 schreef Cybart het volgende:[..]
De Sjonnies - Annemarie
(of de nieuwe versie: annemaremix)
quote:Got 'til It's Gone (1997)
quote:Praise Cats - Shine On Me
Op zondag 9 maart 2003 16:13 schreef Yes het volgende:
Hey, ik zoek een dancenummer van deze tijd.
Het nummer speelde een live band in Val thorens(fra) het klonk wel lekker.
Het refrein gaat zo: "i've got peace, deep in my soul. And the love.... more.
Open up you're hart and shine on me... of zoiets.
Ik weet niet of jullie er iets mee kunnen
quote:Da's die van Janet inderdaad; het origineel is van Joni Mitchell - Big Yellow Taxi en de Counting Crows hebben 'm recentelijk nog een keer gecovered. (overigens gebruikt Janet alleen dat zinnetje erin als sample)
Op maandag 10 maart 2003 03:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Got 'til It's Gone (1997)
..... this Marelyn Monroe ..
quote:Kelly Rowland - Stole
Op maandag 10 maart 2003 09:47 schreef scollon het volgende:
Hoe heet dat nummer waar je in het refrein elke keer hoort:..... this Marelyn Monroe ..
quote:fatboy slim
Op maandag 10 maart 2003 11:52 schreef MrGio het volgende:
Ik zaqg laatst op The Box die nieuwe clip van Missy Elliot,Gossip Folks, maar dan een dance remix, door wie is die geremixed??
quote:Niemand?
Op zondag 9 maart 2003 16:32 schreef Eikelbijter het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Gomez - Rex Kramer
Op maandag 10 maart 2003 14:53 schreef Eikelbijter het volgende:[..]
Niemand?
quote:Heej dankje, dat was'm. Maar de skihut versie kan ik niet vinden
Op zondag 9 maart 2003 20:30 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Is dat niet day-o, heb alleen geen idee van wie de skihut versie is..
Maar met Kazaa lukt het denk wel..
Alleen de oude originele van Belafonte en zo'n vage techno-versie waar ik dat nummer niet eens in kan horen..
Iemand die weet hoe de skihut-versie heet en van wie die is?? (Day-ooo, day-ooo)
quote:The Sax Brothers - Careless Whisper ?
Op maandag 10 maart 2003 17:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ben opzoek naar de rmx van Wham - Careless Whisper..Nou denk je van tja dan ram je dat op Kazaa toch in en dan krijg je het goeie nummer, nou niet dus... kBen opzoek naar de rmx waarin je gewoon dat melodietje hoor van Wham maar daaronder een dikke bas, nog nergens kunnen vinden, iemand een idee?
je hoort hem ook in deze set van laidback luke
http://pages.vpro.nl/3voor12/dj_sets/dj_set.shtml?2534202+2584688+2584508+2900145+10202349
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 10-03-2003 19:18]
quote:DJ tiesto - magik journey
Op maandag 10 maart 2003 19:00 schreef DJ_Robbie het volgende:
ik ben zelf dus nog steeds op zoek naar een nummer, en iemand was ook ergens naar op zoek waar ik ook wel benieuwd naar was
Help! Ik zoek een nummer... deel 36 <-- hier dus waar ik naar zocht en die ander lekker omslachtig
quote:ik denk "Stole" van Kelly Rowland
Op maandag 10 maart 2003 09:47 schreef scollon het volgende:
Hoe heet dat nummer waar je in het refrein elke keer hoort:..... this Marelyn Monroe ..
quote:Ja leuk maar waar ergens in die set? Of meteen het eerste nummer?
Op maandag 10 maart 2003 19:17 schreef Trance4Ever het volgende:
ik zoek dat nummer dat ze altijd bij de axe nighguide draaide (het programma, dus niet de reclame)je hoort hem ook in deze set van laidback luke
http://pages.vpro.nl/3voor12/dj_sets/dj_set.shtml?2534202+2584688+2584508+2900145+10202349
quote:Je zocht naar de muziek bij het filmpje van Doom 3.
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef Disorder het volgende:[..]
Nog maar eens proberen dan..
quote:Paul Johnson - Get Get Down misschien?
Op maandag 10 maart 2003 19:50 schreef DaRealMac het volgende:
Ok, dit wordt een moelijke om te omschrijven: Jaartje of 3 (?) geleden, upbeat halfslachtig housenummertje, beetje cassius-stijl, en de voornaamste lyrics zijn: Down, down down down ta ta ta tada,ta ta ta tatatada enzenz...
Iemand een id?
quote:*firing up kazaa
Op maandag 10 maart 2003 19:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Paul Johnson - Get Get Down misschien?
Bingo, in 1 x goed!!
Many thanx!
quote:Stealers Wheel
hoe heet die band/zanger van "Here I Am, stuk in the middle with you" ook alweer?
quote:Heeft iemand dit ook gezien?
Op maandag 10 maart 2003 00:40 schreef Rino het volgende:
Ik zoek een nummer van een Toyota Yaris reclame. Maar hij staat niet op ster.nl, want het is geen Nederlandse reclame. Ik heb hem namelijk gezien bij het programma "Ruby Wax commercial breakdown" (afgelopen zondag avond net5) In de reclame lokt een Yaris alle auto's uit een stad mee en laat ze een afgrond in rijden (soort rattenvanger van Hamelen). In het nummer komt volgens mij ook follow voor.
quote:Kan je iets meer vertellen over het nummer? Misschien dat we je dan verder kunnen helpen
Op maandag 10 maart 2003 20:25 schreef Rino het volgende:Heeft iemand dit ook gezien?
Weet iemand waar ik dit op zou kunnen zoeken?
quote:Misschien Hier?
Op maandag 10 maart 2003 20:25 schreef Rino het volgende:[..]
Heeft iemand dit ook gezien?
Weet iemand waar ik dit op zou kunnen zoeken?
quote:Het is een oud maar bekend nummer. Ik weet me met veel moeite toch nog 1 zin ongeveer te herinneren. En nog wel de zin van het refrein:
Op maandag 10 maart 2003 20:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Kan je iets meer vertellen over het nummer? Misschien dat we je dan verder kunnen helpen
(Stijl, woorden, tempo; dat soort dingen)
Dat woord "fafare" heb ik nog nooit kunnen verstaan.
quote:Geweldig!
Op maandag 10 maart 2003 20:44 schreef thefreezeman het volgende:
Kan dit hem ook zijnCrispin St. Peter's - Follow Me (I'm The Pied Piper)
<edit>
LINKJE
Bedankt voor je google linkje, die pagina kende ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |